krumplicukor

2011. 04. 24. 18:30

Végtelen történet

Nem sok időt hagytak idén a versenynaptár összeállítói a salakszezonra történő lelki és testi felkészülésre, Miami után egy héttel már Monte Carlóban tartózkodott az élvonal jelentős része.

rafa mc2 -

Így a hercegségben kezdetét vette az év azon időszaka, amikor a mezőny élet-halál harcot folytat a második helyezésért. Ennek megfelelően elszántak, lelkesek, és sikerre éhesek. 

Essünk akkor túl azon, amit akár a verseny kezdetén is megírhattam volna: Rafael Nadal sorozatban hetedik tornáját nyerte Monte Carlóban.

Erről jut eszembe: a teniszben nincsen olyan, ha valaki egy bizonyos szám fölött nyer meg egy tornát, akkor kinevezzük örökös bajnoknak és többet nem indulhat el? Nincs? Ez egy nagy hiányosság, úgy érzem.

Igaz, azért nem volt ennyire sima ez a menet, hiszen Rafa már az első salaktornáján szettet veszített. Kemény dolgok ezek.

Ráadásul, aki elrabolta tőle ezt az egy szettet, nem más, mint a brit salakmenő Andy Murray, aki visszaöltözött a régi jó kékbe, újra göndör fürtökkel ékesítette a fejét, és sikerült végre meccset nyernie az Australian Open óta először. Sőt, annyira belelendült, hogy Radek Stepanek, Gilles Simon és Frederico Gil legyőzésével egészen az elődöntőig jutott, ahol kifejezetten nagy harca kényszerítette Rafát. Pedig a meccs előtti edzésen megsérült a könyöke, kortizon-inekciót kapott rá, ami egészen két szett erejéig hatott is.

Legalább így kiderült, hogy Andy a felszabadult rengeteg idejének egy részét biztosan gyakorlással töltötte, sérülése miatt ugyanakkor Barcelonát is ki kellett hagynia.

mari mc -

Nem indult Monte Carlóban az évben még veretlen Novak Djokovic, térdsérülésre hivatkozással lépett vissza, hasonlóképpen kihagyta a tornát Robin Söderling is.

Roger Federer viszont a tavalyi szünet után újra pályára lépett a tengerre néző centeren, és lemásolta a 2009-es itteni ténykedését. Nyert két nagyon sima meccset Philipp Kohlschreiber és Marin Cilic ellen, majd pont ilyen simán kikapott Jürgen Melzertől. Mindenkire rábízom annak eldöntését, hogy mi történhetett, én csak annyit fűznék hozzá, hogy nem volt szép Rog.

fed mc -

David Ferrer viszont rendes rakodómunkásként szállította a várt salakpályás teniszét, és ugyan két szettben kapott ki a döntőben Rafától, de megdolgoztatta rendesen a világelsőt a kupáért, nem foghatjuk rá, hogy egy könnyed, egyoldalú mérkőzést láthattunk volna, így David megtette azt, amit az önbecsülése megkövetelt.

A meccsek és a munkaidő teljes összeegyeztethetetlenségének, valamint a DigiTV áldásos tevékenységének köszönhetően, a helyenként nézhetetlen streamek alapján nehéz állást foglalnom arról, hogy milyen is volt idén a monte carlo-i pálya, de mintha kicsit gyorsabbnak tűnt volna, mint amilyen tavaly volt. Vagy csak Miami volt annyira lassú, hogy nem nagyon kellett az agyamat átállítanom a labdamenetek nézése közben, hiába tértünk át keménypályáról salakra. 

Nagy valószínűséggel a pálya kicsit gyorsabb volta okozhatta, hogy Rafa nem hozta automatikusan a megszokott salakteniszét, kisebb-nagyobb megingásai, bizonytalanságai  voltak a torna során. De messze még a Roland Garros, lesz idő kijavítgatni őket.

rafa mc1 -

Fernando Verdascónak viszont sürgősen ki kellene találnia valamit, ha nem akar egy borzasztóan rossz évet magának: a salakra váltás sem segített a mostanában jócskán maga alatt teljesítő spanyolon, most éppen Tommy Robredótól kapott ki a második körben. Ráadásul Barcelonába későn adta le a nevezését, és hiába kért utóbb szabadkártyát, a torna szervezői nem adták meg neki.Verda rendesen kiakadt ezen a döntésen, ami azt hiszem, érthető, tekintve, hogy ő volt a címvédő Barcelonában és mégiscsak spanyol teniszezőről van szó. Verda egyébként  a monte carlo-i eredményével kicsúszott a top tízből.

Van azonban olyan teniszező, aki karrierje során először került be oda. Ez önmagában is hírértékkel bírna, de akkor meg különösen, ha egy huszonkilenc éves veteránról van szó, aki jónéhány teniszpályán lerótt mérföldet maga mögött tudhat már. Victor Troickinak David Ferrertől a negyeddöntőben elszenvedett vereségével Mardy Fish az, aki mostantól kezdve elmesélheti majd az unokáinak, hogy volt olyan időszak a karrierjében, amikor a legjobb tíz teniszező között tudhatta magát.

fish miami -

A salakmenet a héten Barcelonában folytatódott, és úgy tűnik idén David Ferrer vállalta el az áldozati bárány szerepét, Monte Carlo után ismételten Rafa - David döntőre kerül sor, a szokásos végeredménnyel. Jövő héten Estoril és Belgrád várja a salakozni vágyókat, majd a nem kötelező 250-es és 500-as tornákat követően a mezőny kiegészül, Madrid és Róma következik, ezer-ezer pontért.

Szeretném látni az összes kommentet (1683) utolsó 100 hozzászólás

1574.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:13
 
 
   

5-1. :-)
Jaj,csak a Djokovic családot ne mutogassák.
Az apja kiköpött maffiózó arcszerkezet.

1575.
  • nokomment
  • 2011.05.14. 23:13
 
 
   

milyen undorító feje van amúgy mörinek, és e mellé még fodrászhoz sem jár...:D

1576.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:15
 
 
   

Becsalja a hálóhoz és átemeli. Egy Mörivel ezt így megcsinálni. Nem semmi.
És meg is nyyerte Djoker 2.0!!!
Nagy meccs volt.
Holnapra remélem fizikálisan rendbe kapják.

1577.
  • nokomment
  • 2011.05.14. 23:16
 
 
   

gyerekeeeeeeeeeeeeeeeek: ezért az utolsó ütésért + az oroszlánbőgésért már megérte megnézni! :) 36 in a row in 2011 ;)

1578.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:16
 
 
   

Hát ez kész, megint honnan nyerte ezt meg Djoker?? S honnan bukta el Murray???

1579.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:16
 
 
   

Na, ez a verzoó még jobb is! Holnap Rafa megmutatja, ki a salakkirály, az ötszörös bajnok!

1580.
  • nokomment
  • 2011.05.14. 23:17
 
 
   

holnap nyerjen a jobb, és legyen legalább ekkora játék!

1581.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:17
 
 
   

31 mindkettőnél a hálózási próbálkozások száma.
Ez salakon nem rossz arány. Végre nem csak Fed használja a hálót az élmenők közül.

1582.
  • nokomment
  • 2011.05.14. 23:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1579.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:16

pitiáner.

1583.
  • katma
  • 2011.05.14. 23:19
 
 
   

Eszméletlen Novák. Mit hozott vissza. NO.1. Azt, hogy hogy áll talpra holnap nem tudom. Murry mindenesetre nagy szívességet tett edzőpartnerének:-)) Óriási meccs volt. Murrynek ót tesz, hogy Rafával edz:-))

1584.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1582.
  • nokomment
  • 2011.05.14. 23:18

nokomment!

1585.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:23
 
 
   

Ami tetszik, hogy idén gyorsabbnak tűnnek a salakpályák, sokkal jobb meccsek vannak, mint a tavaszi kemánypályákon.
3 órás meccs volt, brutális. Djoker tolt egy atom Ferrer-Bellucci-Rafa vonalat, aztán itt egy Wawrinka-Söd-Murray-t, döntő megint Nadal, LOL!

Murray még mindig nem tud támadásba jól átmenni, a tenyerese nem elég jó, a fontos pontoknál meg a szokásos remegés bejött. Meg kell követnem idoaranyos-t és Rafaint, tényleg rengeteget fejlődött Murray salakon, nem véletlen volt az a múltkori MC-s meccs. A gond ott van, hogy aki jó formában támad ellene, attól kikap most is

1586.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.14. 23:23
 
 
   

Tudom, hogy hulyen hangzik, de mindenki jobban jart volna ha Andy nyer. Nole nyilvan hulla lesz holnao, tehat a vereseg csak egy napot varat, Andy reszerol nem is kell kommentelnom.

Ettől függetlenül, és attól amit kapni fogok: úgy gondolom, hogy Andynek több esélye lesz a közeljövőben megverni Nolet,mint Rafának szinte felülettől függetlenül. Egyszerűen több dologgal tud előállni. Míg Rafa kizárólag a tenyeresre épít és kiszorítósdit nyom, ezzel a Djokoviccsal nem fog tudni mit kezdeni. A holnapi meccs ilyen szempontból teljesen lényegtelen. A ranglista vezetés pedig sztem nem kérdés.

1587.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:25
 
 
   

Nem tudom ki írta le meccs előtt Murray-t, de én nem tartoztam közéjük. Azok most megnézhetik magukat. Nagyon sajnálom a skótot, megint elbukott egy ilyen meccset, pedig kurva nagyot játszott. Egyszerűen sajnálom na. Ki kellett volna szerválni 5-4-nél. Ez van.

1588.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1585.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:23

Hát ami IW meg Miami volt az tényleg hányinger. De ide veszem a TMC-t is.
Viszont az igaz,hogy a salakok meglepően jók és gyors a játék rajtuk.
Madrid,és ez is mindenképp. Barcelonát nem láttam,Estorilt nem tudom.
De még MC is jobb volt mint IW például.

1589.
  • JMDP
  • 2011.05.14. 23:26
 
 
   

Djoko kapja össze magát, mert nem sok ideje van pihenni!
Not Before 4:15 PM
[1] R Nadal (ESP) vs [4] A Murray (GBR) or [2] N Djokovic (SRB) - ATP Singles Final

1591.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1586.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.14. 23:23

Nocomment. Egy meccsből ne vonjál már le hosszútávú következtetésket, még mindig nem tanultad meg? Ezt játszottad Potronál is, meg még nem tudom kinél. Bizonyos szintnél mindig a jobb formában lévő nyer. Felesleges hosszútávú okosságokat gyártanod azért, csak mert utálod Rafát.

1590.
  • idoaranyos
  • 2011.05.14. 23:28
 
 
   

Disko disko partizani
Disko disko partizani
Parti parti partizani

1592.
  • vica
  • 2011.05.14. 23:29
 
 
   

Jó meccs volt. Eleinte egy fikarcnyi esélyt sem adtam Murraynak, de szépen feljött, azonban csak védekezve nem lehet nyerni. Djokovics fáradóban, némi szinészkedéssel fűszerezte a játékát, ami nem kellett volna. A mecc megnyerését követő "öröme" pedig elviselhetetlen.
Nadal megkapta Djokót, akit ha helyrepofoznak holnapra, talán legyőzheti a nagy favoritot.

1593.
  • nokomment
  • 2011.05.14. 23:29
 
 
   

tuti KO lett Djoker, de azért holnap is hajrá neki! hátha megcsinálja! jó éjt!

1594.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1590.
  • idoaranyos
  • 2011.05.14. 23:28

Azt hittem a Shantel-Disko pertizanit más ember nem ismeri Magyarországon.:-))

1595.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1586.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.14. 23:23

Ja, ezt mondtad már Delporól és Cilicsről is, hogy majd Rafa-gyilkosok lesznek ezek a colosok:D Djoko is kifoghat majd egy usos Rafát, akkor lesz bajban.

1596.
  • iCreator
  • 2011.05.14. 23:30
 
 
   

Huha gyerekek, csak az eredményt láttam most, meg hogy több, mint 3 órát toltak. Hát én nem tom, hogy holnap délutánra ki lehet e heverni ezt, mindenesetre Nadal-nak most nagyon komoly előnye van így, ráadásul ő hamar lezavarta Gaszkét. Ha így se veri meg Djoko-t, az már óriási gáz lenne neki szerintem így RG előtt. Djoko most beszopta ezzel az esti kezdéssel, illene holnap minél később kezdeni a döntőt. Murr most tényleg rendes volt Rafával :)

1597.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1595.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:29

USO-s Nadal egyszer volt az életben. Nem tudom miből feltételezed hogy folyamat úgy fog játszani. Látjuk hogy azóta sem...
Ja,meg az USO-s Nadal kapott egy olyan bohócágat a döntőig amit azelőtt és azóta sem senki.

1598.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1597.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:32

Fednek sikerült éveken keresztül:D Oké, tudom.

1599.
  • Dobs
  • 2011.05.14. 23:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1586.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.14. 23:23

Azért a ranglista vezetés nem olyan egyértelmű.

Ha se Rómát se RG-t nem nyeri Djoko, akkor Wimbledonban döntőbe kell jutnia (ha Nadal nyeri)

Most nem számoltam ki rendesen, de kb. így van.

1600.
  • iCreator
  • 2011.05.14. 23:37
 
 
   

Usos Rafát csak egyszer láttunk eddig, azóta közelébe se volt, míg Djoko 2.0 már fél éve okít és a szervája még nem is olyan jó (mint pl. Rafának uson).

Usos Rafát említeni is csak az uso döntő kapcsán érdemes, hisz abban a két hétben egy darab ellenfele nem volt, a döntőig a legkeményebb Juzsnyij volt. Én inkább uso döntős Rafának nevezném, amiből azóta semmit nem látni. Buda-kutyavásár stb.

1601.
  • idoaranyos
  • 2011.05.14. 23:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1586.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.14. 23:23

Éppen ezért gondolom, hogy Djokernek meg kell verni Murrayt, amikor tudja, mármint ha jót akar magának.
Biztos, ami biztos.

Egyébként - assziszem Replica mondta, ő mond ilyen tisztelettől sugárzó megjegyzéseket - oktat Mirrmurr, vagy aláz mirrmurr.

Kezdhetné rögtön magával. Az okítást.

Első pont:A világ legjobb formájában lévő teniszezőjének nem adunk 1 szett előnyt.

Második pont: Nem dobunk ki szettlabdákat. Nem hagyjuk az vlflt visszajönni a játékba.

Harmadik pont: kiszerváljuk a meccset.

Negyedik pont: gyakoroljuk a tie breaket.

1602.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1591.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:28

Bejött amit a Rafa-sok akartak, egy hulla Djoker lesz Rafa ellenfele, így Repli holnap büszkén verheti a mellét hogy Nadal milyen óriási győzelmet fog szerezni.
A Fedesek is örülhetnek, hogy Djoker továbbmenetelt, s hátha valamilyen csoda folytán legyőzi Rafa-t, mert a játéka neki jobban megvan hozzá, mint Murray-nek, aki szépen fejlődött, de azért...

Egy biztos, kegyetlen jó salakos idényünk van, goyrsabb pályák, sok nyerőt lehet ütni, láttunk egy Rafa-Murrt, egy Roger-Rafat, egy Nole-Rafat, egy Roger-Gasquet, meg ezt a Murr-Djokert, pluszban Djoker minden meccse állat. Soha rosszabbat!

1603.
  • iCreator
  • 2011.05.14. 23:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1597.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:32

Na, megelőztél. Én nem zárom ki, hogy kb évente egyszer látunk usos Rafát. Lehet, hogy megint uson :)

Amúgy a holnapi Djokot nem lesz nagy szám megverni, elég lesz hozzá egy 0.7-es Rafa :) Azért szép sorozat volt.

1604.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1601.
  • idoaranyos
  • 2011.05.14. 23:37

Ezt könnyű mondani. De hogy fogad már Djoker...? Nem elég csak jól odavágni az adogatóudvarba azt' annyi.

1605.
  • idoaranyos
  • 2011.05.14. 23:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1594.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:29

Gondoltam egy kis balkan pop jöhet Djoko megünneplésébe.

A skótnak:

http://www.youtube.com/watch?v=N...

1606.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:45
 
 
   

Azért hihetetlen milyen jól tud teniszezni Murray is. Nagy kár, hogy ezt ritkán veszi elő. Ha mindig ilyen becsületesen odatenné magát, akkor brutál négyesünk lenne (Rafa, Nole, Fed, Murr).

1607.
  • idoaranyos
  • 2011.05.14. 23:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1604.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:41

Könnyű mondani igaz, én mondjuk nem is a végét, hanem az első szettes teljesítményét tartottam gáznak.
Az utolsó két órában megmutatta, mennyire tud. Onnan nézve, hogyan lehet így elkezdeni a meccset?
Mintha kb az nyugtatta volna meg:
Phü - sima vesztésre állok
- velem szemben a világlegjobb2
- ok nincs esélyem, játszunk valami lesz...

1608.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1606.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:45

Del Potro is csatlakozik hozzájuk, s lesz egy atombrutál USO-nk még idén

1609.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1597.
  • erisen
  • 2011.05.14. 23:32

Lehet, hogy ez a Djoko is csak egyszer van, máskor meg nincs.

1610.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1602.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:40

Mert ti nem vertétek a melleteket 2009 Madrid után? Nem a fenét!

1611.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:55
 
 
   

Bármi is lesz ezután, a Rafásoknak helyén kell kezelni a dolgokat. Ennek a Nolénak kalaplengetés minimum. Én úgy gondolom, hogy nem fog sem RG-t, sem Wimbyt nyerni idén. Dobnia kellett volna Rómát, de az is érthető, hogy addig nyomatja, míg világelső nem lesz.

1612.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1609.
  • Replica
  • 2011.05.14. 23:52

Komolyan neked ennyire fáj Djoker szárnyalása?? AO-n még itt ici-ztél neki Fed ellen, hát akkor élvezd most is! Bár gondolom s.ar érzés lehet Rafa csúcsán egy ilyen Nolet látnod, de azért állítsd már le magadat!
Holnap verheted a melled, Rafa gigaszenzációs győzelmet fog aratni

1613.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1611.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:55

Sztem se, túl kevés az 1 hetes szünet RG előtt. Most inkább arra leszek kíváncsi Rafa meddig fogja ezt bírni, ő ugyanis még Nole-nál is nagyobb menetelésben van talán

1616.
  • Replica
  • 2011.05.15. 00:07
 
 
   

Ja, mert mindenkinek Djokonak kell szurkolni, vagy Fednek? Ez a szánalom! Pff

1617.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 00:07
 
 
   

Tényleg szorosabb volt a mai meccs a vártnál, de szerintem Djokó próbált holnapra tartalékolni. Mellesleg, ha a múlt heti meccsük nem lett volna, azt mondanám, hogy Rafának olyan nyomás alatt, mint holnap (ma) még életében nem kellett játszania. A nyomás így is hatványozottan nagyobb lesz rajta mint a "Megváltón", így azt gondolom idén Djokoé lesz a salak "slam", bár az RG-n én Rogert érzem befutónak.

1618.
  • idoaranyos
  • 2011.05.15. 00:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1612.
  • Elessar
  • 2011.05.14. 23:55

Komolyan, és ha nyer Nole?
Remélem nem lenne kollektív öngyilkosság a rafások között...

Egy adag esélye csak van. Kettőben sikerülhet neki, nem könnyen, de megcsinálhatja, ha nem sérült. Ha szettet veszít, vége.

Tényleg, győzte le valaki 4-szer egymás után Rafát?

1619.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 00:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1616.
  • Replica
  • 2011.05.15. 00:07

Én 51-49-et mondok Djokonak, de Go Rafa!:-)

1620.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 00:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1618.
  • idoaranyos
  • 2011.05.15. 00:07

Potro?

1621.
  • idoaranyos
  • 2011.05.15. 00:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1617.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 00:07

Megleptél volna, ha nem Fed nyeri nálad az RG-t.

Replica ma már elkérte Nadalnak RG-t, Wimbit, US-t, WTF-t.

1622.
  • Elessar
  • 2011.05.15. 00:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1618.
  • idoaranyos
  • 2011.05.15. 00:07

Igazából nem is ez a torna érdekel, hanem RG. Rafain-nal egyetértek, RG-t nem fog nyerni ez a Nole, szóval most nézve Murray fejlődését, Rogert szeretném Nole ágára :))
Rafa amúgy nagyon jól játszott Ricsárd ellen, szóval lehet akkor is győzne, ha Nole fitt lenne, ki tudja??
Nem tudok róla, hogy valaki 4szer egymás után legyőzte volna.

1623.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 00:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1616.
  • Replica
  • 2011.05.15. 00:07

na idefigyelj kisbarátom.
- 3 meccs nem egy.
- Del Potro megsérült, hiába jössz vele. nem vetted észre, hogy másfél éve nem játszik?
- De igen, Fed produkált ilyen félévet a blöffösök között. sőt 24 évesen egész évben veszített 5 meccset. annyit amennyit világelsőként Nadal csak Nolétól fog ebben az évben elszenvedni. és nem veszítette el minden évben a NO1 pozícióját. de ő ma nem játszott. 29 éves megnyert mindent, sztem azokkal foglalkozz akik pályán vannak... Rafa semmit nem fog profitálni a holnapi meccsből, mert pontosan tudja, hogy egy hullával játszik majd.

1624.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 00:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1622.
  • Elessar
  • 2011.05.15. 00:12

az RG szempontjából lényegtelen a holnapi meccs. Nolenak pedig kifejezetten jót tesz, ha nem nyeretlenül megy az RG-re. Amit sztem Rafa nyer. De sztem idén csak ezt nyeri.

1625.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 00:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1591.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:28

milyen egy meccsből? a facebookra a meccs első 3 játéka után írtam, hogy Andynek van esélye. egyébként abban is tévedsz, hogy mi motivál, mert inkább Rafának szurkolok ha játszanak, mert emberileg többre tartom. jobban kedvelem, ha úgy tetszik. bár nem annyira szeretem nézni ha játsszanak, mert nekem túl fizikális, túl statikus.

1628.
  • Replica
  • 2011.05.15. 00:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1624.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 00:18

Wimbledont is nyerni fogja Rafa, mert ő a kétszeres címvédő és az utóbbi évek legjobbja. Ki verhetné meg Wimbiben? Nole nem túl erős füvön. Murray sem. Fed nem tudja megverni. Ki?

1630.
  • Replica
  • 2011.05.15. 00:26
 
 
   

Biztos nem Nadalnak szurkolok:D Te olyanokat találsz ki, hogy röhög a vakbelem.
Ezt abból szűrted le, hogy nekem már elég volt a Nole félévből? Megsúgom, nemcsak nekem!

1632.
  • Dobs
  • 2011.05.15. 00:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1618.
  • idoaranyos
  • 2011.05.15. 00:07

Igen, Davydenko.

1636.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 00:55
 
 
   

Nagyon nehéz megtippelni az idei Wimby győztesét. Nekem nem menne most. Djokoról már írtam, hogy szerintem sem RG-t, sem Wimbyt nem nyerheti egy ilyen sorozat után, Rafa meg már régóta nagy sorozatban van szintén. A holnapi lesz zsinórban a 6. döntője, és sérülésnek még mindig nyoma sincs nála, pedig ilyenkor már mindenféle nyavalyája szokott lenni. Van ugyan egy kis láz, de talán nem vészes, látva az eredményeit. Fednek egy Wimby győzelemhez kéne egy pár nagyon jó meccs, és egy önbizalomnövelő RG szereplés. Valahogy most nem érzem azt, hogy a kisujjából kirázna egy GS győzelmet füvön, hiába fáradnak a riválisok. Murray kakukktojás, nagyon visszavetheti a mai vereség. Az ilyen meccseket be kell húznia, különben nem nyer GS-t, és ezt itt kell elkezdeni az ilyen presztízs meccseken. Megszakíthatta volna Nole sorozatát, ami fantasztikus teljesítmény lett volna, ehelyett megint verheti a fejét a falba. Újfent fel kell állnia a padlóról, még akkoris ha ez csak egy ezres elődöntő volt. A többiekben meg valahogy nem érzek egy GS győzelmet, pláne Wimbledonban. Nehéz megtippelni ki lehet a befutó.

1637.
  • montii87
  • 2011.05.15. 00:55
 
 
   

Láttátok azt a filmet, hogy trollvadász? :D :D :D

Én az egész vitában csupán egy dolgot fűzök Replicahoz: ha Fed madridi győzelme nem jelentett semmit, akkor az esetleges holnapi Nadal győzelemnek sem kell kimondott hangsúlyt fektetni. Vagy akkor miért emeled már most ki?

De most nem? Csak annyit mondok, hogy azért legyünk magunkhoz konzekvensek. Ennyi.

Azért remélem ezzel a kijelentésemmel nem kezdesz vitába velem is. Mivel én csupán a te nézőpontodból és az érvelésed szemszögéből nézem a dolgokat most.

Viszont, ha véletlen ennyi pihenés után holnap Nole nyerne, akkor mindenkinek érdemes elgondolkodnia, hogy most mi a fene is történik ebben az évben.

Mindenesetre a papírforma jelen esetben mindenféleképpen Nadalnak kedvez. De azért remélem egy izgalmas és látványos meccset látunk holnap is.

Peace!

1638.
  • Elessar
  • 2011.05.15. 00:58
 
 
   

Nem is az, mert tudom ignorálni nagyjából, de feljön az ember netre, belenézek a meccsbe és látom, hogy Murray egészen szenzációsan játszik, szorongatja a 35 meccse veretlen Nole-t, mindkét játékos eszeveszett energiákat mozgosít, őrületesen nagy meccs van, erre a troll ilyenekkel hányja tele az oldalt, hogy Djoker inkább kikap Murray-től, nehogy Nadal verje, az ilyet nem bírom szó nélkül hagyni...
Tényleg megyek én is, jó éjt mindenkinek!

1639.
  • montii87
  • 2011.05.15. 01:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1636.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 00:55

Szinte teljes mértékben egyetértek veled. Annyi kivétellel, hogy Djokoban én azért látok esélyt. Garros után azért lehet 2 hét pihi. Pláne, ha véletlen valami folytán kiesne a negyeddöntőben vagy elődöntőben. Viszont, ha netán valami emberfeletti teljesítmény folytán megnyerné a Garrost, akkor én is kis esélyt látnék W-ra. De kizárni akkor sem tudnám. Viszont azért Nadalt W egyik nagy esélyesének tartom!

1640.
  • nadalfan19
  • 2011.05.15. 01:16
 
 
   

hat nagyon komoly amit djokovic csinal. de ezt nem lehet sokaig csinalni mert nem lehet fizikalisan birni. holnap rafanak sima 2ben kell nyernie, mert nem kaphat ki egy embertol 4er egymas utan. es ha ugy vesszuk nadal is nagy formaban van . dohaban es az australian opennen kivul mindenhol dontobe jutott. es holnap eljon az igazsag pillanata. en leszarom a vilagelsoseget. ja es az RG es wimby nadale lesz. holnapra vamos rafaaaaaaaa. most mar legyen vege a djokovic 2.0nak.

1641.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 01:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1616.
  • Replica
  • 2011.05.15. 00:07

Hogy kinek volt ilyen féléve.....látom nem figyelsz.Nem félév volt,hanem év....abból is három egymás után.

1642.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 01:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1640.
  • nadalfan19
  • 2011.05.15. 01:16

Hogy vagy Repli?

1643.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 01:36
 
 
   

tényleg ne húzd magad. két hete azt írta: Nole nem jó salakon.

1644.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 01:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1641.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 01:25

ezt próbálom 3 éve magyarázni. ezért más kikapni egy hat évvel fiatalabbtól, mint a saját generáció valamelyik tagjától. utóbbi nem fér bele, ha évekig dominálni akar vki egy sportot.

1645.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 01:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1644.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 01:39

Csak halkan kérdem: az nem lehet, hogy Nole kicsit nagyobb falat, mint egy Roddick, Hewitt vagy Nalbi? És ez áll Murray vagy éppen Potro esetében is. Ezt soha nem fogod megérteni, hogy azért, mert Fed a "sajátjait" leigázta, nem emeli feljebb mondjuk Rafánál csak azért, mert ő ki tud kapni a mai korosztálytól. Ilyen fokon leegyszerűsíteni a dolgokat elvakultság szerintem.

1646.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 02:18
 
 
   

Egy felugrásos fonák kereszt Gászkétől Rafa ellen: http://www.youtube.com/watch?v=B...

1647.
  • Dobs
  • 2011.05.15. 02:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1645.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 01:52

Újra visszajutottunk ehhez a témához.

Soha nem fogtok megegyezni, hogy Federer azért uralta annyira fénykorában a teniszt, mert a mezőny a szokásos erősségű volt, és ő annyira kiemelkedett belőle

vagy

egy gyengébb mezőnyben pont ő volt még viszonylag a legjobb.

Lehet érvelni egyik vagy a másik ellen ill. mellett (meg is történt már többször, több ezer komment formájában), de bizonyítani úgysem lehet.

Ráadásul Federernek (amikor az öregedés jelei nem voltak még ilyen erősek) Nole nem szokott "nagy falat" lenni (egyetlenegy fontos meccset bukott el ellene mindössze)

Abból pedig, hogy Djoko 2.0 megveri Rafát, és Federer 0.62-t, nem lehet következtetni arra, hogy miit játszana Federer 1.0-val (aki ugye már elmúlt)

1648.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 02:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1645.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 01:52

Ez nem vitaalap szerintem, más kor, más tenisz......viszont Fed itt is volt világelső ,meg ott is. A fiatal fiúkat is verte komoly meccseken is Nadalt is többször,Djokot is ,Murrayt is.
Nekik viszont az a feladatuk,hogy a saját idejükben egymással küzdjenek meg......,miközben Fed az utolsó éveiben ott van közöttük és úgy ahogy de tartja magát.
Majd 10 év múlva lehet összerakosgatni a statokat,hogy vajon ki volt a jobb....csak értelme nincs,mert valaki abba is beleköt.
Amit most Djoko csinál az nagyszerű,de pl. ezt is megcsinálták páran,köztük Nadal,Fed, a lényeg az ,hogy ezt sokáig kell bírni.Mivel fejlődött a tenisz ez egyre nehezebb lesz.
Azon te se tudsz vitázni,hogy négy éve ugyanaz a három játékos határozza meg a teniszt....lehet,hogy most jött el Djoko ideje. Nadal négy évig volt második Fed miatt, Djoko meg harmadik Nadal miatt.
Lehet,hogy most egymást váltják ,mint anno Samprasék.Sampi azt 287 hete 11 részletben rakta össze.Fed meg kettőből....
de ezért nem lehet azt mondani,hogy minden időben pont akkor játszottak a világon a leggyengébb teniszezők. amikor ő dominált...egyszerűen sokkal jobb volt mindenkinél. A fiatal fiúk meg majd így,szintén a pályájuk végén eldöntik ki volt a jobb....eddig Nadalnak áll a zászló.
Most valószinű ,hogy ti nem fogjátok szeretni Djokot (alakul majd egy nagy Nole fan csoport:)) és velük fogtog vitázni :D
Mi Fedesek meg kimaradunk ebből,később ti is....addig.amig nem találunk egy új kedvencet magunknak és akkor vagy megint vitázni fogunk,vagy egyetérteni.

1649.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 02:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1647.
  • Dobs
  • 2011.05.15. 02:19

Legyen Fed.0.8 :)

1650.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 02:34
 
 
   

Arról nem is beszélve,hogy Wimbybe lehet eljön Messiás Raonic és üt négyszáz ászt...akkor aztán mindenkinek annyi :D

1651.
  • fuzzydunlop
  • 2011.05.15. 02:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1648.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 02:27

na ezt magyarázom 3 éve.

1652.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 03:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1648.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 02:27

Én ezt az egészet értem, de akkor miért kéri számon Rafán, hogy bezzeg ő nem tudja úgy kordában tartani Djokoékat, mint ahogyan Fed a saját korosztályát. Egyébként Fed fénykorát gondolom 2007 év végéig kell leginkább nézni (szerintem picit tovább is lehet), mivel abban az évben még nyert 3 GS-t plussz TMC-t többek között. És az említettek (Rafa, Djoko, Murray) ugyan még fiatalok voltak, mégis mindegyikük túl volt már minimum egy Fed verésen. Ezért nem tartottam sosem helytállónak azt a szempontot ahogy Fuzzy leegyszerűsíti ezeket a kérdéseket. Nagyjából az az ő álláspontja, hogy "16 GS, 285 hét, majd ha valaki utoléri akkor lehet vitát nyitni". Minden szavával ezt sugallja. Pedig ez nem ilyen egyszerű. Engem nem érdekelne ilyen intenzíven ez a vita, ha valaki nem kezdené el mindig szítani, mint például most Fuzzy (Replicát ebben az esetben nem kommentálnám most). Ha jobban belegondolsz, ha Rafa mondjuk még 2 éven keresztül hozza ezt a szintet, akkor gyakorlatilag hasonló teljesítményt hozott, mint Fed. 2005 RG óta gyakorlatilag első kettőben van a világon, az már 6 év csúcstenisz. Csak míg ebből a 6 évből Fed majdnem 4 évet töltött a világranglista tetején, addig ezt az időszakot Rafa a 2. helyen töltötte. 2008 közepén jött el az a folyamat Rafánál, ami most Djokonál, ergo Nole nagyban meghatározhatja, hány hetet tölt még a világranglista tetején Rafa a következő években. Fednek 3 olyan csúcséve volt, ahol 3 GS-t nyert, Rafának csak egy, és mivel nyakára érkezett a következő "etap", így szerintem nehezebb helyzetben van, mint anno Fed. De mindegy is, csak érzékeltetni szeretném, hogy a dolgok nem olyan egyszerűek ahogyan Fuzzy leszűkíti. Igazából kicsit már engem is untat ez a téma.

1653.
  • baga
  • 2011.05.15. 06:42
 
 
   

Szerintem azért tudott Roger dominálni Hewitt, Rodick, Safin stb mellett. és azért tudta nadalt is ÉVEKIG maga mögött tartani mert jobbak a kognitív képességei, mint nekik. A fizikai erőt, a koncentráló képességet lehet segíteni evvel-avval, legális és illegális dolgokkal, de több agyat nem tud csinálni semmi. Most u.ez van szerintem Djokoval. Azok között, akik fizikailag, életkorban stb. a csúcson vannak neki van a legjobb szürkeállománya. Ez pedig számít.

1654.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 07:56
 
 
   

Vamos Rafa, nincs mese, meg kell csinálni!

1655.
  • nokomment
  • 2011.05.15. 09:24
 
 
   

Én azért azt mondom ne írjuk le ma Djokót...egy ilyen (tegnapi) meccsből mentálisan nagyot lehet "szakítani"...láttunk már karón varjút... (2009. AO, Nadal)

1656.
  • baga
  • 2011.05.15. 10:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1647.
  • Dobs
  • 2011.05.15. 02:19

Tudod ez nem megegyezés kérdése.
Ebben a vitában már régen nem Rrogerről és a spanyolról van szó, legalábbis számomra. Hanem arról, hogy képesek vagyunk-e elfogadni és örülni annak, hogy a teniszben még talán maradtak objektív mutatók ami alapján el lehet dolgokat, pl. ki az eredményesebb dönteni. A világunk manipulált, nyilván a tenisz sem kivétel, de én itt legalább érzek némi esélyt, hogy amit látok, az ami és nem csak átverés. ( A férjem szerint a teniszfüggőségem elhomályosítja a józan gondolkodásomat. :) ) Szóval én még hiszek abban, hogy a tenisz statisztikák nem alkalmasak a komoly manipulálásra, mert mérőszámok vannak mögöttük. Az, hogy ki milyen hosszan világelső, hány Gs-t, nyert egy évben, ezt hányszor tudta megtenni, hányszor jutott GS döntőbe stb.. stb... mégicsak objektívebbek, mint az, hogy ha nem jön Djoko, akkor .... De jött és mindig jött valaki és azt kellett legyőzni, meg azután is azt kell.

1657.
  • brewer
  • 2011.05.15. 10:35
 
 
   

"Csak halkan kérdem: az nem lehet, hogy Nole kicsit nagyobb falat, mint egy Roddick, Hewitt vagy Nalbi?"

Nem. Erre ilyen egyszerű a válasz, és még csak oldalakon keresztül sem kell magyarázni.

1658.
  • Turin
  • 2011.05.15. 10:59
 
 
   

Krumpli, a döntő előtti beharangozód?

1659.
  • Viktor61
  • 2011.05.15. 12:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1658.
  • Turin
  • 2011.05.15. 10:59

Egy újabb végtelen történet:D

1660.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 12:19
 
 
   

Minenekelőtt le a kalappal Gréta e-heti és idei teljsítménye előtt, ez vitán felül igaz Novak Djokovic teljesítményére is, aki úgy látszik tanult a Federertől a világbajnokságon kapott teniszsuliból, és azóta az ott tanultakat kamatoztatva kétségtelenül jó teniszt nyújt. Rafa esetében a kérdés, ugyanaz mint az "Ördög ügyvédjében." vagyis "How do you react under pressure?", mert azt gondolom, hogy az vitán felül áll, hogy olyan nyomás alatt, mint a madridi és itt ma a római döntőben eddigi karrierje során még sosem kellett teniszeznie. Ess eső ess, legyen holnap egy igázsagos döntő, Vamos Fed!

1661.
  • tzs
  • 2011.05.15. 13:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1657.
  • brewer
  • 2011.05.15. 10:35

"Csak halkan kérdem: az nem lehet, hogy Nole kicsit nagyobb falat, mint egy Roddick, Hewitt vagy Nalbi?"

De! Erre ilyen egyszerű a válasz, és még csak oldalakon keresztül sem kell magyarázni

1662.
  • Dobs
  • 2011.05.15. 13:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1661.
  • tzs
  • 2011.05.15. 13:00

1647-es hozzászólás...

1663.
  • tzs
  • 2011.05.15. 13:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1606.
  • Rafain
  • 2011.05.14. 23:45

Majd legközelebb elmagyarázod, hogy mi szépet meg jót láttál Murr teniszében, rosszul voltam tőle. Szerencsére ma Djokot és nem az antiteniszt kell néznem. Múlt héten 50%-ot adtam Djokonak, ma a felét sem adnám, hulla lesz szegény.

1664.
  • tzs
  • 2011.05.15. 13:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1662.
  • Dobs
  • 2011.05.15. 13:07

Olvastam, megértettem mire gondolsz. Ez a Djokó fényévekkel jobb az akkorinál, ez a Fed nem fényévekkel rosszabb az akkorinál. Viszont a Roddick, Hewitt és Nalbival való összehasonlítás kimeríti a vicc fogalmát.

1665.
  • tzs
  • 2011.05.15. 13:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1662.
  • Dobs
  • 2011.05.15. 13:07

Sőt, azok táborához tartozom akik szerint tavaly még jobb teniszt tudott játszani, *moderálva*. Tud most is, de nem tud végigkoncetrálni egy egész meccset, ebben az egyben lett rosszabb. Döntő szettekben érthetetlenül tud összeomlani a játéka stb. Olyan fizikai állapotban van 30 évesen, amit egyetlen egy teniszező sem tud elmonadni magáról és nem is fog egy darabig.

1666.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 14:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1663.
  • tzs
  • 2011.05.15. 13:08

Reális ma is az 50-50, sőt inkább 51-49 Djokónak, ezzel együtt olyat sosem mernék, és nem is fogok kijelenteni, hogy "Ha ezt a (hulla) Djokovicot sem tudja Rafa megverni, akkor már sosem fog nyerni ellene", mert ilyet állítani a tenisz, és az egyettemes sport sárba tiprása lenne, fog verni még Rafa Djokovicot, de az egy "in another day" lesz.

1667.
  • katma
  • 2011.05.15. 14:22
 
 
   

Ja kezdem érteni. Most már az lesz a vala ha élt legnehezebb ellenfél aki tudja kezelni Rafael Nadal pörgetett tenyereseit netántán agresszíven is tud játszani és mentálisan erős. Ez a mérce. Persze Federer nem tudta. Az még fel sem merülhetett bennetek, hogy jön majd valaki akinek ezek a tenyeresek nem jelentenek oly nagy problémát.

1668.
  • tzs
  • 2011.05.15. 14:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1666.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 14:13

Szerintem ma Rafa szét akarja tépni Djokot, porba tiporni, megalázni stb. Gondolom Topornál az alfahím őrület is napirendre kerül, amiben most tényleg van valami. Éppen ezért én ma Nole szurkoló leszek.

1669.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 14:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1668.
  • tzs
  • 2011.05.15. 14:32

A sárba tiprás Djoko műfaja. Meg az üvöltözés úgy, hogy közben szétpattan a feje.

1670.
  • tzs
  • 2011.05.15. 15:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1669.
  • Rafain
  • 2011.05.15. 14:53

Tudod hogy értettem, tisztában vagy a jelenlegi önbizalmával. Ma meg kell mutatnia, kötelező...

1671.
  • katma
  • 2011.05.15. 15:13
 
 
   

Hogy, az a ...... Digi tv aki csak töltelék műsornak veszi meg az 1000 tenisz tornákat, megint nem élőben adja a döntőt. Ezek akarják megvenni Wimblendont. Menjenek oda ahova én most gondolom de nem írom le.

1672.
  • jowaldner
  • 2011.05.15. 15:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1668.
  • tzs
  • 2011.05.15. 14:32

Jól teszed:-) Én is neki szorítok, de én csak azért mert nagyon szeretem a sorozatokat, jut is eszembe holnap "Jóban-Rosszban". Legyen egy jó meccs, és folytatodjon a sorozat, amit Fednek kell majd megállítania:-)

1673.
  • montii87
  • 2011.05.15. 15:25
 
 
   

Hánykor lesz ma a döntő?

1674.
  • katma
  • 2011.05.15. 15:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1673.
  • montii87
  • 2011.05.15. 15:25

16.15

1675.
  • montii87
  • 2011.05.15. 15:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1674.
  • katma
  • 2011.05.15. 15:42

köszi

1676.
  • Replica
  • 2011.05.15. 15:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1637.
  • montii87
  • 2011.05.15. 00:55

"Én az egész vitában csupán egy dolgot fűzök Replicahoz: ha Fed madridi győzelme nem jelentett semmit, akkor az esetleges holnapi Nadal győzelemnek sem kell kimondott hangsúlyt fektetni. Vagy akkor miért emeled már most ki?"

Először is elassar kezdte mentegetni Djokot, ezért mondtam, hogy a 2009 Madrid után mégis az egekben voltak a Fed szurkolók. Pedig akkor Nadal nem 3 órát játszott, mint most Djoko, hanem 4-et!
Tegnap Bardóczy azt mondta a digis közveítés alatt, hogy ez a 3 óra nem jelentős tényező, Djoko fitt lesz, ezen a szinten ez nem különleges.

1677.
  • brewer
  • 2011.05.15. 15:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1658.
  • Turin
  • 2011.05.15. 10:59

http://heyholetsgo.hu/cikk/most/...

Előre szólok a jövőre nézve: minden olyan kommentet, amiben a blöff szó szerepel, törölni fogok, nem érdekel, h ki írta, az sem, h milyen kontextusban. Nem ez a blog lesz a forrása egy ilyen végtelenül degradáló, a hozzáértés teljes hiányáról tanúskodó, borzasztóan tiszteletlen kifejezésnek. A legjobb az lesz, ha le se írjátok, mert garantáltan megy a levesbe.

1679.
  • montii87
  • 2011.05.15. 16:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1676.
  • Replica
  • 2011.05.15. 15:53

Csak én egy valamiben biztos vagyok: ha Nadal játszott volna 3 órát, míg Djoko egy rövid meccset, és ma Djoko nyerne, akkor nem így vélekednél a meccs után!

Egyből mondanád, hogy jah persze, Nole tudott pihenni. És az eredmény semmire nem enged következtetni.

Itt csupán erről van szó.

Valamennyire biztos számít, főleg hogy ő játszott este vagyis ez miatt is kevesebb volt a pihenője.

Ennyi.

1680.
  • Replica
  • 2011.05.15. 16:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1679.
  • montii87
  • 2011.05.15. 16:00

Nadal már többször járt így, nyerni is tudott, most Djokon a sor. 3 óra még határeset, nem kirívó, mint a rekord 4 óra a 2009 Madridon.

1681.
  • Wheeler
  • 2011.05.15. 21:06
 
 
   

Na most akkó holnap játszanak?

1682.
  • Wheeler
  • 2011.05.15. 21:22
 
 
   

Nadal szervál a meccsben maradásért?:O
Nagy itt a csend:)

1683.
  • Wheeler
  • 2011.05.15. 21:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1680.
  • Replica
  • 2011.05.15. 16:04

Megcsinálta, gratulálhatsz.:)

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések