Fuzzy Dunlop

2009. 09. 13. 21:00

Nadal élete verését kapta New Yorkban

6:2 6:2 6:2

Juan Martin Del Potro zsinórban harmadszor verte a volt világelsőt.
Ezzel majdnem (Blake időszámításunk előtt) egyedül van a férfimezőnyben. És folytatni fogja.

Csak ne kezdjünk mumust emlegetni, mer azok a fészerben laknak és nem teniszeznek.

 -

Már a torna előtt azt jósolta a heyho, hogy a legjobb négyben nem Murray fogja megkeseríteni Rafa dolgát, hanem a két méter magas argentin.

Tegnap pedig leírtuk miért van komoly félnivalója Rafának. Bármennyire visszatetsző magunkat idézni, felesleges lenne még egyszer ugyanezt megismételni:

"Potro két méter magasról olyan gyorsan és lehetetlen szögben üti a tisztalapos első szerváit, hogy teljesen mindegy Rafa mennyire jól anticipálja hova érkeznek. Egyszerűen nem lehet odaérni, ha sarokba csapódnak. ... Az argentin varázsa abban áll, hogy magasságához képest hihetetlenül iskolázottan üt és mozog a pályán. Rafa nyílván őt is ki tudja mozgatni, mert bármennyire kapar Juan, a spanyolnál lassabban vált irányt. Mint mindenki. A többiek azonban nem tudják derékmagasságból leszorítani Rafa iszonyúan pörgetett ütéseit. Főleg nem fonák oldalról, ami az argentin számára külön élvezet. Egyszerűen nem engedi időhöz jutni Rafát."

 -

Az első néhány játékban kialakultak az erőviszonyok. Potrónak esze ágában nem volt szöget nyitni vagy elkapkodni a labdamenetek befejezését, míg Nadal sokat nyesett az argentin lábához.

Az első breaket Potro csinálta meg és ez döntő volt. Egyre bátrabban osztotta Rafát, aki életében talán harmadszor elbizonytalanodott, mivel teljesen fegyvertelen volt Potro ellen.
A mérkőzés előtt készült interjúban elmondta: "lehet, hogy szerva-röpte játékot kellene játszani Juan ellen, de én olyat nem tudok, a saját játékomat fogom játszani és a legjobbamat akarom nyújtani."
Ha nem is szerva-röptét, de ennél sokkal agresszívebb játékra lett volna szüksége Rafának. Kizárólag azokban a labdamenetekben volt esélye, amikor ő kezdeményezett. De az nem az ő játéka.

 -

Lehetett volna sokkal szorosabb is az első két játszma, de Rafa elbizonytalanodása kézzelfogható volt. A kiélezett helyzetekben támadni próbált, amivel párhuzamosan többet hibázott a szokásosnál. Amkor pedig visszaállt a szokásos taktikájára, Potro szétcsapta fonák oldalról. Mindketten azt érezhették: Rafának nincs igazán fegyvere Potro ellen. Úgy pedig nagyon nehéz magabiztosan játszani.

 -

Rafa előtt le a kalappal, mert az utolsó pillanatig kitette a szívét a pályára és hasfalhúzódása nyilvánvalóan zavarta adogatásainál, amelyeket Potro csak a harmadik játszmában mert igazán megtámadni. Bármenyire furcsa ezt kimondani Potróban sok maradt. Tud ő ennél sokkal élesebben is játszani. Ezúttal ne volt rá szüksége. Ennek felismerése bizonyítja, hogy a fiatal argentin mennyit fejlődött az elmúlt egy évben mentálisan. Nem akarta szétütni Rafát. Győzni akart és élete első döntőjét nyomja holnap.

Rafának nincs meg a US Open döntő és nincs meg a karrier-Slam. Tovább kell lépni.

 -

Szeretném látni az összes kommentet (207) utolsó 100 hozzászólás

103.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:21
 
 
   

Az a pont...meg ez a laza játék:):)király!

104.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 102.
  • matroid
  • 2009.09.14. 01:20

Nyilván:)

105.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:24
 
 
   

Bakker 37 game-t játszottak annyi idő alatt,mint Rafáék 24-t..

106.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:16

Nálam is top5:)

107.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 01:25
 
 
   

Nagy meccs, nagy tenisz. Nem raknám sehova, márhogy kategoriákba. Djoko jó volt, de Federer nagyon odaért mint mindig az elődöntökre. Az a kötény-tenyeres meg még őt is feldobta a végén. Djoko kreatívabb srác annál, hogy ez a vereség letörje, szerintem már meséli is a haveroknak, hogy legközelebb két ütővel fog kiállni a svájcival szemben.

108.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:26
 
 
   

Fuzzy ma még írsz??
Vagy aludhatunk..

109.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 97.
  • qazsew
  • 2009.09.14. 01:10

Mondjuk salakon úgyanígy már csak azért sem működhetne, mivel a salak sokkal lassabb, ami Rafának kedvez. Ez gyors talaj, ami Potronak kedvezett.

110.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 99.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 01:15

Szerintem már fönn lesz máshol is.

111.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:16

Te ezt ilyenkor, hogy sosem fogja megverni, komolyan is gondolod? Nole idén verte már Fedet, így ez elég könnyelmű kijelentés.

112.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 109.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:27

Még mindig ezen vagytok..három órával ezelőtt megmondtam,hogy Rafa
salakon simán veri Delpót:)

113.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:16

Salakon pont, hogy nincs nagy különbség köztük, Nole nagyon jó salakon.

114.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 109.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:27

Igazad van, ugyanakkor újabban már kevésbé osztja meg a játékosokat a borítások különbsége, mint régebben. A kemény pályák és wimbi is jelentősen lelassult. Persze ettől még ott az előny. A pálya gyorsasága mellett szerintem legalább olyan fontos a mozgáskultúra, ami egészen más hardon és salakon (pl csúszás).

115.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 111.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:28

Ilyet nem is lehet komolyan mondani!

116.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:30

Na jó, de Szása nem így gondolja. Szerintem Potro füvön sem az igazi.

117.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 111.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:28

Ha nem gondolnám komolyan, akkor le sem írnám. Persze ettől még lehet, hogy nincsen igazam. A korábbi mérkőzésekkel téves következtetésekre lehet jutni, ugyanis a játékosok változnak. Djoko max stagnál, Fed pedig (legalábbis az utóbbi időben) egyre magabiztosabb.

118.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:35
 
 
   

Salakon Nole Idén nyert egy meccset Fed ellen,többet nem..

119.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:32

Szerintem Potro keménypályán az igazi,a többi gyengébb..

120.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:32

Potronak valamit ki kell találnia a grass szezonra. Nem kedvez neki, mert megcsúszik a labda, nem pattan fel magasan, így az ő magasságával kellemetlen megütni a labdákat.

121.
  • zorro
  • 2009.09.14. 01:39
 
 
   

Én itt se láttam annyira látványos játékot. Itt is jobbára az unalmas alapvonaltenisz dominált többnyire. Az urolsó előtti pont pedig már lélektanilag is benne volt a játékban. Federert még nem igazán káttam igazán olyan mérkőzésen játszani, ahol igazán küzdenie kellett. Megint bebizonyosodott, hogy azért is tart 22 Slamnél, mert sohasem voltak vele egy korú igazán erős ellenfelei a mezőnyben. Szafin , Roddick Jewirr nem voltak az igaziak. Djokovic pedig a mai meccsen az ő játékstílusával közel a maximumon játszott. Érdekes párhuzam. A profi sportok közül pl.az NBA-ba igyekeznk az egyensúlyra törekedni, az esélyeket kiegyenlíteni. Itt a teniszben ez a dominancia már-már lehangoló. Korábban az US Openen is küzdelmesebb és látványosabb meccsek voltak. Pl. említhetném az 1995-9s döntőt. A holnapi döntő is egyesélyes, de így se nagyon fogunk látni Roger szerva-röptét,lecsapást, stb.

122.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:39
 
 
   

De 20 éves..ki tudja mi lesz ha felnő?:)

123.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 118.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:35

Miamiban, keménypályán is Nole nyert. Tehát idén 2-2

124.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 117.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:34

Idén 2-2 a mérlegük, és Nole is egyre jobb. Jövőre, ha jó formában lesz néhányszor elkaphatja Federert, ahogy eddig is.

125.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 121.
  • zorro
  • 2009.09.14. 01:39

3 szett alatt 56X voltak a hálónál,ebből Fed 36X..
Szóval szerinted azért nyert ennyit,mert atöbbiek gyengék?
Holnap a 6. emberrel játsza a döntőt..Agassi,Hevitt,Roddick,Djoko Murray
Csupa gyenge nem?

126.
  • montii87
  • 2009.09.14. 01:46
 
 
   

Hát azért Djoko játszhatott volna kevesebb hibával. Ennyit a közel maximumról.. Holnapi meccs meg nem hiszem, hogy egyesélyes. Potro egyre jobb. Lélektanilag és fizikum tekintetében is. RG-n is szoros meccs volt. Nah mindegy kicsit máshogy látom.

127.
  • montii87
  • 2009.09.14. 01:47
 
 
   

Hát azért Djoko játszhatott volna kevesebb hibával. Ennyit a közel maximumról.. Holnapi meccs meg nem hiszem, hogy egyesélyes. Potro egyre jobb. Lélektanilag és fizikum tekintetében is. RG-n is szoros meccs volt. Nah mindegy kicsit máshogy látom.

128.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 123.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:43

Ja,de azt hittem salakot mondasz:)én különben azt mondtam mindenkit
meg lehet verni.Fedet is...Djoko is meg fogja verni.

129.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 01:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 124.
  • Replica
  • 2009.09.14. 01:44

Bár abban nem értek egyet, hogy Nole egyre jobb, remélem, hogy rámcáfol és fejlődik és kívánom, hogy játszanak Feddel sokkal izgalmasabb, akár 5 szettes meccseket. Mert ez nagyon jót tesz a sportnak.

130.
  • montii87
  • 2009.09.14. 01:47
 
 
   

Van akinek minden gyenge.

131.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 121.
  • zorro
  • 2009.09.14. 01:39

Itt hogyan gondolod az esélyek kiegyenlítését?
Valaki hátrányból játszon?
Ha lehangol miért nézed?

132.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:00
 
 
   

Tudja valaki, hogy Clijsters egy esetleges győzelemmel hanyadik helyre fut be?

133.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:01
 
 
   

Fed 9 éve Wimbledonban, majd leginkább két év múlva egy már közel "légüres" térbe érkezett a teniszbe. Akkor még Londonban "tudott" röptézni is, sőt jobban kimutatta az érzéseit is, mert néha még megizzadt, küzdenie is kellett. Aztán beleszokott, abba a tudatba, hogy ő a legjobb, nem lehet megverni. Mert a kortársai akkor már nem olyan jók, és kevesen voltak. Aztán pár évvel később jött Nadal, és végre küzdenie is kellett. Akkor is még csak egy igazi ellenfele volt. Tulajdonképpen máig ez a helyzet, látva ezt a mai meccset is. Ezért tudott szigorúan statisztikailag a legjobb lenni. Ha "igazi" mezőnyben játszahatott volna, mint a tíz, húsz, harminc évvel ezelőtti top 10-20, olyan 6-8 Grand Slam győzeleme lenne reálisan.

134.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 132.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:00

Pontosan 19. lesz..

135.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 133.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:01

Annyira értelmetlen összehasonlítani különböző évek teniszét. Nem hiába szokott le Roger a szerva-röptéről. A pályák lassítása és az ellenfelek alapvonaljátékának fejlődése vezetett elsősorban ehhez. Ami az érzelmeket illeti, Roger abban az időben elég negatívan viselkedett és a változás oka egy magánéleti eseményhez köthető elsősorban.

136.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:03

Köszönöm

137.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 131.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 01:52

Pl. a női mezőnynek most Clijsters visszatérése sterintem abszolút jót tett. A férfi mezőnyben nincsenek ilyen váratlan berobbanások. Amúgy azért nézem, mert várok pár játékos visszatérésére. :) Persze ez nem reális.

138.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 133.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:01

Ez a mezőny nem igazi???
Ezzel a játékával 30 évvel ezelőtti élmenőket is simán verné.
Mert közben a játék is változott.Meg az ütők is,meg minden más.
De azt ne mondd,hogy 2000 óta nincs tenisz!!

139.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 137.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:05

Bigmac,Connors..Lendl,Wilander,Borg,Sampras,Agassi,Becker,Noah..írtam nekik
nem jönnek:):)
Azt mondják itt a világ legjobbja nincs esélyük:)

140.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 135.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:05

Szerintem nem minden változás tudható be a pályák lassításának. Inkább ott látom a probláma gyökerét, hogy a lányok és a fiúk is junior korukra megtanulják alapvonalról stabilan erővel, vagy pörgetve "püfölni" a labdát, mert ezt a legkönnyebb oktatni, a hálórafutáshoz, röptéhez viszont jobb szem-kéz koordinációra, gyorsaságra van szükség éa ez csak nagyon keveseknek van meg.

141.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 136.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:05

A Dán meg 4. lenne...de nem lesz:)

142.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:15
 
 
   

Igen. akiket felsoroltál, azok után a második ötben következik Roger. :) Lendl és Noah kevésbé fér bele a listába, Laver és Emerson igen. :)

143.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 140.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:12

Én mindig csak azt tudom mondani, hogy egy sportban, ha változik valami, annak oka van, átgondolt döntés eredménye. Én is imádom a szerva-röptét, de meg vagyok elégedve a mai tenisszel is. Sőt, régebben volt olyan, hogy kifejezetten zavart a permanens hálójáték.
Egyébként más sportokban is lekövethetőek egyértelműen a racionalitáson alapuló változtatások. Pl. a labdarugásban látványos volt régebben, hogy 4 csatárral játszottak, de az eredményesség azt indokolta, hogy térjenek át pl. a manapság (már elég rég óta) standard 4-4-2-re.

144.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 138.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:07

2000 óta már nincs olyan élmezőny, mint előtte. Van egy ember, akit Federernek hívnak, és utána kissé lemaradva egy nála öt évvel fiatalabb Nadal. Azzaz kortárs vele egyenragű ellenfelei hiányoznak ranglistán. Szerintem ez ténykérdés. Előtte a ranglistán is többször változott az elsőség, mivel kiegyenlítettebb volt a mezőny.

145.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 142.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:15

Háát 68-ban még nem néztem a teniszt,így erről semmit se tudok.
És nem kötekedés,de abban az időben Laver,Emerson..Ashe vert mindenkit,
tehát dominancia akkor is volt:)
Lesz is , van is:)

146.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:26
 
 
   

Talán ezért is olyan élvezhető a Barcelona háromcsatáros játéka, mert a mpdern játékban ez hiányzik. Ugyanakkor még eredményes is. A mai tenisz elég unalmas így és főleg Fed tette azzá. Agassi is hátulról játszott, mégis támadó felfogású volt.

147.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 144.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:21

Ez igaz...csakhogy Sampras hosszabb ideig volt világelső,mint Fed.
Mögötte viszont ,igzad van ,szorosabb volt a mezőny.

148.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 145.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:25

Csak látod akkor három szinte egyenértékű ember is versenyzett egymással. Amikor Federer az első nyolc Slamjét nyerte, hol voltak ilyen játékosok? :)

149.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 146.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:26

Ahogy gondolod. Azért sajnálom, hogy nem élvezed napjaink teniszét, szerintem fenomenális. Én szerencsésnek tartom magam, hogy láthatom őket "élőben" játszani.

Clijstersnek megvédendő pont nélkül nem is lesz olyan nehéz beslisszolnia a topba. Nem bánnám, ha végre olyan vezetné a listát, aki méltó rá. Go Kim, Go.

150.
  • Viktor61
  • 2009.09.14. 02:30
 
 
   

Fuzzy új cikket irt:)

151.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:33
 
 
   

Látod, zért nem szeretem, amikor sokan minden idők legjobbjának tartják, mert akkor meg kell azt is nézni, hol, milyen körülmények között érte el. Lendl hiába vett részt a legtöbb Grand Slamen Roger előtt, ma már a kutya sem nagyon emlékszik rá. Persze Fedo ennél tehetségesebb, és helye van az említett versenyzők listájában a második ötben. A sorrend szubjektív, mert itt nem csak pusztán az eredményesség számít.

152.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 149.
  • Sasha
  • 2009.09.14. 02:30

Én meg szewrncsésnek tartom magam, hogy a korábban felsoroltak között mások meccseit is láthattam. Természetesen most is követem a teniszt. A jövőben szerintem megint lehet majd stílusváltás.

153.
  • normaluser
  • 2009.09.14. 03:04
 
 
   

HAJRÁ KIM!

154.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.14. 03:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 146.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:26

Federer tette a teniszt unalmassá? Az általad felsorolt játékosok mindegyike őt tartja a legnagyobbnak. Mert az.

155.
  • agimano
  • 2009.09.14. 05:03
 
 
   

Serena eppen most konferalta fel Pinket az MTV WMAs-on:)

156.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 08:42
 
 
   

Vivarafa meg a többiek!

Röhelyesek vagytok ezzel a be van kötözve a dereka, meg majd salakon, stb.
Eddig azt hajtogattátok, hogy majd visszatér az us openen és megmutatja.
Jól játszott, de mára már csak egy a 6-7 nagyon jó közül.
Már a kutya sem fél tőle egy átlagos szervával, egy az alapvonaltól 4 méterre rohangáló védekező játékos.
Mindig is ilyen volt.
Csak most már jó sokan még párizsban is tudnak neki olyat ütni amit nem ér el,

Ti meg csak gyártsátok a magyarázatokat

hajrá

157.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 08:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 133.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:01

savanyú a szőlő

Te kis statikus

159.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 133.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:01

Teljes mértékben osztom a véleményedet!

160.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 156.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 08:42

Ne nevettes. megnézmém a horihorgas Potrot egy hasfalhúzódással milyen szervákat ütne, vagy térdésrüléssel mennyire lenne gyors. Milyen egy 6-7 közül? Eszednél vagy? Nadal sérülés miatti kihagyás után után csak Potortól és Djokotól szenvedett vereséget. Nadalra csak Federer, Murray, Nole és Potro a veszélyes, és ez nem 6-os liga.

162.
  • Dawson
  • 2009.09.14. 10:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 160.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:35

A térdsérülés most itt éppen teljesen irreleváns...

163.
  • Replica
  • 2009.09.14. 10:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 162.
  • Dawson
  • 2009.09.14. 10:13

Látom nem értetted, hogy mire céloztam vele...

164.
  • Replica
  • 2009.09.14. 10:26
 
 
   

Igen, bár én nem sok esélyt látok egy Potro győzelemre... tavaly Murray, azelőtt Nole kapott ki tőle, pedig hasonló menetelést vittek véghez.
Rafának a gyors keménypálya a végzete, itt nehéz lesz nyernie. Szőnyeg sem fekszik neki, emiatt a vb-n is szenved. Potro nagyon jó lett, de még bizonytania kell, hogy hosszú távon is eredményes.

165.
  • baga
  • 2009.09.14. 10:27
 
 
   

Én Nadalnak ezt a vereségét nagyobb hatásunak gondolom, mint az RG belit. Lényegében "beáldozta" Wimbledont és a vilgelsőséget, hogy itt nyerni tudjon és meglegyen a karrier GS. Tudom, hogy a térde sérült volt, de annak súlyosságáról semmit nem tudunk aztóa sem, én inkább gondolom, hogy pihentette magát az ápolás mellett , hogy most 100 %-os legyen. Nem jött be. Mi lesz ezután ?Jövőre persze újra kezdi, nagyon nagy kűzdő, fantasztikus akaratereje van, de az ő esetében nem úgy áll a helyzet,mint Federernél a RG cím, mert Rogernél csak Rafa volt jobb salakon. Federer joggal gondolhatta még a tavalyi nagy verés után, hogy egyszer csak legyőzi salakon Rafát, de Nadalnak egyszerűen több ellenfele van az USO-n, Djoko, Mári, Delpo, Federer. Ha egyik kiesik, bejöhet a másik a döntőbe. Szóval írtó kiváncsi vagyok, most mit lép Rafa. Szívem mélyéből kívánom neki, hogy képes legyen a megfelelő döntést meghozni a jövője szempontjából, mert fantasztikus teniszező. De neki nem mindenáron Roger Federert kell legyőzni, mert az nem fog menni..

166.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 160.
  • Replica
  • 2009.09.14. 09:35

Mert a vakságod miatt nem látod tsongát, roddickot, a cilicről nem beszélve.

Federert nem csak nadal verte el murray, és még sok kicsi is

Kitől kéellen félnie, madridban szarrá lett verve

Az istenetek egy kicsit sokat nyávog.

Talán sokat akar a szarka de nem bírja a farka?

Eddig azt kiabáltátok hogy majd az us openen megmutatja.

Ja most megint sérülésre hivatkoztok mégha valós is, sajnálom érte

de ti tahó módon húzzátok az egyik játékost miközben mindig csak magyarázkodtok

Ja tényleg 2. a listán de már mióta.

Lesz velaha egy hónapnál tovább is első vagy ez már sok.

Ha murrey akarja lehet

167.
  • troy
  • 2009.09.14. 10:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 166.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:33

Nézd el nekünk, hogy akkor is neki szurkolunk, (sokszor elfogultan, igen) ha nem megy neki!

Egyébként van igazság a soraidban, lehet, hogy túl gyorsan jött neki pl. Wimbledon, a világelsőség, AUS Open. Többször elmondta, hogy legmerészebb álmaiban sem gondolta, hogy ezek egyikét is eléri valaha.

Bagának üzenem, hogy már megverte Federert, akit a legnagyobb teniszjátékosnak tart. Miért is ne akarná megverni? Ez a dolga.

168.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • baga
  • 2009.09.14. 10:27

Így van.

Főleg hogy Federer

169.
  • baga
  • 2009.09.14. 10:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 167.
  • troy
  • 2009.09.14. 10:43

Én szándékosan a legyőzést írtam,amit tágabb értelemben használok. Az hogy Federert Nadal egy-egy meccsen megveri ( még akár a jövőben is, valószínűleg ) még nem azt jelenti, hogy Nadal képes felülkerekedni Federer eredményein. Én úgy érzem Nadal már-már kényszeresen erre törekszik, ha meggfigyeled a nyilatkozatait, szinte mindegyikben szól valamit róla , sokszor elégggé ellentmondásosan , én erre értettem , hogy kár ezt csinálni, az identitását nem valaki ellenében kellene megfogalmaznia és akkor könnyebben kijutna abból a gödörből is amiban van, szerintem.

170.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 167.
  • troy
  • 2009.09.14. 10:43

Ha hordanék kalapot megemelném előtted.

A szurkolás a világ legjobb dolga.

Bocs ha bántó volt de már sok ilyen víz lefolyt ezen az oldalon

Hajrá jó tenisz, izgalmas, látványos stresszes, koncentrált

171.
  • troy
  • 2009.09.14. 10:58
 
 
   

Ő jelenleg a világ második legjobbja, és mivel a munkája az, hogy profi teniszező, az világ legjobbját kell legyőznie.
Ha visszacsúszik, majd változtat a tervein és egyebeken.
Sztem ez érthető részéről így, nem?

172.
  • troy
  • 2009.09.14. 10:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:54

Remélem, nagyon sokan akkor is kitartanak mellette, ha nem második vagy hanyadik lesz, hanem amíg csak kimegy a pályára.

A legjobbnak szurkolni kicsit nyugdíjas dolog, nincs benne semmi kockázat, no?
:)

173.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 10:54

Én nem bántódtam meg, mert szívem mélyéből szurkolok neki, és igyekszem jó pofát vágni most pl. Potróhoz holnap meg a nyerteshez :)

175.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 169.
  • baga
  • 2009.09.14. 10:54

Bocs, én rengeteg interjúját elolvastam - angolul - január óta, és abban abszolút nem olvastam semmi betegeset. Akkor hozta fel Federert, ha kérdezték.

176.
  • baga
  • 2009.09.14. 11:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 171.
  • troy
  • 2009.09.14. 10:58

Persze, hogy érthető a részéről, azt tesz, amit jónak lát, és biztos vagyok benne, hogy nagyon sok szép meccsel örvenndeztet meg bennünket. Én fantasztikusan nagy dolognak tartom, ha valaki pl. a valaha volt legeredményesebb salakjátékos és ő simán lehet az. De ez a cél másféle döntéseket kíván, mintha pl. GS címekre törekszik. Majd meglátjuk mi lesz, kívánom hogy érezze magát jól, mert akkor mi is jómeccseket látunk.

177.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:10
 
 
   

Ebben egyetértünk! Biztos vagyok benne, hogy nálunk okosabbaek e téren, és "megszakértik" a helyzetet. Most, hogy ennek az évnek tulképpen vége, van idő gondolkodni, taktikát váltani és gyakorolni.

Mivel nagy küzdő, meg akarta próbálni megcsinálni a US Opent. Nem sikerült. Benne volt a pakliban.

178.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 172.
  • troy
  • 2009.09.14. 10:59

4 évig míg federer verte a teljes világot utáltam, mert olyan hideg már már pökhendinek tartottam.

Aztán egyszer már meg nem mondom mikor láttam egy olyan meccset tőle, ahol előkapta emberi küzdő akarom arcát és azt mondtam:

Hoppá ez az ember rohadt nagyot alakít.
Ugyanúgy tele van minden emberivel de le tudja szabályozni anélkül, hogy sokat veszítene a játék zépségéből

Ki tud olyan egykezes fonákokat ütni mint ő.

Mikor tanultam a teniszt (65-ős születésű vagyok nem mai csirke) azt mondta az idősebb edzőm.

a fonák a legnehezebb ütés főleg ha biztos és szép is.

Nem véletln hogy alig van aki nem kétkezessel üti.

Én mikor gyengének látszott kedveltem meg federert

179.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:11
 
 
   

Azokon nadal verte federert, de idén federert ismét szarrá verte nadalt.

Én erre gondoltam

180.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:14
 
 
   


Vissza tudod idézni, melyik meccsein mutatta ki leginkább az érzelmeit? Mikor küzdött úgy istenigazából?

182.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 180.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:14

Egy teljes meccsre soha.

De ismertem egy teniszezőt (szerintem a világ legszebb teniszát ő játszotta, de mások voltak azok az idők) Borg-nak hívták.

Soha nem láttál semmit az arcán.

Csak gyönyörűen játszott.

az igaz hogy egy az érzelmeit teljesen a pályára, bírókre kivetítő játékos volt aki nagy ellenfele volt (john mc enro- ne biztos hogy pontosan írtam)

Nekem azt mondták, ha egy ponton labdán döntésen rágódz el fogo veszíteni a következőket is.

183.
  • baga
  • 2009.09.14. 11:26
 
 
   

A wimbledoni döntő után láttam egy összeállítást Federer által eddig megnyert GS díjátadóiről. Szinte mindegyiken könnyezett, szerintem akkor enged ki belőle a feszültség. Tény, hogy nem tűnik akkora kűzdőnek, de Delpo, Mári úgy fest ?

184.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:26
 
 
   

Akkor nyugodtan szurkolhatnál Rafának is, :) kivéve az elegáns játékot, azt ő nem tud, mert nem született géniusz, mint Fed. De én pont ezért szurkolok neki, sok erőt ad a magánéletemben is a küzdeni akarása.
És amit még nagyon becsülök benne: soha nem vágta még földhöz az ütőjét, és nem vitázott a bíróval, pedig az utóbbi időben azért megtehette volna!

185.
  • balaraj
  • 2009.09.14. 11:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 144.
  • zorro
  • 2009.09.14. 02:21

Akiket említesz azok mind zsenik voltak a maguk korában, ez kétségtelenül igaz!
DE: szerintem nagy butaság ennyire degradálni Roger korosztályának színvonalát, ill. a mai mezőnyt. Egyrészt korábban (90-es évek) azért volt annyi világelső-váltás, mert sokkal több pályaspecikus versenyző volt. Sampras pl. utálta a salakot, lényegében semmilyen komolyabb eredménye nem volt azon a felületen. A többin viszont többnyire ő dominált. Érdekes módon 93-98-ig zsinórban hatszor lett évvégi világelső... mondhatni akkorra állt helyre a rend :-) Mert az év második felében vannak a keménypályás és füves versenyek. A salakpályás szezon után. Amely felületen ugyancsak megvoltak a favoritok. Mivel Sampras és a többi "keménymenő" ekkor szinte semmit sem mutattak, így könnyebb volt átvenni tőlük a világelsőséget abban az időszakban. Szerintem éppen ez a különbség az akkori és a mai mezőny között. És ezért is jobb a mai. Most nincsenek olyanok, hogy pl. salakmenők. Mindenki kb. ugyanannyira jó minden felületen. Vagy legalábbis közel... Így semmi sincs előre lejátszva, és könnyebben születhetnek meglepetések. Az miért jó, hogy valaki kemény és füves pályán csodálatosan játszva a szerva-röptét folyamatosan nyer, de mivel salakon ez annyira idegen játékstílus, semmit sem mutat? És fordítva abban mi a jó, hogy a salakjátékosok egyszerűen nem tudnak mit kezdeni a gyorsabb felületekkel (emlékszem régebben el sem indultak sokszor a spanyolok Wimbledonban a számukra kedvezőtlen kiemelési rendszer miatt)? Szerintem Roger korosztályának és a mai mezőny legnagyobb vívmánya, hogy megtanultak stabilan játszani alapvonalról. Ha valaki jó teniszező akar lenni, akkor legyen minél univerzálisabb, én ezt vallom :-) És ők nem csak püfölik a labdát, ahogy te mondod, hanem elég komoly "helyezgetős" labdameneteket nyomnak. Szerintem nagyon komoly lett mostanra a tenisz. Jobb mint valaha. Csak ismételni tudom Fuzzy-t: a tenisz aranykorát éljük :-D Én éppen a szerva-röptét tartottam unalmasnak korábban. Az mindig ugyanaz, míg a hosszabb alapvonal-játék mindig más és más. Annál nincs is unalmasabb mint a folytonos szerva-röptét nézni. Lehet, hogy egy ideig látványos, de egy idő után... Csak kell hozzá egy nagyon jó szerva, befutás és egy könnyed, határozott röpte. Aztán a következő fogadójátékban meg lehet, hogy hozzá sem tud szólni a dolgokhoz a játékos. Vagy mert az ellenfél is ugyanazt játsza, vagy mert már hátulról nem olyan stabil. És ezért nem működik már manapság a gyorsabb felületeken sem a szerva-röpte. Mert ilyen fogadókkal és ilyen return-ökkel (mint pl. Nadal, Murray, és tegnap Djokovic is) egyszerűen elképzelhető, hogy a szerva-röptésnek nem lenne ideje felérni vagy csak simán egy idő után megtanulnák eltenni mellette a labdát. És ez éppen a pontos és stabil alapvonalütéseknek köszönhető.
Szóval egy szó mint száz én nem hiányolom a szerva-röptét. És azzal totális nem értek egyet, hogy régebben nagyobb volt a konkurencia... Inkább csak színesebb: hol vörös, hol zöld, hol kék :-D

186.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 184.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:26

Ezt az előbb általam említett higgadtak sem tették

188.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:31
 
 
   

Szerintem mindenki tudna írni egy kétoldalas esszét arról, miért éppen X-nek szurkol.

Ha ezt úgy teszed, hogy nem az ellenféllel foglalkozol érdemben, egész jó dolgok sülnek ki a kommentekből, bár néha kicsit lemegyünk a dedó szintre, az én apukámnak van a legtöbb GS-e és hasonlók. Bár ezt most Charlene és Myla Rose mondhatnák el magukról, ha tudnának beszélni :)

189.
  • troy
  • 2009.09.14. 11:38
 
 
   

Majd Fuzzy kiadja házi feladatnak, a legjobbak meg jutalomból mennek vele jövőre a US Openre. :)

190.
  • wdog
  • 2009.09.14. 12:04
 
 
   

Szerencsére a Top 10 nagyon erős lett. A következő pár évben nem lesz sem Fed sem Nadal hegemónia, ami jót tesz a tenisznek. Az első 5 közül bárki nyerhet GS-t, és ez jó. Nadal továbbra is nagyon erős, nem hinném hogy ezentúl ne lenne esélye GS-re, sőt!! Látok némi párhuzamot Rafa és Potro között. Eleinte Rafa is rendre kikapott nagyon sok teniszezőtől (egy pályafutás már csak így indul...), köztük Federertől is, majd később rendre elpáholta. Ma már Fed retteg Rafától, de ez nem jelenti azt, hogy ne győzhetné le. Szinte az összes meccsük rendkívül szoros volt. Potro is folyamatosan fejlődik, és a tegnap meccsen jobb volt Rafánál, alakulhatott volna másképp is, nemcsak akkor ha Rafa nem sérült. Majd meglátjátok, hogy Rafa meg tudja verni Potrot, ha úgy játszik ahogy szokott, és abban is biztos vagyok, hogy van olyan jó, hogy ellenfélre alakítsa a játékát. Az pedig baromság, hogy nem tud támadó teniszt játszani. Még a speaker is ezt a baromságot nyomta közvetítés alatt...
Hajrá Rafa!!!!!!!

191.
  • dina49
  • 2009.09.14. 12:25
 
 
   

Én is azt gondolom, hogy a jövőben nemcsak Nadalt meg Federert fogjuk látni a döntőkben! Murraynek a tesze-toszáskodáson kellene túljutnia, Del Potronak úgy kellene izmot magára pakolni, hogy az egyensúlyban legyen a játékstílusával, Djokovic meg már jó úton halad! Nadal, ha fizikálisan rendben van, akkor mentálisan pláne, új játékstílust kéne kialakítani, amely nem amortizálja le a testét! Roddick jó jó, de mégse, örök 5.-6.! Federer az meg Federer, teniszezik, ahogy kedve tartja!

192.
  • Replica
  • 2009.09.14. 12:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 169.
  • baga
  • 2009.09.14. 10:54

Ezt a butaságot honna veszed? Maga Rafa mondta a hülye kérdésekre- hogy mit szól Federer GS rekordjához- hogy valószínűleg, ő ezt sosem fogja megdönteni, mert még a fele sincs meg neki. Ne találgass, és ne láss bele mást, mnt ami van!

193.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 178.
  • gela65z
  • 2009.09.14. 11:10

Fedo korábbi edzője Roche is mondta, hogy többet kellene hálóznia. Állítom, hogy ilyen játékkal Rafat is többször verte volna, ahogy Sampras is. -ne feledjük, sokan azért szerették meg őt 2001-ben Wimbledonban, mert támadó teniszt játszott, és Sampeas utódját látták benne. Ez részben igaz is lett, de a játékstílusban nem valósult meg. Értjetetlen módon ráállt egy unalmasabb teniszre, és amikor jött Nadal, esetek többségében nem tudott vele mit kezdeni. Kialakult benne egyfajta lelki gátlás, vagy nem tudom mi Rafa-val szemben. Az első szervája, és követő röptéje pedig potenciálisan megvan hozzá, mégha a második adogatása gyengébb is, mint Pete-é volt. Csak valahogy ő olyan kicsit "makacs", berögzött stílusán nem hajlandó változtatni. Olyan egykezes fonák valóban nincs másik a mezőnyben, mint amilyen neki van, de azért több korábbi játékos így ütötte a backhandet. McEnroe, Lendl, Edberg, Becker, Sampras, stb.

194.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 185.
  • balaraj
  • 2009.09.14. 11:27

Leírtad a lényeget, az a "színesség", küzdelem, kettős párharcok (Sampras-Agassi, Edberg-Becker,)hiányzik az utóbbi 8 évben, ami még a 90-es éveket is jobban jellemezte. Alapvonalról is volt támadó tenisz, lásd Agassi, azaz nem csak a röptejáték "dominált".

195.
  • balaraj
  • 2009.09.14. 13:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 194.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:10

Először is Federer játékáról sok mindent el lehet mondani, de hogy unalmas lenne azt semmiképp...
Hát szerintem a Federer-Nadal párharc napjaink egyik legnagyobb rivalizálása, mely nemcsak a teniszrajongók csemegéje, hanem az egész sportvilág ünnepe ;-) (azért persze Agassi szurkolóként nekem is a Sampras-Agassi párharcok jelentették a csúcst korábban)!
Igen, Agassi rákényszerült erre a játékstílusra, hiszen adottságai nem éppen feleltek meg egy szerva-röpte játékosénak... Emiatt is jelentette nekem ő a színt a játékban, ezért kezdtem neki szurkolni. És nem azt mondtam, hogy a szerva-röpte játék dominált, csak leírtam, hogy nekem az sosem tetszett, és hogy erősen kétséges, mennyire vezetne manapság sikerre...

A "színes" hasonlatot pedig nem úgy értettem, ahogy végül te értelmezted :-D A pályák - és ezáltal a játékosok - színére utaltam velük... No meg arra, hogy megvoltak a különböző felületek menői, nem mint ma...

196.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 195.
  • balaraj
  • 2009.09.14. 13:32

tudom, hogy a színest nem arra értetted. :) Szerintem Fedo játéka akkor lenne színesebb, ha legalább 50 százalékban hálózna is első szándékból. Hiányolom nála slam dunkot, fonák éles szögben megütött első röptét, alapvonalról meg a running forhandet.

197.
  • wdog
  • 2009.09.14. 13:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 194.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:10

A párharcok jelen vannak, hiszen a Nadal-Federer ugyanolyan nagy, mint a Sampras-Agassi, vagy, mint a Becker-Edberg. Nekem sokkal látványosabb volt a szerva-röpte, emiatt Beckert kedveltem a legjobban. Sokan legyintettek rá, hivatkozva, hogy ő csak szerválni tud és kész. Az is butaság volt...
A mai teniszben a labdabiztosság olyan erős, hogy a háló játék emiatt nem tud dominálni.Hihetetlen biztossággal képesek a legkisebb helyen is ember mellett elütni a labdát, akár fonákkal is. Ma a nagy ütközéseknél a hosszú labdamenetek dominálnak, és az alapvonal játék.Nem annyira látványos, de ez az eredményesebb.

198.
  • balaraj
  • 2009.09.14. 13:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 196.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:44

Úgy gondolom, hogy Roger meg tudja ítélni, hogy ki ellen és melyik felületen mi vezet sikerre... legalábbis többé-kevésbé. Én nem hiányolom a játékából, de nyilvánvalóan színesítené, ha többször csinálná...
Azért mégsem lehet mindenki Sampras :-) Slam dunk meg majd csak akkor, ha Pistol Pete visszatér... vagy NBA :-D

199.
  • Replica
  • 2009.09.14. 14:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 193.
  • zorro
  • 2009.09.14. 13:04

nana, azért Fed töbször próbálta a szerva-röptét Nadal ellen, de csak ritkán volt eredményes vele. Rafa kiválóan ütött el mellette, és ez egy idő után demoralizálta.

200.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:34
 
 
   

Pedig Pete pötgető játékosok ellen is tudott ilyenb stílussal nyerő lenni. :)

201.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 197.
  • wdog
  • 2009.09.14. 13:57

Érdekes, viszont olyan igazán kiemelkedő returnözők sincsenek, mint Agassi, vagy legalábbis én nem látok ilyen játékosokat. :)

202.
  • wdog
  • 2009.09.14. 14:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 201.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:35

Benjamin Beckert láttam névrokona stílusában játszani. Nem ügyetlen játékos, de szerintem a szerva-röpte manapság sajnos nem kifizetődő. Federer is képes lenne magas szinten ilyen stílusban játszani, de veszítene, mert rendre elütnék mellette a labdát, és nemcsak Nadal. :)Amúgy a játékuk variaálása végett időnként be kellene néha ezt a fegyvert is vetniük, így az alapvonal játékuk is jobban "fedve" lenne. A röptét véleményem szerint negyon kellően elő kell készíteni, és kb egyszer próbálkozhatsz a hálónál.
Egyébként azt vettem észre még Federernél is, hogy amikor bemegy a hálóhoz, sokszor nagyon messze áll tőle, így rendre bepakolja a lasztit a hálóba.Ez elemi hiba, és csak azzal tudom magyarázni, hogy valójában fél az elütéstől.
Nekem korábban azt tanították, hogy ha bemegyeka hálóhoz, akkor menjek valóban be(max egy-másfél méter)!! :)))))

203.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:57
 
 
   

Pontosan. :)Közel kell hozzá menni a szögek levédése miatt is. Én viszont azt hiszem, hogy Fed egyszerűen nem képes olyan gyorsan hálóra futni, megfelelő poziciót elfoglalni mint a korábban feljebb említettek. Talán a reflex, szem-kéz igazán jó koordinációja hiányzik ehhez a felfogáshoz napjaink leginkább meghatározó játékosának.

204.
  • wdog
  • 2009.09.14. 15:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 203.
  • zorro
  • 2009.09.14. 14:57

Hm...nem tudom. Végigveri az egész világot, de nem jók a reflexei...:)))
Nekem Nadal azért a kedvencem, mert emberfeletti a küzdeni tudása...ettől függetlenül Becker óta nem láttam olyat, hogy valaki befut a hálóhoz, és ha el akarnak mellette ütni, akkor úgyis visszaüti, hogy el kell vetődnie. :))
Viva Becker!!

205.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:43
 
 
   

Nem verte végig a kilencvenes évek mezőnyét, mert egyszerűen nem találkozott velük. :)

206.
  • zorro
  • 2009.09.14. 22:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 204.
  • wdog
  • 2009.09.14. 15:04

Igen még Pete-t is féltettem, ha Becker ellen játszott, mert még nála is jobban röptézett.

207.
  • CarpeDiem
  • 2009.09.15. 20:38
 
 
   

Fuzzy, bakker, milyen egy cím már ez, nincs önálló ötletetek, csak lesni amit Szabó Gábor mond, aztán meg hadakozni vele a másik blogon, hogy ő miket írtál? Ha látványosan végigrinyálja a meccset, hogy sérült, akkor más lenne a leányzó fekvése? Bocs, ha ez a hsz. már egy lerágott csont, de még nem olvastam a többiekét, mert a cím már kiverte biztosítékot.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések