Fuzzy Dunlop

2009. 09. 14. 02:30

Federer élete ütésével döntős a US Openen

Kezdjük a végén. Federer pályafutása ütésével - és ezt ő mondta a mérkőzés után - jutott mérkőzéslabdához, amit aztán egy nyerő tenyeres fogadással váltott döntőre.
Djokovic a mérkőzésben maradásért adogatott és az első két pontot bukta.

Varázslat

"Gyakoroljuk, gyakoroljuk, de soha nem jön össze" - mondta Mary Joe-nak Federer.
Mikor máskor sikerüljön, mint a világ legnagyobb teniszstadionjában, telt ház előtt a US Open elődöntőjében. Jobban örült neki, mint az első két szettnek.

 -

Az elején pedig nem sokat varázsoltak a fiúk.
Igencsak el voltak macskásodva és csak nagyon lassan pörögtek fel, ami nem csoda hiszen utoljára négy nappal! ezelőtt léptek pályára.

Először Federer jutott break labdákhoz, de a szerb megvédte adogatójátékát. A következő cserénél Djokovic elvette Federer adogatását, aki a mérkőzés első húsz percében alig ütötte be első szerváját (21%) és sorban hibázott tenyeres oldalról. De Federer értett a szóból. Azonnal elvette Djokovic szerváját egy love gammel és a mérkőzés során többet nem veszített adogatójátékot.
Az első játszmában ez a rövidítésre volt csupán elég, amit viszont viszonylag simán behúzott.

A második játszmában Djokovic a tornán mutatott legjobb játékát hozta és csodálatos labdameneteket sorát nyerte. Adogatásainál Federer összesen három pontot tudott megnyerni egészen a végjátékig. Ott aztán elvette a szettben maradásért szerváló szerb harmadik adogatójátékát is. Djokovic két játszmalabdát hárított, amit egy egészen zseniális és szerencsés Federer megoldás követett.
Harmadik játszmalabdájánál Federer végre tenyereshez jutott és azonnal lecsapott.

A végén már túlvagyunk.

Roger Federer - Novak Djokovic 7:6 7:5 7:5

Djokovic az év során a Slamek közül magasan a US Openen játszott a legjobban. Az elődöntőben is odatette magát és minden cirkusz nélkül javítgatta a botrányosan ítélkező vonalbírók hibáit. És volt ereje jó képet vágni Federer számos szerencsés megoldását követően. Kicsit még sokat hibázik és egy hangyányit lehetett volna bátrabb, de jövőre szebb éve lesz!

 -

Federer pedig pályára lép az idén megrendezett összes Slam-mérkőzésen.
Zsinórban hatodszor játszik holnap döntőt New Yorkban és még egyet sem veszített közülük.

Del Potro ma délután egy pillanatra sem ijedt meg Nadaltól.
Holnap délután is minden bátorságára szükség lesz!

389 hozzászólás

1.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:39
 
 
   

Gratulálok, a papírforma ismét érvényesült. Az ütés szép volt, és lélektani helyzetben jött.

3.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 03:04
 
 
   

Semmilyen. Idióta volt a bíró. Hálistennek az eredményt nem befolyásolta, mert a pontot és a játékot is hozta Djoker. Amit a vonalbírók műveltek az minen kritikán aluli volt.

6.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 03:13
 
 
   

igen befolyásolhatta volna. szerencsére nem ez történt. volt már sajnos ezer ilyen.

8.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 03:25
 
 
   

Erröl az jutott eszembe, hogy azt mondta egyszer egy játékos, már nem emlékszem ki, hogy a bírók a pálya részei. Magyarán ha kell, akkor annyival kell jobbnak bízonyulni a győzelemhez, hogy az ilyen fals ítéletek is bele férjenek. Federer is kiakadhatott volna pár ilyen esettöl, de tudjuk, hogy ő nem ereszkedik le, inkább játszik tovább.

10.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 03:43
 
 
   

Itt egyetlenegy ember hibázott és az a bíró.

11.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 03:55
 
 
   

Értem én, hogy minden bajod van Federerrel, de ezt nagyon nem tudod rávarrni:)

12.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 04:03
 
 
   

Nagyon fain a női döntő.

13.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 04:09
 
 
   

Igen, megy az adok-kapok rendesen.

14.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 04:11
 
 
   

ez a dán csaj olyan mint Rafa, mindent befut, minden visszaad.

15.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 04:21
 
 
   

Istenem, hogy ezek a dánok nem bírnak ki két adogatást kivárni bekiabálás nélkül!
Ez bizony vagy kutyaugatás vagy a csodaszép dán nyelv, előbbi nehezebben elképzelhető!

16.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 04:22
 
 
   

A Fed-Djoko-n is meglepően sokat kiabáltak be. Érdekes, hogy nem szólt a bíró. Bár a mai teljesítménye után nem is olyan érdekes.

17.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 04:26
 
 
   

Na, Clijsters amikor nagyon akar breakel is. De jó a lengyel-dán, oroszlán szívvel játszik.

18.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 04:26
 
 
   

Nagyon ügyes Wozniacki, tényleg inkább lengyeles külsejű, mint viking. kettejük közül Kim csöppet brünhildásabb

19.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 04:30
 
 
   

Kim sokat hibázik!

20.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 04:33
 
 
   

minden meccsén sokat hibázik, viszont a nyerőkkel ezt alaposan feledteti

21.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 04:45
 
 
   

Azért ennyit nem szokott! Inkább kienged 1-1 játékra, legrosszabb esetben szettre, mint Venus vagy Azarenka ellen. most úgy masszívan jönnek a hibák minden játékban, de eddig tényleg jól kezeli nyerőkkel. én is ideges lennék azért helyében, vagyok is :)

22.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 04:47
 
 
   

lehet most megtörik a dán kislány

23.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 05:01
 
 
   

Ez igen. Igazából az a durva, hogy sztem nem is volt olyan nehéz megnyerni ezt a tornát. Ez amellett, hogy nagyon naggyá teszi, a jelenlegi mezőnyt is bírálja

It was a great Kim back

24.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 05:02
 
 
   

Azért ez nagy dolog ám!! :))

25.
  • mizu
  • 2009.09.14. 05:06
 
 
   

Azok a leheletfinom rövidítések: a szerb kajázta őket rendesen. Napi tippem nem jött be, na a holnapra kíváncsi vagyok. Meccskezdés: 22:00.

Kim meg megcsinálta, maxirespect. A két nemsikítós szöszi újra nézhetővé tette a női teniszt.

26.
  • matroid
  • 2009.09.14. 06:57
 
 
   

"Első szettnél 5-5 volt az állás Djoko tisztán beütött egy ászt, challenge segítségével még igazolódott, hogy vonalon volt a labda és nem adták meg Neki. Milyen szabály ez?"

ordito biroi hiba volt - de abszurd modon onnantol kezdve kezdtek el jatsazni a fiuk. kulonosen djoko. fed a szet vegen szokasa szerint le akarta breakelni, es tamadott rendesen, de a teves biroi itelet annyira felpiaszkalta djokot, hoyg szo szerint letolta fedet a palyarol.

mondtam is magamban, hogy ha ez kell a meccsnek, akkor minden game-ben legyen egy ily hiba.

27.
  • dina49
  • 2009.09.14. 06:59
 
 
   

Na és ki mit tippel? Mit fogunk ma-holnap látni? Én Federernél teszem le a voksom! Mi mást is tehetnék!

28.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 07:56
 
 
   

Nem tudom mi lesz,Potro nagyon erős, de Federer sincs rossz passzban.
Núanszokon múlhat.
Sztem Potro nem idegeskedi el, min pl. Söderling, viszont fzikálisan őt jobban ki lehet frasztani talán. szeretném látni azt a 16.-at, de ha nem jön össze se lesz semmi baj. jelen pillanatban 50-50%, mindent (rutin, forma, mentális állapot) egybevéve

29.
  • ettumifilii
  • 2009.09.14. 08:40
 
 
   

" Federer pedig pályára lép az idén megrendezett összes Slam-mérkőzésen." tehát a nadal-daniel roland garros első fordulós meccsen is pályára lépett :D tudom, hogy mit akarsz mondani, de ez így nem az igazi....:) egyébként zseniális volt tegnap federer...pontosabb részben ma...

30.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 08:43
 
 
   

Bemákolta az elődöntőt (a bíró miatt),Talán ezt is bemákolja:):):)

31.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 08:50
 
 
   

Inkább azon múlott,hogy 4:2-nél nem tudta megzartani a brékelőnyét!
Ezt te is tudod:)

32.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:40
 
 
   

Hasonló esetben Rafától és Nolétól láttunk már olyat, hogy ő segítette az ellenfelet, aaz elismerte, hogy bent tvolt.

33.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 03:55

Azért azt el kéne ismernetek, hogy Federer tudta, hogy nem tudott beleérni a labdába, és hallotta, hogy miről megy a diszkurzs...

34.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:42
 
 
   

A Federer vs Delpo csak egy ujjgyakorlat lesz a svájciaak.

35.
  • montii87
  • 2009.09.14. 10:03
 
 
   

Ha csak egy ujjgyakorlat lesz, akkor az kellemetlen lenne Nadalra nézve. Azért ennyire nem kell lenézni Nadalt :D RG-n is jól állta a sarat Potro, az minden volt csak nem ujjgyakorlat. Ott látszódott, hogy mentálisan kezd jó lenni, csak a fizikumon kell még javítani. De, ha egy ilyen formában lévő Potro, aki eléggé elverte Nadalt, csak egy ujjgyakorlat ( az előbb említett dolgok miatt ), akkor azt hízelgő megjegyzésnek veszem. :))) Hehe.
Egyébként az RG-os és a mostani Nadalos meccsből kiindulva egyáltalán nem biztos, hogy beparázik attól, hogy GS döntőt játszik. Benne van, de nem biztos!

36.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 10:17
 
 
   

Látom Fed megint kap hideget, meleget....

Arra pedig ne vegyeteke mérget, h Raffa, vagy Nole a seítőkészség bajnokai, sokszor nem szóltak ők se semmit, hasonló helyzetben. azert nem, mert nem az ő dolguk. a bíró dolga, nem a játékosoké. de úgy látom van itt minden, miszerint Fed bemákolta a döntőt, átmozgató edzése lesz este, stb-stb.

Sztem az utóbbi megjegyzéssel próbáljátok megteremten az alapot arra, ha kikap, lehessen fikázni. :-)

monti írta jól, Potro degradálásával Raffát is kicsinyítitek. kár lenne, mert nagyszerű amit elért a sérülése után, sztem...

37.
  • Replica
  • 2009.09.14. 10:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 35.
  • montii87
  • 2009.09.14. 10:03

Sima 3 szett lesz, esetleg 4, akkor ha Roger elaludj a meccset. Nadlnak nem fekszik ez a gyors pálya, itt Murray is megverte tavaly, így ebből butaság kiindulni. Ez Fed talaja, itt az lenne a meglepő, ha kikapna, de erre 0% az esély.

38.
  • btami
  • 2009.09.14. 10:24
 
 
   

Megjegyzem Nadalnak is volt egy hasonló, "láb között háttal" visszaadása a meccs elején, mikor Potro átemelte. Az se volt rossz.

39.
  • Dawson
  • 2009.09.14. 10:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 32.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:40

Mint ahogy Federertől és Murraytől is.

40.
  • Dawson
  • 2009.09.14. 10:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:41

Speciel bele is ért. De nem tudta visszaadni, járt volna a pont Nolenak.

41.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:26
 
 
   

Ti kis szakértők!!

Már / éve mindent bemákol!!

Az nem baj hogy míg a nadal úristen görcsöl futkos seggét vakargatja

addig

federer a mázlista meg csak higgadtan elegánsan teniszezik.

Minden jelenlegi teniszező szerint nagyon jól csak ti nem láttok semmit

Még novak is azt nyilatkozta a meccs előtt:
Az nagyon nehéz hogy egy játékos tökéletesen játszon, kivéve, ha Federernek hívják.

Pedig mindent megtesz, hogy elkalapálja és el is fogja, de nem egyszerű.

Ja hajrá potro, hajrá federer

42.
  • Dawson
  • 2009.09.14. 10:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 37.
  • Replica
  • 2009.09.14. 10:19

Szerintem del Potronak igenis jó esélye van. Egyáltalán nem lennék sem meglepett, sem szomorú, ha az argentin nyerne. Mindenképpen jót tenne a tenisznek, ha tartósan ott tudna lenni a GS trófeák közelében.

43.
  • montii87
  • 2009.09.14. 10:31
 
 
   

Hánytól lesz ma a Férfi döntő? (magyar idő szerint)

44.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 43.
  • montii87
  • 2009.09.14. 10:31

22 óránál előbb nem

45.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 10:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 38.
  • btami
  • 2009.09.14. 10:24

Az sem volt rossz, de összértékét, és különösen a szituációt tekintve kevésbé volt látványos. sosem vitatta senki egyébként, h Nadal, vagy akármelyik más teniszező ne tudná ezt megcsinálni, csak ritkán jön össze ugye, még Fednek is.

46.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 43.
  • montii87
  • 2009.09.14. 10:31

Este 10 kor ha nem tolódik az előtte lévő meccs

47.
  • Waker
  • 2009.09.14. 10:48
 
 
   

Nem értem ,hogy mitől van az ,hogy Federerről alig hallik egy-két jó szó ,-még a TV-s riporterektől is, -meg ha emlékeztek Wimbledonra,-Taróczy is mindig másról áradozott.Pedig ennyit GS-t összerámolni azért ne mondjátok ,hogy mindig a bírók ,meg a szerencse !!!Mindenki írígyli ,hogy egy csöndes zseni a teniszhez ?RN még szerintem iszonytosan messze van tőle, hacsak nem rendeznek évente 3 RG-t.

49.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 11:02
 
 
   

vagy kia sokoldalúbb, nem de? :-)

50.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:03
 
 
   

Szegény Lendl.

Egy csúcs karrier de sajnos neki is voltak lyukak a gs érából.

DE nem ez számít ez csak statisztika, ami fontos de nem több.

Nézd a pályán nyújtott higgadt néha hibás de mindig szép teniszt.

Rossz néni mikor federer elkezd nyesegetni, aztán egyszer csak a saját hajánál fogva kkihúzza magát a kátyúból és olyanokat üt, hogy csak.

Ha meg erre nem adnak neki időt, akkor kikap. de amit a pályán nyújt az a játék szép változatos ötletes, nem csak futkosás, nem csak szerva, de az is ez is és még sok sok más

Olyan ütés arzenállal mint ő nem rendelkezik senki a mezőnyből, talán murray, de ő még nincs ott.

Emlékezzetek mikor megjelent murray. Egy kiabálós csapkodós ember volt.

Ezt már külsőleg levetette, de belül ő még mindig ilyen.
Pedig a tenisz higgadtságot is követel.

Na akkor hajrá fed

51.
  • medvefiu
  • 2009.09.14. 11:08
 
 
   

Replica,Vivarafa.Sajnállak benneteket, elvakultságotok megakadályoz benneteket abban, hogy élvezzétek a teniszt!

52.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:12
 
 
   

Vagy csak unatkoznak

53.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:22
 
 
   

Del Potro mellet csak a jelenlegi formája szól! Federer mellett meg 22 GS elődöntő egyhuzamban, 15 GS győzelem, jelenlegi forma, 11 év tapasztalat és rutin főleg a GS-eken! Nem mondom hogy nincs esélyes Del Potronak, ha nem izgulja el, mint a kortársai, Murray 2008-ban, Djokovic 2007-ben, akkor lehet esélye! Egy nagy problémája lesz! Kitalálja valaki, hogy mi lehet az?

54.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 53.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:22

szerintem a fizikális fáradtság.

Mint nem rég murray ellen.

55.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 11:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 53.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:22

sztem arra gondolsz, h Fed fizikálisan bírni fogja, és nem jelent semmit, ha el is veszti az első szetteket. vagy mire gondoljak dina?

56.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 54.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:24

Neeeeeeeeeeeeeeeem. Még valaki?

57.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 55.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 11:25

A te válaszodban már benne van az, amire én gondoltam!

58.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 11:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:27

akkor szabad a "teljes" gazda
gyorsan mond kérlek
mert indulnom kell!

59.
  • matroid
  • 2009.09.14. 11:29
 
 
   

csak hogy korrektul lassuk az ominozus biroi tevedest:

federer attol nem sportszerutlen, ha ilyen esetben nem szol, de baromi sportszeru ha megis szol. nem tudom ertitetek. nagyon sokfele modon lehet valaki sportszerutlen, ez nem az az eset.

egyebkent nemcsak itt volt nema fed, hanem vegig a meccsen. csak a sajat dolgara koncentralt. hogy egy labda kint van vagy bent, az nem az O dolga.

magarol a jatekrol. fed zsenialitasat mutatja, hogy a masodik szettben, amikor sokak szerint az idei US open legjobb jatekat nyomta (pl. egeszen kivalo adogatas-fogadassal), megcsak break eselyig sem jutott el. ennek az oka nagyon egyszeru: fed is zsenialisan jatszott, csak tole ez nem olyan ritka mint djokertol.

mai meccs szerintem sima ugy, fed harom szettben lerendezi a colos argentint. az elejen potro meg pariban lesz, de federer lassan felorli a szervaival. vmi azt sugja, hogy ma nagyon jok lesznek a szervai.

60.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 58.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 11:29

Maga Federer!

61.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 11:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 60.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:31

reméljük tényleg ez lesz az egyetlen gondja, de az nagyon! :-)

62.
  • dina49
  • 2009.09.14. 11:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 61.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 11:33

Úgy legyen!

63.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 11:51
 
 
   

Gratula Clijstersnek, hihetetlen még mindig amit ezalatt az alig egy hónap alatt véghezvitt. Ivanisevici óta nem győzött szabadkártyás és ha Henin nem jön vissza vagy Clijstersék nem szűlnek mégegy csemetét, talán nem is fog egyhamar így átgázolni a mezönyön egy szinte ranglista helyezés nélküli versenyző. Persze tudtuk, hogy jó lesz, hogy nagyon jó is lehet, de hogy ennyire ? Ha még a top 8-ba is elégnek bizonyulna az idő, hogy odaérjen a WTA-vébére, az nagy csemege volna. Külön gratula neki mint anyukának, és a családnak is, hogy ilyen érzelmi hátteret raktak oda neki, hogy már ugyanott, ha nem még elöbb van mint mielött elment gyerekszabira. Talán sok stagnáló klasszisnak ez lett volna a jó döntés, családot alapitani és aztán örömböl teniszezni. Már csak Federer papát várjuk, mit visz haza a családnak idén New Yorkból.

64.
  • Replica
  • 2009.09.14. 12:33
 
 
   

Aki komplyan azt hiszi, hogy Potronak reálís esélye van a GS döntő megnyeréshez, amikor a túloldalt az a Federer áll, akit túlzottan tisztel és, aki ellen eddig egyetlen egyszer sem tudott nyerni. Federer óriási önbizalommal lép a pályára, főleg, hogy maga is elmondta, Nadalara készült. Az, hogy most nem a nemezisével kel harcolni legyőzhetetlenné teszi.
Senki nem ámítsa magát, itt csak egyvalaki nyerhet, és az Federer.

65.
  • medvefiu
  • 2009.09.14. 12:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 11:51

Kicsit minősíti is Kim sikere a női mezőny nagy részét/ taszigáljuk a labdát egyik sarokból a másikba éktelen sikítozás közepette és más semmi / de semmit nem von le abból.Kimre és Fedre is igaz szerintem: aki dudás akar lenni pokolra kell annak menni.

66.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 13:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 64.
  • Replica
  • 2009.09.14. 12:33

neked megnyugtató, hogy ezt ismételgeted? ha ez ilyen egyszerű ügy, akkor Rafa miért 6 játékra volt képes?

67.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:12
 
 
   

Szerintem is a döntő már fejben eldőlt, anélkül, hogy lejátszották volna.

68.
  • medvefiu
  • 2009.09.14. 13:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 67.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:12

Az RG-n nem sok hiányzott a Delpo győzelemhez,inkább fizikailag nem bírta mint fejben.

69.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 13:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 67.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:12

Sokan gondolták ezt akkor is, mikor Szafin először döntőbe jutott és Pete várta. Az eredmény ismert.

70.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:46
 
 
   

Aztán tudjuk, hogy Szafinból is mi lett...

71.
  • Dawson
  • 2009.09.14. 13:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 70.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:46

Tehát még ha később del Potro nem is bírja fejben, ma simán nyerhet...

72.
  • tomma
  • 2009.09.14. 13:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 64.
  • Replica
  • 2009.09.14. 12:33

Iiigen én komolyan azt gondolom, hogy van esélye Roger ellen. Persze aggódom a fizikai teljesitőképessége miatt az igaz. Ha rövid a meccs akkor nyerhet, 5 szettben biztos bukik az alkata miatt. De ezt már mondtam korábban. Az viszont a másik oldalon szintén igaz, hogy ha valakinek fekszik Delpo stilusa az Roger. Mélységben mozgatja, nyeseget neki aztán nyitja a szöget. Tökéletes taktika. Ezt Rafa nem tudta, ezért járt úgy hogy rommá futtatták mint a fürge pókot. Azt meg nem gondolom, hogy Delpo félne bárkitől is. Még csak 20 éves. Miért tenné ? Most kezdődik a karrierje. Iszonyat meccset várok ma !!!!!

73.
  • matroid
  • 2009.09.14. 13:57
 
 
   

sztem fed nyer, mert:

- fed most mentalisan iszonyuan eros. altalaban ilyenkor nem szokott kikapni
- fed szervajateka ma nagyon eros lesz (cilic masfel jatszma erejeig megmutatta, hogy eros szervakkal mennyire zavarba hozhato potro)
- tegnap nadal nagyon potro szaja ize szerint teniszezett. pont egy olyab ritmusban nyomtak amit nagyon erzett potro. ma fed teljesen mas ritmust fog diktalni, amiben lesznek hibak, de "cserebe" potro sem fogja annyira erezni az utemet

74.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 70.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:46

mi? világelső és kétszeres Slam-győztes. cserélnék. te?

75.
  • Replica
  • 2009.09.14. 14:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 13:01

Mert ez nem Rafa kedvenc talaj, hanem Potroé. Fednek meg fekszik.

76.
  • manna49
  • 2009.09.14. 14:22
 
 
   

Csodás nap volt a tegnapi.Federer jól elverte a szerbet, Del Potró pedig Nadalt.
A szerb is meg a spanyol is azt hitték, a bab is hús.

77.
  • Replica
  • 2009.09.14. 14:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 74.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:08

Emelett meg az egyik leglustább teniszező, aki 5 évente nyert egy GS-t.

78.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 77.
  • Replica
  • 2009.09.14. 14:25

és Delpo ilyen? hagyjuk már ezt. van esélye.

79.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:29
 
 
   

Meglátjuk. :) Rövidítgetések ellen sok esélye nem lesz.

80.
  • rebootov
  • 2009.09.14. 14:30
 
 
   

Utálom Federert, ezt sokan tudják itt, de az az ütés az félelmetes volt. Ehhez hasonlót még nem láttam... Szinte fáj kimondani, de jelenleg Fed a legjobb a világon, ez a tegnapi nap után nyilvánvaló. Szerintem nem sok babér terem majd Potro-nak: Nadal szintű verést kap majd ( egy szettre valót fog összeszedni a 3 szett alatt ), pedig Ő is jól játszott de Fed most verhetetlen. Igaza volt az edzőnek anno: 70% fej 15% kéz 15% állóképesség. Nadal-nál ez a 80 csökkent 20-ra...

81.
  • rebootov
  • 2009.09.14. 14:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 78.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:26

Semmi esélye sincs Potro-nak.

82.
  • rebootov
  • 2009.09.14. 14:32
 
 
   

70 csökkent 20 -ra bocs

83.
  • dina49
  • 2009.09.14. 14:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • rebootov
  • 2009.09.14. 14:30

Hát hol jártál eddig, rebootov? Még ha nem is voltál itt, remélem azért követted az eseményeket!

84.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • rebootov
  • 2009.09.14. 14:30

Én nem utálom, csak hiányolom belőle a "gyilkos ösztönt" és az érzelmeket, azt hogy megszakad, az igazi precíz, halálos támadó teniszt. Nekem ilyen volt, amikor anno berobbant, de aztán sokat változott.

85.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 81.
  • rebootov
  • 2009.09.14. 14:32

olyan nincs egy mérkőzés előtt. főleg nem döntőben. minden ellene szól. kivéve az RG elődöntő. aki látta azt a meccset tudja miről beszélek. Ha Potro jól adogat és mer játszani akkor bármi lehet.

86.
  • tomma
  • 2009.09.14. 14:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 81.
  • rebootov
  • 2009.09.14. 14:32

Meglátjuk ! A vak is azt mondta....

87.
  • dina49
  • 2009.09.14. 14:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 78.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:26

Nehogy megharagudj, de megmondom őszintén Fuzzy, te túl optimista vagy a fiatal, berobbanó tehetségek iránt! Murray-t is kikiáltottad esélyesnek, írtad Wimbledon után, hogy majd meglátjátok, a US Open-t megnyeri, aztán mi lett belőle! Én erre meg is írtam, nem tartom esélynek, mert nem tartom őt még felkészültnek egy GS diadalra, és nekem lett igazam! Most pedig jössz Del Potroval! Egyedül Nadal tudta GS döntőben elverni a feltörekvő generációból Federert, se Djokovic, se Murray, és szerintem Del Potro se lesz képes erre! Az eddig mutatott formája alapján lehetne esélye, de nem Fed ellen!

88.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 74.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:08

Én Pete-el cserélnék, még csak nem is Rogerrel, Szafinnal meg egyáltalán nem :)

89.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 87.
  • dina49
  • 2009.09.14. 14:42

Nem írtam, hogy Murray megnyeri a US Opent. Azt írtam, hogy Potro fog döntőt játszani és íme. Azt írtam fog Murray Slamet nyerni még. Ezt tartom.

90.
  • matroid
  • 2009.09.14. 14:46
 
 
   

megjegyzem erdemes volt nezni djokovics arcat az utes utan.
kb a kovetkezot gondolta: vazze nem eleg hogy a halo, a joisten stb. ma federrel volt - meg az a botfa keze is elsult eleteben egyszer!

egyebkent djoko baromi jo fej, teljesen sportszeru volt vegig, latszott a ket teniszezonek egymassal az egvilagon semmi baja nincs.

rebbootov
"Utálom Federert, ezt sokan tudják itt, de az az ütés az félelmetes volt. Ehhez hasonlót még nem láttam... Szinte fáj kimondani, de jelenleg Fed a legjobb a világon, ez a tegnapi nap után nyilvánvaló."

igerem ezert a mondatodert ezentul minden Us openen nadalnak szurkolok, hogy meglegyen az eletmu slamje - megerdemli.

91.
  • Replica
  • 2009.09.14. 14:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 85.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:39

Egyszerűen túlértékeled a srácot. Itt a bombaformában lévő Nole is elbukott 2007-ben, pedig ő azelőtt megverte Federert. Tavaly Murray szintén elbukott, és ő is Federer skalppal érkezett ide. Potor mit tud felmutatni? A majdnem megnyert RG elődöntőt? Kevés.

93.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:51
 
 
   

Nem írtam most sem, hogy megveri Fedet. Csak annyit, hogy felesleges leírni a döntő előtt. Ahogy azt is megírtuk előre, hogy meg fogja verni Nadalt. 21 éves. Az, hogy még nem verte meg Federert és Djokot az egy dolog. A szerbel ezer éve nem játszott, Murrayt verte, Roddickot kétszer, Rafát háromszor.

94.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 14:52
 
 
   

Valszeg úgy jár, mint Murray tavaly, aki mire megértette, hogy ez ugyanolyan meccs, mint a többi már ki is kapott. De leírni azért nem írnám le.

95.
  • tomma
  • 2009.09.14. 14:53
 
 
   

Ez igy korrekt és következetes. Kösz.
Jó meccs lesz !
Jó szurkolást mindegyik "pártnak" !
Bárki győz, sajnálni fogom a másikat.

96.
  • Waker
  • 2009.09.14. 15:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 76.
  • manna49
  • 2009.09.14. 14:22

Ez tényleg így igaz, és még jól is hangzik.Lehet szidni és nem szeretni Federert ,meg nem szeretni Nadalt (én se csípem) ,de egy tény : ma Fedo a legjobb és egyetlen aki meg tudná szorítani az , Nadal.
Miért nem csípem Nadalt ? Emlékeztek,amikor mág az ujjatlan trikójában játszott a tekintetére?Mindenkit szétverek és ...ilyeneket láttam benne.
Federer egy nyugodt ,higgadt úriember még apályán is .Senkit nem akar megalázni ,csak biztonsággal legyőzni.(de biztos hogy van Nadal és Murray fóbiája)

97.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 15:14
 
 
   

Üdv mindenkinek, sajnos lemaradtam erről a meccsről, de ezúton gratulálnék Federernek!
Azért egy kicsit a másik szemem sír Djokovic miatt, mert kedvelem nagyon, de hát a feje néha másik írányba húzza:)

98.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 15:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • Waker
  • 2009.09.14. 15:07

Kedves Manna49,
Nem bírsz kedvesebbek lenni igaz? Talán orvoshoz kéne fordulni, mert olyan az érzésem mint ha az összes dühöd ami van a következő mondatban realizálódik:
"A szerb is meg a spanyol is azt hitték, a bab is hús"
Azért reménykedem, hogy ezzel a mondattal elcsitult a benned rejlő őrület!

Kedves Waker:
Mindenki magából indul ki (ez egy nagyon jó szólás), csak az lát ilyet más szemében aki maga is erre törekszik!
Mindenestre remélem még néhányszor láthatod Nadal szemét egész közelről és akkor tovább utálkozhatsz, de addig is el kell tűrnöd, hogy látod SZERENCSÉRE.

99.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 15:37
 
 
   

Szerencsére a döntő résztvevőit nem befolyásolta az özönvíz, Potro eleget pihent, Roger pedig a tegnapitól nem fáradt el. Sajnálom, hogy sokan így előre leírják Delpot, ezzel saját maguknak teszik kevésbé izgalmassá a döntő napját. Természetesen Fednek több esélye van, ugyanakkor vele szemben most nem egy Soderling áll. Remélem nagy csata lesz, főleg akkor, ha az első szettet behúzza az argentin egy rövidítéssel. Ez simán előfordulhat, hiszen nagyon jól adogat(nak mindketten).

100.
  • iCreator
  • 2009.09.14. 15:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 98.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 15:21

Hát ez a bab is hús tényleg nem illik se a szerbre, se a spanyolra. Azért hozom ezt én is fel, mert én is pont a minap használtam ezt a kifejezést, de én Murray-vel kapcsolatban. Szerintem vele szállt el egy kicsit a ló. Cilic meg is büntette.

101.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 16:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • iCreator
  • 2009.09.14. 15:58

Köszönöm:)
Azt gondolom, hogy azért ezek a fiúk (gondolok itt az elsőtől az utolsóig), talán el is szálhatnának mert lenne mire, de szerintem nem ezt teszi egyik sem, alázattal viselkednek az általuk űzött sporttal szemben.
Murray is inkább kicsit leült, hogy most már 2. vagyok és nem figyelt, de jó tanulólecke volt neki egészen biztos!

102.
  • iCreator
  • 2009.09.14. 16:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 16:04

Az az igazság, hogy hatalmas arcok mind. Rájöttem, hogy Djoko-t is nagyon bírom, de egyébként az egész top 10 jó fej. Különösen bírom még Verdasco-t és Tsongát, meg természetesen Delpot, főleg az utóbbi időben nyújtott tenisze és fejlődése miatt.

103.
  • matroid
  • 2009.09.14. 16:18
 
 
   

azert az se semmi, hogy fed megint egy szeduletes gs-donto sorozatban van benne.

itt olyan rekordok dolnek meg sorozatban, hogy lassan nem azon kene vitatkoznunk, hogy fed vagy nadal a jobb, hanem hogy ugy altalaban volt-e nagyobb sportolo fednel. persze ennek tenyleg nem sok ertelme van (schumacher-jordan-maradona-phelps-???), de ez a folyamatossag szinte egyedulallo.

104.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 16:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 102.
  • iCreator
  • 2009.09.14. 16:10

Ahogy mondod:)

105.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 16:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 103.
  • matroid
  • 2009.09.14. 16:18

Ezen nem kell vitatkozni, mert úgy van ahogy mondod:)
Azzal azért kiegészíteném, hogy vannak nagy nevek akiket meggillet az ünneplés, de azt elmondanám, hogy szubjektív a véleményed mert lehet, hogy nekem vagy másnak nem Federer lesz a legnagyobb sportolo, mert nekem például Nadal ugyanolyan nagy, csak más szemszögből látom, vagy pl. Usain Bolt a futó, elképesztőek.
Ettől amit Federer le tett az asztalra azt senki nem kérdőjelezheti meg és valóban a sportolók között az egyik legnagyobb:)

106.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 16:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 102.
  • iCreator
  • 2009.09.14. 16:10

elfelejtettem valamit, hogy én pl. Del Potrot nem kedvelem annyira, de ettől nem venném magamnak a bátorságot, hogy sértegessem:), mert igenis ő is egyénisége ennek a világnak a "Nyeg Leó":):) stílusával együtt.

107.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 16:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 97.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 15:14

Azért a youtube-n nézdd meg azt az ütést:):)

108.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 16:35
 
 
   

Vagy inkább itt,,:)most látom,hogy itt van:)

109.
  • Replica
  • 2009.09.14. 16:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • Waker
  • 2009.09.14. 15:07

Kérdezd már meg Roddickot, hogy ő is így gondolja-e!:)

110.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 16:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 109.
  • Replica
  • 2009.09.14. 16:41

az a jó,hogy mindig tudsz valami hülyeséget mondani Fed ellen.
Mi ennek az értelme?
Azt gondolod,hogy ezek miatt bármelyik Fed fan elkezdi utálni Őt,
vagy csak egyszerűen jólesik..?

111.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 16:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • Waker
  • 2009.09.14. 15:07

Nadal se akar senkit megalázni...sportember!
Ezt ugy olvasd,hogy Fednek szurkolok mióta játszik.
Rafa és Fed fanok,nektek is ugy kéne viselkednetek egymással,ahogy ők!!

113.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 17:17
 
 
   

Rafa soha senkit nem akart megalázni. más a stílusa, mint Fednek, aki olyan mint Pete. egy break neki elég. míg Andre és Rafa minden játékot el akar hozni, mert nem az adogatásaikra építik játékukat hanem mindig ezer fokon égnek.

114.
  • matroid
  • 2009.09.14. 17:22
 
 
   

szegeny nadalnak tenyleg eleg verszomjas feje szokott neha lenni, de valojaban abszolut rendes sracnak tunik.

115.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 17:52
 
 
   

Sokat nem kockáztatok, ugyhogy felhívom a figyelmet a GS-döntő ürügyén egy tenisz legendával korábbi statisztikára.

Sampras GS mérlege az egytelen ami Federeréhez mérhetö, Borg ugyanis (sajnos) hamar elúnta az egészet, visszatérni meg már túl késön jútott eszébe. Egyébként sokkal jobban hasonlitható lenne Fedhez a svéd.
De mindegy, marad hát Sampras, akit egy korai GS-döntőbeli veresége után sokáig Agassin kívül döntöben senki nem vert meg. Aztán egyszer csak jött egy, majd rögtön mégegy titán, akik ellen életük első GS-döntöjében itt New Yorkban még szettet sem tudott nyerni Pete. Ugysejtem, ha nincsen az a két zakó a két sráctól(Safin, Hewitt) egymás után, akkor az amerikai nem vonul vissza az áhitott GS rekord elérése után olyan jólakottan.

Federer sorozatban hetedik GS döntőjét fogja játszani, az eddigi hatból 3/6 a győzelmi aránya (volt 8/10-es sorija is) és nagyon tudja, hogy kell Nadal nélkül döntöt nyerni. Ugyanakkor ha folyton minden döntöben ott van, akkor egyszer csak neki is jöhet egy új srác, aki nem hatódik meg az első döntőjétöl...ugyebár Samprast sem a régi fiúk lepték meg (Agassi, Rafter,Ivanisevic).

Elöjelek pedig Sampras esetében is voltak, de komolyan akkor se vette senki, mondván, hogyugye a GS más...

116.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 18:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 115.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 17:52

minden sorozat megszakad egyszer... ez a világrendje. de Fed nem érzi még úgy, h itt az ideje. sokan mondták, h jön Djoko, Murray, most Del POTRO? ERRE EGY ÖRÖK? EGY VÁLTOZATLAN DOLOG VAN: Roger, Roger és még egyszer Roger.

Előbb-utóbb azonban véget fog érni, véget kell érnie, ő sem fiatalodik. őszintén szólva én azt csodálom, h még mindig mennyire motivált. mondjuk egy nagy rekord még vár rá, ami nagyon nem lesz könnyű, mert ugyan 2010. ápriisig sok pontot nem bukhat, d onnantól lesz mit megvédenie.

Ma este pedig továbbra sem érzem azt, h előre oda kellene adni neki, sőt! higgyétek el, Potro nem lesz megilletődve, keményen fogja tolni, ameddig bírja! Ha másból nem, az RG-ből építkezhet. Meg a plusz 4-5 óra pihenőből :-)

117.
  • embargo
  • 2009.09.14. 18:34
 
 
   

potro nem egy federer. ha lesz valaha is olyan váltás, mint sampras-federer esetében mondható, az nem a federer-potro lesz. szerintem. és én nem látok előjelet.

119.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 19:07
 
 
   

Azért nagyon remélem, hogy nem így lesz! Nagy teniszt akarok látni! Bárki nyerjen én örülni fogok!
Történjen bármi (megelőlegezem, h balhé nem lesz) ne bántsátok Potrót! Tiszta szív a srác! A meccs után bocsánatot kért a közönségtől, hogy nem Rafa jutott döntőbe és nem viccből, látszik rajta a szemén! Minden megnyilatkozása tele van alázattal!
A vér federeristáknak üzenem, h Roger a példaképe, ne bántsátok!

http://www.youtube.com/watch?v=t...

121.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 19:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 19:07

személy szerint sosem bántottam egy ellenfelét sem Fednek!
úgy gondolom nem is jellemző ez úgy általában sem a Fed rajongókra.

Viva: én szeretném, h sima 3 szettes legyen, de nem lesz az. Meglátod, új bajnokot avathatnak az éjjel

122.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 19:26
 
 
   

tegnap pedig elődöntőt játszott Potro. túl idegesnek nem tűnt. minden teher nélkül szögelhet.

125.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 19:40
 
 
   

ezt a hasizomszakadást honnan vetted?
van erről már hivatalos info? miről maradtam le?

126.
  • Waker
  • 2009.09.14. 19:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 98.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 15:21

Én nem szeretem ,de ott volt ,-ha figyelmesen olvastál,hogy Nadal az aki ,meg tudja verni Federert . Ezzel azt hiszem ,hogy elismertem a tudását ,de hogy nekem nekem nem szimpi ,ez ugye azért szubjektív.És nem mondjátok nekem ,hogy nektek minden játékos egyformán szimpatikus.Itt csak erről van szó.
Viktor61-nek : tudom én is ,hogy jó haverok .de vonatkoznak az előbbiek, a szinpátia különböző.És ha régóta Fed-nek szurkolsz ,de szereted Nadalt is ,azért csak van a megitélés között difi ?
De lehet ,hogy Nadalnak kellett az a fanatizmus ,ahogy játszott.Most "szabványos" pólóban közel sem látszott a tekintetében benne annyi tűz,-vszített is.

129.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 20:03
 
 
   

azert ezt a cikket még nem tekinteném 100%-nak.

130.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:04
 
 
   

15mm szakadás az húzódás. minden húzódás szakadás ugyanis. Rafa oldaláról: Jelenleg az a terv az, hogy játsszon Bangkokban, majd Pekingben és Sanghajban. A mérkőzés után tartott sajtótákéztatón ő sem hivatkozott sérülésre.
nem ezért kapott ki, ha láttad a meccset te is tudod.
nem ezeket az érveket írtam Fed mellett, hanem azt, hogy ezerszer jobban tudja variálni játékát Nadalnál és képes pontokat ütni ami nélkül Potrót úgy tűnik nem lehet megverni.

132.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 20:08
 
 
   

Viva, lehet megharagítalak, de ha még egy-két sérülés így befigyel NAdalnak, akkor sosem lesz a régi. mondjuk sztem már így se. és ezzel nem az érdemeit, tudását csökkentettem.

Mindenesetre jó hír lehet az, h Fednél sem hittem h van még út felfelé, amikor az AO-n megtört..

133.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:09
 
 
   

van erről linked?

134.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:11
 
 
   

Ha nadal nem szedi össze azt az állítólagos sérülést és a legjobbját nyújtotta volna, akkor is sima 3 szettben kikapott volna! Annira nem fekszik neki delpo játéka, mint Federer-nek Nadal játéka!

137.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:21
 
 
   

Na ja!:-) Federer is azért nyert, mert ebben a piros szerkóban sokkal nagyobbnak látszik a bicepsze! A régen 35-ös bicót saccoltam, de ebben a pirosban kinéz vagy 37-nek! Kiköpött Ronnie Coleman! Nadal Delpo ellen rohangálhatott volna fecskébe, vagy kombinéba akkor sem változott volna a helyzet! Ne felejtsük el, hogy ezek a srácok profi sportolók!

138.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:24
 
 
   

De te is tudod, hogy azóta rengeteget fejlődött. Vele Rafának mindig nehéz dolga lesz (ha mindenki egészséges stb), egyszerűen játékstílusa és tudása miatt. És igen ilyen szempontból Miami nagy hiba volt. De egyszer megtörtént volna. A sérülésről: amikor meghúzod magad az millió kis szakadás. Csak nem mindegy "mélyen" futnak és mennyi izomrostot érint.

139.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 137.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:21

Kivételesen egyetértek Vivával. Rafa abban a cuccban volt az igazi:) bár én nem komáltam és nekem bejött a rózsaszín cucca az RG-én. Olyan elképesztő babonásak, hogy bármi számíthat. Ha Fedet nem engednék ütőtcserélni amikor szokott megőrülne, de erről tervezek külön cikket írni:)

140.
  • Replica
  • 2009.09.14. 20:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 125.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 19:40

Potro második adogatása volt olyan erős, mint raf első szervája.

141.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:30
 
 
   

Szerintem Indian Wells óta rengeteget fejlődött Delpo! Megvan a játéka és az önbizalma is ahhoz, hogy bárkit elpicsázzon! Ha ehhez jön még némi állóképesség, akkor csak a jó isten tudja, hogy meddig juthat! Nadalnak nagyon egysíkú a játéka, dobálta vissza a lasztit Delpo-nak akinek a lehető legkényelmesebb magasságban érkeztek a labdák! Így nem lehet megverni! Fogadni merek rá, hogy Federer rengeteget fog nyesni, alacsonyan tartja a labdát, rengetegszer fogja becsalogatni a hálóhoz, sokat futtatja stb... Ez lehet a kulcs Delpo ellen! Legalábbis szerintem!

142.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 20:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 139.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:26

várom a cikket! :-)

143.
  • Replica
  • 2009.09.14. 20:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 141.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:30

Rengeteget nem fejlődött, pont a mai nap néztem bele abba a meccsbe, ott is azt csinálta, amit most.

144.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 108.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 16:35

Jelentem megnéztem:)
Parádé:):) Le a kalappal!
Nekem a legjobban ettől függetlenül Federer arcán a vigyor tetszik és Djokovic arckifejezése, hogy maga sem hiszi el amit látott!
Szép pont! Nevezhetnénk az év pontjának is:)

146.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 139.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:26

Természetesen maguknak számítanak a "beteg" kis babonáik, de Én abban kételkedtem, hogy az ellenfelet mennyire zavarja az, hogy épp Rafa milyen ruhában van! Vagy ha Rafa nem rakosgathatná a hülye kis üditőit! Egy fiatal titánt talán megrettent rafa karja, de egy "öreg" ravasz rókát nem hiszem!:-)

147.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 20:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 144.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:34

Nevezzük annak:)

148.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 126.
  • Waker
  • 2009.09.14. 19:56

Nem az a lényeg, hogy elismerted-e a tudását!
Őszintén szólva engem k...ra nem érdekel, hogy elismered vagy sem Nadal tudását!
A lényeg, hogy olyan hülyeséget írtál, "Mindenkit szétverek és ...ilyeneket láttam benne", mit kellene csinálnia, meghívni piknikezni vagy kedélyesen bájcsevegni!
Anyukánál, apukánál lehet reklamálni, ilyen nézéssel született!
Ő így összpontosít, megalázásról nála szó sincs, akkor más meccseket néztél!

151.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:44
 
 
   

és Potro is:)

152.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 147.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 20:39

Jaj, de gyorsan elfogattad:):):)

153.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:46
 
 
   

Na hát emberből van még Federer:):)

154.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 151.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 20:44

Fuzzy, néztem én Potrot nagyon, azt is el kell ismernem, hogy van igazság abban amit mondtok, hogy hogyan játszik de....
Akkor se bírom valahogy azt a "Nyeg Leó" stílusát, azt a "slattyogást" ahogy egyik oldalról a másikra átvonul! Na most mit csináljak!
Előrebocsájtom, hogy nem azért mert megverte Nadalt!
Azt viszont elismerem, hogy amióta én figyelemmel kisérem a teniszt azóta ő fejlödött a legtöbbet mindenben!

155.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:53
 
 
   

Tulajdonképpen ha Rafára gondolok, akkor nekem is a triko, hosszú haj és térdgatya ugrik be!:-) Észrevettétek, hogy Nadal már nem turkál a popijában meccs közben?!:-) Régen mindíg huzogatta a gatyáját!:-) Belegondolt már abba valaki, hogy mi lesz velünk ha ez a két "félnótás" egyszer visszavonul?!

156.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 155.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:53

Miért vagy annyira oda azzal a nadrág huzogatással:):)
Miért zavar annyira az téged, teljesen ki vagy tőle:):)

157.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 21:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 154.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:51

Azért Federernek is van egy unott feje játék közben, főleg az elején....

158.
  • montii87
  • 2009.09.14. 21:06
 
 
   

Ugyanúgy húzogatja a nadrágját hátul, talán nem annyira feltűnően.

159.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 21:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 157.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 21:04

Hát nem a mosolyáról híres, az egyszer biztos:)
Van néha olyan érzésem vele kapcsolatban, mintha nem is érdekelné az egész, olyan "majd csak lesz valahogy" kifejezés van az orcáján:)

160.
  • janek100
  • 2009.09.14. 21:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 156.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 20:54

Sziszkém Te mit szólnál ha az első rendinkon állandóan a fecskét huzogatnám ki a popiból?!:-) Eleinte zavart, nem illik, meg tök hülyén nézett ki, mire megszoktam abbahagyta! A digók meg az orrukat turkálják! Az sokkal rosszabb!:-))))

161.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 21:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 155.
  • janek100
  • 2009.09.14. 20:53

Naja! :) Majd ha Federer pocakosan, bajúszosan ott ül 17 év múlva lánya Myla Rose Garros döntőjén, ahol természetesen Rafa adja át a trófeát, aki addigra kiköpött Toni bácsi lesz... na akkor majd jókat mosolygunk azon, hogy "annó" mennyit görcsöltünk ezért a két srácért :)

162.
  • janek100
  • 2009.09.14. 21:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 161.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 21:13

Azért sokkal nyugodtabb lennék, ha Roger jövőre összehozna egy fiucskát, vagy kettőt! Ennyi gyerekből valamelyik csak ütőt ragadna!:-) Milyen jó lenne, ha federernek és Nadalnak egy évben születne fiú gyermekük!:-) Kezdődne minden megint!:-)

163.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 21:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 162.
  • janek100
  • 2009.09.14. 21:20

:)))

164.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 21:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 160.
  • janek100
  • 2009.09.14. 21:08

Őőőőrült vagy:)
Mondjuk mókás lennél, minden egyes lépésnél rántanál egyet a gatyádon (elképzeltem magamban a szitut):)
Egyébként most is csinálja, de látod már fel sem tűnik:)

165.
  • Szisz
  • 2009.09.14. 21:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 161.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 21:13

És lenne miért megint a hajunkat tépni és egymással vitázni:)
Myla Rose-e a jobb, vagy a Nadal gyerek!!:):)

166.
  • erisen
  • 2009.09.14. 21:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 162.
  • janek100
  • 2009.09.14. 21:20

Micsoda témák.:)
Akkor én is:
Vagy,Nadalnak jövőre fia születne, és kb.20 év múlva összeházasodna Fed egyik lányával.Látom magam előtt ahogy családi összejöveteleken Roger bá és Rafa bá a baráti-családi páros meccsből öldöklő csatát rittyentene.:) Lenne minden mint Karácsonykor. Rafa bá izompumpálna meg gatyabevágást igazítana, Rogerbá szívbajt kapna.:)
Na jó,félre a viccel. Go Fed!!! Potro ellen nagyon kell az első szerva. 21% nem lesz elég mint a Djoker meccs elején. Potrot erősebbnek érzem most mint Djokot.Nem lesz egyszerű menet. Szerintem sok lesz a fonák nyesegetés hosszan Potro lábaihoz. De csak tipp.

167.
  • montii87
  • 2009.09.14. 21:33
 
 
   

Vagy pedig Nadalnak születne fia és nyomatnák vegyes párosban. :) De azért ne felejtsük el Agassi és Graf gyerekeit. Azért ott is vannak gének. :)

168.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 21:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 167.
  • montii87
  • 2009.09.14. 21:33

különösen az a reklám volt jó, amikor a kisgyerek szopatta a srácot a teniszpályán.. és begördültek érte a graf-agassi szülők :-)))

169.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 21:42
 
 
   

Jó ez a téma:) Még a meccs előtt itt egy rövid filmecske, h mindenki kellő lelki békével várja a döntőt! :)

http://www.youtube.com/watch?v=B...

170.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 21:52
 
 
   

apa, kezdődik... :-)
legalább is hamarosan

171.
  • troy
  • 2009.09.14. 21:54
 
 
   

húúúú, tök jókat nevettem :)
köszi!!!

ha Nadalnak fiúikrei születnének, és beleszeretnének Rog lányaiba.....

172.
  • janek100
  • 2009.09.14. 21:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 169.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 21:42

Ez nagyon jó! Roddickon teljesen kész voltam!:-)

173.
  • troy
  • 2009.09.14. 21:55
 
 
   

De Rog nem engedné a lányoknak, hogy Nadalékkal járjanak.....

174.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:00
 
 
   

az Eurosport nem kapkodja el a közvetítés kezdését...
ennyit a 22.00-ról ....
nekem ne húzzák már sokáig, mert tegnap sem aludtam

175.
  • troy
  • 2009.09.14. 22:02
 
 
   

addig megírhatnák a Fed-Nadal film forgatókönyvét

176.
  • janek100
  • 2009.09.14. 22:03
 
 
   

pankráció!!! beteg egy találmány

177.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 22:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 173.
  • troy
  • 2009.09.14. 21:55

:) de.

178.
  • troy
  • 2009.09.14. 22:07
 
 
   

:) én se zavarnám el őket .....

179.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 22:19
 
 
   

KEZDŐDIK!

180.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:21
 
 
   

mindenkinek jó szurkolást, izgulást, stb! :-)

181.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:28
 
 
   

nincs egyenlőre semmi baj potroval, nincs megilletődve, függetlenül h ki nyeri a game-et

182.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:31
 
 
   

azt a rohadt életbe!!
ilyen pontot nyerni!!!!!!!!!!!!

183.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 22:32
 
 
   

Te jó Ég! :-O

184.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 22:32
 
 
   

Eddig varázslatos a meccs, így tovább!

185.
  • janek100
  • 2009.09.14. 22:33
 
 
   

Roger eszetlenül nyomja!!!:-)

186.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 22:34
 
 
   

ez hihetetlen.

188.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:38
 
 
   

igen, csak ne vegyen nagyon vissza, mert ugy látom a szokásos, egy break megvan dologra ment/megy

189.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:39
 
 
   

Első szett el is ment, ahogy várható volt.

191.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:40
 
 
   

Semmilyen Szafin effektus nem érződik.

192.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 22:42
 
 
   

Fed nem gurít szarral itt az elején.

193.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:47
 
 
   

Egyszerűen nincs esélye, ismét egy unalmas Fed győzelem várható.

195.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 22:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 193.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:47

Miről beszélsz?? Eddig hol unalmas ez??? DelPo jól játszik ember, csak Roger eddig jobban

196.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 193.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:47

ne mond már ezt, szó sincs erről.
elobb is majdnem visszahozta!
keményen tolja mindkét srác
fed meg uti a kettőshibákat

197.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:52
 
 
   

Sima háromszettes meccs lesz.

198.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:53
 
 
   

ha is lenne, eddig nagyon jol nyomja potro!
megérdemelten dontős, hidd el, nem hiszem, h vége lenne a dalnak

199.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 22:54
 
 
   

Eddig az Open legeslegnagyobb meccse,ami a támadójátékot illeti. Roger hol tartogatta ezt magában idáig??

202.
  • vinc
  • 2009.09.14. 22:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 199.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 22:54

a helyes kérdés, hogy mire? és a válasz az, hogy a döntőre :D

203.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:57
 
 
   

most jöm a fedes zuhanás??
kár lenne felhoznia potrot. de megteszi

204.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 22:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 197.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:52

Tök egyszerű, Nadal szurkolók csak akkor akarnak jó Fed GS döntőt látni, ha Nadal is ott van. Ez valami pszichológiai cucc lehet.

207.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:58
 
 
   

Én szeretném legjobban, ha olyan lenne Federernek, mint Szafin Samprasnak, de ez csak álom. Szeretném egyszer már Fedet igazán nyomás alatt látni, hogy tud küzdeni.

208.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 207.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:58

na, ezzel ne gyere te sem, h nem tud küzdeni
másról sem szólt az éve úgy január végétől, mint küzdelem.
Az Rg-n is harcolt végig, nem beszélve a Wimbi döntőről.
szóval kérlek azt, h Fed nem tud, nem szokott kuzdeni, ne mond!

209.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 202.
  • vinc
  • 2009.09.14. 22:56

Pont jókorra:) Elképesztő Federer zúzás volt az első szettben. Az elmúlt évek toronymagasan legerősebb döntőbeli kezdése ez Rogertől

210.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 204.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 22:57

Ha figyeltél eddig kiderült, hogy Nadal szurkoló sem vagyok, csupén azért tisztelem, mert hihetetlen szorgalma , akarata van, és végraeegy ember, aki küzdelemre tudta volna késztetni Rogert, ha nem esett volna össze legjobban kettejük meccsein.

211.
  • zajic
  • 2009.09.14. 23:02
 
 
   

Azért 0-40-rol nem behuzni a breakot, nem semmi volt. Majdnem megijedtem

213.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 208.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:00

Én pedig a teljes pélyafutására értettem, hogy nem volt igazán küzdelemre késztetve,beleértve Nadalt, mert a vele játszott meccseken legtöbbször már a vége előtt megadta magát.

214.
  • janek100
  • 2009.09.14. 23:05
 
 
   

Delpo bekullantott egy kicsit! Sajna!

215.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:07
 
 
   

A meccs eldőlt... Nem itt, hanem már a kezdés előtt, fejben... Ez pedig roppen unalmas már évek óta. Hasonlo ahhoz, mintha az NBA-ben mindig a Lakers nyerne... Tudjuk, hogy ott viszont sokkal kiegyensúlyozottabb a mezőny.

216.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:08
 
 
   

Kész,vége, minden idők legjobbja tenisz. Ez milyen röpte máááár????

217.
  • zajic
  • 2009.09.14. 23:08
 
 
   

Potro mintha kétségbeesett lenne. De azért elhamarkodott dolog volna még leírni ...

218.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 23:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 203.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 22:57

óriási optimista vagy te:)

220.
  • vinc
  • 2009.09.14. 23:10
 
 
   

attól félek, hogy DP szétesik, Fed kiereszt, és nyer. akkor megint várhatunk egy GS döntőig, hogy olyan Fedet lássunk, aki rendesen odateszi magát, és 120%ot nyujt :\

222.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:12
 
 
   

ha még sok ilyet írtok, h igy nyert már fed, ugy nyert már fed, még a véghén elhiszem.. nem akarok aztan koppanást!!
elég egy elbaltéázott adogató játék

223.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:13
 
 
   

Mimnden idők legjobbja akkor lenne, ha Agassival, esetleg Connorssak, Borggal állna szemben. Igazán röptézhetne most már rendszeresen, lenne egy kis látvány, most, hogy a meccs már eldőlt. Segítsetek, az egyik meccsén pont ezt a taktikát gyakorolta, hogy a második szervájára is többször felment. Megjegyeztem, mert ez Fednél abszolút ritka. Melyik meccsén lehetett?

225.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:14
 
 
   

pl. most is... nem jol áll...

226.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:14
 
 
   

Na, egy kis remény...

227.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:15
 
 
   

Csak volt...

228.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 223.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:13

Agassi ellen is tolta US Openen ezt a támadó teniszt, kár,hogy te akkor még nem néztél teniszt

229.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:16
 
 
   

Amúgy igazstok van, mert Potro az az összezuhanós fajta.

231.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 23:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 223.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:13

ez hülyeség mivel jelenlegi tudásunk alapján nem tud az időben utazni. ezért minden sportolót a maga idejében kell megítélni. erre vannak a különböző statok. ranglista, versenyek stb.
ez a meccs pedig nem dőlt el!

232.
  • vinc
  • 2009.09.14. 23:18
 
 
   

Federer mögötti vonalbíró mozgott. és akkor mivan?! -.-

233.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:18
 
 
   

vicces, h simán várta a szervát potro, és láűtta, h ász, erre bemutat.. na mindegy

235.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 23:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 233.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:18

ez furcsa volt azért...

236.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:20
 
 
   

Csakhogy akkor Agassi nem bolt már a zeniten. Te meg nem láttad az 1995-ös Sampeas-Agassi US Open döntőt. :) Volt ott egy legendás labdamenet, azóta se láttam senki mástól keménypályán , se más pályán olyat, Federert is beleértve. Youtube-on fent van, megnézheted.

238.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:21
 
 
   

nah, ez kemény volt!!
ha ezeket túléli fed, és ez sem roppantja meg potrot, akkor semmi
de éljen a szívinfartust hozó tenisz :-)

239.
  • zajic
  • 2009.09.14. 23:22
 
 
   

Hát ez a breaklehetoség Potronak pedig egy fordítási lehetoség volt...

240.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 236.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:20

Tévedsz,mert láttam. Ugyanis Agassi rajongó vok a mai napig, még akkor is,ha Federert csodálom manapság.

241.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:24
 
 
   

Amúgy szigorúan szakmailag nézve Potronak felszálló ágban állandóan a sarkokat kellene bombáznia.

243.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 23:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 235.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 23:19

Jó lenne tudni, h pontosan mi történt annál az adogatásnál, SZ.G. is már mondott mindent, amiért szerintem nem játszatnának pontot újra a bírók...

245.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:27
 
 
   

Akkor láttad Pete ászgame-t is ellene ugyanazon a meccsen, sőt talán nem is csak egy volt. Na ilyen gameket vártam volna én Fedotól 2001 Wimbledon óta, de sajnos még Nadal előtt hamar letett róla.

247.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 23:29
 
 
   

visszajött ebből is!

248.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:31
 
 
   

hagyjuk már ezt a sampras dolgot, Roger már bőven felülmúlta ...
és ráadásul hamarabb érte el mindezt.

más volt akkor a stílus, és más ma

249.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 245.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:27

Meg kéne már végre érteni,hogy az egy más korszak volt. Roger első Wimbijét szerva-röptével nyerte aztán letett róla, nem véletlen! Ezerszer elmondtuk már, Hewitt és Szafin hogy ütögetett el Sampras mellett ésatöbbi. Nem véletlen,hogy manapság már szinte senki nem nyomatja ezt a stílust.
A másik meg az,hogy Roger Federer enélkül is a világ tán valaha volt legszebb teniszét játsza,mondom ezt úgy,hogy nekem mindig is Agassi marad a király!

250.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:33
 
 
   

Merjen már teli lappal Federer ellen ütni...

251.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:35
 
 
   

Del Potro elkezdett zúzni minden mindegy alapon

253.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:37
 
 
   

ez egy kulcsfontosságú szett lehet. Bár, Fed ha nem kapja össze magát adogatáskor, elobb-utobb baj lehet, mert Potronak egy ido után ténylkeg zuznia kell mindent, ami jön
visziont teher nélkül teheti

254.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 23:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 250.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:33

mer!

255.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 23:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 250.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:33

merjél Te életed első GS döntődben 20 évesen.

258.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:41
 
 
   

Nagyon jól tolja most az argantin

260.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:43
 
 
   

Rog meg szarul adogat

261.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:43
 
 
   

egész szettben szarul..

262.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:43
 
 
   

Sampras akkor már nem volt a csúcspontján. De ha Fed akkor maradt volna ennél a stílusnál, akkor lett volna igazán nagy király, ha ezeket az elütési kísérleteket éles röptékkel a hálótól egy méterre folyamatosan lekontrázta volna. Számomra egyébként Sampras és Agassi volt az, akik igazán játszották, élvezték, érezték, vérre menően küzdötték a teniszt. Sampras szerva előtti koncentrációját, Agassi return előtti összpontosítását valahogy sohasem láttam Federer arcán.

264.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 262.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:43

mégis eredményesebb mindkettőnél...

265.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 262.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:43

Sampras játéka pl számomra egysíkú volt,ebben Agassi sztem köröket vert rá, ahogy Federer is.

266.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 248.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:31

Az eredményesség pont akkor lett megalapozva, amikor nem nagyon voltak erős kortárs ellenfelei. Mondom ezt nem Nadak szurkolóként.

267.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:49
 
 
   

Számomra Roger játéka minden, csak nem látványos.

269.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:51
 
 
   

DelPo visszatért!

270.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:51
 
 
   

federer nem normális most...
megérdemelte
még vissza is huzza az utot..
hulye volt

271.
  • zajic
  • 2009.09.14. 23:52
 
 
   

és itt a fordítás. adogatások nélkul nem lehet leccset nyerni!
Ezt a meccset fed maga veszti el!

273.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 23:53
 
 
   

nesztek lefutott meccs

274.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:53
 
 
   

Federer most óriási bajban, DelPo belejött!

275.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:53
 
 
   

Na az argentin talán kezd hinni magában. Szabó Gábor mondja, hogy nem voltak elég élesek Federer röptéi. Szerintem sem, mert sosem áll a hálóhoz túl közel.

277.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 23:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 267.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:49

Amennyi energiát a mai tenisz ócsárlására fordítottál, az alatt újra megnézhetted volna a régi nagy meccseket. Kivéve persze, ha nagyobb örömet okoz az, hogy szidod a maiakat.

Az 1995-ös döntőt szerintem magasan felülmúlta a tavalyi wimbledoni.

278.
  • Dawson
  • 2009.09.14. 23:54
 
 
   

Zorro, borzalmasan rossz jós vagy. Nem kéne erőltetni.

280.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 271.
  • zajic
  • 2009.09.14. 23:52

Mint általában. Sohasem küzdésben szokta elveszteni. Ez jót tehet a mai meccsnek.

281.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:55
 
 
   

akkor fednek most kell fújnia egy nagyot, és lehiggadni. mert most dühös magára, ezzel megy el a szett

283.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:58
 
 
   

Csak küzdelemben volt kiemelkedő a tavaly eimbledoni. Ha ott Roger hajlandó lett volna első szerva utáni első röptéket ütni, más lett volna a meccs kimenetele. Egyébként én a szép tenisznek drukkolok.

285.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 23:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 277.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 23:54

Nem lenne kedved kicsit sampras klasszikusokat nézni? Nem azért, de most szorosodik a meccs, arról szeretnénk kommentelgetni! Holnap ígérem megdumáljuk a 90-es évek teniszét, de most jó volna a mostani mérkőzésnél maradni!

286.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 23:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 283.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:58

Ami CSAK a szerva-röptéről szól. A szép játék nem egynelő ezzel, csak része annak.

287.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:59
 
 
   

Talán még a rövidítésben lesz egy kis esélye.

288.
  • Doctorpete
  • 2009.09.14. 23:59
 
 
   

aki nyeri ezt a tie-breaket, ové a meccs? ki tenne erre?

289.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 283.
  • zorro
  • 2009.09.14. 23:58

Egyenlőre még nem derült ki számomra,neked mit jelent az

290.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:01
 
 
   

Tie-break, itt a svájci lesz erősebb mentálisan sztem.

291.
  • Doctorpete
  • 2009.09.15. 00:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 290.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:01

ja, azert bukta majdnem simán 5-4-rol az egészet..

292.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 289.
  • Elessar
  • 2009.09.14. 23:59

A támadó tenisz.

294.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 291.
  • Doctorpete
  • 2009.09.15. 00:01

de ez tie-break,bár az argentin nagyon erős

296.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:04
 
 
   

Ennek a játszmának a megnyerése is nagy tett lesz Potrotól.

297.
  • Doctorpete
  • 2009.09.15. 00:05
 
 
   

ne "rinyálj" már zorro :-)


298.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:06
 
 
   

Lehet reménykedni egy szorosabb meccsben. Erre ki tesz most?

300.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:07
 
 
   

Végig Potro irányít, nagyon megérdemli majd a szettet

301.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:08
 
 
   

Ki kell szerválnia a szettet.

304.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 00:09
 
 
   

Az első játszmára tippeltem ezt. Ettől csak jobb lesz a meccs. Ilyen botrányosan Fed mégegyszer nem fog adogatni.

normaluser: nem értem, hogy miért nekem cimezted ezt, én csak véget akartam vetni valaminek.

305.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:10
 
 
   

Hát innentől még bármi lehet, Rognak jó lesz felébrednie!

306.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:10
 
 
   

Na a szoros meccsek illenek igazán a teniszhez is. Potro végre kezdeményező volt, megérdemelte a játszmát. Néha leütötte Fedrert a pályáról.

307.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 00:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 304.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 00:09

JAA! bocsesz! Természetesen nem Neked, hanem Zorronak szántam!

308.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 00:12
 
 
   

Murray-nél és Djokovic-nál már többet tett!

310.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:14
 
 
   

miért nem adogatott így 30:0 után? azt hitte kivédekezheti a játszmát és nem sokon múlott. most viszont váltani kell, de nem lesz könnyű, mert Potro szögel, ahogy szokott. ha még jól is adogat mellé akkor...

311.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 00:14
 
 
   

Az a durva, hogy a hawkeye, ha jól tudom pár mm tévedési intervallummal dolgozik (ha jók az információim). Így meg lehetett volna ott a 40:0. Talán akkor Federer sem esik össze.

312.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:14
 
 
   

Csak úgy megemlítem,hogy Fed a 2. szettet végignyesegette, kiváncsian várom DelPo meddig bírja ezt a szintet kondival. Mert most nagyon zúz

313.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 310.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:14

Azaz úgy érted, hogy a sarkokat üti?

316.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:18
 
 
   

Ez a running backhand!

320.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 312.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:14

sztem inkább az a kérdés Fed meddig bírja, mert a 2. szett második felében 20 km futott kb. jól láthatóan volt egy stratégiája, ami két pont híján bejött. az elején meg kellett volna csinálni a dupla break előnyt és már aludnánk. most viszont újra kell gondolni a meccset és pillanatnyilag nem látszik mi a terv.

321.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 320.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:24

A terv az,hogy újra támadni kell, a szervát összerakni, nyesegetni és bízni a Jóistenben!:)

323.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:33
 
 
   

DelPo most megnyerheti, hihetetlen mennyire nem megy a szerva Rognak

324.
  • janek100
  • 2009.09.15. 00:34
 
 
   

Ajaj! Ha bukja ezt a szettet, onnan már lehetetlen lesz felállni ez ellen a delpo ellen! Nagy a baj!

326.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:38
 
 
   

Nagyon jó a meccs, Del Potro egy vadállat!

327.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:39
 
 
   

tényleg baromi unalmas a meccs......

328.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:39
 
 
   

Most vesztette el az argentin! Fed visszajött!

329.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 00:39
 
 
   

Ezt megköszönheti Potronak...
A második szervánál kiállt kétszer is tenyeresre és alig ment el a return a t-vonalig. nem értem

331.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:41
 
 
   

Brutális...

332.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:41
 
 
   

Küzdjél Roger.

334.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 00:42
 
 
   

Micsoda parázs meccs lett!! Lbreakelték mindketten a másikat! Fantasztikus, amit Delpo művel! A harmadik break lasztit tudta csak hozni Roger! Őrület! Rogernek újra meg kell találnia az eslőszettes játékát, mert Delpo már ott van, Úristen megint bajban van!

336.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 00:43
 
 
   

Ú milyen ideges Roger! Remélem nem megy rá a jó viszonyuk erre a meccsre! :(

337.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 332.
  • zorro
  • 2009.09.15. 00:41

nemcsak küzd, be is pipult!:)

338.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 00:44
 
 
   

Nem jó előjel, ha Roger reklamál. Az első szervái mind azon múlnak, hogy rendben van-e fejben. Pl. egy"come-on" után kivétel nélkül üti őket.

339.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 00:45
 
 
   

Akkor, kik is voltak megesküdve arra, hogy ez egy sima háromszettes Federer meccs lesz? Khmmm...
Nagyon jó, csak holnap nagyon nehéz lesz felkelni :(

341.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 00:47
 
 
   

Del Potro most fontos helyzetben óriásit hibáz, majd Federer ziccerben majdnem ront, csak szerencséje volt. Hihetetlen...

342.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:48
 
 
   

A torna legjobb meccse, nem is kérdés. DelPo kettőshiba?

343.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 00:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 339.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 00:45

Ez az úccsó nap!! Most már ki kell bírni, ha kell tv elől megyek melózni, addigra csak vége lesz! :|

344.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 00:49
 
 
   

és két kettőshiba. Döbbenet. Na itt jön ki, hogy 20 éves, s első GS döntő. Szegény, nagyon sajnálom...

345.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:49
 
 
   

hát ilyet! más vezetni és más kapaszkodni és megint más nyerni.

346.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:49
 
 
   

Az argentin beremegett, a visszabreaknél éreztem,hogy Rogeré lesz a szett. Az nagyon megzavarta Potro-t. Egy 5 szettes is kinézhet még

347.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 344.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 00:49

mostantól tiszta erővel fog ütni gondolkodás nélkül.

348.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 00:50
 
 
   

Ezt nem hiszem el...... KÉT KETTŐS HIBÁVAL bukta a szettet!!! Ez most nagyon lehúz, egy ilyen meccsen .... MIÉRT?! :((

349.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 345.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:49

Így van,de még nincs vége! Nagyon nincs

350.
  • janek100
  • 2009.09.15. 00:51
 
 
   

Basszus remélem nem fognak teniszezni a federer kölkök! 20 év múlva egy ilyen meccs lehet, hogy elvinne!:-)

352.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 00:53
 
 
   

Delpo közel sem adta fel, gyorsan regenerálódott

354.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:54
 
 
   

azt hogyan számolták ki vajon, hogy a 3 szettben Potro 4! nyerőt ütött???

355.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 00:56
 
 
   

Elképesztő fitt Federer. Potro bivalyerős bombáitól sem rendült még meg. Idén ez az egyik kulcsa a sikereinek

357.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:00
 
 
   

Úristen! Mekkora tenyeres!

358.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:01
 
 
   

Futtából, de komolyan mit lehet ez ellen a Potro ellen játszani???

359.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:02
 
 
   

tiszta erőből mindent. várható volt. érdekes ez még...

360.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 354.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 00:54

Ezt én sem értem. Nekem valahogy teljesen máshogy hatott.

361.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 01:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 358.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:01

Első szettet.

362.
  • zajic
  • 2009.09.15. 01:02
 
 
   

De azert ennyi breaklabdát nem kihasználni! Erre rá mehet a meccs! Siralmas.

363.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 358.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:01

úgy tűnik nem sokat. varázsolni, mint az elején, de azt egy-egy szettnél tovább még Fed sem tudja.

364.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 359.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:02

És háromból kétszer be is jön neki. Azért Fed állóképessége is kell.

365.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 357.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:00

Ez amolyan Gonzó fénykora tenyeres volt! Delpo the Butcher... kár azokért a kettős hibákért:(

367.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 362.
  • zajic
  • 2009.09.15. 01:02

kizárólag nyerőket kapott. neked tényleg valami gondod lehet ezzel a játékkal. sztem ezen meccsen még siralmas dolog nem történt leszámítva azt a két kettőst.

369.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 364.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:03

Ha lesz ötödik szett, amit olyan 30-35%-ra tennék, akkor az állóképesség sokat fog ám számítani!

372.
  • zajic
  • 2009.09.15. 01:08
 
 
   

Lassan minden játékban lesz breaklabdája, de ha Potro nem vét kettoshibát, egyet sem használ ki!

374.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:09
 
 
   

5. szett lesz

376.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 367.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:04

Mondjuk abban igaza van, hogy ennyi breaklabdát nem lehet kihasználatlanul hagyni.

377.
  • zorro
  • 2009.09.15. 01:12
 
 
   

Lélektanilag szerintem most dől el, lesz- e ötödik.

378.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:13
 
 
   

Az Open legszebb pontja,kész!

379.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:13
 
 
   

Á, ilyen nincs... ezt a labdamenetet....

380.
  • zorro
  • 2009.09.15. 01:14
 
 
   

Na itt látszik Del Potro kontra ütésénél az éles röpte hiánya.

381.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:14
 
 
   

Kész, szárnyal az argentin! Ebből 5 szett lesz!

385.
  • zajic
  • 2009.09.15. 01:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 367.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:04

nEM A JáTéK SIRALMAS, HANEM AZ, HOGY fED NEM TUDJA A LEHETOSéGEKET KIHASZNáLNI!

387.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 385.
  • zajic
  • 2009.09.15. 01:17

Potro is ott van,ha jól látom

389.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:23
 
 
   

Ha Fed most visszajön, akkor le a kalappal!

390.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:24
 
 
   

hihetetlen...

391.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:24
 
 
   

A torna 2. legszebb pontja, kész! Federer visszajött, és megnyeri a meccset!

392.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:24
 
 
   

Egyszerűen ez hihetetlen. Fantasztikusan játszanak!

393.
  • zajic
  • 2009.09.15. 01:24
 
 
   

Micsoda fordulatok.

394.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 01:25
 
 
   

Na ezt se Federer hozta vissza hanem Potro engedte el!

396.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 394.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 01:25

Igen? Micsoda fogadás volt az 30-0-nél? Utána meg támadott, én nem érzem azt, hogy ez del Potro hibája lett volna.

397.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 394.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 01:25

Mostmár tényleg elég lesz a hülyeségekből!

399.
  • janek100
  • 2009.09.15. 01:28
 
 
   

Ilyen teniszt!:-) elmennek ezek a pi...ba:-))))

400.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 01:29
 
 
   

Potro amikor már tényleg esélye lenne, csak nem híszi el eléggé. Ámde a svájci annál könyörtelen rögtön utánna.

402.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:29
 
 
   

Én még nem akarom, h vége legyen! :)))

406.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 01:32
 
 
   

SZ.G. ilyet szól: "Nagyon nagy tenisz!" Na ne, tényleg?! :D

410.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:40
 
 
   

Del Potro nem fárad viszont egy cseppet se. Ebből TB lesz

411.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 01:40
 
 
   

Van a svájcinak egy 28-ik érzéke amit csak az utolsó pillanatban vesz elő, de akkor bagyon komolyan használja is.

413.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:41
 
 
   

na ezt nee

416.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:48
 
 
   

Mondjuk nem teljesen értem, hogy miért első adogatás jött.

417.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:51
 
 
   

Federer beremegett

418.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:51
 
 
   

Döbbenetes, hogy Federer mindkét rövidítésben egyszer-egyszer veszítette el az adogatójátékát: az egyik egy kerettel eltalált tenyeres, a másik egy kettőshiba, ahol a második adogatás a hálóról pattant hosszúra. Drámai fordulatok vannak itt.

419.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 01:52
 
 
   

Nem hittem, hogy a svájcinak a tiebreakbe mehet el a meccs.

421.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 01:53
 
 
   

Na vajon elfáradt-e az argentin? Nem úgy tűnik.
Szerintem is siralmas a bréklabda-kihasználás. És igen, nyerőket kapott, de azok egy olyan labdamenet eredményei voltak, ahol Roger röviden játszott és nem vállalt kockázatot (csak néha).

422.
  • troy
  • 2009.09.15. 01:54
 
 
   

Potro úgy sétált el hátra 4:2 után, mintha a szemetet vinné ki-....

döbbenet. fejben mint Rafa. iszonyatosan erős.

423.
  • zajic
  • 2009.09.15. 01:55
 
 
   

Szerintem Potro nyer. Most nagyon megy neki. Milyeneket ut.

424.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:56
 
 
   

Fed szétesett. másfél perce van összekapni magát.

426.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 01:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 424.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:56

Össze-vissza csapkodja a labdát.

427.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 01:59
 
 
   

Fed elveszti megint simán az 5.-et,mint Rafa ellen AO-n?

428.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 01:59
 
 
   

nem sikerült...

429.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:00
 
 
   

Nagyon rossz ezt most nézni...

430.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 02:00
 
 
   

tenyeresre előkészítni nagy ötlet volt.

434.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.15. 02:06
 
 
   

valóban: 22-ből 5 break labdát használt ki. 2 szett 5:4 30 és negyedik szett nyitójáték break labdák. van miért okolnia magát. hozni kell a szervát.

436.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 02:09
 
 
   

LEsznek még nehéz percei Potro-nak,de sztem innen már csoda kéne

439.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:14
 
 
   

Lesz még bréklabda. Azt ki kell használni. A harmadik rövidítést pedig be kell húzni.

Talán kicsit optimista...:)

440.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 02:14
 
 
   

Sima, három szettes meccs... :)

441.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 02:15
 
 
   

a döntőszett parádé helyett, inkább Potro előnyt hoz... :/

442.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 02:16
 
 
   

Azt hiszem Rogernek villannia kell újra mégegyszer, ha tényleg akarja a győzelmet

443.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 02:17
 
 
   

Ha Potrot nézem, nem is olyan nyomasztó dolog ez az első GS-döntő. Ha Fed megrázza magát még bármi lehet, mert Potro mostmár nem fog kockáztatni amig vezet.

444.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 02:19
 
 
   

Piszkosul megérdemli Potro, nagyon jó Us Open volt ez!

445.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:26
 
 
   

És új teniszkorszak kezdődik, végre. :)

446.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 02:28
 
 
   

Szép volt Del Potro! Azt hiszem megérdemelten győzött! Minden elismerésem! :)
Tenisz történelem, egyik szemem sír a másik nevet! :(

447.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 02:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 445.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:26

KAbbe te gyökér! Törölhetitek,de ez kikivánkozott belőlem:DDD
Szép volt Potro! Jövőre RG-n verni fogod Rafa-t

448.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:29
 
 
   

Csodálatos meccs. Most először nincs rossz érzésem egy Fed GS-döntő vereség miatt. Ettől Ő nem lett kisebb ember, csak Delpo lett óriás - mostmár minden értelemben.

449.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:30
 
 
   

Roger megint elsírta magát. 2003-tól főleg 2005-ig nem ehhez szokott, közben meg nyert könnyen 7 GS-t.

450.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 02:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 449.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:30

Szerintem nem. Legalábbis én nem láttam. Kevered del Potroval? :D

452.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 449.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:30

Most szerintem elég ízléstelenek ezek a megjegyzések.

453.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:32
 
 
   

Azért elérzékenyült. :) Talán csendes trónátadás történt ma? Ki tudja még most.

455.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 02:34
 
 
   

Késik a 16. GS. Ha Fed majd visszavonul, szerintem nekem Delpo lesz a kedvencem.

456.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 452.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:31

Szerintem nem, mert a meccs előtt is ez volt a véleményem. Az argentinoknak meg Vilas utánn ismét van egy nagy teniszezőjük.

457.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 02:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 453.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:32

Jókedvű Roger,ezt IS beszoptad zorro!:)

458.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 02:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 453.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:32

Szerintem az lett volna a fura, ha nem. De teljesen jól viseli. Del Potro egy óriás.

459.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:35
 
 
   

Egyébként nem hittem, hogy ma a tenisznek szurkolhatok.

460.
  • Elessar
  • 2009.09.15. 02:37
 
 
   

Del Potro rendkívül szimpatikus, jövőre világelső lehet sztem

461.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 02:37
 
 
   

Gratula Potronak, megfogta az oroszlánt. Nem tünik szomorunak Roger sem. Azért Londonban remélem a birodalom visszavág.

462.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 455.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 02:34

Mennyire nagyon leszarhatja a pénznyereményt meg az autót:))

463.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 02:38
 
 
   

Nem lehet ezt az óriásbébit nem szeretni! :)

464.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:38
 
 
   

Na ez szép és megható volt. :)

465.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 02:41
 
 
   

Nahát srácok! Nagyon jó volt az elmúlt két hét! Örülök, hogy létezik ez az oldal, ahol tudtunk együtt szurkolni! Azt hiszem az utóbbi évek legjobb GS tornája minden tekintetben!

Most pedig végre 1,5 hét után alhatok!! :)
Jó éjt!

465.
  • matroid
  • 2009.09.15. 02:41
 
 
   

hat gyerekek nem hittem volna hogy fed ezt elveszti, de ma nagyon gyenge volt. igazabol nem a vereseg faj, hanem az hogy sajat magat verte meg. ez lehetett volna egy sima 3 szettes is, ha hozza adogatasait. de ezek ma nagyon nem mukodtek.

persze megerdemli a dicseretet potro, de igazabol azt nem ertem hogy nem nyert siman 4 szettben, annyira nem ment fednek a masodik kozepetol. ha valamihez kotni lehet az "osszeomlast", az a masodik szetben, amikor potro egy fed asz utan panaszkodott hogy a vonalbiro mozgott. innentol fed vegig nagyon feszult volt, lathatoan nem birt lehiggadni. potro meg jo ideig eleg sokat benazott, igazabol a vegere lendult bele.

kivancsi vagyok mit csinal ezutan federer. en a helyeben mar nem fognek utot. potrora meg kivancsi vagyok - de tovabbra sem vagyok elajulva tole. az elso jatszma megmutatta, mennyire sebezheto ha valaki szinesen jatszik ellene.

466.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:42
 
 
   

Ebben az évben nekem ez a GS tetszett a legjobban, még akkor is, ha Roger nem nyert. Kiemelkedően magas volt a színvonal. A női vonal is élvezhető volt, sőt. Még sok ilyet.

Holnap kiváncsi leszek egyébként a "sima 3 szettesek" fikáira. Vajon most mit találnak ki?:)

Jó éjszakát!

467.
  • matroid
  • 2009.09.15. 02:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 466.
  • Sasha
  • 2009.09.15. 02:42

elobb leirtam. azt hiszem nem federer fan szol belolem, ha kijelentem, hogy fed nagyon gyenge volt - es az elso szett jol mutatta, hogy mi lett volna, ha fed sajat szintjen jatszik.

lehet hogy szerinted szinvonalas volt, de akkor ez a donto meltatlan volt hozza. rengeted hiba volt. persze rem izgalmas volt - de pl. tegnap potro sokkal jobb volt, mint ma (fedrol nem is beszelve!)

468.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 02:45
 
 
   

Érdekes, hogy az idei négy GS döntőből három ötszettes volt.

469.
  • Replica
  • 2009.09.15. 02:49
 
 
   

Ezt nem lehet Federer gyengeséggel magyarázni, enyhén szólva röhejes lenne. Az első szettben Potro volt gyenge, utána lett egyre jobb, erősebb. Potronak és Fednek is volt visszaesése és feltámadása. Fed kikapott, de nem azért, mert rossz volt. A Federeresek is tudjanak veszíteni!

470.
  • Replica
  • 2009.09.15. 02:54
 
 
   

Federer megint nem volt fair, így díjtat sem érdmel. Megint nem szólt egy tisztán vonalon lévő labda miatt, pedig még oda is nézett. De a legarcpirítóbb, hogy elször odament a bíróhoz panaszkodni, mert Potro elkésett a sólyomszem kikérésével... aztán nem sokkal kéősbb egy kényes szituációban, jóvla idő után kérte ki... unfair.

471.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:56
 
 
   

Ütőerőben semmiképpen nem tudta volna felülmúlni, ezért többet kellett volna a hálóhoz felmennie, és rövidítenie. A másik, hogy megint előjött a régi hiba, a második szettben túlságosan magabiztos lett.

472.
  • zorro
  • 2009.09.15. 02:57
 
 
   

A másik, hogy sokadszor bebizonyosodik, hogy ha küzdeni kell, nem Federer a legjobb.

473.
  • qazsew
  • 2009.09.15. 02:59
 
 
   

Szerintem Roger csak ezután kerül majd helyére. Lehet, hogy nem az lesz akit megszoktunk, de szerintem nagyobb örömét fogja lelni a játékban, sőt még jobb is lehet ezáltal, hogy tapasztalhatja, nem történt tragédia. Egyszerűen neki is ki lehet, ki szabad kapni, és mindegy hogy Nadal vagy Potro vagy akárki más a győző. Szerintem ez az ami felszabadíthatja végleg. Minden elimerésem a showért mindkettejűknek, Potronak sok sikert a siker elviseléséhez is, Federernek meg nyugodt családi életet a továbbiakban. Minden őszinte Federer drukkernek (és teniszkedvelőnek) pedig hosszabb éjt kívánok legalább Melbournig!

474.
  • normaluser
  • 2009.09.15. 03:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 467.
  • matroid
  • 2009.09.15. 02:45

Erre még azért megeresztek egy kommentet, hogy nyugodtan tudjak aludni.
Nincs igazad, mert egy oldalról közelíted meg a döntőt, de tévedni emberi dolog. Ahogy elnézem a hozzáálásodat neked még lesznek köreid Viváékkal, Rebotovékkal a közeljövőben, sok sikert hozzá. Én levontam a saját következtetéseimet erről a tornáról, ami szerintem a tenisz ünnepe, Kimmel, Rogerrel, Del Potroval. Sajnálom Rogert, de az ő hozzáállása is más volt ma a ceremónián, nekem is az.
Del Potro ma azért győzött, mert amikor kellett, akkor jobb volt ellenfelénél!
Ezért verte Rafát is és reményeim szerint ezért lesz ő a következő évek egyik nagy játékosa!
Amúgy meg, a részvétel a fontos, Roger pedig mind a négy nagy végső ütközetben ott volt!

Na jó éjt!

475.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 03:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 470.
  • Replica
  • 2009.09.15. 02:54

Hát ha te azt mered állítani, hogy Fed nem volt gyenge, akkor komoly bajod lehet. Az első szett az volt Federer, a többi árnyéka önmagának. Potro ettől függetlenül nagyszerűen játszott és teljesen megérdemli a győzelmet. Fed ilyen játékkel viszont nem érdemelte meg. Kár hogy nem tudta hozni az első szett formáját és az első adogatásokat. Meg hogy kettős hibával adjon oda egy szettet... Az elfogadhatatlan. Pár év és Delpo lesz a kedvencem.

476.
  • Replica
  • 2009.09.15. 03:01
 
 
   

Federer a végén még fejben is gyengébb volt, mint Potro, ami meglepő.

477.
  • Replica
  • 2009.09.15. 03:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 475.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 03:00

Ha te azt mered állítani, hogy Potro az első szettben nem volt gyenge, akkor komoly bajod lehet. Egyszer az egyik, máskor a másik volt a jobb. Pont.

478.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 03:04
 
 
   

Utálom, amikor Fed odaad egy meccset, főleg döntőt. De legalább Delpo megérdemelte. Óriási teniszező lesz.

479.
  • Replica
  • 2009.09.15. 03:07
 
 
   

Ami a legmeglepőbb, hogy Delpo kondival is bírta a meccset!

480.
  • Replica
  • 2009.09.15. 03:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 478.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 03:04

Nem érzed röhejesnek, ezt az odadad egy döntőt?

481.
  • zorro
  • 2009.09.15. 03:10
 
 
   

Mindig is a felszálló ágban megütött labdákat szerettem igazán. Del Potrotól több ilyet lehetett látni.

482.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 03:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 480.
  • Replica
  • 2009.09.15. 03:07

Legkevésbé sem. Ember két pontra volt a 2. szett megnyerésétől. Minden úgy zajlott ahogy egy Fed-Delpo meccsen szokott. Olyan jól kellett volna folytatnia a játékot Fed-nek, ahogy azt AO-en tette Delpo ellen. Ott végig jól játszott, semmi megingás. Ha szerinted 10 kettős-hiba (1 is elég volt egy szett buktához), ezer ki nem kényszerített hiba és kevés első szerva nem "odaadás" Fed-től, akkor nem tudom mi. De utoljára mondom, Delpo az első szettet kivéve jól játszott és teljesen megérdemelte a győzelmet. Fed meg vessen magára. Késik a 6. Lexus.

483.
  • iCreator
  • 2009.09.15. 03:20
 
 
   

Sőt 11 kettős-hiba, ez majdnem annyi, mint amennyi ászt ütött. Wimbi döntőben 50 ászt ütött, itt meg 13-at. Szal enyhén szólva gyenge volt Fed. Kár érte, pedig nagyon szépen indult.

485.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 09:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 470.
  • Replica
  • 2009.09.15. 02:54

Ez hülyeség. Elvileg időkorlát van a challange bemondására, amit bőven túllépett del Potro. Az alapvonalról már a széke előtt volt, pedig a másik oldalon ült, amikor az argentin bemondta a challanget. Ilyet nem szabadna engedni, itt nincs szó sportszerűségről, mert ez szabály.
A másik eset pedig teljesen más, mert a nézők közül valaki bemondta az outot. Neked rögeszméd lett ez a "Federer unfair" dolog. De tudom, végülis a három sima szettet is itt bizonygattad, hiába magyarázok.

486.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 09:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 481.
  • zorro
  • 2009.09.15. 03:10

Talán meg 20 centivel magasabb, így ebben előnye van.

487.
  • Replica
  • 2009.09.15. 11:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 485.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 09:38

Fed is túllépte az időkorlátot, és pont ezért volt unfair, hogy Potronál meg pont ő panaszkodott.

488.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 11:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 487.
  • Replica
  • 2009.09.15. 11:41

azért lépte túl, mert nem értette, hogy akkor most bemondták-e az outot vagy sem. Meg is állt. S azt hitte, hogy automatikusan megismétlik a pontot. De nem tették, jött a challange, ahol igaza lett. Ezért is volt furcsa, hogy del Potro megint első szervát üthetett. (Hozzátenném, hogy aztán jött az argentin is, hogy most mi lesz, meg minek kéne lennie)
Szóval szerintem nem volt unfair.

489.
  • Replica
  • 2009.09.15. 13:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 488.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 11:48

Szerintem az volt, mert ő még durvábban lépe túl az időkeretet. Előtte meg pont ezért reklamált...

490.
  • Dawson
  • 2009.09.15. 13:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 489.
  • Replica
  • 2009.09.15. 13:01

de komolyan nem tűnik fel, hogy más a szituáció??? Az egyik egy sima szerva utáni challange, a másik pedig azért, mert valaki bemondta, s Fed azt hitte, hogy a vonalbíró. Meg is állt. Majd megkérdezte, hogy akkor meg ki volt, s azon ment a vita, hogy alapból meg kéne ismételni a pontot (mint ahogy del Potronál megvolt...)
De tényleg hiába magyarázok, neked ez a meggyőződésed.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések