Fuzzy Dunlop

2010. 06. 03. 00:01

Hősök

Samantha Stosur a négyszeres bajnok Justine Henin után legyőzte korunk legnagyobb női játékosát, a világelső Serena Williams-et is.

Samantha Stosur -

Ez még úgy is döbbenetes teljesítmény, hogy Serena mélyen tudása alatt játszott (46 hiba, 39 nyerő, 9 kettős hiba!). Óriási dolog, mert ő minden körülmények között Serena Williams. Aki szett és break hátrányból, 2:6, 3:5-ös állásról is képes volt megfordítani a mérkőzést és a döntő szettben egészen mérkőzéslabdáig jutott. Stosur, - mint a mérkőzés során majdnem minden pontot - a meccslabdát is bátran játszotta meg, nagyszerű előkészítés után a hálóra merészkedett és Serena elütése húsz centivel hosszúra ment. Emberemlékezet óta Stosur az első, aki döntő szettben a "rendes játékidő" után Grand Slamen le tudta győzni Serenát. 6:6 után megcsinálta a breaket és képes volt saját adogatása mellett befejezni a meccset.

Stosur ellenfele a holnapi elődöntőben Jelene Jankovic lesz. Az újra top formában teniszező szerb lány a meglepetésember, Yaroslava Shevedovát verte két szettben.

Jelena Jankovic2 -

Van férfi hőse is a napnak Jürgen Melzer személyében. Az osztrák két simán elbukott szett és break hátrányból (3:6, 2:6, 0:2) fordítva verte meg a negyedik kiemelt Novak Djokovicot.

Jürgen Melzer -

A négy és félórás mérkőzés döntő játszmáját figyelhettük élőben, mert addig Rafael Nadal játékát csodáltuk, így fogalmunk sincs arról mi hozhatott fordulatot, de az ötödik szettben mindkét játékos kitette a szívét a pályára. Djokovic csak a döntő szettben legalább tíz break labdát mentett (a mérkőzés során húszat!), de 4:4 után egy maratoni játékban a holtfáradt Melzer addig rövidítgetett (balkezes kétkezes fonákkal, ami a Varázsló, Fabrice Santoro védjegye volt), míg megtörte a szerbet és a csere után a mérkőzésért adogatott. Négy óra tízenöt perc után most először állt vezetésre és egy ilyen meccset befejezni nem sétagalopp. Az első pontot Djokovic nyerte és a másodikat is egy csodálatos tenyeres kereszt elütéssel, ami pont az előttünk futó vonalon csattant. Carlos Bernardes a mérkőzést vezető bíró, akit többek között Andy Roddick nagy kedvence (te hülye, kövér disznó) lekászálódott a székéből és outot ítélt. Novak Djokovic nem hitte el, hogy ez megtörténhet, ráadásul az orra előtt, mivel a rövid kereszt nem sokkal a háló mögött csapódott le védhetetlenül. A Garroson és semmilyen más salakpályás versenyen sincs sólyomszem, mivel itt "látni a nyomot". Mi láttuk. És az amerikai tévések is, akik a közvetítés során használják a technikát. Djokovic a mérkőzés után annyit volt képes kinyögni, hogy "mit mondhatnék? ilyen az élet". Nyilván ő is tisztában volt vele, hogy az ötödik szettet le sem kellett volna játszania… Ennek ellenére a szerb eljutott break labdáig, de Melzer nyerővel hárított és a második mérkőzéslabdáját már értékesítettem, ami az osztrák tenisz legnagyobb sikere Thomas Muster óta. Édesapja sírva ünnepelte fia fantasztikus teljesítményét.

Novak Djokovic -

bent -

Az elődöntőben nem lesz egyszerű dolga (és akkor nagyon finomak voltunk), mert a négyszeres bajnok és ezidáig játszmaveszteség nélkül menetelő Rafael Nadallal fog játszani. Nadal ma a szupertehetséges Nicolas Almagrót verte két rövidítésben és egy lazább 6:4-es szettben. Almagro azonnal elvette Nadal adogatását, de a salakkirály 0:3 után visszajött és egészen az harmadik szett végjátékáig nem is volt több break a meccsen, mert mindkét játékos oroszlánként védte adogatójátékait. A két rövidítésben azonban Nadal egyértelműen dominált, összesen 5 pontot vesztett és egy pillanatig sem került veszélybe, hogy tisztalappal kerül-e a legjobb négybe.

Rafael Nadal -

133 hozzászólás

1.
  • marias.attila
  • 2010.06.03. 02:04
 
 
   

fúú, nagyon komoly az idei garros. Remélem Wimbi is ilyen lesz :-)

2.
  • agimano
  • 2010.06.03. 03:16
 
 
   

állítólag 1979 AO óta nem volt olyan nőknél, hogy a semiben ne legyen olyan, aki már nyert GS-t.

3.
  • agimano
  • 2010.06.03. 03:31
 
 
   

http://www.daylife.com/photo/09r...
http://www.rafaelnadal.com/sites... :))) :O:

haha, ez mekkora:

Q. It's been a long time you've not had a warning from the umpire for the time you take, and at 5 4, did you talk about it with Carlos? Was it about time?
RAFAEL NADAL: Well, I talked to Carlos because well, on the first one to accept this, because if I deserve it, I deserve it. And I think this put a bit of pressure on me, and then I had to play with pressure.
But these are the rules, and I understand the rules. So if I need a warning, and if I deserve it, I deserve it. They told me already I was a bit slow and taking a bit too much time.
I said I would improve, and at 5 4 in the second set I had this warning because I was taking a bit too much time. I was a bit too slow.
I thought I was being very fast. I didn't even take the time to wipe my face. I need a bit of time to think, and I had the feeling that I was, you know, too much aware of the time. I didn't want to be fined or to get a penalty point. I was making big efforts to be as quick as possible.
But I couldn't be any quicker, honestly. I think the second warning was not a warning I deserved. But, well, okay. I have a watch. I could have watched it. I didn't. (laughter.)

4.
  • agimano
  • 2010.06.03. 05:52
 
 
   

Söderling elmondta, hogy szereti, ha olyan az idő, mint amilyen a Fed elleni meccsén volt, mert hamarabb le tudja támadni a labdát, Rafa meg elmondta, hogy azt szereti ha süt a nap és gyorsabb a pálya. Megnéztem és egyelőre vihart mondanak vasárnapra.

5.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 07:29
 
 
   

már, hogy kerül tisztalappal a legjobb négybe rafa? tisztalapos ütésekkel?

6.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 07:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • agimano
  • 2010.06.03. 05:52

mondjuk viharban meg nem teniszeznek szóval az egyiküknek sem jó :)

7.
  • agimano
  • 2010.06.03. 07:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 5.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 07:29

haha, én is ezen gondolkoztam, arra jutottam, hogy tiszta lappal, vesztett szett nélkül:) vagy ilyesmi:))

viharban nem fognak játszani, de valószínűleg nem lesz egész nap vihar, de nyomott lesz a levegő, párás, esős, stb

8.
  • rafani
  • 2010.06.03. 07:56
 
 
   

BOLDOG SZÜLINAPOT RAFA!!!

9.
  • troy
  • 2010.06.03. 08:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 5.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 07:29

Csont nélkül :D


10.
  • troy
  • 2010.06.03. 08:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 8.
  • rafani
  • 2010.06.03. 07:56

Csatlakozom, Rafaelt sokáig éltesse, és sokáig lássuk még a pályán!!!!!!!!

11.
  • agimano
  • 2010.06.03. 08:43
 
 
   

Holnap Rafa már egy 24 éves bölcsességével fog játszani:)) Boldog szülinapot Rafa!

12.
  • lemyke
  • 2010.06.03. 08:49
 
 
   
13.
  • erisen
  • 2010.06.03. 09:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • marias.attila
  • 2010.06.03. 02:04

Komoly?
Igen?
És melyik meccs volt komoly?
Möri-Gaszké,Fed-Söderling,Djoker-Melzer. Kb.ennyi.
Monfils-Fognini a botrány miatt volt emlékezetes.
Még a Ljubo-Fish mondjuk.
Aztán ennyi.

14.
  • troy
  • 2010.06.03. 09:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • lemyke
  • 2010.06.03. 08:49

Odaégettem a pirítóst, miközben néztem a videót. Írok majd egy rövid esszét a vamosba, mert elérzékenyültem.

15.
  • troy
  • 2010.06.03. 09:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • erisen
  • 2010.06.03. 09:03

nem komoly, ott a smile és Attila Murray szurkoló :)

16.
  • lemyke
  • 2010.06.03. 09:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 14.
  • troy
  • 2010.06.03. 09:24

:) oké várom az esszét

17.
  • troy
  • 2010.06.03. 09:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 16.
  • lemyke
  • 2010.06.03. 09:39

kb 1-2 óra, mert most mennem kell el, ti is írhattok szívesen olvasnám másokét is :)

18.
  • lemyke
  • 2010.06.03. 09:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 17.
  • troy
  • 2010.06.03. 09:40

oké, most nekem is mennem kell, csak délután leszek

19.
  • erisen
  • 2010.06.03. 09:57
 
 
   

Az hihetetlen mit művelt ez a két ember (Djoker-Melzer).
Az elejétől kezdve néztem a meccset,és olyan nagyon nagy színvonal nem volt,Djoker hozta amit várt mindenki. 1 breaklabdáját rögtön kihasználta,Melzer meg 2ből egyet sem. A 2.set hasonló volt,Djoker 2/2 breaklabdát megcsinált Melzer meg megint képtelen volt breakre,holott többször is oda került a lehetőséghez. De 3/0. Djoker nem játszott igazán jól,de az éles szitukból mindig jól jött ki,és az utóbbi időkhöz képest jól adogatott (első szervák 1.set 72% 2.set 79%). Mondjuk a 2.setben az első szervái gyengébbek voltak.Itt teljesen azt hittem Melzer összeesik. Elég frusztráló hogy te mindig elhibázod,az ellenfél meg az összes lehetőségét megcsinálja. Így is kezdődött a 3.set...Djoker break+saját adogatás.
2-0 sima ügy. De nem. Itt valami nagyon megtört Djokerben. Nem is értettem.Zsinórban 7 game-et bukott (+1-et a 4.set elején)!!
Szétesett a szervája,minden 2.-ra ütött csak be elsőt(56%) és az élüket vesztették valahogy. De ez csak egy dolog,valami brutál módon kezdett rontani (5 nyerő 19 unforced a 3.setben),de tényleg a semmiből. Melzer sem játszott jól,ő is több hibát ütött mint nyerőt,de szerencséjére Djoker itt teljesen összeesett.Dehát láttunk már korábban is ilyet Djokotól.
A 4.setre mindkét srác feljavult. Djoker egyszerűen nem tudott élni a lehetőséggel hogy Melzer iszonyat gyengén adogatott (43%-ban az 1.szervák),és döbbenetes adat a 4.set-ből NEM VOLT BREAK!!! :-)
Mondjuk az nem semmi hogy Melzer a 2.szervái után 79%ban nyerte a pontokat.
Hogy Djoker ennyire nem tudott mit kezdeni a 2.szervákkal.
Az vicces volt hogy 4-3as Melzer vezetésénél vagy 15percig szórakoztak egymással,amíg nagy nehezen Djoker hozta a game-et. :-)
Itt volt egy rakás breakpoint-ja Melzinek.
Melzer egy kicsit volt csak jobb ebben a setben,és épp ezzel a kicsivel vitte a set-et ami 79! percig tartott.:-)
Az 5.set hihetetlen volt. :-) Szerintem nagyon izgalmas volt. És szép pontok voltak. Azért közben a hibák is jöttek,de ezt 4 óra tenisz után teljesen természetes. Amit Melzer összerohangált az 5.-ben az egész egyszerűen emberfeletti volt. És Djoko is rengeteget dolgozott. Mindketten többször ott voltak a break közelében de csak a végén sikerült 1 Melzernek. Mondjuk csoda hogy Melzit nem breakelték mert 44%ban ütötte az 1.szervákat.
Az az ominózus pont meg szerintem is csípte a vonalat (bár csak a képernyőn láttam lassítva). Így 0-30 helyett 15 mind. Végülis lehet hogy nem számított,mert Djoko nem ott rontotta el hanem a 3.set elején.
Az utoló setet nem lehet leírni,azt látni kell.:-)
Aki lemaradt róla bánhatja.
Ha Melzert valahogy talpra állítják majd Nadal ellen akkor ennél azért jobb játékra lesz szüksége.
Lehet hogy itt az új Muster? :-)
Már tavaly Madridban is bírtam Melzer játékát,és most itt a nagy lehetőség előtte.

20.
  • chubby967
  • 2010.06.03. 10:05
 
 
   

Óriási az eusport2! A képen a tegnapi női foci, alatta a hang a Nadal-Almagro meccs közvetítése.:)

21.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 10:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • chubby967
  • 2010.06.03. 10:05

:D nagyon vicces, ezt nem tudom h csinálták...

22.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 10:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • erisen
  • 2010.06.03. 09:03

volt még azért pár...lányoknál is volt ráadásul

23.
  • chubby967
  • 2010.06.03. 10:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 21.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 10:09

Gondolom,az volt a cél, hogy aki tegnap lemeradt ezekről a meccskről, az most egyben bepótolhatja ez egészet.:D

24.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 10:50
 
 
   

amúgy emlékeztek még gondolom a hit for haiti cuccra az ao-n amit fel is tettek részletekben a youtube-ra de a régi videón pont kimaradt egy rész amiben volt egy elképesztő pont : http://www.youtube.com/watch?v=Y... 4:00-tól 4:35ig kb. assszem ezek után a rafanak nincs jó keze vitát lezárhatjuk ha volt egyáltalán ilyen :D

25.
  • agimano
  • 2010.06.03. 11:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 24.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 10:50

ez az AO-s olyan vicces volt, az amerikai nagyon gáz volt, de ez vicces volt, ennek a végén, amikor fed megszólal, hogy that was in the net, az nagyon vicces:)

26.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 11:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 25.
  • agimano
  • 2010.06.03. 11:01

igen, hiba volt iw-ben megismételni, főleg agassival...

27.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 11:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 26.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 11:08

monduk gyűjtöttek ott is szóval nem volt hiba

28.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 11:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 25.
  • agimano
  • 2010.06.03. 11:01

stosur mondjuk kilóg a sorból, meg sem szólalt és tök sokat hibázott mintha ideges lett volna...rafanak meg rogernek viszont az összes trükkös megoldásán látszott, hogy a tenisz istenei :D :P

29.
  • sinnet
  • 2010.06.03. 14:55
 
 
   

Rafa-Melzer egyértelmű a meccs kimenetele:), de remélem izgalmas meccs lesz:DVamosssssssss:)

30.
  • sinnet
  • 2010.06.03. 15:01
 
 
   

már nincs sok vissza hétfőig:) No 1:D..Nadal indul Londonban?

31.
  • REALista
  • 2010.06.03. 15:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 24.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 10:50

Kösz a linket ezt végignézem.:)

32.
  • rogerforever76
  • 2010.06.03. 15:03
 
 
   

"Despite his loss to Soderling just hours earlier, World No. 1 Roger Federer turned up for the World Champions Dinner and was greeted with a standing ovation upon his entrance. "I get standing ovations from people thinking they'll never see me again," Federer told ESPN.com. "I don't know if I've ever enjoyed tennis more… I had to tell the press something, so I said I'd play through the 2012 Olympics."

Vicces, mondhatta volna akkor már azt is, h 2020-ig fog játszani....

33.
  • REALista
  • 2010.06.03. 15:05
 
 
   

Szerintem már szinte borítékolható a Söd - Nadal döntő és ha Söd úgy játszik ahogy Fed ellen akkor bármi megeshet.Vamos!:)

34.
  • REALista
  • 2010.06.03. 15:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • troy
  • 2010.06.03. 09:24

Jah akkor savanyú a szőlő?:D

35.
  • stela
  • 2010.06.03. 15:27
 
 
   

Schiavone elso szett es Dementieva feladta... az olasz a dontoben!!!! Kiraly :))))

36.
  • stela
  • 2010.06.03. 15:42
 
 
   

Na most olvasom a cikket, nem is tudtam, hogy Fuzzy ertekesitette Melzer masodik meccslabdajat. A nezokozonsegbol!! Nem semmi.. :)

37.
  • cristobal0804
  • 2010.06.03. 15:44
 
 
   

http://img541.imageshack.us/i/aa... :)


Igen, Rafa indul Londonban.

38.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 15:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 36.
  • stela
  • 2010.06.03. 15:42

valoban a 3. volt. valoban ez a legfontosabb momentum a cikkbol.

39.
  • stela
  • 2010.06.03. 16:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 38.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 15:58

ugyan mar :)

40.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 37.
  • cristobal0804
  • 2010.06.03. 15:44

jól néz ki a torta:) én végül nem sütöttem "neki", mindenki jobban jár így:))

41.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • REALista
  • 2010.06.03. 15:05

ha borítékolható, akkor mi lesz a meglepetés? vagy te mit borítékolsz? vagy mikor eshet meg bármi? mondjuk a vamosból gondolom Rafa győzelmét borítékolod. én nagyon nem borítékolom, de bízom benne, hogy jól fog játszani Rafa és a végsőkig küzdeni fog. Szeretném, ha Rafa elégtételt venne a tavalyiért. Melzer szerintem semmilyen problémát nem okozhat neki. Szerintem Berdych sem Södnek, de többen azt mondják, hogy igen. Holnap kiderül:)

42.
  • cristobal0804
  • 2010.06.03. 16:29
 
 
   

Rafa ruhája wimbledonban: http://img268.imageshack.us/img2...

Fed ruhája wimbledonban: http://img441.imageshack.us/img4...

43.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 16:34
 
 
   

Kedveseim, tortat lattatok! Ma jofej vagyok. A gyoztesnek es katmanak megvettem a sapkat, Agi pedig kap "bejaros" cikket, fotoztam hozza.

44.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:34
 
 
   

basszus, valaki elmondhatná, hogy mit tud rafa új húrja, mert kb mindenhol mást mondanak, eddig azt mondták, hogy jobban tud vele pörgetni, aztán a sajtótájékoztatón azt mondta, hogy jobban érzi vele a labdát, olyan, mintha tovább maradna az ütőn, amikor megüti. Aztán azt is olvastam mostanában, hogy nagyobb mélységet tud vele elérni és most megkérdezték tőle a kérdezz-felelekben, hogy igaz-e hogy kevesebb topspint tud ezzel ütni és inkább mélységet tud adni a labdának, és azt mondta, hogy nagyjából igaz. Szóval akkor kevesebb pörgetés...

45.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 16:35
 
 
   

Katma a durva meloert off corse.

46.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 42.
  • cristobal0804
  • 2010.06.03. 16:29
47.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 45.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 16:35

a kis mákos:) mondtam, hogy én vállalom, de ő akarta:)

48.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 43.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 16:34

köszi:)

49.
  • sinnet
  • 2010.06.03. 16:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 37.
  • cristobal0804
  • 2010.06.03. 15:44

tök jó lett a torta:DVamos...

50.
  • cristobal0804
  • 2010.06.03. 16:38
 
 
   

:) semmi eksztra ez a cucc.

kaptok vmi ajándékot?? :DDD

51.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:45
 
 
   

hát mi legyen rajta extra, ha fehérnek kell lennie, Rogerén van ilyen kis behúzás, ami az ingeken szokott lenni, nem tudom, hogy hogy hívják azt. Roger lehet, majd még valami arany színű palástot is felvesz és úgy vonul be:))) (csak viccelek!)

52.
  • cristobal0804
  • 2010.06.03. 16:46
 
 
   

:)))) értem én h fehérnek kell lennie :P

53.
  • agimano
  • 2010.06.03. 16:51
 
 
   

tényleg fuzzy ettél olyan málnás sütit, Szántó petra mindig áradozott, hogy az milyen finom

54.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 17:03
 
 
   

Semmi extra, o biztos osszekoti a Garrossal fejben. A Lukacsban, vagy annak az otodeert a Vaci ( vaci foutca) jobb van. Na lepek kicsit bringazok begre a varosba, este leszek:)

55.
  • agimano
  • 2010.06.03. 17:25
 
 
   

éljen az osztrák akcentus:))

56.
  • agimano
  • 2010.06.03. 17:28
 
 
   
57.
  • raffaforever
  • 2010.06.03. 18:17
 
 
   

ez a két női elődöntő nagyon gáz volt,jankovics ugy nézett ki mint aki azt sem tudta hol van,ennyire beremegni hogy nyerhetne egy garost,érthetetlen,szegény dementieva is sohanapján lesz g.s. bajnok..háát stosurnak ezt mármeg kell nyernie ,de azok az izmok amik rajta vannak -nem női izmok...

59.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 18:51
 
 
   

fuzzy: a eurosportosokkal találkoztál? ők is kint vannak

60.
  • katma
  • 2010.06.03. 19:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 54.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 17:03

Szivesen:-)))

61.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 20:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 59.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 18:51

ja, mögöttem ültem. Gábor megöregedett és meghízott. nem beszéltünk. két év után most írtam be a blogjára, annyira bicskanyitogató bejegyzést írt.

62.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 61.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 20:50

azt nem is láttam, csekkolom...amúgy nem ismer fel téged, nem?

63.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 61.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 20:50

mert verekedhetnétek egyet, minden lehetőség adott :P :D

64.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 21:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:09

?

65.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 64.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 21:28

ja semmi, vicceltem, volt egy-két szóváltásotok az elmúlt években a salakblogon, csak a azért :D

66.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 21:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 65.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:32

kettő volt összesen. két kibaszott arrogáns poszt kapcsán. az egyikben Tony Nadalt gyalázta és ez a másik. azért ez nem olyan sok. vagy pont, ami után nem viselem az arroganciát.

67.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 21:35

igen, de a toni nadalos posztnál nem lehet azt mondani, hogy ne estetek volna egymásnak, na sebaj, hagyjuk, ha nem akarsz verekedni hát legyen :D :D

68.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:48
 
 
   

egyébként szerintem a söderling-berdych meccs az év meccse lehet, valahogy csak jó meccset tudok elképzelni, így előre

69.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 21:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 68.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:48

biztos jó lesz, de az év vége még messze van. bár ha így megy tovább az is lehet. az így megy továbbot úgy értem, hogy nagyon gáz ez a szezon eddig. egy kicsit untam az AO-t és ezt is. élőben... nagyon kevés nagy meccs volt. nagyon hiányzik Potter és egy jó Djokovic, stabil Murray és persze Davy. Talán Wimbledon. Mielőtt valami vita indul (bár elég kihalt a site) ez a győzteseket nem minősíti.

70.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 22:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 69.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 21:58

igen, nem az iagzi eddig, de lesz ez még így se! :D és az rg rendben van szerintem...

71.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 22:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 69.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.03. 21:58

ráadásul tavaly évvégén magasra tették a lécet a srácok, szerintem az utóbbi évek legnagyobb színvonalú tornáját rittyentették össze Londonban

72.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:27
 
 
   

szia fuzzy pár szó csak murray stabil stabilan ennyit tud,de azt minden talajon..djokovic soha nem volt jobb:)mindenki más teljesen vissszaesett:(valakinek itt kellett lennie) berdich eleve jó játékos söderling dettó fed belecsúszott södbe davy szerintem simán bejött volna a 4 be ennyi...akiket vártunk hogy becsuszhat mind szánalmasan játszott...sajnos a féefi tenisz ennyi most!

73.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:29
 
 
   

és egyetértek veled rettenetesen unalmas garros egyéniségek nélkül...

74.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 68.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 21:48

azért nagy a sansz hogy nem ez lesz az év meccse:)

92.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 22:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 72.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:27

szerintem söd is berdych is melzer is rafa is igen nagy egyéniség...nem tudom miről beszélsz

93.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:45
 
 
   

hát jó magasak az biztos:)

94.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:47
 
 
   

az egyéniség azt jelenti,h szinesen élvezhetően játszik talán így érted:)

95.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:47
 
 
   

az egyéniség azt jelenti,h szinesen élvezhetően játszik talán így érted:)

96.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:48
 
 
   

35 perces szettek a garroson ember?:)

97.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:51
 
 
   

és mielött nem értenéd södöt kb 4 éve nagyon jó játékosnak tartom berdych magáért beszél,melzer outsider nadalt meg nem értem h keverted bele...

98.
  • katma
  • 2010.06.03. 22:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 55.
  • agimano
  • 2010.06.03. 17:25

Bakker nagyon sajnálom, hogy elvettem tőled a tippjáték vezetését:-( Én Troy 05.16-i kérésére " Gyerekek ki vállalja Párizst, erős idegzetűek előnyben" felajánlottam két nap múlva, hogy megcsinálom aminek nagyon megörült és nem írta, hogy valaki már vállalta! Azért lelkesedtem annyira, hogy észre sem vettem, hogy te akarod de Wimbi a tied! A sapkát felajánlom Viktor születendő kisfiának, mert Viktor biztos megtanítja a tenisz szeretetére és sokat segített nekem főleg az elején! Nekem Fuzzy köszönete tökéletes ajándék:-)))

112.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 23:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 97.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:51

nem tudom milyen 35 perces szettekről beszélsz...az, hogy pl. berdych így lenyomott mindenkit az nem a mezőny hibája, a 4 negyeddöntőből kettő zseniális meccs volt, és a nadal-almagro sem volt rossz...amúgy úgy kevertem őket bele, hogy ők az elődöntősök :D :D :D

amúgy meg az összes kommentedet nézve egyszerűen nem értem miről beszélsz...te érted?

114.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 23:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 97.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 22:51

és jó lenne, ha a szánalmasan dilettáns tartalom mellett nem lennének a kommentjeid ilyen lekezelőek...

115.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:09
 
 
   

de a mezőny hibája mert nincs mezőny!!2 nagyon jó meccs volt az igaz de a zseniálistól messze volt...azért a melzer meccset végképp nem sorolnám a zseniális kategoriába:)már ne haragudj:)egy közepes 32es meccs volt.

116.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:11
 
 
   

volt egy pár zseniális meccs az utolsó 4 évben több talajon is!!! azért ezen a garroson még csak a közelébe sem jöhet egysem:)talán gasq és murray első két szettje.........

117.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:12
 
 
   

ha evvel nem értesz egyet megkockáztatom,h értesz a teniszhez...de én nem szeretnék személyeskedni

118.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 23:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 115.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:09

ezt a vitát már végigzongaráztuk itt...berdych remek játékosokat vert meg, az, hogy könnyedén, az az ő erénye, mezőny az mindig van a szintjét nem lehet lemérni, mert az adott viszonyítási alapok(játékosok) maguk is a mezőny tagjai...

119.
  • ettumifilii
  • 2010.06.03. 23:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:11

nem tudom, szerintem a melzer-djoko, fed-söd, ljubicic-fish, gasquet-murray, ferrero-ginepri mind nagyon jó meccsek voltak, nem tudom mi számít zseniális meccsnek, mert ha a fed-nadal 2008-as wimbi döntő a viszonyítsi alap, akkor kettő-három volt az elmúlt évben...

121.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:22
 
 
   

zseniális meccs az amikor kellő hőfokon és koncentrációval lejátszanak nagyon kevés hibával egy meccset!ebböl itt nem sok volt:)nézzük egy kicsit top djoko 2 szet után kb 6 3 al hozza a meccet semmi nem utalt a foeditásra!ljub fish szerintem salakon nem érdemes elemezni a meccet!gas-murray tökéletes is lehetett volna ha gas bírja sajnos a 2.szett végn ő már tudta h veszít!ferrero ginepri 35 éve 2 2 2 lettvolna:)

123.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:27
 
 
   

nalbandian davy haas bagdatis robredo és hasonló kvalitási top formában levők ellen ezek a nevek meghaltak volna és ebbe beleértem berdichet is aki maximálisan a legjobb közülük!

125.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:29
 
 
   

vannak gyönyörű meccsek challanger tornákon csak mondjuk nem egy qf ben várja ezt azember...

129.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 123.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:27

Ezek az emberek akiket felsoroltál jó kis játékosok, de nem mostanában voltak/lesznek top formába(kivéve Davyt)..Mondjuk én személy szerint Baghdatist nem tartom akkora játékosnak, mint a többieket. Robredo meg nem hinném, hogy ennyi idősen bármit tudna tenni. Nalbandian viszont, ha úgy játszik ahogy tud, bárkit elkap, ezt már bizonyította nem egyszer.

131.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 129.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:32

félre értesz én az ilyen szintű 10 és 25 közti játékosokat hiányolom mostanság...ezek tennék jobbá a slamokat.........

132.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 131.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:34

Szerintem az is jobbá tehetné ezeket a tornákat, ha egész egyszerűen mindenki egészséges lenne és indulni tudna. Azért egy Potro-val és Davyval nem biztos, hogy így nézne ki a legjobb 4.

133.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:36
 
 
   

nem mostanra értettem h jók,csak amikor ők ott voltak akkor izgalmasabb meccek voltak már a 32 ben is mert bárkit megfogtak pl gonzo még vagy hewitt nem voltak állandoan jók lásd bagda de eltudtak kapni bárkit a kezük és a technikájuk alapján!most mondjatok egyet???????

134.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 132.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:36

igazad van és te jól látod a dolgokat de tudod h ez reménytelen a mai teniszben sajnos:(

140.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:37

Hát sok esély nincs arra, hogy egy nagy tornán mindenki egészségesen jelen legyen az biztos..Bár őszintén szólva Delpo miatt nem bánkódom annyira, nem szeretem a stílusát.

142.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:39
 
 
   

máris kedvellek:)

143.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:40
 
 
   

de nyert egy gst és ezért minden tisztelet az övé!!!!!!!!!!!

151.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 143.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:40

A tehetségét én sem vonom kétségbe, a nyilatkozatai alapján nekem emberként szimpatikus is, de a pályán semmilyen esetben sem szurkolok neki.

152.
  • Rafain
  • 2010.06.03. 23:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 123.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:27

"nalbandian davy haas bagdatis robredo és hasonló kvalitási top formában levők ellen ezek a nevek meghaltak volna és ebbe beleértem berdichet is aki maximálisan a legjobb közülük!"

Haas, Baghdatis, Robredo??? Ugyan már, ez egy vicc! Hol jobbak ők Berdych-nél? Melzernél jobbak, ez okés, de az osztrák szerintem nem lesz többet GS elődöntőben. A másik három elődöntősnél meg biztos nem jobbak. És mit vársz egy GS-től? Sosem szokott több jó meccs lenni. Álatlában a nagyon várt meccsek színvonala mindig elmarad a várttól, ez már-már hagyomány(kivételek persze vannak:a Fed, Rafa, Delpo féle hármas például elég ritkán játszik egymással rossz meccset). De mégis mit értesz színvonal alatt? Az 5 szetteseket? Mert abból minden tornán van egy halom. Vagy úgy érted a színvonalat, hogy sokkal több nyerőt ütnek, mint hibát? Mert akkor a Gabashvili-Melzer is színvonalas volt. Vagy azt várod, hogy a nagyok játszanak egymással 5 szettes trillereket? Ez az elmúlt évben nem sokszor fordult elő, kivételek talán a 2008 Wimby döntő, 2009 AUSO döntő, 2009 USO döntő. De ezek nem szokványosak úgy általában. AUsztráliában még gyengébb volt a színvonal. És ennek a tornának sincs még vége, nem lepődnék meg, ha az idei Garros döntő kárpótolna téged valamelyest(főleg, ha Söderling-Rafa lesz). Ha meg konkrétan Federert hiányolod, mint színvonalat, akkor nincs mit tenni. Nem az volt a színvonal, amikor röhögve húzta be 3 szettben a GS-eket éveken keresztül.

153.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 152.
  • Rafain
  • 2010.06.03. 23:44

Azért azt nem merném kijelenteni, hogy a többi GS-en sem szokott több jobb meccs lenni. Nekem most kapásból a tavalyi Roddick-Federer Wimbledon döntő jutott eszembe és a szintén tavalyi Nadal-Verdasco AO elődöntő. De ennek ellenére én egyáltalán nem érzem úgy, hogy ez a RG rossz lenne és élvezhetetlen, az AO-n inkább éreztem ezt.

154.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 152.
  • Rafain
  • 2010.06.03. 23:44

nem feltétlenül 5 szett a szinvonal az az izgalom:)a játék minősége az öszpontosítás és a klasszis megoldások hiányoznak!és bocs rafa de rafás vagyok én is!és amit tegnap láttál azok a hihetetlen egyenesek vagy egy djoko fonák löbb vagy egy ritörn alár fedtöl ellenfél elönyénél ezek hiányoznak!mondjuk egy djok brék final 5 4 nél régen bármikor megcsinálta volna...most meg olyan fosokat ütöt amikor arany keze van...itt ez a baj ezért értek révbe a többiek!

155.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:52
 
 
   

és remélem h söd rafa lesz a döntő!

156.
  • Rafain
  • 2010.06.03. 23:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 153.
  • Slice
  • 2010.06.03. 23:49

Nekm is fejemben voltak azok a meccsek, csak már nem írtam le. De ez attól is függ, hogy ő milyen teniszt szeret. Mert én imádom azt is, ahogy Delpo, Roddick, Söderling zúznak egymás ellen, vagy még jobban ha Federer ellen. És szeretem azt is, amikor mondjuk Rafa és Murray zúznak egymás ellen hihetetlen kontrateniszt, támadóteniszt, felváltva. Murray például Nadal ellen gyakran szokott hálóra menni, pedig alapból nem stílusa. Én a jó teniszt szeretem, amit a top 10 játszik egymás ellen. Van vagy 20 teniszező, akinek a meccseire kíváncsi vagyok, bármilyen felállásban is kevergetem őket egymás ellen. Egyet elárulok: én személy szerint például egy Robredo meccsre viszont baromira nem vagyok kíváncsi, kivéve akkor, amikor valamelyik éljátékos ellen játszik. Számomra nyilvánvaló, hogy teniszzoli csupán szimpátia alapján írta a neveket, mert nekem senki ne mondja, hogy egy Haas, Baghdatis, Robredo jobb, mint Berdych, vagy Söderling. Davy és Nalbandian meg hiába jó játékos, soha nem nyertek GS-t, és soha nem is fognak. (Davynak talán adok 5 százalék esélyt).

157.
  • Rafain
  • 2010.06.04. 00:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 154.
  • teniszzoli
  • 2010.06.03. 23:51

Djokot én sem értem, lehet tönkretették őt, vagy nem tudom. Todd Martin munkája egy kalap szar volt.

158.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 156.
  • Rafain
  • 2010.06.03. 23:59

Hát ízlés kérdése is a dolog az tuti. Én pl. egy Söderlinget vagy Delpot nem bírok jóízűen megnézni, mert nem kedvelem a stílusukat, Söderlinget meg amúgy is rühellem. Viszont egy Isner-Karlovic meccset is megnézek, ha remek teniszt nyújtanak. Bár erre leírhatatlanul kevés az esély..:D

159.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:04
 
 
   

nalbandian világbajnok és azthiszem elég sokszor zúzta a top3 at:)sajnos tudjuk,h képtelen volt slamet nyerni ha most lenne a csúcsformában nagyobb esély lenne!!!én láttam a garoson kuertent coriát agassit egy jó ferrerót nalbandiant és még számos játékost akik játszották a teniszt és nyerték a garost is páran belölük akkor ezek az emberek a közelükbe sem jöhettek volna a basszuk izomból játékukkal!

160.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:05
 
 
   

sajnos nem értitek mire irtam hasst meg bagdát vagy akár gonzoot egy szóval nem mondtam h jobbak mint söderling v berdich

161.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 158.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:03

slice már bocsánat de az elég nehéz lenne tényleg:)

162.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 159.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:04

Amúgy érdekes dolog ez, mert salakon érvényesül a legkevésbé az erőtenisz amivel most Berdych és Söderling is eljutott a 4 közé, hogy adogatnak egy hatalmasat és mellé erős ütésekkel dominálnak. Egészen tavalyig senki nem is ment vele semmire, aztán jött Söderling, most pedig a cseh is így jutott idáig.

164.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 162.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:07

igen bár most picit segített söderlingen az eső ami nem azt jelentí ,hogy aznap nem volt jobb fednél!pontosan és picithamarabb ütik a labdákat gondolkozás nélkül fizikálisan egyben talán csak rafa fogja bírni ezek ellen:)régen az ilyenek sokkal többet hibáztak ezért nem nyertek!

165.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:09
 
 
   

most meg kihegyezik magukat erre az egy versenyre pl söd eddigi eredményei salakon:)

166.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:11
 
 
   

és igazándiból nincs olyan teniszező aki salakpályás!

170.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.04. 00:14
 
 
   

hú felébredtetek:) írom a holnapit.
teniszzoli: a 2008-s Djokovic milliószor bátrabban, színesebben, bevállalósabban játszott, de ne kezdjünk bele, mert felteszem a holnapit. egyébként ettumifilii ért hozzá, sztem kicsit fogd vissza a lendületed. abból soha nincs baj.

171.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 166.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:11

Salakon nagyon kevesen tudnak magas szinten játszani, ezért is volt Nadal egyeduralkodó. Nadal és Roger után óriási szakadék volt salakon a mezőnyhöz képest, ami most úgy látszik kisebb lett. De őszintén szólva azon sem lepődnék meg,ha Berdych jövőre sehol sem lenne, akárcsak Söderling.

172.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:16
 
 
   

pl megkérdezném az egyik hozzámszólótól aki dilettánsnak meg stb nevezett,h ha megkérték volna h állitson fel egy sorrendet a gsek között melyiken jut el hamarabb berdich az elödöntőbe a rolandot hányadik helyre tette volna???

173.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.04. 00:17
 
 
   

egyébként nincs semmi para. a legjobb ötből két játékos sérülés miatt esett ki, amit mindig megérzett volna a mezőny. Cilic kicsit megtopant a fejlődésben, Murraynek betett az AO döntő. de van jövő.

174.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:17
 
 
   

fuzzy nemhiszem,h bántó lennék:)ha úgy érzed mond mivel??és elnézést kérek!

175.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:18
 
 
   

vagy nem azért vagyunk hogy kommenteljünk?

178.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 172.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:16

Ha a torna előtt felteszik nekem ezt a kérdést, nálam az RG az utolsó lett volna, ahol szerintem Berdych a legtovább juthat. Keménypályán már bizonyított, Wimbledonban is volt már viszonylag jó tornája, salakon nem igazán emlékszem hasonlóra.

179.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:20
 
 
   

és sliceel egész jól elbeszélgetünk..érdekes?:)

180.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:20
 
 
   

pedig ugyanúgy beszélek vele is mint mással!

181.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.04. 00:21
 
 
   

Berdycht most ért be. lényegtelen a felület. mindig is tudtuk, hogy minden adottsága (de milyenek, te jó ég) megvan ahhoz, hogy akár több GS-t behúzzon. csak valami hiányzott. pl. az új edző.

182.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 178.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:19

nálam is az utolsó lett volna meg valószinüleg mindenkinél?

183.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 181.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.04. 00:21

a fő hátrány a több gs hez eddig 2 darab név volt:)))))azért talán a több gs túlzás,bár abban egyetértek hogy nagyjából a roddick által bírtokolt aktuális ranglista őt illetné:)

186.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:28
 
 
   

meg már berdich beért legalább egyszer:)

187.
  • Viktor61
  • 2010.06.04. 00:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 98.
  • katma
  • 2010.06.03. 22:52

Köszi:)

A gyerek nevében is....teniszező lesz:)

188.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 182.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:21

Berdychre Wimbledonban leszek kíváncsi, ha ott is hozza a jó formáját nem csak itt, akkor gondolom úgy, hogy beért. Az nyilvánvaló, hogy a fejlődést látszik rajta, de ha csak itt az RG-n tudja ezt hozni, addig egy jó tornáról lehet az esetében beszélni és semmi többről.

189.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 188.
  • Slice
  • 2010.06.04. 00:31

jól mondod bár én inkább usre mondanám!nem a fűre!de ott is lesz esélye:)azért ne feledjük nyert masterst vert nadal federert stb...

190.
  • teniszzoli
  • 2010.06.04. 00:35
 
 
   

és egy ideig úgy tünt nagyon felérhet...

195.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.04. 00:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 187.
  • Viktor61
  • 2010.06.04. 00:30

neki vettem mást:) egy tégelyben Garros salakot. forgathatja majd az üvegcsét:)

196.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.04. 00:42
 
 
   

de ezzel lelőttem a poént.

197.
  • fuzzydunlop
  • 2010.06.04. 00:42
 
 
   
Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések