Fuzzy Dunlop

2009. 08. 31. 11:56

Nadal győzni ment New Yorkba

Győzni ment az amerikai nyílt teniszbajnokságra a spanyol Rafael Nadal, aki a nyáron térdsérülése miatt két hónapot hagyott ki.

 -

"Nem félek. Két hónap szünet után negyeddöntős voltam Montrealban, elődöntős Cincinnatiben. Tudom, a US Openen a nyolc vagy a négy közé jutás nagyon jó eredmény lenne, de én győzni jöttem! Amikor visszavonulok, senki ne úgy emlékezzen rám, hogy negyed- vagy elődöntős játékos voltam" - mondta a világranglistán jelenleg harmadik helyen álló olimpiai bajnok a US Open nyitónapján, hétfőn.

Nadal pályafutása során a Grand Slam-tornák közül csak az amerikait nem tudta eddig megnyerni.
Most azzal a francia Richard Gasquet-val kezd, aki nemrégiben tért vissza kokainhasználat miatt kiszabott eltiltásából.

"Ha jó napot fog ki, akkor nagyon nehéz mérkőzés lesz" - tette hozzá Nadal.

US Open 2009

+
Federer
+
Nadal
+
Murray
+
Djokovic
+
Roddick
+
Del Potro
+
Tsonga
+
Soderling
+
más

címkék: us open, rafael nadal

82 hozzászólás

1.
  • montii87
  • 2009.08.31. 12:26
 
 
   

Teljesen korrekt hozzáállás, felfogás. Mondjuk az azért túlzás, hogy elődöntős vagy negyeddöntős játékosnak tartanák érvelés. Sztem nincs az az ember, aki annak tartaná, ha most kiesik pl. a nyolc között. Már most egy élő legenda.

2.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 12:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • montii87
  • 2009.08.31. 12:26

egyetértek:)

3.
  • marias.attila
  • 2009.08.31. 12:37
 
 
   

Jó ezt hallani. Remélem újra láthatjuk milyen is az a vamos.

4.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 13:33
 
 
   

Sziasztok!

Még új vagyok itt, de tetszik az oldal ezért regiztem. :)
Rafa szokás szerint szerényen nyilatkozott önönmagáról, ez az "elődöntős játékos" kicsit tényleg túlzás!
Szuper lenne egy Roger elleni döntőt látni újra az AO után.
Kapaszkodnak az "új" fiúk is (Murray, Potro) de a nép egyértelműen az ő döntőjükre kiváncsiak.
HAJRÁ RAFA, és a döntőig hajrá Roger! :)

5.
  • montii87
  • 2009.08.31. 13:54
 
 
   

Üdv. az oldalon. Többi Nadal drukkernek: ilyen egy normális Nadal drukker-hozzászólás.

6.
  • Viktor61
  • 2009.08.31. 14:11
 
 
   

3 sima játszmában veri a kokost:),mint eddig mindig!

7.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 14:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 5.
  • montii87
  • 2009.08.31. 13:54

Köszönöm a szívélyes fogadtatást. Igyekszem meghálálni a megelőlegezett bizalmat. :)

8.
  • troy
  • 2009.08.31. 14:25
 
 
   

Sztem Rafa csak a US Openre célzott ezzel az elődöntős megjegyzéssel, nem az eddigi pályafutására. Mármint hogy egyedül itt nem sikerült még neki sokszoros döntősnek lennie.

Monti! Grat! Nadal szurkoló ül, fekszik, kulturáltan szurkol.

Örülök, hogy ilyen harcosan nyilatkozik, remélem, fizikailag is fel van készülve! Ha igen, akkor bamosz Rafa! Te ezt meg tudod csinálni!

Jó szurkolást mindenkinek, nálunk már készül az egész család a maratoni teniszre.

10.
  • troy
  • 2009.08.31. 15:39
 
 
   

Másolhatná.... mekkora lenne már! Az önbizalma megvan, fizikálisan aggódom...
Szerintem csak a jövő évtől lehetne reálisan nagy tornagyőzelmekben gondolkodni, de nagy nagy klassz meglepi lenne számunka!
A rossz meglepiket (Garross) remélem, mellőzi :)

11.
  • vinc
  • 2009.08.31. 15:41
 
 
   

a golden slamet (azt hiszem így hívják azt, ha egy idényben belül egy játékos megnyeri az összes GS-t) a férfiak közül senki se tudta még megnyeri, a nők közül is csak Graf-nak sikerült ugye? (1988, amikor az olimpiát is megnyerte)
Légyszi javítsatok ki ha tévedek!

12.
  • troy
  • 2009.08.31. 15:42
 
 
   

Rod Lavernek sikerült kétszer is, nem?

13.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 15:54
 
 
   

Igen, Lavernek sikerült, kétszer is, 1962 és 1969. Az első még "amatőrként", a másodikat az úgnyvezett Open Era-ban.
Grafnak is sikerült, 1988, de ő akkor az Olimpiát is megnyerte.
Amúgy más férfiak is megnyerték egy éven belül, ha jól tudom, de az még a (h)őskorban volt, Laver előtt.

14.
  • troy
  • 2009.08.31. 15:57
 
 
   

Ha Rafa megnyerné (:)), Fuzzynak a torna után nem kéne címet változtatni, mehetne ugyenezzel a cikk :)

15.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 15:58
 
 
   

Szerintem azért nem igazán van esélye Nadalnak a tornagyőzelemre. A felkészülési tornákat elnézne Nadal megverte azokat, akiket illik, de kikapott azoktól, akik jók (Djokovic, Del Potro). Ezekből kiindulva, illetve azt elképzelve, hogy még nem teljesen 100%-os, a térde sem biztos, hogy bírja a sorozatterhelést, nem tartom reálisnak az ő győzelmét. 4 játékost tartok arra sanszosnak: Federer, Murray, Del Potro, Roddick (nem pont ebben a sorrendben). Egy biztos, én a jó tenisznek, a klassz meccseknek, a fantasztikus hangulatnak szorítok.
Long living tennis.

16.
  • normaluser
  • 2009.08.31. 15:59
 
 
   

Tavaszi formájában akár meg is nyerhetné. Elvakultság nélkül őt tartanám esélyesnek. Az elmúlt két tornán mutatottak alapján is messzire eljuthat, de akár egy Del Potro vagy egy Murray komolyabb nehézségek nélkül legyőzheti. Ez inkább attól függ, h mennyire nyeri vissza a formáját a hozzájuk elvezető úton. De amit két hete produkált Nole ellen az egy kipihentebb (ha kipihent lesz) Del Potro ellen nagyon kevés lenne.

17.
  • normaluser
  • 2009.08.31. 16:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 15:58

Legyen úgy! :) A jó hangulatért és a szoros meccsekért szorítok én is !! :)

19.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 16:02
 
 
   

Kicsit féltem Rafát, mert a két felvezető 1000-es versenyen Potro és Djoker is viszonylag simán elkapálta... :( Ugyanakkor az is igaz, hogy ez egy GS aminek teljesen máshogy fog nekimenni. NAgyon nagy eredmény lenne ha már most összejönne a karier slam.
Vamos!!!

20.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:03
 
 
   

Monfils szerintem az a kategória, akitől azért nem szégyen kikapni.

21.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 19.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 16:02

Az tényleg nagy szó lenne, túl nagy is, szerintem. Most még. Aztán meglátjuk!

23.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:06
 
 
   

Nem is beszélve arról, hogy akkor egészséges volt teljesen, most meg visszatérőben van egy kisebb lábadozásból...

25.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:10
 
 
   

Én sem azt mondtam, hogy szégyen kikapni a két említett fickótól. Sőt! De most komolyan, te belelátsz Nadal fejébe? Csak olyan biztosan mondod, hogy tesztelte magát, meg hogy őt nem nagyon érdekelte egy Masters megnyerése...
Érdekelne!

28.
  • normaluser
  • 2009.08.31. 16:15
 
 
   

Hamarosan kiderül, h valójában milyen formában van. Akár el is tudom fogadni, h altatott minket. Nem lenne rossz taktika.
Viszont így a torna előtt nálam Del Potro, Roger és Murray a favorit!
Del Potro és Murray mérkőzése igazi csemege lehet, ha eljutnak odáig, amire tegyük össze a kezünket, iszonyatosan jó esély van! :)

29.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:17
 
 
   

Lehet, hogy iagazad van. Érdekes a párhuzam is, amit hozol, tetszik. Mindenki azt mondja, hogy Nadal az egyik legokosabb játékos, én viszont ezt nem érzem így. Ilyen korán túlerőltette a lábait, bár tény, hogy fantasztikus lába van (nem félreérteni:-)). Kíváncsi leszek az Openre, meglátjuk mi lesz. Ami viszont fura nekem, hogy az NS olyan magabiztossággal állította, hogy Federer így meg úgy...

30.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 28.
  • normaluser
  • 2009.08.31. 16:15

"Del Potro és Murray mérkőzése igazi csemege lehet, ha eljutnak odáig, amire tegyük össze a kezünket, iszonyatosan jó esély van! :) "

Ez nagyon jó beszólás, igazi teniszfan lehetsz.

31.
  • normaluser
  • 2009.08.31. 16:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 30.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:18

Hát nem tagadom!:)

32.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 16:34
 
 
   

Szerintem Potro megveri Murray-t, de csak akkor ha az első két szettet ő nyeri. Ha Murray nyerné akár csak az első szettet, akkor Potro szerintem már igen nehezen fordítana, nem a kondijáról híres. Rafa szerintem már elég jó formában lesz, elődöntő minimum, főleg egy fáradt Potro esetén.

33.
  • janek100
  • 2009.08.31. 16:35
 
 
   

Én arra leszek kíváncsi, hogy mit talált ki Nadal! Miben fog változtatni a játékával kapcsolatban! Ez a sérülés nem egy rossz mozdulat eredménye, hanem egy "izületgyilkos" játékstílus eredménye! Lehet ezt változtatás nélkül csinálni, de meddig? Biztos nem addig, ameddig azt Rafa és mi tenisz rajongók szeretnénk!:-)

34.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 31.
  • normaluser
  • 2009.08.31. 16:23

Helyes! A "nevemmel" ellentétben én is teniszrajongó vagyok!

35.
  • troy
  • 2009.08.31. 16:44
 
 
   

Tudom, hogy kicsit álom a győzelem, csak belegondoltam, mennyire klassz lenne...
:X

36.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 16:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • janek100
  • 2009.08.31. 16:35

Biztos változtatni fog idővel, de ebből szerintem még semmit nem fogunk látni a uso-en. Azért átvariálni egy megszokott játékot és főleg kényszerből, ahhoz sok idő kell. Jövőre már biztos látszani fog a változás, főleg a fontos salak szezon, meg Wimbi előtt.

38.
  • troy
  • 2009.08.31. 16:50
 
 
   

Én arra lennék kíváncsi, hogy vajon meg tudna-e tanulni jobb kézzel is adogatni? Én nem teniszezek a csuklóm gyengesége miatt, szóval fogalmam sincs.

39.
  • janek100
  • 2009.08.31. 16:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 36.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 16:45

Szerintem az izületeinek nincs túl sok ideje! Salakon a csuszkálások nem jelentenek akkora gondot, de keménypályán más a helyzet! igazából tudni kéne pontosan, hogy mi (volt) a gond a térdeivel! Szerintem egy GS torna egy egészséges izületet is le tud amortizálni a verseny végére, pláne egy olyat amelyik hajlamos a sérülésre! Igazából nem tudom, de annak ellenére, hogy Federer fan vagyok, természetesen féltem!:-)

40.
  • troy
  • 2009.08.31. 16:51
 
 
   

Olyasmit is olvastam, hogy sosem lesz szervagép, pont emiatt a bal kézre átszoktatás miatt. Mit gondoltok erről?

41.
  • troy
  • 2009.08.31. 16:51
 
 
   

Olyasmit is olvastam, hogy sosem lesz szervagép, pont emiatt a bal kézre átszoktatás miatt. Mit gondoltok erről?

42.
  • troy
  • 2009.08.31. 16:52
 
 
   

bocs, valami miatt duplán megy el...

43.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 16:58
 
 
   

Az átszoktatásról az jut eszembe, hogy Carlos Moya eredetileg balkezes, de rászoktatták arra, hogy jobb kézzel teniszezzen! Hehe!

44.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 16:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 41.
  • troy
  • 2009.08.31. 16:51

A szerváin még van ideje javítani és biztos hogy fog is. A játék minden elemében folyamatosan fejlődik, fejlődött eddig. Én arra vagyok igazán kiváncsi hogy Potro iszonyatos támadó tenisze ellen mit tud kitalálni ha összejönnek az elődöntőben. szerintetek?

46.
  • janek100
  • 2009.08.31. 17:04
 
 
   

Szerintem nagy előny a teniszben a balkéz! A játékosok 90% jobbkezes! Egy balkezes álltalában jobbkezessel játszik, egy jobbkezes leggyakrabban szintén jobbkezessel játszik! A gond akkor van, amikor egy jobbkezes összekerül egy balkezessel! Teljesen más taktikát igényel!

47.
  • janek100
  • 2009.08.31. 17:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 44.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 16:59

Szerintem rengeteget kell nyesni, be kell csalogatni a hálóhoz, le kell ültetni a labdát, nem szabad csak visszadobálgatni a lasztit, mert be fogja verni eszetlenül! Én a fonákjára játszanék a tenyerese az gyilkos!

48.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 17:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 47.
  • janek100
  • 2009.08.31. 17:08

Szerintem Del potronak nem csak a tenyerese gyilkos, azt az embert magát nevezem én gyilkosnak!

49.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 17:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 47.
  • janek100
  • 2009.08.31. 17:08

Potro ellen az a nyerő taktika, amit Fed csinál. Rövid nyesett labdák a fonákjára egészen addig amíg el nem fárad attól, hogy földig kell lemennie minden ütéshez térdel. amikor már ettől sem fog kipurcanni (ld. Garros ahol még 30-40 percet kellett volna bírnia) akkor szevasz. és ez a taktika is csak akkor működik, ha saját adogatás után tudják irányítani ellene a játékot. sztem Rafa hosszútávon nagy bajban lesz vele, de ezt kifejtettem már az egyik topicban.

50.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 17:13
 
 
   

Legyen igazad VivaRafa. Remélem bírni fogja a fárasztást. Ha összejönne a Murrey-Potro és belemennek egy 5 szettes kb.4órás kis mecsbe az sokat segítene. :) De azt mondom Rafának ha eljut odáig kell annyi önbizalomnak lennie, hogy ha szenvedve is de beharcolja magát a döntőben. Ott meg bármi lehet akár Fed ellen is.

51.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 17:15
 
 
   

Ha Nadal eljut addig, hogy az argentinnal meccseljen, az azt jelenti, hogy jó formában van. Akkor nem kell mást csinálnia, mint eddig: atomteniszt; nyomni, futni, lapátolni, odacsapni, VAMOS! Ennyi!
Ha nem megy, Del potro felmosatja vele a padlót...

52.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 17:15
 
 
   

nem biztos, hogy ki tudja fárasztani. ahhoz dominálnia kellene a saját adogatásai után. számára Rafa félelmetes felpörgetett ütései igazi csemegék. Montrealban Rafa alig-alig tudott néhány pontban irányítani. az argentin nem rohangált sehova, hanem felszálló ágban szétcsapta Rafa ütéseit. persze lehet, hogy ez csak azért volt mert Rafa gyengén játszott. borzasztó nehéz ezt kívülről megítélni. hamarosan kiderül(het).

53.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 17:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 51.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 17:15

így.

54.
  • Rafa007
  • 2009.08.31. 17:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 52.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 17:15

Montreál volt az első versenye a sérülés után. Abbó még sztem meszemenő következtetést nem lehet levonni. Egy esetleges GS döntő esélye pszihésen is teljesen más teher mint egy szimpla masters. Meglátjuk. Dehogy nagyon váro már végre ezeket a meccsket az biztos! :D

55.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 17:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 53.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 17:16

Imigyen akartam szólni én is. Bár egy 3 nyert szettig menő játék elvileg Rafa malmára hajtja a vizet, azért Potro folyamatos kifárasztásához folyamatos irányítás kell. Azt meg Potro nem adja már könnyen, főleg mikor olyan élesen játszik. Egyre "gyilkosabb" lesz az ember, sokat fejlődött az utóbbi időben. De úgy vélem hosszú távon neki is lesznek sérülés gondjai ilyen mozgással és fizikummal. A "korai" fáradtság problémát még kell oldania, főleg GS-eken. Amúgy szerintem a fonákja is korrekt.

56.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 17:31
 
 
   

Míg ti erről beszéltetek, én szétnéztem más "szentély-helyeken", és ezt találtam:
http://www.tennis.com/features/g...

@Fuzzy: van erre mód, hogy, aki netán nem értené, az kapjon belőle egy kivonatot?

57.
  • Viktor61
  • 2009.08.31. 18:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • vinc
  • 2009.08.31. 15:41

Golden Slam nincs,Graf amikor megcsinált egy Grand Slamet,mellé nyert
olimpiát akkor viccből nevezték el így.
Tehát Grand Slam-egy évben 4 torna AO.RG.Wimby,Us.:)

58.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 18:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • Viktor61
  • 2009.08.31. 18:04

van ilyen szócikk a wikin. Viva linkelte már. nekem is fura, de ...

59.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 18:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 17:31

persze. ha megírod:) az vicces, hogy Fed számára Rafa a kriptonit:)))

60.
  • tomma
  • 2009.08.31. 18:34
 
 
   

Nézd, ami Montreálban történt, abból sztem le kell vonni a következtetést. Delpo fizikuma egyszerűen nem GS-re "specializálódott". Szerintem is pusztitó az ember és bárkivel felmossa a padlót, ha jó napja van, de csak akkor ha birja erővel. Én arra fogadok, hogy 3 pláne 5 szettes meccseket nem fog sokat nyerni a pályafutása során. Egyszerűen rossz az "alakja" "fizimiskája" stb. Ha viszont tévedek és még tud fejlődni, akkor megvan a jövő világranglita gyilkosa és vezetője....

61.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 18:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 60.
  • tomma
  • 2009.08.31. 18:34

El tudom képzelni, hogy igazad van delpoval kapcsolatban.

62.
  • Barcelona
  • 2009.08.31. 18:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 59.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 18:31

Majd munkaidő alatt Fuzzy :-)

63.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 18:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 60.
  • tomma
  • 2009.08.31. 18:34

21 éves. mivel nagyon magas több idő míg elég izmot pakol magára. egyetlen kérdés, hogy a plusz kilókat mennyire bírják majd az izületei. tavaly ősz óta azt írom, hogy világranglista vezető lesz a srác. gyönyörű technikával játszik és folyamatosan fejlődik. ráadásul egyre taktikusabban nyomja és néha már az is kiderül mennyire jó keze van. nem mondom, hogy mindenkinél jobb lesz, mert Murrayvel nagyokat fognak játszani, de abban biztos vagyok, hogy Rafának nem fekszik a stílusa. ezt írtam néhány napja: 1. Potro két méter magas és eleve nagyon magasról is nyújtott kézzel tud ütni fonák oldalról azaz gyorsítani tud még a magas labdákból is. 2. egyre inkább felszálló ágban játszik, azaz hiába pörögne fel magasra a labda már az elején szétüti. 3. maga a kétkezes fonák, ami alapvonalalon simán felveszi a versenyt Rafa tenyeresével. Ugyanakkor Federer és Murray meg sem próbálja letolni az argentint a pályáról. Fed rengeteg labdát nyes röviden a fonákjára, amihez a földig le kell mennie térddel és két-két és fél óra után ettől kipurcan. Ugyan Rafa is sokat fejlődött (az év elején) ebben a műfajban (fonák nyesés), de azért nem ez a stílusa.
Potro ellen sokszor kell ritmust váltani és variálni a játékot, mert ha beáll egy ritmusra akkor helló van. A jelenlegi mezőnyben ezt Fed és Murray csinálja a legjobban.

64.
  • tomma
  • 2009.08.31. 18:58
 
 
   

1-et értek alapvetően !!

65.
  • troy
  • 2009.08.31. 19:03
 
 
   

Plusz fejben is eléggé egyben van.
Szóval nehéz dolga lesz Rafának, de remélem, kitalálták már Rafáék a sárkányfüvet. Toni szemüvegben van, biztos tud valami!

66.
  • janek100
  • 2009.08.31. 19:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 18:43

Teljesen egyetértek Delpo-val kapcsolatban! Hírtelen nyúlt ekkorára srác és az izmai nem tudták követni ezt abban az ütemben, ahogy kellett volna! Nem csodálkoznék, ha 1-2 éven belül úgy nézne ki, mint egy gladiátor! Emlékszem, hogy nem olyan rég úgy nézett ki Murray, de még Verda is, mint egy "szotyipöcs"!

67.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 20:08
 
 
   

tegyük hozzá, hogy Potro Slamen nem verte meg még sem Fedet, sem Rafát, de még Murrayt sem.

69.
  • janek100
  • 2009.08.31. 20:41
 
 
   

Bomba hír: Roger nyert!:-) Bár tipikus első fordulós meccs volt! Láttam már jobban játszani idén!:-) Tulajdonképpen ez természetes!

71.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 20:54
 
 
   

A legfontosabb dolog, hogy megnyerd a tornát. Természetesen szenzációs érzés volt legyőzni Rogert egy-egy döntőben, de szívesen nyernék Grand Slamet úgy is, ha nem ő az ellenfél. Egyáltalán nem fontos kit versz meg, csak a tornagyőzelem az, ami számít. Rafa

73.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 21:00
 
 
   

szerintem érted.

75.
  • janek100
  • 2009.08.31. 21:11
 
 
   

Ha nem lenne odaírva a neved, akkor is tudnám, hogy Te írtad!!!!

76.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 21:48
 
 
   
77.
  • matroid
  • 2009.08.31. 22:12
 
 
   

nadalnak a legjobb 8-ig szerintem ket zurosebb meccse lehet. az elso egybol a nyito meccs gasquet ellen, de az szerintem menni fog, mig a masik monfils ellen a 16 kozott. ha monfils eljut addig, akkor a spanyolnak nagyot kell kuzdenie. monfils szeret nagyok ellne jatszani, meg akkor is, ha legtobbszor kikap. de igazi showman, a nagy felhajtas feldobja. marpedig ha elkapja a fonalat, akkor nagyon kellemetlen tud lenni a francia.

mas.
lattam reszleteket fed elso meccsebol. nem sok energiat pazarolt az ifju amerikaira, az azert latszik, hogy nagyon sok van benne.

78.
  • zajic
  • 2009.08.31. 22:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 76.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 21:48

Olvastam a cikket, es nagyon tetszett a bejatszas. Azert legjobban egy Federer Nadal donto tetszene az USOPEN vegen. Persze nekem Fed gyozelmevel, de Nadal igazi visszaterese se lenne rossz.

79.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 22:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 77.
  • matroid
  • 2009.08.31. 22:12

Nadal felzabáéja Gasquet-t reggelire, ráadásul csak most tért vissza a francia a cuccozás után. A legjobb 8-ig valóban Monfils lehet tréfás, de az nagyon. Egy szettet lehet behúz a francia.

80.
  • matroid
  • 2009.08.31. 22:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 79.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 22:35

"Nadal felzabáéja Gasquet-t reggelire"

majd meglatjuk. a "cuccos" visszaterok altalaban nem kellemes ellenfelek, nagyon nagy bizonyitas vagy van bennuk.

81.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 23:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • matroid
  • 2009.08.31. 22:42

Félre ne érts, én nem néztem le Gasquet-t vagy ilyesmi, bírom a srácot, főleg a fonákját, de Nadal ellen egy GS-en nem hiszem, hogy nagy meglepit tudna okozni. A bizonyítási vágy meg messze nem ér fel egy GS előtti sok felhozó, tétmeccsel, ami ugye Gasquet-nak nem volt meg. Így azt tudom elképzelni, hogy max egy szett erejéig megszorongatja Nadal-t. De tévedtem én már sokszor :)

82.
  • Replica
  • 2009.08.31. 23:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • matroid
  • 2009.08.31. 22:42

Gaské kb ugyanaz a szint, mint Matyiő és Seppi. Nadal hozni fogja.

83.
  • iCreator
  • 2009.08.31. 23:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 82.
  • Replica
  • 2009.08.31. 23:11

Na most durván egyetértünk :)

84.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.31. 23:35
 
 
   

Gasquet sztem az egyik legjobb kezű játékos, de nem tud nyerni. (ezen a szinten). ez egyébként sajnálatos, mert jó lenne egy-két ilyen színes játékos. én sem hiszem, hogy most fogja megváltani a világot vagy magát.

85.
  • qazsew
  • 2009.09.01. 00:05
 
 
   

Nadalt nem kell félteni. Ezeket a taktikai változtatásokat viszont megnézném a játékában. Van egy olyan benyomásom róla, hogy nem egy verseny-tenisz alkat, inkább a teniszét rakta ugy össze eddig a bátyussal, hogy az alkata is elbirja, és persze neyrni tudjon vele. Az biztos, hogy nyerni nagyon tudott az eddigi játékával. Veszteni meg csak most tanulgat, de ha fejben dől el és nem a térdén mulik akkor nagyonhamarosan kezdödhet a régi nóta. Ahhoz inkább a többieknek kell tudni máshogy viszonyulni majd, bátorságra az utóbbi idöben szert tettek gazdagon.

86.
  • zorro
  • 2009.09.01. 02:31
 
 
   

Fejben mindig is a legerősebb volt a mai mezőnyben, Federestől, mindenestől. Megkockáztatom, hogy csak ezt tekintve a koránni mezőnyben is lett volna esélye, mert benne van a "gyilkos ösztön" (jó értelemnen) Federerrel szemben. Kérdés, hogy jelen állapozában a világ legkeményebb pályái az ő játékstílusával mennyire veszik igénybe az esetlegesen lazultabb szalagjait és izületeit.

87.
  • Turin
  • 2009.09.01. 09:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • vinc
  • 2009.08.31. 15:41

Vinc: nem így hívják, hanem Grand Slamnek. A Golden Slam emellé az Olimpiai cím begyűjtése is egyazon évben, de ez nem hivatalos kifejezés, csak újságírók találták ki.

88.
  • dina49
  • 2009.09.01. 09:20
 
 
   

Nahát, milyen kulturált 86 hozzászólás! Csak így tovább!

90.
  • Szisz
  • 2009.09.01. 10:30
 
 
   

Üdv minden kedves szurkolónak!
Na valahogy így kell hozzáállni egy US Openhez (feltételezem minden játékos így indul neki), csak hát jó ezt hallani:))
Akárhogy is lesz kezd visszatérni belé az élet és a harci kedv és ez így van rendben!

91.
  • Replica
  • 2009.09.01. 11:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 86.
  • zorro
  • 2009.09.01. 02:31

Nadal fejben nagyon erős, és versenyzői képességekben is a legjobbak közé tartozik. Ez utóbbi különösen fontos, hiszen enélkül nehéz megfordítani egy vesztésre álló meccset.

92.
  • montii87
  • 2009.09.01. 11:30
 
 
   

Hát igen fejben minden vita felett nagyon erős. Ha megnyeri idén a UO-t, ilyen előzmények után, akkor az hatalmas bravúr és siker lenne. Persze már egy negyed vagy elődöntővel sem kellene, ha úgy alakul szégyenkeznie. Azért egy Nadal-Murray-t és egy Nadal-Fed -et szívesen megnéznék. Csak remélem ezekig érvényesül a papírforma.

93.
  • fuzzydunlop
  • 2009.09.01. 14:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 88.
  • dina49
  • 2009.09.01. 09:20

jól nyomjátok:) végre teniszeznek, így könnyebb!

94.
  • pingvin
  • 2009.09.01. 17:28
 
 
   

Én annyit mondok (vagyis írok): VAMOS RAFA!!! :)

95.
  • Aviator
  • 2009.09.03. 10:13
 
 
   

Sziasztok,
Szerintem Rafánál fel van ez "építve" rendesen.Mármint,hogy meg akarja, és meg is fogja nyerni a US-t.Pontosan tudja, hogy mit csinál és hogyan.A legkonctráltabb játékos az egész mezőnyben,és ideje lesz már, hogy itt is a trónra üljön....csak lássuk már a döntőt!
Vamos Rafa,You're the best :)

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 01. 29. 21:02

AO: Van, amikor érdemes

olvass tovább
2012. 01. 29. 02:38

Ketrecharc

olvass tovább
2012. 01. 27. 17:56

AO: Ki jut fel a csúcsra?

olvass tovább
2012. 01. 25. 20:11

AO: Semmi különös nem ...

olvass tovább
2012. 01. 24. 23:06

AO: Küzdeni tudni kell

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések