krumplicukor

2011. 05. 27. 07:42

Roland Garros: Egy körrel kevesebb

Az első forduló távolságtartóbb kötelező körei után, ahol a nagyokban ott van a félsz, hogy nehogy véletlenül most, a kisebbekben pedig a remény, hogy talán most, beindult a nagyüzem, mindenki hozzászokott a gondolathoz, hogy újra egy Grand Slam, újra egy, a szokásosnál nagyobb felhajtással járó tenisztorna. De ami végső soron mégsem több ennél, hiszen a meccset itt is mindenkinek magának kell megnyernie, és az, ami a pályán történik ugyanúgy a két teniszező saját, külön világa, mint bármelyik másik tornán, bárhol a világon.

clijsters rg -

Így hiába vagy sokszoros Grand Slam győztes, neked is ugyanúgy újra kell kezdeni minden egyes meccsen, és sosem tudhatod, hogy hol fog a végén megállni a számláló.

Kim Clijstersnek idén a Roland Garrosonon egynél állt meg, hiába szervált a meccsért 6-3, 5-4-nél, hiába volt meccslabdája, a második fordulóban befejeződött Kim salakos szereplése.

Clijsters váll és csuklósérülés miatt a teljes salakszezont kihagyta, ami nem sok jót ígért a párizsi tornára, nehéz meccsrutin nélkül sokáig jutni egy Grand Slamen. Nagyon kevés hiányzott ahhoz, hogy kapjon még Kim lehetőséget a játékának javítására, azonban ahogy egyre haladt előre a meccs, a hibák száma csak nőtt és nőtt, míg a végén a 65 ki nem kényszerített hiba maga alá temette Kimet, és teljesen ritmustalan játékát. A húsz éves Arantxa Rus pedig egy profihoz méltó higgadtsággal várta ki a sorát, és nyerte meg az utolsó szettet 6-1-re.

rus rg -

Vera Zvornajeva is közel került ahhoz, hogy váratlanul korán érjen véget számára a Roland Garros. A korábban nagy tehetségnek tartott, azonban a 2009-es US Openen elszenvedett súlyos lábsérülése miatt a száz közül kieső, a főtáblára kvalifikáción keresztül feljutott Sabine Lisicki a meccsért szervált a világranglista harmadik orosz lánnyal szemben, de végül nem sikerült a bravúr, Vera visszabrékelt, és a szettet is megnyerte. A döntő szettre Sabine ugyan nem omlott össze, azonban az izmai görcsölni kezdtek, mentálisan is elfáradt, Vera pedig tavaly megtalált zen állapotában nem adott lehetőséget a német lánynak arra, hogy ő jusson a harmadik fordulóba.

sabine rg -

Marija Sarapova sem gondolta volna, hogy a tizenhét éves Caroline Garcia ellen szett és brékhátrányban találja magát, igaz, voltak olyan szemfüles WTA drukkerek, akik már a meccs előtt mondogatták, hogy nem lesz ez egy könnyű találkozó, mert a francia lány kifejezetten jól játszik és veszélyes lehet. Az is volt, másfél szett erejéig, azonban, mint ahogy az szokott lenni, eddigre kijött a tapasztalat és a tudásbeli különbség, a végét már nem bírta a francia lány sem fizikálisan, sem fejben. De érdemes lesz megjegyezni a nevét.

garcia rg -

Caroline Wozniacki,  Samantha Stosur, Francesca Schiavone, Svetlana Kuznyecova, Petra Kvitova, Victoria Azarenka, Na Li és Yanina Wickmayer is továbbjutottak a harmadik fordulóba.

A férfiaknál nyugodtabb második kört tudhatunk magunk mögött, igaz, születtek kevésbé várt eredmények, de elsősorban a másodvonal körében. 

Kivételt képez a tavalyi elődöntős Jürgen Melzer, akitől a sorsolása tükrében joggal várhatott mindenki egy újabb jó eredményt, azonban már a második fordulóban búcsúzni kényszerült. Az első két szetten megosztozott Melzer és ellenfele, Lukas Rosol, a harmadik szettet Melzer nyerte, a negyedikben pedig duplabrékelőnyben volt, innen veszítette el a meccset. Sok mindent nem lehet ehhez hozzáfűzni. 

Rosol egyébként a 111. helyen áll a világranglistán, összesen tíz meccset játszott az RG előtt a Touron, egy meccset játszott Grand Slamen, és 2005-2006-ban még Szolnokon is üdvözölhettük.   

rosol rg -

Szintén nehezen befogadható eredmény volt Nikolaj Davigyenko búcsúja egy öt szettes meccsen a világranglistán 227. helyen álló Antonio Veic ellen, még akkor is, ha Kolja mostanában nem mutatott fel túl jó eredményeket.

veic rg -

Mindehhez képest az, hogy Marcos Baghdatis Leonardo Mayerrel, míg Florian Mayer pedig Alejandro Fallával nem bírt, már nem is számított kiugró eredménynek.

Ejtsünk néhány szót azokról is, akiknek nagyobb terveik vannak, mint a harmadik kör.

Rafael Nadaltól mindenki azt várta, hogy a John Isner elleni nehéz meccse után élből legyalulja majd szegény Pablo Andujart, azonban nem ez történt. Mint kiderült, Pablo Andujar kifejezetten tud teniszezni, igaz, a fejbeli képeségei nem sok mindenre teszik alkalmassá, arra viszont igen, hogy Rafát több, mint három órán keresztül a pályán tartsa, többször brékelje, illetve a harmadik szettben nyolc szettlabdát pazaroljon el. Rafa végül három szettben nyert, úgy, hogy az utolsó szettet 1-5 0-40-ről fordította meg, de eddigi párizsi szereplése alapján Rafa játéka egy szóval jellemezhető a leginkább: sebezhető.

Hogy ténylegesen az is, vagy csak annak tűnik, erre a kérdésre a következő másfél hétben fogjuk a választ megkapni.

pablo rg -

Andy Murraynek is meg kellett dolgozni a továbbjutásért, ugyanis Simone Bolelli is tud teniszezni, viszont mentális képességei vetekszenek Pablo Andujaréval, így három szett lett ennek a meccsnek is a vége, de az eredménytől függetlenül nem egy sima három szettes mérkőzés volt ez.

Robin Söderling igyekezett elfelejtetni a Ryan Harrison ellen elvesztegetett szett emlékét, nem hagyott lehetőséget Albert Ramos-Vinolasnak a kibontakozásra. A legkönnyebb dolga  az alsó ág menőinek volt, Novak Djokovic két szettet játszott Victor Hanescu ellen, aki a harmadikban ágyéksérülés miatt feladta a meccset, Roger Federer nyolcvan percen keresztül haverkodott Maxime Teixeirával, míg David Ferrer Julien Benneteau, Juan Martin del Potro pedig Blaz Kavcic ellen jutott tovább gond nélkül.

robin rg1 -

Ma magasabb fokozatba kapcsolunk, sok izgalmas és jónak ígérkező meccs szerepel a pénteki menün.

Szeretném látni az összes kommentet (269) utolsó 100 hozzászólás

168.
  • Replica
  • 2011.05.28. 11:53
 
 
   

Delpo mire belemelegszik megint bukja az első szettet, az meg komoly baj lehet.

169.
  • jowaldner
  • 2011.05.28. 11:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 161.
  • donnie
  • 2011.05.28. 09:22

Amikor 15-40 után Del Potro 2 ásszal, majd újabb két ász értékűvel megfordította a gémet, ezzel megnyerve a 2. játszmát, ezt Ő úgy kommentálta, hogy ez a 4 pont egyértelműen igazolja azt, hogy Del Potro hová is tartozik valójában, és hogy pillanatnyilag nincs az első 4-5 játékos között, az csak azért van mert majd egy évet ki kellett hagynia a sérülése miatt. Nagyjából ennyi, mondhatnánk ezt mi is tudjuk, és nincs ebbe semmi különös, csak ma ebben a teljesítmény orientált, és csak a mára kíváncsi világunkban, nekem nagyon jól esett, hogy valakinek - jelen esetben Szabó Gábornak - eszébe jut, hogy kinek hol a valós helye.

170.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 12:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 167.
  • Pici
  • 2011.05.28. 11:47

És mindaddig lehet erre hivatkozni, amíg egy fontos meccsen el nem vétenek egyetlen jelet. Olyankor, amikor utána botrányba fullad. Van még jobb ötletem: női meccs, és a hiba elszenvedője látványosan összezavarodik és összeomlik.

And the disputes? “It happens very, very rarely that the officials can’t find the mark,” he said.

Ysern was not at Roland Garros in 2005 when an enraged Chatrier Stadium crowd halted a match for seven minutes with boos and jeering over the chair umpire Damien Steiner’s decision not to check the mark, which was at his discretion under the rules. The match, between Rafael Nadal and Sébastian Grosjean, teetered on the edge of chaos. Grosjean, who had challenged the call, ultimately implored the crowd to desist so play could resume.

171.
  • Turin
  • 2011.05.28. 13:17
 
 
   

Félelmetesen tolja ez a Veic fiú. :DD

172.
  • donnie
  • 2011.05.28. 13:34
 
 
   

Borzasztó ez a Veic,nem is értem hogy breakelt...Mit keres egyáltalán a 3. fordulóban?

173.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 13:37
 
 
   

megnéztem az ismétlést. Fed tegnap jedi volt. látszott a közönségen: tudják, hogy szeánszon vannak:)

174.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 13:40
 
 
   

Bazdmeg Andy:((((

175.
  • brewer
  • 2011.05.28. 13:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 174.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 13:40

Nem tudom, h mennyire okos dolog továbbjátszani, látszódott még a streamen is h fel van dagadva a bokája.

Ugyanakkor valszeg néhány nap alatt rendbe fog jönni, és most emiatt kiesni... Szar ügy :(

176.
  • Turin
  • 2011.05.28. 13:53
 
 
   

Ez a Nadal meccs egyszerűen értékelhetetlen. Előbb viccelődtem egyet, de már a poénkodástól is elmegy a kedve az embernek.

177.
  • Turin
  • 2011.05.28. 13:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 175.
  • brewer
  • 2011.05.28. 13:51

Még nem esett ki.

178.
  • brewer
  • 2011.05.28. 13:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 177.
  • Turin
  • 2011.05.28. 13:53

Igen, én is ezt írtam. Hogy ez néhány nap alatt rendbejön, és emiatt inkább folytatja, mert nem lenne jó visszalépni miatta. Ugyanakkor viszont nem kellene folytatnia, mert nem nézett ki annyira jól az a boka, és nem is mozog egyelőre túl jól vele. Szóval érted. Ha nem, akkor az azért van, mert igen keveset aludtam, és lehet h csak számomra érthető az, amiről beszélek ;) :)

Közben Dolgopolov ellen Troickij a meccsért szervál mindjárt.

179.
  • brewer
  • 2011.05.28. 13:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 176.
  • Turin
  • 2011.05.28. 13:53

Nem is tudok mit mondani rá. Sem a meccsre, sem Rafára. A második szettben kétszer brékelődött. Eddig ;)

180.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 13:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 178.
  • brewer
  • 2011.05.28. 13:57

6:2, 5:2 nem lehet baja. és tudod. jégfürdő meg amit el sem tudunk képzelni. ha játszik vele, akkor két nap múlva is fog sztem.

181.
  • Turin
  • 2011.05.28. 13:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 178.
  • brewer
  • 2011.05.28. 13:57

Sztem nem nézett ki olyan szarul a boka. Amit te dagadásnak láttál, az sztem a lábizom volt, ami a lábtartás során megfeszült. :)

182.
  • Markus
  • 2011.05.28. 14:00
 
 
   

Ez a Nadal-Veic a Garros legszarabb meccse eddig.. Amúgy esküszöm Nadal Isner ellen játszott a legjobban eddig, azóta egyre szarabb.

183.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 14:00
 
 
   

most viccelek, de kb én is breakelhetném Rafát.

184.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 181.
  • Turin
  • 2011.05.28. 13:59

Hidd el, meg tudom különböztetni ;)

De most komolyan, én sem azt mondom, h ez egy nagy sérülés lenne, pont azt írtam, h nem, viszont erre a konkrét meccsre kihathat. Nyilván azért játszik tovább, mert ő is úgy gondolja, h ezt be kell húzni valahogy, és legközelebbre rendbe teszik.

Dolgopolov kiesett.

185.
  • Turin
  • 2011.05.28. 14:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 183.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 14:00

Lassan csak Repli nem breakelné. Ő túlságosan is "tiszteli". :D

186.
  • Turin
  • 2011.05.28. 14:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 184.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:02

Én is néztem, és nem láttam különösebben dagadtnak azt a bokát, punktum. :)

187.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 14:34
 
 
   

Murraynek lassan minden baja van már. Én már az előző meccsén mondtam, hogy nem százas, de erről hallahttunk infókat torna előtt is. Troickij ellen nem lesz neki sétagalopp ilyen állapotban. Vissza kéne lépnie, nehogy Wimbyre gond legyen.

188.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:34
 
 
   

Mari nagyon jól csinálta, remélem rendbehozzák a következő meccsre.

189.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 187.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 14:34

Ne lépjen vissza, ha lehetne. A felső ág már így is olyan, amilyen, ne gyengítsük még tovább ;) És Mari messzire juthat ezzel a sorsolással, a döntő sem lehetetlen, az pedig nagy dolog lenne neki nagyon.

190.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 14:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 188.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:34

A mai meccs megmutatta megint, miért utálják sokan Murray-t. Rá volt szorulva a nyerőkre, és mint egy gép, úgy szórta. Ha nem megy ki a bokája most kezdődne a 3.szett, és össze-vissza breakelgetnék egymást. Totál éretlen a GS nyerésre még mindig, és nincs egy normális edzője, aki erre rámutatna.

191.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 14:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 189.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:41

Szerintem a döntő lehetetlen. Ne vicceljünk azért. A Nadal-Sóder kettősből kerül ki a finalista. Amúgy ahogy néztem, az alsó ágon is csak a Federer-Djokovics-Ferrer hármas jó. Nameg Potro, de ő esélytelen a fináléra.

192.
  • Markus
  • 2011.05.28. 14:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 190.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 14:43

Kb hasonlót akartam írni, miért nem játszik mindig így? Az esetek 98%-ában a hulladék védekező teniszét játssza.

193.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 190.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 14:43

Az a gáz ezzel, h mindenki tudja, h igenis képes lenne eredményes támadó teniszt játszani (bár a 2. szervája valszeg sose lesz túl erős), de az istennek sem teszi ezt. Jó, tudom, mindenki alapvetően azt játssza, ami a legjobban fekszik neki, és csak ha nagyon muszáj, akkor jön ki a komfortzónából, de néha úgy érzem, h már dafke nem játszik kicsit támadóbban, pedig szerintem nincsen ember a földön, aki ne mondta volna már ezt neki.

Persze, azért itt Berrer volt az ellenfél, nagyon is elképzelhető, h jobb ellenfél esetén már nem ment volna ez ennyire neki, lehet h meg sem próbálja. Egyszerűen nem bízik igazán a támadójátékában.

194.
  • brewer
  • 2011.05.28. 14:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 191.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 14:44

Nem azt írtam, h ezt várom, de azt is erősnek tartom, h lehetetlen lenne. Sem Söd, sem Rafa nem túl acélos eddig, sose lehet tudni. De hogy kiderüljön, ehhez meg kell adni magának a lehetőséget. Persze, ez a sérülés nem segíti. És hagsúlyozom, nem őt várom a döntőbe egyébként.

195.
  • Pici
  • 2011.05.28. 14:55
 
 
   

Nem tudtok vmit, hol nézhetném a Delpo-Djoko meccset? A Eurosport 1-en a Giro megy, a 2-t nem tudom fogni:(

196.
  • Pici
  • 2011.05.28. 14:59
 
 
   

Nyert már valaha valaki védekező játékkal GS-et? A nagyok mindenesetre mind támadók (is) voltak: Connors, Borg, Sampras stb... Talán Hewitt állt ehhez a legközelebb, de ő is csak jó lábmunkájú volt, de támadott is azért, szóval védekezéssel nem is lehet GS-t nyerni!?!

197.
  • brewer
  • 2011.05.28. 15:00
 
 
   

A http://www.fromsportcom.com/ -on nézz szét a streamek között, talán van olyan, amelyik jobb.

198.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 15:06
 
 
   

Potrónak túl kell vállalnia magát. Csak akkor van esélye, ha határon üt. Az eddigi nem lesz elég. Bár most jól adogat eddig.

199.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 15:14
 
 
   

De rosszul mozog eddig Potro. Már rég breakelőnyben lehetne.

200.
  • brewer
  • 2011.05.28. 15:16
 
 
   

Mekkora labdamenet volt, amivel Djokó hárította a második BP-t.

Nézzük, mennyire van fejben rendben Delpi, emiatt a kimaradt lehetőség miatt dühös lesz magára szerintem.

201.
  • brewer
  • 2011.05.28. 15:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 200.
  • brewer
  • 2011.05.28. 15:16

Választ kaptunk, Djokó break.

202.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 15:24
 
 
   

De mekkorat jatszott Andy. Ha meg egyszer elkezd tologatni lepofozom a palyarol:)

203.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.28. 15:25
 
 
   

Nole stabilabb, de az már most látszik, hogy Potternek 2 tenyeres kell ahhoz, amit más 5-el sem ér el. kemény pályán lesz nemulass...

204.
  • Markus
  • 2011.05.28. 15:35
 
 
   

Hát ha valóban ez lesz a jövő tenisze, akkor azt hiszem Fed visszavonulása után sportágat váltok.. Ez a püföljük a labdát ezerrel nekem nagyon nem jön be :(

205.
  • brewer
  • 2011.05.28. 15:38
 
 
   

Nézem ezt a meccset, és bevillant a 2009-es WTF-en az a Fed-Delpi meccs. Amikor Fednek konkrétan egy szett erejéig sikerült ezt az új típus teniszt játszania, és ott ültem leesett állakkal, alig hittem, h mit játszanak azok ketten.

De ezeknek a srácoknak ez lesz az alap, ők nem egy szett erejéig játsszák majd ezt. És ebből nemcsak Fed, hanem már Rafa is ki fog maradni. Fura érzés ez.

Csak maradjon Delpi egészséges.

206.
  • donnie
  • 2011.05.28. 15:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 204.
  • Markus
  • 2011.05.28. 15:35

Egyetértek.Összefoglalóban elámulok majd,hogy váu Potro mekkora lengőt ütött,400-zal ment a labda,de hogy 3 órán keresztül nézzem...

207.
  • brewer
  • 2011.05.28. 15:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 204.
  • Markus
  • 2011.05.28. 15:35

Van ennek a játéknak is szépsége azért.

Mondjuk, én Fed játékában is az erőt szeretem legjobban, amellett a totális összeszedettség és harmónia mellett, amit a játéka sugároz, mert az az igazság, h Fed is baromi erősen játszik, meghúzza, gyorsít, ha élőben látod, nem az jut eszedbe róla, h milyen technikás, h mennyire mindent tud a labdával, hanem az, h honnan jön szinte a semmiből ez a brutális erő, amivel megüti a labdát.

És erre Djokóék még rátettek egy lapáttal.

208.
  • donnie
  • 2011.05.28. 16:00
 
 
   

hát ezt hamar lezavarják...úgy néz ki Djokonak jött jobban a szünet.

209.
  • brewer
  • 2011.05.28. 16:15
 
 
   

42

210.
  • donnie
  • 2011.05.28. 16:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 209.
  • brewer
  • 2011.05.28. 16:15

Fedét már megdöntötte nem? vagy az a 43-mal lesz meg?

211.
  • brewer
  • 2011.05.28. 16:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 210.
  • donnie
  • 2011.05.28. 16:18

Megdöntötte, neki 41 volt.

A leghosszabb Vilas nevéhez fűzödik, 46.

McEnroe év elejei sorozata 42, Nole 40-nél tart.

212.
  • donnie
  • 2011.05.28. 16:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 211.
  • brewer
  • 2011.05.28. 16:27

hát a 46 is megdőlhet még, bár kemény lenne.Kb. ez is elég megdönthetetlennek tűnik. bár nem egy 23 gs elődöntő :)

213.
  • djokovicfan19
  • 2011.05.28. 16:34
 
 
   

hat egy kicsit izgultam ezen a mecsen . djokovic-del potro 6-3 3-6 6-3 6-2. a mai napon mar sima mecs volt. johet gaquet ot is verni kell siman. ja amugy azt tudom hogy most 40-0al all djokovic, de valaki megtudna mondani hogy mejik aaz 1.rekord?? 43-0? megkoszonem.

214.
  • brewer
  • 2011.05.28. 16:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 212.
  • donnie
  • 2011.05.28. 16:30

Már "csak" öt meccs.

Meg kell hozzá nyerni az RG-t, plusz egy meccs füvön. Nem lehetetlen, bár nem is egyszerű, tény.

215.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 16:40
 
 
   

Tegnap félelmetes volt látni, Djokovicot is le lehet ütni a pályáról. Del Potro le tudta, de ehhez annyira határon kellett játszania, amibe automatikusan belecsúsznak hibák.
Djokovic nem csak a játéka, hanem a koncentrációja miatt is van ott, ahol van. Végig koncentráltan játszott, a másodikban is volt 4 breaklabdája, könnyen visszajöhetett volna a meccsbe, ha DelPo nem olyan überbrutál itt-ott. (A 4 ászértékű első előtt 28-27-re álltak csak a pontokat tekintve, 5-3 állás, 15-40, 5 DelPo 4 Djoko adogatójáték után)

Szerintem a mai első szett után már DelPo legalább az agya mélyebb régióiban belátta, hogy itt már nem nyerhet, olyan nincs, hogy egymás után két szettet fogjon ez ellen a Djoko ellen. Ha a 4.-et behúzza, az is akkora meló, ha egyáltalán...

Az utolsóban már eléggé leromlottak a mutatói.

216.
  • Replica
  • 2011.05.28. 16:42
 
 
   

Nadal 6-1, 6-3, 6-0-ra verte Veicet! :D *moderálva*

218.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 16:51
 
 
   

Olyan volt ez a szétbontott meccs, mint egy 1000-es döntő. Először elődöntő 2 szettben, másnap döntő két szettben. Normál esetben ők kb csak elő-döntőben találkozhatnának.

Ettől a meccstől féltettem a legjobban Djokovicot.

219.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 16:59
 
 
   

Verdasco eddig 90 százalékban üti be az első szervákat. Elképesztő. Ahogy az is, hogy ezekből 11 százalékban pontot is tud csinálni:DDD

220.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 16:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 216.
  • Replica
  • 2011.05.28. 16:42

Azt írják a játéka szar volt. Főleg az adogatójátékai. kétszer is brékelték.
Hozzáteszem, engem ez a része még hidegen hagy. Gyorsan nyert és könnyen. Az első szinte meglepő, de az első héten a második elvárható lenne Rafától. És most teljesíti először.

221.
  • erisen
  • 2011.05.28. 17:00
 
 
   

Ha Möri lesérül itt,az k* nagy gáz. Ilyen sorsolása még egyszer az életben nem lesz.
Most kell megcsinálnia a döntőt. Szóval remélem rendbe kapják azt a bokát.

222.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 17:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 219.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 16:59

Fordítva még értelmezhető adatnak találnám, de .

223.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 221.
  • erisen
  • 2011.05.28. 17:00

Az elődöntőt talán. Döntőbe ne reménykedj. Vagy Sóder bombázza le, vagy Nadal ellen nem bírja a kiszorítósdit órákon keresztül.

224.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 220.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 16:59

Annyira nem volt szar. Olyan mint lenni szokott a 3.körben. Sokan még mindig nem fogták fel látom, de Nadal mindig elképesztő rossz játékkal kezdi a Garross-t, csak eddig nem bukott szettet a korábbi években. Ma a 3. szettben (ami már csak formalitás volt) éreztem rajta, hogy kezd feloldódni a görcs, és jobban elengedi a kezét. Azért egy 6-1,6-3,6-0-ból könyörgöm ne hozzuk már ki azt, hogy halál szar. Még nem érte el a csúcsformáját, de fogtok még bosszankodni van egy olyan érzésem. Söderlingen kívül senkiben nem látom azt, hogy megállítaná döntő előtt.

225.
  • erisen
  • 2011.05.28. 17:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 223.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:02

Ha valamikor,akkor most elkapható Nadal.
Főleg Mörinek,neki azért valamennyire fekszik a játéka.
Ja,és ha Sóder és Nadal kifársztósdit játszanak,akkor végképp megnőhet Möri esélye.
Aki komolyan gondolja a GS-t annak Troickijt le kell győznie. Perzse Troickij is jó volt,láttam Dolgopolov ellen,de akkor is,Mörinek verie kell...

226.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 17:11
 
 
   

Verdasco is szettlabdákról akar nyerni, megirigyelte Nadalt, mikor Andujarral játszott. Nem fog menni.

227.
  • djokovicfan19
  • 2011.05.28. 17:12
 
 
   

akarki akarmit mond ugy s djokovic-nadal donto lesz. ti nem gondoljatok komolyan hogy nadalt ez a murray salakon verni fogja?????? ja es kell a 3.gs cim.come on novak. 40-0:D

228.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 227.
  • djokovicfan19
  • 2011.05.28. 17:12

Az lesz a döntő, és ahogy valamelyik ES kommentátor mondta, az 52:48 százalékban Nadalé lesz:D

229.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 225.
  • erisen
  • 2011.05.28. 17:07

Murray még Nadalnál is gyengébben játszik eddig. És míg Rafánál számítani lehet arra, hogy meccsről meccsre javul, Andy inkább stagnál a "szarban":D És Murray sérült is. Troickij ellen már bajba kerülhet, de aztán még a Chela/Kubot/Falla vonal ellen is, ami röhej, de van benne valami. Ha nem teszik rendbe, gondban lesz még az elődöntőbe jutással is.

230.
  • Replica
  • 2011.05.28. 17:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 220.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 16:59

Persze, most simán yner és egyből szar.:D *moderálva*

231.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:22
 
 
   

Világverő Falla a TV-ben:)

232.
  • Replica
  • 2011.05.28. 17:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 225.
  • erisen
  • 2011.05.28. 17:07

Murray salakos játéka még e gyengébb Rafa ellen sem elegendő.

234.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 17:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 219.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 16:59

Verdasco vagy szervál, vagy fogad.
A kettő egyszerre, egymás után nem megy szegénynek.
Az elején elszállt a szerva, most az megy, de közben az utolsó 4 Ljubo szervagémben mindösszesen egy pontot nyert.
Még korai kijelenteni, hogy kivel játszik majd Nadal, de az biztos, hogy Verda sokkal előnyösebb lenne neki, mint Ljubo.

Főleg, ha Ljubo konzisztensen tudja ütni az elsőit, akkor akár 4-5 szettes meccs is lehet.

Bár idén MC-ben az adogatásai sem segítettek rajta, de az is igaz, mintha Nadal se lenne most annyira a topon.

235.
  • Viktor61
  • 2011.05.28. 17:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 216.
  • Replica
  • 2011.05.28. 16:42

Azért ez nem semmi.....1 vs 227...:DD

236.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 17:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 224.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:06

Azt írtam, hogy azt írták. Nem láttam. De néhány megjegyzés degradálta a szervagémjeit. Ezért írtam Replinek, hogy mire számítson, ha nekiáll nagyon örvendezni.

De ahogy írtam is, nekem nem a játék, hanem az eredmény kell Rafától. Csinálja biztosan, vagy ha nem hát gyanút fogok, tán rossz ez a spanyol?

237.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 234.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 17:37

Fokozatosan fog belelendülni. Persze ha megint kifog egy jó szervást, akkor talán nehezebb lesz belelendülni. Az az igazság, hogy egyik se szabadna problémát jelentsen neki.

238.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 235.
  • Viktor61
  • 2011.05.28. 17:41

Teixera hanyadik?:D

239.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:48
 
 
   

Verda kezd belelendülni. Nem sok teniszezővel fordul elő, hogy meccs közben akár közel 50 százalékot javít az első szervák hatékonyságán. Most már 59 százaléknál jár:D

240.
  • Viktor61
  • 2011.05.28. 17:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 238.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:46

Az 181........de nem is ujjongtam itt :DD Különben is Fed csak 3....:)

241.
  • Viktor61
  • 2011.05.28. 17:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 239.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:48

Viszont most fogadni nem tud....:D
Szép lesz ,Djokovics veri Gaszkét,azután nagyon komoly ellenfele jöhet.....Fognini vs. Montanes,mindez az elődöntőért.

242.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 17:57
 
 
   

Ki nyeri a rövidítést? Én Ljubora teszek.

243.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 18:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 241.
  • Viktor61
  • 2011.05.28. 17:55

Az elődöntőben annál komolyabb:D Egyébként Fednek adott esetben Ferrer nagyon kellemetlen lehet/lesz. Viszont megfogalmazódott a fejemben már napok óta, milyen játékkal lehet esélye Novák ellen. Ha összejön az a semi, és Fednek van kedve teniszezni, simán van esélye. Nem láttam annyira verhetetlennek Novákot, nyomás alatt ő is rontogat. Fed ellen pedig lesz nyomás bőven, főleg, ha Rafa még versenyben van, mert akkor Djokonak hoznia kell azt a meccset is az első helyhez. És Fed jóval több ingyenpontot fog szerezni mint Potro.

244.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 18:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 242.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 17:57

Verda:)

245.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:03
 
 
   

Elessarnak volt egy szerény jóslata tegnapelőtt:

"Mayert még veri, mert nem adogat valami jól az argentin, de mibe fogadunk, hogy Fish verni fogja? :)
Na akkor most elmondom mi a mostani érzésem: DelPo 5 szettben veri Djokert, következőben kikap Ricsárdtól, Ferrer veri Fedet és Gasquet-t is, ő lesz döntőben, Söd kikap Fishtől, Verda bagelt kap Rafa-tól, elődöntőben kap egy sérült és kimerült Murrt, azt sima 3ban veri, Ferru ellen gála.
Ez vok én :DD"

DelPo 5 szett pipa, Fish nem jutott el Söderig, Gászké -DelPo nem nyert, Verda egyenlőre ? ,viszont Murray sérülését előre látta.

Amennyire sikeres a jóslat eddig, akkor a továbbiakban lehet számítani, hogy Ferrer kiesik Gael ellen, Gaszké kiesik Djoko ellen, Verda kiesik Ljubo ellen, Murray nem jut el SF-ig. Ja és Söd menetel.

246.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:08
 
 
   

Ljubo szettlabdánál kettőst ütött?

247.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 18:08
 
 
   

Ljubo nyerte:) Nem meglepő, sokkal jobb feje van egy TB-hez. És jobb szervája.

248.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 247.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 18:08

Gondoltam, hogy nem komoly.

249.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 224.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 17:06

Söderling.
Misztikus okokból úgy érzem, hogy Södernek komoly esélyei vannak Rafával szemben a Garroson.

BB pályafutása során kétszer kapott ki RG-n, mindkétszer egy Adriano Pattana nevű fiatalember verte.

Nem túl racionális magyarázat, de illene az összecsengő pályafutásokhoz ez a vereség( pontosabb lenne jövőre)

250.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:26
 
 
   

Szeretem a történelmi analógiákat:)

251.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:36
 
 
   

Ez az Verda így kell ezt. Amint lebreakeled a másik, rögtön vissza kell adni...

252.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:48
 
 
   

Fernando, menni fog a meccsbenmaradás kiszerválása?

253.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 18:50
 
 
   

Annyira megy, hogy két meccspont Ljubonak...

254.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 18:51
 
 
   

3-ban verte Verdát. Remélem Rafa jól kezeli majd, kell az energia.

255.
  • brewer
  • 2011.05.28. 18:54
 
 
   

Falla játszik majd Chelával.

Robin az első szettben zúzott L. Mayer ellen, a másodikban kicsit jobban a pályán van Mayer.

256.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 19:00
 
 
   

Az utolsó szervagémjében 5 pont volt. Ebből 3 Verdasco Unforced error.

Elessar tipposzlopához hozzáfüggesztettjük: Idén RG-n Nadal nem ad Verdának bagelt.

257.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 19:16
 
 
   

Egészen bámulatos módon ma csupán egy kiemelt esett ki a női mezőnyből.
Remélem Kirilenko se fog. Egy Kirilenko -Petkovic meccset megnéznék. Csak a tenisz...

258.
  • brewer
  • 2011.05.28. 19:32
 
 
   

Az a baj Söd sorsolásával, h gyakorlatilag felmérhetetlen h milyen formában van. Mintha javulna, mármint már nem veszít el szettet mindenféle Harrisonok ellen, szépen zúz, abban nincs hiba, a pályát is eltalálja, és hozza megbízhatóan, amit hoznia kell. Mindez Södnél általában azt jelenti, h nincs rossz formában, de hát ezek ellen az ellenfelek ellen... Az első szerva viszont nem az igazi.

259.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 19:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 258.
  • brewer
  • 2011.05.28. 19:32

Ami biztosan változott a két kicsi ellen játszott meccse között:
Mikor Harrisonnal játszott összevissza ellődözte a labdákat (45 ki nem kényszerített hiba)

Mayer ellen 2 szett 3-0-s állásnál 31-10 volt a nyerők-ki nem kényszerített hibák aránya, ami parádés. Főleg az Unforced, hiszen a bombázásba elvileg bele van kalkulálva a sok hibázás is.

Pl Nadal 18-al végzett ma. És ő mást játszik azért.

260.
  • idoaranyos
  • 2011.05.28. 19:49
 
 
   

Ferrert statjait megszemléltem, hogy is áll ő e vonatkozásban. Nincs nagy meglepetés. Nem hibázik. 41 Unforced összesen a 3 meccse alatt.

261.
  • Viktor61
  • 2011.05.28. 22:56
 
 
   

Szép volt és tovább....Barcelona!!!!

262.
  • Rafain
  • 2011.05.28. 23:04
 
 
   

70 percig szenzációsan focizott a Barca. Ennél nem lehet jobban. Az uccsó 20 percben már nem kellett.

263.
  • donnie
  • 2011.05.29. 00:44
 
 
   

az kemény egyébként h a nőknél a legjobb 16ban 6 orosz van..zúznak rendesen.előre egy sharapova kirilenko meccsért :)

264.
  • jowaldner
  • 2011.05.29. 09:21
 
 
   

OFF:
A mezőny legjobbja egyértelműen Kassai volt, őt pedig nálam Messi követi.

ON:

Ha Djokónak meg lesz Villas rekordja, akkor "sajnos" a naptári Slam is meg lesz.

Mára Go Fed&Nole!

265.
  • donnie
  • 2011.05.29. 10:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 264.
  • jowaldner
  • 2011.05.29. 09:21

szerintem füvön nem nyer Nole,ott szerintem túl sok mindenki kaphatja el.

266.
  • jowaldner
  • 2011.05.29. 10:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 265.
  • donnie
  • 2011.05.29. 10:05

Reálisan Fed és Rafa verhetnék őt füvön, de ha itt a Garroson nem sikerül nekik, főleg Nadalnak, akkor valószínűleg Wimbldonban sem fog, bár kétségtelen ott már Djokón is nagy(obb) lesz a nyomás.

267.
  • Replica
  • 2011.05.29. 11:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 264.
  • jowaldner
  • 2011.05.29. 09:21

Naptári slam biztosan nem lesz Djokonak, füvön nem sérthetetlen.

268.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.29. 15:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 258.
  • brewer
  • 2011.05.28. 19:32

Harrison nem mindenféle, ezt kikérem:D

269.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.29. 15:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 266.
  • jowaldner
  • 2011.05.29. 10:28

füvön Fed feltöröli vele a pályát, na ettől nem félek. remélem ott is adnak valami rendes labdát a szivacsgolyó helyett.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések