Fuzzy Dunlop

2010. 04. 26. 23:36

Róma: tegyék meg tétjeiket

Számomra a torna kérdése, hogy mi történik a Federer-Nadal elődöntőben, illetve, hogy a világelső eljut-e egyáltalán odáig. Rafa ott lesz.

Roger Federer -

Róma

+
összejön, amire mindenki vár
+
Federer nem jut az elődöntőbe
+
Nadal nem jut az elődöntőbe

Szeretném látni az összes kommentet (3945) utolsó 100 hozzászólás

3846.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3837.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:01

Ahogy a tavalyi blöffösök között a kis kedvenced is az élre törhetett, az ász nélkül.

3847.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3837.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:01

hát én is kíváncsi leszek,arra hogy ebben a ,,blöffmezőnyben" ki az aki nagyot robbanthat(szerintem Verdasco lesz az) majd Párizsban

3848.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 20:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3844.
  • katma
  • 2010.05.08. 20:06

Legtöbbször olyan gyenge szöget üt, amit simán és jobban visszaküld az ellenfél, lábbal alig ér oda ezekre a lasztikra és elüti őket vagy középre zúzza, de legalább erre van magyarázat a legtöbb ki nem kényszerített hibájára nincs. Üt 1-2 szép pontot, de utána már nem indul be a Fed expressz, mint régen :s

3849.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3846.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:08

igazad van, tavaly nem volt toppon sem Roddick, sem Murray, sem pl. Djoko, vagy Davyd, Söder, stb....

de veled erről nem vitázom, mert alulmaradsz :-)

3850.
  • troy
  • 2010.05.08. 20:12
 
 
   

Sziasztok, most látom....
biztos Fed is szörnyen érzi magát, ne szidjuk/játok.
Biztos vagyok benne, hogy Madridban jobban összeszedi magát.
Nem láttam a meccset (Sanchez kisasszonynak kidrukkoltam előtte), mi volt?
Sokat rontott azt láttam, de milyen rontások voltak???

3851.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3849.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:12

Ezt most te kezdted! Még mielőtt elfajulnának itt a dolgok!

3852.
  • troy
  • 2010.05.08. 20:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3849.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:12

Pete, ez mi, hogy "kis kedvenced"?

3853.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3851.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:14

elismerem :-)
azert hagytam abba :-)

3854.
  • erisen
  • 2010.05.08. 20:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3844.
  • katma
  • 2010.05.08. 20:06

:-(
Sajnos most már túl közel van RG.
Annyira lent van,hogy 3 hét alatt innen nem lehet feljönni.
Én persze szurkolok továbbra is,de túl mély ez a gödör.
Megjegyzem a gödröt saját maga ásta ki...

3855.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3854.
  • erisen
  • 2010.05.08. 20:16

hidd el, egyszerűen elege van. először csak tudat alatt kezdett leállni, most már testileg és lelkileg is leeresztett.

3856.
  • katma
  • 2010.05.08. 20:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3848.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 20:12

De talán ez a gyenge szögütés is pont azt támasztja alá, hogy gyenge a formája ! Emlékezz amikor írtuk, hogy nem jó az, hogy IW és Miamiban gyengébbektől kikapott! Most olyan mintha ő sem bízna igazán magában!

3857.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:21
 
 
   

lehet, csak holnap reggel már el akart indulni madrid felé, autóval, ha már repülési tilalom lesz megint

3858.
  • katma
  • 2010.05.08. 20:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3854.
  • erisen
  • 2010.05.08. 20:16

Én is szurkolok és szerintem minden Fed rajongó, de kiengedte a gyeplőt a kezéből és nagyon nehéz lesz újra felkapaszkodnia! Persze ha akar!

3859.
  • cristobal0804
  • 2010.05.08. 20:27
 
 
   

durva azért fed,h ennyire nem érdekli már a játék.
Szerintem a Garrosig már nem fogja tudni magát összeszedni,viszont Wimbybe szerintem már alázni fog a döntőig,ahol egy Fed-Nad döntőt láthatunk :)

3860.
  • cristobal0804
  • 2010.05.08. 20:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3857.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:21

az se kizárt,kocsikázni akar a kicsikkel :D

3861.
  • cristobal0804
  • 2010.05.08. 20:29
 
 
   

c'mon fed szedd össze magad :) szükség van rád a profi teniszben :)

3862.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3849.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:12

Roddick és Murray aztán komoly tényező a Garroson:D Te maradtál alul!

3863.
  • katma
  • 2010.05.08. 20:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3859.
  • cristobal0804
  • 2010.05.08. 20:27

Nem hiszem, hogy nem érdekli! Sokszor ti mondtátok, hogy milyen fa arccal játszik! Most mondhatjuk, hogy nem érdekli de azt is, hogy formán kívül van! Én inkább erre szavaznék!

3864.
  • cristobal0804
  • 2010.05.08. 20:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3863.
  • katma
  • 2010.05.08. 20:33

Hát az lehet, de már mindent megnyert,egy idő után az is untathatja már..

3865.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3862.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:32

van amikor szeretek... :-)

3866.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3849.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:12

Btw, aki nem védi meg a pontjait, az nem a jóslatod szerinti Nadal, hanem Fed, aki már egy 250-esre sem jó! Mindig azal jössz, milyen szinvonaltalan, ahol Nadal nyer, na most dumálj, ez a 250-es is sok volt a svejcinek, pedig nulla komoly teniszező volt ott.

3867.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3865.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:35

A másik, hogy azt is buzgón hoztad fel, hogy Nadal nem vert meg top 10-es játékost, pedig ez nem igaz, megvert, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy ő nem kap ki a Top 10-en kívüliektől, míg Fed igen, azaz hozzá nem kell top 10-es, hogy kiessen.

3868.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3866.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:36

kettőnk között a különbség az, h én kimondom, amit Fed mostanában művel, az már égő.... és valóban, önmagához képest, néhol szánalmas teniszt játszik.

ellenben, ettől függetlenül, még mindig ő a legjobb, akkor is, ha holnap visszavonul :-)

3869.
  • Turin
  • 2010.05.08. 20:38
 
 
   

Le vagyok döbbenve, ezt már én sem vártam. Ha valaki azt mondja, h Estorilban a döntőbe sem jut el, akkor körberöhögöm. Mondjuk Clement ellen nem láttam már, csak a végét, szóval lehet, h akkor már bizonytalan lettem volna, nem tudom.

Sajnos totál motivációhiányt érzek nála. Barátomnak-kollégámnak is utóbbi években születtek gyerekei. 9 hónaposan tényleg burtális lehet velük, főleg kettővel. És Fedről vhogy nem hiszem, h csak azért elhúzna otthonról edzeni, h ne hallja a kicsik bömbölését.

Ráadásul Madridot Rafa kedvéért lelassították idénre, tehát ott sem lesz címvédés. :(

Azt hiszem, az Rg-n kell vhogy összekapnia magát 2-3 meccs alatt, meglátjuk mi lesz. Ha ott sem, akko sztem fél évre szögre kéne akasztani az ütőt, és később visszatérni. Esetleg az USO után pont beleférne.

3870.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3866.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:36

azért montenes most elég komolyan játszott, végig nagyon magas szinten teniszezett

3871.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:41
 
 
   

nem baj a holnapi nap zsír lesz,látni fogom ahogy John Terry a magasba emeli a Premier League trófeáját= LETS GO CHELSEA,FUCK UNITED

3872.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3868.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:38

na már csak az hiányozna,ha vissza vonulna :(

3873.
  • erisen
  • 2010.05.08. 20:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3870.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:40

Úgy teniszezett ahogy az ellenfele hagyta.
Elég elcsépelt de igaz.:-)

3874.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3867.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:37

Ezt most ne kezdd el!

3875.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3872.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:43

Én is a Chelsea-nek szurkolok, de már megint rossz kifejezéseket használsz!

3876.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3868.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 20:38

Mi is kimondtauk tavaly, hogy nem az igazi. Te most is Nadalt degradáltad, pedig nem is fikzátam fedet. Ennyit tudsz.

3877.
  • erisen
  • 2010.05.08. 20:45
 
 
   

Egyébiránt...
Mikor lesz új cikk? Ez a Róma előtti elég régi...
És mostanában nagyon ritkulnak a cikkek.:-(
Szívesen olvasnék egy Fuzzy véleményt pl. épp Federerről.

3878.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3873.
  • erisen
  • 2010.05.08. 20:43

hidd el, láttam már néhányszor játszani és ma kb. kétszer olyan agresszíven teniszezett mint szokott, mindent megpróbált, sok minden be is jött...sok labdamenet volt a második szettben ahol roger 6szor 7szer jó tempóban ütötte neki, és simán beleállt és gyorsított rajtuk...persze fed hibái is kellettek de azért le a kalappal montanes előtt

3879.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3870.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:40

Szerintem nem játszott jól Montanes sem. A statisztika sok mindent elárul.

3880.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3870.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:40

Vagy csak azért tűnik úgy, mert az ellenfele még nála is gyengébb volt?:)

3881.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:48
 
 
   

http://sporthirado.hu/cikk-tenis... --->
ha Rafa hozza Madridot,akkor újra #2 lesz,és ugyan így lesz kiemelve a Garroson--->Rog döntős lehet

3882.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3869.
  • Turin
  • 2010.05.08. 20:38

Szerintem ilyen korban már nincs értelme visszavonulni fél évre, majd visszatérni!
Majd, ha ő is úgy gondolja felpörög megint.

3883.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3875.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:45

akkor javítok: LOVE CHELSEA HATE UNITED

3884.
  • erisen
  • 2010.05.08. 20:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3878.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:46

Lehet hogy igazad van.;-)
Nem láttam a meccset...

3885.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3879.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:46

a statisztika semmit sem árul el :D

replica, rafain: láttam amit láttam, montanes nagyon jól játszott, szerintem, bár ez nem szubjektív, szóval jól játszott és kész

3886.
  • Turin
  • 2010.05.08. 20:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3882.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 20:48

Semmi hivatalos visszavonulásról nem beszélek. Akkor nem fél év, hanem legyen mondjuk USo utántól az AO-ig. Annyi sztem elég, h eldöntse, van-e még benne annyi motiváció a teniszhez, ami 2-3 évhez szükséges.

3887.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3881.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:48

ez elég merész gondolat látva az utóbbi hetek eredményeit :P ennek ellenére szerintem is a GS-en dől el igazán van e gond rogerrel

3888.
  • Turin
  • 2010.05.08. 20:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3876.
  • Replica
  • 2010.05.08. 20:45

Elsőre tényleg nem fikáztad, de úgy lenne igazán szép tőled (és nemeslelkű, bár tudom, h ez nem lehet elvárás :D ), ha a finom csipkelődésekre sem reagálnál ilyenkor, főleg úgy, h nyilvánvaló, h Doctorpete szar hangulatban van Fed mai "produkciója" után.

Ahhoz képest, amit te 1-2 Nadal vereség után levágtál, még mindig finom volt, és nőies. ;)

3889.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 20:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3871.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.08. 20:41

Hollow, hollow, hollow,
Chelsea's success is fucking hollow,
All the money it took,
Off that big russian crook,
But they'll never win three in a row...

3890.
  • Turin
  • 2010.05.08. 20:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3887.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 20:54

Én mégis azt hiszem, h eegy Gs azért elég más kávéház Rogernek. :) Valszeg még mindig 10x több motiváció.

Valamint óriási előny a 3 nyert szett, mert ilyen meccsen az utóbbi 3 évben Nadalon kívül csak 2 másik teniszező tudta megverni 1x-1x, ebből az egyik ott sem lesz, a másik szintén maga alatt. Ez olyan döbbenetes statisztika, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni.

3891.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:02
 
 
   

kikapott Fed? még nem olvastam vissza, csak látom, hogy elég fura kommentek vannak

3892.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 21:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3890.
  • Turin
  • 2010.05.08. 20:58

ezért mondom, ha a roland garroson jól szerepel(ami min. elődöntő) akkor senkit nem fog érdekelni ez a pár rossz verseny

viszont ha GS-en nem tud teljesíteni, esetleg kiesik elődöntő előtt, akkor a mélypontozás, gödrözés, krízisezés helytálló lesz

3893.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:04
 
 
   

basszus, bocs, hogy belerondítok a témába, de mehetnék a RG-ra és az idióta barátom nem akar menni, meg tudnám fojtani, egyedül is elmennék, csak pont akkor lesz a szülinapja, szerintem teljesen kikészülne, ha itt hagynám.

3894.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:05
 
 
   

nos, Fed minimum 2500 ponttal fog vezetni RG előtt (akkor is, ha Madridban el sem indul, és Rafa nyer). ez normál esetben elég lenne az első hely megtartására, sajnos most lehet, h nem lesz.

3895.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3892.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 21:03

Jaja, az elődöntőig el kéne jutni. Onnan meg már tőlem mindegy, mit csinál az idei RG-n, a Grand Slamet amúgy is lehetetlennek tartom, így legalább ez a "teher" lekerülne róla. :D

De az is várható, h előbb-utóbb a 23-as szériának is meg kell szakadnia... :) :( vagy Roger úgy akarna visszavonulni, h nem? :)

3896.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3892.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 21:03

szerintem még akkor sem kellene leírni, de az azért elég durva lenne, ha sem a RG-n, sem Wimbledonban nem tudna valamit alakítani. Lehet elmenne tőle a kedve örökre, lehet összeszedné magát utána.

3897.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3894.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:05

Ha a döntőben kikap Nadaltól, akkor Rafa kapásból 2620 pontot hoz rajta. És most döntőről beszélünk!

3898.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3897.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:10

Mennyit kapott tavaly Nadal? És mennyi jár az RG döntőért?

3899.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 21:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3893.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:04

hát ez nagy dilemma, mérlegelj :D

turin: az kemény lenne, hogy még bejutna pár elődöntőbe és utána visszavonulna :D bár ha most visszavonul akkor sem szakad meg :)

3900.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3897.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:10

Meg hát Madridban remélhetőleg nem esik ki az első körben... most már persze biztora semmit sem mondhatunk.

3901.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3897.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:10

bizony-bizony, milyen érdekes, h eltelt egy év, előbb gyengélkedett Rozsé, aztan Rafa (amiben a sérülése is benne van - Replica :-)), most újra rozsé, és mégis ők azok akik 1-2-ben vannak, lehetnek. többiek sehol.

3902.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:14
 
 
   

van már madridi ágrajz?

3903.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 21:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3896.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:06

hát leírni semmiképpen nem kell, mindig mondomha roger nem nyer több meccset életében akkor is többet ért el ebben a sportban mint bárki valaha fog

persze kivételek lehetnek, majd jön valaki és nyer 24 GS-t zsinórban és közben végig világelső marad

3904.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3902.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:14

Még nem láttam komplettet, Rogernek nagyon nehéz ága lesz.

3905.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3902.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:14

ágrajz?:)már van

3906.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3904.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:17

sztem a 2-3 fordulón túl felesleges is nézni ki van az ágon :_)

3907.
  • iCreator
  • 2010.05.08. 21:21
 
 
   

Azért ezt bírom, alig telt el 3 hónap, hogy Fed GS-t nyert, sőt a legutóbbi 4-ből 3-at megnyert meg egy döntő, erre most megy a fikázás, mert szokás szerint elbénázza a pöttöm tornákat. Miközben Nadal meg 1 évig tornát sem nyert, s ő is kapott ki top 10-en kívüliektől (Ljubo, Cilic). De megnézem majd Rafát 29 évesen, hogy kiktől kap ki, főleg amikor majd a GS-ekre fog koncentrálni. Roger meg buhúzza Wimbit és/vagy Uso-t meg egy Cinci-t aztán lehet visszanézni, hogy miket írogattatok most ide. RG-n viszont nem lesz elődöntő, tán negyed sem. Ez is be kell következzen egyszer. Bár szép lenne, ha ez évben uso-val meglenne a 25. semi.

3908.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3899.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 21:12

Rafa vagy Zs? hm:))) nem is tudom:))) rá kell beszélnem, de nem megy, pedig most még akciós repülőjegy is van 27000 ftért, nem hiszem el!!!!

3909.
  • Doctorpete
  • 2010.05.08. 21:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3908.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:23

én mennék a helyedben :-DD

3910.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3907.
  • iCreator
  • 2010.05.08. 21:21

Én egy RG elődöntővel már elégedett lennék. Aztán meg meglátjuk, milyen formában játszik a tornán: ha úgy, mint tavaly, akko üsse kő, jöjjön a döntő Rafával. Ha úgy, mint 2008-ban, akkor inkább elég az az elődöntő. :D

De amúgy nem temetem. :D És azt is megértem, hogy nem tud egy kisebb tornára felpörögni. Ha egy Mastersre nem tud már annyira, akkor egy 250-es Estorilra hogy tudna? :D Csak hát akko miért pont ezt a tornát jelölte ki felhozónak? Sztem lettek volna jobb lehetőségei... :)

Mindegy, tényleg nagy motivácihiányt látok nála, de azt nem hinném, h kiégés miatt fogja abbahagyni a teniszt. :)

3911.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3908.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:23

Rafa! ;) Zs az Zsolt, nekem meg a Zsoltok sorszerű "ellenségeim". :D

3912.
  • katma
  • 2010.05.08. 21:28
 
 
   

Brewer írta 16.16-kor
Rafa ágán Söd, Verda
Fed ágán Murry, Cilic,Ferrer
Fed elöszőr Becker vagy Moya, utána Wawrinka, majd Gulbis/Montanes közül valamelyik

3913.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3910.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:27

180-at kapott Rafa, tehát 1820-at szerezhet. A döntős legjobb tudomásom szerint 1200-at kap, tehát(csak) döntő esetén Rog 800 pontot bukik kapásból.

3914.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:31
 
 
   

"Mert amikor elkezdett zuhogni már tudtam, hogy ha ma kell a meccset lejátszani, ki fog kapni. Senki se gondolja, hogy csak azért mert játszottak, az a pálya alkalmas volt bármilyen játékra is: a magam részéről a legnagyobb eredménynek azt tartottam, hogy mindketten épségben jöttek le róla. A salak vizes, és nehéz volt, helyenként homokozónak tűnt, és nagy szél volt. Persze, ez mindkettejüket érintette, de a játéknál fogva, amit játszanak, Fedet nyilvánvalóan jobban hátráltatta, mint Montit."


Ezt Krumpli írta.
Mondjuk ez elég beszédes, anélkül, h kifogásokat keresnék Rogernek (nem is láttam a meccset), nem tartom kizártnak, h nem pont Estorilban, egy elcseszett salakpályán akarta kitörni a bokáját. :) Lehetséges, h némileg kímélőre vette a figurát? :)

3915.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3913.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:30

Értem. Kösz. Mindegy, még nagy az előny, meglesz az a 287. :)

3916.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3907.
  • iCreator
  • 2010.05.08. 21:21

Akkor sorold szépen fel kispajtás, kik fikázták itt Fedet! Nem lesz hosszú a lista. De te csak Rafát sértegeted szokás szerint! Grat!

3917.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3911.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:28

lehet, hogy Zsiga:)

3918.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3914.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:31

A salak nagyon gyors volt, utólag nézve ez is Montanesnek kedvezett :s Pedig a gyorsabb salakot mindig Rogernek húztuk be :/ Az idő nagyon szar volt, csak ők ketten voltak pólóban :D Szél fújt mint állat, látszott is, hallatszott is. :D A körülmények nem kedveztek Rogernek, de nem ezen múlott. Második szett Tie Breakban dupla mini break előnyt dobott el 5-2-nél, kiszerválhatta volna a meccset, ráadásul az utolsó pontot káprázatos nyerővel csinálta meg, azután már nem nyert pontot, elcsapott minden... :s 5-2-ről bukta a Tie breaket, borzasztó volt.

3919.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3917.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:33

Igen, még az jutott eszembe, de Zsigát vhogy nem tartottam valószínűnek. :)

3920.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3914.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:31

Megfordult a fejemben, különösen a TB-ben 5-2-es vezetésnél azt a három elrontott tenyerest elnézve... Meg a meccs után is olyan higgadtan nyilatkozott. Bár lehet, hogy csak már hozzászokott ;) :)

3921.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3918.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:39

kiszerválhatta volna a meccset = kiszerválhatta volna a szettet, pardon.

3922.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3918.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:39

Fed aszonta, hogy lassú volt a salak, de tény, hogy nem ezen múlt. Az a TB volt gáz.

3923.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3918.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:39

Fed azt mondja az interjúban, hogy nagyon lassú volt a salak. Amúgy nem aggódik, azt mondja, most már jó dolgok jönnek. A mozgásában nagyon nem bízik, pedig nagyon sokat edzett rá.

3924.
  • katma
  • 2010.05.08. 21:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3920.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:40

Mit mondott? Röviden ha el tudod mondani!

3925.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3922.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:42

Én pont ezek miatt a TB-k miatt nem aggódom. Egyszer megnyeri az egyik ilyet, és visszakattan a helyére fejben.

3926.
  • katma
  • 2010.05.08. 21:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3922.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:42

Kösz olvastam!

3927.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3908.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:23

Szerintem menjél :) Tudja, hogy ez fontos neked, azért nehogy már neki annyira rossz legyen néhány nap Párizsban, hogy ne akarja... Na mindegy, mondjuk én elfogult vagyok ;) :)

3928.
  • katma
  • 2010.05.08. 21:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3908.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:23

Én lecserélném Rafára:-)

3929.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3925.
  • Turin
  • 2010.05.08. 21:44

Igen, én is így gondolom, megnyeri az egyik ilyen meccset, amit mostanság elveszített (kezdhetné mondjuk Waw ellen Madridban... ;) ), aztán utána majd lassan helyre állnak a dolgok. Csak kár, hogy RG-ig már ennyire kevés idő van.

3930.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 21:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3922.
  • brewer
  • 2010.05.08. 21:42

Nekem úgy tűnt, hogy gyorsabb a tempó az átlagosnál (salak), de tény,h nem én játszottam rajta. Plusz Rómát láttam utoljára.

3931.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 21:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3917.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:33

Én mehetek veled, ha gondolod:) Na jó, nem leszek pofátlan:)

3932.
  • katma
  • 2010.05.08. 21:52
 
 
   

Azt mondja, hogy nagyon sokat edzett, annak ki kell jönnie valamelyik meccsen!

3933.
  • ettumifilii
  • 2010.05.08. 22:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3908.
  • agimano
  • 2010.05.08. 21:23

itt hiába kérdezed , senki sem ismeri zs-t, mindenki az rg-re fog szavazni :)

3934.
  • Replica
  • 2010.05.08. 22:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3907.
  • iCreator
  • 2010.05.08. 21:21

Igen, hülyegyerek kreátor, eddig nem fikáztam a svejcit, pedig megérdemelné, de a te szarságaid után mindjárt elmondom mindnnek, hogy okod is legyen rá. Tavaly Nadalt sérülés utáni lábadozásai alatt verték, fednek most mi baja, kifordult a tyúkszeme, azért veri mindenki? Majd behúzza Wimbit, jah, majd felébredsz és kiveszed a biliből a kezedet.

3935.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 23:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3934.
  • Replica
  • 2010.05.08. 22:40

Még nem telt annyi idő, hogy helytálló legyen ez az összehasonlítás. Amíg Nadal sérült volt majd épült fel, addig Federer nyert 3 GS-t és döntőzött US Openen. Azt sem kéne kifelejteni, hogy Federer összeszedett egy tüdőgyulladást február végén, tökre lefogyott az IW-n meg is jegyeztük. Jelenleg meccshiánya van, arra sem mernék nagy tételben fogadni, hogy Madridban legyűri Wawrinkát, legalábbis a mostani formája ezt sejteti.
Nincs túl jó helyzetben, de a mostból rögtön Wimbledonra és a füves tornákra asszociálni nevetséges. Visszakanyarodva az összehasonlításhoz, Nadal formába lendült, mikor? Pár hete, nyert két tornát. Már most összehasonlítani Federer tavalyi menetelésével, amikor Nadal nem volt/szét volt szánalmas.

3936.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 23:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3935.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 23:26

Szerintem idén elég jól játszik Rafa. A legrosszabb eredménye az AO negyeddöntő volt, és tavasszal kicsit rágörcsölt a fontos meccsekre. Meglett volna az önbizalma, akkor úgy gondolom korábban is nyert volna tornát.

3937.
  • normaluser
  • 2010.05.08. 23:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3936.
  • Rafain
  • 2010.05.08. 23:41

Egyáltalán nem játszik rosszul, nem is írtam ilyet.

3938.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.09. 00:31
 
 
   

Komoly. Nem vagyok benne biztos, hogy Fedet a könnyen behúzott AO!! után annyira motiválták volna a továbbiak amerikában. aztán látta hogyan játszik salakon Rafa és lehet, hogy nyolc év után lesz egy GS, ami elmegy. amit tavaly megnyert. de aztán jön még kettő. ahol szintén döntőzött és nyert tavaly. sztem eléggé egyértelmű mindenki számára, hogy már csak a GS-ekre hajt. így viszont nagyon nagy súlyt helyez azokra, amivel persze kockázatot vállal. lehet, most nem fog bejönni. eleve kevés tornát tervezett be. ebből három elment az első fordulóban. ezeket szokta az elején nehezen megnyerni, aztán hajrá tovább. most is megnyerte mind a hármat. majdnem. (meccslabdák, 5:5). így viszont már para van és ez meg is látszik rajta. valahol meg szakadnia a sorozatnak és erre az RG a "legjobb helyszín". sztem azért megnyugtató az AO döntőre is gondolni, mert Federer nem felejtett el teniszezni.

3939.
  • Turin
  • 2010.05.09. 01:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3938.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.09. 00:31

Egyetértek.

3940.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.09. 09:08
 
 
   

jó reggelt!
http://sporthirado.hu/cikk-tenis... --->
aki megnézi a linket az akkor olvassa el a második kommentet és reggeljen fel a honlapra,hogy ossza ki azt a ,,művészeti agyagedényt",én már megettem

3941.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.09. 09:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3912.
  • katma
  • 2010.05.08. 21:28

pfff 0___0


3942.
  • katma
  • 2010.05.09. 12:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3941.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.05.09. 09:10

Majd meglátod, ha ekkora szemekkel nézel:-))

3943.
  • Rafain
  • 2010.05.09. 22:16
 
 
   

Hol vagytok? Tippversenyt rendezzünk mindenképpen! Jelentkezzetek minél előbb!
Holnap kezdődik a torna.

3944.
  • agimano
  • 2010.05.09. 23:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3943.
  • Rafain
  • 2010.05.09. 22:16

már ma elkezdődött:) lemaradtam az ATP-s tippelésről. az előző tornán amúgy kedden kezdtük el a tippelést

3945.
  • Rafain
  • 2010.05.10. 00:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3944.
  • agimano
  • 2010.05.09. 23:47

Én Roddick-Ferrer,Rafa-Verdasco elődöntőket hoztam ki.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések