2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, szépen, ahogy a ranglista mutatja...

Érdekes tornán teszem próbára teniszszakértői erényeimet. Hiába próbálom izgalmasan leírni a mérkőzéseket, mikor eddig a magyar-holland válogatott mérkőzések teniszváltozatát láthattuk. Berdych Wawrinka elleni alakítását egyik meccs sem múlta alul, de nehéz úgy elemezni, hogy 6-1-es, 6-2-es szettekben kéne megtalálnod a döntő momentumot. Hiszen mit lehet ezeken elemezni? Az egyik jobb volt, amíg a másik rosszabb, sőt, általában a másik egyszerűen rossz. (A vesztesek közül Raonic jutott el szettlabdáig, Ciliccsel ellentétben rajta látszik az akarat.)

Fed2 TMC 2014 -

Azt a statisztikai érdekességet talán mindenki tudja, minden mérkőzés két szettben ért véget. Immár sorozatban hetedjére (immár nyolcadjára), talán soha nem volt ehhez fogható sorozat a Mesterek Tornáján (a poszt írásakor még csak ennyi meccs ment le – a szerk.). Viszont a kommentelőknek még nem biztos, hogy feltűnt: olyan ez a torna, mint mikor a gyerekek autóskártyával játszanak. A gyorsabb kocsi mindig üti a lassabbat. Ma estig, mind a hét (nyolc) mérkőzésen a magasabban rangsorolt versenyző volt a győztes. Ha így menne tovább, gyorsan végig lehetne pörgetni a szezont megkoronázó sporteseményt, Djokovics és Federer három győzelemmel megnyeri a csoportját, az elődöntős ellenfeleik a kétszer nyerő Nishikori és Wawrinka, a tornadöntőben Federert – noch dazu, merész jóslat – csak három szettben veri Nole.

Stan és Nole összecsapásainak – két éve ilyenkor senki se gondolta volna – már tenisztörténelmi rangjuk lett. Két hihetetlen 5 szettes maraton után, amelyeken a szerb a vereség legszéléről kaparta vissza magát, tavaly év végén már úgy tűnt, hogy Djoko a Wawrinka-problémát megoldotta. Öt és fél szetten keresztül magabiztosan ledominálta a svájci kettest, amíg az idei auszis meccsükön 6-2, 3-3 és 30-0-nél elfogyott valami…

Wawrinka – Djokovc AO 2014

Azóta nem játszottak.

A mérkőzés: Djokovics nagyon idegesen kezdett, az első adogatójátéka Cilic ellen is botladozott, de azt behúzta, ma viszont egyszerűen kérte, hogy Stan lebrékelje. Semmire kért challenget, ritka gyönge második szervákat ütött, és mindennek a tetejében, két egymást követő hibával bukta is a szerváját. 

A második játékban azért megérkezett ő is, de Wawrinka bírta a gyűrődést, a második egyenlő után biztosította a brékelőnyt. A következő, nullára hozott Djokovics szervagémet még követni tudtam, de technikai nehézségek miatt (kidobott a stream, úgy akadozott, hogy újra kellett indítani a gépet, ha el akartam kerülni a diavetítést), talán 10 perc és 4(!) játék múlva, a szerb 5-2-es vezetésénél tértem vissza.  Komplett változás… Pont a legérdekesebbről maradtam le.

Úgy tűnt, semmi sem menti meg Stant attól, hogy sorozatban harmadszor is elveszítse az adogatását, mert első szervák helyett valami egészen ritkán láthatóan hosszan ütötte ki a labdákat, de Nole egyik fantasztikus szögből megütött pontja, és a szerb szett és bréklabdája ellenére, a szívéből játszva, behúzta az adogatását. De fogadóként nem volt kegyelem, egy könnyű hiba és Đ néhány hálójátéka elég volt a 40-0-hez, és onnan egyenes út vezetett a második szettig.

Eleget néztem Nole fejét ahhoz, hogy néha képes legyek megállapítani, koncentrált vagy dekoncentrált. A második szettet kifejezetten koncentráltan kezdte. Wawrinka, legalábbis ez a Wawrinka nem sokat kezdhetett vele. A szerb fogadásai kombinálva Stan hibáival alapból nem adott sok esélyt a svájcinak. (A második játék első pontjában pedig igazán becstelen módon, valószínűtlen szögekből, mindenki másnak befuthatatlan rövidítést visszaadva, mattolta Stant. Tapsot kapott tőle.)

Djokovic2 TMC 2014 -

Djokovics eszméletlen sebességgel közlekedett, a pályának nem volt olyan pontja, ahonnan tökéletes egyensúlyban ne ért volna a labda mögé. Ha a pontot nem mindig ő csinálta meg, de olyan ritmusban, és olyan változatosan ütött, hogy a kicsit hitehagyott Waw nehezen találhatta meg a saját egyensúlyát, és a labdája legkésőbb a negyedik erős ütésre túlszállt a vonalakon. Mikor szerb a szervájánál 30-0-ről 30-30-ra engedett ki, rögtön előkapott egy visszaadhatatlan szervát, és…  4-0, 0-40-nél a közönség úgy ünnepelte Waw pontját (harmadikat, amelyet abban a szettben a szervája mögött szerzett), mintha a döntő szett rövidítésében hárított volna meccslabdát. 

 A második szett ponteloszlása (24 és 7) még durvább stat, mint a bagel.

A skysport3 képernyő előtti elemzésében Novak elmondta a tervet: ne adjon elég időt, folyamatosan mozgassa, és kiszámíthatatlan ütésválasztásokkal operáljon. A cél, hogy ne találja meg Wawrinka a komfortzónáját. Sikerült neki, még nekem is átjött.

Berdych meccs utáni elemzését megismételték, két apróság róla: Tomas angol kiejtése elég Kelet-Európai, a másik, hogy Andy beintegetett a stúdióba, vaaaagy szamárfület mutatott Berdienek :))

címkék:

Szeretném látni az összes kommentet (1397) utolsó 100 hozzászólás

1298.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1297.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:06

Tökéletesen egyetértek.

Sztem amúgy ebben részben az auszi közönség is ludas.
Amúgy az egész torna fantasztikusan szervezett, elhiszem, hogy baromi segítőkész mindenki, de teljesen meg vannak őrülve, hogy Rozsdás után jött egy következő újhullám, és időnként már a francia közönségre hajaznak meccs közben. (Jó, azért annyira még nem durva.) Ez megy valahogy elviszi ezeket a fiatalokat, főleg az ilyen Kyrgios féléket, akiknek arcért így sem kell a szomszédba menni.

1299.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1298.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:14

errata: ez megy=ez meg

1300.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:16
 
 
   

Murray amúgy totál profin játsza le ezt a meccset. Kb. ilyesmire számítottam, csak 1-2 hullámvölgyre Murraytől, amikor Kyrgios is kicsit kikacsinthat, de egyelőre teljesen kézben tartja.

1301.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:25
 
 
   

Nagyképű tweenerek.
Egyik után bukta az adogatását, de problémásabb a 30-0-nél a hálórafutás közben megütött. Minek? 30-15. A vége brék lett.

1302.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1301.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:25

Igen, ezeknek a tweenereknek semmi értelmük, kivéve alkalmanként Rogernek. :D

1303.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:28
 
 
   

Mekkora tahó volt most Kyrgios. Húzzon a 'csába! Spori végigmosolyogja?

1304.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:30
 
 
   

A bíró súlyosan hibázott. Meg kellett volna állítania a labdamenetet, és meginteni Kyrgit. Sztem ez még pontelvételt is megért volna.

1305.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:30
 
 
   

Sztem a break is részben azért történt, mert Murray felhúzta magát. Jogosan.

1306.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:35
 
 
   

30-0-nél elnézte a vonalbíró, de Kyrgiosz meg amatőr, gyerekes módon szúrta el.

1307.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1304.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:30

ütőáttartásra gondolsz?

1308.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1307.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:36

Persze. Teniszezek, tudom, hogy milyen rohadt zavaró ez. Szándékos ellenfél zavarás az azonnali pont az ellenfélnek. De ez még ráadásul kiélezett helyzetben is, simán code violation, kombinálva a sok ütőtöréssel, odaadtam volna még egy pontot Murraynek.

1309.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:40
 
 
   

Szerencsére Murci helyretette a gettómilliomost. :)

1310.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:44
 
 
   

Azért szép, nyugis, szinte klasszikus elődöntőnk lesz. Semmi meglepetésember.

(Fed, Rafa kiesése meglepetés. Viszont, hogy Berdych, vagy Murray SF-be kerülése nem számít annak.)

1311.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1310.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:44

Jó meccs lehet majd nagyon. :)

1312.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 11:47
 
 
   

Kár, hogy egy ágon vannak. Ez a Murray elkaphatja Djokót is, de Berdychnek szurkolok akinek erre kisebb lenne az esélye a döntőben. Persze neki is lenne esélye. Itt már bárki bárkit elverhet. Akár Raonic is Djokót.

1313.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:50
 
 
   

Djokotól egyelőre nem vagyok elájulva. Most vagy rohadtul jól tartalékol, és osztja be az energiáit, vagy... nem tudom. Rao meccsen sok minden ki fog derülni.
Mindegyik meccs kétesélyes lesz.

1314.
  • erisen
  • 2015.01.27. 11:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1301.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:25

Nekem szimpatikus. És kurvára kell egy ilyen arc ebbe a jelenlegi PC teniszbe.
Djokovic melldöngetései tetszenek? Meg amit Fed ellen csinált, közönségnek kimutogatás ilyesmi?

1315.
  • erisen
  • 2015.01.27. 11:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1306.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 11:35

Lehet azért mert gyerek még? :-)
Ahogy korábban is írtam,kell neki 2-3 év hogy a gyerekes attitűdöt levesse.
Játékban Mörit nem láttam olyan messze tőle. De fejben,profizmusban nagyon Nicki fiú előtt jár még. Ja hogy Kírgiosznak nincs 8 eltöltött éve az ATP mezőnyben,meg 2 év munkatapasztalata Lendl-féle edzőkkel? Hát Istenem,majd lesz.:-)

1316.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1314.
  • erisen
  • 2015.01.27. 11:50

Nekem ez a gettó stílus nem adja. Ettől még Djoko melldöngetései sem lesznek tetszetősebbek. De sztem ráfér Kyrgire pár meccses arc-helyrerakás.

1317.
  • erisen
  • 2015.01.27. 11:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1308.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:40

Keresztre ne feszítsük? Komolyan,kurva nagy dolog volt. Nyilván nem volt sportszerű,tudta azt Möri is,Kirgi is, a bíró is,a közönség és a tv nézők is. Mindenki jót mosolygott, Möri elintézte egy fuck-al :-) csak SZG pisilte össze magát tőle hogy ez aztán a sportszerűtlenség netovábbja...mókás volt,Möri nyerte a pontot,kicsit rá is küldte Kirgire,hogy tudja hol a helye.:-)

1318.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1317.
  • erisen
  • 2015.01.27. 11:58

Murray annyira intézte el fuck-kal, hogy utána kb. 6 pontot vesztett zsinórban. Ha nem kapta volna össze magát nagyon gyorsan, komolyabb problémája is lehetett volna belőle. Most úgy tárod szét a kezed, mintha nem tudnád, hogy ilyen apró momentumok mennyit számíthatnak egy kiélezett meccsen. Az auszi közönség lehet, hogy mosolygott, meg a bíró is, noha utóbbi mosolygás helyett mondjuk megintette volna, akkor végzi rendesen a dolgát. Persze fosizott a közönségtől.

1319.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1317.
  • erisen
  • 2015.01.27. 11:58

Amúgy keresztre ne feszítsük. Elég bünti lett volna, hogy még egy pont Murrnek, és övé így az adogatójáték. Kyrgi meg töprenghetett volna, hogy ezt talán nem kéne.

1320.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1316.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:56

Emlékszel Fed hogy indult? Na,majd szép folyamatosan leveti ezt. Ha mondjuk 26 évesen is ilyen lesz,akkor az már gáz,de így jópofa,laza.
Én azt bírnám ha olyan Söderlingesen utálható irányba menne el. Imádnám,azért(is) bírtam Sóder nagyon. A Monfils bohóc eshetőség is benne van.
Egyébként a játéka erőteljes. A tenyeres kifejezetten tetszik,furán csavarintja a labdát. Fonákja még kicsit fejlődőképes,szervája patika jó. És nem fél trükközni,vagányan szembeszáll a Nadal,Möri félékkel is. Bajnok matéria a gyerek.

1321.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1320.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:02

Södert szerettem, sőt, a legjobban talán őt a "rosszfiúk" közül. Mostanában még Janot is elkezdtem újra csípni. Monfilst is kedvelem, noha vannak olyan dolgai a pályán, amiket nagyon nem csípek. De azért összességében bírom.
De mondom, asz egész megjelenése, stílusa nem jön át, ez a gettós fejszerkezet, viselkedés nekem nem jön be, ennyi.

1322.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1320.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:02

Azt, hogy bajnokmatéria, senki sem vitatta. Tavaly Wimbi után mondtam, hogy a következő generációból ő az egyik No1 esélyes. De addig kis alázatot még tanulhat.

1323.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1321.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:04

Az uccsó bekezdés nyilván már Kyrgire vonatkozik.

1324.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1318.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:00

Az apró momentumokat mindenki megcsinálja, ne ítéld el ezért Kirgit. Majd tanul belőle. Az apró zavaró momentumokról, pedig annyit hogy nem mindenki olyan gáláns úriember mint Fed. Djoko no comment, nem kell a szomszédba mennie hogy zavaró tényezőkkel tarkítsa a meccset. Nadal tulképp csak ezekkel él ha gázban van a folyamatos fake MTO-ival,meg meccs előtti itt sérült-ott sérült nyilatkozataival,ami persze meccsen úgy jön le az ellenfélnek hogy "nem erről volt szó,hogy bagelet kapok egy szarrá sérült játékostól", a folyamatos lassú idegörlő szervaprocedúrái,Möri folyamatos fuck-olása,Monfi bohóckodásai,Fognini tuskóparaszt minidrámái, Tsonga Alizásai és közönséghergelése,stb,stb...
Ebbe a képbe Kirgi színjátékai simán beleillenek.

1325.
  • Elessar
  • 2015.01.27. 12:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1313.
  • Turin
  • 2015.01.27. 11:50

Most bemondom a tutit én is :D Sztem a Wawrinka-Nishikori meccs győztese nyeri ezt az Opent

1326.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1321.
  • Turin
  • 2015.01.27. 12:04

A fejszerkezetről nem tehet. :-) A gettó stílus 20 éves kor felett nem menő (alatta sem szerintem),ezért nemsokára azt is elhagyja.
Jano+Sodert adom. Nagyon csípem mindkettőt,a közellenség image miatt is. Érdekes módon Safint nem igazán kedveltem,de a játéka,a keze első osztályú volt.
McEnroet nem láttam én már csak felvételeken,de az már a véglet,az nem tetszik hogy egy 30 éves felnőtt csapkod az ütővel,éppen csak nem baszta földhöz magát és hisztizett mint egy gyerek. :-) Őt nem csíptem soha.

1327.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 12:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1325.
  • Elessar
  • 2015.01.27. 12:15

Szerintem ha Murray döntőbe jut behúzza.

1328.
  • Wheeler
  • 2015.01.27. 12:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1285.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 07:38

Ilyenkor csak dicsergeted magad, vagy kozben autofellalsz is kozben?

1329.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1325.
  • Elessar
  • 2015.01.27. 12:15

Fú,merész tipp. Möri ma vérprofi volt. Valahogy így kell kezelni egy ifjú titánt saját közönsége előtt. Olyan Lendl-ösen volt profi meccse Mugrinak. A régiből maradhatott egy kicsi.:-)
Én már a torna előtt Mugrit mondtam,azt is megrizikóztam hogy Fedet veri. És hogy se Fed,se Nadal,hát nagy esélyes. Bár Berdics ellen talán pont nem megy neki. Megnéztem 6-4 Berdicsnek,de már 1,5 év nem játszottak. Én azt mondom Möri megoldja. Másik ágon nem tudom. Djoko ellen nem látom ahogy Rao beveri a meccslabdát. Bár szeretném látni.:-) Nishi-Waw simán nézős meccs. Titkon bízom egy Waw címvédésben,de ahhoz Nishi/Djoko/Möri hármast kéne verni.
Bár ha tavaly is megoldotta a Djoko/Berdics/Nadal ágat akkor most is meglehet.
De én most Mörit mondom.

1330.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1324.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:11

"Az apró zavaró momentumokról, pedig annyit hogy nem mindenki olyan gáláns úriember mint Fed."

Azért egészen elképesztő ahogyan kialakult ez a kép Fedről a szurkolóinak fejecskéjében. Még nem is szólnék érte ha nem utalnál a következő mondatodban a komplett élmezőny tagjainak valamilyen negatívabb dolgára. Ami persze Fednél nincs meg, még véletlenül sem. ÁÁÁ! Akkor nyilván becsuktad a szemed amikor végig fuckingolt meccset, amikor leüvöltötte a nézőket, amikor hátrabassza a flakonokat, amikor minden egyes megnyert pont után artikulátlan hangon "chum jetztézik", amikor bunkó módon oda sem nézve kéri a challenge-t, vagy leugatja a női vezetőbírót, hogy "azt mondtam challenge". Ezeket egy Fed drukker sajnos mind mind nem látja. Ha már olyan teniszezőt akarsz kiemelni akinél tényleg nem lehet semmibe sem belekötni akkor mondhatod Seppi nevét. Ha meg olyat keresel aki tényleg a sportszerűség mintapéldánya akkor Smyczeket.

1331.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1328.
  • Wheeler
  • 2015.01.27. 12:29

Haha.:-) Ő a fejpántos csávó,egyből az jutott eszembe.:-)
https://www.youtube.com/watch?v=...

1332.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 12:34
 
 
   

Milyen jó, hogy lassan mindenki bevállal egy végső tippet a győztesre, és senki nem a mindenki által topfavoritnak tartott Djokót mondja :D

1333.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 12:36
 
 
   

Én csak annyit vállalok, hogy amennyiben Mörri döntőzik, behúzza. Berdych ellen nem vagyok biztos a győzelmében. Berdych meg Djokótól kikapna, a többieket szerintem meg tudná verni. Ezeket érzem.

1334.
  • Wheeler
  • 2015.01.27. 12:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1331.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:32

Hat korulbelul ez a szinvonal. Aztan repul is az uto mindig. :)

1335.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1330.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 12:32

Ne viccelj. Nem azt mondtam hogy hibátlan,de ez nem véletlen:
http://www.atpworldtour.com/News...

“This award means a lot to me. I try to play as fairly as I can. This is a classy sport and I try to represent it as well as I can,” said Federer.
"...record winning streak to a 12th straight year."

Amúgy mikor fuckingolt végig meccseket? Nem rémlik. 18 évesen? Aha,ok. Nem is nyert Edberg trófeákat akkor.
1 eset volt mikor hátradobta a flakont. Az nem az ellenfélnek szólt. 18 éves pályafutás alatt 1 eset volt,és te azzal jössz hogy azért nem úriember meg sportszerű. Jó. Nadalnak is volt amikor Rosolnak a szuszogása zavarta. Na az a tényleg überagyfasz kategória,de 1szer volt ilyen,szóval az teljesen más tészta,attól még Nadal nem lett sportszerűtlenebb. Nála a többi redszares húzása a baj,amiket írtam is. Ha azt nem nézzük akkor a pályán kívül az egyik legsportszerűbb.
De hogy Fedre visszatérjek,oda se nézve challengel,ok de azzal megzavarja az ellenfelét? Hogy? Vagy megáll miatta a játék? Megtöri az ellenfél lendületét? Kicsit felnagyítod ezeket. ez nem sportszerűtlenség.

1336.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1335.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:48

"1 eset volt mikor hátradobta a flakont."

Erre csak ennyit tudok írni: ??????????????

"De hogy Fedre visszatérjek,oda se nézve challengel,ok de azzal megzavarja az ellenfelét?" Nem az ellenfelét zavarja meg, szimplán tiszteletlen a vezetőbíróval szemben. Még durvább amikor női vezetőbíróval szemben csinálja.

"Amúgy mikor fuckingolt végig meccseket? " Nagyon sokszor. A legszembetűnőbb a Murray elleni AO-s vereségén volt, ott még Mörrinek átszólva is fuckingolt.


"ez nem sportszerűtlenség." Miért, Nadal dolgaiban mi a sportszerűtlenség? Az, hogy saját maga is elismeri, hogy nem teljesen komplett dolgai vannak és nem tud a hülyeségeiről leszokni? Egyik sem az ellenfele ellen irányul.

A sportszerűségi díj teljesen hidegen hagy. Szerintem akkor sem hivatkoznék rá ha mindig Rafa kapná. Semmit nem jelent. Ha lenne egy kis eszed felfognád, hogy működik ez a szavazás. Kb úgy mint az aranylabdaszavazás. 2 2 névből kapja valamelyik, amelyiknek a játékosok körében nagyobb a rajongótábora. Ez mindkét félnek igen nagy. Egyszer szándékosan kihozták Rafát győztesnek, hogy ne mindig Fed kapja. Ennyit kell tudni a díjról. Ettől még azt állítom, hogy Federer sportszerűségben közelében nincs pár tagnak a mezőnyben, de egy Van Persie nem fog legyőzni egy Cé Ronaldót vagy Messit. Ezért az ilyen jellegű szavazásoknak sok értelme nincsen.




1337.
  • erisen
  • 2015.01.27. 13:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1336.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:01

1 db értékmérő van az pedig az Edberg díj. Én másról nem tudok,csak az alapján tudok nyilatkozni sportszerűségben. Nézd meg:
https://www.youtube.com/watch?v=...
De amúgy tök mindegy,nagyon nem is érdekel,csak Kirgi átnyúlása miatt jött fel az egész téma. És visszatérve Kyrgire, szerintem nem volt extra sportszerűtlen a dolog. Inkább vicces. Tök hasonló ehhez,és ott is csak nevettek az egészen:
https://www.youtube.com/watch?v=...
Nem is értem ezt hogy miért akadtak ki Kyrgin ennyire. SZG is túlreagálta.

1338.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1337.
  • erisen
  • 2015.01.27. 13:25

De bakker, ha már továbbra is ragozzuk a szart akkor próbáld már végiggondolni józan, paraszti ésszel hogyan működik egy ilyen szavazás. Előtted van egy papír (még azt sem tartom kizártnak, hogy megvan adva az a pár név akik közül lehet választani), rá kell írni egy teniszező nevét. Nyilván a legtöbb játékosnak 2 teniszező ugrik be kapásból (Federer, Nadal). Mindkét nagyságnak van egy kialakult rajongói tábora a teniszezők között, azok szavaznak a kedvencre. Emellett nyilván vannak sokan akik szavaznak olyanokra mint Seppi vagy Smyczek akik aztán tényleg soha semmilyen sportszerűtlenséget nem követnek el. Annak, hogy rájuk szavaznak kb akkora értelme van mint aranylabdaszavzáson egy olasznak Balotellire szavazni csak azért mert honfitárs. Hiszen Messi és CR mellett más nem tudja megkapni a díjat amíg nem változtatnak a rendszeren. Teniszezőknél ez a 2 név Fed és Rafa. Értelmetlen szavazás. Arra jó, hogy hivatkozzanak rá a Fed fanok. Példaképek gyártásáról is szó van ebben a sportágban, ezt segítik elő az ilyen dolgok. Nem bonyolult a dolgok mögé látni.

1339.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1338.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:37

És ha Federer most visszavonulna akkor év végétől kezdve miden évben Rafa kapná. A 2 legeredményesebb teniszező egyben a legsportszerűbb is. Hát nem fura?

1340.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:48
 
 
   

Hehe, Rafa önkritikus.

Kérdés: "Volt egy nagyon jó meccsed, most meg egy so-so meccsed."

Válasz: "So-so? Nem. Nagyon rossz volt. Kimondhatod nyugodtan."

Remélem bedurcázik ettől a vereségtől és elkezd végre alkotni. Örülök, hogy önkritikus és nem pozitívumokat próbál keresni a mai meccsében hanem kimondja, hogy konrétan egy kalap fos.

1341.
  • erisen
  • 2015.01.27. 13:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1338.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:37

Az okfejtésed ott bukott meg hogy összekevered a year's fans favourite awardot az Edberg sportmanship awarddal. Az elsőt a rajongók adják le neten keresztül,bárkire lehet szavazni. Az Edberd díjat a játékosok szavazatai alapján ítélik oda.
"
Voted by Players
Stefan Edberg Sportsmanship Award
The player who, throughout the year, conducted himself at the highest level of professionalism and integrity, who competed with his fellow players with the utmost spirit of fairness and who promoted the game through his off-court activities."
http://www.atpworldtour.com/Fans...

Szóval ha azok mondják hogy Fed mindig sportszerű akik vele egy közegben mozognak,mind off és on court, akár ellenfélként is,akkor azoknak én elhiszem.

1342.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 14:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1341.
  • erisen
  • 2015.01.27. 13:57

Jézus, most jöttem ár végérvényesen, hogy te semmit nem értesz meg abból amit az ember leír. Eszembe juttatja a boldog békeidős Dühöngős korszakot. Nem erőlködöm tovább, ennél szájbarágósabban nincs kedvem elmagyarázni.

1343.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 14:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1315.
  • erisen
  • 2015.01.27. 11:55

Nincs bajom azzal, ha valaki nem PC. Ahogy Kyrgiosz nem az, azt nem szeretem.

Đ: alapvetően nagyon - tanult módon - fegyelmezett figura, belőle nagy tétnél - szinte kizárólag Fed, vagy Rafa ellen - jön ki a balkáni vér. Amikor a kondicionáláson átüt az ösztön. És nagy-fontos meccsek UTÁN. Persze szimpatikusabb lenne, ha elhagyná a tornagyőzelmek utáni Szupermanes üvöltéses vetkőzéseit, és csak simán kirohanna, de ennyi.

Söder mufurc alkat volt, és nem volt hajlandó bepiszülni. Teljesen szimpatikus, bírom ezeket a befordult arcokat, ugyan volt néhány meredek húzása - ahogy anno meccsen utánozta/gúnyolta Rafát - de azokon kívül aztán semmi gond nem volt vele. Ne legyen az baj, ha valakinek nem médiabarát a viselkedése. A média problémája és nem az egyén.

Kyrgiosz - csak az összefoglalókat nézve - gyönyörű dolgokat művel. És kiemelem, hogy nem bántja a másikat! (Ha rosszindulatú akarok lenni, akkor az arcától észre sem veszi az ellenfelét.) Ettől függetlenül amikor a teljes meccsét nézem, nehezen viselem, ahogy létezik a pályán. Olyan ő, mint Stifter az amerikai pitéből. Nincs vele baj, csak vadparaszt. Úgy viselkedik, mintha ez csak az ő játéka lenne, olyan, mint az a ismerősöd - mert ilyen ismerőse mindenkinek van -, aki lejön a kispályás focira, nem is játszik rosszul, csak végigkáromkodja a mérkőzést, és ha éppen olyanja van, akkor három pályával arrébb rugdossa a labdát, mert csak. Kyrgiosznak ha éppen az jut az eszébe, akkor a labda után dobálja az ütőjét, ha éppen az, akkor röplabdásan sáncol a hálónál, challenget még véletlenül sem azonnal kér, hanem először még elüti a labdát, egyszerűen úgy viselkedik, mint aki szarik bele.

a teniszezőknél nem szokás a több tárgyból megbukott, felspécizett négyes golffal járó - valami műgettórepper bömböl ki az lehúzott ablakon - zselézett hajú ifjúsági válogatott fucista-sötétség.

1344.
  • erisen
  • 2015.01.27. 15:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1343.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 14:43

Ezt tökéletesen megfogalmaztad. :-) Így van, minden betűjével egyetértek. Annyi a különbség hogy kinek ki szimpatikus. Várj 1-2 évet ezeket elhagyja és lehet megkedveled. A focis analógia nagyon hasított. Én pont az vagyok akit leírtál,ellenben a csapatért mindent,szétfutom a pályát ha arra van szükség,vagy bármelyik poszton játszok ha kell,minden meccsen ott vagyok,én vagyok az első az öltözőben,a pályán,és én vagyok aki utoljára hagyja el azt.:-) De hát senki se tökéletes,egy kis hiszti,meg balhézás belefér néha,járulékos deficit.:-) Lehet pont ezért szimpi Kyrgi?
Egyébként végül is Djoko esetében is igazad lehet. Nem nagyon emlékszem szerbkedésére a Fed,Nadal meccseken kívül. Talán mintha Delpo ellen lett volna valami hasonló.

1345.
  • Turin
  • 2015.01.27. 15:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1338.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:37

Te valamit nagyon benézel. Nem tartom az Edberg díjat olyan rettenetesen sokra. Nem tartom nullára sem.

Fed sztem alapvetően egy sportszerű teniszező a pályán és azon kívül is. Nem tökéletes, nem is várom tőle. Nem is szeretném. Így is előfordul, hogy teljesen közhelyszerűen ítélik meg a viselkedését. "Az érzelemmentes svájci." Ekkor meg az a baj vele. A lóf@szt, ott van mindig az érzelem kitörésre készen, csak kontrollálja. Sokan nem tudják ezt a top 30-ból megcsinálni.
Ezerkétszázvalahány meccsel a háta mögött kismillió olyan szitu lesz, amikor kirobbanhatna, mert rohadt kiélezett a helyzet. Ezek nagy részét láthatod, mert a meccsei nagy részét látod. Hány Smycek meccset látunk? Baromi sportszerű volt a srác, de vajon minden meccsén ilyen? Lehet. Lehet, hogy ezért sem tud feljebb lépni, mert ennyi gyilkos ösztön sincs benne.
Elég beszédes, hogy Fed összes csúnyaságát ennyi borzasztóan sok meccsből, aminek a 85-90%-át láttuk, 3 sorban fel lehet sorolni.

1346.
  • Turin
  • 2015.01.27. 15:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1339.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:39

Fednél rengeteg alacsonyan rangsorolt játékos kiemelte már, hogy pályán kívül mennyire barátságos velük, nincs benne szemernyi fennhéjázás nem, ötödrangú challenger tornákon elért jó eredményeiket is számon tartja, stbstb.

1347.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 15:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1345.
  • Turin
  • 2015.01.27. 15:23

Nadal csúnyaságai is kb ennyit tesznek ki.

1348.
  • Turin
  • 2015.01.27. 15:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1347.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 15:31

Ez még igaz is lehetne, de Rogernél esetekről beszélünk, Rafának meg sok állandó, minden meccsen előadott dolga van, vagy sok olyan, ami rendszeresen nehéz meccseknél jön elő. Mindegy, nem tartom őt alapvetően sportszerűtlennek, inkább olyan átlagos, csak sztem körülötte Edberg díj nélkül is nagyobb a mítosz (leginkább a fanjai között), hogy milyen hihetetlenül sportszerű.

1349.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 15:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1285.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 07:38

Úgy emlékszem Berdychet kérted QF ellenfélnek. Hát megkaptad. Tessék.

Ja, és mintha azt mondtad volna hogy ha Rafa belekerül egy 5 szettesbe az első héten akkor onnan már a 2. hétre lesz önbizalma. Ez megvolt Smyczek ellen.
Aztán mégis kikapott.

Ezekből nekem nem az jön le hogy csak te látod jól a teniszt.

1350.
  • Turin
  • 2015.01.27. 15:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1343.
  • idoaranyos
  • 2015.01.27. 14:43

Egy mondatban talán úgy lehetne megfogalmazni, hogy Kyrgi minden meccsáből egyszemélyes showműsort akar csinálni.
(A tenisz Fábryja. :D )

1351.
  • Elessar
  • 2015.01.27. 17:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1329.
  • erisen
  • 2015.01.27. 12:29

Murray jól játszik, de sztem verhető egy jó támadótenisszel, ahogy azt láthattuk Dimitrov ellen is. Kérdés ki képes 2-3 órán át koncentráltan támadni ellene. A szervája patika a skótnak amúgy, ott a legerősebb most.
Amit a felső ágból láttam az az, hogy Djoko még nincs csúcsra járatva, nagyon nincs és kérdés hogy tud-e javulni még. Raonic ellen minimum szenvedős meccset várok, de azt még meg fogja oldani valahogy. Stan és Kei is remek formában van, igazából Wawrinka-t érzem most a csúcsához közelebb, de nála bármikor jöhet egy összeomlás is. Nishikori nagyon okosan ütötte le Ferrert, remekül támad, igazából nála a szerva lesz a kérdés, meg talán a fizikum, de most őt is nagyon erősnek látom.

1352.
  • Rafafan
  • 2015.01.27. 18:31
 
 
   

Sztem azért tartotta Kyrgiosz így az ütőjét, hogy hátha Murray beleüti a labdát és onnan bepattan védhetetlenül. Mit gondoltok ? Oldalsó kameraállásból úgy látszik, nem sokkal ment el az ütő felett :)

1353.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 18:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1351.
  • Elessar
  • 2015.01.27. 17:15

A kérdés az hogy nappali vagy esti meccs lesz-e a Murray-Berdych. Fed már a torna elején mondta hogy fura ez az AO pálya, mert nappali meccsen negyon gyors, estin meg nagyon lassú.
Murray ezért ilyen sikeres az elütésekkel meg a védekezésével. Berdych valószínűleg részben emiatt verte Nadalt.

Az én tippem az hogy ha nappali meccs akkor Berdych, ha esti akkor Murray.

1354.
  • Rafafan
  • 2015.01.27. 18:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1353.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 18:39

Mivel elődöntő, így mindenképpen esti meccs lesz mint mindig.

1355.
  • Turin
  • 2015.01.27. 18:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1352.
  • Rafafan
  • 2015.01.27. 18:31

Murray-é lett volna a pont így is, úgy is.

1356.
  • hoPEhey
  • 2015.01.27. 18:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1336.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:01

" Egyszer szándékosan kihozták Rafát győztesnek, hogy ne mindig Fed kapja. Ennyit kell tudni a díjról."
Adódik a kérdés: Miért csak egyszer?

1357.
  • Elessar
  • 2015.01.27. 18:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1353.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 18:39

Nem tudom sztem meg pont hogy idén nem olyan lassú este sem, mint az elmúlt években. A szervákon sok fog múlni, Murray egészen remekül adogat ezen a tornán, de a labdamenetekben nem lehet passzív, mert Berdych támadni fog és beveri. Mondjuk eddig nem volt nehéz szitukra kényszerülve a cseh, kivétel Rafa elleni utolsó szett, de majd ha egy-két lasztiját visszakaparják neki onnantól lesz érdekes a feje. Rafa feleannyira se védekezett úgy, ahogy ő tud csúcsformájában, ez megkönnyítette Tamás dolgát

1358.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 20:30
 
 
   

Nézegetve a különböző oddszokat némileg meglep, hogy Nishikorit picit esélyesebbnek tartják Wawrinkánál. Bármily más tornán még elfogadhatónak is gondolnám, de azért itt mégiscsak a svájci a címvédő és talán nincs is rossz formában. Ha én oddszmester lennék minimális Wawrinka előnyt mondanék a meccsre. De tényleg bármi lehet. Raonicnak meg gyakorlatilag nem is adnak esélyt, Djokónak kisebb az oddsza mint Rafának volt Juzsnyij ellen. Azért az kemény. Én sem gondolom, hogy túlzottan sok esélye van Raonicnak, de ilyen nagy oddszért lehet, hogy fogadnék rá. Djokótól sem fossák már össze magukat az ellenfelek. Ha Raonic jól játszik akkor Djokó bácsinak is meggyűlik vele a baja, bár az tény, hogy egyelőre nem látom amint beveri a meccslabdát a kanadai.

Amúgy meg nem tartom fernek, hogy megint Djokóé az esti meccs. Ezzel kicsesztek Nishikorival és Raoniccsal is. Nishikorinak az esti körülmények feküdnének jobban, Raonicnak meg a nappaliak ahol gyorsabbak a körülmények. Félő, hogy Djokó az Isten háta mögül is mindent vissza fog spárgázni neki.

1359.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 20:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1358.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 20:30

"Amúgy meg nem tartom fernek, hogy megint Djokóé az esti meccs. Ezzel kicsesztek Nishikorival és Raoniccsal is. Nishikorinak az esti körülmények feküdnének jobban, Raonicnak meg a nappaliak ahol gyorsabbak a körülmények. Félő, hogy Djokó az Isten háta mögül is mindent vissza fog spárgázni neki."

Ritka, de abszolút egyetértek.

1360.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 22:03
 
 
   

Semmit nem ér a gyors AO pálya, ha állandóan esti meccsek vannak. Djokó-Murray döntő lesz itt nagy valószínűséggel, elütések, kivédekezés, kontrák.

Remélem nem lesz igazam és igazi támadó teniszt látunk győzni vasárnap este (reggel).

1361.
  • jowaldner
  • 2015.01.27. 22:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1360.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 22:03

Opis! Neked mindig igazad van/volt/lesz, kivéve a (tenisz)viták alfáját és omegáját, de ama tévedésedet meg olyan szépen beismerted.:-)

1362.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 07:53
 
 
   

Ne állítsák először be a talajhőmérsékletet, a léghőmérsékletet, a szélsebességet és szélirányt? Nem a NASA Space Power Facility-e, csak egy szabadtéri teniszpálya.

1363.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 08:19
 
 
   

Djoko meccset pont nem fogom látni, kb 11-dél lesz mire képernyő elé kerülök.

Érdekes, hogy mindenki milyen fenntartásokkal kezeli Đ-t. Amíg Rafa az elindulásakor már tornát is nyer, addig Đ úgyis csak hosszas szenvedések árán képes GS-t nyerni. Hiába a legesélyesebb, a fejekbe már úgy van, hogy ő simán nem fog nyerni.

1364.
  • Markus
  • 2015.01.28. 09:03
 
 
   

Egy Djoko-Waw megint klasszikus lehet. Stan elég jól tolta, az utolsó másfél szettet láttam reggel.

1365.
  • jowaldner
  • 2015.01.28. 09:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1363.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 08:19

Sőt mindjárt 4 Slam-et nyer egyszerre:-) mármint Rafa. A pályával kapcsolatban meg én azt gondolom, hogy annak aki tud teniszezni teljesen mindegy.:-)

1366.
  • erisen
  • 2015.01.28. 09:36
 
 
   

Wawból előjött a Stanimal. Nagyon nagyon jól játszott. Szervája elképesztő,de nem csak az. Nishi egyáltalán nem volt rossz(igazán jó se),de itt Waw hozott extrát.

1367.
  • erisen
  • 2015.01.28. 10:02
 
 
   

Ha ez így megy tovább Djokonak vért kell pisálni ma. Szerencséje hogy Raonak fogadóként kellenek a Djoko UF-ek,mert magától nem tudja megcsinálni. Ellenben atomstabil adogatóként.

1368.
  • Elessar
  • 2015.01.28. 10:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1366.
  • erisen
  • 2015.01.28. 09:36

Magasan ő van a legjobb formában ezen a tornán, kérdés képes-e tartani ezt a szintet nagyobb megingások nélkül. Ha igen, akkor sztem megnyerheti idén is

1369.
  • erisen
  • 2015.01.28. 10:23
 
 
   

Ez a Madison Keys hihetetlenül cukipofa. Meg rohadt jól is játszik. Most hallottam róla először.

1370.
  • Rafain
  • 2015.01.28. 10:35
 
 
   

Raonicnak ez így nem fog menni. Ütött 20 hibát az első szettben pedig meglennének a sanszai. Egy TB 7:5 elég indok erre.

1371.
  • erisen
  • 2015.01.28. 10:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1363.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 08:19

Nem 2.0 de 1.5 van Djoko. Jól játszik. Stabil,és a lehetőségeivel nagyon jól él. A TB végén az az out-ra mondott in se zavarta meg,pedig ott Rao visszajöhetett volna. Persze aztán Rao szúrta el a tenyerest. Sok a hiba Raónál. Nem működnek a gyors pontjai. Tulajdonképp az van a pályán amit Djoko akar,annak ellenére hogy szoros az eredmény,de játékban nem szoros a meccs.

1372.
  • Turin
  • 2015.01.28. 10:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1363.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 08:19

Eddig nem Djoko olyan jó. Jó stabil. Semmi extra. Mindig annyit ad ki, amennyi épp kell. Csak nem tudod, hogy ha sokkal többet kell kiadni, márpedig a mai Waw ellen sokkal többet kellett volna, akkor menni fog-e. Nem lesz esélytelen sztem Wawrinka.

1373.
  • Turin
  • 2015.01.28. 10:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1369.
  • erisen
  • 2015.01.28. 10:23

Huh, nekem meg pont nagyon nem jön be a feje. Ez a mókusfog, ezek a karikás szemek... nem az esetem. :)

1374.
  • pushalias
  • 2015.01.28. 10:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1336.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:01

Miért, Nadal dolgaiban mi a sportszerűtlenség?

Hogy élő klasszikusunkat idézzük: "Erre csak ennyit tudok írni: ??????????????"

"Az, hogy saját maga is elismeri, hogy nem teljesen komplett dolgai vannak és nem tud a hülyeségeiről leszokni? Egyik sem az ellenfele ellen irányul."

Ehhez képest, amíg nem kezdték el büntetni, addig folyamatosan az ment, hogy amint az ellenfele egy kicsit is belendült, akkor menetrendszerűen jöttek az ápolási szünetek, a játék folyamatos megszakítása, ha az ellenfél adogatott, a késve pályára lépések és persze a perces előkészületet igénylő első szervák. Nem hébe-hóba, hanem menetrendszerűen. Ha az ellenfelének jól ment, 90%-os biztonsággal lehetett tudni, hogy ezek fognak következni. Aztán amint szigorodtak a szabályok, egészen meghökkentő módon egyik pillanatról a másikra le tudott szokni a "hülyeségei" többségéről, amikről "nem tud leszokni", maradt az egyetlen, a folyamatos orr-fül-gégészeti önvizsgálat, és még az ápolási szünetek száma is jelentősen lecsökkent.

"Egyszer szándékosan kihozták Rafát győztesnek, hogy ne mindig Fed kapja."

Nyilván a háttérhatalom volt. A tudjukkik és a federerista szabadkőművesek.

"Nyilván a legtöbb játékosnak 2 teniszező ugrik be kapásból (Federer, Nadal). Mindkét nagyságnak van egy kialakult rajongói tábora a teniszezők között, azok szavaznak a kedvencre."

Vagyis a te világodban a versenyzők sötét, ostoba barmok, akik úgy szavaznak, mint a birkák. Legalább ezt is tudjuk már.

1375.
  • pushalias
  • 2015.01.28. 10:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1371.
  • erisen
  • 2015.01.28. 10:44

Nem Đ-n múlt ez a tie. Rao még nem nőtt fel a feladathoz, bár fejlődött.

1376.
  • erisen
  • 2015.01.28. 11:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1372.
  • Turin
  • 2015.01.28. 10:52

Én Djokoban érzek még többet.

1377.
  • erisen
  • 2015.01.28. 11:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1373.
  • Turin
  • 2015.01.28. 10:54

Mókusfog.:-) Cukipofa nem bombanő.

1378.
  • Turin
  • 2015.01.28. 11:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1376.
  • erisen
  • 2015.01.28. 11:01

Nem mondom, hogy nincs benne több, de még nem láttuk, és óriási szintugrást kell végrehajtania Waw ellen. Sztem nagyon meglepheti az intenzitás. Waw lövései olyan súlyúak, mint egy mozsárágyúnak.

1379.
  • Rafain
  • 2015.01.28. 11:30
 
 
   

Hát ez bűn gyenge meccs volt Raonictól.

1380.
  • Rafain
  • 2015.01.28. 11:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1378.
  • Turin
  • 2015.01.28. 11:09

Gyakorlatilag Djokó nem játszott még "játékos" meccset. Mind Verdascó, mind Müller, mind most Raonic esetében gyakorlatilag alig van alapvonalcsata. Ettől függetlenül rendben van ezen az Ao-n, és ha nem esik vissza akkor esélyesebb Wawrinkánál, hiába van meg a játéka a másiknak.

1381.
  • pushalias
  • 2015.01.28. 11:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1338.
  • Rafain
  • 2015.01.27. 13:37

Visszatérve erre: "Mindkét nagyságnak van egy kialakult rajongói tábora a teniszezők között, azok szavaznak a kedvencre."

A tények mindig olyan csúnyán el tudják kaszálni ezeket a butaságokat. Szerencsére a Stefan Edberg Sportsmanship Award nyerteseinek névsora nyilvános, amiből kiderül, hogy például sem Sampras, sem Agassi nem nyerte el soha, amiből elég egyenesen következik, hogy nekik soha nem volt "kialakult rajongói tábora a teniszezők között", ellentétben például a híresen nagy rajongótáborral rendelkező Paradorn Srichaphannal, aki zsinórban kétszer is nyert. Van neki 5 ATP győzelme, és hoppá, másodszor akkor kapta a díjat, amikor Federer az első Wimbyjét nyerte, és ezek szerint rettenetesen népszerűtlen volt.

1382.
  • erisen
  • 2015.01.28. 11:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1378.
  • Turin
  • 2015.01.28. 11:09

Nem tudom megítélni az ok-okozatot hogy Djoko annyira jó hogy így megfojtja Rao játékát,és teljesen elbizonytalanítja,vagy Rao ennyire szar. Valószínűleg mindkettő. Rao keze nem egy Fed kéz,de bántóan buta a hálónál. Pedig neki aztán lenne oka azon javítani. Rá kell gyúrnia hogy ne egydimenzós játékos legyen,hanem legyen B terve pont az ilyen meccsekre.
Waw egy másik szint,abban egyetértünk.

1383.
  • Turin
  • 2015.01.28. 11:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1380.
  • Rafain
  • 2015.01.28. 11:33

És az esélyességet a néven kívül mire lehet alapozni?
Én azt látom, hogy Waw jobb formát mutat. Lehet, hogy Djokonak még abszolút nem volt szüksége erre, de ezzel nem tudok mit kezdeni. Ha simán veri Wawot, akkor fog kiderülni, hogy sok tartalék volt benne.

1384.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 11:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1383.
  • Turin
  • 2015.01.28. 11:46

...vagy kiderül, hogy Stan mégse annyira jó, mint amilyennek eddig tűnt.

1385.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 12:01
 
 
   

Sokat nem láttam a meccsből, harmadik szett 5-1-nél kapcsolódtam bele.

1386.
  • Turin
  • 2015.01.28. 12:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1384.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 11:55

Nishi meccs előtt mondták sokan, hogy Nishinek nagyon jó esélyei vannak, mert Stannál jobb formában van. Hááát...
Amúgy Stant sokan a Guillermo Garcia Lopez elleni meccs miatt ítélték meg úgy, ahogy, pedig ott a spanyol extrát nyújtott vsz.

1387.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 12:11
 
 
   

Semmi különös nem látszik Nolénél, és tudom, hogy azt mondjátokmaz ellenfelei szarul játszottak, vagy nem tudtak fogadni (egyetlen gém erejéig sem senki :), viszont elég frankónak tartom, hogy egyetlen adogatást bukott eddig a tornán. (Kuznyecov ellen 6-0, 6-1 után.) 70% környéki beütés, 190 feletti első szerva átlag, és 160 körüli második. Pontos precíz szervák. A másodikak után a kétharmadát megnyeri - Rao ellen a háromnegyedét.
Borisra fogom.

1388.
  • Rafain
  • 2015.01.28. 12:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1383.
  • Turin
  • 2015.01.28. 11:46

Szerintem Wawrinka eddigi ellenfeleit Djokó is legalább ennyire (szerintem még inkább) simábban intézte volna el, Waw viszont nem tudta volna ilyen könnyedén átrágni magát Djokó ellenfelein. Nem volt kérdés a szerb meccsein, egyik pillanatban sem. Nem kell itt sima meccsről beszélned, senki nem mondta, hogy simán veri Wawrinkát, de, hogy ne Djokó lenne a meccsnek az esélyese az hülyeség. Nem csak a név miatt.

1389.
  • Turin
  • 2015.01.28. 14:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1388.
  • Rafain
  • 2015.01.28. 12:24

Sztem egy esélylatolgatás azért nem lehet hülyeség, főleg amikor játékban két egymáshoz elég közeli formájú, tudású teniszező csap össze, mert nem tényekről beszélünk.

Én Wawnál érzem a minimális előnyt, ti Djokonál, ennyi. Senki sem húzta le Djokot, mondtam, hogy nem lepődnék meg, ha felnőne a feladathoz, csak azt mondtam, hogy nem egy szintet kell lépnie, ha Waw továbbra is így játszik, az meg neki sem feltétlenül egyszerű (mármint hogy többet emeljen hirtelen).

1390.
  • Elessar
  • 2015.01.28. 14:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1383.
  • Turin
  • 2015.01.28. 11:46

Én is azt írtam tegnap a Stan-Kei előtt, hogy Waw van közelebb a csúcsához, sztem extra jó formábaqn a svájci most. Djoko-nak kell javulnia, ha nyerni akar ez számomra evidens és nemcsak a Nishikori meccs miatt mondom ezt.
Mondjuk nehéz megítélni Djoko igazi formáját az ellenfelei miatt is, meg nem látni, hogy fejlődött-e a torna közben hisz szinte végig állandó kiegyensúlyozott teljesítményt hozott, Stan remélem leteszteli nekünk :)
Továbbra is tartom, hogy Waw megnyerheti AO-t most, ha esetleg kikap, akkor Djoko 90% hogy behúzza ezt ebben is biztos vok.

1391.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 15:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1388.
  • Rafain
  • 2015.01.28. 12:24

Ó, nekem azért esélyesebb, mert ő Đ, az ellenfele pedig Wawrinka. Nem jövök a h2h-val (16-3), és tudom, hogy az előző három GS meccsük mindegyike 5 szettes lett, de nem véletlen, hogy abból hármat nyert Đ, és egyet Waw, és az se, hogy a köztük lévő három kétszettesben Stan még szettet sem fogott.
Waw keménypályán szuperjó, most már kimondható, hogy a GS tornák/meccsek mennek neki, de ha Đ egyben van, akkor jobb játékos, ehhez kétség nem fér.
Nehéz mérkőzést várok, de remélem 4 szetten belül megoldja Đ.

1392.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 15:11
 
 
   

Egyébként mind a három GS meccset az a játékos nyerte, aki elbukta az első szettet. Nem is kicsit, két 2-6, egy 1-6. A későbbi győztes a második szett közepén átvette az ellenőrzést, és hosszú hullámzás után megnyerte az ötödiket.

1393.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 15:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1391.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 15:07

abból kettőt nyert Đ...

1394.
  • Turin
  • 2015.01.28. 17:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1391.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 15:07

Valamibe kapaszkodni kell... :)

1395.
  • idoaranyos
  • 2015.01.28. 18:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1394.
  • Turin
  • 2015.01.28. 17:15

Mivel egyetlen Waw meccset sem láttam, ma hajnalban is csak felébredtem majd bekapcsolva a számítógépet rögtön vissza is aludtam, így abból tudok kiindulni, hogy Waw lehet bármilyen jó, ha Novak jó lesz, akkor Novak egyben jobb is lesz :).

1396.
  • Pici
  • 2015.01.29. 05:26
 
 
   
1397.
  • KaiserSoze86
  • 2015.01.29. 17:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1360.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2015.01.27. 22:03

szóval címvédés lesz...

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések