krumplicukor

2011. 08. 09. 18:44

Piranha és trófeák

A szokásos nyári szünet után a női és a férfi mezőny összegyűlt Kanadában, hogy Montreálban és Torontóban döntsék el, ki lesz az a női és férfi teniszező, aki a US Openre felvezető első akadályt a legsikeresebben veszi.

Az elmúlt egy hónap hagyományosan az az időszaka az évnek, amikor mind a teniszezők, mind a nézők többsége napozással, nyaralással, a családdal, barátokkal, barátnőkkel van elfoglalva.

Nem történt ez másként újdonsült világranglista elsőnk esetében sem, aki jelenástul, kutyástól pancsolt a tengerben, majd az amerikai piac fokozatos meghódításának első, némiképp bizonytalan lépéseit tette meg a Conan O’Brian és a Jay Leno showban.

Feltételezhetően edzett is valamikor, mindenesetre az ATP nem felejtkezett meg arról, hogy Novak Djokovic még mindig a teniszhez ért a legjobban, a montreali tornán átnyújtották neki a világelsőségért járó trófeát. 

novak nr1 -

Rafa Novakhoz hasonlóan ütötte el az elmúlt hetekben az időt, tenger, haverok, barátnő, némi golf, és twitter. Mostantól kezdve viszont csak és kizárólag a tenisz áll a középpontban, igaz, Marc Lopezzel nem sikerült az első fordulót sikeresen venniük a párosok között, a Berdych - Florian Mayer duó két szettben győzött a spanyolok felett.

rafa hajo -

A világranglista harmadik szintén a tengerre esküszik, majd némi svájci gyakorlás után áttette a székhelyét Kanadába, ugyanakkor haverok és barátnők helyett neki a montreáli állatkert jutott, de becsületére legyen mondva, igyekszik megtalálni a szépséget a különböző vadasparkokban, amikhez az elmúlt egy évben szerencséje volt: vegetariánus piranha és mérgező béka.

Fed túl van közben egy újabb születésnapon is, ami arra késztetett minden teniszblogot és újságírót, hogy összeszedje mi volt és hogy mi lehet. A helyükben én tartogattam volna ezt a sok ötletet és leírt mondatot a Bejelentés utánra, de ezt valószínűleg csak én gondoltam így.

fed bday -

Fed mindenesetre örült.

Andy elmúlt heteiről mindössze ez a kép áll rendelkezésünkre, remélem, örömmel fogadjátok.

mari masszázs -

Említsük meg néhány szóban a munkásosztályt is, hiszen a júliusi időszak a fürdőzős képek mellett a sokszínű tornáiról is ismert, salak, fű, keménypálya, van választék.

Két év után újra Robin Söderling emelhette fel a båstadi alternatív kupát, idén tálban úszkáló hattyú képében. A svéd további napjai azonban nem teltek túl jól, Andy Roddickhoz és David Ferrerhez hasonlóan sérülés miatt visszalépett a montreáli tornától (csukló).

robin bastad -

Két új bajnokot is avathattunk, Alexander Dolgopolov Umagban, Robin Haase pedig Kitzbühelben mondhatta el magáról, hogy mostantól kezdve ők is ATP tornagyőztesek.

dolgo win -

A késői fénykorát élő Mardy Fish Atlantában bizonyította újra, hogy jelenleg ő a legjobb amerikai, viszont Los Angelesben jött a Guillermo Canasszal kiegészült Ernests Gulbis, és győzött is, karrierje második tornagyőzelmét gyűjtötte be.

ernests win -

Juan Carlos Ferrero hosszú kihagyás után Stuttgartban érezhette újra, hogy van még itt keresnivalója, az amerikaiak közül John Isner is nyert végre egy füves tornát (Newport).

Nem nyert ugyan, de Ryan Harrison mindent megtett, hogy bizonyítsa, sem a tehetségéről, sem a nehéz természetéről szóló hírek nem voltak alaptalanok, végigkáromkodta, ütőcsapkodta magát az atlantai és a los angeles-i torna elődöntőjéig, mindkétszer Fish állította meg, de ez nem akadályozta meg abban, hogy karrierje során először bejusson a top 100-ba. És még arra is maradt ideje, hogy tanácsot adjon Fednek, miként kerülhetne vissza a topra.

Nem teltek tehát eseménytelenül az elmúlt hetek, a java azonban még csak most következik, első körben a montreáli torna sorsolását érdemes böngészni, majd kezdetét veszi a menet, ami a Flushing Meadows pályáihoz vezet.

Szeretném látni az összes kommentet (706) utolsó 100 hozzászólás

607.
  • Elessar
  • 2011.08.25. 21:01
 
 
   

Murray DelPo mumusa csak hogy tudd! Rafa-nak döbbenetesen könnyű ága van elődöntőig, sehol senki az ágán...
Murray viszont most bekapta rendesen :) 2. körben jöhet egy jól szerváló Haase, 3.ban Feli Lopez, 4,.ben Wawrinka, negyeddöntő Söd vagy DelPo, elődöntő Rafa, döntő Fed vagy Nole. Ha ilyen ágon USO-t nyer, akkor leborulok előtte

608.
  • JMDP
  • 2011.08.25. 21:10
 
 
   

Még jó, hogy nem irányított a sorsolás:P

609.
  • Pici
  • 2011.08.25. 21:24
 
 
   

serena vs azarenka 3. kör. Az zúzás lesz.

610.
  • Pici
  • 2011.08.25. 21:27
 
 
   

De én nem látom:((((( Na, mikor megyek nyaralni? Aug. 29-szept. 9. Pont 2 db napot látok a US openből. Abban nem is reménykedem, hogy ott lesz tv/internet.

611.
  • Markus
  • 2011.08.25. 21:39
 
 
   

Ha 09 Wimby-t kivesszük, ahol Nadal nem indult, akkor a 08 USO óta 1 kivétellel (10 RG, ahol Nadalon kívül a többiek el se jutottak az elődöntőbe) mindig Fed-Djoko és Nadal-Murray volt. 12-ből 11-szer. Kemény.

612.
  • csaab
  • 2011.08.25. 22:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 611.
  • Markus
  • 2011.08.25. 21:39

ennek amúgy 0.19% a valószínűsége (hogy 12-ből 11-szer így legyen) (asszem).

613.
  • jowaldner
  • 2011.08.25. 22:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 612.
  • csaab
  • 2011.08.25. 22:04

A sorsolás igenis változik, Wimbledonban az első kiemelt (Nadal), játszott a 4. kiemelttel (Murray), és a 2. és 3. Nole és Fed egymással, itt pedig az első (Nole), nem a 4. kiemelttel, hanem a 3.-kal találkozik, tehát Wimby-ben 1-4, 2-3, míg a USO-n 1-3, 2-4 elődöntőket rendezn(én)ek, tehát a változás ugyanúgy, mint kis hazánkban jelen van és elindult, csak az eredménye még egyelőre nem túl látványos.

614.
  • donnie
  • 2011.08.25. 22:17
 
 
   

Nem tudom mért nem rakják Fedet már Nadal ágára. Ezek szerint még mindig a Nadal-Fed döntőre várnak (pláne USO-n). De nem veszik észre magukat,h nem fog összejönni.SOkkal több az esély,h elődöntőként megkapják a várva-várt meccsüket,mint így.Nyehh...Nem sok esélyt adok Fednek,de az öreg meglep majd vmivel biztos (ahogy azt tette Wimbiben is :))).

615.
  • Replica
  • 2011.08.25. 22:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 605.
  • erisen
  • 2011.08.25. 20:19

Na jól van nem kell a duma, ki verte volna meg tavaly Rafát az uson? Senki! Lehetett volna akármilyen a sorsolás, mindenki jó nagy veréssel távozott volna. Fed évekig lószar sorsolással húzta be a gseket.

616.
  • Replica
  • 2011.08.25. 22:21
 
 
   

Rafa ágán van Delpo? Hurrá! Megkapja idei harmadik verését, jó nagy náspánggal!:D
Majd most mindenki felébred a 2009-es usos hamis történetből!
Fednek meg Tsonga! :DD Na nem is szólok semmitt...

617.
  • Markus
  • 2011.08.25. 22:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 612.
  • csaab
  • 2011.08.25. 22:04

Igaz az baj, hogy változtak közben a kiemelési számok, de ha azt feltételezzük, hogy Fed-Djoko,Nadal-Murray vagy Fed-Murray,Nadal-Djoko ágak jöhettek volna létre csak (ergo fej vagy írás), akkor is csak 0.29% ahogy számoltam az esélye, hát még ha belevesszük, hogy nem mindig Fed és Rafa volt az első két kiemelt.

618.
  • csaab
  • 2011.08.25. 22:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 617.
  • Markus
  • 2011.08.25. 22:28

igen, elírtam, 0.29%.
úgy benn ülnék egy olyan tanácskozáson, ahol azt beszélik, hogy melyik sorsolás éri meg nekik inkább! egy fed-nadal elődöntő is milyen jó lenne! vagy fél év múlva majd qf...

619.
  • jowaldner
  • 2011.08.25. 22:42
 
 
   

A kérdés hogy Rafa akar-e 6x is Nolé-val döntőzni, a válasz nyilván nem, de ettől még azt mondom, hogy nem Murray a fő esélyes erre a Slam-re.

620.
  • jowaldner
  • 2011.08.25. 22:42
 
 
   

A kérdés hogy Rafa akar-e 6x is Nolé-val döntőzni, a válasz nyilván nem, de ettől még azt mondom, hogy nem Murray a fő esélyes erre a Slam-re.

621.
  • Prest
  • 2011.08.25. 23:16
 
 
   

Szokásos, Rafának a legkönnyebb ága, Fednek meg Murraynak a legnehezebb....no comment.

622.
  • Elessar
  • 2011.08.25. 23:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 620.
  • jowaldner
  • 2011.08.25. 22:42

Toronymagasan Nadal a fő esélyes, főleg ilyen sorsolással. Senki nincs az ágán, bőven játékba tud lendülni a 2. hétre, míg Murray-nek vért kell hugyoznia, hogy eljusson Nadalig, nem is fog sikerülni. Fed még esélyes lehet döntőre, ha Nole nem 100%os és sikerül végre Tsonga-t legyűrni.
Lehetséges legerősebb ágak:
Djokovic: kvalis-Berlocq-Davy/Dodig-Gasquet-Berdych/Monfils-Fed-Rafa

Roger: Giraldo-Bellucci-Cilic/Tomic-Stepi/Troickij/Kohlsi-Tsonga/Fish/Verda-Djoko-Rafa

DelPo: Volandri-Beck-Simon-Söderling/Isner-Murray-Rafa-Djokovic = That's totally MISSION IMPOSSIBLE!!

Murray: Devvarman-Haase-Feli Lopez-Wawrinka-DelPo-Rafa-Djoker =That's almost MISSION IMPOSSIBLE!

Rafa: Golubev-Mahut-Ljubo-Youzhny-Almagro/Ferrer/Roddick-Murray-Djoker

Rafáé a legkönnyebb, Djoker és Fedé kb azonos, Murray és DelPo sorsa nagyon kemény elsőre és másodikra is, hiába nem lesz valszeg Söd itt tényező

623.
  • Prest
  • 2011.08.25. 23:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 622.
  • Elessar
  • 2011.08.25. 23:18

Hát mondjuk azért nem mondanám, hogy toronymagasan... ilyen szituban még nem játszott GS-t (önbizalomhiány stb.). És ha úgy fogja tolni mint USO seriesen azért benézheti. Főleg ha Djoko lesz a döntőben.^^

624.
  • Elessar
  • 2011.08.25. 23:38
 
 
   

Érdekes párosítások, Djoker negyedében a Karlovic-Fernando Gonzalez-Stakhovsky-Gasquet négyes nem rossz :D
2. körben összejöhet egy Dolgopolov-Nishikori új generációs mérkőzés, első körös jó meccsnek néz ki a Davy-Dodig és Monfils-Dimitrov meccsek.

Fed negyedében a Cilic-Harrison 1.körös meccs jónak ígérkezik, Ryan épp most szenvedett vereséget valami Duclostól, kíváncsi vok mennyire tudja megnehezíteni Marin dolgát. A Stepi-Kohl még kiemelkedik innen.

Murrnál van egy Baghda-Isner elsőnek (ma lejátszották a bemelegítő meccset is, Isner győzött), míg Rafaánál egy Ferrer-Andrejev és egy Yozhny-Gulbis figyel be így első ránézésre

Nagyon várom már a kezdést!

625.
  • Replica
  • 2011.08.26. 00:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 623.
  • Prest
  • 2011.08.25. 23:36

Djokert szarrá veri a döntőben, ha a szerb eljut odáig. Rafa ha döntőbe kerül megyneri, de ehhez kell a tavaly látott szerva. Djoker sem tudja már hozni azt a formát amit eddig, neki itt annyi.

626.
  • Replica
  • 2011.08.26. 00:54
 
 
   

Fed ága vicc, egyáltalán nem nehéz, most Tsonga miatt nem kell beszarni, mégha mumus is.

627.
  • Prest
  • 2011.08.26. 01:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 625.
  • Replica
  • 2011.08.26. 00:53

xD...ezt vegyük készpénznek, mint Wimby döntő előtt beírt orbitális baromságaidat?
Ne légy nevetséges. Ha Fed ága vicc, akkor Rafáé röhej...

628.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 07:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 625.
  • Replica
  • 2011.08.26. 00:53

Rafa a tavalyi szervájával és atomjátékával is szettet vesztett egy közepes Djoker ellen, szóval a szarrá verin röhögnöm kell. Az Wimbiben már megvolt, csak Nadal lett verve, emlékszel??

629.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 07:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 626.
  • Replica
  • 2011.08.26. 00:54

Nézz már rá arra az ágra!!!Megint az összes olyan játékos, aki idén valamit is mutatott az USO series-ben, az a felsőn van, Stepi, Fish, Monfils, Berd, Tipsa.
S megint FEdnél van két olyan játékos, Fish és Nole, akik idén már verték Rafa-t, meg olyanok, mint Tsonga, akitől többször is kikapott Fed.
Rafa-nál ki van?? Ljubicic, Youzhny meg Ferrer?? Még edzőpartnernek is kevesek. Még Murray-től sem kell fosnod, mivel az ő negyede brutálisan erős lett, így jól kifáradva tud max eljutni Nadalig, márha eljut egyáltalán

630.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 07:56
 
 
   

Közben Winston-Salemben kialakultak az elődöntők párosításai: Roddick Monaco-t verte sima 2 szettben és a Baghda verő Isner-rel talizik, nagy szervacsata lehet belőle.
Mondjuk Andy-ről még nem beszéltünk, az itteni meccseit eddig roppant könnyedén hozta, nagyon jól szervál, kéne neki egy tornagyőzelem, hogy USO-n jó legyen. Almagro-t és Ferrert legyőznie nem lesz egyszerű
A másik ágon Haase két szettben verte Dolgopolov-ot, a holland kimagasló formában tolja, ha most kéne egy meglepetés embert mondani USO-ra, az Haase lenne. Ha nem fárad ki, akkor jó esélye lehet Murray ellen majd, sztem meglepheti A holland ellenfele Bentó lesz, aki óriási csatában verte Stakhovsky-t.

Roddick-Isner
Haase-Benneteau

631.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 627.
  • Prest
  • 2011.08.26. 01:15

Fed ága vicc, csak ti őgy vagytok vele, hogy a hurkagyurkákat is felmagasztaljátok Fed szintjére.:D Kész röhej, hogy milyen nevek miatt sírtok.

632.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 629.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 07:47

Tipsa egy örökös lúzer. Fish sosem alkot a GS-eken, ráadásul már cinciben is ki volt, Monfils fáradt, Nole sérült és fáradt, Stepi?:DD, Berdych szintén sérült, egyedül Tsonga, aki szintén enm 100-as? Ez lenne az a félelmetes névsor?:D

633.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 628.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 07:42

A tavalyi Nole szettnyerés nem kicsit mák volt ha láttad, és még azt is szenvedte. Fed ellen ynert hármat, Rafa ellen meg kiszenvedett egy mákosat. Rommá lett verve, és most sem elsz másképp, ha eljut odáig és Rafának meglesz a szervája.

634.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 630.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 07:56

Csak Dolgipolgi mostanában überszar, így az ő megverése pillanatnyilag nem erény. Még fuzzy is megverné. Mondjuk én meg fuzzyt:D

635.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 10:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 632.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:40

Te a neveken röhögsz, én meg az idei teljesítményüket vettem figyelembe. Én tényekről beszélek, Fish idén a legjobb keménypályás játékos, Cinciben seholse volt ki, egyszerűen nem úgy szervált Murr ellen, ahogy pl Rafa ellen, s ez elég arra, hogy kikapjon. Monfils lehet hogy fáradt, de iszonyat erőt képvisel, ha odateszi magát a meccsekre. Djokerig simán elmehet.
Nole sérülése tényleg zsákbamacska, majd meglátjuk. Stepi jó szervával elmehet Fedig, más kérdés, hogy sztem Kohl kivégzi, Berdych sérüléséről se tudunk semmit még, Tsonga meg óriási önbizalommal megy Fed ellen, s iszonyat jó éve van.
Még mindig erősebb névsor, mint Rafa viccnegyede. Vicces, hogy ennyit se vagy képes elismerni. Nem azt mondom, hogy megcsinálhatatlan Fed számára, de a felső ág bőven erősebb lett.

636.
  • JMDP
  • 2011.08.26. 11:09
 
 
   

Csak "Irénke" nehogy bekavarjon:-(
http://www.idokep.hu/hirek/hurri...

637.
  • Djokey
  • 2011.08.26. 11:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 625.
  • Replica
  • 2011.08.26. 00:53

Wimbledoni csemegék:

"Tudod mi a megalázó? A 17-8! Azt már most felejtsd el és verd kia fejecskédből, hogy Djoko füvön megveri Rafát a döntőben, még mi előtt végzetesen beleélnéd magad."

"Djoko olyan versét fog kapni holnap, ami ha eljut az agyáig is, rá fog jönni, hogy a GS döntős Nadal mennyire más, mint egy masters döntős."

"Magas lóról lehet nagyot esni!:D"

Ezek szerint jó jel ha temeted:DDDDDDDDD

Egyépként Motreal-ban jól játszott, az első két körben 1 hónap szünet után
naná hogy rosszabul megy.:DDDD
Cici-ben meg SÉRÜLT VOLT!!!!!!
Hogy igyis elment a döntöid ez vagy Őt vagy a mezönyt minösiti. Mindenki Döntse el maga.

638.
  • Djokey
  • 2011.08.26. 11:19
 
 
   

Overall, 10 of the top 30 have missed an event or had to retire during the past few weeks with injury. The laundry list includes David Ferrer (returning in Cincinnati after a hand problem), Robin Soderling (due to return at the U.S. Open after a wrist injury), Andy Roddick (abdominal), Mardy Fish (heel), Jurgen Melzer (muscle pull), Milos Raonic (hip surgery) and Michael Llodra (rib and arm problems, though apparently not tennis-related). Some are less significant than others -- Llodra has won two doubles titles and reached the final of a third in the past three weeks -- but there are also others who have played through their problems, such as Rafael Nadal with burns on his fingers (again not tennis-related) and Gilles Simon (neck stiffness). With back-to-back Masters events the past two weeks, fatigue hit several players in Cincinnati, as well -- mostly obviously Nadal, Gael Monfils and Murray in the semifinals

Vicces lesz nézni ezt az USO-t...mindenki rokkant:///

639.
  • Dobs
  • 2011.08.26. 11:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 634.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:43

Ha létrejön ez a "várva várt" meccs, mindenképp elmegyek megnézni!
:)

640.
  • Dobs
  • 2011.08.26. 11:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 638.
  • Djokey
  • 2011.08.26. 11:19

Szerintem a kerekesszékes kategóriára gyúrnak.:)

641.
  • Prest
  • 2011.08.26. 11:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 637.
  • Djokey
  • 2011.08.26. 11:11

:D:D:D:D:D mekkora poénok xD
"...ha eljut az agyáig is, rá fog jönni, hogy a GS döntős Nadal mennyire más, mint egy masters döntős."
Ne bántástok már, ebben amúgy igaza volt...tényleg meglátta Djoko mennyire más GS döntőben Rafa: itt már legalább sikerült nyernie egy kemény szettet. Korábban már az se nagyon jött össze...^^ :D

642.
  • Prest
  • 2011.08.26. 11:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 632.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:40

Te meg hülye vagy, nem akarod belátni de a kis kedvencednek über mákja van megint a sorsolással. Fed meg már 30 éves, abszolút nem mind1, hogy kik ellen tolja, lehetett volna sokkal sokkal jobb sorsolása (pl. mint Nadalé) ez nyilvánvaló...

643.
  • Prest
  • 2011.08.26. 11:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 630.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 07:56

Ja nem olyan rossz ám Roddick...Cincyben is jó lett volna az, csak dsz-t dobta ugye...

644.
  • Dobs
  • 2011.08.26. 11:35
 
 
   

Én az utolsó két Mastersen mindkét esetben azt gondoltam, hogy Rafa kiesésétől Federer szárnyakat kap, összeszedi magát, megpróbálja lenyomni Nolét, aztán ha sikerül, simán nyeri a döntőt.

Hát, jól összeszedte magát...
:(

645.
  • Prest
  • 2011.08.26. 11:42
 
 
   

http://tv.eurosport.hu/tennis/us...

:) Amúgy Nolénak elvileg már semmi baja...ennyit erről...

646.
  • Djokey
  • 2011.08.26. 11:43
 
 
   

http://hvg.hu/sport/20110826_us_...=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso_2011_8_26

647.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 14:24
 
 
   

Nem értem mit akarjátok győzködni a hülyegyereket, nem veszitek észre, hogy trollkodik? Egyértelmű, hogy röhejes ága van Rafának, bár Dodig meg Fish után ki tudja ki lesz nehéz neki. Rafa vicc ágával valszeg egyetért, mert arra semmilyen szar dumát nem eresztett le. Majd Juzsnyij visszavág neki a tavalyi kőkemény elődöntőért :)

Meg azt sem értem mit kell sírni Fed nehéz ága miatt, meg összeesküvéseket szőni. Akár manipulálják, akár a sors szórakozik így, ha Fed GS-t akar nyerni, akkor ezeket meg kell verni. A 2005 uso Fed kiröhögne itt mindenkit, még Djoko 3.0-át is. De már más időket élünk. Kissé belassult az öreg. De ha megfelelően összekaparja a motivációját, még összejöhet valami. Ezerrel küzdenie kell most az tuti.

Amúgy szerintem Fish elcsapja Tsongát.

648.
  • Prest
  • 2011.08.26. 14:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 647.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 14:24

"Ezerrel küzdenie kell most az tuti."

hát igen...ez az amit már nem tud megoldani...:/

649.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 14:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 626.
  • Replica
  • 2011.08.26. 00:54

Rafa a tavalyi szervájával elmehet a pitchába az új Djoko ellen, meg az egész játékával. Láttuk mire jutott Rafa a 90%-os szervájával wimbiben. S azon a szar meccsen Djoko nem is volt 2.0. Na meg nem értem milyan alapon hivatkozol usos Rafára, amikor az nem létezik. Valami isteni csoda vagy a bolygók együttállása miatt a tavalyi döntőben létrejött az usos Rafa pár órára, s azóta se láttuk. Az isteni csodákról meg a bolygók együttállásáról meg tudjuk, hogy milyen ritka. Arról nem is beszélve, hogy Nole ellen az sem lenne elég. Djoko 2.0 létezik, folyamat tarol és nyer 8 hónapja, usos Rafa nem létezik.

Na meg ha már te is régi Nadal videókat nézel, mi lesz veled ha Rafa 28-30 lesz!

650.
  • erisen
  • 2011.08.26. 14:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 633.
  • Replica
  • 2011.08.26. 09:41

"Rafa ellen meg kiszenvedett egy mákosat. Rommá lett verve, és most sem elsz másképp, ha eljut odáig és Rafának meglesz a szervája."

Ezt a szerva dolgot nem értem. Eddig nem az volt a mondás hogy pl. Federert is csak a jó szervái mentik meg,és ezért nem is nagy szám?

651.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 14:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 648.
  • Prest
  • 2011.08.26. 14:29

Igen, kérdés mennyire lesz kedve küzdeni, s mennyi marad benne a kövi meccsre. Szerintem nyögvenyelősen, de sokáig elmehet. Mindenképp jó lenne egy szoros Fed-Djoko elődöntő akármelyikük is nyer. S utána jöhet a döntő Juzsnyi-val :)

652.
  • erisen
  • 2011.08.26. 15:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 646.
  • Djokey
  • 2011.08.26. 11:43

Ó,Istenkém. Mekenró véletlenül megint azt magasztalja az egekig aki épp nyert egyet (Möri). Ilyen szempontból akár "pritifész" Styepanyek is nyerhetné USO-t.

A Djokeres videó a parókával hatalmas. Régen is bírtam ezeket a marhaságait és jó látni hogy nem szállt el a No.1 címtől,és megmaradt a vicces srác. Régebben (2007,2008) nem nagyon bírtam. 2010-ben kicsit szét volt esve főleg az elején,de a végére belejött,de manapság nem lehet nem örömmel nézni a játékát.

653.
  • erisen
  • 2011.08.26. 15:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 647.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 14:24

Szerintem Fed ága egyáltalán nem gáz. Sőt,kifejezetten jó,hogy egyre erősödő ellenfelek ellen küzdhet és nem egyből a mély víz,vagy egy gyengusz egy atomerős jön.
Giraldo ügyes gyerek,de inkább salakon,és ott is inkább tavaly villogott.
1 szoros szett lehet,de 3-ban vernie kell Fednek.
Belucci (Selát verni fogja szvsz) szintén ez a kategória csak egy fokkal jobb. Ügyes,de inkább salakos. De Selát is vernie kell simán ha mégis ellene kell játszani.
Harrison/Cilic/Tomic: Hasonló játékerő,jó szervák.Ezek jól lefárasztják majd egymást. Bármelyik is jön verhető. Egy szettet lehet elcsíphetnek,de többet nem szabadna.
Styepi/Kohlsi/Haas/Troickij: Egyre veretesebb névsor,szép lassan javulnak az ellenfelek. Itt már azért illik végig koncentrálni. Bármelyik erős,de azért 4-ben legyőzhető.
Tsonga/Fish/Verdasco:
Kíváncsi leszek melyik jön. Feltéve ha Fed is ott lesz még.
Verda lenne a legjobb. De még talán Fishnek is örülnék a mutatott jó játéka ellenére. Tsonga ellen meg Fed 2x is hülye volt. Magának köszönhette,főleg az elsőt. De mi lenne motiváció ha nem a revans. Azt mindenki tudja ki a jobb teniszező,Fed vagy Tsonga.
SF tuti Djoker ellen lesz ha odáig jut Fed. Nekik mindig jó és élvezetes meccseik vannak. Jó lenn most is egy olyan. Fednek meg van a játéka még a Djoker 2.0 ellen is (RG) de kérdéses hogy mi motiválja hogy elővegye,vagy elő tudja-e egyáltalán. Végül is mindegy,ha tolnak egy olyat mint RG-n,akkor mi már nem veszíthetünk. :-)
Döntő. Hát ilyen messzire nem érdemes szaladni. Ha bejutna,akkor jó lenne ott egy Ferrer vagy Roddick.:-) Bár látva Nadal ágát,nagy összegben mernék fogadni hogy az ő jelenléte a döntőben garantált. Gondolom jó alaposan "kipiackutatták" az amcsik hogy az nekik most még pénzügyileg megérné ha ott lenne...

654.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 635.
  • Elessar
  • 2011.08.26. 10:52

Ja tele sérültekkel és fáradtalkkal egyedül Tsonga lehet nehéz, de ő sem top mostanság. Ettől nem lesz nehéz Fed ága.:D

655.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 637.
  • Djokey
  • 2011.08.26. 11:11

És ki vagy te dzsoki koki?:D De nagy szád lett itt újoncként vagy másodregként?!

656.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 642.
  • Prest
  • 2011.08.26. 11:26

Haggyá már ezzel a fed 30 éves amikor tavaly 29 évesen ausziban élete formájáról beszéltetek a wtf-en meg minden idők legjobb fedéről:D Most meg sirtok mert milyen ága van... Milyen? Sérült és fáradt játékosokkal teli! Ez az igazság.

657.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 647.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 14:24

"Amúgy szerintem Fish elcsapja Tsongát."

Be vagy szarva rendesen a mumustól mi?:DD

658.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 649.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 14:40

LoL Tavaly Rafa azt a Djokot verte könnyedén tavaly az uson aki kilőtte az ürbe Fedet az elődöntőben:D Az fossá verné ezt a Djokot is, bár Fedet már 7-szer verte GS-en, ami rekord.

659.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 653.
  • erisen
  • 2011.08.26. 15:19

Fed ultra nehéz ága: Giraldo, Bellucci, Harrisson, Kohlsi, Tsonga :DD

660.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 16:23
 
 
   

Ki vagy te, de nagy szád van kamaszként! Halál hülye vagy ehhez a sporthoz meg a trollkodáshoz is, ami még rosszabb, hogy semmilyen tiszteletet nem tanúsítasz a régi teniszhez ill. a régi teniszezőkhöz.

Semmilyen Rafa nem veri meg még álmában sem Djoko 2.0-át, de még 1.0-át se már, ugyanis feltűnően kaksizik tőle. Arra meg már most készülj fel, hogy Dodig-ok egész sora fogja elcsapni Rafát 30 évesen.

661.
  • Doddi
  • 2011.08.26. 16:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 660.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 16:23

Tudod az a baj, hogy ezzel nem Replicát bántod meg, sőt még élvezi is. Hanem minden más Rafa drukkert. És te lennél jobb nála? Hm... :)

Ha ő olyan "okos", hogy ilyen baromságokat ír, amiről minden egyes olvasó - legyen az bármilyen drukker - tudja, hogy baromság, akkor te miért Rafát szidod? És most hiába jössz azzal, hogy te nem azt csinálod. Egyik kutya, másik eb. Gratulálok neked is...

662.
  • Doddi
  • 2011.08.26. 16:58
 
 
   

Sajnálom, ha az előző üzenetem nem túl kedvesre sikeredett, de egyébként én magam egy elég normális szurkolónak tartom.

Rafa ága könnyű? AZ LENNE - ha Rafa jelenleg jól játszana, de jelenleg a top játékosok közül ő van a legpocsékabb formában. Nehéz az ága? Ha így nézzük igen. Ha úgy játszana, mint múlt évben, akkor természetesen én sem azt mondanám, hogy nehéz, sőt, kacagva azt mondanám, hogy minimum döntőt várok tőle. De nézzük az évi teljesítményét! Én egy első hetes vereségen sem lepődnék meg... Persze remélem, hogy mivel ez Grand Slam, felszívja magát, de ki tudja? Ilyen felkészüléssel, amit bemutatott...

Én amúgy nagyon remélem, hogy ha már Rafa nem nyeri meg, akkor Roger fogja. És nem, nem azért, hogy nehogy Novak nyerje, hanem azért, mert nekem ők a két kedvenc teniszezőm. (igen, lehetséges Rafael Nadalt, és Roger Federert is szeretni. ;) )

663.
  • Turin
  • 2011.08.26. 18:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 662.
  • Doddi
  • 2011.08.26. 16:58

Riszpekt.

664.
  • Prest
  • 2011.08.26. 18:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 656.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:07

Senki de senki a világon nem beszélt top Fedről egyedül Te...de ez nem újdonság mert te mindig top Fedről beszélsz akármi van... még ha tolószékben nyomná neked az is top Fed lenne, csak lehessen fényezni Nadalt, meg ontani a hülyeségeket.

665.
  • Turin
  • 2011.08.26. 19:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 664.
  • Prest
  • 2011.08.26. 18:34

Én sem tudom, mire gondol. A legelszálltabb mondat, ami elhangozhatott, hogy a top Federert idézi. Ami teljesen más. Mert ugye idézhetem én is a "top József Attilát" azt mégsem vagyok József Attila. :D

666.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 19:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 662.
  • Doddi
  • 2011.08.26. 16:58

Természetesen van igazság abban, amit írtál. Egy biztos, sem Rafát, sem a többi rafást nem akartam bántani, csak a pöcsöst akartam helyre tenni, ugyanis néha jólesik, nyugodtan ítéljetek el érte.

Az ágakra visszatérve, függetlenül attól, hogy Rafa most milyen formában van, az ága attól még igenis könnyű, illetve messze övé a legkönnyebb. Azért nem mindegy ez, mert neki így viszonylag gyengébb formával is könnyebb lesz eljutni az elődöntőig, ahol ki tudja milyen állapotú Murr/Delpo várja. Egyesek szemét joggal szúrja az, hogy már második éve kapja ezt a röhejes ágat. De hisztit nem érdemes csapni miatta, engem pl. nem zavar Fed ága, kizárólag csak megjegyeztem, hogy kiét tartom erősebbnek gyengébbnek. Ha Fed viszonylag jó formát mutatna, ez egy kifejezetten előnyös ág is lehet, jó felvezető ág az elődöntőhöz, ahogy Erisen is írta. De ha nyögvenyelős formában van, akk belefuthat 3-4 órás 5 szettes(ek)be, ami után minden meccs egyre nehezebb.

Idelális esetben 1 szettveszteséget várok Fed-től elődöntőig.

Amúgy szerintem Djoko ága messze a legnehezebb, ami annyiban kedvezhet Fed-nek, hogy Monfils igen komolyan lefáraszthatja az elődöntő előtt. Ha Monfi eljut oda, akk az minimum 3 órás meccs lesz, de a 4 órán sem lepődnék meg.

Rafára visszatérve, az gyanús hogy nem várható tőle a tavalyi szuper forma, de azért nehogy azt higgyétek, hogy nem fog belelendülni a második hétre. Főleg így, hogy bohócok vannak elődöntőig. Abban az esetben, ha Ferrer AO-s formában lenne, miközben Rafa "gyengélkedik", ott kinézhetne egy 5 szettes, de Ferrer most felejtős, tán el sem jut addig. Mindezt figyelembe véve elmondható, hogy a lehetőségekhez képest Nadal igen csak szerencsés és a formája javulását meglehetősen támogató ágat kapott.

A vicc az, hogy én a top 4-et akarom a legjobb 4-be, ugyanis én még mindig akarok egy Fed-Nadal uso partit, függetlenül attól, hogy Fed hány éves és hogy kisebb esélyei vannak stb. De jobban örültem volna, ha elődöntőben történik meg, hisz ha Fed itt vhogy legyőzni Djokot, az enyhén fárasztó mutatvány lenne, s döntőre még inkább elfogyna.

667.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 19:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 665.
  • Turin
  • 2011.08.26. 19:04

A pöcsös a maga javára színezi, turbózza fel az érveit, hogy jobban hangozzanak. Amikor Fed Miami-ban élete legrosszabb teljesítményét nyújtott Rafa ellen (két szett alatt 39 hiba), akkor is azt mondta, hogy Nadal a top Fed-et verte meg, hogy dicsőségesebbnek hasson Rafa győzelme. Szarul trollkodik, időközönként ignorálni kell, nálam megint érik az az idő.

Londonban mindössze annyi történt, hogy Fed-nek a döntőre összeállt egy nagyon jó játék, a top Fed-et idéző játék, ami kb kitartott Dohá-ig. De még mindig tovább, mint Rafa uso játéka. Fed ott inkább taktikailag volt nagyon ott, meg nagyon adta a fonák. A régi top Fed akkor lenne, ha ugyanolyan gyorsan táncikálna a pályán, mint anno. Szinte repült a pályán keresztbe kasul. Annak már rég lőttek. De nekem az is elég, ha a fontos meccsekre idézi a top Fed-et, mint pl. RG elődöntő. Fed-nek van olyan variety a játékában, van olyan taktikus és technikás, hogy nagyjából kompenzálja a fizikai hátrányait, de ehhez nagyon össze kell állnia az elemeknek (mint pl RG). Azt a mennyiségű hibát, mint amit legutóbb Berdi ellen művelt, drasztikusan le kell csökkentenie.

668.
  • Doddi
  • 2011.08.26. 19:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 666.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 19:28

Neked írtam, amit írtam, de nem csak neked szólt. Na igen, ezt jól megfogalmaztam. Nem csak te vagy az, aki ilyesmit ír, ha Replica kihúzza a gyufát már. Csak az a baj, hogy mindenki elfelejti, hogy elméletileg más rafások is vannak az oldalon, akiknek talán rosszul esik, ha az ilyenek miatt Rafán töltitek ki a dühötöket. Legutóbb én pont Wimbledon előtt írtam ehhez hasonló hozzászólást, pont ugyanúgy Repli volt a kiváltó ok.

Az ágakban alapvetően egyetértek veled. Komolyan. De mit művelt az utolsó két tornán Rafa? Ha az ellenfeleket nézzük, teljes mértékben egyet értek veled, komolyan. De itt van a legnagyobb kérdőjel számomra. Az pedig maga Rafa. Hogy készült fel? Mentálisan hogy van? Hogy kezeli a vereségeket?

Novak hatalmas lelki-fölénnyel érkezik, Andyről is elmondhatnám akár ugyanezt - ha hinnék benne, h valaha Grand Slamet nyer (de nem hiszek ebben). Roger, Roger... Igazából ő a másik kérdőjel nekem. Pont a kedvenceim... Ejnye-bejnye. Jobban tenném, ha nem szurkolnék senkinek...

Ha most kérdeznék meg, hogy szerintem ki nyeri meg, akkor vagy Novakot, vagy Rogert mondanám. Ha az eszemre hallgatok. Ha a szívemre, akkor Rafát vagy Rogert. Egyet tudok, Federer-Nadal döntőt akarok. És tudom, itt nem túl jó beugró, de én akkor szerettem meg a teniszt, mikor Roger első, Rafa pedig második volt a világranglistán. Ezért is fogom az ő küzdelmüket tekinteni a LEGNAGYOBB-nak.

669.
  • Replica
  • 2011.08.26. 21:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 660.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 16:23

Te ne dumálj kreátor, nálad nagyobb troll a földön nincs! Bort iszol és vizet prédikálasz:DD Átlátszó vagy mint egy üveg.
A tavaly látott Rafa fossá verné Djoko 3.0-át is, ahogy fossá verte a Fed verő Djokot is. De Fednek ott van a mumus Tsonga, akit Rafa mindig hidegre tesz.

670.
  • Replica
  • 2011.08.26. 22:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 667.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 19:42

A miamis Fedre nem mondtam, hogy top volt, csak azt, hogy jó. Neked meg turinnak a 2004 miamis Fed sem volt top, amikor sima kettőben tért nyugovóra a Rafa meccs után még a torna elején:D Ne akard, hogy felsoroljam, hányszor verte meg a tip top Fedet, nem aludnál jól az éjjel:D

671.
  • Replica
  • 2011.08.26. 22:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 668.
  • Doddi
  • 2011.08.26. 19:47

"Egyet tudok, Federer-Nadal döntőt akarok."

Én meg Nadal vs Federer döntőt akarok!:)

Jófejnek tünsz, barátkozhatunk.:D

672.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 22:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 671.
  • Replica
  • 2011.08.26. 22:06

Fed verő Djokot mi? Úgy beszélsz, mintha sima 3 szett lett volna. Közben gyanúsan 2 match labdája is volt Fed-nek. Enyhén nem sokon múlott, hogy nem Fed-Nadal lett. Inkább arról beszélj, hol van a híres usos Rafa! Tudod mit, ne is beszélj.

673.
  • Replica
  • 2011.08.26. 23:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 672.
  • iCreator
  • 2011.08.26. 22:44

Az usos Rafa majd kiderül az uson:D Meccslabdáról művészet kikapni, pláne goatként. Az a Fed-verő Djoko a döntőben kis falat volt.

674.
  • brewer
  • 2011.08.26. 23:33
 
 
   

Egyelőre még nincs kitiltás, de iCreator és Replica vegyétek ezt egy utolsó figyelmeztetésnek. Fejezzétek be, nem fogjuk a következő két hetet a kettősötöknek szentelni, ha nem megy magatoktól, h ne szóljatok egymáshoz, segítek benne, h lehetőségetek se legyen rá.

És az USO előtti szokásos kérés: mindenki inkább gondolja meg kétszer, h mit ír le, zéró tolerancia van, mint GS alatt mindig.

675.
  • iCreator
  • 2011.08.27. 00:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 674.
  • brewer
  • 2011.08.26. 23:33

Holnaptól nálam IGNORE :)

676.
  • Elessar
  • 2011.08.27. 00:44
 
 
   

Isner verte Roddick-ot két szettben. A vicc az, hogy Andy első szervája jobb volt, mint Johny boyé, de a 2. szerva csak 30%os volt, az hihetetlen gyér.
Úgy tűnik Isner megint ráérzett a játékra, meglátjuk mire lesz képes USO-n. Baghdatist és Ginepri-t verheti, aztán jöhet a sokat kihagyott Söd

677.
  • Prest
  • 2011.08.27. 09:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 670.
  • Replica
  • 2011.08.26. 22:04

Neked mindig top Fed van, ezt már megbeszéltük...hűtsd le magad.^^ Mitől rágtál be megint, hogy nyomod a sok hülyeséget...no nyugi.^^

678.
  • Elessar
  • 2011.08.27. 10:23
 
 
   

Benneteau óriási csatában, meccslabdát hárítva verte Haase-t, 3-6, 7-6, 7-6ra. A holland beremegett a végén

679.
  • Viktor61
  • 2011.08.27. 10:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 669.
  • Replica
  • 2011.08.26. 21:58
680.
  • Replica
  • 2011.08.27. 11:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 674.
  • brewer
  • 2011.08.26. 23:33

Akkor kreátorral is elfogulatlanul bánj ne csak velem. Most is ő kezdte és mindig ő kezdi piszkálni a Rafásokat én csak visszavágok.

681.
  • Replica
  • 2011.08.27. 11:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 679.
  • Viktor61
  • 2011.08.27. 10:45

És ezzel mit akarsz mondani? 5-2 Rafának:D

682.
  • brewer
  • 2011.08.27. 11:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 680.
  • Replica
  • 2011.08.27. 11:17

Leszarom, h ki kezdte, te sem vagy ártatlan, mint ahogy iCreator sem. A figyelmeztetés mindkettőtöknek, különbség tétel nélkül szólt, azt is mondhatnám, h az egyik 19, a másik egy híján 20. Akadjatok le egymásról.

683.
  • jowaldner
  • 2011.08.27. 13:18
 
 
   

Bravó Jani, sok sikert a főtáblán.

684.
  • Perla
  • 2011.08.27. 18:58
 
 
   

ááá, ha nem tudnám a dátumot, akkor is ki lehetne találni a hsz-ekből, h pre GS időszak van :D

685.
  • Djokey
  • 2011.08.27. 19:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 655.
  • Replica
  • 2011.08.26. 16:05

Nekem nagy a szám?! Ezek a TE mondataid!!!
De tessék az én nagyot mondásom: Kaján vigyorral az arcomon fogom végig nézni ahogy Nole elpicsázza Rafát 5-6X idén(kiszámolja?!:DDDDDDDDD)
végül: http://www.youtube.com/watch?v=r...
:DDDDDDD

686.
  • katma
  • 2011.08.27. 19:45
 
 
   

Irénke holnap megérkezik New Yorkba. Tudtok valamit, hogy a versennyel mi lesz?

687.
  • Perla
  • 2011.08.27. 19:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 686.
  • katma
  • 2011.08.27. 19:45

mindent elsöprő siker lesz... :D

688.
  • katma
  • 2011.08.27. 20:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 687.
  • Perla
  • 2011.08.27. 19:55

Ha, ha :-)))

689.
  • brewer
  • 2011.08.27. 22:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 686.
  • katma
  • 2011.08.27. 19:45

Még semmit sem tudnak biztosra, egyelőre még áll a hétfői menetrend:

http://www.usopen.org/en_US/scor...

690.
  • katma
  • 2011.08.28. 09:53
 
 
   

El nem tudom képzelni, hogy ilyen körülmények között tudnak versenyt rendezni:
http://www.hir24.hu/kulfold/2011...



691.
  • Dobs
  • 2011.08.28. 09:54
 
 
   

Jó, hogy ismét itt vagy.
Visszatért a humor erre az oldalra.
:)

692.
  • katma
  • 2011.08.28. 10:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 691.
  • Dobs
  • 2011.08.28. 09:54

Perlát kinevezzük hangulatfelelősnek:-)))

693.
  • Replica
  • 2011.08.28. 10:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 685.
  • Djokey
  • 2011.08.27. 19:10

Kaján mosollyal figyelheted, ahogy Nole feladta a meccset Murray ellen? Mert én igen!:D

694.
  • brewer
  • 2011.08.28. 11:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 690.
  • katma
  • 2011.08.28. 09:53

Különösen h Flushing Meadows kiemelten árvízveszélyes helyen fekszik...

További hírek: Fhttp://index.hu/kulfold/2011/08/...

695.
  • Djokey
  • 2011.08.28. 12:21
 
 
   

Íme a 2011-es Tennis Classics egy újabb résztvevője: Születése évében koncertezett első alkalommal Magyarországon a Queen együttes. Szülővárosáról egy húskészítményt is elneveztek. Juniorként háorm különböző Grand Slam tornát is megnyert 2004-ben. 3 tornagyőzelméből kettőt hazai pályán szerzett, és két Masters döntőt is játszott, méghozzá szülővárosában.
EZ ki??????????

696.
  • Djokey
  • 2011.08.28. 12:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 693.
  • Replica
  • 2011.08.28. 10:18

Sajnos nem tudtam nézni, valahol voltam:/

697.
  • brewer
  • 2011.08.28. 12:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 695.
  • Djokey
  • 2011.08.28. 12:21

Ez nem volt túl nehéz kérdés :)

698.
  • jowaldner
  • 2011.08.28. 12:41
 
 
   

Fucsovics?

699.
  • Djokey
  • 2011.08.28. 12:45
 
 
   

miért ki?
Nem tom:(((

700.
  • katma
  • 2011.08.28. 12:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 694.
  • brewer
  • 2011.08.28. 11:19

Nem tudom mire várnak. Mit nem lehet eldönteni. Meg kell várni míg normalizálódnak a dolgok.

701.
  • brewer
  • 2011.08.28. 13:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 700.
  • katma
  • 2011.08.28. 12:45

Elvileg úgy saccolják, h levonul egy nap alatt, és ha nincsenek nagy károk, akkor el tudják kezdeni holnap.

De én is kétlem, lesz néhány nap csúszás szvsz.

702.
  • brewer
  • 2011.08.28. 13:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 699.
  • Djokey
  • 2011.08.28. 12:45

Monfils :)

703.
  • jowaldner
  • 2011.08.28. 13:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 702.
  • brewer
  • 2011.08.28. 13:05

Akkor a húskészítmény meg a párizsi.

704.
  • Djokey
  • 2011.08.28. 13:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 702.
  • brewer
  • 2011.08.28. 13:05

WOW, És tényleg:))

705.
  • Perla
  • 2011.08.28. 14:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 691.
  • Dobs
  • 2011.08.28. 09:54

hja, ha már a teniszhez nem értek... :-O

de amúgy meg köszönöm :-)

706.
  • Prest
  • 2011.08.28. 15:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 693.
  • Replica
  • 2011.08.28. 10:18

Mér nem a Fish-Nadal meccsen kajánkodtál?

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések