krumplicukor

2012. 01. 25. 20:11

AO: Semmi különös nem történt

Újabb GS végjáték és újra a világranglista első négy helyezettje kapta meg a lehetőséget arra, hogy bajnok lehessen vasárnap. Csakúgy, mint az elmúlt négy GS-ből háromszor, és csak egy Feden múlt, hogy nem volt meg a tökéletes négyes mind a négy alkalommal.

rafa sf ao2012 -

A mostani AO-n a világranglista éllovasai összesen három szettet veszítettek, Novak Djokovic, Rafael Nadal, Andy Murray egyet-egyet, Roger Federer egyet sem. A mezőny mostanra nyíltan beszél arról, hogy mekkora a szakadék a top 4 és a többiek között, de nem úgy tűnik, mintha titokban arra készülnének, hogy tesznek ez ellen.

Megérne néhány gondolatot, miért alakult ez így (kezdve a pályák homogenizálásától az egy helyre koncentrálódó erőforrásokig), de most ne foglalkozzunk ezzel, hanem engedjünk teret a tényleges tenisznek.

Az alsó ág kezdi az elődöntőket, méghozzá a nagy klasszikussal, Rafa vs. Fed, huszonhetedik alkalommal. A párharcaik még mindig a legeladhatóbb és legnagyobb érdeklődéssel övezett meccsek, még ha a jelentőségük az elmúlt években egyre csökkent is. Aligha hiszem, hogy akár a drukkerek, akár saját maguk a játékosok ugyanúgy állnának hozzá az újabb fejezethez Rafa és Fed történetében, mint ahogy azt, mondjuk, négy évvel ezelőtt tették volna, mégis különleges ez a mostani meccs, hiszen 2005 óta nem találkoztak GS elődöntőjében, és az utolsó, itt játszott meccsük az emlékezetes 2009-es döntő volt. 

Különleges azért is, mert ahogy a tavalyi RG döntő kapcsán is írtam, mindegy egyes alkalmat meg kell becsülni, nem sok lesz már belőlük. Örüljünk tehát annak, hogy még egyszer nekifeszül egymásnak a két veterán.

fed sf ao2012 -

Ami a tenisz részét illeti. Rafa 4-1 a szabadtéri keménypályán játszott meccseket illetően, GS-eken 7-2, az utolsó négy találkozót (2008 RG, 2008 Wimbledon, 2009 AO, 2011 RG), Rafa nyerte. Egyértelmű tehát, hogy Fednek nagy bravúr lenne egy esetleges győzelem, de azt sem felejthetjük el, hogy a 2008-as RG kivételével kiélezett, kemény meccsek voltak ezek, amelyek végső soron néhány ponton múltak. Persze, ezek a számadatok nem hazudnak: van oka annak, hogy ezek a pontok miért nem Fed javára dőltek el. Az okok most is léteznek (lassú pálya, pörgetett tenyeres, egykezes fonák, az ütések erejét elnyelő borítás, a hatékony szerválást csökkentő körülmények), de arról is szót kell ejtenünk, hogy az utóbbi hónapokban Fed jobb teniszt játszik, mint Rafa. És ha bárki másról lenne szó, akkor Fed lenne ennek a meccsnek az esélyese. De Rafáról van szó.

Egyben biztos vagyok: mindketten mindent ott fognak hagyni a pályán, és küzdeni fognak a legeslegutolsó pontig. Mert már nem engedhetik meg maguknak, hogy ne ezt tegyék.

A második elődöntő sem lesz kevésbé érdekes, vagy kevésbé jelentőségteljes. Novak Djokovic első nagy megmérettetése lesz ez a meccs, az első igazi legyőzendő akadály ebben az évben, a tavalyi eredmények megközelítése felé vezető úton. Tavaly mindössze két ember volt, aki Novak továbbfejlesztett verziójával fel tudta venni helyenként a versenyt, az egyik ezek közül Novak pénteki ellenfele. 

mari sf ao2012 -

Andy Murray készült nagyon, Ivan Lendl mellett hisztizni sem mer, a tenyeres sokat javult és helyenként már tényleges fegyvernek tekinthető, a második szerva még mindig fejlesztésre szorul, de a keze és kondíciója megvan ahhoz, hogy zavarba tudja hozni Novakot. És ha ez megtörténik, onnantól kezdve Novak is tud hibázni.

Nem hiszem, hogy nagyon magyarázni kellene, Andynek ez a meccs talán még fontosabb is, mint Novaknak, szüksége lenne GS-en is áttörésre. Talán egy elődöntőben, egy olyan ellenféllel szemben, akiről pontosan tudja, hogy akár meg is tudja verni, sokezer kilométerre a brit szigetektől, erre még esélye is lehet.

djoko sf ao2012 -

Persze, Novak Novak. Ha jól játszik, a meccs az ő kezében van.

Szeretném látni az összes kommentet (1006) utolsó 100 hozzászólás

907.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 14:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 901.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:40

Jah hogy ott most péntek reggel van?? :DDD Oké, bocsi elnéztem akkor

908.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 898.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 14:38

Djoko komolyan...beteg állat...őrület...

909.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 907.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 14:43

Nem péntek reggel, nincs reggel éjjel háromnegyed 1, de Vasárnap este van a döntő...sztem ez több mint 1 nap, akárhogy nézem...

910.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 909.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:45

Korrekt: nincs reggel, hanem éjjel háromnegyed 1 (szombat)

911.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 14:46
 
 
   

nem tudom miért nem tűnik fel a szervezőknek, hogy ezt nem jó nézni. ha térdig érő vízben kellene focizni nagyon izmos combja lenne mindenkinek. csak az nem foci.

912.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 14:47
 
 
   

88 perces szett. rövidítéssel. MINEK? KINEK?

913.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 14:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 909.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:45

Oké értem, csak azt hittem tőlünk kell számítani a 10 órát, de akkor nem

914.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 14:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 910.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:45

Akkor én is így gondoltam, hagyjuk :DD

915.
  • erisen
  • 2012.01.27. 14:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 906.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:42

Akkor ok. Azt hittem náluk már Szombatba fordultak át és a Vasárnap reggelt (ami itteni idő) néztem hogy akkor játszanak döntőt. Ilyen szürreális meccs után nem is csodálom hogy megzavarodtam.:-)

916.
  • Slice
  • 2012.01.27. 14:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 912.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 14:47

Igazából a térdig érő vízben való meccs is foci, csak szar. Alkalmazkodni kell a körülményekhez, azt ennyi. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy nekem ez marhára tetszik.
Amúgy ez a hasonlat szvsz nem a legjobb, mivel a térdig érő víz, mind2 csapatnak szopás, viszont ez a pálya nem. Van akinek jobban fekszik, van akinek kevésbé. Mindegyik pályáról elmondható ez..

917.
  • Replica
  • 2012.01.27. 14:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 912.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 14:47

Mert ha gyorsabb lenne a pálya, akkor 2004-2012-ig minden GS-t Fed nyerne, azért.

918.
  • pushalias
  • 2012.01.27. 14:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 903.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 14:41

Tényleg, az ember évről-évre azt hiszi, most már nem lehet lassabb egy GS pálya sem (miközben a játékosok egyre nagyobbakat ütnek), aztán mégis. Én úgy gondolom, itt először még csak a homok jön a borítás alá, a csirizt majd jövő utáni évben kezdik kenni. :)

919.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 14:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 917.
  • Replica
  • 2012.01.27. 14:50

ÉS az miért lett volna baj? :)

920.
  • pushalias
  • 2012.01.27. 14:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 917.
  • Replica
  • 2012.01.27. 14:50

Ne aggódj, majd teremben is megoldják, és akkor az ilyen év WTF marhaságokon sem Fed nyer.

921.
  • sophie0607
  • 2012.01.27. 14:53
 
 
   

Micsoda meccs. Imádom ezt az embert. Mekkora szíve van. Sokszor nagyon igazságtalanok vagytok vele, amikor a hozzáállásáról beszéltek. Csak azt a nyomorult szervát kéne összeszedni valahogy. Meg nem mindig veszteni az év meccseiben (már ami az izgalmat és a harcot illeti). De hát that's life.

922.
  • Replica
  • 2012.01.27. 14:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 919.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 14:52

Amiért már 2003 és 2007 között is az volt.:D Unalmas lenne, ahogy Djokoé is az.

923.
  • pushalias
  • 2012.01.27. 14:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 909.
  • Prest
  • 2012.01.27. 14:45

Ottani idő szerint 19 órára volt kiírva ez a meccs, és vasárnap este 19 órára van kiírva a döntő. Majd ha tényleg lesz csirit borítású pélya, akkor esetleg lehet addig játszani, hogy csak 1 nap pihenő maradjon. :)

924.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 14:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 832.
  • Pici
  • 2012.01.27. 13:46

Szia pici, bocs a helyreigazításárt, de Lendl miért, Ő nyert 8 slam-et, és zsinórban lejátszott 10 GS elődöntőt, és 200+x hétig világelső volt. Nyert 100-2 tornát, és cirka 1300 mérkőzést.

925.
  • Replica
  • 2012.01.27. 15:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 924.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 14:56

Gondolom arra gondolt, hogy mielőtt Lendl GS győztes lett elbukott 4 GS döntőt.

926.
  • matroid
  • 2012.01.27. 15:01
 
 
   

jo meccs volt. djoker az egyenes tenyeres elutessel nyerte meg a mecset.

jo kerdes, hogy most akkor murray fejlodott vagy sem tavalyhoz kepest. az eredmeny szerint igen - de en meg mindig nem latom az x-faktort a jatekaban. mindent tud, amit a masik harom nagy - csak valahogy nem bajnokalkat.

oriasi dontore szamitok. a ket gyereket most osszedrotozzak valahogy, es barmi bajuk van, az nem fog szamitani a dontoben.

927.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 15:07
 
 
   

Egyébként mindenért Lendl a felelős! Jut eszembe volt Murray sírás? Vasárnap Vamos Rafa, egy ilyen (5 órát játszó, s általa mindig vert) Murray ellen nem lett volna nagy dicsőség nyernie, Nole ellen viszont az lesz, és kérem Fed-es honfitársaimat, hogy ne Rafa 11-ik Slam-jét sajnálják, most sokkal komolyabb és valósabb veszély ennél a szerb Non Calendarja, majd naptári Slam-je, szóval ha ne adj Isten Đ nyerne, akkor vigyázó szemetek Párizsra vessétek.

928.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 927.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 15:07

Ha választani lehetne, akkor inkább ezt nyerje Rafa, Nole meg RG-t, de nincs jelentősége.

929.
  • pushalias
  • 2012.01.27. 15:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 927.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 15:07

A mostani borítások mellett a naptár Slam el fog értéktelenedni, a 16 az meg csak 16. :)

930.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 15:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 925.
  • Replica
  • 2012.01.27. 15:00

Thx., vasárnap fel kell mosatni Noléval a Rod Lavert, segít a +3 gramm, és a Fed-re mért 18. zakó, + az egy nappal több pihenés, ne izgulj 2 nap múlva a világ hely(reál)l! Aki 18-szor, ha kell álmából felkeltve is - bárhol, bármikor - veri a valaha volt Legeslegnagyobbat az megérdemli.

931.
  • Djokey
  • 2012.01.27. 15:12
 
 
   

Hát ez igazán idegörlő volt, de most nyugott szivvel tom leirni amim már rég körvonalazodik bennem.
Miszerint, nincs a top4 aztán szakadék és a többiek, hanem van top3 Murr mit kapocs, aki ki be kandikál ide-oda és a többiek.

932.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 15:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 928.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:08

Így van, Wimby-t meg az olimpiát (egyes+páros) pedig nyerje meg Roger, majd vonuljon vissza, és vegye át Murray-t Lendl-től.

933.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 932.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 15:13

Wimbi, olimpia, USO, és kell a francnak Murray :D

934.
  • Replica
  • 2012.01.27. 15:18
 
 
   

Wilander 2 tipp 2 bukta:D Remélem most djokora tesz!

935.
  • Djokey
  • 2012.01.27. 15:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 929.
  • pushalias
  • 2012.01.27. 15:10

régen 3 füves és 1 salakos GS volt.

936.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:19
 
 
   

Nem tudom még a végeredményt. Mert csak véget ért a mérkőzés, nem?
Nincs eurospm (se), s a stream már nem akadozott, hanem állóképeket mutatott.

5-5 40-40-nél kapcsoltam ki a gépet, a harmadik breaklabda hárítás után, nem akartam a Slamtrackert szuggerálni.

Lehet, h a Novak Djokovic drukkerek most halálidegesek, de én nem. Bármi is lett a vége, max szomorú egy kicsit. Akkor voltam ideges, amikor úgy tűnt, 4 játszmában leengedve kikap. Nem tette. Küzdött, kapart. Pont amint akkor, amikor elkezdtem rákattanni, végre valaki, aki Federerrel és Nadallal szembe mer szállni.

Nem felejtem el, nyert meccset, talán meccseket meccslabdáról Nadal ellen, és két meccslabdáról két US SF-et Federer ellen. Az ilyen meccseket nem lehet mindig megnyerni, olyanokkal játssza, akik majdnem olyan jók, mint ő volt tavaly. (Nem egész pályafutás, hanem az idény). De legalább legyen ott. Harapjon az utolsó labdáig. Lehet, most egy szervagame kellett volna a győzelemhez (ugye Elessar, mit mondtam a szervájáról a negyedikben ...), és nem lett meg. Küzdjön így máskor és meglesz. Előbb vagy utóbb meglesz.

Murray nagyot küzdött, de ő jobban zavar. A hozzáállás. Két szettet egyszerűen feladott, a negyedik még oké -de az is csak csak, mert ugye a szervagamenél ő csak fogadhatott – de úgy kezdeni egy meccset a vele minimum egykategóriás ellenféllel szemben, hogy odapötyizünk egy szettet, s aztán breaket, az nekem nem pálya. A játék, amit a topnégyes többi tagja ellen mutat szintén nem az.

Bármi is történt, fel a fejjel Đjoker szurkolók. :)

Na és most megnézem a végeredményt. Ha van már olyan :)

937.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:21
 
 
   

Aztakurvaéletbe Megcsinálta MEGCSINÁLTA! Mikor lesz a ismétlés?

938.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:22
 
 
   

az ismétlés.

939.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 934.
  • Replica
  • 2012.01.27. 15:18

:D Szerencsétlen Mats

940.
  • Wheeler
  • 2012.01.27. 15:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 927.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 15:07

Djokonak kell nyernie.

941.
  • erisen
  • 2012.01.27. 15:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 937.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:21

Vállalható tenisz (mármint GS SF-hez méltó) az 5.settben ment.
A többi viszont nem volt színvonalas,csak Möri és Djok ultráknak javaslom.
Sebaj,majd a döntő.

942.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 936.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:19

Gratulálok, az embered egy beteg állat, akarom mondani betegesen nagy bajnok! :)
Nem értem, hogy nyerte meg ezt a meccset is, teljesen szürreális az egész amit tavaly AO óta látunk Noletól

943.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 941.
  • erisen
  • 2012.01.27. 15:25
944.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 15:29
 
 
   

Nos a döntőről:

Az egész torna alapján azt gondolom Nadalnak lesznek esélyei. Kivéve ha begörcsöl. És ez arra lesz elég, hogy szoros 4 vagy 5 szettben Djoko nyer. Ilyen egyszerű ez.:D

945.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 15:32
 
 
   

Arról azért ne feledkezzünk meg ami a 2.szett második felében történt. Úgy nézett ki Djokónak vége. Ehhez képest mi lett belőle. Azt hiszem egyértelmű a helyzet, és örülök neki, hogy ezt valaki kimondta helyettem (nevezetesen SZG a közvetítésben). Azt mondta, hogy TELJESEN EGYÉRTELMŰ SZÍNJÁTÉKOT láttunk megint. És nem érti, hogy a többi élteniszező ezt miért kajálja be még mindig a szerbtől. Én sem értem...

947.
  • Slice
  • 2012.01.27. 15:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 944.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 15:29

Irigyellek, hogy ilyen optimista tudsz lenni. Nem látom azt, hogy hogyan lehetne elkapni Djokovicot. Vagyis látni látom, csak azt nem tudom elhinni, hogy Rafa végig tudja ezt vinni..játsszon akármilyen idegesen,szarul,fáradtan, bárhogy Djokovic..Nadal el fogja izgulni az egészet és be fog fosni a szerbtől, ahogy oly sokszor megtette ezt Federer Nadallal szemben, holott fogható lett volna a meccs.
Szerintem ez a realitás, ettől még nyerhet Rafa, aminek kurvára örülnék, de ide egy kisebb csoda kell.

946.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 945.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 15:32

SZG azért eléggé Murraynek drukkolt ezt is említsük meg. Nem igazán értem honnan jön ez a Djokovic utálat belőle, de érezhető

948.
  • erisen
  • 2012.01.27. 15:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 943.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:29

De durva.:-) Ha ez igaz,akkor az nagyon nagy öngól Möritől.
Erről nem Lendl tehet,nem tudja helyette Ivan megnyerni a meccset.
A kezében volt és kiengedte.

949.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 15:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 945.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 15:32

láttunk már ilyet nem? szeretnéd hogy pontosan felidézzem? sztem nem. nem Nole találta ki ezt a dogot. csak még pofátlanabb formában alkalmazza.

950.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 917.
  • Replica
  • 2012.01.27. 14:50

Hülyeség. Ha széthúzzák a pályákat, akkor bizonyos versenyzők bizonyos pályákon hátrányba kerülnek, máskor nem. Nem véletlen, hogy Borg óta nem nyert senki egy idényben RG-Wimbit. Ha Fednek sokat kell játszania gyorsabb pályakon és nagy a különbség a salakkal, akkor valószínűleg ő sem tudott volna RG-n ilyen eredményes lenni. Ő is csak ember. Más lesz az alapjátéka. Ma már egy salakspeces nem tud mit kezdeni a top négyesből senkivel, mert mindent - kivéve fedett gyors - ua a játékkal meg lehet nyerni. Ez nem volt így a 90-es években, és nem csupán azért, mert Sampras stb kisebb teniszező volt mint Fed. Bizonyos minimumokat lehet változtatni, de az egész játék karakterisztikáját nehéz.(Vica versa, gyors füvet az általunk ismert Nadal soha a büdös életben nem nyer meg, nemhogy 5ször döntőzik.)

Kettő. Az esetben a feljövő fiatalok, akik mára beértek mást tanulnak meg. Murray és Đ azt a játékot tanulta, amivel lassabb-közepes keménypályán a legjobban érvényesülni tudnak. Nadal teljesen speciális eset, a pörgetésével stb. de hidd el, ők nem. Novakról Elessar -Turin (tobbiek) mind megjegyzik milyen pofás teniszt nyomott 2007 -08-ban. US SF, WTF, Párizs (2009).
Más pályákon a beérő Đ, más játékkal játszana most. Annak a játéknak a 2.0-ás verziójával.

Rafa legyőzéséhez, és nem akarva megbántani a Fedeseket, 2010-ben már egyértelmű volt - de lehet hogy már korábban -, Rafát kell megverni, ha valaki világelső akar lenni. És ehhez fizikum kell, totális stabilitás mind a két oldalról. Akár 5 órán keresztül.

Szerintem is szét kell újra szedni a pályákat egy kicsit, de nem szabad hebehurgya módon. Lassan évről évre. Csak el kell kezdeni valahogy.

951.
  • Dobs
  • 2012.01.27. 15:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 948.
  • erisen
  • 2012.01.27. 15:37

Lehet, hogy helyette meg tudná, de nem állhat be. :D

952.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 947.
  • Slice
  • 2012.01.27. 15:36

ÉN úgy gondolom, hogy ennél verhetőbb és fáradtabb Djokovic-ot nem fog kapni még egyszer Rafa idén. Itt az esély, most vagy soha! Ha úgy adogat, ahogy eddig és nem lesznek ilyen összezuhanásai, mint Murray-nek, akkor én most 60-70%ot adok neki. Azért nem merek többet adni, mert Djokovic ma akkora győzelmet aratott, hogy az bárkit felhőkig röpíthet.
Ettől függetlenül Rafa nálam az esélyesebb az eddigi játékot látva

953.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 950.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:40

RG-Wimbit, Nadalig természetesen. aztán megcsinálta Fed, aztán újra Nadal, és mindenki tudja, egy meccsen múlott, h tavaly nem csinálta meg Đ.

954.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 943.
  • Elessar
  • 2012.01.27. 15:29

Nézd, ha ezt megcsinálta, akkor AM-t nehéz becsülni, vagy okosnak tartani.
Lendl egy legenda, de ha az utolsó sarki teniszedző lenne, akkor sem lehet szerintem a pályáról odaköpve kibaszni valakit. Ki az az Andy Murray, és ki az az Ivan Lendl. Ha igaz...ofkorsz.

Sajnálom, Andy Murray szurkolók nem ti tehettek róla, ha az ember szurkol valakinek, akkor elfogadja olyannak amilyen, nem tehet mást. Max, ha nem bírja lekattan róla.

955.
  • VivaRoger
  • 2012.01.27. 16:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 922.
  • Replica
  • 2012.01.27. 14:54

Nem azért unalmas mert ugyan az nyer. A mutatott játék unalmas...

956.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 16:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 955.
  • VivaRoger
  • 2012.01.27. 16:00

Ja, neked.
Nekem meg a Sóder/ Delpo/ Raonic vonulat játéka unalmas.
És akkor most mi van?


Azt meg csak halkan jegyzem meg, hogy rendre ezek az ( neked ) unalmas játékot toló playerek játsszák a döntőket.

957.
  • Markus
  • 2012.01.27. 16:26
 
 
   

Amúgy kicsit hasonlít a helyzet a 2009-es döntőhöz. Fed könnyedén döntőben, Nadal 5 órás 5 szettes csatában épphogy nyer, mindenki Fed győzelmet vár, Nadal fáradt lesz, stb. Aztán tudjuk mi lett.

958.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 16:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 949.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 15:39

Ezt csak megerősiteni tudom

959.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 16:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 955.
  • VivaRoger
  • 2012.01.27. 16:00

Ninden játékstílusnak megvannak a maga szépségei. Én speciál imádom azt a fajta gladiátorteniszt amit ezek művelnek. És imádtam a Szafin-Federer féle teniszt is nézni, meg a Sampras-Agassi-t is. És nekem egy Djoko-Nadal semmiben sem színvonaltalanabb. Viszont az rohadtul untat, hogy a Fedesek csak azzal tudnak jönni milyen unalmas ez a tenisz, meg minek lassítgatják a pályákat. Unalmas. Én nem foglalkozom ennyit ezekkel a körülményekkel. Pedig el tudnék képzelni kevesebb keménypályás tornát is, van belőle elég. Ljubo papa ült az autóban a Game Set and Mats-ban valamelyik nap, és kapott egy olyan kérdést mit változtatna a mai teniszben. Ő azt mondta, hogy kevesebb keménypályás torna kéne. Pedig az a legjobb borítása tudtommal.

960.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 950.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 15:40

Valamit csinálni kell, mert ez így most már katasztrofális. Persze, nem durr bele, de kell, mert ez hosszú távon nem tartható fenn. Nem amiatt kell nyavajogni, h hosszú a szezon, a pályákkal kell csinálni valamit, lehetőleg minél hamarabb.

961.
  • erisen
  • 2012.01.27. 16:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 959.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 16:42

Azt is hozzátenném,azért mondta azt Ljubó bá' mert nagyon megterheli az ízületeket,boka,térd. Nem azért mert nem szereti azokat.

962.
  • Wheeler
  • 2012.01.27. 16:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 960.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:47

Persze, de mr. vamos biztos nem fog a pályalassítások miatt hisztizni, mikor tudja, hogy ez neki is kedvez.

963.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 16:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 959.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 16:42

Téged ez untat piszkosul....minket meg az .Tök jó,hogy nem vagyunk egyformák.
Mellesleg mindenki azt unja ami számára,ill.kedvence számára rossz.
Nektek tökéletees a lassú pálya....akkor erről ennyit.

964.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 16:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 960.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:47

Arról nem is beszélve,hogy pár év és három hét lesz egy GS.

965.
  • Replica
  • 2012.01.27. 16:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 962.
  • Wheeler
  • 2012.01.27. 16:49

Na gurujjá el a kerekeiden.

966.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 959.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 16:42

Ez már az a kategória, ami teljesen kontraporduktív. A nézőknek nincsen szükségük öt órás meccsekre (a nézettség nagy részét adó nem keménymag nem fog ennyit áldozni az idejéből már), a sokszínűséget teljesen kiölték, minden labdamenet azonos, a tornák eredményei előre borítékolhatóak, a rekordoknak gyakorlatilag annyi, ráadásul kicsinálják a játékosokat is. Igen, ilyen tenisz mellett, az év végére szétesnek, igen, ilyen tenisz mellett harminc éves korukra nem fognak tudni menni. És igen, valahol nagyon gáz, h a valaha volt egyik legtechnikásabb teniszező esélytelen az év háromnegyed részében, hiába játszik krva jól. És nem, ez nemcsak a Fedesek vesztesége, ez mindenki vesztesége, csak még nem tudjuk. Nem jó irány az, ami most van, de nem úgy tűnik, h végre valaki ki akarná mondani. Miközben pontosan érzi mindenki h gáz van.

967.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 963.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 16:51

Nekik sem az, már Rafa is mondogatott tavaly olyanokat, h túl lassú, valahol Miiami-IW környékén...

968.
  • Turin
  • 2012.01.27. 17:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 956.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 16:22

Attól még nem lesz szép és jó a játék, mert azok a playák tolják a döntőket, akik ezt elsajátították.
Ráadásul ők vannak olyan jó playák, hogy többségük egy gyorsabb borításra való játékot is el tudott volna sajátítani, ha szükséges.

969.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 967.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:59

Lehet,hogy már neki sem jó....de ezt csak a szerb feltünésénél mondta ki.

970.
  • brewer
  • 2012.01.27. 17:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 967.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:59

Djokó azzal poénkodott a meccs végén, h sajnálja h ilyen hosszú lett, de hát nem tudnak szerva-röptézni ;) :) Hát, minden vicc félig igaz, mint szokták mondani ;) :)

971.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:06
 
 
   

Mindenképp Nadal az esélyesebb a döntőre.....ha ezt 0.1 Djokovicsot nem veri meg akkor kevés hozzá a játéka.

Hál istennek annak is megvan az előnye,hogy Fed kiöregedett....lehet nézni kivülről a meccseket.

972.
  • brewer
  • 2012.01.27. 17:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 969.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:03

Igen, Djokó ellen már hátrány neki. Meg a jövője szempontjából is, el kezdték megpróbálni ők is gyorsítani a játékát, nyilván kifelé menet ez már alapvetően szükséges lesz majd, de nem nagyon tudják, mert egyszerűen nem lehet.

973.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 970.
  • brewer
  • 2012.01.27. 17:04

Ez viszont teljesen az .

974.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 966.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:59

Nem tudom, észrevetted-e, de a helyszínen lévő nézők igen-igen szeretik a hosszú, izgalmas meccseket. A legjobban azt nem szeretik, amikor megveszik az egésznapos, méregdrága jegyet, aztán látnak 3 tükörsima meccset.
A tévétársaságok mindig meg fogják venni a nagy(obb) tornák közvetítési jogát, a szünetekben lévő reklámidőt mindig el fogják tudni adni, tehát emiatt nem kell aggódnod.
A sokszínűséget sem ölték ki, hiszen nagyon sokan egész másféle stílusban játszanak, legfeljebb ők nem nyernek GS-t.
Véletlen talán, hogy mindig a Fed-drukkerek rinyálnak, hogy így a pálya meg úgy?

975.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 968.
  • Turin
  • 2012.01.27. 17:03

Szerinted mitől lesz szép és jó a játék?

976.
  • Markus
  • 2012.01.27. 17:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 974.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:18

Én ezt teljesen elfogadom, de akkor kurvára nem kell rinyálni, hogy hosszú a szezon.

977.
  • Turin
  • 2012.01.27. 17:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 974.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:18

Sajna a tévéközvetítések sokkal busásabb hasznot hoznak, mint az a pár ezer-tízezer néző, akik személyesen jelen vannak. És már felhők gyülekeznek ilyen téren is.

978.
  • Turin
  • 2012.01.27. 17:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 975.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:21

Attól, hogy változatos ritmus van benne, gyorsítások, lassítások, rövidítések, szervaröpte, nyesések, minden, ami kell.

Amikor megütsz egy hatalmas tenyerest, jó szöggel a vonalra, az ellenfél meg eléri, mert egyszerűen lassú szar a pálya, a labda, azt nézni sem jó már, sztem.
Ezzel nem a kontrateniszt húzom le, csak annak is megvan a maga helye, és nem arra való, hogy minden meccsen mindenki ezt tolja, mert ha mást tol, akkor szépen, de kikap.

A jó teniszhez az kell, hogy a salak lassú legyen, a fű totál gyors, és lapos, a keménypályán meg a majdnem fűgyorsaságtól a lassúig minden. Most ez nincs így.

979.
  • brewer
  • 2012.01.27. 17:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 974.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:18

Rosszul látod, lépj túl azon, h Fedes vagy sem, nézd egy kicsit hosszabb távon a dolgokat. Fednek már nem fog számítani semmit sem, a legutóbbi reform évekbe tellett, Fednek már nincsen annyi. Maguk ellen játszanak éppen, az atp, az itf és Rafáék is. Persze, az utóbbiak tehetnek a legkevésbé róla, ők csak alkalmazkodnak.

A többire nem tudok mit mondani, benne van már a levegőben egy ideje, a nézettség sokat esett a nagyobb tv társaságoknál az utóbbi években, ültem már olyan közönségben, ahol a harmadik óra után szépen elindultak kifelé az emberek, pedzegeti már néhány játékos is, sőt, egyre több szakújságíró is. Ezek a folyamatok nem egyik pillanatról a másikra zajlanak le, de elkezdődött, kell még hozzá néhány év. A többi mellékes, van, aki ezt szereti, van, aki nem, az előbbiek nyilván nézni fogják, az utóbbiak nem. De soha nem szabad túlzásokba esni, mint ahogy túlzásba estek anno a pályagyorsítással, most túlzásba estek a pályalassítással. Annak is meg lett a következménye, ennek is meg lesz.

980.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 17:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 971.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:06

Djokovics a világelső, a számára legideálisabb keménypályán játszanak. Ő az esélyesebb.

981.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 976.
  • Markus
  • 2012.01.27. 17:25

Én nem is rinyáltam.

982.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 17:40
 
 
   

Most nézem az ismétlést és ugyanazt érzem amit a meccs közben is. 2.szett közepétől volt körülbelül 1 óra amikor a szerb nagyon fogható volt. Murray úgy ahogy kihasználta mert elment 2-1-re, viszont mégis sokat balfaszkodott mert sokkal több melóval tudta csak megoldani mint ahogy kell. Erre ráment a 4.szettje meg az 5.eleje is. Nadal szerintem jobban bírja az ilyen típusú meccseket mint Murray. Viszont ha eljut odáig, hogy a szerb megint szenved meg játsza a nagyhalált akkor nem szabad bedőlni. Addig kell ütni amíg mozog.

983.
  • matroid
  • 2012.01.27. 17:40
 
 
   

en is csatlakoznok a "valtoztatni kellene" allasponthoz.

regen a szerva-roptekvol volt sok nekem, es tokre orultam annak, hogy a 2000-es evekben ez teljesen eltunt. de nehany eve parizsban lattam llodrat, es azota kivagyok ehezve egy jo kis szerva-ropte jatekra. most egy kicsit olyan a helyzet, mintha minden meccs salakon lenne. amint ev vegen van egy kis boritovaltas, azonnal at is rendezodnek az eroviszonyok. ev vegen nem volt nagy negyes - tsonga es masok siman boritottak a bilit.

en hosszu evekig elfogadtam, hogy nadal jott latott gyozott, ilyen a vilag rendje. de valahol baromi igazsagtalan dolog a sorstol, hogy fed 30 evesen ennyire jo, folyamatosan fejleszt a jatekan, stb. - de alig van eselye a gyozelemre. mert most nole, nadal vagy murraynek izomban +15kg elonnye van (lattatok, hogy murray kigyurtabb lett?).

persze van aki ezt szereti. egy nadal hivo nyilvan nem szomorkodik - sot nagyon elvezi az egeszet. csak amit ok nyernek, talan annyit veszit a tenisz maga.

984.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 17:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 966.
  • brewer
  • 2012.01.27. 16:59

Én várom a döntőt, és grat. a két nagyágyúnak a Slam előtti jóslataimat most is tartom, és én is Rafa győzelmet várok (kivételesen, és először szívből is). Minden Fed szurkoló legyen hálás Djokovicnak a tavalyi évért, de ennyi itt a vége, már nincs rá szükségünk mehet a levesbe, akár Rafa által. Átkozottul kemény a világ és sorry, minden Đ fantól, de most már kezdi nem tudni hol a határ.

985.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 974.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:18

Komolyan, nekünk Fedeseknek már nem mindegy?
Te tényleg élvezed,hogy öt órán keresztül küzdenek ugyanazzal a módszerrel?
Szíved joga....de nekem is ,hogy ne tetszen ez a játék.

986.
  • VivaRoger
  • 2012.01.27. 17:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 975.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 17:21

Attól, hogy változatos. A salak régen sem volt gyorsabb, szóval volt különbség a pályák és a stílusok között. De ma a fű is lassú. Én speciel a salakos versenyeket régen sosem néztem meg, mert unalmas volt nekem. A mai a legvadabb rémálmaimat idézte "kemény" pályán...

987.
  • matroid
  • 2012.01.27. 17:48
 
 
   

djokerrol csak annyit - hogy veletlenul sem szabad leirni. akkora egoja van, ami brutalis melysegekbol is kirantja. nadal se rossz ebben a mufajban - de valahogy mar nem az igazi. azert fed ellen is meg-megremegett, holott regebben ez egyaltalan nem volt jellemzo ra!

988.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 17:51
 
 
   

Ja azért grat. Nolénak nagyot küzdött, és én hiszem, hogy nem színészkedik, de annak örülök, hogy Rogernek nincsenek légzési problémái, annyira fájna úgy látni, hogy a halálán van, inkább sz...ja telibe az összes meccsét.

989.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 980.
  • Rafain
  • 2012.01.27. 17:36

Ezek nem érvek akkor,ha Nadal nyerni akar.....világelső játszik a második ellen,aki 10x gs győztes....ao megvolt,uso megvolt.
Levetközte a gátlásait ( ő mondta)Djokovics közel se tavalyi... mikor ,ha nem most.?

990.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 988.
  • jowaldner
  • 2012.01.27. 17:51

Csak az igazat :)

991.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 18:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 978.
  • Turin
  • 2012.01.27. 17:29

De hát gyorsítás, lassítás, ejtés, átemelés, nyesés bőven volt ezen a meccsen is. Izgalom is bőven, még pártatlan nézőként is. Az meg, hogy visszamennek a nyerők is, annak köszönhető, hogy most pont az a két játékos volt a pályán, akiknek kurva nehéz nyerőt ütni, mert gyorsak, jól helyezkednek, és elég "állatok" ahhoz, hogy a lehetetlen labdákért is elmenjenek. Nem tudom, a sok hiba mellett hány nyerőt ütöttek összesen, de biztos vagyok benne, hogy ha nem egymás ellen játszanak, sokkal több lett volna.
Attól nem félek, hogy mindenki ezt a kontrateniszt fogja nyomni, mert sztem azért nem ilyen egyszerű a dolog. Viszont Fed egész jól elboldogult régebben mind a Murray, mind a Ferrer féle kontratenisszel ( Djokót azért nem írom, mert Fed " fénykorában" még nem ezt a teniszt tolta ), az meg, hogy a mostani Djokó féle játékkal nem ( mindig ) bír, teljesen természetes. Djoko sem fogja bírni pár év múlva, meg Nadal sem, meg Murray sem. Most viszont tisztán látszik, hogy ez a célravezető. A tenisz (is ) folyamatosan változik, biztos lesz majd, amikor nem ez a stílus lesz az eredményes. Most viszont az, és vagy alkalmazkodsz ehhez ( ha tudsz ), vagy játszod a saját játékodat, aztán vagy elég lesz, vagy nem. (Persze nem te, hanem aki ott van a pályán:) )

992.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 18:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 971.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:06

Elmentem egy kocsmába, hogy megnézzem az összefoglalót. Élőbe látom majd összeesek, amikor harmadik szett 5-4-nél három játszmalabdát hárít Andy, de az izgalmakon kívül nem volt jó meccs. Ezt asszem meccs közben is mondtam.
Haza is jöttem, nem várok egy órát az 5. szettre. Ami érdekel. Főleg a vége.

Hajnalban felébredtem, és visszaalvás helyett végignéztem:
http://www.youtube.com/watch?v=3...
http://www.youtube.com/watch?v=G...
Ég és föld.
268 perc 395 pont.
Ma:
280 perc 345 pont.
Fél óra gyönyör. Hogy tudott Fed védekezni, és milyen fonákja és alapjátéka volt Safinnak. Sajnálom, hogy nem volt szerencsésebb a sérülésekkel, és nem volt mentálisan erősebb, s nem áldozott több időt a sportra.
Kb egyidős Feddel, korai korszakának (2004-2006) ő kellett volna legyen a keménypályás ellenfele.

993.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 18:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 985.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 17:46

Nem is azzal van baj, hogy neked nem tetszik. Inkább azzal, hogy játszik egy négyszeres GS-győztes, meg egy háromszoros GS-döntős, erre egy ( hozzájuk képest ) huszadik senki kategorikusan kijelenti, hogy unalmas a tenisz, amit játszanak.
Ha azt mondja, hogy NEKEM NEM TETSZIK, vagy SZÁMOMRA UNALMAS, az rendben van. Nem vagyunk egyformák, más az ízlésünk, így természetes.

994.
  • iCreator
  • 2012.01.27. 18:08
 
 
   

Én is úgy érzem gyerekek, hogy ennél jobb esélyt mostanában nem fog kapni Rafa. Djoko egyértelműen nem 2.0 most, sem kondiban, sem fejben. De ha a feje alapból rendben is lesz Rafa ellen, a kondija mindenképpen gáz lesz. Ami éppen ezen a lassú szutyok pályán most jól jöhet Rafának, annal ellenére, hogy szerintem egy rendben lévő Djoko 2.0 ellen csak gyors pályákon van esélye. De szerintem most rá lehet menni Djoko fáradtságára, ha meg valahogy behúzná Rafa az első szettet, akk onnan már kalács Djoko-nak. Ha csütörtökön játszotta volna ezt az 5 órás thrillert, akkor azt mondom nem gáz, kiheveri két nap alatt, de így tuti meg fogja érezni. Nem érzem, hogy annyira körül lengené most őt a legyőzhetetlen aura. Ráadásul szervája nincs, 50-szer brékelték egymást, mint a kislányok. Rafának viszont most egész jó szervája van 75-80%-ban üti őket, most kiszoríthatja a szerbet.

Azt mondom, ha most nem kapja el Djokot, akkor nem tom mikor.

De azért Djoko-ra teszek :)

995.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 18:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 986.
  • VivaRoger
  • 2012.01.27. 17:46

Ok, így elfogadom.

996.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 18:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 993.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 18:07

ok

997.
  • brewer
  • 2012.01.27. 18:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 992.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 18:06

Be kell vallanom, h én akkor éreztem azt, h eddig és ne tovább, amikor utólag írtam az USO döntős posztot, mert nem mertem volna a szemed elé kerülni,ha nem írom meg ;) :) Vissza kellett néznem hozzá a döntőt, és valami három napomba telt, szakaszokban, már tényleg azon gondolkoztam, h szabit veszek ki rá, mert hát normál hétköznapok mellett az újranézés egyszerűen nem fér bele az időbe :)))

998.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 18:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 992.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 18:06

Na, igen

999.
  • iCreator
  • 2012.01.27. 18:14
 
 
   

Gyerekek, a pályáról nincs mit beszélni, katasztrófa. Ezt majd akkor látják be sokan, amikor majd Rafa meg Djoko and co. nem tudnak pályára lépni 29 évesen, mert annyi bajuk lesz. Úgy kell feltolni őket. A legnagyobb játékosoknak illik azért 30 fölött is a toppon lenni, s további eredményeket produkálni, ha nem is legnagyobbakat, de ott lenni. Nagyon egészségtelen lett a tenisz sajnos.

1000.
  • fuzzydunlop
  • 2012.01.27. 18:20
 
 
   

semmi köze ennek Fedhez. észre kell venni, hogy a 80-as évek óta, amikor az volt a para, hogy csak szerva volt (sztem ez óriási hülyeség) Wimbledonban a teniszezők rettenetesen megerősödtek fizikailag. adni kell nekik gyorsabb labdákat, vagy gyorsabb borítást, mert kurvára átestünk a ló másik oldalára. én a FÉRFI teniszt szeretem. az nem férfi tenisz, amikor a világ legjobb és 4. legjobb játékosa egy szettben kétszer tudja megnyerni a szerváját. ez női tenisz. leszarom én már mit nyer vagy nem Fed. az viszont nem, hogy mivel MINDEN pálya ugyanolyan tök felesleges felkelni éjszaka, mert xy úgysem veri meg a legjobb 4-et, aztán megnézem ahogy a legjobb 4 lejátszik egy közepes és egy vállalhatatlan elődöntőt és ha minden jól megy lesz egy normális döntő. egyébként ebből a sorból Rafa is kilóg. az ő játéka kifejezetten felüdülés lesz a mai után. de csak azért, mert Nole ellen vmit csinálnia kell és ha valamit csinál az látványos szokott lenni....

1001.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 18:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 994.
  • iCreator
  • 2012.01.27. 18:08

Nem hiszem, hogy ezt a szerva-statot hozza majd Djokó ellen is. Annak idején IW-ben (ahol az egész elkezdődött) sem szervált rosszul az elején. Csak Djokó rendre visszaadta a jó(nak hitt) szervákat, ráadásul úgy, hogy már a return után Nadalnak kellett védekezni. Ez-teljesen érthető módon- annyira megzavarta, hogy a harmadik szettben már csak valami 25%-ban tudta csak beütni az elsőket.
Én azt mondom, hogy ha Nadal nagyon ráfeszül a szervára, és Djoko úgy fogad, ahogy szokott, megint könnyen elmehet a meccs. Ha nem görcsöl rá az elsőkre, csak jól variálja , sztem ezt a mostani Djokót " ki tudja hordani" lábon.

1002.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 18:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 991.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 18:00

Chubby, örülök nagyon. De ez egy halálosan izgalmas, fordulatos, s szar meccs volt.

Szeretem én az alapvonalteniszt. Đ játékát. A hosszú rallykat, de, hogy színvonal legyen ilyen pontok kellenek:
http://www.youtube.com/watch?v=j...

Támadják a vonalakat ezerrel, az egyik sarokból a másikba.
És kell rövidítés, hálójáték, magabiztos szervagamek, néhány ütésből elintézve, majd lazán átütve a labdát a másiknak. Ma 400 pontból 300 pötyizés volt, védekezés néhány rágyorsítással. (ha az ment végig, mert kb az egyharmadát - egy negyedét láttam).

Nem azért mondom, hogy bárkit pláne Đ bántsam. Ilyen meccs volt, ozt kész.

1003.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 18:34
 
 
   

Egyébként a statokat, meg meccsrészletek nézve, lehet hogy Đ szarul játszott, de szerintem azért is mondtátok, h Đ fogható, és csak Murray-n múlott, mert mindenki ezen a szemüvegen keresztül nézte a meccset.
Vajon megverhető-e Nole, és sikerül vajon Endynek?

Az első szett Nole, második szetthez is több köze volt, mint az elsőhöz Murraynek (breakelőnyből indult, 4-4-ért adogatott, 5-4-hez két labdája volt), a harmadik szettben egy csomó szettlabda, nemtudom saját adogatásnál volt-é, mert a röv. nem láttam, de legalább kettő volt Murray második után 5-4-nél, a negyedikről felesleges beszélni, az 5-ben végig Đ előny, csak 5-5-nél a három breaklabda.
Nem mintha Murray nem nyerhetett volna. Mert igen. De rengeteg lehetőséget adott Đ-nak, iszonyatosan sokat. Lehet, h játékban fölényben volt, de a harmadik szettet kivéve nem tudott ebből igazán előnyt kovácsolni, inkább Đ volt eredményt tekintve előnyben. Azt meg a negyedikben kb 10 perc alatt elintézték, hogy 5. is legyen.

1004.
  • Viktor
  • 2012.01.27. 18:36
 
 
   

Új cikk :D

1005.
  • chubby967
  • 2012.01.27. 18:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1002.
  • idoaranyos
  • 2012.01.27. 18:22

Ez tényleg szép pont, de nem lehet egy komplett meccset ilyen pontokkal lejátszani. És a mai meccsen is sok ilyen volt, a sok hiba mellett.
Lehet, hogy velem van a baj, de nekem tetszett. Talán azért is, mert különösebb izgulni való nélkül nézhettem, meg általában az általam nem annyira kedvelt teniszezők meccsein is találni szoktam élvezhetőt.
Ízlések és pofonok, tudod.

1006.
  • djokovicfan19
  • 2012.01.27. 20:50
 
 
   

Ur isten mekkora mecs volt ez igen el sem hiszem meg mnidig hogy Djokovic tovabbjutott . Ez igen nagyon nagy mecs volt es majdnem 5oras le a kalappal Murray elott is nagyott jatszott. De valahogy ereztem az 5.szettben hogy csak Djokovic nyerhet es Murray feje miatt. Nagy Donto lesz es van egy olyan erzesem hogy lehetseges az 5.szett. Djokovic szurkolokent szar kimondani de most Nadal nagyon kozel van Djokovichoz. De bizok Djokovicban. szoval come on noleeee. Kell az 5.GRAND SLAMMMMMMMMM:D

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 02. 09. 22:34

DC - Beszélgetős Poszt

olvass tovább
2012. 01. 29. 21:02

AO: Van, amikor érdemes

olvass tovább
2012. 01. 29. 02:38

Ketrecharc

olvass tovább
2012. 01. 27. 17:56

AO: Ki jut fel a csúcsra?

olvass tovább
2012. 01. 25. 20:11

AO: Semmi különös nem ...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések