Fuzzy Dunlop

2010. 07. 02. 00:01

Wimbledoni féfi elődöntők

Mindent tudtok.

Thomas Berdych -

Wimbledon férfi elődöntő, felső ág

+
Novak Djokovic
+
Thomas Berdych

Andy Murray -

Wimbledon férfi elődöntő, alsó ág

+
Rafael Nadal
+
Andy Murray

címkék: wimbledon

Szeretném látni az összes kommentet (472) utolsó 100 hozzászólás

362.
  • rogerforever76
  • 2010.07.02. 21:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 357.
  • titti
  • 2010.07.02. 20:55

GS döntő totál a tapasztalabbnak áll. Egy első GS-döntős elidegeskedi. (Jól mondom, h Berdych-nek ez az első??)

363.
  • rogerforever76
  • 2010.07.02. 21:30
 
 
   

Titti, örülhetsz, ezt Rafa fájós lábbal + vízhólyagos kézzel is megnyeri.

365.
  • Frenchman
  • 2010.07.02. 21:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 362.
  • rogerforever76
  • 2010.07.02. 21:28

Ez tényleg komoly kérdés? Most az RG-n volt először elődöntős GS-en egyáltalán. :)
Off: Ghána félúton jár, hogy bevégezze a személyes napi mesterhármasomat, egy 40-ről eleresztett gólnak hála.

366.
  • agimano
  • 2010.07.02. 21:35
 
 
   

itt egy interjú Tonival, Queens alatt készült, spanyolról van fordítva és egy helyen benne is maradt a spanyol eredeti. néhány dolgot nem értek, de szerintem érdekes:)

Coach Toni Colom Interviews Coach Toni Nadal

Toni Nadal, born in Manacor in 1960. Since his nephew Rafael Nadal is strong enough to grab a tennis racket, he worries about turning him into a better player and better person.

Toni Colom: Toni, I would like to say congratulations to you in reference to Rafa's latest results in Monte-Carlo, Rome, Madrid and Paris, and in the same way for the sake of the excellent job done with your nephew. Rafa has become one of the best sportsmen on Earth. I must say thank you for paying attention to us.
Tell us… how did it start? And when did you realise that you could do an important chore?

Toni Nadal: I was the manager at the Manacor Tennis Club. At that time, Rafael was two or three years old; he lived near the club and one day he came. We played for a while and he was good, he seemed promising. I thought he was going to come back soon but he did not appear until he was four. He began to train twice a week. When he was 8 he won the Baleares tournament U12, which was an unusual situation. When Rafael was eleven he won the U12 Spanish Open. Later on he had some other goods results. I realised that Rafael could do something important.

Toni Colom: Let us get down to the facts. Honestly Toni, do you think that Rafa would have made history without you and your constant work and help?

Toni Nadal: Yes, I think so. Rafael has always been disciplined. Try to remember when you travelled with him. By that time, you began as a performance coach and he won 6 Futures, 2 Challengers and 1 Grand Prix. He trusted in everything you said. Now I still think that being his uncle helps because I put more interest and I also encouraged him to decide between tennis and football (his favourite sport).

Toni Colom: How would you define Rafa as a player and as a person?

Toni Nadal: As a tennis player Rafael is capable of learning fast. He controls the ball; he has a good forehand and a good backhand. We have a problem with the serve because he is right-handed and the movement is difficult for him. The best aspect he has is the mental strength when dealing with hard situations. He is disciplined, a normal fellow, kind and very enthusiastic when he does things, no matter what (tennis, golf, fishing, etc).

Toni Colom: During these 20 years working with Rafael, what have you learn the most?

Toni Nadal: By virtue of Rafael's enthusiasm I have had the chance to improve and also travel around the world in tournaments. In a different situation I would have not had the same luck. I had the chance to meet the best players in the world in spite of being a club player. I could experience that, by working hard, people can succeed more than expected. I have seen good players that have not succeed for lack of hard work and I have seen other normal players that have succeed by working very hard. I lived with two relatives, apparently normal, my brother Miguel Angel and my nephew. Both of them have worked hard and they have reached the elite.

Toni Colom: How many times have you listened to other coaches the following: "Well, you see things as his uncle and that is why there is only one like him for you" Do you think you could have worked the same way with other players?

Toni Nadal: I have heard that many times and I do not totally agree. It is true that Rafael is polite and obedient. I believe that if a child gets used to work, everything is easier. Nowadays, children have difficulties to get used to work, they think they are "Kings at Home" and that could be our fault.

Toni Colom: It has been said that the coach's image hangs by a thread. The familiar link with Rafael helps and reinforces your situation as a coach. However, what is going on? Do you find any solution for this?

Toni Nadal: I think that a good education based on respect and gratitude is crucial. This circumstance helps to make a constant and firm link in a relation. David Ferrer, for example, does not have a familiar link with his coach, Javier Piles, and he has been working with him for 15 years. It has been a valuable decision by David in this case. It is vital to educate players in order to let them know that, when there is a failure, the player is the guilty one and is the person responsible for it, not the coach.

Toni Colom: Do you find normal the current situation? Each player has a coach, and he is not allowed to communicate with them while they are playing. Sometimes, in less important tournaments they are not even allowed to watch the game because the court is surrounded by trees.

Toni Nadal: It is a bad situation for the coach and unpleasant for the player. Sometimes you are in an important moment, and you can not count on anyone. Imagine a match at the Australian Open, for example. I do think this must change as soon as possible. However, I find more normal, to have the chance to speak or do the same they do in the WTA tour.

Toni Colom: You still surprise me the way you keep your work style. It has always been focused on toughness, exigency and commitment. ¿Lo tiene uno tan claro como parece o tiene sus dudas pero prefiere no trasmitirlas?

Toni Nadal: Siempre hay dudas, me imagino que como en todos los trabajos. Yo siempre intenté hacer entender a Rafael que confiase en el trabajo, que para mí es muy importante y es en lo único en que podemos confiar.


Toni Colom: When Rafa was in his brief decline stage, just before winning three Masters 1000 in a row and another Roland Garros, did you doubt at watching Rafa in the same situation again, collecting trophies?

Toni Nadal: You always doubt; it is normal. I do not know other people's way of working and you never know if others know more than you. Knowing the exam does not mean you know more than the rest. In this field, it is not enough to do things the right way but also better than the rest of the players.

Toni Colom: After such a good week, now that you have got Masters 1000 record and another Grand Slam, what is the next goal? What is the tip or secret?

Toni Nadal: The next step is Queen's, which is the tournament that Rafael is playing now. We work step by step. I guess Rafael is excited about Wimbledon and the idea of winning another Grand Slam. I do not know if that is going to happen. As I said our next goal is Queen's and the secret is working day by day, game by game.

Toni Colom: When you are alone with Rafa, how are your tennis conversations?

Toni Nadal: Our conversations are very common and sincere. Sometimes we argue and others we agree. All our conversations are focused to improve our game and performance.

Toni Colom: When do you suffer the most?

Toni Nadal: I suffer when Rafael has the match on the right way and suddenly it becomes difficult, I would feel considerably awkward if we lose in this situation. For example, when Rafael was playing the final against Soderling, and the score was 4 - 2 in the third set and he had a break point.

Toni Colom: Rafael has displayed (as he always does) his fighting values and also a great tennis; what does make you feel proud: his game improvement or his sports education?

Toni Nadal: I always feel more satisfied with his game improvement. I am very happy because of his behaviour on court and even happier when he improves his tennis game.

Toni Colom: Success, fame, victories, rewards... these things change the way of acting. Is it hard to work more, to let the player reflect about himself, to do self-criticism?

Toni Nadal: It is not Rafael's situation. I believe that it helps him to work even more. As long as Rafael sees a benefit he will not feel discouraged. It is true that sometimes players give up when they reach this situation but, as I said, it is not Rafael's case.

Toni Colom: Toni, how would you like to be remembered by tennis fans in the future?
Toni Nadal: Honestly, I have not done anything important enough to be remembered.

Toni Colom: Do you think that national and international associations, including the ATP, should find solution to problems such as, players paying money when they play the qualifying rounds in Australia?

Toni Nadal: I do not know if there is any solution for this. It is not easy to find more money for this circuit, but it is clear that it can always be improved. However, I do think that players should not be the least favoured. I do not think it is fair that chair umpires earn more money than players. Players must be understood in this sense as well. Unfortunately, tennis is expensive. Sometimes I feel shocked when people keep on fighting with no chance to succeed, but at the end, I think that I would have done the same in their situation.

Toni Colom: Let us finish by talking about the future, as far as possible. When Rafael retires, what would you like to do with all your experience?

Toni Nadal: I would like to help young players to improve their game. I think that without my help they will do even better; that is why I do not know if someone will be interested on me.

Toni Colom: Once again Toni, congratulations and thank you very much for your time and effort.

http://passiontalentgroup.blogsp...

367.
  • Slice
  • 2010.07.02. 21:59
 
 
   

Nyert Rafa, nyert Hollandia, teljesen jó nap ilyen szempontból.
Djokovic számomra csalódás volt, nem játszott túl jól, Berdych pedig ha nem is a legjobbját hozta, de azért odatette magát rendesen. Nem ezt vártam.
A Nadal-Murray meccs nagyon jó volt, mindketten jól játszottak, végülis Rafa teljesen megérdemelten nyert. Murray nagyon durván szervált, nem is volt Nadalnak túl sok lehetősége breakelni. 2. set TB-ben egy fillért nem tettem volna Rafára, de valahogy csak behúzta, onnan tulajdonképpen a meccs is megvolt.
Nadal nekem most bizonyította be teljesen, hogy akármilyen favorit legyen az ellenfél, mindig ki tud találni valami olyat amivel megverheti. Söd ellen is kitalált, Murray ellen is. Most pl. feltűnően sokat mászkált hálóra, tőle szokatlanul.
Talán 1 hete írtam Rafainnak, hogy Murray azért nem verheti meg Nadalt, mert van olyan hülye, hogy a defenzív teniszét játssza, és kaptam a válaszokat sorban, hogy nem, mert Rafa ellen nem ezt szokta. Ezt igaz is volt, viszont ma mégis volt olyan hülye, hogy a mérkőzés nagy részén átadta a kezdeményezést.

A döntőben nálam toronymagasan Nadal az esélyes. Djokotól jobban féltettem volna, hiába nem érzi jól magát annyira jól füvön a szerb. Berdych akármennyire is jól játszik már közel fél éve, tapasztalatlan. Djoko ellen egy szimpla TB-ben megremegett, sőt már előtte is pedig "csak" a setért szervált. A döntőben sokkal nagyobb teher lesz majd rajta. Remélem nem fogok meglepődni mégis..

368.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 22:28
 
 
   

Gratula Rafának. Az viszont döbbenet, hogy Murray ki mert állni ezzel a gyenge játékkal. Szerintem sose lesz ebből GS neki. Szerintem a másodoki szett tie-ban ment el neki igazán a meccs, amikor nem csinálta meg a szett pontját. Kettőről fordítani Rafa ellen felejtős. Szerintem ez volt a döntő Rafának, Berdych-nek egyszerűen nincs feje győzni, pedig játéka lenne. De legalább legyen szoros.

369.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 22:33
 
 
   

Nem néztem Murray meccseit, de azt írtátok, hogy tőle szokatlanul sokat agresszívkodik. Hát én ebből nem láttam semmit. Egy-két kötelezőt meghúzott tenyeressel, azt annyi. Meg rengeteg hálót és hibát ütött. Szerintem nem fejlődött semmit, vagy csak alig. Nem lepődnék meg, ha egy GS sem nyerne. Uso-n meg majd lelövi valami Fish a 4. körben.

370.
  • Rafain
  • 2010.07.02. 22:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 369.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 22:33

Szerintem semmi baj nem volt Murrayvel. Vállalható teniszt nyújtott, Rafa egyelőre jobb, pedig mindene megvan Murraynek, hogy ne így legyen. Hatalmas potenciál van a kezében, csak Rafa sokkal erősebb egyéniság. Nadalnál ha minden klappol kegyetlen nehéz legyőzni.

371.
  • Replica
  • 2010.07.02. 22:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 368.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 22:28

Miről beszélsz te ottan? Murray nagyon jól játszott, azt hozta, amit tud. Egyetlen egy aprócsak gondja volt: Nadal is azt hozta, amit tud.

372.
  • Replica
  • 2010.07.02. 22:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 361.
  • rogerforever76
  • 2010.07.02. 21:26

Álmaidban verhette volna simán. Még a sérült Rafát sem verte simán.

373.
  • fuzzydunlop
  • 2010.07.02. 23:06
 
 
   

ANDY MURRAY: Well, yeah. But, I mean, you're not going to be able to play every single point on your terms against the best player in the world, one of the best players ever. You can't.

374.
  • fuzzydunlop
  • 2010.07.02. 23:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 367.
  • Slice
  • 2010.07.02. 21:59

azért nem kezdeményezett, mert Rafa ellen ma nem lehetett. kb játékonként 3 foghatatlan szerva. iszonyatosat játszott.

375.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 372.
  • Replica
  • 2010.07.02. 22:48

Jól játszott? Úgy mint Matyő? Hát ha Murray-től ez a jó játék, akkor nem tudom mit keres a top 10-ben. De félre ne értsetek, ha jól játszott volna se tudta volna megverni most Rafát. Azért 08 uso meg most AO-n sokkal jobban játszott, főleg Rafa ellen. Bár az hard. Hol voltak a híres extrái Murray-nek? A híres fonák elütései stb. Sehol. A fontos pontokról nem is beszélve. Azért ennél mindenki többet várt Murray-től.

376.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 374.
  • fuzzydunlop
  • 2010.07.02. 23:08

Ezzel most egyáltalán nem értek egyet. Hasonlítsd össze, hogy játszott Murray a mérkőzés elejétől a 2. set TB-ig és a 2. set TB-ben. A TB-ben megütötte kőkeményen a labdákat és irányított, akkor volt a legtöbb esélye setet nyerni. Egész odáig nem ezt játszotta. Márpedig, ha a TB-ben tudott irányítani, tudott volna azelőtt is.

377.
  • agimano
  • 2010.07.02. 23:22
 
 
   

Rafa Murray szerint is 4 finals in a rowt ért el:))

miért nincs vajon videó az egész interjújáról?

378.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 376.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:21

Sose fogom felfogni miért nem támad Murray. Ha olyan híresen jó keze van, akkor mi a francért nem támad? Egy ideig voltak sikerei ezzel a defenzív játékkal, de annak már vége. Szerintem hard-on sem fog igazán nagyot dobni. Már Fish félék lelövik. Még Tipsarevic is elküldte Dubai-ban olyan játékkal, hogy beszarsz (azt a meccset ajánlom mindenkinek). Szerintem egy 1000-est sem fog összehozni idén. És Delpo meg Davy még nincs is képben.

379.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 378.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:33

Amikor Nadalt verte akkor támadójátékkal verte, szerintem ma is tudta volna ezt játszani ezt bizonyította a 2. set TB-ben is amikor nagyon kellett akkor bevetette ezt. Szerintem USO-n azért az elődöntőig elfog menni, de addig még sok minden történhet..Delpo nem hinném, hogy idén képbe kerülhet túlzottan, úgy tudom még az is kérdéses, hogy egyáltalán az USO-n indulhat-e, de ha indulna is ennyi kihagyás után nem várok tőle sokat.

381.
  • Replica
  • 2010.07.02. 23:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 375.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:16

Nagyon jól játszott MUrray, de azért nem tudott nyerni, mert a túloladalt egy top közeli Nadal volt. Ezt pont egy Federer szukolóak kell magyarázni, miért Nadal nyerte a meccset??

382.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 378.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:33

Mondjuk én azt jó dolognak tartom, ha valakinek több játéka van, mint pl. Murraynek, csak tudni kéne, hogy mikor melyiket. Szerintem Murray nem tudja. A támadó teniszének kéne az alapnak lennie, mivel azt tudja jobban és eredményesebben, aztán ha jön olyan ellenfél aki ellen ez nem jó, a defenzív tenisz viszont igen, akkor átváltani rá és azt játszani. Így többre menne szerintem.

383.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 379.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:38

Uso nagyon gyors hard, figyeld meg ott lelövik Murray-t még a semi előtt, de ha pont kifog egy jó draw-t, akkor max a semi. Úgy tudom, hogy Delpo biztosan kihagyja uso-t. Legközelebb már csak AO-n tud mutatni vmit, ha ősszel belerázódik. Én Davy-ra leszek még kiváncsi, vajon fel tud e még egyszer lángolni 29 évesen.

384.
  • Replica
  • 2010.07.02. 23:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 379.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:38

Keménypályán, év eleji Nadalt, aki képes volt meccslabdáról is kikapni. Az a Nadal formában és fejben megközelítőleg sem volt olyan, mint most.

385.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 384.
  • Replica
  • 2010.07.02. 23:49

Az egyértelmű, hogy nem olyan volt Nadal fejben akkor, mint most. Viszont ez az év eleji Nadal hülyeség, az a Murray aki verte, ugyanúgy év eleji volt. Ha év eleje van akkor mindenkinek az van, nem csak Nadalnak.

387.
  • Replica
  • 2010.07.02. 23:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 383.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:48

Delpo sokat hgay ki, amíg újra magára talál, az nem kevés idő. Davy sem tud 1 egész évet jó szinten lejátszni, meg ő örök GS nélküli teniszező marad. Keménypályán mindkettő jó, de füvön nem sokat érnek.

389.
  • Slice
  • 2010.07.02. 23:53
 
 
   

Könnyen lehet, hogy igazad lesz és Murray ott sem fog nagyot villantani, de nem vagyok benne biztos. Davy-nak szerintem sok függ attól, hogy feltudja-e hozni magát arra szintre, ahol sérülése előtt volt. Ha igen akkor mindenkire veszélyes lehet, ha nem akkor őt is könnyen kiejtheti 1 nagy ütő viszonylag korán. Tőle negyeddöntőnél többet nem várok.

392.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:56
 
 
   

Nadal teljesen rendben volt AO-n, nagyszerűen játszott. Murray ellen sokszor nüanszokon múlott, egy szoros meccsen kapott ki. Csak akkor Murray nagyon elkapta a fonalat, az egyik legjobb hard-os teljesítménye volt. Ma Rafa sokkal agresszívebb volt ellene és ez bevált. Meg úgy általában is sokkal agresszívebb Rafa, úgy látszik rájött, hogy tamadni kell, és rövidíteni a pontokat. Murray az AO-s játékához képest határozottan gyengébb volt, szerintem ez kétségtelen. Esküszöm egy GS-t se fog nyerni.

394.
  • Replica
  • 2010.07.03. 00:14
 
 
   

Murray sokkal jobb volt, mint az Auson, jobban játszott, jobban is szervált. Egyetlen fontos tényező változott, Nadal. Év elején még nem volt az igazi, érthetetlen hibákat csinált, most már ez is a múlté, fejben is jobb lett. Ez volt a döntő. Egy ilyen Nadal ellen jöhet akár két Murray is. Nem véletlen az a 8-3

395.
  • agimano
  • 2010.07.03. 00:15
 
 
   

Delpo nemsokára indulni fog tornán, július 26-án kezdődő LA-i tornán, ami azért jó, mert pont letelt a fél év, mivel január 24-én esett ki az AO-n, így ha jól tudom, védett ranglistát fog majd kapni, ami 8 tornára jó.

396.
  • Slice
  • 2010.07.03. 00:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 394.
  • Replica
  • 2010.07.03. 00:14

Szerintem játékban jobb volt AUSO-n Murray, viszont most jobban szervált. Nadal a TB-ben is csinált 1-2 furcsa hibát, akkor a fejemet fogtam és nem hittem volna, hogy behúzza a setet, főleg 5-5-nél a kettőshiba volt durva. De az tény, hogy év eleje óta javult.

398.
  • raffaforever
  • 2010.07.03. 00:31
 
 
   

ma csak nadal okozott örömet -kiesett brazilia ,drukkoltam ghananak -erre kihagyják a büntetőt a 122 percben -idétlen feketék -remélem holnap argentina meg spanyolország továbbjut!ha a spanyolok bejutnának a döntőbe rafának dél afrikában a helye -elég jóban van ramosékkal--egy wimbi trófeával doppingolhatná casillasékat:))

401.
  • agimano
  • 2010.07.03. 00:51
 
 
   

A spanyoloknak azért is nyerni kellene, hogy Rafának jó legyen a kedve:))) Azon én is gondolkoztam, hogy elmenne-e a döntőre vagy az elődöntőre, ha bejutnának, de szerintem nem menne el, mivel lemondta a DC-t és nem akar közben ott prádézni, még ha simán el is mehetne. Én mondjuk tuti elmennék a helyében, ha belefér a kezelési programba.

402.
  • Rafain
  • 2010.07.03. 01:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 392.
  • iCreator
  • 2010.07.02. 23:56

Szerintem butaságokat beszélsz, Murray nagyonis rendben volt ezen a tornán. Eddig mindenki ezt is mondta, most meg hirtelen megváltozott az általános vélemény? Nadalon kívül ma mindenkit megvert volna. De Rafa elképesztő volt, nemcsak a játéka, hanem amilyen hűvös profi módjára lejátszotta ezt a derbit a brit közönség előtt, az csak a legnagyobbakra jellemző. Nemhiába mondta Murray, amit mondott meccs után. Ma játékban gyakorlatilag teljesen egyenlőek voltak. De tényleg totál egyenlőek. Összesen 7 ponttal nyert többet Rafa, az is az utolsó 4 game miatt jön ki. És mégis Rafa az aki három szettben nyert meg egy ilyen csatát. Murrayből hiányzik valami kis plussz, ami nehezen megfogalmazható. Talán a gyilkos ösztön, mert Federer és Nadal ellen elbukja az igazán fontos meccseket. Pedig a tenisze alapján állítom nem rosszabb már, mégis előbbi kettő nagyobb játékos. Ez döntötte el a mai meccset is.

Azt meg nem tudom miért mondjátok, hogy Andynek agresszívebben kellett volna játszania. Azért mert AO-n ez volt? Nem értem miért vetitek össze mindig azzal a meccsel, az teljesen más volt. Mind a körülményeket tekintve(játékosok formájára, mentális állapotára gondolok), mind a pályaborítást. Ez fű, itt Nadal ellen mégis kit láttál az elmúlt 3-4 évben agresszorkodni. Fogadóként itt nagyon nehéz, példának okáért Federer egyszer tudta breakelni 5 szett alatt. Nem hinném, hogy ez a svájci gyengeségének tudható be. Rafa nagyon közel játszimaz alapvonalhoz, Murraynek nem sok sansza volt kezdeményezni fogadóként, na ez is egy nagy különbség a hardhoz képest. Füvön Nadal sokkal agresszívebben tud teniszezni. Murray a saját adogatójátékait meg simán hozta általában, jól is adogatott, nem lehet őt okolni ezért a vereségért. Talán ha beüti az első adogatást tie break 6-5-nél...De tényleg nem sok különbség volt köztük, Rafa fantasztikusat nyújtott, és ezzel a skót is tisztában van.

Ja, és azzal sem értek egyet, hogy Murray nem fog GS-t nyerni. Fog ő, méghozzá nem is egyet, ebben bizots vagyok. Abszolút alkalmas rá már most is a tenisze, ma pechje volt Nadallal. Januárban meg Federerrel. De ez nem lesz mindig így, ő meg addig fogja hajszolni, míg összejön.

403.
  • West
  • 2010.07.03. 09:26
 
 
   

Istenem, de sajnálom, hogy nem bírom Nadalt...

404.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 10:14
 
 
   

Egyet kell értsek Replicával abban, hogy egy ilyen Nadal ellen kevés esélye van bárkinek is, talán Del Potronak, de csakis kemény pályán, de már azt sem merném tutira fogadni. Fűvön (is) azt kell, hogy mondjam, csak is az idei évre, hogy jelenleg Nadal a király, de amit nem értek, hogy Rogernek 2004 óta miért kellett felhagynia a Fűves tenisszel, mert ennek a következménye az, hogy ma a teljes mezőny, salakos teniszt játszik Wimbledonban, így nézve viszont egyértelmű, és egyenes következmény az, hogy a salak király, most már fű király is.

405.
  • fuzzydunlop
  • 2010.07.03. 11:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 404.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 10:14

ez nem igaz. Fed csak reagált a megváltozott körülményekhez, ahogy a többiek is.

406.
  • Replica
  • 2010.07.03. 11:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 396.
  • Slice
  • 2010.07.03. 00:17

Magához képes nem volt jobb az Auson Murray, Rafa volt gyengébb. Év elején sok buta dolgot csinált, pl 6-0-ás szett után elvesztette a játszmát a kopka ellen. Stb..
Murray a tegnapi játékával majd az egész mezőny elverte volna.

407.
  • fuzzydunlop
  • 2010.07.03. 11:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 402.
  • Rafain
  • 2010.07.03. 01:14

Murray jól játszott. nem olyan jól, mint az AO-n, amire iszonyatosan készült, de nagyon jól. De esélye sem volt. Nem tudott agresszívebben játszani, mert végig Rafa irányított. Andynek csak akkor volt esélye, ha szerva után egy ütésből le tudta zárni a labdamenetet. de ez nem az ő játéka. Egyébként nem a rövidítésben volt igazán agresszív, hanem a 3. szett első játékában. De mondom ez nem az ő játéka. 1-2 játékot tud csak ennyire agresszíven játszani. Rafa fantasztikus volt.

408.
  • Turin
  • 2010.07.03. 11:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 352.
  • Rafain
  • 2010.07.02. 20:28

Na, most van egy kis időm.

Először is: el kéne olvasni, mit írtam kb. a 10. hozzászólásban: hajrá Berdych, Djoko ellen. Tehzát semmi következetlenség nincs bennem, én nem fogok csak azért az ellenfélnek szurkolni, mert épp Tomas verte meg Rogert. Berdychet is, a játékát is mindig is szerettem.

Nem is értettem, miért gondoltátok, h Djoko fog győzni, amikor látszott, mennyivel jobb játéka van Berdychnek erre a borításra, meg amúgy is mostanában.

Természetesen most is szeretném, h ő győzne a döntőben. Tehetsége alapján egy GS abszolút kijár neki. Nadalt talán itt és a US Openen van a legnagyobb esélye megverni. Természetesen Nadal az esélyes, de ha Berdych meglepi, és úgy szervál és játszik, mint Roger ellen, az sztem elég lehet egy győzelemhez. Az első szett kritikus. Ha úgy játszik, mint djoko ellen, az valszeg kevés lesz.


Másik:
Tegnap bementem Kaposvárra a kongresszusról, és láttam mindkét meccsből valamennyit. Berdych a 2. szett végén már nagyon szépen nyomta. Ugyan a tie6-2-ről való visszajövetel mutatja, h kritikus szitukban megremeghet, de utána kétszer hárított szettlabdát csodálatos szervával, és hogy mégis hozta a tie-breaket, mutatja, hogy a szíve biztos, hogy a helyén van. Ez fontos.

A nadal meccsből a 2. szettet és a 3. első felét láttam. Nekem abból két dolog jött le:
Murray rossz taktikával ment ki Nadal ellen, nem azt az agresszív játékát hozta, ami a két keménypályás GS-en eredményre vezetett, hanem kontrázott, puhán játszott, sokszor tolta vissza a labdát. Nadal viszont kellően agresszívan játszott, ami mostanában azért nem meglepő tőle. Az is látszott, h ez a kikopott fű mennyire hasonlít a kedvenc borítására, földpálya ez, és Nadal a 2. héten már él rajta, mint hal a vízben.
És még ennek ellenére is lettek volnaesélyei Murraynek (tie-break szettlabda, 3. szett breakelőny), ha fejben végre megérett volna. Sajnos nekem ez azt jelzi, hogy fejben még mindig nem elég erős, nem tudom, h lesz-e valaha is.


Szóval hajrá Berdych, Nadal a favorit, de Berdychet hülyeség leírni.

409.
  • Replica
  • 2010.07.03. 11:41
 
 
   

Murray amikor támadott Rafa benyesett neki, azzal meg is torpantotta, egyszerűen széjjelkapta a játékát, mint floki a lábtörlőt.

410.
  • Turin
  • 2010.07.03. 11:46
 
 
   

Érdekes felvetést olvastam az index-en, miszerint Rafa "elfedereresdett". A Murray elleni meccs statisztikái is egyértemlűen ezt támasztják alá. Átalszik game-eket, főleg fogadóként, aztán robbant. Valszeg muszáj volt váltania, érezte a teste korlátait, de nagyon jól csinálja.
Sokáig nem vettem észre, de tegnap már érezhető volt.

411.
  • Rafain
  • 2010.07.03. 12:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 410.
  • Turin
  • 2010.07.03. 11:46

"Érdekes felvetést olvastam az index-en, miszerint Rafa "elfedereresdett". A Murray elleni meccs statisztikái is egyértemlűen ezt támasztják alá. Átalszik game-eket, főleg fogadóként, aztán robbant. Valszeg muszáj volt váltania, érezte a teste korlátait, de nagyon jól csinálja.
Sokáig nem vettem észre, de tegnap már érezhető volt."

Ez teljesen így van, én a Garroson bíráltam a játékát az első 5 meccsen, közben csak tartalékolt valószínűleg. Az elődöntő és döntő után rájöttem erre.

412.
  • Slice
  • 2010.07.03. 14:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 409.
  • Replica
  • 2010.07.03. 11:41

Rafa nyesésein azért van még mit finomítani. Lassítani lassítja a játékot vele, viszont nagyon magasra pattannak, és azért lehet belőle indítani. Bár nem hinném, hogy a nyesése fejlődne.

413.
  • Replica
  • 2010.07.03. 14:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 410.
  • Turin
  • 2010.07.03. 11:46

Hát én tudom, hogy ez elfederesedés-e, de az biztos, hogy egy nagy változás a hozzállásban. Ez Madridtól volt megfigyelhető, de a Garroson tökéletesítette. A Garroson az negyeddöntőtől ellenállhatatlanul játszott, akárcsak itt.

414.
  • Replica
  • 2010.07.03. 14:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 412.
  • Slice
  • 2010.07.03. 14:14

Hát MUrray nem nagyon tudott indítani a nyesésekből, mert vagy háéóba csapta, vagy csak visszanyasni tudott belőle, de arr jó volt, hogy megállítsa a lendületben.

415.
  • Slice
  • 2010.07.03. 14:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 414.
  • Replica
  • 2010.07.03. 14:18

Murray ellen jók voltak ezek a nyesések, de ettől függetlenül össze sem hasonlítható pl Roddick lapos, éles nyeséseivel. Mondjuk nem is várom el Nadaltól, hogy mindenben tökéletes legyen, mert ilyen játékos nincs.

416.
  • Replica
  • 2010.07.03. 15:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 415.
  • Slice
  • 2010.07.03. 14:20

Most azt is mondhatnánk, hogy Nadal egy Roddick-féle adogatással verhetetlen lenne.

417.
  • stela
  • 2010.07.03. 16:52
 
 
   

Azt hogy Nadal nyert pont egy ablakból lestem ki. Mármint fodrászatban nézték a meccset. :)

A hollandok is nyertek. Csuda egy nap!

Serena is nyert, őt meg nem szeretem.

418.
  • Replica
  • 2010.07.03. 17:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 417.
  • stela
  • 2010.07.03. 16:52

Én szeretem Serenát. Henint viszont nem, mert unfair játékos.

419.
  • rafani
  • 2010.07.03. 17:21
 
 
   

Szerintem is jók Rafa nyesései,mert ezekkel jól tud ritmust váltani, időt nyer, és jól rá tud készülni a nyesésből inditott pörgetésekre. Összességében mindent nagyon jól csinált Andy ellen. /Kivéve azt a kis megingánst a 3. szett elején./

420.
  • Slice
  • 2010.07.03. 18:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 416.
  • Replica
  • 2010.07.03. 15:14

Olyan, hogy verhetetlen nem létezik. Amúgy szerinted miért unfair játékos Henin?

421.
  • Slice
  • 2010.07.03. 18:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 418.
  • Replica
  • 2010.07.03. 17:19

És ha már így szóba jött, Serenát miért szereted?

422.
  • stela
  • 2010.07.03. 19:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 418.
  • Replica
  • 2010.07.03. 17:19

Mégis mitől unfair Henin?

Serenaban a küzdést bírom nagyon, ahogy lehet látni, hogy felszívja magát, de nem szeretem.

423.
  • Doddi
  • 2010.07.03. 20:15
 
 
   

Sziasztok, Doddi vagyok, alias Andi. Néhány éve ismerkedtem meg a tv-ben a tenisz világával. Elég ha annyit mondok, hogy Kimi - Forma1 - rosszul ment, és kapcsolgattam, és bumm, a tenisznél kötöttem ki. Éppen Nadal játszott Federer ellen, és mindkettőjük stílusa tetszett, habár igazából fogalmam sem volt, hogy mit is csinálnak. Tetszett Federer játékában, hogy a kommentátorok szerint briliáns megoldásai vannak - ami ugyebár mostanra be is igazolódott, ha jobb formában van - , illetve h Nadal minden egyes pontért hajt, szinte nem ismer lehetetlent.

Ha választanom kellene kettőjük között - ami nekem személy szerint nehéz - Rafát választanám talán pont a küzdeni akarásáért, amit már ezerszer bemutatott, illetve, hogy képes fejlődni. De Federert is szeretem, még egyszer hangsúlyozom. A kettőjük közti összecsapások számomra a droggal érnek fel - nem mintha azt próbáltam volna - de szerintem sokan értik, mire gondolok.

Nőket nem gyakran figyelem, ha ott választanom kéne, Serenát választanám. Nem is tudom miért, de amit ő tud, nos, nem semmi, szerintem. (:

Remélem befogadtok a társaságba, hiszen olvasva a hozzászólásokat, nagyon jó fej emberkék vannak itt, illetve ha nem baj, a Federer vs Nadal párharcokból is kimaradnék. (:

424.
  • agimano
  • 2010.07.03. 20:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 423.
  • Doddi
  • 2010.07.03. 20:15

hát ha senki sem üdvözöl, akkor majd én:))) érezd jól magad!

425.
  • Replica
  • 2010.07.03. 20:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 422.
  • stela
  • 2010.07.03. 19:03

Voolt az az afférja erena ellen a Garroson, ott nagyon unfair volt. A másik meg Mauresmo ellen az Auson.

426.
  • Replica
  • 2010.07.03. 20:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 421.
  • Slice
  • 2010.07.03. 18:20

Serenát a versenyzői képessége miatt szeretem, hogy vert helyzetből képes megfordítania meccset, atom tenisszel.

427.
  • Doddi
  • 2010.07.03. 21:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 424.
  • agimano
  • 2010.07.03. 20:31

Köszi, remélem jól fogom. (:

428.
  • Slice
  • 2010.07.03. 21:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 426.
  • Replica
  • 2010.07.03. 20:56

Értem, mondjuk azért lehet szeretni egyedül.Kb. ez az egyetlen dolog ami szerethető benne. Én személy szerint rühellem.

429.
  • West
  • 2010.07.03. 21:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 426.
  • Replica
  • 2010.07.03. 20:56

Mása is szokott ilyeneket csinálni... :P

430.
  • rogerforever76
  • 2010.07.03. 21:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 425.
  • Replica
  • 2010.07.03. 20:55

És mi volt (kicsit részletesebben)? Mit csinált Henin?

431.
  • rogerforever76
  • 2010.07.03. 21:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 423.
  • Doddi
  • 2010.07.03. 20:15

>Remélem befogadtok a társaságba, hiszen olvasva a hozzászólásokat, nagyon jó fej emberkék vannak itt, illetve ha nem baj, a Federer vs Nadal párharcokból is kimaradnék. (:

Akkor azokhoz a megjegyzésekhez ne szólj hozzá. Én sem szoktam.

432.
  • Replica
  • 2010.07.03. 22:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 428.
  • Slice
  • 2010.07.03. 21:21

Van azért még. Brutális ütési vannak, mind a vonalra.

433.
  • Replica
  • 2010.07.03. 22:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 430.
  • rogerforever76
  • 2010.07.03. 21:53

Nézd meg, nehéz elmondani, azt látni kell.

434.
  • Slice
  • 2010.07.03. 22:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 432.
  • Replica
  • 2010.07.03. 22:27

Ez most biztos sokaknak nem fog tetszeni, de én pont azért utálom a Williams testvéreket amiért JMDP-t. Nagy szerva, aztán baszkodják a labdát teljes erőből és itt ki is merül a teniszük. Serena kb. egy robot, aki egész életében ebből a teniszből élt meg, és sajnos még vagy 5 évig meg is fog, mert ebben a női mezőnyben, ilyen feltételek mellett meglehet.

435.
  • Replica
  • 2010.07.03. 22:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 434.
  • Slice
  • 2010.07.03. 22:40

Azért Serena klasszisokkal jobb és tehetségesebb teniszező, mint a nyakigláb Potro. Potro tényleg egy észnélküli ütőgép, semmi több. Nagy jövőt nem jósolok neki. Serena meg csak 13 GS győztes.

436.
  • Slice
  • 2010.07.03. 23:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 435.
  • Replica
  • 2010.07.03. 22:57

Nem mondom, hogy Potro is lehet 13 szoros GS győztes, mert ez hülyeség lenne, de nagy jövő előtt állhat. Serena érdemeit elismerem, de azt azért gyorsan tegyük hozzá, hogy az a mezőny amiben ő nyeri a GS-eket nem valami parádés..

437.
  • Rafain
  • 2010.07.03. 23:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 436.
  • Slice
  • 2010.07.03. 23:02

Nekem bejön Potro tenisze is, pedig nagyon különbözik Rafáétól. Az ilyen nagy játékosoknak a tenisze számomra mindig csúcs, kivétel az olyanoké, akiket valamilyen oknál fogva nem kedvelek. De ez nálam sosem a teniszük függvénye. Nem a játékuk kapcsán döntöm el, hogy szimpatikus-e a teniszező vagy sem. És nekem Potro atomzúzos játéka bejön. Már amikor olyan napja van.

438.
  • Slice
  • 2010.07.03. 23:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 437.
  • Rafain
  • 2010.07.03. 23:15

Azt én sem a játékuk kapcsán döntöm el, hogy szimpatikus-e mint ember. Potro játékát nagyon nem szeretem, de mint embert a nyilatkozatai és a pályán való viselkedése alapján bírom. Viszont ettől még a játéka nagyon unszimpatikus. Söderling játékát sem szeretem, ő is hasonlót játszik, szinte ugyanazt, viszont a svédet, mint embert is rühellem.

439.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 23:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 405.
  • fuzzydunlop
  • 2010.07.03. 11:10

1985-től (Boris Becker) - 2003-ig (Roger Federer), mindössze két alapvonal játékos tudott Wimbledont nyerni (Agassi és Hewitt), míg 16-szor a szerva-röpte nyert (Becker 3, Edberg 2, Sampras 7, Federer, Cash, Stich és Ivanicevic 1-1 alkalommal), egyértelműen azért, mert a fűves tenisz szerva-röpte játék volt, és ma is annak kéne lennie. Ettől függetlenül Roger a legnagyobb, de Samprast 6 lóval sem lehetett volna visszahúzni a hálótól sem Nadal, sem Murray ellen Wimbledonban, a 2003-as Roger 3 szettben küldené haza mind a top spanyolt, mind a top skótot. Azt aláírom, hogy ha nem változtatott volna a játékán akkor a Garroson a 2. hétre sem nagyon maradt volna versenyben, de Wimbledonban holnap vehetné át a zsinorban 8. címét, így meg csak 6-szor tudott győzni:-)

440.
  • Replica
  • 2010.07.03. 23:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 439.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 23:26

Mese habbal. Nadal a top Federert is verte nem egyszer. Láttad te Hewittot a szerva-röptéző Sampras ellen? Milyen elütéseket és fogadásokat produkált! Federer nem véletlenül hanyagolja a szerva-röptét, Nadal annyiszor ütött már el mellette, hogy elment a kedve tőle.

441.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 23:55
 
 
   

Kedves Replica, Hewitt az életben nem verte meg fűvön Samprast, igaz ott nem is találkoztak. Hidd el nem mese, a fűves tenisz szerva-röpte, ld. Petzchner, vagy Haase, talán Bozoljac, de ami érdekes, hogy a top Nadal a 2008-as AO-n, a végig szerva-röptéző Tsonga ellen egy szettre való játékot kapart össze. De az AO-n és a USO-n lehetett alapvonalról is nyerni, de Wimbledonban ez kizárt dolognak tűnt. Az a Roger aki mellett Rafa elütöget az már nem a szerva-röptés Roger, hanem a teniszt komplex módon játszó - és ebben az eredmények őt igazolták - Federer volt.

442.
  • Rafain
  • 2010.07.04. 00:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 441.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 23:55

Sok közöd nem lehet a teniszhez, ezért kár irogatni. Top Nadal a 2008-as AO-n nem volt, Federer nem nagyobb Samprasnél-Wimbledonban végképp nem. A 2003-as Federer nem verne meg sima 3-ban egy top Nadalt(szerintem shogy sem), utána Uso-n is kikapott még Nalbandiantól. Akkor kezdődött a felemelkedése. A többi hülyeséget most nincs időm kigyűjteni.

443.
  • Rafain
  • 2010.07.04. 00:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 441.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 23:55

És ha már így rajongsz az igaz füves teniszért, és top Federerezel, akkor áruld már el, szerinted a top Federerrel mit művelt volna a top Sampras Wimbledonban? Mert a klasszikus füvespályás teniszt kicsit jobban nyomta a svájcinál. Nem tudom láttad-e már Fedet párosozni, de ott például képet kaphatnál róla miért nem rohangált hálóra még fénykorában sem. Ezt Köves Gábor mondta, hogy nem véletlenül nem járkál fel, és itt nem a pályalassításokra gondolt...

444.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 00:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 442.
  • Rafain
  • 2010.07.04. 00:02

Kedves Rafain, miért nem volt a Top Nadal a 2008-as AO-n? Az elődöntőig mindenkit simán elintézett, majd Tsonga 3 tükör sima szettben végig röptézve verte. Én nem top Federereztem én 2003-as Federereztem, aki akkor jobban röptézett, mint bárki a világon korábban és azóta. Egyébként elnézést, mert Quenss-ben nyert Hewitt Sampras ellen, igaz ott Lopez is verte Rafát, meg a hokom tudja kicsoda pedig Roddickot.

446.
  • Slice
  • 2010.07.04. 00:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 444.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 00:20

Nem mondom, hogy nincs igazság abban amit mondasz, viszont azt tegyük hozzá, hogy Tsonga ott brutálisan röptézett, olyat én Fedtől sem láttam amit a francia csinált. Élete egyik legjobbját nyújtotta ott Tsonga, azóta se játszott úgy, és szerintem nem is fog. Ilyen játékkal nem lehet letolni 1 karriert, de még csak 1 évet sem, sőt 1 tornát is nehéz. Szóval Federernek sem biztos, hogy jó megoldás lett volna ezt választani. Előbb-utóbb pedig ennek az ellenszerét is megtalálták volna, ahogy mindennek megtalálják, és nem csak Nadal.

447.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 00:27
 
 
   

Ja és hogy Wimbeldonban mit művelt volna a top Federer a top Sampras ellen, íme: http://www.youtube.com/watch?v=0... Nézd meg kérlek életed legnagyobb tenisz élménye lesz.

448.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 00:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 446.
  • Slice
  • 2010.07.04. 00:25

Én nem mondom, hogy Roger rossz útat választott, szerintem csak a fűves tenisz van "tévúton". Komplex módon nézve, ha Roger azt játsza, ami 2003-ban volt a játéka 8-szor nyert volna (a holnapival együtt) az All England Clubban, és talán 2-szer 2-szer a USO-n és az AO-n, a Garroson meg talán lenne (lett volna) egy-két elődöntője.

449.
  • Slice
  • 2010.07.04. 00:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 448.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 00:38

A füves tenisz régebben tényleg nem erről szólt, mint most és valahol én is sajnálom, mert szívesen elnézegetném, a szerva-röpte játékosokat itt Wimbledonban. Viszont most, hogy nem azt játsszák itt füvön, mint régebben igazából nem sok újdonságot nyújt Wimbledon a többi GS-hez képest, és itt arra gondolok, hogy már itt is simán lehet nyerni alapvonal játékkal, sőt szinte csak azzal. Bár ettől függetlenül én szeretem nézni a mostani füves játékot is.
Amúgy abban sem lennék biztos, hogy a szerva-röpte játékkal Fed már 8. Wimbledonját nyerné. Ha 2003 óta is ezt a játékot játszaná, nyilván jobban röptézne, mint most, viszont az adogatás ugyanúgy fontos eleme ennek a játékstílusnak, és Fed-nek idén is voltak gondjai az adogatásaival. Márpedig ha az nem működik, nem annyira hatásos maga a szerva-röpte játék sem, tehát nem feltétlen jutott volna be a döntőbe sem szerintem.

450.
  • titti
  • 2010.07.04. 00:55
 
 
   

Serena parádés győzelmet aratott a női döntőben. Hatalmas fölényben volt szinte végig, megérdemelten nyert. Élvezet volt nézni a játékát, s imádnivaló volt, hogy a végén úgy örült, mint egy kisgyerek. :)

451.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 00:58
 
 
   

Oké köszi Slice, valószínűleg belőlem is csak a hiányérzet beszél, ja és ma a döntőben nagy hajrá Rafának! Bár nem fogok sírni, ha Berdych nyer. Sőt!:-)

452.
  • titti
  • 2010.07.04. 01:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 434.
  • Slice
  • 2010.07.03. 22:40

"Sajnos" Serena valószínűleg még "baszakodja" a labdát jó pár évig, ám ami igazán sajnálatos, az a kommentedből áradó rosszindulat. Az sem tiszta, hogy az "ebben a női mezőnyben" mit takar nálad, hiszen Serena épp 11 éve nyerte első GS versenyét bizonyos Hingis ellen, ott volt többek között Davenport, Capriati és Szeles Mónika is. 2002-2003-ban pedig a "Serena Slam" idején már a belgák is, Henin és Clijsters. Egyáltalán nem macskajancsi mezőny volt egyik sem. Azt se felejtsük el, hogy 13 egyéni GS sikeréből 6 alkalommal a nővérét kellett legyőznie, aki a staisztikák szerint is a legkeményebb dió számára. Ilyen desszert-Zvonarjovák nem minden alkalommal hullottak a lábaihoz.
Ha általánosítva leminősítenénk a mindenkori mezőnyt, akkor ilyen alapon megkérdőjelezhetnénk Navratilova még páratlanabb karrierjét is, de akár Federerét is, hiszen mindketten akkora héroszai a sportágnak, hogy voltak - nem rövid! - időszakok, mikor a komplett mezőny csak aszisztált mellettük. Ennyivel kimagaslottak, nem pedig ennyire gyenge volt a felhozatal. A női mezőnyben Serena egy nem akármilyen állócsillag, ezt kéretik respektálni!

453.
  • agimano
  • 2010.07.04. 01:47
 
 
   

én bírom Serenát és a Williams lányok felé áradó utálatot nem igen tudom hova tenni, azt hiszem nem megyek ebbe bele jobban:))

454.
  • titti
  • 2010.07.04. 01:54
 
 
   

Csak most látom, hogy Babos Timiék meg döntősök! Bezzeg erről senki nem írt egy sort sem... Fucsovics Nadallal egyidőben kezd az egyes pályán, kábé akkor játszanak Babosék is. Vamos Magyarok! :))

455.
  • JMDP
  • 2010.07.04. 02:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 449.
  • Slice
  • 2010.07.04. 00:46

"Ez most biztos sokaknak nem fog tetszeni, de én pont azért utálom a Williams testvéreket amiért JMDP-t. Nagy szerva, aztán baszkodják a labdát teljes erőből és itt ki is merül a teniszük."
Milyen jó is, hogy ilyen "tisztelettel" tudsz beszélni játékosokról akik persze megérdemelnék, talán úgy, mint ahogy a kedvencednek is kijár! Nem fogok itt nagy védőbeszédet tartani, de ha csak ezt látod Delpo játékából, akkor igencsak elvakult vagy. Vajon, mit is kellene csinálnia?
Nézd meg kérlek ezt a linket, ahol a kedvenceddel játszik és a végén a statot! Kíváncsi vagyok, hogy a nagy szerva és baszkodás mellet még csinál-e mást is?
Replica "észnélküli ütőgép" kitételére nem is reagálnék, csak említésképpen.
http://www.youtube.com/watch?v=-...
Ja igen, nagy a vita a két tábor között, de remélem Delpot nem csak én fogom megvédeni:)

456.
  • stela
  • 2010.07.04. 02:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 425.
  • Replica
  • 2010.07.03. 20:55

Lécci írd már le mi volt, mert nem emlékszem, valami volt, de hogy mi, azt nem tudom.

Serenaban én is a küzdést bírom mit mondtam, de azért az durva, amit US Openen csinált. Venusban a tartást bírom, miután kikap, s az interjúszobában van. Nem azt, hogy veszít, hanem a válaszait.

Hajrá magyarok!!

457.
  • JMDP
  • 2010.07.04. 02:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 454.
  • titti
  • 2010.07.04. 01:54

Fuzzy biztos ír cikket, hiszen ez nagy eredmény és remélem nyernek is:) Hajrá ezerrel!!!

458.
  • Replica
  • 2010.07.04. 11:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 441.
  • jowaldner
  • 2010.07.03. 23:55

Hewitt gyors keménypályán verte meg a szerva-röptéző Samprast, aki mindehol röptézett, ptalajtól függetlenül. Igaz, Samprast füvönt Bastl verte meg, aki egy nagy nulla volt a teniszben. A 2008 Auson rohadtul nem a top Nadal volt.

459.
  • Replica
  • 2010.07.04. 11:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 447.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 00:27

2001-ben top Sampras? LoL Ezzel mindősítetted a hozzáértésedet! :DD Rafa tinédzserként kente el a száját a top Fednek sima kettőben Miamiban!

460.
  • Slice
  • 2010.07.04. 12:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 452.
  • titti
  • 2010.07.04. 01:36

Nálam a Williams nővérek kb. mindenben kivételek. Nem szokásom teniszező ellen szurkolni, de ellenük tudok. Azt pedig leírtam már, hogy tisztelem őt azért amit elért ettől még ugyanúgy utálom. Ez alatt a női mezőny alatt, azt utóbbi pár évet értetettem pl. ami a Williams testvérekről szólt, és ennyi. Nyilván nem az ő hibájuk, hogy Henin és Clijsters visszavonult, vagy Sharapova sérülése. Többet igazából nem is akarok írni róluk, mert jót nem tudnék, meggyőzni nemfoglak ezzel kapcsolatban, te sem engem, úgyhogy szerintem hagyjuk.

461.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 12:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 459.
  • Replica
  • 2010.07.04. 11:33

Nézd nem állítom, hogy a 2001-es Sampras a topon volt, de azt igen, hogy a 2001-es Fed-Sampras csata egy jó összehasonlítási pont lehetne a füves tenisz két emblématikus figurájának egymás elleni összevetéséhez. Azért csak lehetne, mert Roger a 2003-as döntőn játszott igazi füves csúcs teniszt utoljára Wimbledonban, azóta nagyon látványos, de nem füves tenisszel nyert még 5-ször. Szerintem ma Rafa ellen már a (mai) legjobb füves Federer is kevés lenne, de a 2003-as meg bőven elég lenne, ahhoz hogy ma átgyalogoljon a top Rafán de csak és kizárólag füvön.

462.
  • Slice
  • 2010.07.04. 12:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 455.
  • JMDP
  • 2010.07.04. 02:19

Hogy ennek mi köze az elvakultsághoz, azt nem tudom..Ha esetleg arra gondolsz, hogy azért nem szeretem Delpo játékát, mert Nadal-os vagyok akkor mellélőttél.
Ha Delpo fan vagy akkor pedig nem igazán értem, hogy miért neked kell ezt az egészet magyarázni. Jön a nagy szerva aztán teljes erőből megpróbálja ütni a vonalakat, rövidítést vagy hasonló technikás ütést nem látni tőle túl gyakran.
Nem azt mondom, hogy ez nem szerethető és szar, csak annyit, hogy nekem nem tetszik.
A "Mit kelleni csinálnia?" kérdésre: Attól függ mit akar elérni. Ha sikeres akar lenni akkor ez a játék is valószínűleg jó. Ha szórakoztatóbb játékot akar játszani akkor nem. Nyilván Delpo ezt tudja legjobban és az a célja, hogy sok tornát nyerjen ami érthető. Én nem várom el tőle, hogy parádézzon a pályán, viszont tőlem se várja el senki, hogy kedveljem a játékát.

463.
  • Slice
  • 2010.07.04. 12:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 455.
  • JMDP
  • 2010.07.04. 02:19

A videót megnéztem, ami nagyrészt az én igazamat támasztja alá. Nagy szerva, utána teljes erőből "vagdalózás", ha Nadal már eléggé kiszorult a pályáról fel a hálóhoz és röpte. Ebben a videóban,ezen a meccsen és úgy egyáltalán Potro játékában pont az nincs benne, amit már leírtam. Ha már belinkelted maradjunk ennél a videónál. Láttál tőle szép ejtést amivel előkészített volna egy pontot, vagy megnyert volna? Esetleg egy technikai tudásra utaló frankó kis nyesést? Na én pont ezeket hiányolom belőle, pontosabban ezért nem szeretem a játékát. Kb. ugyanazt nyomja, mint Söderling.

464.
  • Replica
  • 2010.07.04. 12:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 461.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 12:17

Nem értek egyet. A 2001-es Sampras már túl volt a fénykorán, elég nagyot esett vissza, és még így is ötszettben kapott ki, szoros meccsen.

Pont a 2003-as Fednek nem adnék sok esélyt a top Rafa ellen. Nézd meg, kiket győzött le.

R128 Hyung-Taik Lee (KOR) 55 W 6-3, 6-3, 7-6(2) Stats
R64 Stefan Koubek (AUT) 70 W 7-5, 6-1, 6-1 Stats
R32 Mardy Fish (USA) 45 W 6-3, 6-1, 4-6, 6-1 Stats
R16 Feliciano Lopez (ESP) 52 W 7-6(5), 6-4, 6-4 Stats
Q Sjeng Schalken (NED) 12 W 6-3, 6-4, 6-4 Stats
S Andy Roddick (USA) 6 W 7-6(6), 6-3, 6-3 Stats
W Mark Philippoussis (AUS) 48 W 7-6(5), 6-2, 7-6(3)

Egyedül Roddick volt to 10-es játékos!

55.
70.
45.
52.
és még Phiplippoussiss is csak 48. volt a ranglistán!! A döntős!!

465.
  • jowaldner
  • 2010.07.04. 13:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 464.
  • Replica
  • 2010.07.04. 12:55

Oké, nézd ha így jobban tetszik részben meggyőztél, most "hagylak" koncentrálj a döntőre, és éljen a régi salak és új fű király:-), bár szerintem ez a mai meleg lesz, még a top Rafának is.

466.
  • JMDP
  • 2010.07.05. 01:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 462.
  • Slice
  • 2010.07.04. 12:19

"Nagy szerva, utána teljes erőből "vagdalózás", ha Nadal már eléggé kiszorult a pályáról fel a hálóhoz és röpte." Ja, most már értem, a nagy szerva bűn (akinek nincs az pedig, de szeretné, hogy legyen) Ezek szerint sok olyan játékos van aki "bűnös" példának okáért mondjuk Roddick, de most nem sorolnám a többieket. Nyilván van még pár ember akit utálsz, de ez legyen a te problémád. Mondjuk eddig egész normálisnak gondoltalak, de sikerült meggyőznöd, arról, hogy tévedtem. Azt pedig, hogy szeresd Delpo játékát senki nem kérte tőled. Nyugodtan utálkozz tovább, ha így érzed jól magad!

467.
  • Slice
  • 2010.07.05. 11:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 466.
  • JMDP
  • 2010.07.05. 01:44

"Nagy szerva, utána teljes erőből "vagdalózás", ha Nadal már eléggé kiszorult a pályáról fel a hálóhoz és röpte." Ja, most már értem, a nagy szerva bűn"

Az a helyzet, hogy te kérted nézzem meg a videót, megnéztem és bizony ezt csinálta Delpo, ennyi. Ha esetleg te mást láttál nyugodtan írd le. Leírtam a tényeket Delpo-val kapcsolatban erre te kiforgatod a szavaimat, mert én nem írtam, de még csak nem is utaltam efféle hülyeségre, hogy a nagy szerva bűn lenne. Azt írtam le ami volt a videón. Amúgy azt is leírtam már nem is egyszer, hogy Delpot nem, mint embert utálom, hanem a játékát, de úgy látszik ezt a részt is átugrottad. Ja és a másik, hogy a kérdésemet ügyesen kikerülted, pedig bizony ez a kérdés volt a fontos, mert épp azzal utaltam rá, hogy mit nem szeretek Delpo játékában.
Az a gondolkozás is érdekes, hogy amint valaki mondd valami negatív dolgot a kedvencedről már nem normális, amég nem addig jógyerek, de ez már a te dolgod.

468.
  • Slice
  • 2010.07.05. 11:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 466.
  • JMDP
  • 2010.07.05. 01:44

Gondolom pár hsz.-el ezelőtt a baszkodás és vagdalózás szó, nem tetszett neked és ebből szűrted le azt, hogy tiszteletlen vagyok Delpo-val és utálom úgy ahogy van. Ha ennyire csípi a szemedet, akkor ezentúl mondhatom azt is, hogy erőből próbálja ütni a labdát amikor tudja, az előző 2 szó helyett, de a lényege ugyanaz. Csak a megfogalmazás más.

469.
  • titti
  • 2010.07.06. 02:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 460.
  • Slice
  • 2010.07.04. 12:13

Amíg a személyes érzelmekhez (szimpátia, unszimpáta) tárgyilagosság párosul, addig rendben van, de ebben az esetben nem így volt, ezért szóltam hozzá.
További jó utálatot.

470.
  • JMDP
  • 2010.07.06. 04:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 468.
  • Slice
  • 2010.07.05. 11:43

"Ez most biztos sokaknak nem fog tetszeni, de én pont azért utálom a Williams testvéreket amiért JMDP-t. Nagy szerva, aztán baszkodják a labdát teljes erőből és itt ki is merül a teniszük. Serena kb. egy robot, aki egész életében ebből a teniszből élt meg, és sajnos még vagy 5 évig meg is fog, mert ebben a női mezőnyben, ilyen feltételek mellett meglehet."
Ez volt ebben a témában az első hozzászólásod és én erre reagáltam. Most is fenntartom, hogy tiszteletlen voltál, mert összességében, emberként "utáltad" őket. Igen a következőkben már szépen kifejted, hogy a játékukat utálod és így tovább... Ezt, bár nem értek vele egyet, de elfogadom. Nyilván különbözik a véleményünk. A normálist arra értettem, hogy nem csináltad a feszkót és pont ezért volt furcsa ez az utálkozás (vannak itt olyanok akiktől csak ez várható):( A negatív dolgot nem is értem igazán! Amit Delpo játékára mondasz az negatív?! Szerintem pont nem, mert én ezt szeretem benne a legjobban és valószínű, hogy vannak még rajtam kívül is páran...
A szemem a tisztelet hiánya csípi és a megfogalmazás is szerencsésebb más szavakkal. Nem akarok tovább rugózni ezen a témán, lépjünk túl rajta!

471.
  • Slice
  • 2010.07.06. 18:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 470.
  • JMDP
  • 2010.07.06. 04:04

A negatív dologhoz annyit, hogy valakinek ez negatív valakinek nem. Én azt a játékstílus amit Delpo képvisel nem szeretem, más pedig szereti pl Te. Ez így van rendjén, mindenkinek más a szimpatikus. A kommentet sem azért írtam, hogy keltsem a feszültséget, csak a véleményemet írtam le, bár az igaz, hogy nem éppen a legszebb stílusban. De igazad van lépjünk rajta túl.

472.
  • Slice
  • 2010.07.06. 18:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 469.
  • titti
  • 2010.07.06. 02:05

Figyelj én leírtam, hogy miért nem szeretem Delpo-t pontosabban a játékát, és azt is leírtam nem egyszer, hogy nem emberileg van vele gondom. Ha te ezt nem érted meg, az nem az én gondom. Bár nyilván hiába mondok bármit, mert számodra nincs olyan ember és játék, ami ne lenne szimpatikus, ugye?

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések