Fuzzy Dunlop

2009. 08. 28. 23:41

A nagy Andy Roddick-hype

Andy Roddick megérkezett New Yorkba és megindult az őrület.

 -

Meghívták a David Letterman showba, ahol Sharapovához hasonlóan
az utcán mérte össze tudását a legendás showmannel.

Aztán kilátogatott a Yankee stadionban és még kicsit főzőcskézett is. 

 -

 -

 -

 -

Az amerikaiak nagyon odavannak, hogy végre hazai játékost ünnepeljenek Sampras után és erre manapság kizárólag Andy pályázik eséllyel.
A Lacoste pedig mondjon le.
Vajon miért nem képesek normálisan felöltöztetni Roddickkot?

US Open 2009

+
Federer
+
Nadal
+
Murray
+
Djokovic
+
Roddick
+
Del Potro
+
Tsonga
+
Soderling
+
más

címkék: us open, andy roddick

60 hozzászólás

1.
  • BoBKeLSo
  • 2009.08.29. 00:18
 
 
   

Hát, ott van az ágán Verdasco, Djokovics, Haas, aztán a papírforma alapján a 4 között még Federer is. Ez valóban egy hype.

Jó lenne látni, hogy nálunk is értékelik a teniszt, és tesznek is érte (azaz adnak rá sok pénzt), legalább a töredékét, mint pl. a kajak-kenura.

2.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 09:10
 
 
   

Fuzzy, most mi bajod van a Lacost-tal?
Roddick nagyon helyes ebben a "bugyi" kék polóban, biztos a szeme színéhez választották a poló színét. Engem jobban zavar, hogy az a sityka állandóan rajta van.

Ellenben Letterman nagyon ott van, zseniális a pasi.

3.
  • janek100
  • 2009.08.29. 09:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • BoBKeLSo
  • 2009.08.29. 00:18

Hiba lenne azt gondolni, hogy a kajak-kenu duskál a pénzben! A csónakházak siralmas állapotban vannak nincs pénz semmire! Egy külföldi versenyre más csapatok repülnek, addig a magyar sportolók buszoznak! Nem is értem, hogy ilyen körülmények között, hogy képesek ilyen kimagasló teljesítményre! Állami támogatás nélkül (vagy egy milliomos fater nélkül) semmi esély, hogy top teniszezőnk legyen!

4.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 09:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • janek100
  • 2009.08.29. 09:31

A hiba szerintem ott van, hogy a pénzeket nem oda teszik ahová érdemben járna.
Azt hiszem sok-sok pénz elment és az most mind hiányzik amikor a fociba (nevezzük grund focinak, mert annál nem volt több) tolták, csak tolták a pénzt és semmi. Miközben olyan sportjaink vannak ahol valóban csak a pénz hiány miatt nem érnek el eredményt, ilyen pl. korcsolya is ahol ha szülők nem finanszíroznak a gyereknek nincs ruhája egy világversenyre és nem tudnak elutazni sem. A kajak-kenuban pedig a sportolók szíve és az akarás ami előre viszi őket nem a pénz.
Amúgy pedig a teniszre ne várjunk állami támogatást hiszen a fától az erdőt sem látják, nemhogy azt mihez kelljen pénzt adni.

5.
  • janek100
  • 2009.08.29. 10:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 09:56

Anno Rogert is a svájci állam támogatta, saját erejéből nem tudott volna idáig eljutni! Na jó az Svájc! Annyi tehetség kallódik el ebben az országban pénzhiány miatt, hogy az elképesztő!

6.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 10:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 5.
  • janek100
  • 2009.08.29. 10:08

Ne gondold, hogy csak Svájc ilyen, nézd meg a többi országot, mindenhol a tehetségeket ellátják lehetőséggel, köztünk pénzel.
A legjobban az az érdekes, hogy még az oroszok is (ha kelet-európát vesszük) tolják a jobbnál, jobb sportolókat, lásd teniszezöiket akár.
Nem gondolnám, hogy az összes sikeres teniszező náluk mind gazdag családból származik.
Ettől tartunk ott sportban ahol tartunk, minden más fontosabb annál és így aztán a tehetségeink elvesznek a nagy rengetegben.

7.
  • janek100
  • 2009.08.29. 10:42
 
 
   

Svájc csak egy kiragadott példa, -és úgy ahogy írtad- rengeteg országot írhattam volna, ahol ez a dolog megoldott! Mit nevezünk sikeres teniszezőnek?! Tudja valaki, hogy hányadik a legmagassabban rangsorolt magyar teniszező?

8.
  • janek100
  • 2009.08.29. 10:48
 
 
   

Segítek, Balázs Attila a 401. helyen van! 108 ponttal! Roger 12040 pontnál jár! Természetesen nem fikázom, ha megfelelő támogatást kapott volna, csak a jó isten tudja, hogy most a hányadik helyen állna! nem is tudok olyan sportot mondani, ahol ennyire le lennénk maradva az élvonaltól!

9.
  • MASA
  • 2009.08.29. 10:53
 
 
   

A magyar teniszben, főként az utánpótlás nevelésben, hiszen a mai gyerekekből lesznek a jövő sztárjai nem feltétlenül a pénz hiányzik. sokkal jobban hiányzanak a megfelelő edzés módszerek, szakemberek, akik igazi sport embereket nevelnek a gyerekekből. A pénz, ami az utazásokhoz, a versenyzéshez kell, inkább csak a 13-15 éves korú versenyzőknél jelenthet gondot. De aki már oda eljutott, annak megfelelő összegeket fognak adni a szponzorok. Csak oda nehéz eljutni, ha addig nincs megfelelő edző, erőnléti edző, gyúró. És ami talán még nagyobb baj, ma Magyarországon főként a vagyonos szülök élik ki saját sznobériájukat a gyerekeik tenisz oktatásában, versenyeztetésében. Már hallottam 12 évesek tensizt tornáján olyan "cél prémiumot" egy anyukától, aki azzal akarta a kislányát rávenni egy mérkőzés megnyerésére, hogy ha nyer, ott, azonnal megbesz neki egy Nike tenisz ruhát. Ami csak 35e Ft volt. Hogy lesz így sportember a gyrekeből, aki a teniszt a játék öröméért játsza?

10.
  • janek100
  • 2009.08.29. 11:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 9.
  • MASA
  • 2009.08.29. 10:53

Én nem mertem kijelenteni, hogy magyarországról a szaktudás hiányzik! Az is, de ne feledjük, hogy a gyereknek ütő kell, ruha, cipő, stb... és nem kevés pénz, hogy eljárhasson teniszezni! Emelett persze megfelelő edző sincs! Egy mai átlag család nem tud kifizetni -tippelek- 30-40 ezer forintot! Én is játszom és sokszor látom, hogy egy edzésen van 30 gyerek és egy "edző"! Próbálnak ütni 5 tenyerest meg 4 fonákot elröhögcsélnek futnak egy kört, azt de jót teniszeztünk! Így nem megy!

11.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 11:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 9.
  • MASA
  • 2009.08.29. 10:53

Na ja, de megfelelő edzés módszerhez, vagy egy megfelelő edző megszerzéséhez nem kell szerinted pénz???
Ahhoz kell csak igazán!
Jól mondod a szponzor ad pénz, ruhát, bármit ha oda eljutsz. Na hát, addig amíg eljutsz addig, hogy szponzorod legyen addíg kell a pénz, és az utánpótlásnak kell csak igazán, hogy ne legyenek ilyen szülők mint a fenti példában.

Amíg Amerikában a legfontosabb, hogy előre vigyék ezeket ifjakat, és támogatják őket, szponzorálják addíg nálunk még néhányan szerintem azt sem tudják ki az a Szávay Ági!

12.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 11:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • janek100
  • 2009.08.29. 11:05

Ahová én járok teniszezni ott pontosan tudom, hogy 1 óra 2500 Ft és ez csak az edző, a többit számold hozzá (ütő, pálya stb...).
Gondolom ahhoz, hogy magasabb szinten játsz, nem csak úgy ütögetős szinten nem heti 1 óra edzésre van szükség. No akkor most számolj! Csak az edző ha napi 1 óra edzést számolok havi 50ezer forint! Ez az induló csomag a többi a csillagos ég!!

13.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 11:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 11:15

Bocsi nem feltétlenül neked szántam, csak a tiedre válaszoltam.

14.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 13:58
 
 
   

Én bírom a Lacoste-t, bár nem igazán értem, hogy az USA tenisz-zászlóshajóját miért pont egy francia cég öltözteti, amikor van egy elég jól menő amerikai sportszergyártó cég is. Gondolom azért a franciákkal se jár rosszul Roddick! :)
Szávay is játszhatna Tisza-ban... :)

15.
  • normaluser
  • 2009.08.29. 14:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 14.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 13:58

:)

16.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 14:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 11:15

És a 2500/óra még nem is a drágábbik fajtából való...
Szerintem egy itthon jól hangzó név, mint például Nagy Ő Sanyi, biztos magasabb órabérért ütöget a gyerekkel, mondjuk ő kezdőket nem is fogad!

De mostanság van egy szerintem elég jó kezdeményezés, miszerint egyes iskolákban (kísérleti célzattal) tesi óra keretein belül vagy délutáni foglalkozásként a Magyar Tenisz Szövetség támogatásával tartanak teniszt az ifjaknak! Csak kell hozzá egy klub, aki átveszi a tehetségeket és egy tesitanár, aki tud teniszezni! Nos, talán az utóbbiban hiány lehet... De hátha bejön!

17.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 14:48
 
 
   

A lacoste csúnya..
Andy összeveszett a Nikeval,így ez jutott:)

18.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 14:51
 
 
   

Nincs egy jó edző se Magyarországon!
Ezért játékos sincs..a női teniszről
ne beszéljünk..az más.

19.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 16.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 14:09

Jó lenne, éppen itt az ideje, hogy ezzel is foglalkozzanak az iskolákban, mert ugye a kötélremászás jó, csak kevés hasznát vettem az életben!

Viktor61:
Mi az hogy más a női tenisz??? Mire gondolsz??

20.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 15:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 19.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:11

Arra gondolok,hogy a magyar nőknél valaki két erőset és jól
üt a labdába az már tehetség.
Ez külföldön is igy van,ha megnézel egy harmincon kívüli
női teniszezőt sportolónak se néz ki.
Ez komoly.
Láttál már túlsúlyos férfi teniszezőt?
Ez nem a nők bántása,de amit nyújtanak nagyon kevés.
A férfi ranglista 1000. helyezettje bármikor megveri a női elsőt.
És ez nem csak az erőn múlik..még a röptét is két kézzel ütik!
Bezzeg régen Graf,Navratilova...ők még tudtak.

21.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 15:37
 
 
   

És pont ezért fér be az 50-be két magyar is.
Akik bárkit megvernek és bárkitől kikapnak.

Nem a nők ellen szól,csak a női tenisz ellen..
Bocs..

22.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 15:38
 
 
   

Pl.Safina világelső röhej,néha kikap 6:0,6:1-re:)

23.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 15:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 19.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:11

Pedig ha majd beesel egy mély árokba és csak egy inda lóg le a falon, akkor majd imába foglalod a tesitanárod nevét! :D

24.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 15:33

Egyetértek veled, remélem nem sértek meg senkit, de nekem unalmas a játékuk.
Van egy két olyan aki nekem tetszik, de Navratilovahoz és Grafhoz ne hasonlísd őket, mert egy lapon sem említhetők.
Nem bírom a közvetítőket, de az egyik alkalommal valamelyik azt mondta, hogy a női tenisz ma már erról szól ki mekkorát bír belebikázni a labdába.
Az egy másik kérdés, hogy ha túlsúlyos is valamelyikük, attól még játszhatna szépen és jól, de fantázia nincs a játékukban.

25.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 23.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 15:42

Tényleg, hogy erre nem gondoltam:))
Miután ezt megvétóztad kérdezek mást, súlylökést mire használhatnám???

26.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 15:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 24.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:42

Teljes egyetértésem,szintelen, unalmas és ez sikoltozás:)
Bár szerintem a túlsúly lelassít,ami nem előny az élmezőnyben.

27.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 15:38

Az, hogy Safina a világelső, az egy botrány! Erre számomra nincs jobb szó.
Mondom nem régen nézem az egészet, de ezt már a barátaimmal 100X megkérdeztük egymástól, hogy az hogy lehetséges? Arra jutottam, hogy plusz pontokat kap attól függően mekkora ütést mér a labdára, mert egyéb más okot nem látok.

28.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 15:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 15:33

Serena Williams testalkata számomra is rejtély! Hogy lehet egy profi teniszező (legyen nő vagy férfi) ilyen jó húsban heti isten tudja hány edzéssel... Vagy minden edzés után benyomja a szokásos zsíros kenyeret kolbásszal?!? Lehet, hogy attól van ilyen jó erőben is...

29.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 15:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 28.
  • EAadam
  • 2009.08.29. 15:51

:)))

30.
  • MASA
  • 2009.08.29. 16:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • janek100
  • 2009.08.29. 11:05

Pénz van a gyerekekk tenisze körül is. Elég ha megnézed egy 12-es vagy 14-es tenisz torna résztvevőinek ruháját, felszerelését. több százezer forintot elköltenek rá a szülők. Láttam hasonló korosztályos tornák résztvevőit a "gazdag" nyugaton. Ott nem volt ciki, ha valakinek nem a legújabb divat szerinti ruhája, cipője volt.

31.
  • MASA
  • 2009.08.29. 16:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 11:10

A megfelelő edző megtalálásához tehetség kell. A tehetséget hamar észre veszik az edzők, szakemberek. És segítik a fejlődést, főként nem pénzzel, hanem tanítással. Spanyolországban egy volt top 100-as játékos órája, amit max 6-8 gyereknek tart és hetente 3x, nem kerül többe 25eFt-nál. Szóval ez nem pénz kérdése. Náluk. Itthon sajnos igen.

32.
  • normaluser
  • 2009.08.29. 16:13
 
 
   

Tényleg nagyon tré a női tenisz mostanság :( Bezzeg ha a húsz évvel ezelőtti csajok ma lennének fiatalok, akkor lehetne jókat témázni! Hogy Seles megállíthatatlan vagy Graf visszavonul-e ha ne adj Isten kikap tőle Wimbledonban, vagy hogy Arantxa elkaphatja őket salakon! Meg hogy Sabatini milyen rossz formában van (tenisz szempontból) ...

Amúgy Henin tényleg visszatér? Ez mennyire komoly? Vagy csak pletyka? :(

33.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 16:23
 
 
   

Miből nevelődött volna ki a magyar teniszedző?
Sasa?:)
Röhej,de még ő volt a legjobb helyen.
Ezért mondtam a nőket mindegy ki eddzi..üss erőset,oszt jó:),
beférsz 100-ba.
A fiúknál több kell,de ez szakmailag nincs meg.
Kiküldeni őket Spanyolországba vagy USA-ba,akkor talán.

34.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 16:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • Viktor61
  • 2009.08.29. 16:23

Okosan és jól szóltál:))
Bocsi, ha bárkit is sértenék de Noszály Sanyit is nagyjából a Nagy Ő-ből ismertük mint óriási tenisz tudása miatt. Bár számomra ha ő lenne az egyetlen nagy Ő világon akkor inkább.......:)

35.
  • matroid
  • 2009.08.29. 19:10
 
 
   

nekem nincsenek illuzioim. magyarorszag evtizedek ota nehany sportban van az elvonalban, es meg ezekben is oriasi eroket kell mozgositania, hogy tartsa a helyet. amiben sosem voltunk nagyok, ott nem latok eselyt attoresre (talan egy ilyen sport van - a cselgancs. 92-ig szinte sehol sem voltunk, azota szep lassan a top10 orszag koze verekedjuk magunkat).

a tenisz igenis "urisport", a gyerek biztosan nem fog teniszezni, ha nincs szuloi hatter. en azt mondom, hogy magyarorszagon a legnagyobb gond, hogy a sport nem kepezi a hetkoznapok reszet se a gyerekeknel se felnotteknel. mi csak papiron vagyunk sportnemzet - DE igazabol nem uzzuk es nem nezzuk a sportokat, azaz nem kepezi az atlag magyar eletenek reszet a sport. elobb ezen kellene valtoztatni.

ha nyers akarok lenni: magyarorszagon rengeteg dolog nem mukodik jol, hogy a tenisz koztuk van nem orom, de ennel sokkal nagyobb bajaink is vannak.

36.
  • matroid
  • 2009.08.29. 19:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 31.
  • MASA
  • 2009.08.29. 16:09

ja es a roddick hype-rol.
nalunk nagyon rossz az elsportolink media megjelenese. egyreszt gagyi (lasd pl. fabry show), masreszt nem folyamatos, egy sportolo egy evbem alig van kepernyon. Nem tud kialakulni "elit", akikhez az orszag folyamatosan tud kotodni. Neha ugy erzem, hogy igazabol a magyarokat nem is erdekli igazan ki gyoz, csak az hogy valaki gyozzon.

37.
  • janek100
  • 2009.08.29. 19:53
 
 
   

Szerencsére megjött az arany színnel hímzett wimbledoni RF sapkám!:-) A gondot abban látom, hogy 100 emberből 90 az RF-re azt hinné, hogy Rita Faltoyano (a férfiaknak biztos ismerősen cseng a név) szerződést kötött a Nike-val! Sajnos fingjuk sincs arról, hogy ki Federer vagy akár Nadal! A legnagyobb baj az, hogy nem is érdekli Őket!

38.
  • MASA
  • 2009.08.29. 20:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 35.
  • matroid
  • 2009.08.29. 19:10

Talán segítene a tenisz megismertetésében, ha a magyar tenisz éljátékosok is hajlandóak lennének hasonlókra, mint Roddick, Agassi, Fed, stb. Azok a gyerekek, akik ezen a bemutatón láthatták őket, egy hatalmas élménnyel gazdagodtak. És talán közttük volt az jövő egyik csillaga is.

http://www.youtube.com/watch?v=r...

39.
  • zajic
  • 2009.08.29. 20:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 34.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 16:36

Azert ami Noszalyt illeti, nem teljesen ertek veled egyet. Ha fol emlekszem, tobbszor is ment legalabb 2 kort az RG-n, bent volt a legfobb 32-ben. Es az azert mar nem semmi.
De ami teny az teny, a magyar ferfi tenisz szinte nincs is.

40.
  • zajic
  • 2009.08.29. 20:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 38.
  • MASA
  • 2009.08.29. 20:25

Es ki volna az a magyer eljatekos? En ilyent nem ismerek, es sajnos azt hiszem, hogy a magyar gyerekek sem, tehat nem is neznenek fel ra.

41.
  • zajic
  • 2009.08.29. 20:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 38.
  • MASA
  • 2009.08.29. 20:25

de a bejatszast megneztem, hat az nagyszeru volt. De kellett hozza egy Agassi es egy Rodick is...

42.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 21:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 37.
  • janek100
  • 2009.08.29. 19:53

És mi az az RF a sapkááán??????

Jaj csak viccelek ám:))
Remélem olyan jól áll mint Federernek:))

43.
  • iCreator
  • 2009.08.29. 21:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 42.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 21:34

Rafael Federer :)

44.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 21:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 36.
  • matroid
  • 2009.08.29. 19:26

Teljesen egyetértek, ahogy Janek100-al is, igazából én is ott látom a bajt, hogy nem is érdekli az embereket a sport.
Itt van Ágikánk például akinek szinte semmilyen nyilvánosság nem jut!
Noszályról meg annyit, hogy volt, azután bejutott itt-ott nagyobb versenyeken és azután mi lett.... beleszürkült a negy semmibe és azután nagy örömünkben viszontláthattuk egy "remek" műsorban. Oriási, mit is adott az embereknek?


45.
  • Szisz
  • 2009.08.29. 21:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 43.
  • iCreator
  • 2009.08.29. 21:35

K.... jó:))

46.
  • janek100
  • 2009.08.29. 22:01
 
 
   

Rafael Federer?! Még a hideg is kirázott!:-) Mondjuk, ha Mirka fiút szűlt volna, akkor akár ez is lehetett volna a neve! Federer nagypapáját Ronald Federer-nek hívták, a faterját Robert Federer-nek, aztán jött a Roger és ha a hagyományokat nézzük, akkor az RF ismétlődés miatt akár Rafael is lehetett volna!:-)

47.
  • agimano
  • 2009.08.29. 22:25
 
 
   

azert megneznem, hogy ki gondol Rita Faltoyanora az RF-es sapka lattan, de komolyan. Azert, mert nem tudjak, hogy Roger Federer, meg nem biztos, hogy pont Rita Faltoyano jut az eszukbe. Neked viszont faszan az eszedbe jutott:) Ami engem egyaltalan nem zavar, csak erdekes, hogy masokrol feltetelezed ezt, kozben pedig te is tudod, hogy ki o. Ugy allitod be, mintha az embereket mar csak ez erdekelne a tenisz helyett, kozben te is vagod, hogy ki o. Ha erted, hogy mit probalok mondani.

Ahhoz a temahoz hozzaszolva, hogy nem adnak penzt profi teniszre, pedig annyit szeretnek hozzatenni, hogy en versenyszeruen vivtam eleg jol, ami ugye a legsikeresebb magyar sport, es kurvara nincs ra penz, pedig eleg sok penzt kap elvileg, kiemelt sportag, ha jol tudom. A vivofelszereles nagyon draga, akar tobb 100 ezer forint is lehet egy komoly felszereles, es azt az elejen a szuloknek kell megvenni... Szep sport meg minden, nagyon szerettem, de az eg egy adta vilagon senkit sem erdekel a vivas, mert senki sem erti, hogy mik a szabalyok, eleve harom fegyvernem van ugye, es mindegyiknel ertelemszeruen masok a szabalyok, es kurvara nem erti senki, hogy mi a kulonbseg, es nem is lehet latni a tvben, hogy mi tortenik pontosan. Es a hulye Gulyas kozvetiti a tvben, aki egy fasz. Elnezest, kedves ember, mert talalkoztam vele szemelyesen, es kedvesnek tunt, csak a vivashoz nem ert es ertelmesen sem tudja elmondani, hogy mi tortenik, mert o sem erti es/vagy nem latja, hogy mi tortenik. Es van meg par ilyen magyar sikersport, amelyek a magyarokon es meg 2 nemezeten kivul, akik szinten jok abban a sportban, a vilagon senkit sem erdekelnek. Szerintem a kajak-kenu is ilyen lehet, ami meg kb. a nemeteket erdekli rajtunk kivul. En sport tagozatos osztalyba jartam altalanosban es versenyszeruen vivtam, tok fontos volt szamomra a sport, de aztan elkezdtem a versenysport lenyegen gondolkozni, es arra jutottam, hogy a versenysport egyre inkabb masodlagos es en orulnek, ha nem koltene az allam sok penzt a versenysport tamogatasara. Koltsenek inkabb olyan sportpalyak epitesere es karbantartasara, ahova mindenki ingyen, avgy egy jelkepes osszegert lemehet futni, focizni, kosarazni. Valahogy erjek el, hogy a gyerekek megszeressek a sportot, ne pedig megutaljak a tesi orakon, es felnott korukban is sportoljanak, eljenek viszonylag egeszsegesen. Vagom, hogy nagyon jo elmeny, ha egy orszag egyszerre drukkol lelegzet visszatartva a tv elott valamelyik sportolojanak a tv elott, de attol senki sem lesz egeszsegesebb, es talan maga a sportolo sem, mert nagyon sok doppingszert be kell szednie, hogy kijusson az olimpiara. Tudom, hogy ha valamelyik sportagaban egy sportolo szep eredmenyt er el, akkor sok gyerek megy le edzesre, csak az a baj, hogy az az edzes versenysport edzes, es nem tomegsport, kb. 2 ev mulva a gyerekek 95%-a ababhagyja az edzest, es nem sportol semmit sem onnantol kezdve, mert nincs ra lehetosege. Az edzok nem orulnek, ha a gyerek mondjuk hegedu orara is jar edzes mellett, vagy ha mondjuk sokat kell tanulnia, hiszen ok olimpiai bajnokot akarnak nevelni. Szerintem elsport helyett inkabb tomegsportra kene kolteni, es ha majd lesz tobb penz, akkor talan elsportra is, de szerintem a tomegsport fontosabb. Bocs, hogy off voltam!

48.
  • MASA
  • 2009.08.29. 22:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 47.
  • agimano
  • 2009.08.29. 22:25

Igazad van. A tömegsportra kellene költeni. Onnan kerülnek ki azok a gyerekek, akik később élsportolokká lesznek. És a profi sportot nem kell állami pénzekkel támogatni. Benne a nevében. Profi. Ott már létezik az üzelti érték, amit meg lehet fizetni.

49.
  • mizu
  • 2009.08.30. 05:50
 
 
   

"Ettől tartunk ott sportban ahol tartunk, minden más fontosabb annál és így aztán a tehetségeink elvesznek a nagy rengetegben."

Az "ennek ellenére" lenne a helyes megfogalmazás..... Egyébként, ha megkeresed az Origón az interjút Kemény Ferenccel, rájössz, hogy olyan a magyar vízilabdázásban elő sem fordulhat, hogy egy tehetség is elvesszék. A pólóban sem volt soha pénz, ehhez elhivatott emberek sokaságára, és szisztematikus, kitartó munkájára van szükség. Ez a focin kívül sok más sportágban megvan nálunk, _ezért_ tartunk itt. Mi lenne, ha pénz is lenne?...

http://www.origo.hu/sport/vizila...

agimanoval egyetértek, röhej, hogy nincsenek rendes uszodák, sportpályák (rendes nyitvatartással!! - Bécsben pl. este 9kor is lemehettem úszni, ha akkor értem haza a melóból). Másrészt ha nem olimpikont akarnak faragni a szülők a gyerekből, már nem is érdekes.

A rendszeres (tömeg)sportnak pedig hosszútávon hatalmas a megtérülése (egészségesebb, vidámabb nemzet, stb.)

50.
  • janek100
  • 2009.08.30. 09:32
 
 
   

Hm, természetesen a Rita Faltoyano-s hasonlat tulzó volt, de nem találtam olyan hazai RF monogrammos "celebet" aki érthetetlen módon ismertebb, mint a világ legjobb teniszezője! Írhattam volna BB Évit is, vagy a Nagy Ő Anikót! Te álszent!:-) Úgy csinálsz, mintha Te nem vágtad volna egyből, hogy ki Ő?! Szerintem ezzel semmi gond nincs!:-)
Ha azt akarod, hogy a gyerekek elmenjenek sportolni, akkor tiltasd be magyarországon az internetet, a playstationt meg a x-boxot! Amikor gyerek voltam mindenki a parkokba volt, vagy 40-50 gyerek, ott ment a foci, számháború és amikor hazaértem anyám nem ismert meg, mert olyan koszos voltam! Senki nem üldögélt otthon! Más lett a világ!
Szerintem futni, focizni vagy kosarazni bárki elmehet, mert népszerű sport van benne pénz és megoldott az utánpótlás nevelés! Inkább megoldottabb, mint a többi sporté! Ha mondjuk ma vívni szeretnék őszintén szólva azt sem tudom, hogy melyik irányba kéne elindulnom!

51.
  • agimano
  • 2009.08.30. 12:53
 
 
   

regen honnan tudtad amugy, hogy merre kene elindulni? mert mi a tv teletextjerol:) ma mondjuk felmesz a netre es rakeresel:) mindenre ez a valasz, felmesz a netre es google.hu! szerintem az internet a legjobb dolog a vilagon, de tenyleg, kb. minden nap aldom azt, aki kitalalta. hulyeseg lenne betiltani, nem a nettel es a szamitogeppel, vagy a jatekokkal van a baj, hanem az emberekkel. regen, amikor az emebrek/gyerekek nem tudtak "semmit" sem csinalni, akkor sem mindenki focizot a parkban, voltak akik szipuztak vagy mas hulyeseget csinaltak, nem oldodna meg semmi sem, ha nem lennenek ezek a modern dolgok, mert igazabol az emberekkel van a baj, nem ezekkel a modern dolgokkal. nem tudunk merteket tartani.

52.
  • ettumifilii
  • 2009.08.30. 13:23
 
 
   

ha jól tudom sampras után már ünnepelték egyszer roddickot 2003ban:)

53.
  • janek100
  • 2009.08.30. 14:26
 
 
   

Régen tudtam, hogy hol van vívó edzés, mert tartottak az iskola sportcsarnokába (vidéken lakom)! Természetesen nem azt mondtam, hogy ne legyen net! Legyen net 14 éves kor felett! Szerintem alábecsülöd a videójátékok gyerekekre gyakorolt hatását! Régen nem hallottál olyat, hogy egy hülyegyerek bemegy az iskolába és halomra lövi a diáktársait! Az ilyen dolgokhoz nagyban hozzájárul az internet és a hülye öldöklős és lövöldözős játékok! Ez nem vélemény, hanem tény! Én is sporttagozatos voltam! Ovodás koromba kellett felvételizni!! Ez nem vicc! Elsőben sorakozó volt az osztályban, jöttek az edzők és megmondták, hogy ki milyen edzésre fog járni! A magasak mentek kosarazni, volt aki ment atlétikára, volt akinek a kajak-kenu jutott és aki semmire sem volt jó azt vitték focizni!:-)) Ha nem mentem két edzésre, akkor jött az edzőm családlátogatásra! Más világ volt és így utólag nem biztos, hogy olyan rossz volt!

54.
  • agimano
  • 2009.08.30. 15:11
 
 
   

hat en is felveteliztem a sporttagozatra, szoval nem olyan nehez elkepzelnem:))) meg emlekszem is, hogy nagyjabol mit kellett csinalni, meg hogy tulbuzgo voltam, es a talajgyakorlatban csinaltam valami plusz gyakorlatot is:) amugy nagyon jol latom, hogy milyen hatassal vannak a gyerekekre es a felnottekre is a szamitogepes jatekok, de szerintem ezek a meszarlasok nem a jatekok miatt vannak, szerintem ez tul van misztifikalva. en is jatszottam ilyen jatekokkal, es meg sosem jutott eszembe bemenni egy iskolaba es kivegezni ott a gyerekeket. valami koze lehet, hogy van ezeknek a jatekoknak ehhez, de max 1%, valami tipp, hogy ezt is lehet csinalni, de nem emiatt keletkezik bennuk a kenyszer, ez hulyeseg szerintem.

55.
  • janek100
  • 2009.08.30. 16:04
 
 
   

Zűrös családi háttér, a média, a fegyelem hiánya ezek összességében váltják ki az arra hajlamosakból az agressziót! Mi megy a Tv-ben lelötte, meghalt, megyilkolta, ilyen tragédia, olyan családi dráma! Mindenki ver mindenkit (buszsofört, ellenőrt, tanárt) Szerinted mit csináltak volna velünk, ha anno megütöttünk volna az egyik tanárunkat? Se fegyelem, se tisztelet nincs manapság!

56.
  • normaluser
  • 2009.08.30. 16:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 49.
  • mizu
  • 2009.08.30. 05:50

Annyira azért nem egészséges az élsport! A sport az igen. Én 11 évig fociztam, 20 éves koromig még kávét se ittam, volt egy térdműtétem, mindkét vádlim szétment és kb. három lépcsőfok kell ahhoz, h valami izom begörcsöljön a bal lábamban! A műegyetemen végeztem és higgyétek el komoly kihívás volt felmászni a K épület harmadik emeletére, pedig az egyetemig rohadtul egészséges életet éltem (papíron). Az a legkeményebb, h ezzel nagyon nem vagyok egyedül. Amikor Ágiról, Dzsudzsák Balázsról vagy Cseh Laciról beszélünk, akkor nem szabad elfelejteni, h ők a jéghegy csúcsa! Mire kitermeljük ezeket a bitang jó sportolókat, addig pár ezer kis srác meg kislány egészsége megy tropára a sérülések meg a folyamatos terhelés miatt! Arról ne is beszéljünk, h ebből Magyarországon mennyire nem tud megélni a versenyszerűen sportolók 85-90%-a.

57.
  • janek100
  • 2009.08.30. 17:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • normaluser
  • 2009.08.30. 16:17

Sajnos teljesen igazad van! Az élsport minden csak nem egészséges! Az élsport és a szteroid annyir összenőtt, hogy szinte már elválaszthatatlanok! Ben Johnson már anno megmondta, hogy csak az nem doppingol aki nem bukik meg! Phelps, Bolt stb ezt nem lehet istenadta tehetségből és kemény munkábol megoldani!!! MINDENKI doppingol az élsportban!!

58.
  • matroid
  • 2009.08.30. 18:20
 
 
   

off
valahol lattam az utolso 20 ev 100m vilagcsucsait. mar a futok kinezeterol meg lehet mondnai ki mit szedett. kb. 1995-ig (bailey volt az utolso) a szteroidot nyomtak (tehat nemcsak ben johnson), aztan jottek az EPO-k (lasd USA hegemonia) kb. 2002-ig, es utana a novekedes hormonok, esetleg genetikai doppingok (lasd a jamaicai atletakat).

59.
  • vinc
  • 2009.08.30. 22:42
 
 
   

valaki tudja, hogy hétfőtől mikor mennek majd a meccsek? úgy, mint cinciben? mert ugye ottmaradnak amerikában, ezért feltételezem...

60.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.30. 23:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 52.
  • ettumifilii
  • 2009.08.30. 13:23

persze. igazad van.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 21. 20:34

Kék után eső. Sose az ...

olvass tovább
2012. 05. 20. 01:11

Róma: elődöntők - Már ...

olvass tovább
2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések