Fuzzy Dunlop

2010. 05. 30. 09:18

Rafael Nadal nyilatkozata: a Dühöngés vége

A vitát lezárva a nyilatkozatot kép formájában közlöm. Ezzel nem újabb vitát nyitok, hanem lezárok egyet.

Nadal nyilatkozat -

Szeretném látni az összes kommentet (530) utolsó 100 hozzászólás

430.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 20:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 429.
  • agimano
  • 2010.05.30. 20:58

asszem a háta

431.
  • katma
  • 2010.05.30. 21:05
 
 
   

Murry kész reménytelenség!

432.
  • Replica
  • 2010.05.30. 21:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 427.
  • agimano
  • 2010.05.30. 20:46

Rafa Sóder döntő is reális lehet, én szeretném.

433.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:06
 
 
   

úgy látom Sóder nagyon örül a győzelmének, írt róla twitteren is

434.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 21:11
 
 
   

Várjatok már azzal a Rafa-Sóder döntővel, én jelenleg nem látom, hogy nyerhetne Söderling 2 vagy 3 szettet Fed ellen.

435.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 434.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 21:11

ÉRdekes, de én meg egy Söd-Djokonak örülnék még :D

436.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:16
 
 
   

Repli-nek ment

437.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:17
 
 
   

Ettu, nem tudod véletlenül, honnan jött ez a számolás? Mármint a 15-30-40?

438.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:19
 
 
   

amúgy, aki akar nyugodtan tippelhet a tippeldében, nem kell megvárni, amíg felkerülnek a meccsek. már csak 4 meccs lesz holnap, biztos mindenki meg tudja fejteni, hogy mi az a 4, de Henry már el is kezdte.

439.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 437.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:17

én annyit tudok, hogy a 40 azért nem 45, mert azt hosszú kimondani fransziául

440.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 433.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:06

Abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán tud írni.:D

441.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 21:22
 
 
   

nem tudom...talán ez segít :

Well in olden times foot racing was very popular.The meets were held in the open-air,Generally through fields,water,trees,hills like an obsticle course The spectators often could'nt see the contestants as they had raced out of view the contestants ra ced as a team or as a person One person or team would race clockwise, the other anti-clockwise A referee was appointed and he had a raised platform where he had a view of the whole course.The runners would race to first marker The course was marked into four sections The referee signal or call the progress of the race.The contestant running clockwise was like today's server.So if referee called 15--love,it meant the runner going clockwise was leading,Consequently if he called love..15 the runner runing anti-clockwise was leading etc etc When the runners were 40...30 or 30..40 the runner passing 40 was racing back into view of spectators

442.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 439.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:20

De a tenisz eredendően nem francia, legalábbis úgy tudom, hogy a britektől indult. Mondjuk mérget nem vennék rá.

443.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 441.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 21:22
444.
  • Perla
  • 2010.05.30. 21:24
 
 
   

A pontozás eredete
A tenisz különleges pontozása (15, 30, 40) szintén a jeu de paume-tól származik. A középkorban a 60 volt a legelterjedtebb szimbolikus értelmű szám. Abban az időben vezették be a 60 perces órákat, és egy aranydénár 15 sou-t ért. A francia játékban is a 15 szorzataival számoltak: talán az óra szakaszaira utalva, vagy azért, mert pénzben fogadtak a játékra. Azt nem lehet tudni, hogyan lett a pontszámolásban 40 a 45-ből. Egyesek szerint a játékosok egyszerűen lerövidítették: rövidebb volt kimondani a negyvenet, mint a negyvenötöt. Bár az elméletet sokan vitatják, mindezidáig nem sikerült kielégítőbb magyarázatot találni.
A deuce (=egyenlő, 40-40) kifejezés szintén a francia labdajátékra vezethető vissza. 40-40-es állásnál a játékvezető ezt kiáltotta: „à deux” (’kettőre’), amivel azt akarta mondani, a játékosoknak két ponttal kell megnyerniük a játékot. Az angolok szóhasználatában vált az „à deux” deuce-szá.

445.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:25
 
 
   

Tamás breakelt, végigviheti még ma

446.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:25
 
 
   

Basszus Andy már, négy szettben kell kikapnod:)))

447.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 444.
  • Perla
  • 2010.05.30. 21:24

amúgy az is fura, hogy a nulla az love angolul, állítólag mert a tojás, aminek olyan az alakja, mint a nullának, franciául "œuf" és ezt angolul lovenak hallották:)

448.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 21:28
 
 
   

viktor itt vagy? a 4 merész tippemből 2 bejöhet:D

449.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 447.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:28

haha, ez benne van abban is, amit belinkeltem, csak nem olvastam végig:)

450.
  • Replica
  • 2010.05.30. 21:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 435.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:15

Nole nem képes három szettet nyerni Rafa ellen, legalábbis salakon.

451.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:30
 
 
   

Ettu, Perla, köszi!

Akkor ezek szerint ez mégis a franciáktól indult? Mármint maga a tenisz.

452.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:31
 
 
   

Óriásit küzdenek mindketten

453.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 447.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:28

Az nem low?

454.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 450.
  • Replica
  • 2010.05.30. 21:29

Södön és Rogeren kívül csak őt tudom elképzelni, aki képes lehet rá. Ki van éhezve a sikerre, ráadásul Rafa ellen mindig 120%ot szokott kiadni magából.
Mondjuk ha az eszemre hallgatok, max egy szettre lehet jó Nole Rafa ellen, de ki tudja

455.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:35
 
 
   

ANDY!!!!!! te fasz

456.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 453.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:33

love

457.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:36
 
 
   

Berdych egészen elképesztő volt, előbb utóbb neki is ki kellett jönnie egy jó GS-nek. Youzhny ellen is esélyes, onnan meg már elődöntőben van.
Murray előtt le a kalappal, nagyon nagyot küzdött, és próbált agresszívabb lenni ezen a tornán. A sorsolása brutális volt, így most eddig ment. Füvön viszont nagyon ott lesz, ha a mentalitása ilyen marad

458.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:37
 
 
   

Kicsit sem lepődnék meg, ha Berdych-Sóder elődöntő lenne. Legalábbis a mai játékuk alapján. Más kérdés, hogy talán nem a 16 között kellene a legjobbjukat hozni.

459.
  • Perla
  • 2010.05.30. 21:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 455.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:35

nem állították még le a meccset? vagy kikapott? ez a felkiáltásod többértelmű :DDD

460.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 459.
  • Perla
  • 2010.05.30. 21:37

kikapott

461.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 456.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:35

Köszi,én is téged,:D

462.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 461.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:39

<3 :)))

463.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 21:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 458.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:37

ha viszont a 16 között nem hozták volna a legjobbukat kiestek volna :P

464.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 462.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:40

Nem mindig vágom ám ezeket a jeleket. Mi kisebb, mint 3?

465.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 463.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 21:42

Ez a 22-es csapdája. Valszeg ezért nem lesz mégsem Berdych-Sóder elődöntő.

466.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 464.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:43

haha, ez egy szív, de én is most írtam le életemben másodjára, ahogy az ikszdét ( XD )is itt írtam le először életemben pár napja:)) kinőttem már ezekből, mint ahogy olyat sem írok, hogy naon:))

467.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:46
 
 
   

Mi az az XD?

468.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 21:47
 
 
   

szinkrontolmács: " a női mezőny két legnagyobb adogatói közül kettő játszott egymással" :D :D

469.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 467.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:46

egy ilyen nagyon nevető smiley érted:))) nem két pont a szeme, hanem egy X, mert annyira nevet

470.
  • cristobal0804
  • 2010.05.30. 21:52
 
 
   

vagy akár (^_O)-Rafa interjú közben :D

471.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:53
 
 
   

akkor a combja volt, nem a háta

472.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 21:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 432.
  • Replica
  • 2010.05.30. 21:06

egyetértek. van sansza Fed ellen. tavaly a US Openen már elhitte és 1-2 ponton múlt az ötödik játszma. 0:2 után leütötte Fedet a pályáról. mióta itt vagy ez az első normális gondolatod:)

473.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 470.
  • cristobal0804
  • 2010.05.30. 21:52

igen, ez még mindig nagyon tetszik:))

474.
  • ettumifilii
  • 2010.05.30. 21:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 472.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 21:53

bár tegyük hozá, hogy ezt is csak azért fogalmazta így meg, mert az fed kiesésével és rafa revansával járna, ami megmutatná, hogy mennyit is ér söder ha rafa egészséges :D najó, lehet h ezt már csak én képzelem hozzá

475.
  • cristobal0804
  • 2010.05.30. 21:55
 
 
   

:)

476.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 469.
  • agimano
  • 2010.05.30. 21:50

Köszi, igazából nem túl régóta kommentelek, és nem mindig tudom hova tenni ezeket a jeleket, bár már sokat fejlődtem. Régebben majd' megbolondultam a sok kettőspontos fél zárójeltől meg D betűktől, mert fogalmam nem volt, hogy mit jelenthetnek. De má naon okos vok.:)

477.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 476.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 21:58
478.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 22:03
 
 
   

Forza Schiavone!!

479.
  • chubby967
  • 2010.05.30. 22:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 477.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:03

Köszi, mostmár télleg naon okos vok:)

480.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 472.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 21:53

Viszont nem most jött el az a meccs,amikor Soder nyerni fog:)

481.
  • Doctorpete
  • 2010.05.30. 22:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 480.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:12

reményeim szerint sem!
jó formában van mindkettő, de Fed jobb, ez nem kérdés, csak ne izgulja el!

482.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 480.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:12

jó. én itt vagyok.

483.
  • stela
  • 2010.05.30. 22:26
 
 
   

Nekem nagyon jól jött, hogy Mörri kikapott, mert úgy fogom ezzel szívatni hétfőn a kollégámat, de jó lesz!

Lányoknál Schiavone jól játszott, Hantuchova is meggyőző volt, Henint nem tudtam nézni, mert beakadt a sztrím és nem jött vissza :(

Djokovicra már kíváncsi lennék nagyon.

484.
  • stela
  • 2010.05.30. 22:29
 
 
   

A pontozásnál amúgy tényleg az angolok, a nullát, mint tojást franciául azt love-nak értették. l'oeuf -->löf-->láv
S tényleg nehezebb kimondani a negyvenötöt a negyvennél, simán el tudom képzelni, hogy azért nem erőltették tovább.
Ha már a láv is ebből jön, meg a deuce is, ami náluk már egalité és nem deux, de sebaj :)

485.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 483.
  • stela
  • 2010.05.30. 22:26

neked volt régen playered, nem?

486.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 482.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:24

Ma azért elég sok adogatást bukott Sod......nem számit ,de a es.riporterrel ellentétben én tudom,hogy Sod vesztett egy szettet:) ( Montanes 6:2)

Tudom ,hogy ott vagy a helyszinen és az egész más.De pont ezért nagyon szurkolj!!!:)

487.
  • Replica
  • 2010.05.30. 22:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 454.
  • Elessar
  • 2010.05.30. 21:33

A 120%-val is 1 szettre volt jó salakon.

488.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 482.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:24

mesélj, mit látsz a helyszínen? de tényleg, kíváncsi vagyok, pl ma én nem láttam Fedet valami nagy formában, mondjuk annyira nem is néztem

489.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:38
 
 
   

baszki befejezték Murray-ék?§'!+_='". Elkezdett esni és azt mondták nem jönnek vissza és elindultunk haza. Ezt nem hiszem el.

490.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 489.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:38

Andy sem hitte, de szopó, nem is tudtad akkor eddig?

491.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 489.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:38

Akkor mondtam,hogy folyamatosan szídja magát...az fb-n. (azért mondtam,hogy beteg)

492.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:43
 
 
   

Most néztem, Cilicnek 198-s volt a legerősebb szervája.
Sod átlagban ütött 200 felett.

493.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 488.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:34

Én nagyon nagy formában látom! Eljutott arra a szintre, mint AO-n volt. Egyszer bukta mindössze a szerváját, megnyert szinte minden fontos pontot, ment a lába is rendesen, 66 százalékban beüti az elsőket, magabiztos első és második szervák mögött, és tudja mikor kell észnél lenni. Nyert 6-3, 7-6, 6-2-re egy olyan Wawrinka ellen, aki itt nem vesztett játszmát előtte. Rendben van Fed, szinte biztos vagyok benne, hogy döntős lesz. Most közelebb vamn Nadalhoz, mint a korábbi Garros döntőkön, ez biztos. Ettől függetlenül azt mondom Nadalon múlik ki nyeri RG-t. Ha ő jól játszik meg fogja nyerni. Ha nem játszik jól, most már elkaphatja Fed.

494.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 490.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:40

nem. kurvaélet, amíg néztem (eső) jó meccs volt. Thomas nagy lesz. Beérett a játéka. nagyon-nagyon komolyan üt. Potro szinten. és fejben is teljesen okés. keményen lesz nemulass. és mielőtt vki azt mondaná elkiabálom. nem. itt van ezer éve csak most állt össze a játéka. egykoron Fed is ilyen volt. ezzel persze nem azt mondom, hogy olyan is lesz. de kurvajó alkata, technikája és feje van.

495.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 489.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:38

Berdych 92 százalékban nyerte a pontokat első adogatás mögött. Te láttál már ilyet Andy Murray ellen?

496.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 495.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:45

Amikor Karloval játszott:)

497.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 494.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:44

Egyetértek, megérett a top 10-es szintre. Itt elődöntős lesz, de lesz még pár elődöntője későbbiekben is, ha így folytatja. Minden talajon jó, és a salak a leggyengébb borítása...

498.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 496.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:47

Még akkor sem, ez egészen biztos.

499.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 495.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:45

azt a szervát nem lehet csak visszakaparni. 220a-l üti folyamatosan... jobban örülnék, ha az alsó ágon lenne, de ezt megmondtam az elején is:).

500.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 494.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:44

Viszont Cilic nekem csalódás,főleg az adogató játéka.

501.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:48
 
 
   

na írok cikket.

502.
  • Doctorpete
  • 2010.05.30. 22:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 495.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:45

én is így gondolom, de ettől még Söderling ellen azert lesz egy nagy para, az utolsó mérföldkő miatt... hidd el, ezt nem fogja tudni kizárni a fejéből, mert azt valószínűleg tudja, h Wimnbi után egy ideig Rafa csücsül az első helyen, és ki tudja, lesz-e még lehetősége élen lenni.

de sztem is formában van, erejét jól beosztotta, csak jöjjön ki a negyeddöntőben is!!

503.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 497.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:47

Hat tornagyőzelme van ,ebből három salak.Bár a hardon több meccset nyert.

504.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 502.
  • Doctorpete
  • 2010.05.30. 22:49

Nem hencegni akarok, de ha Rafa nem sérül meg, akkor huzamosabb időre kibérelheti az első helyet, ha itt nyeri a Garros-t. Én úgy számolom, hogy egy évig minimum, de nem lehet tudni hol lesz egy év múlva Fed, a többiek meg még nem olyan jók, hogy huzamosabb ideig hozzájuk hasonló eredményeket érjenek el.
Mert ahhoz, hogy Rafát megelőzzék, szinte mindenhol minimum elődöntő kell. Rafa idén 7 tornájából hatszor legalább elődöntőig jutott, az egy kivétel az AO negyeddöntő. És itt is jó eséllyel minimum elődöntő kinéz neki:) Szóval ezzel azt akarom mondani, hogy ha Rafa nem lesz sérült, hosszú ideig ranglistaelső lehet.

505.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:55
 
 
   

van jegy a férfi elődöntőre a garroson, ááááá na most mit csináljak? :)

506.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 503.
  • Viktor61
  • 2010.05.30. 22:51

Ezt nem tudtam...Ettől függetlenül állítom, hogy füvön és hardon komolyabb tényező. A legnagyobbakra mindenképp. De egy Federer vagy Nadal ellen még nem elég kiegyensúlyozott szerintem.

507.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 505.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:55

Kell egy kísérő?:D

508.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 505.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:55

haha, már csak múltidő, basszus el kellene döntenem, hogy mit akarok, nem akar valaki jönni?

509.
  • Doctorpete
  • 2010.05.30. 22:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 504.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:54

Nézd, történjen akármi, a férfi teniszt továbbra is ők ketten uralják! időről-időre jelentkeznek trónkövetelők, de konstans, kimagasló teljesítményt egyik sem tud nyújtani. jelen pillanatban azonban Rafa is rendben van, nem kell félni sérüléstől, sztem már kicsit okosabban is játszik, szóval, ha minden a papírforma szerint alakulna, akkor legkésőbb Wimbi után Rafa az első. ne feledd, Fednek nyéron van mit védenie...
A többiekben azonban nem látom a No1. játékost. ez nem jelenti azt, ne csíohetnének el 1-1 helyett, de jelenleg ettől sztem még Djoko is messzebb van..

510.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 23:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 509.
  • Doctorpete
  • 2010.05.30. 22:59

Egyetértek, de a térde továbbra is időzített bomba...És ez így lesz pályafutása végéig.

511.
  • Replica
  • 2010.05.30. 23:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 493.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 22:44

Nem értek egyet. Fed itt akkor sem kaphatja el Nadalt, ha az szarul játszik, ahhoz sérültnek kéne lennie.

512.
  • Replica
  • 2010.05.30. 23:05
 
 
   

Bellucciaz első körös ellenfele volt 2008-ban, akkor simán leradírozta, ezért holnap választ kapunk arra, hogy azóta mennyit esett vissaz.

513.
  • stela
  • 2010.05.30. 23:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 485.
  • agimano
  • 2010.05.30. 22:30

Volt. De miután az is bemondta az unalmast, mindig akadozott, rossz volt a kép,az ES elcseszte nem adták a meccseket, nem az volt, mint amit a programban írtak lemondtam, mert kiakasztott.

514.
  • Replica
  • 2010.05.30. 23:09
 
 
   

Legkésőbb Wimbitúl újra Rafa a No1 és most sokáig az lesz, még jövő ilyenkor is, mert, ahol pontot kell védenie, ott mindig jó.

515.
  • agimano
  • 2010.05.30. 23:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 513.
  • stela
  • 2010.05.30. 23:08

hát nem minden versenyt adnak, de pl ezt igen és így vissza tudnád nézni, nekem eddig jól működik

516.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 23:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 514.
  • Replica
  • 2010.05.30. 23:09

Az a legnagyobb baj veled, hogy csak Nadalban gondolkodsz. A tenisz nem csak róla szól. Mindig azt mondom, itt salakon Rafa a mérce, ha ő jó, akkor nyer. De ez a Bellucci nem az a Bellucci, aki 2008-ban játszott. Most kúszik felfelé a ranglistán, mégis mit lehetne a holnapi meccsből egy 2008-as meccsükre következtetni? Ettől még valszeg Rafa simán veri, de látnod kellene néha az ellent is, nem csak Rafát.

517.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 23:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 501.
  • fuzzydunlop
  • 2010.05.30. 22:48

Fuzzy, SzG írt a Salakblogon Berdychről, ha érdekel:)

518.
  • agimano
  • 2010.05.30. 23:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 516.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 23:13

ez igaz

Rafa is mondta, hogy jó lesz az a meccs szintfelmérésnek, mert Bellucci salakos és mostanában egyre jobb

519.
  • Turin
  • 2010.05.30. 23:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 484.
  • stela
  • 2010.05.30. 22:29

Azt mondják, úgy jött a 40 a 45 helyett, hogy a labdaházban egy óra mutatóin jelölték az állást. Az óra egyik rugója pedig rossz volt, és a 45-ről mindig lecsúszott a 40-re, így maradt 40.

520.
  • stela
  • 2010.05.30. 23:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 519.
  • Turin
  • 2010.05.30. 23:19

Ez is jó, tiszta mondavilág a tenisz eredete :)

A kedvencem mégis az, mikor megkérdezik tőlem: te érteeeed? De hogy vannak ezek a pontok? Elkezdem magyarázni, s akkor leragad annál, hogy de ott hét van, nem hat és akkor most mi lesz?
De én is ilyen vagyok más sporttal, pl. a krikettet még nem sikerült megértenem egyszer sem!!

521.
  • agimano
  • 2010.05.30. 23:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 519.
  • Turin
  • 2010.05.30. 23:19

oké, most már vagy húsz verzió volt:) mindenki döntse el, hogy mit hisze el, mert tudni senki sem tudja:))

522.
  • Replica
  • 2010.05.30. 23:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 516.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 23:13

Mindenképpen láthatjuk, hogy mennyivel lett ő gyengébb, vagy Bellucci jobb.

523.
  • Turin
  • 2010.05.30. 23:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 521.
  • agimano
  • 2010.05.30. 23:23

Mármint a nagymutató csúszott le.

524.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 23:28
 
 
   

Berdych szervastatisztikáit nézegetem az idei Garroson, érdekes. Ajánlom figyelmébe mindenkinek. Második fordulóban átlag 208 km/h-val adogatott, és 60 százalékban bent is voltak az elsők. Brutál. Igaz még így is elbukta kétszer az adogatását. A harmadik fordulóban átlag 206 km/h-val mentek az elsők. Ma Murray ellen "csak" 201 km/h-val, és csak 46 százalékban ütözze be őket. Ebben javulnia kell mindenképpen. De a 92 százalékát megnyerte, ha bent voltak az elsők.

525.
  • Rafain
  • 2010.05.30. 23:29
 
 
   

ütözze=ütötte

526.
  • agimano
  • 2010.05.30. 23:31
 
 
   

SzG már az rtl klubon van boxot közvetíteni:))

527.
  • Replica
  • 2010.05.30. 23:51
 
 
   

Berdics jó, de a Murray elleni győzelme nem mérvadó, mert salakon történt.

528.
  • Prézli
  • 2010.05.31. 08:48
 
 
   

Ha valaki meg akar gazdagodni, Berdich győzelme Juzsnyi ellen másfélszeres pénz! Södre is érdemes fogadni, nagyon érik már a győzelme Fed felett. Gyanítom, hogy most be fog következni :(

529.
  • Prézli
  • 2010.05.31. 08:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 427.
  • agimano
  • 2010.05.30. 20:46

Elcserélnéd az ellenfeleiket?

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések