Fuzzy Dunlop

2009. 11. 10. 15:11

Szafin: Agassi adja vissza a pénzdíjait

A párizsi fedettpályás tenisztornán pályafutása utolsó versenyén részt vevő Marat Szafin szerint Andre Agassinak vissza kellene adnia megnyert címeit és pénzdíjait, miután életrajzi könyvében bevallotta, hogy doppingolt. 

 -

"Bűnösnek érzi magát? Akkor ha annyira becsületes, adjon vissza mindent, amit megnyert - nyilatkozta az orosz sztár kedden a francia L,Equipe című sportnapilapnak. - Az ATP-nek van bankszámlája, oda visszautalhatja az összes pénzt."

Az Open (Nyílt) című, hétfőn megjelent memoárban a jelenleg 39 éves Agassi leírja, hogy 1997-ben metamfetamint szippantott, majd amikor értesült a pozitív doppingtesztjéről, azt hazudta a férfi versenyeket szervező ATP-nek, hogy véletlenül beleivott asszisztensének "feljavított" italába.
"Én például nem írnék önéletrajzi könyvet, mert nincs szükségem több pénzre - közölte Szafin. - Gondolom, azt remélte, hogy a botrány miatt több példányt adhat el, de szerintem teljesen hülye."

Az orosz fenegyerek hozzátette, nem szeretné megvédeni az ATP-t, de úgy vélekedett, hogy amit Agassi leírt, az rossz fényben tünteti fel a szervezetet.
"Megtartották a titkát, nem értem, hogy miért kegyetlenkedik velük. Vannak olyan esetek, amikor a legjobb, ha az ember befogja a száját."


Watch CBS News Videos Online

Agassi a 60 perc című műsorban

A hónap elején a Nemzetközi Doppingellenes Ügynökség (WADA) bejelentette, hogy magyarázatot vár az ATP-től, és később dönt arról, hogy vádat emel-e Agassi ügyében.

címkék: open, agassi, szafin

17 hozzászólás

1.
  • Nemeteva
  • 2009.11.10. 15:28
 
 
   

És milyen igaza van Maratnak!

2.
  • dina49
  • 2009.11.10. 15:33
 
 
   

Ez az ATP, a WADA és Agassi ügye. Majd ők eldöntik, mi legyen!

3.
  • Doctorpete
  • 2009.11.10. 16:10
 
 
   

Kíváncsian várom, mi fog még kiderülni róla...
A játékosok reakcióit pedig egyre inkább megértem, bár sztem Szafin sem az a fedhetetlen, makulátlan típus, és talán kicsit túlzás is, amit állít, de összességében ahogy ők sem, úgy én sem nagyon tudom mire vélni ezt az Agassi féle "kitárulkozást"

4.
  • janek100
  • 2009.11.10. 17:34
 
 
   

Sokan elnézőek Agassival kapcsolatban, mondván amiket tett az a magánügye! Amikor egy politikusról (Berlusconi), esetleg színészről (Hugh Grant) kiderült, hogy ribikkel hetyegett, akkora cirkusz volt, hogy csak na! Nekik nem a magánügyük? Aki vállalja a nyilvánosságot és az ismertséget, az viselkedjen ennek megfelelően (pláne egy teniszező). Egy ismert ember, egy sportoló, egy példakép, felelős a tetteiért! Fontosabb a póthaj, mit a RG döntő megnyerése! Agyrém!!!Szerintem nem sokszor kell Longines órában nyitogatni a gyerekek buszának az ajtaját!:-)

5.
  • matroid
  • 2009.11.10. 18:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • janek100
  • 2009.11.10. 17:34

en lapoznek ebben a temaban. en mar leirtam, hogy nem agassi csalt, hanem az atp. amiben szafinnak igaza van, hogy letezik betyarbecsulet a vilagon. az atp nem meszelte el andret, igy valoban fura, hogy most odapiszkit.
de ott es akkor nem agassi hibazott, hanem az atp.

6.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.10. 18:33
 
 
   

tegnap már megfutottuk ezt a kört. ha megnézitek a videót az sok mindent más színben tüntet fel. egyértelmű, hogy a mai napig nincs túl azon, ahogy gyerekkorában hajtotta az apja. nem volt fontosabb a paróka az RG-nél. hiszen néhány év múlva két szett hátrányból állt fel a döntőben (haj nélkül). nekem a Chang-ügy fekszi meg a gyomrom. a betyárbecsület meg privát ügy, neki fontosabb volt, hogy ne maradjanak ezek a dolgok belül.

7.
  • Dávid
  • 2009.11.10. 18:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 6.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.10. 18:33

Absolute egyetértek

8.
  • qazsew
  • 2009.11.10. 18:38
 
 
   

Safin holnaptól Potroval lesz elfoglalva, remélem ti is!

9.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.10. 18:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 8.
  • qazsew
  • 2009.11.10. 18:38

megígérem és a tegnapihoz fűzött kommented ül.

10.
  • baga
  • 2009.11.11. 09:30
 
 
   

Bocs, de én sem szívesen intézem el az Agassi ügyet avval, hogy az ő dolga és ő sem szent.Egy élsportoló a közélet része, ha akarja, ha nem. Pont azt írta, hogy a rajongói elvárási miatt hordott parókát. Nem hiszem, hogy a rajongói örülnek egy ilyen kitárulkozásnak. Azt sem hiszem, hogy meg akar szabadulni a "bűneitől", mert annak nem a legjobb módja , hogy más embereket kriizálok, leszólok. Szerintem Agassi eléggé éretlen személyiség maradt, hiába negyven éves és erre a korra már illene feldolgozni a gyermekkori sérelmeket is.

11.
  • petamas
  • 2009.11.11. 12:42
 
 
   

Agassi sosem volt egy könnyű eset. Emlékezetes például, hogy képes volt sokáig Wimbiben nem indulni a kötelező fehér szerelés miatt.
Talán jobb lett volna, ha nem tudjuk meg ezeket a dolgokat róla.
Ő tudja, miért tárta fel. Belső, vagy külső kényszer hatására, esetleg a pénz miatt? Mennyiben volt hatással a döntésére a családja(felesége elsősorban)?

12.
  • Turin
  • 2009.11.11. 14:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • baga
  • 2009.11.11. 09:30

És ki dönti el, hogy mikorra "illik" feldolgozni a gyermekkori traunákat?
A kitárulkozás talán nem szolgálhatja pont ezt a célt, hm?

13.
  • erisen
  • 2009.11.11. 15:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • Turin
  • 2009.11.11. 14:54

"A kitárulkozás talán nem szolgálhatja pont ezt a célt, hm?"

Magával a tettel van a probléma,nem a kitárulkozással. Ami megtörtént azt hiába csűrjük-csavarjuk,az akkor is megtörtént.
Példa:
Tegyük fel hogy brutális láncfűrészes gyilkosságokat követtem el 10 éve...
Most majd megírom egy könyvben,hogy én mennyire szánom-bánom,és hogy mindenki bocsásson meg nekem,mert a "gyermekkori traumáimat" így tudom csak kezelni.
Holy shit!

(Ja,brutális láncfűrészes gyilkosság <> drog+hazusságok
Csak a példa kedvéért volt,és az elvekkel van itt a probléma.)

14.
  • vinc
  • 2009.11.11. 18:25
 
 
   

egyébként mit szóltok ahhoz, hogy Simon elverte Ljubicicet sérülten?
ma meg Almagro elveri saját magát, Nadal meg csak visszaüti..

15.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.11. 19:15
 
 
   
16.
  • Turin
  • 2009.11.11. 20:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • erisen
  • 2009.11.11. 15:07

Nem értelek. Egy önfelszabadító kitárulkozás ("nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek" J.A.) simán lehet felszabadító a lélekre. Ha csak az ő lelki, szellemi stabilitása szempontjából nézzük a kérdést, ki nem szarja le, mit szól hozzá a világ? Lehet, hogy ő úgy érezte, erre van szüksége. Az ő szempontjából a többi mellékes.
Az meg, hogy anno mit csinált, mit gondolt, a mai Agassi szempontjából lényegtelen. Mármint ezek a dolgok kísérthetik, de semmi információval nem bírnak arról, hogy ma morálisan milyen ő.
Tehát ha a tettei miatt akarod elítélni, akkor kit ítélsz el? A 97-es Agassit, vagy a 2009-eset? Mert ez a kettő nem ugyanaz az ember.

17.
  • manna49
  • 2009.11.12. 19:13
 
 
   

Agassi mindig is egy fura teniszező volt,de zseniális.Marhaság volt megírni azt,ami lehet,hogy csak blöff. Neki már nem kell zsé !

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 21. 20:34

Kék után eső. Sose az ...

olvass tovább
2012. 05. 20. 01:11

Róma: elődöntők - Már ...

olvass tovább
2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések