Fuzzy Dunlop

2010. 09. 09. 22:03

Elfújta a szél

Az idei US Open második hetét jellemző szél alapvetően borít mindent. A hozzászólásokat olvasva úgy tűnik ez nem mindenki számára egyértelmű. Botorság lenne azért hibáztatni valakit, mert nem űzi csak nézi a játékot, egy kört azonban feltétlenül érdemes futni a tegnapi meccsek kapcsán.

elfújta a szél

Monfils szétesése Djokovic ellen csak azért nem volt olyan feltűnő, mert a francia ezt bármikor előadja színes széles vásznú változatban fedett pályán is. Ugyanakkor a higanymozgás egyértelműen hátrányt jelentett a szerb szépen iskolázott alapütéseihez képest.

A szél romboló hatása sokkal jobban megfigyelhető volt Robin Söderling játékán. Szervajátékát a magasra feldobott labda szitálása tette iszonyatosan pontatlanná (0 ász), de a svéd alapvonal játéka is sokat veszített erejéből. Söderling darabos mozgása és nagy mozdulattal lendített tenyeresei nem működhettek a szélben, hiszen ez a mozdulat nem tűr el korrekciót, miközben a labdát vagy a testére fújta a szél, vagy ennek ellenkezője történt, de az eredmény szempontjából ez teljesen mindegy is.

Ma ugyanilyen időben teniszeznek a játékosok és bár a szél mindenki számára ugyanannyira fúj, ordas közhely és helytelen vélekedés azt gondolni, hogy egyenlő mértékben befolyásolja a pályára lépők teljesítményét. A szélben óriási előny a pörgős lábmunka és az erősen pörgetett alapütések. Érdekes, hogy a mai párosítások ilyen szempontból viszonylag egyenlő feltételeket biztosítanak, hiszen a balkezesek és az egykezes fonákot ütő srácok egymással küzdenek.

Minderről azért írtunk külön bejegyzést, mert nem arról van szó, hogy szeles időben folyik a küzdelem, hanem szó szerint szélviharban teniszeznek. Ennek hatását nem lehet túlbecsülni. Aki szeretné kipróbálni menjen ki holnap a szabadba és pingpongozzon kicsit. Borzasztó lesz.

címkék:

Szeretném látni az összes kommentet (275) utolsó 100 hozzászólás

170.
  • nokomment
  • 2010.09.10. 10:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 167.
  • agimano
  • 2010.09.10. 10:26

Úgy legyen! :D De nekem elég egy 7:6, 7:6, 7:6 is, nem kell porrá alázni! :D

171.
  • nokomment
  • 2010.09.10. 10:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 168.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 10:32

Sztem nyomás alá tudja helyezni Juzsnyij kemény pályán Nadalt. Ott lehet a legkönnyebben nyomás alá helyezni. És ha Juzsnyij jó napot fog ki... leüti a pályáról.

172.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 10:46
 
 
   

Jesszusom...Honnan fújja ide a szél az ekkora nagy szakértőket, mint ez a nokomment...Ez már nekem is nokomment.

173.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 10:47
 
 
   

Juzsnyij nem fog szettet sem nyerni.

174.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 10:51
 
 
   

Agimano: te leszűrted egy rossz szettből, hogyan veri meg Fed? Mert Rafa lejátszotta az első rossz szettjét a tornán a nagy szélben? Az első 5 játékban hibázott nyolcat, katasztrófálisan kezdett, elbukta egyszer az adogatását. Onnantól alig hibázott, és Verda többé már breaklabdáig sem jutott el. Kíváncsi leszek arra a teniszezőre, aki először szettet vesz el ettől a Rafától, az nem kicsit fog űrteniszt nyomni. Mert Rafa űrteniszt játszik jelenleg, úgyhogy ellene is arra van szükség. Jól mondta Szabó Gábor: csakis a legeslegjobb Fed...És az sem garancia, hogy verné, hanem egyáltalán így lehet szoros meccs belőle.

175.
  • brewer
  • 2010.09.10. 10:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 169.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 10:33

Olyan fura ez, olyan mintha az elmúlt két-három év intenzív tenisze után az egész mezőny elfáradt volna, és kivett egy teljes évet (mínusz Rafa). Nem is tudnék egyetlen kiemelkedő hűha meccset sem mondani. Egyedül Fed AO döntője és Rafa RG döntője volt olyan, amit mutotgatni lehetne, azok is csak azért, mert mindkettő iskolameccs volt arról, hogy hogyan kell keménypályás, illetve salakteniszt játszani.

176.
  • nokomment
  • 2010.09.10. 10:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 172.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 10:46

Bocs Rafain, tudom, hogy te abszolút szakértő vagy, nem is merek szólni jelenlétedben... ha te akkor nagy szaktekintély lennél, akkor elismernéd, hogy ez simán lehet így, mert Juzsnyij már picsázta el Nadalt kemény pályán...

177.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 10:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 171.
  • nokomment
  • 2010.09.10. 10:45

Akkor nem ismered eléggé az orosz játékát. Egyes labdamenetekben tud agresszív lenni, meg nyomást kifejteni, de folyamatosan arra képtelen. Anno mikor Rafa-t verte GS-en akkor sem azzal győzte le, hogy lecsapta a pályáról, hanem okosan szétmozgatta, rövidítgetett, kreatív játékkal verte meg.
Sima 3 szett lesz, hidd el!

178.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 173.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 10:47

Misa ha jó formában van, stabil 1op 20-as teniszt tud, és a meccsein helyenként zseniális dolgokat mutat, majd néhány choke-ot. Viszont ha bekattan, akkor az gáz az ellenfélre nézve. De ahhoz be kell kattannia, és jelen pillanatban nem látom rajta a kattanás jeleit ;) :) De még bekattant állapotban is csak arra lenne jó, hogy szorosabb meccs legyen. Mondjuk, Misa által leütni a pályáról bárkit én még nem láttam, de ha nokomment így gondolja... :)

179.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 177.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 10:59

Pontosan, Misa sose játszott leütős játékot.

180.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 11:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 176.
  • nokomment
  • 2010.09.10. 10:58

Annak kb akkora jelentősége va, mint hogy Canas is "picsázta" el Fedet többször keményen. Te komolyan nem nézed a meccseket?

181.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 11:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 175.
  • brewer
  • 2010.09.10. 10:56

Egyetértek! Igazából én se értem mi történt idén, de inkább azon a véleményen vok, hogy az elmúlt évek "intenzív" tenisze kicsit csalóka volt. Mintha Rafa és Fed húzta volna a többieket is az elmúlt 2-3 évben, aztán a cérna elszakadt volna valahol és visszazuhantak volna a valóságba.

182.
  • erisen
  • 2010.09.10. 11:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 175.
  • brewer
  • 2010.09.10. 10:56

Pont azon gondolkodtam tegnap én is hogy hány db olyan meccset tudnék mondani az idei 4 GS-ről,ami klasszik lesz később,amit szívesen kiírnék DVD-re is hogy később megnézzem.
Eszembe jutottak:
2010AUSO DelPotro-Cilic
2010AUSO Fed-Davydenko
2010AUSO Fed-Möri
2010AUSO Gonzalez-Roddick
És ennyi!!! Nem jut egyszerűen több az eszembe.
Összességében ez egy elég gyenge év volt GS szempontból.
Csalódás ez az USO is nekem. Persze,Nadal+Fed jó,de egy kiélezett meccsük sem volt,nagyon lesimázták az ellenfeleket.
Most már követelek egy Fed-Nadal döntőt csakazért is!!! :-)
Jaj,csak Djoko nehogy beleszóljon.

183.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 174.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 10:51

hát leszűrtem valamit, mégpedig azt, hogy ha Rafa nincs teljesen toppon, akkor meg lehet rendesen szívatni jó tenisszel, lehet, hogy ezt übertenisznek hívják, de szerintem Fed van annyira jó teniszező és annyira intelligens teniszező is, hogy ezeket a hibákat észrevegye és ki tudja használni, főleg, ha készül rá. Persze lehet, hogy hiába készül rá, mert tök más teniszt fog ellene játszani Rafa, de én nem látom Rafát annyira nagyon-nagyon verhetetlennek. Nem írom le Fedet ennyire, szerintem ő is elég jól nyomja ezen a tornán. Oké, lehet, hogy fújt a szél Söderling ellen, de hogy fosott már itt mindenki, közben egy tök egyszerű meccs volt, teljesen simán megverte. Persze Rafának drukkolok és neki kell nyernie, stb, de azért egy jó Fed meg tudja szorítani és akár verni is, ha nem csinál a gatyájába. De mondom, nem ezt várom, de nem tartom elképzelhetetlennek sem.

184.
  • nokomment
  • 2010.09.10. 11:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 180.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 11:04

Nem nézek minden meccset, de azért Canast sem említeném egy lapon Miha-val. Persze, Miha sem egy teniszisten, de sztem igenis tud jól játszani. A pályáról leütéssel pedig arra gondoltam, hogy "erővel" nyer, sok-sok hosszú, alapvonalas ütéssel.

185.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:16
 
 
   

amúgy szerintem fed azért nem fogja tudni megverni rafát a döntőben, mert Rafa annyira akarja ezt most, hogy hihetetlen, nekem nem is az tűnt fel, hogy milyen jól játszik, hanem az összpontosítás még a szokásosnál is überbrutálabb.

186.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 11:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 183.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:11

Rafa nincs a toppon? Légy szíves ezt fejtsd ki nekem, miért. Nagyon érdekelne. Melyik játékelemével van a baj, esetleg mentálisan tűnik gyengének, vagy kurva lassú lett hirtelen, vagy olyan gyengén üti a labdákat, mint egy nő? Esetleg rohadt fáradtnak tűnik? Egyiket sem látom rajta.

187.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 11:22
 
 
   

Ha van isten, akkor amúgy Fed megakadályozza mosr Rafa-t abban, hogy USO-t nyerjen. Rogert éveken át szivatta Rafa RG-ken, most Rafa is kaphatna egy fricskát, ne legyen már olyan hamar meg az a hiányzó GS :)
Kár, hogy ez csak álmaimban fog bekövetkezni :(

188.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 186.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 11:20

kötekedj valaki mással:), te írtad, hogy katasztrofálisan kezdett, akkor egyet értünk, hogy ott nem volt a toppon. (gondolom) nagyon defenzívvé vált és Verda átvette az irányítást, ütött kettőt a két különböző vonal mellé (nem rá) és vége is volt a labdamenetnek, de gondolom ez az übertenisz, de akkor is nagyon sebezhetőnek tűnt ott egy pillanatra Rafa és ha ezt Fed is meg tudja csinálni vele, akkor lehet esélye. szerintem, nem tudom, neked elképzelhetetlen, hogy Fed megveri? mert ha igen, akkor felesleges erről tovább beszélnünk

189.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 181.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 11:05

Nagyon hiányzik innen Delpi, rettenetesen kéne ő ide. Kár, hogy fogalmam sincs, hogy mi lesz vele :(

190.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 187.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 11:22

Erre mondaná az angol, hogy poetic justice lenne egy kicsit :) Igen, Rafa kissé túl könnyedén veszi az akadályokat, de hát mit csináljunk, jó a csillagállása, ez van ;) :)

191.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 11:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 189.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:29

Nekem is felüdülés volt a játéka az elmúlt éveket nézve.
Nagyon-nagyon remélem hogy vissza tud térni arra a szintre, amin volt tavaly. Iszonyatosan kéne ebbe a mezőnybe, főleg most, hogy úgy tűnik Murray végleg kifújóban (Djoker meg már két éve)
DELPO zúzást akarok! :)

192.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:36
 
 
   

jöjjön vissza Delpo verjen meg mindenkit, az biztos izgalmasabb lesz, mintha Rafa ver meg mindenkit:P

193.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:37
 
 
   

na jó, befejeztem:))) ha krumpli alliteráló címet akar mára is, akkor ajánlom a Pénteki pangást, vagy a pénteki punnyadást, pénteki puncikat esetleg:)))

194.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:38
 
 
   

vagy pénteki picsogást, mert még mindig nem fejeztük be:)

195.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 193.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:37

:D Kisssé úgy érzem, hogy feleslegesen fogok dolgozni a mai beharangozóval, de remélem, hogy nem így lesz, mert szerintem jó meccsek lesznek, nehezen lehetett volna elképzelni ennél jobb felállást a lányoknál a torna elején, mint ez a két elődöntő.

196.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 194.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:38

Ha összejön a Rafa-Fed döntő, akkor gondolkozok egy vasárnapi rémálmon ;) :) Igaz, az nem alliterál :D

197.
  • baga
  • 2010.09.10. 11:43
 
 
   

Ha igaz, Annacone azt nyilatkozta, hogy Fed többet tud a teniszről, mint Sampras. Azt gondolom, ha ezt komolyan gondolja, nem csak afféle sajtóetetés és ezt el tudja hitetni Rogerrel is, akkor bárkit megver, mert az ő tenisztudása a legjobb. Abból, hogy milyen könnyeden játszott eddig, arra következtetek/ abban reménykedek , hogy valami ilyesmi lehet, majd a Djoko elleni meccse után okosabbbak leszünk.

198.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 195.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:40

ja, jók lesznek, csak nem tudom, hogy mennire hozza lázba az oldalon aktívan kommentelőket:) Amit amúgy nem értek, hogy miért az idősebb párost tették későbbre? mert az az érdekesebb? szerintem lehettek volna annyira kedvesek velük, hogy őket játszatják előbb, Szerintem a fiúknál is Fedet illene korábbra tenni.

199.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 198.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:44

Mert a második meccs a főműsoridős meccs, nyilván az amerikait teszik oda.

200.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 197.
  • baga
  • 2010.09.10. 11:43

Pontosabban azt mondta, hogy Fed látja, hogy hogyan változik a tenisz, tudja, hogy merre halad a játék, míg Pete-nek pl. el kellett magyarázni, hogy miért nem rohangászik már mindenki a hálóhoz, hanem üt az alapvonalról. Valami olyasmit mondott, hogy Fednek nem nagyon kell magyarázni a legújabb változásokat, átlátja őket. De mindezt nagyon finoman és burkoltan mondta. Hogy Pete se sértődjön be ;) :)

201.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 199.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:47

aha, és akkor ha a nézettség számít, akkor egy Fed-Nole meccs gondolom érdekesebb, mint egy Rafa-Misa, nem?

202.
  • brewer
  • 2010.09.10. 12:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 201.
  • agimano
  • 2010.09.10. 11:50

Igen, nagyon-nagyon kicsi esélyét látom annak, hogy ne a Fed-Djokó meccs legyen a második holnap.

De igazából szerintem akkora jelentősége ennek nincsen, a második meccs azt hiszem négy óra körül kezdődik, egy-két óra eltérés, kétlem, hogy olyan sokat számítana. Ami számítani fog az az, hogy milyen meccset játszanak. Ha Fed és Djokó belekeveredik egy négy órás ötszettesbe, akkor tök mindegy hogy ki nyeri, másnap nem fog sok vizet zavarni a döntőben. Jó, persze elméletileg Rafáék is belekeveredhetnek egy ilyenbe, de lássuk be, ennek jóval kisebb az esélye :)

Ezért utálom a Szper Szombatot, mert gyakorlatilag a másnapi döntő már szombaton eldőlhet, ha úgy alakul a dolog.

203.
  • agimano
  • 2010.09.10. 12:04
 
 
   

közben ismétlik Rafáék meccsét, ha valakit érdekel, ha mutatják esetleg a bemutató meccset is, szerintem nézzétek meg, vicces volt

204.
  • baga
  • 2010.09.10. 12:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 200.
  • brewer
  • 2010.09.10. 11:50

Azt azért én is kinézem Annaconéból, hogy képes árnyaltan fogalmazni. :) Inkább arra szerettem volna utalni, hogy Roger mentális erősítése nyilván fontosabb, a teniszén gondolom túl sok javítani való nem akad .

205.
  • agimano
  • 2010.09.10. 12:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 204.
  • baga
  • 2010.09.10. 12:06

meg ennyi idő alatt szerintem azon nem sokat tudott volna változtatni, ha akart volna is. szerintem ez az új együttműködés anélkül is feldobja Rogert, hogy valami ténylegesen történne is, gondolom történnek dolgok, de szerintem pusztán a tudat is feldobja, új motivációt ad neki, mint ahogy Murray is megtáltosodott egy rövid időre, miután kirúgta az edzőjét. szerintem hosszabb távon fog kiderülni, hogy mire jó ez az együttműködés, az elején még mindenki nagyon lelkes szerintem ilyenkor, még jobban akar, hogy látszódjon, hogy megérte a váltás.

206.
  • baga
  • 2010.09.10. 12:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 205.
  • agimano
  • 2010.09.10. 12:12

Persze, a kognítiv disszonancia nagy erő, kétségtelen, de én azt is tapasztaltam már , hogy adott esetben elég egy mondat, ami jókor jön és az ember képes egy pillanat alatt más szemszögből látni a helyzetét. Persze a változást nem adják ingyen, dolgozni kell érte és időbe is telik, de a szemléletváltozás "megvilágosodásszerűen" is bekövetkezhet.

207.
  • agimano
  • 2010.09.10. 12:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 206.
  • baga
  • 2010.09.10. 12:40

igen, ezen gondolkoztam én is, hogy ha ez így varázsütésre megtörtént (mondjuk), akkor vajon ott kell állnia a varázslónak folyamatosan mellette és minden nap elmondani a varázsigét, vagy ott kell állnia, hogy Fed lássa, hogy ha baj lesz, akkor itt lesz a varázsló, hogy rám olvassa a varázsigét, vagy hogy megy ez vajon?

208.
  • jowaldner
  • 2010.09.10. 12:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 182.
  • erisen
  • 2010.09.10. 11:08

A "szar" GS-ek számomra Kafelnyikov-Enquist, Krajicel-Washington illetve Costa-Corretja döntőkkel zárultak szerintem ez teljesen rendben van. Jöhet a Juzsnyij-Djokovic:-)

209.
  • agimano
  • 2010.09.10. 12:48
 
 
   

Corretja:) én szerettem Corretját, de kb azért, ahogy simogatta a szemöldökeit:))

210.
  • baga
  • 2010.09.10. 13:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 207.
  • agimano
  • 2010.09.10. 12:44

Szerintem nem kell varázsige. Federer azt mondta, hogy eddig utált szélben játszani, de most már nem, hanem élvezi, kihívásnak tekinti. Ez mindenesetre elég gyors és nagy változás, szerintem..Nekem fogalmam sincs, hogy ezt őszintén mondta-e, vagy sem, de a játékán úgy látszik, hogy valóban megváltozott a hozzáállása a szélhez. Hogy minek a hatására ? Talán Annacone egy két- mondata, talán ... Ki tudja ? Ha igazi a változás, az továbbiakban is látható lesz, majd meglátjuk..

211.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 13:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 202.
  • brewer
  • 2010.09.10. 12:01

na igen ez megint egy amerikai toszszülemémny ez a szuperszombat-érdekes ami mindenhol jól müködik amerikában nem.eleve az felháborító hogy pl murray szerdán játszotta az első meccsér akkor neki ha döntőbe jut a 7 meccset 11 nap alatt kellett volna abszorválni.hmm ez nem játékospárti.nem láttam rafa meccsét de ahogy nézem nem sokat vesztettem-darált megint!!szegény wawrinkát sajnálom nem juzsnij győzte le sajna elfogyhatott a végére pdig amig néztem 2-1 -re vezetett.a szélhez meg annyi aki teniszezik az egyetért ha valami borzalom az szélben játszani!ha jól tudom rafa kezd holnap-hát most el kell ismerni minden neki kedvez murray out waw.ellen ,juzsnij nem lehet ellenfele a mostani formájában.a nyilatkozatát láttam rafának háát most ugy érzi nyerhet-ámen:))

212.
  • agimano
  • 2010.09.10. 13:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 210.
  • baga
  • 2010.09.10. 13:03

szerintem nem érted, hogy hogy értettem. úgy, hogy ha csak egy két szóra van szüksége, akkor elég azt csak egyszer elmondani neki, szóval mondjuk 1 hét alatt át lehet állítani és úgy marad, vagy folyamatosan meg kell ezekről a dolgokról győzni, hogy ne felejtse el, hogy milyen jó is mondjuk szélben játszani, meg ilyenek:) na mindegy, nyilván hosszútávon fognak együtt dolgozni, csak azért érdekel a dolog, mert eddig is edző nélkül dolgozott (ami nem is igaz), szóval lehet, hogy ha átállítja valaki fejben, akkor nincs is már az edzőre utána huzamosabb ideig szüksége. na mindegy, csak elmélkedem:)

213.
  • agimano
  • 2010.09.10. 13:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 212.
  • agimano
  • 2010.09.10. 13:18

az eleje az egy kérdés akart volna lenni, csak nem raktam kérdőjelet

214.
  • erisen
  • 2010.09.10. 13:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 211.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 13:18

Szerintem abszolválni kellett volna.

215.
  • baga
  • 2010.09.10. 13:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 213.
  • agimano
  • 2010.09.10. 13:19

Ok, valóban nehéz ilyen dolgokról pár mondatban írni, mert nem lehet elég érthetően kifejteni. Én úgy értelmezem- és ténylegesen is tapasztaltam már ilyet - hogy az ember már nem akadálynak tekinti a célja elérésében a körülményeket , pl. most a szelet . Egy jó edző segíthet, hogy ezt más területen is képes legyen megvalósítani. De az a változás, hogy ami van,ami épp most történik, az nem akadály, hanem a valóság maga,amivel képes kezdeni valamit az benne, Federerben - vagy bárki másban ment/ mehetett végbe. És ez a változás független attól, hogy lesz-e/ van-e edzője a továbbiakban. No, most én is befejezem az elmélkedést. :)

217.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 14:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 214.
  • erisen
  • 2010.09.10. 13:43

nyelvtanból meg matekból nem volta soha erős:))de a torna mindig jól ment...ahhoz nem kell ész:))

218.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 14:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 214.
  • erisen
  • 2010.09.10. 13:43

nyelvtanból meg matekból nem volta soha erős:))de a torna mindig jól ment...ahhoz nem kell ész:))

219.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 14:15
 
 
   

:))) na ja most már látszik rafa is érzi a vérszagot -az pedig az álmos könyvek szerint is rosszat jelent az ellenfeleknek..

220.
  • matroid
  • 2010.09.10. 14:18
 
 
   

federerrel kapcsolatban szerintem meg mindig az a legnagyobb kerdes, hogy mennyire stabilan hozza ezt a jatekat.
lattam nadalt es fedet is, es ami a legerdekesebb szamomra, hogy mennyire kezd hasonlitani a jatekuk egymasra. mig nadal lenyegesen agresszivabb lett, sokat halozik es jol adogat, addig fed tobbet sokszor hatul marad, es vedekezesbol hirtelen tamad.
en eddig nadalra szavaztam, de most ugy erzem fed eselyei nem is olyan rosszak. nehany erv emellett:
1. fed sorsolasa "jobb". gondolom most sokan csodalkoztok ezen, de szerintem a fokozatosan egyre nehezebb ellenfelek ag a dontoben akar elony is lehet nadal agaval, akinek viszonylag gyenge ellenfelek utan hirtelen egy oriasi minosegi ugrast kell vhogy kezelnie (egy csomo olyan labdamenet lesz az elejen, amit fed teljesen mas sebessegben es ritmusban ad vissza, mint a tobbiek - erre nagyon nehez b-kategorias ellenfelekkel keszulni).
2. us open palya - vmiert fednek fekszik ez a palya - lasd 2008 olimpia utani gyozelmet. szerintem az olimpia volt karrierjenek a melypontja (egyenit tekintve), es megis vhogy megnyerte az usopent. tavaly elszorakozta a dontot, de akkor mar jollakott volt, hisz mindent megszerzett, amirol egy teniszezo almodhat.
3. nadal tulporog - vki irta korabban, hogy elkepesztoen koncentralt nadal. ez fed-el szemben szoros meccsen azert atmehet gorcsos jatekba. mondjuk azert erre en is kis eselyt adok.
4. es a legfontosabb: fed eddigi jateka. fed ujra jatszik, rendkivul szinesen varialja a jatekat, olyan utesei is kezdenek osszeallni, amik evek ota rozsdasak (pl. fonak porgetes).

egyebkent meg szerintem tok lenyegtelen mennyire lesz szoros az elodonto - mind nadal mind fed kivalo eronlettel rendelkezik (ez fed eseteben igazan jo hir - tavasszal eleg vacakul nezett ki).

222.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 14:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 220.
  • matroid
  • 2010.09.10. 14:18

jók a meglátások,a pálya talaja federernek kedvez,de valahogy idén rafa is ráérzett hogyan is kell ezen a talajon játszani ,és ami nagyon fontos a mozgás koordinációja is összeállt.az erőnlét nem lesz döntő,de ha szoros a meccs akkor (tudom sokan unják -de szerintem döntő mégis a végkifejlett szempontjából)a mentális főlény rafánál van.arra bizony vigyáznia kell nehogy túlpörögjön..végül is mind a ketten simán hozták a meccseket ,valamivel könnyebb ellenfél juzsnij,de nekem at döbbenetes hogy idén djokovics még nem vert meg top 10-es játékost-hát ez alapján semmi esélye nincs de mégis ő inkább megszorithatja federert.

223.
  • szevike13
  • 2010.09.10. 15:05
 
 
   

Nem sok mindent láttam edddig ebből a USO-ból /Rafát,Nolét egyáltalán nem,Rogert csak Söder ellen/ ezért a ki hogy játszik témát csak a leírásaitokból ismerem.Szerintem olyan alapvető változás van Rafa-Fed rivalizálásában, ami eddig nem volt. Megfordult a helyzet- eddigi GS döntőiken Rafa volt az, aki úgymond "megakadályozhatta" Rogert a rekorddöntögetésben, most ellenkezőleg, Roger lehet az akadálya Rafa karrier GS-ének. A kihívó és a kihívott szerepet cserélt.Ha összejön a döntő,szerintem ez a szerepcsere Fednek kedvez, neki semmi veszíteni valója nem lesz, nyugodtan játszhat...

224.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 15:28
 
 
   

Ma valamiért tökre hiányzik André :) pedig nálam kevesen gyűlölték jobban :/
http://www.youtube.com/watch?v=A...
Most nagyon USO hangulatom van :)

226.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 15:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 224.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 15:28

na ja én samprassal voltam igy:)) andré egy isten volt !

227.
  • pontpont
  • 2010.09.10. 15:55
 
 
   

Azt azért ne felejtse el senki, hogy pont Juzsnyij az, aki Nadalt elverte 2006-ban az US Open negyeddöntőjében. Én ott szerettem meg a játékát nagyon!

228.
  • katma
  • 2010.09.10. 15:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 224.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 15:28

Én imádtam:-))) Fed ellen szurkoltam amikor egymás ellen játszottak:-)))

229.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 16:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 228.
  • katma
  • 2010.09.10. 15:56

Akkor én pont mindkettőt utáltam :D:D

230.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 16:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 228.
  • katma
  • 2010.09.10. 15:56

nálad valami hibádzik:))egy federeres csak samprasos lehetett anno - szerintem-agassi fan meg nadalos:))

231.
  • szevike13
  • 2010.09.10. 16:04
 
 
   

A 2009. AO-t nem lehet a 2010. USO-hoz hasonlítani, nagyon más volt a szitu Roger és Rafa számára is akkor és most.Azt nem hiszem én sem, hogy Rafa összeroppan, nem szokása, de úgy gondolom a mentális erőviszonyok most lesznek a legkiegyenlítettebbek az utolsó három döntőjüket alapul véve.

232.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 16:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 226.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 15:41

Haj az kemény :D

két dave late show :

ez előtt nyerte az első usoját: :D
http://www.youtube.com/watch?v=p...

Ez pedig tavalyi :D
http://www.youtube.com/watch?v=S...

24 évesen mintha más ember lett volna :D

233.
  • katma
  • 2010.09.10. 16:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 230.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 16:01

Akkor még fiatal voltam és tetszett a hosszú hajú, kis bohokás vigyori feje:-)) Nagyon megértem azokat a fiatalokat akik Rafát szeretik mert édes kis kölyök:-)
És természetesen mindketten nagyon jó játékosok. Sampras az agyamra ment, hogy kiélezett helyzetben meg úgy alapban is ontotta az ászokat, és az mellett még nagyon jól is játszott. Fedet már a játéka miatt szerettem meg.

235.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 16:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 233.
  • katma
  • 2010.09.10. 16:15

Az vicces volt, amikor az egyik gs döntőjük után André úgy tett, mintha meg akarná ütni Samprast a salátás tállal, Pete meg visszaijesztett a trófeával :D

237.
  • katma
  • 2010.09.10. 16:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 235.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 16:20

Imádtam őket nézni ahogy játszanak, mindig vibrált a levegő körülöttük:-))

238.
  • szevike13
  • 2010.09.10. 16:24
 
 
   

Ha összejön a döntő majd látjuk kit mi nyomaszt:)

240.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 16:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 233.
  • katma
  • 2010.09.10. 16:15

én miatta kezdtem el teniszezni anno -felnéztem rá mint az istenre -ekkora figura azóta sincs a teniszben -nálam mindig is ő lesz a no 1 -akármennyit nyer fed. meg rafa -ha nem lett volna akkora bohém lehet federernek hajtania kellett volna a 20-ra..azért amiben már soha nem lehet őt megelőzni első volt aki a 4 különböző boritáson megcsinálta a karrier g.s.-et.ennyit minimum megérdemelt:))

241.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 16:37
 
 
   

Nehogy? :o
Anélkül nehéz lenne Rafának, elhiheted :p
Váltasz kedvencet? ? :D

de még közte van egy forduló ;)

242.
  • tomma
  • 2010.09.10. 16:40
 
 
   

Sziasztok,

Most is volt tippelés ?
A meccseket nézem, de nincs időm kommentelni.

Üdv:
T

243.
  • katma
  • 2010.09.10. 17:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 240.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 16:37

Ő úgy volt jó ahogy volt! Megőrültem amikor André breakelni akarta Samprast ö meg lazán ütött két ászt és ráadásul megjelent a szája szélén az a kaján vigyor! Akkor meg tudtam volna fojtani:-)))

244.
  • matroid
  • 2010.09.10. 17:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 224.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 15:28

kosz a linket, zsenialis. par napja neztem meg a dontot, es jo volt nosztalgiazni. anno en is agassinak szurkoltam, de most igy "semlegesen" nezve tenyleg oriasi meccs volt.
megjegyzem agassi megelozte a korat, a jelenlegi atomtenisz szintjen nyomta az alaputeseket.

vki irta, hogy sampras-federer es agassi-nadal hivok vannak. hat ez biztosan nem igaz, mivel en is agassi orult voltam, samprast utaltam, es most fed fan vagyok.

245.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 17:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 243.
  • katma
  • 2010.09.10. 17:00

húúú én is hogy gyülöltem -főleg a wimbledoni döntőkben mikor is hiába játszott andré tökéletesen amikor kellett szórta az ászokat,azt a félkilós wilson ütőt még jól fel is ólmozta -iszonyú mekkorákat szervált.de mint ember és játékos kifogástalan volt,azt soha nem felejetem mikor ausztráliában játszott -és előtte halt meg az edzője ,és meccs közben elkezdett sirni-ekkor kezdtem igazán tisztelni-fogcsikargatva 2 szerva között sírva ,de megnyerte a meccset.hatalmas szive volt-igazi példakép.....

246.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 17:45
 
 
   

Megvan :)
http://www.youtube.com/watch?v=_...
Ezen a napon Pete úgy játszott, mint egy isten :)

247.
  • iCreator
  • 2010.09.10. 17:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 244.
  • matroid
  • 2010.09.10. 17:23

Ugyanez. Agassi mániám volt, de nem utáltam Samprast, bírtam őt is. Majd Fed.

248.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 17:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 230.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 16:01

Hát pedig itt egy másik ellenpélda. ÉN amióta világ a világ, azóta Agassi-s voltam. Gyűlöltem Pete-et ahogy adogatott mindig André ellen. A 2005ös US Open döntőt végig ordítottam Agassi-ért, de ott játszott sztem Federer pályafutása alatt a legjobban. Azonnal beleszerettem a játékába. Azóta vok kb Roger fan

249.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 18:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 224.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 15:28

Nekem is hiányzik nagyon, kevés sportoló visszavonulásakor bőgtem, de Agassi ilyen volt.

250.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 18:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 246.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 17:45

na ez volt agassi bandi:))) egyébiránt volt egy hatalmas meccsük pont itt 4-x-7-6 és nem volt( ha jól tudom break) a meccsen .azt hiszem a minden idők legjobb meccsei között tartják számon...sajnos akkor is sampras nyert...

251.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 18:04
 
 
   

Ez amúgy érdekes. Szinte az összes ismerősöm, akik ma Federer fanok, anno Agassiért drukkoltak :)

252.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 18:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 248.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 17:59

ez érdekes -mert azért ha fedrert összehasonlitják ,inkább samprashoz hasonlitják a játékát nem agassihoz. mindketten támadó játékosok és wimbledon és a us open királyai..nekem furcsa hogy egy agassis nem nadalért rajong de lelketek rajta:))

253.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.10. 18:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 212.
  • agimano
  • 2010.09.10. 13:18

szerintem is-is. egészen hihetetlen, hogy Paul képes volt Fed fejében átbillenteni a kapcsolót a szél kapcsán. kíváncsi vagyok, hogy a répa vagy az ostor módszert használja, azt gondolom, hogy az intelligens játékosoknál egy ilyen dolgot elég egyszer átkapcsolni. de ilyen dologból millió van. ezért kell edző. az a csoda, hogy Fed eddig húzta nélküle. bár kérdés, hogy az elmúlt évek hullámvölgyeit mennyiben enyhítette volna egy jó edző. én úgy látom elsősorban fegyelmezettebb lett Fed az amerikai szezonra. de a vége még hátra van.

254.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 18:19
 
 
   

Nekem Pete játéka mindigis egysíkú volt. ÉS utáltam azt, ahogy koncentrált és vágta az ászokat :)

255.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.10. 18:24
 
 
   

hupsz. közben elkanyarodtatok. Agassi. de utólag be kell látni, hogy Sampras mekkora császár volt. ezért nem követem el a hibát Fed/Rafa viszonylatban. mindkettejük pályafutását élvezni akarom. kisebb huppanókkal, de jó úton haladok:D

256.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 18:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 251.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 18:04

Én nem :D Egyébként Pete stílusa, úgy emberileg jobban hasonlít Rafáéra, szerintem. Ő is zárkózottabb volt a magánéletben, mint André és nagyon látszott a feszkó rajta, h mennyire akar. Mondjuk annyira nem ünnepelte a nagy pontokat, talán ebben nem hasonlítanak. André pedig bírta a rivaldafényt, tudta kezelni a sajtósokat és a showmaneket, mint Roger. Azért Roger nem annyira extrém :D De amikor fiatal volt, akkor még Rog is extrém volt, séró, borosta, lazaság, pökhendiség, nem is bírtam a fejét :D

Játék alapján Rogert nem igazán tudom besorolni, Rafa nekem egy az egyben Hewitt, mentalitásra meg úgy mindenhogy :D Mondjuk Rafa, amit tudott a profiskodása kezdetén azt jobban meghúzta, mint Hewitt, ezért nem kellett annyi 5 és 3 szettest megnyernie :D de kinézem belőle, hogy ugyanolyan szívvel küzdött volna.
Lleyton-t pedig őrülten, brutálisan utáltam ... na vajon miért? :D

Szóval én sem hiszem, hogy be lehetne így skatulyázni, hogy Agassi - Rafa ; Pete - Roger... Lehet úgy tűnik, hogy Aagssi és Rafa a lázadók, később jöttek és meg akarták dönteni a rendszert, de ez nincs így. Pete és Agassi pályafutásuk összekapcsolódik az elejétől a végéig, Rafa pedig korábban megért, alig 1,5 évvel Roger befutása után már ott volt és Rog a legtöbb GS-ét úgy szerezte, hogy abba Rafa is beleszólhatott volna, mint no.2. Kettejük között végső soron szerintem az fog dönteni, hogy pályafutásuk végét mennyire tudják meghúzni, Sampras szerintem ezt elég jól abszolválta, csak érthetetlen módon visszavonult, köszi Hewitt utólag is.

257.
  • katma
  • 2010.09.10. 18:29
 
 
   

Végre egy téma amiben egyetértés van:-)) Lehet, hogy Fedről és Rafáról 10 év múlva egész kellemesen indulatok nélkül tudunk majd beszélgetni:-)) Tíz év múlva találkozunk:-))))

258.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 18:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 257.
  • katma
  • 2010.09.10. 18:29

Ez biztosan így van egyébként!

259.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 18:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 256.
  • normaluser
  • 2010.09.10. 18:24

Igen, a másik meg az, ohgy én imádtam az Agassi-Sampras csatákat, ellenben nem szeretem a Fed-Nadalokat. Az egyiknél mindketten élvezték egymás játékát és húzták egymást, míg a Rog-Rafa meccseken nem igazán ez van.

260.
  • matroid
  • 2010.09.10. 18:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 259.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 18:46

ezzel vitatkoznek.
wimbledon 2007 es wimbledon 2008 dontokben kihoztak egymasbol a maximumot - annyira hogy wimbledon 2008 donto talan mindenidok legjobb merkozese (kar hogy besotetedett).

261.
  • raffaforever
  • 2010.09.10. 19:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 255.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.10. 18:24

helló az nem lehet hogy sörimádó vagyok és a bort is szeressem!!!agassi és rafa nincs vita...

262.
  • hunchback
  • 2010.09.10. 19:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 259.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 18:46

Érdekes, hogy a néző mennyire mást lát bele egy mérkőzésbe, mint amit a játékosok éreznek. Agassi nyilatkozata Samprasról, most a USOPEN alatt:
Pete Sampras was Agassi's constant rival and is not spared in the book, particularly in relation to his alleged meanness. "He was fundamentally my antithesis," Agassi said. Asked by Reilly what Sampras brought out in him and whether he liked him or not, Agassi replied: "The worst in me – and no."

263.
  • Rafain
  • 2010.09.10. 19:47
 
 
   

Én Sampras és Rafa...Hgy miért így alakult, azt inkább nem mondanám el:)

264.
  • brewer
  • 2010.09.10. 20:01
 
 
   

Én se nem Sampras, se nem Agassi. Hogy kinek drukkoltam abban az időben, azt inkább nem mondanám el ;) :)

265.
  • agimano
  • 2010.09.10. 20:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 264.
  • brewer
  • 2010.09.10. 20:01

Corretjának:)

266.
  • agimano
  • 2010.09.10. 20:30
 
 
   

ebből is látszik, hogy sokszor az ember nem is úgy választ magának kedvenc teniszezőt, hogy egy adott játékstílust szeret. Pl eleve fontos az, hogy mikor csatlakozik be az ember a teniszkedvelők világába és mikor választ kedvencet, mert mondjuk, ha a mostani időszakot vesszük, akkor nagyon sokan Fedesek lettek egyszerűen azért, mert ő volt a legjobb hosszú időn keresztül, persze sokan a teniszébe szerettek bele, de ha mondjuk még lett volna 3 játékos, aki nála is jobban játszik, akkor tuti, hogy sokan inkább abból a háromból választottak volna. Most sem sokan kőkemény Murray rajongók szerintem, de ha összeszedi magát és GS-t nyer és Fed visszavonul mondjuk, sokan átnyergelhetnek rá. És még mindig nem Rafára nyergelnek át, mert megvolt Feddel a rivalizálás. Akik kicsit később csatlakoztak be, vagy nem volt olyan szimpatikus nekik Fed, azok meg lehet, hogy nagyobb eséllyel Nadalosok lettek, mert ő tudta vele felvenni a harcot, megszorítani, megverni. Most sokan megkedvelték Delpotrót a Fedesek közül is, de ha mondjuk kicsit idősebb lenne és nem lenne Rafa, hanem ő keserítené meg már évek óta Fed életét, akkor biztos vagyok benne, hogy iszonyatos közutálatnak örvendene a fedesek körében, és így tovább. Én pl Samprast szerettem, de Agassival sem volt semmi bajom, de utólag tuti azért lett ő a kedvencem, mert éppen tök jól játszott és magával ragadott. Amúgy utólag úgy gondoltam, hogy Agassi szimpatikus, de nálam azzal a bemutató tornával iszonyatosan leszerepelt.

267.
  • agimano
  • 2010.09.10. 20:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 266.
  • agimano
  • 2010.09.10. 20:30

utólag belegondolva

268.
  • Sasha
  • 2010.09.10. 20:51
 
 
   

Kurva jó a csajmeccs

269.
  • agimano
  • 2010.09.10. 20:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 268.
  • Sasha
  • 2010.09.10. 20:51

van hozzá külön post http://heyholetsgo.hu/cikk/most/...

270.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.10. 21:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 267.
  • agimano
  • 2010.09.10. 20:32

igen Andret sajnos már én sem értem:(

271.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 23:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 260.
  • matroid
  • 2010.09.10. 18:59

2007ben abszolút nem volt jó FEd, 2008as döntő meg egy klasszikus meccs a döntőik közül(jó ott van még AO is). A Samp-Agassikon meg szinte mindig szenzációs tenisz ment.

272.
  • Elessar
  • 2010.09.10. 23:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 262.
  • hunchback
  • 2010.09.10. 19:43

PErsze belül ők biztos mást gondolnak, mint ami kívülről lejön a szurkolónak. Ettől még tartom a véleményem, a Samp-Agassi meccsek döntő többsége számomra jóval élvezetesebbek voltak, mint a Fed-Nadalok, pedig akkor Agassi-nak drukkoltam.

273.
  • Tyler_Durden
  • 2010.09.10. 23:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 266.
  • agimano
  • 2010.09.10. 20:30

"de nálam azzal a bemutató tornával iszonyatosan leszerepelt"

Erről nem tudok. Mi a sztori?

274.
  • Viktor61
  • 2010.09.11. 00:14
 
 
   

Sampras,Agassi egyszerre + Safin...:D

275.
  • agimano
  • 2010.09.11. 03:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 273.
  • Tyler_Durden
  • 2010.09.10. 23:51

amúgy attól, hogy leszerepelt, nem utáltam meg, csak nagyon negatív élmény volt és kicsit értetlenül álltam a dolog előtt. próbálom megérteni Agassit, még mindig nem olvastam el a könyvét, de próbálom:)) igazából átérzem a hatalmas nagy fájdalmát, ami az egész életén át elkíséri, de azért próbálhatna disztingválni néha:)))

A bemutató idén volt a haiti földrengés áldozatainak megsegítésére és Agassi Rafával volt párban, Fed meg Petetel, és Agassi nagyon jófejre próbálta fogni a formát, de szerintem nagyon szánalmasan erőlködőre sikeredett és nagyon durván bealázta Samprast. A könyvében ír róla, hogy ő és Sampras mennyire eltérő karakterek voltak és hogy Sampras mennyire zsugori volt, hogy egyszer egy étteremben voltak és Agassi fogadott az edzőjével, hogy Sampras vajon mennyi borravalót adott annak az embernek, aki leparkolja az autókat és kiderült, hogy csak 1 dollárt, amit Agassi nem tudott felfogni, hogy egy milliomos miért nem képes nagyobb borravalót adni. Aztán ezen a bemutatón elkezdték utánozgatni egymást és azt hiszem, hogy Sampras kezdte előbb utánozni Agassinak a totyogós járását, ami állítólag Agassinak mindig is nagyon hiú pontja volt és erre ő is elkezdte utánozni Samprast, hogy kifordította a zsebeit és mondogatta, hogy szegény vagyok, nézzétek nincs pénzem (vagy ezzel ekvivalens dolgot). Az egész nagyon gáz volt. De nem csak ez az egy jelenet, hanem a meccs jelentős része.

Még Fed oda is mondta, hogy Rafa do something:) De Rafa szerintem azt sem tudta, hogy mi zajlik körülötte pontosan.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések