Fuzzy Dunlop

2010. 09. 07. 01:41

Hogyan tovább?

Andy Murray arról beszélt kiesése után a kötelező sajtótájékoztatón, hogy talán soha nem fog Slamet nyerni. Nem hangzik jól.

Andy Murray

Akkor sem, ha Murray nem volt tegnap teljesen rendben, Stanislas Wawrinka pedig fantasztikusan játszott. Ami egy dolog, de ezúttal nyert is. Azt gondolom, hogy a nap hőse Wawrinka edzője Peter Lundgren volt, aki Szafin és Federer után a másik svájciból is győzni akaró és ami sokkal fontosabb: győzni tudó játékost faragott

Azt hogy Wawrinka gyönyörű teniszt játszik lassan tíz éve tudjuk. Megszorongat bárkit, aztán nagy taps közepette távozik. Most az első szettben 5:3, 30:0 után támadt para, majd a svájci rövidítésben simán bukta az első játszmát, hogy aztán annak rendje és módja szerint azonnal elveszítse adogatását. Szett és break hátrány Andy Murray ellen nem sok jóval kecsegtet. Két pont alatt megfordult a meccs, Wawrinka visszajött a szettbe és innentől úgy sült a keze, hogy a sérülten játszó Murray esélytelen volt a fordításra. A skót számára elment ez az év is. Az élet nem habostorta.

Andy Murray vs Stanislas Wawrinka

Andy Murray (és Berdych) kiesése természetesen alaposan megkeveri a dolgokat. A kirobbanó formában teniszező Rafael Nadal útját a döntőig kizárólag olyan játékosok keresztezik, akik Slam versenyen soha nem győzték le. Természetesen bármi megtörténhet, de nehéz elképzelni, hogy a Nadalt istenként tisztelő spanyolok (Lopez, aztán Verdasco vagy Ferrer) éppen a US Openen táltosodnak meg, ahogy a felső ág másik feléről érkező játékosok döntőbe jutása sem tűnik valószínűnek. Közülük (Wawrinka, Querrey, Youzhny, Robredo) kissé meglepő módon az orosz rendelkezik a legjobb ranglistával (14), ő a torna 12. kiemeltje.

Jelen pillanatban inkább az a kérdés: ki érkezik alulról a döntőbe és milyen állapotban lesz vasárnap.
Egymást követő két nap legyőzni Djokovicot/Söderlinget/Federert és egy viszonylag friss Rafael Nadalt emberes feladat, majd hogy nem lehetetlen. Főleg annak fényében, hogy mind a három játékos kiemelkedő formát mutat. Djokovic túlélte a hőséget és egyre jobban teniszezik. Végre összeállt az adogatása és kifejezetten agresszíven irányítja a labdameneteket. Ma délután játszi könnyedséggel söpörte le Mardy Fisht és Gael Monfils sem fogja megállítani. Ugyanebben a ritmusban biceg előre Robin Söderling, aki az első fordulót követően rátalált játékára és a legjobb nyolcba katapultált. A svéd majdnem minden Slam tornán játszik egy jót Federerrel. A tavalyi évhez (RG, Wimbledon, US Open) képest "mindösszesen" annyi a különbség, hogy a tavalyi US Open meccs óta elhiszi, hogy győzhet, és idén nyáron meg is tette azt a bizonyos lépést a holdon.

És nagyjából ennyi. Ma éjjel Federer-Melzer, holnap jön a felső ág és ott vagyunk a legjobb nyolcban.

Mostantól az a kérdés, hogy Rafael Nadal képes-e élni a lehetőséggel és megfelelni az óriási elvárásnak miszerint 24 évesen behúzza az utolsó hiányzó Slam versenyt, azaz megcsinálja a karrier Grand Slamet. Nagyon bízom benne, hogy mindenki számára egyértelmű: ebben a kontextusban a "szerencsésen" és a "jó sorsolással", illetve az ezzel egyenértékű megállapítások egyszerűen értelmezhetetlenek.

Szeretném látni az összes kommentet (160) utolsó 100 hozzászólás

43.
  • katma
  • 2010.09.07. 04:34
 
 
   

Fed 29 nyerő melzer 20,ki nem kényszerített Fed 18 Melzer 26!

44.
  • agimano
  • 2010.09.07. 04:34
 
 
   

usopen.org/en_US/tracker/ttFrame.html?ts=1283826643347&lang=en_US&syn=ATP&wh=665&mode=score&ref=www.atpworldtour.com/Scores/Daily-Scores.aspx&db=false&crt=none

45.
  • agimano
  • 2010.09.07. 04:35
 
 
   

öcsém:) így sem megy, de könnyen megtalálható

46.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:36
 
 
   

köszi, köszi :) megvan végre, közben 3 break labdát hárított fed és most még1-et kell, áá

47.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:39
 
 
   

Amúgy nagyon gyorsan játszanak ...

48.
  • donnie
  • 2010.09.07. 04:39
 
 
   

C'mooon! :)

49.
  • agimano
  • 2010.09.07. 04:40
 
 
   

amúgy így a reklámról jut eszembe, szereztek valakit Bördics helyére videó blogolni?

50.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:40
 
 
   

mármint, leírtam két kommentet, félszemmel néztem, közben ők lezavartak 6 játékot ...

51.
  • katma
  • 2010.09.07. 04:41
 
 
   

Fed megunta és ütött két ászt. Azért Melzer ezt saját magának köszönheti mert a kezében volt a játék megnyerése de rontott.

52.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 49.
  • agimano
  • 2010.09.07. 04:40

nem vágom :s
Rognak 55/89 -ben volt bent az első adogatása, az a baj (lett volna), h fontos pontoknál sorra üti a másodikat ezen a meccsen :/

53.
  • katma
  • 2010.09.07. 04:44
 
 
   

Fednek a fonákja szépen megerősödött.

54.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 51.
  • katma
  • 2010.09.07. 04:41

Ja az kellett nagyon, na most KELL breakelni !!!

55.
  • donnie
  • 2010.09.07. 04:45
 
 
   

nnnaa....már csak ki kell szerválni!

56.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:45
 
 
   

BREAK!!! Na, innen meg kell, h legyen a harmadik:)

57.
  • katma
  • 2010.09.07. 04:46
 
 
   

Break break ez az Go Fed

58.
  • donnie
  • 2010.09.07. 04:50
 
 
   

Fed türelmetlen lett.

59.
  • katma
  • 2010.09.07. 04:52
 
 
   

Nehezen hozza az adogatásait, de megvan.

60.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:52
 
 
   

melzer break statja 2/12 :D NA MÉG 1 game :)

61.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:56
 
 
   

na hát EZ színvonal ... és melzeré a pont

62.
  • donnie
  • 2010.09.07. 04:56
 
 
   

látom Fednek nem füllik a foga kiszerválni, nagyon kűzdött a 6-2ért :).

63.
  • donnie
  • 2010.09.07. 04:59
 
 
   

nem volt rossz meccslabda. Most pedig készüljünk Robinra :SS... jó éjt :)

64.
  • agimano
  • 2010.09.07. 04:59
 
 
   

igazából jól játszik Fed, fut mint a nyúl, de az első szervái nem jönnek olyan jól és viszonylag könnyen képes elveszíteni az adogatását.

65.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 04:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 62.
  • donnie
  • 2010.09.07. 04:56

volt pár breaklabdája melzernek az utolsó pár fed adogatóban (kivéve utolsót), lehet azért :D

66.
  • donnie
  • 2010.09.07. 05:00
 
 
   

u.i: elég rosszul hálózott Fed...

67.
  • katma
  • 2010.09.07. 05:00
 
 
   

Hogy fejezte be Roger. Nagyon jó kis meccs volt. Melzer legalább egy szettet érdemelt volna, de jó ez így.

68.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 05:01
 
 
   

Lassan mehetek melózni :D
Jó meccs volt! Nem bántam meg, h fennmaradtam:) Na jó8 mindenkinek:)
és jó8 Fed :p

69.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 05:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 67.
  • katma
  • 2010.09.07. 05:00

Tényleg érdemelt volna egy szettet, de még belelendült volna :D Jó ez így ;)
na tényleg jó8 :)

70.
  • katma
  • 2010.09.07. 05:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 69.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 05:03

A 41 nyerő szép volt és minden második break labdáját megcsinálja az elmúlt időkhöz képest ez nagyon szép. Az a 60% első adogatáson lenne mit javítani, főleg hogy az első szettben 71% volt. De összességében rendben volt. Te egy hős vagy, hogy fennmaradtál:-)) Én alhatnék de egy ideig még nem fogok tudni:-((

71.
  • matroid
  • 2010.09.07. 05:16
 
 
   

hat nem lesz konnyu soder ellen!
azert az biztato fed szempontjabol, hogy az eroteniszt bemutato melzert 3 szettben verte. melzer nagyon szimpatikus volt, utolso pillanatig kuzdott, sokan 0-2-nél (vagy mar elobb) feladjak fed vagy nadal ellen!
ami nem biztato: mintha fed formaja nem ivelne ugy felfele, mint a tobbieke (nadal, djoker, soder), de az is lehet hogy neki jutott a legnehezebb ellenfel (a mai fish-t tan meg en is elvertem volna )

72.
  • matroid
  • 2010.09.07. 05:16
 
 
   

hat nem lesz konnyu soder ellen!
azert az biztato fed szempontjabol, hogy az eroteniszt bemutato melzert 3 szettben verte. melzer nagyon szimpatikus volt, utolso pillanatig kuzdott, sokan 0-2-nél (vagy mar elobb) feladjak fed vagy nadal ellen!
ami nem biztato: mintha fed formaja nem ivelne ugy felfele, mint a tobbieke (nadal, djoker, soder), de az is lehet hogy neki jutott a legnehezebb ellenfel (a mai fish-t tan meg en is elvertem volna )

73.
  • brewer
  • 2010.09.07. 06:49
 
 
   

Jó kis meccs volt ez, 3 szoros szettben... ;) :D Robin ellen jobban kell szerválni, az viszont jó hír, hogy nagyon pörög a lába, az kelleni fog.

Robin a szokásos mínusz 1 szettel Monti ellen, vicces :D

Wozzie meg jó.

74.
  • Prest
  • 2010.09.07. 07:26
 
 
   

Hát gyerekek... jó volt jó volt, de ez kevés lesz Söd ellen. (persze a svéd megint élete játékával fog kirukkolni Fed ellen mibe fogadunk?)
Szóval bármi lehet. Ha Fed-nek nem jönnek az elsők Söd fog nyerni.

75.
  • brewer
  • 2010.09.07. 07:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 74.
  • Prest
  • 2010.09.07. 07:26

A szervákkal egyetértek, de Melzer jó volt, szerintem kifejezetten színvonalas meccset játszottak, és Robin nem volt annyira meggyőző tegnap.

De az egy másik meccs lesz, ha az egész eddigi tornán mutatott teljesítményét nézzük, nincsennek Fednek rossz esélyei. Persze, ettől még nyerhet Robin is, a napi formán fog múlni. Fednek nagyon jól kell szerválnia, de a többi szerintem teljesen rendben van. Nyilván ez nem olyan meccs lesz, ami csak Feden múlik.

76.
  • hoPEhey
  • 2010.09.07. 07:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 02:10

David kakukktojás, ő már verte épp itt Nadalt ('07, mondjuk az Ferrer karrierjének eddigi csúcs éve volt), és keménypályán úgy áll Rafa ellene 3:2-re, hogy egy meccset Ferrer sérűlés miatt feladott az első szettben.
Ez a kortárs-duma már az egyik TV-komment alatt is megütótte a fülemet - szó szerint (talán Horváth Mariann volt, de lényegtelen), sztem nem kéne erőltetni, másra van kitalálva, találóbb a közel egyidős, egyivású, "egy korosztályba tartozó", vagy vmi hasonló.

77.
  • jowaldner
  • 2010.09.07. 08:47
 
 
   

Én annyit szeretnék hozzáfűzni Fuzzy írásához, hogy szerintem még nagyon korai arról beszélni, hogy azon múlik majd, hogy Rafa mennyire bírja majd a nyomást(amit egyébként nagyon bír). Roger már a 8-ban játszmát még nem vesztett, Djokovic is sokkal fittebb, mint az utóbbi GS-eken. A 2009-es AO döntő előtt azt mondtam, hogy nem létezik hogy lehet esélye Nadalnak egy ilyen elödöntő után aztán mégis lett, most meg remélem nem lesz:-)

78.
  • Viktor61
  • 2010.09.07. 09:09
 
 
   

Sod nem volt valami jó...Montanest nagyon sokan megverték volna.
Djoko formája jó,de Fisht meg mindenki verte volna.Persze ezek változhatnak.
Ha végig megy Federer az nagy menet lesz:D

79.
  • katma
  • 2010.09.07. 09:23
 
 
   

Söd is csak 51%-ban hozta az első szerváit és szokásához híven sok ki nem kényszerített hibája volt úgy 40. Sok múlik az aznapi formán. Fed azért jó párszor védekezésre kényszerült Melzer agresszivitása miatt amiből nem tud még jól kijönni, hiába éri el a labdákat nem tud szép elütéseket ütni belőle. Szóval fel kell kötni a gatyát de a látottak alapján nem kell azt mondani, hogy ilyen játékkal nincs esélye, van esélye mert jól játszik.

80.
  • matroid
  • 2010.09.07. 10:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 79.
  • katma
  • 2010.09.07. 09:23

az nekem is feltunt, hogy mennyire furge federer. szerintem jelenleg federer labmunkaja a legjobb, de katmaval egyetertek, hogy ebbol meg sokat nem profitalt - egyenlore nem tud visszatamadni ezekbol a labdakbol, ugy mint nadal.

az azert tenyleg figyelemre melto, hogy mennyit breakel federer, utobbi evekben nem ez volt az erossege. ez azert fontos, mert pl. soder ellen nem lesz annyira kiszolgaltatva a szervaknak.

82.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 11:08
 
 
   

A tegnapi Federer is legyőzte volna azt a Sódert, akit láttunk a tornán. Engem az érdekel, h mennyire tudja Sóder feltüzelni magát a meccsre. Ha nem játszik úgy, mint a garros elődöntőben, akkor nincs baj. Valamiért úgy érzem, hogy ez most nem fog menni neki. Ha az annyira egyszerű mutatvány lenne, akkor előkapta volna RG döntőben vagy egy későbbi tornán, vagy akárhol azóta.

83.
  • brewer
  • 2010.09.07. 11:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 72.
  • matroid
  • 2010.09.07. 05:16

"ami nem biztato: mintha fed formaja nem ivelne ugy felfele, mint a tobbieke (nadal, djoker, soder), de az is lehet hogy neki jutott a legnehezebb ellenfel (a mai fish-t tan meg en is elvertem volna )"

Ez így azért nem pontos, mert Rafa is rosszabbul játszott Simon ellen, mint az első két meccsén, Robin is rosszabbul játszott Montanes ellen, mint Dent és De Bakker ellen. Djokó valóban most volt a legjobb, viszont az ő ellenfele volt a leggyengébb.

De ez egy hosszú verseny, nyilván nem azonos szinten fognak játszani végig. Fed teljesítménye az első három meccsen fokozatosan javult, Melzer meg magasabb szintű játékot hozott, mint PHM. Persze, Fednél mostanában már az is kérdés, hogy mennyire bírja a sorozatterhelést, a legutóbbi két GS-en ahogy haladt előre a torna, úgy bírta egyre kevésbé, előjöttek a mostanában szokásos nyavajái (hát, comb), kérdés, hogy most lesz-e/van-e ilyen gondja. De erre már választ fogunk kapni a következő meccsén ;) :)

Robin nincs most olyan formában, mint tavaly ilyenkor volt, ezt azért elég biztosan ki merem állítani. Persze, Fed ellen nyilván más játékkal fog készülni.

85.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 11:48
 
 
   

Na ne viccelj! :D
Melzer a második szettől nagyon agresszív volt és szerintem qrvajól játszott. Harmadik elején ütött vagy 3 nyerőt, amikor elvette Fed adogatását, nem Rogon múlt sok elvesztett adogatópont, rohadt jól fogadott és returnozott az osztrák. Montie nem játszott ekkorát Söd ellen, mégis elcsent egy szettet, ráadásul Söd statisztikája még így is rosszabb volt, mint Rogeré a jobb ellenfél mellett. Én erre alapozom, hogy tegnapi Söd - tegnapi Rog az Rog győzelem. Nem arra, hogy Söd jobb játékos Melzernél vagy sem -.-
A látottak alapján a tegnapi Fed szénné breakelte volna tegnapi Södöt, engem csak az érdekel, hogy ugyanazt a formát látjuk -e majd a meccsen, és szerintem nem.

87.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 11:56
 
 
   

Rafa után (Istomin TB) Fed-nek is nézzünk már el egy háló-mákot :) Szerintem tegnap is verte volna Söd-öt csak nem 3-ban, na meg ellene komolyabb teniszt okozott volna Fed. Láthatod, hogy ez a hibákkal teli játék is bőven elég volt Melzer ellen, akit majdhogynem akkor break-elt (vissza), amikor akart. Ettől függetlenül én is többet vártam Fed-től, főleg azt, hogy ne break-eltesse le magát ennyiszer. Ugyanis Söd ellen nem lesz ilyen könnyű visszajönni.

Söd szerintem egész jó formában van és a fő veszélye abban áll, hogy minden mindegy alapon ütni fog, mint állat. A kérdés az, hogy most hogy találja a vonalakat. Mert az kurva élet, hogy most fele annyit sem fog ellőni, mint RG-n, mert annyi vonal nincs is. Azért veszélyes, mert felszabadultan lövöldözhet Fed ellen, hisz mit veszíthet, legfeljebb 13-szor is kikap Fed-től. Szerintem Söd jó lesz, de Fed pont annyival jobb lesz, hogy 4-ben nyerjen.

Most úgy érzem meg kell verje Söd-öt, mert Fed-Nadal nak kell lennie. Persze ahhoz még egy elég korrekt Djoko-t el kell verni. De az eddig nem okozott gondot uso-n.

88.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 11:57
 
 
   

Meglátjuk ;)

89.
  • brewer
  • 2010.09.07. 11:59
 
 
   

Nem értem ezt a tegnapi Söd-tegnapi Fed dolgot. Robin nyilván nem úgy fog játszani Fed ellen, mint Montanes ellen, Fed meg nem úgy fog játszani Söd ellen, mint Melzer ellen. Semmi értelme ennek az összehasonlításnak. Max. az elmúlt négy meccsük képe alapján lehet esetleg valami következtetést levonni, de még azt sem teljesen, mert ugyebár nem ugyanazokkal az ellenfelekkel szemben játszottak ;) :)

De ha meg akarnám tenni, akkor azt mondanám, hogy Fednek jó a lábmunkája, és rendben vannak az ütései, viszont a szervája lehetne jobb is (mint ahogy egész évben lehetett volna jobb), Robin pedig vagy jól szervál, vagy rosszul, vagy jól játszik, vagy sok hibát üt, szóval hullámzó a játéka. Mindketten tudnak jobban játszani annál, mint ahogy eddig tették. Vizszont Fed összeségében jobban játszik most, mint RG-n, Söd meg rosszabbul.

Hogy ebből mi lesz csütörtök hajnalban az egy teljes kérdőjel, és szerintem semmi máson nem fog múlni, mint az aznapi formán.

90.
  • erisen
  • 2010.09.07. 12:02
 
 
   

Ez sületlenség.
Montanes nem játszott jól. Még az 1.setben sem volt nagy szám,amit ő nyert.
Söderling rendre ütötte az out-okat,meg a hálót. A szervája sem jött. Összesen 52%-ban ütött elsőket. Ha azt vesszük hogy a 2.settől az is feljavult,akkor az elsőben simán 50% alatt volt.
A többi 3-ban meg végképp nem volt jó Monti.Elfáradt,vagy nem tudom,de gyenge volt.
Szóval a tegnapi Södöt sokan elintézték volna. Nem játszott jól a svéd,na.
Ellenben Federer és Melzer nagyon is jól játszottak. DE a következő meccs más lesz. Minden meccs más. Federernek nem a tegnapi Söderlinget kell megvernie,hanem a holnapit,és ez fordítva is így van.
Melzer meg azért lopott majdnem set-et,mert jól játszott. Egy rakás nyerőt ütött,jól returnozott. Kicsit olyan,mindent vagy semmit módon játszott.
Fednek meg pont a szervája volt eddig nagyon jó,Melzer ellen meg nem annyira.
De azért Dabul,Beck,Mátyiő után Melzer egy nagy minősági ugrás. Nyilvánvaló hogy ez a meccs már nehezebb volt. És a Söd meccs is nagyon kemény lesz.
A malac ütést meg úgy hordozod körbe,mint egy véres kardot,mintha más játékosoknak nem lett volna mákja néha. Ilyen a sport,szerencse is kell hozzá.
Amikor 2010IW-ben és 2010Miamiban Fedónak a meccslabdái Berdics és Baghda ellen nem pattantak be,akkor nem reklamáltál hogy Fednek most nincs szerencséje...

91.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 12:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 87.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 11:56

Tegnapi statja 41 winner 27 unforced, elmegy szerintem. :D Főleg, ha megnézzük Söd tegnapi negatív mérlegét...
Ami engem kicsit nyugtalanít az a sok második szerva fontos pontoknál, viszont gyakran kezelte jó szervával breakeket, vagy akár ásszal, szóóval...
Eldő adogatásban kéne kicsit fejlődni, bár ez igaz Södre is :p

92.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 12:08
 
 
   

Úgy emlegeted ezt a neccet, mintha anélkül biztosan Melzer nyerte volt a tie-t. De ha esetleg meg is nyerte volna, akkor annyi történt volna, hogy egy szettel és fél órával tovább tart a meccs. Szerintem nagyon veszélyes lesz Söd, mert én nem a tegnapi meccseikből indulok ki, de azt meg kell hagyni, hogy ez a Montanes gyerek nagyon gyenge volt. Gyakorlatilag szervája nulla, alig húzott meg pár értelmes tenyerest, fonákja max közepes és elég lassú lábú. Meg rá volt írva az arcára, hogy én most veszteni fogok. Fed is és Söd másképp fog állni egymáshoz, mint a tegnapi ellenfeleikhez.

Ennyi elég volt Melzer ellen, meg arra jó volt, hogy lássa min kell még csiszolni.

Amúgy ez volt eddig Fed első meccse, ami átlépte a 2 órát, azt is csak 3 perccel. És határozottan takarékon van. Az ágak alakulása miatt most különösen jó lenne, ha Söd és Djoko nem fárasztaná le Fed-et a valamilyen kibaszottul elbaszott oknál fogva DÉLre rakott döntő előtt.

93.
  • erisen
  • 2010.09.07. 12:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 91.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 12:04

Na de most akkor mi van?
Hiszen Beck ellen meg kiválóan adogatott Fed,meg mondjuk Mátyiő ellen is viszonylag jó volt a szervája a szélben.
Melzer ellen most annyira nem.
Pillanatnyi napi forma...szerintem.És ez is fog dönteni a Fed-Södön.

94.
  • erisen
  • 2010.09.07. 12:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 92.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 12:08

Délben lesz a döntő??? :-O
Hát dögöljenek meg a szervezők!!!!
Már elnézést.

95.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 12:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 89.
  • brewer
  • 2010.09.07. 11:59

Pontosan, leginkább az aznapi formán fog múlni. Szerintem most Söd a legvéresebb koktélt fogja meginni meccs előtt :) Szerintem, ha Fed megveri, akkor a döntő megvan és bármilyen Djoko-t elver.

96.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 12:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 91.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 12:04

Jó a stat-ja, de ne feledd, hogy Fed-nél még mindig megvan az a para, hogy egyszercsak váratlanul, hirtelen, a semmiből elveszti az adogatását. Hopp egy kettős, hopp egy fonák-világgáütés, hopp egy nyerő az ellenféltől és máris break pontokat kell hárítani, s ilyenkor hopp jön egy tenyeres-világgáütés is. Vagyis még mindig le-lebreakelgeti magát olykor. Ez az ami zavar. Meg persz kéne még több és jobb első szerva. De szerintem Söd meglesz 4-ben.

97.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 12:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 93.
  • erisen
  • 2010.09.07. 12:09

Úgy néz ki, h az elsőket ugyanolyan százalékban ütötte be, mint Maty ellen. Engem az a TB kezdés nyugtalanított, első három szervája csak második, bár így is hozta a pontokat, aztán a negyedik bírói segítséggel (de jogosan) lett első :)

98.
  • normaluser
  • 2010.09.07. 12:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 12:17

Persze, ezen én is mindig parázok, de hát ez van... :s egyszer csak jön a laza adogató game, mint tegnap. Na az is vicces volt. Asszem első három adogató game-et hozta 40 semmire , aztán bukta adogatását :D Ez benne van. Most elég jól fogad, remélem, ha lesz ilyen akkor azonnal visszabreakel valahogy.

99.
  • Rafain
  • 2010.09.07. 12:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 92.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 12:08

Te honnan veszed, hogy délben játsszák a döntőt? Minden évben fél ötkor kezdik...Ez a mániád ez a dél, csak nem tudom honnan veszed...

100.
  • Rafain
  • 2010.09.07. 12:55
 
 
   

Szerintem az elődöntőre gondoltál, azt szokták délben kezdeni.

101.
  • Rafain
  • 2010.09.07. 12:58
 
 
   

Én csak a harmadik szettet láttam a Fed-Melzer meccsből, és az lapján azt mondom, hogy ha kicsit higgadtabb az osztrák, össze-vissza breakelhette volna Rozsét. Persze keveset láttam a meccsből, de azért a 12 breaklabda az nagyon sok 3 szett alatt. Szerintem is 4-ben veri Södöt, és talán 4-ben Djokot, de amit láttam most Fedtől az alapján azt mondom, hogy Nadal megverné. Persze minden meccs más.

102.
  • brewer
  • 2010.09.07. 13:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 93.
  • erisen
  • 2010.09.07. 12:09

Melzer jó fogadó játékos, ami Beckről vagy PHM-ről nem mondható el annyira. Nyilván ez is közrejátszott, egyrészt mert több mindent vissza tudott adni, másrészt mer nagyobb nyomás alatt tudta Fedet tartani, aki így többet kockáztatott a szerváknál.

103.
  • Sasha
  • 2010.09.07. 13:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • Rafain
  • 2010.09.07. 12:58
104.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 13:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • Rafain
  • 2010.09.07. 12:58

Hihetetlen mi mindent meg lehet találni egy torna oldalán. Tournament schedule nem gyanús? :) http://www.usopen.org/en_US/scor...

Nem mániám a DÉL, utálom ha ilyen korára teszik, mert nem kedvez Fed-nek, de Rafának sem ha előtte nap játszik.

Amúgy Cincy-ben is délben kezdődöt a döntő, nyögvenyelős is lett.

És tavaly itt amúgy késő délután volt a döntő valóban, ezért sem értem, hogy mi a faxért kellett most délre rakni. Így elbaxni egy Fed-Nadal döntőt...

105.
  • brewer
  • 2010.09.07. 13:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • Rafain
  • 2010.09.07. 12:58

Nyolc volt abból a 12-ből a 3. szettben? Köbö. Fed sajnos hajlamos bealudni, két nyert szett után tudta, hogy ezt nem veszíti el. De gyorsan visszabrékelt, és a BP pontok nagy részét jó szevrákkal hárította, szóval olyan nagy jelentőséget annak a harmadik szettnek nem tulajdonítanék.

Most én is úgy érzem, hogy Fed az esélyesebb Robin ellen, aztán majd látjuk. Söd és Djokó után pedig nem fog Rafát verni, ez nekem nem különösebben kérdés, szóval ezzel nem is foglalkozok.

106.
  • brewer
  • 2010.09.07. 13:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 104.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 13:04

Ez gáz. Akárkik is lesznek ott a döntőben.

107.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 13:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 106.
  • brewer
  • 2010.09.07. 13:11

Az nem kifejezés mennyire gáz. Biztos spórolnak a villannyal. Esti fényben sokkal de sokkal jobbak a viszonyok. A tévében is sokkal élvezetesebb nézni és jobban látszik minden. Szabályosan rühellem nézni a nappali meccseket, kivétel ha már a nagyja árnyékban van.

108.
  • baga
  • 2010.09.07. 13:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 105.
  • brewer
  • 2010.09.07. 13:06

Federer hihetetlenül tudatos most szerintem. A meccslabdánál Melzer ellen olyan elegánsan ütött, én úgy éreztem, hogy direkt nem akarta teljes erővel lecsapni, mintha egy "picit " meg is állt volna az ütés előtt. Persze rá egyébként sem jellemző, hogy begyilkolja a lecsapást és utánna még szúrós szemmel át is néz az ellenfélre, de akkor is, meccslabdánál ilyen kontroláltnak lenni, azt gondolom, ez biztató.

109.
  • erisen
  • 2010.09.07. 13:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 102.
  • brewer
  • 2010.09.07. 13:02

Ok. Ez igaz. De ász értékűből is kevesebb volt.Nyilván mondjuk ha egy jó szervába belekapsz és valahogy átcsorog,de utána sima ziccer a szerválónak,akkor az már elvileg ász értékű,de statisztikailag semmi.
Melzer jobb returnos mint Matyiő9Beck,de hogy ilyen jól returnozon,ahhoz Fed gyengébb adogatásai (+ több 2.szervái) is kellettek.
Na mindegy,kár ezt túlragozni. Lényeg hogy nyert,meg hogy Södöt is verje.Ennyi. :-)

110.
  • erisen
  • 2010.09.07. 13:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 107.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 13:15

Szerintem is hülye időpont a dél. Melegebb van sokkal,kevesebbet tudnak rápihenni a felek,zavaró lehet a napsütés is,szóval így minden adott lesz egy gyengébb döntőre,mint mondjuk ha késő délután kezdődne.
Nem értem ezzel mi volt az amerikaiak célja...:-(

111.
  • erisen
  • 2010.09.07. 13:50
 
 
   

A cikkhez:

Djokovicról. "...és Gael Monfils sem fogja megállítani."

Ez már biztos? Monfilst is értesítették erről?:-)

Amúgy én nem gondoltam volna hogy Monfi legyőzi Gászkét. Ráadásul jól játszott,összeszedett volt. A GS-ek ilyen stádiumában szokott elkezdeni bohóckodni. De lehet hogy most fog megkomolyodni? Djoko is hajlamos hülyeségekre,akárcsak Monfi.Szerintem megszorongathatja,sőt le is győzheti Djokert. Van annyira intelligens játékos. Csak ha elkezdi a show-t akkor Djoker ledarálja,mert azért tény,hogy a szerb sokkal kiegyensúlyozottabb.
Viszont mintha az idegeimet szurkálnák mikor látom hogy úgy csúszkál a Decoturfon mint a salakon...Mármint Monfi.

112.
  • Prest
  • 2010.09.07. 14:34
 
 
   

Délben lesz a döntő? Na hát ez a vicc kategória...

113.
  • Slice
  • 2010.09.07. 14:34
 
 
   

Mondjuk nem tudom, miért felejti el mindenki, hogy Ferrer verte már meg Nadalt, Slam-en, méghozzá pont itt. Az pedig, hogy Nadalt azért nem tudják elverni a spanyolok, mert istenként tisztelik, egy oltári baromság. Azért nem tudják megverni, mert nem elég jók hozzá, ennyi. A játékuk még meg is lenne, pl. Ferrernek és Verdasconak is, de fejben nincsenek ott, mint Rafa.

114.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 14:48
 
 
   

egyetlen parája volt tegnap Fednek. a második adogatásait letámadta Melzer és erre Söderling ellen is számíthat. sőt. ez történt a Garroson és itt is tavaly a 3. és 4. szettben. remélem, lesz ellenszer.

115.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 14:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 113.
  • Slice
  • 2010.09.07. 14:34

"Azért nem tudják megverni, mert nem elég jók hozzá, ennyi." egy sorral később: "A játékuk még meg is lenne, pl. Ferrernek és Verdasconak is, de fejben nincsenek ott, mint Rafa." no komment.

116.
  • Slice
  • 2010.09.07. 14:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 115.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 14:50

Akkor egy kis értelmezés..
Nem elég jók hozzá: A komplett játékosok, nem elég jók ahhoz, hogy legyőzzék őt. Ebbe benne van a tenisztudás és a fej is.

A játékuk még meg is lenne, pl. Ferrernek és Verdasconak is, de fejben nincsenek ott, mint Rafa: Ezzel pedig le is írtam, hogy a JÁTÉKUK megvan, mint láthattuk Ferrer már verte is el USO-n Rafát, de fejben alapvetően gyengébbek, és ezért jön ritkán össze, hogy ott vannak fejben is a pályán Rafa ellen és játékban is.
Nem bonyolult ám megérteni..

117.
  • Elessar
  • 2010.09.07. 14:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 113.
  • Slice
  • 2010.09.07. 14:34

Jah 3 éve, Ferrer élete formájában volt akkor. Azóta kicsit változott a világ ám.
Rafa-t én már félig győztesnek tekintem, nagy kérdés, az alsó ágról ki kerül döntőbe és milyen állapotban lesz

118.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 15:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • Slice
  • 2010.09.07. 14:54

de. ha két mondat szöges ellentétben áll egymással azt nehéz megérteni. ezek szerint még is csak "fejben kapnak ki." pont ezt írtam. hogy most sem lesz másképp, mint eddig volt.

119.
  • Slice
  • 2010.09.07. 15:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 118.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 15:00

Igen fejben kapnak ki, de nem azért kapnak ki fejben, mert Nadalról azt képzelik, hogy egy Isten, mert ő is spanyol. Hanem azért, mert Ferrerék nem bírnak végig koncentrálni egy ilyen kaliberű mérkőzést, és nem csak Nadal ellen. Nyugodtan ide lehet írni Federert is akár, talán Djokovicékat is.

120.
  • Slice
  • 2010.09.07. 15:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 117.
  • Elessar
  • 2010.09.07. 14:58

Tudom, hogy azóta Ferrer nem játszik úgy. De én nem is mondtam, hogy megveri(k) Nadalt, csak azt, hogy maga a játékuk meg van hozzá.

122.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 15:05
 
 
   

3 szett lesz.

123.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 15:06
 
 
   

hagyjuk már ezt a két pontban szerencséje volt dolgot. Istomin rövidítés 5:5 megvan? akkor jó.

124.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • Slice
  • 2010.09.07. 14:54

Nincs meg egyik játéka sem hozzá hogy megverjék Nadalt szerintem.De nem az hogy talán nincs meg,hanem nagyon nincs.
Ok,F.Lopez queensi győzelmét,meg Ferrer 2007-es győzelmét,meg 2009AUSO SF-féle Verdasco varázslatot én nem tekintem annak hogy ők bármiféle ellenállást tanusíthatnának Nadal ellen itt és most. 1szer villantak ellene,na bumm. Az még nem jelenti hogy meg is tudják ismételni.
1 set erejéig még úgy ahogy tudják tartani magukat általában,aztán TB-ben elvesztik az elsőt,és onnan tök csőd az összes Nadal ellen. Vehetjük ebbe a brancsba még Almagrót és Ferrerót is.

126.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 15:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 124.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:07

Alma volt a legjobb tavaly párizsban:)

128.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 126.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 15:09

Ott tévén keresztül éreztem a szagát hogy Almagró bekakkantott.:-)

129.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 15:10
 
 
   

pont annyira, mint Nadalnak volt Istomin ellen, aki bőven megérdemelte volna a szettet, legalább annyira, mint tegnap Melzer....

130.
  • Elessar
  • 2010.09.07. 15:11
 
 
   

Rafa meg az ő spanyol galambjai, ha-ha-ha!
Ami tenisz lesz itt még az Openen, azt az alsó ág fogja adni, koncentráljunk sztem arra. A felső ág arra lesz jó, hogy Rafa-t lehet éltetni majd, hogy veri szokás szerint a spanjait

131.
  • Elessar
  • 2010.09.07. 15:11
 
 
   

Nem neked ment Crash

132.
  • Slice
  • 2010.09.07. 15:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 124.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:07

Amúgy ha jól emlékszem Ferrer utána megint elverte Nadalt keménypályán, szóval bár nem gyakori de nem is egyszeri alkalom. De most nem azt akarom bizonygatni, hogy elverik Nadalt, mert szerintem sem fogják, csak azt mondtam, hogy az hülyeség, hogy azért kapnak ki Nadaltól mondhatni rendre, mert Rafa is spanyol és Istenként tekintenek rá..

135.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:16
 
 
   

Ott Federer a jedierőt használta.:-)
Nehogy már 2 szerencsés ponton pörögjünk!
Minden játékosnak vannak mákjai. Ezek hosszú távon kiegyenlítődnek.
Én emlékszek a 2008Wimbi döntőre,ahol Nadal több fogalmatlan,keretes ütése a vonalon pattant,Fedó meg úgy meglepődött hogy kiütötte a világból...
C'est la vie!
Nem azon a két ponton múlt,azok nélkül is megverte volna Melzert,max. fél órával később ért volna véget a meccs.

137.
  • Elessar
  • 2010.09.07. 15:22
 
 
   

Istomin is nyerhetett volna egy szettet és akkor hátha, talán...
Lépjünk tovább!

138.
  • Prest
  • 2010.09.07. 15:26
 
 
   

Ne haragudj ez a legértelmetlenebb dolog, hogy a tegnapi Söd meg FEd....teljesen egyértelmű, hogy egymással egyáltalán nem ezt játszották volna, szóval oltári nagy hülyeségeket beszélsz ezzel a "tegnapi Söd megverte volna a tegnapi Fedet" cuccal. Hihetetlen...pedig már előttem is leírták páran. nc.

139.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 132.
  • Slice
  • 2010.09.07. 15:12

Ja,talán a 2007TMC-n? Ahol döntőzött is Ferrer (Rozséval) ha jól tévedek.:-)
Rég volt,más idők jártak még akkor.
Nekem erős a gyanúm hogy pont azért kapnak ki állandó jelleggel Nadaltól mert "Istenként tisztelik" + ha jól állnak ellene ez akkor is ott motoszkál a buksijukban. Főleg az 1.set TB-k esetén.:-) Meg alapjaiban is gyengébb képességűek Nadalnál.
Ettől amúgy még nem rossz játékosok. Sőt!

140.
  • hunchback
  • 2010.09.07. 15:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 139.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:30

Höhö. Szeretnék csak annyival gyengébb lenni Bardóczki-nál, mint ők Nadalnál. :)

141.
  • nadalfan19
  • 2010.09.07. 15:49
 
 
   

hát szép volt federetöl de majd meglátjuk ha nadalal fog döntözni ez kevés lesz de majd meglátjuk még messze van a döntö odáig el is kell jutni most soderling kemény dio lesz:)

142.
  • Viktor61
  • 2010.09.07. 16:07
 
 
   

Első: jó játékosnak szerencséje van....Második :nem ezen múlott a meccs.

Akkor mondjátok,hogy mekkora mázlival nyert Fed,ha ti is elismeritek Nadal
szerencséjét.
Harmadik :röhögnöm kell ezen az egészen...ha nincs semmi akkor csináltok.
Csak,azért hogy legyen vita.
Nem kéne már felfogni végre,hogy a teniszezők mindenki ellen mást játszanak??
A tegnapi Soder,a mai Melzer...Istomin......röhej.

145.
  • fuzzydunlop
  • 2010.09.07. 16:26
 
 
   

az biztos, hogy sem Viktor, sem én nem írta, hogy szerencsével nyerte a rövidítést vagy bármit Rafa Istomin ellen. pedig az egy szorosabb meccs volt.

148.
  • Elessar
  • 2010.09.07. 16:56
 
 
   

Ászkirályra automatikusan a nem tetszett a hozzászólást nyomom. A Bütyök-vadász az álnicken ez tuti!

151.
  • Elessar
  • 2010.09.07. 17:02
 
 
   

A szóhasználatod elárult, többet nem is válaszolok rád a trollokat nem etetjük alapon.

153.
  • erisen
  • 2010.09.07. 17:24
 
 
   

Valaki itt nagyon nem nézi a meccseket...
Söderling nem gyenge. Montanes ellen nem volt top, főleg az 1.setben rontott sokat,és nem jöttek a szervái sem,de közel sem volt gyenge.
Dent és DeBakker ellen kifejezetten erőteljes volt. Ok,DeBakker alulmúlta önmagát azért.
Ha olyan gyenge lenne,már kiesett volna és nem a 8 között hesszelne.:-)
Djokovic meg pláne nem gyenge. Sőt,egyre javul. Az 1.körben tényleg szenvedett,de azóta nagyon is jó. Nekem tetszik a játéka.

155.
  • chubby967
  • 2010.09.07. 17:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 124.
  • erisen
  • 2010.09.07. 15:07

"Ok,F.Lopez queensi győzelmét,meg Ferrer 2007-es győzelmét,meg 2009AUSO SF-féle Verdasco varázslatot én nem tekintem annak hogy ők bármiféle ellenállást tanusíthatnának Nadal ellen itt és most. 1szer villantak ellene,na bumm. Az még nem jelenti hogy meg is tudják ismételni."


Ha már itt tartunk, én úgy emlékszem, Soederling is összesen egyszer villantott Fed ellen, most meg úgy kezelitek, mintha ő lenne itt a húdemilyennagyjátékos.
Akár tegnapi, akár holnapi, akár bármilyennapi Fed úgy fogja lemosni, ahogy eddig már 12-szer tette.
Nem fog Söd mást játszani Fed ellen, mint Monti ellen,mert nem tud mást játszani. Neki ez az egyféle játéka van, vagy működik, vagy nem, és ha működik, vagy elég az ellenfele ellen, vagy nem.
Az is különbség még kettőjük között, hogy Söd tud a tegnapinál jobban is játszani, Fed meg tud a tegnapinál sokkal, de sokkal jobban játszani, kb. mint a 100-as Söd meg a 100-as Meltzer összesen. Úgyhogy sztem tök fölösleges a para. Egyszerűen nincsenek egy kategóriában.

156.
  • Viktor61
  • 2010.09.07. 17:40
 
 
   

Jó majd röhögök...de ez nem ovi.
Tehát te azért mondod,hogy szerencsés,mert a kedvencedre azt mondták??
Na ez ovi:)
Bár én egyikre se mondtam semmit,mivel tudom,hogy a szerencse a játék velejárója.
Hosszú távon egyenlő...uh.mindegy.

157.
  • Viktor61
  • 2010.09.07. 17:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 155.
  • chubby967
  • 2010.09.07. 17:33

Egyetértek.....egyféle játéka van Sodnek,de nagyot kell ellene villantani ha le akarod győzni.
Már nem te,hanem Fed:)

158.
  • chubby967
  • 2010.09.07. 17:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 157.
  • Viktor61
  • 2010.09.07. 17:44

Ha mindketten stabilan hozzák, amit tudnak, akkor nem lehet kérdés a vége.

Most mennem kell, este jövök.

159.
  • iCreator
  • 2010.09.07. 18:24
 
 
   

Remélem estére teszik Fedéket holnap. Akkor tuti leveri Söd-öt. Nappal meg csak valószínű.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések