krumplicukor

2010. 09. 26. 21:13

Öröm

Bár nem volt annyi fotós, újságíró és teniszszövetségi vezető, Juan Martin Del Potro bangkoki landolása legalább akkora esemény volt a teniszberkekben, mint Rafa érkezése.

Ugyanis Delpo január 24-e óta nem játszott tétmeccset, az Australian Open óta nem indult egyetlen tornán sem, helyette az elmúlt nyolc hónapot csuklóműtéttel,  hosszú rehabilitációval, majd a visszatérésre való felkészüléssel töltötte.

És nagyon-nagyon várta, hogy újra az Atp Touron játszhasson.

juan martin del potro bangkok4 -

Majdnem két napos repülőút végén ritkán ennyire boldog az ember.

juan martin del potro bangkok1 -

Azért ő sem úszta meg a virágfüzért.

juan martin del potro bangkok2 -

És a lelkes rajongókat. Autogramm-osztás vigyorogva.

juan martin del potro bangkok3 -

És interjúadás vigyorogva: http://videos.lanacion.com.ar/video16879-del-potro-renovo-su-ilusion

Juan Martin elmondása szerint a csuklója ugyan még nem 100%-os, de napról napra javul, és itt volt az ideje, hogy újra versenybe szálljon.

A védett ranglista helyezésének köszönhetően a következő nyolc tornán (vagy ha ez hamarabb következik be, a következő kilenc hónapban), nem kell kvalifikációt játszania, vagy szabadkártyát kérnie, ugyanakkor a tornán már nem veszik figyelembe a sérülése előtti ranglista-helyet, nem kap kiemelést, és bárkivel összesorsolhatják.

A nyolc tornából, ha minden jól megy, idén már letud ötöt: Bangkok után Tokióban, Shanghajban, Bázelben és Párizsban kíván indulni.

Bevezetésképpen nem kapott igazán könnyű sorsolást: a bangkoki tornán a mindig veszélyes Olivier Rochusszel kezd, majd Kukushkin érkezhet, és ha sikerül magát túlverekednie az első két akadályon, a harmadik fordulóban nagy valószínűséggel Rafa várja.

Szeretném látni az összes kommentet (241) utolsó 100 hozzászólás

142.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:18
 
 
   

Goromba szervajáték volt ez Rafától.

143.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 140.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:15

Ugyan, mi ez az álsopánkodás? Min kell elgondolkodnia, ha olyan gyalázatos breaklabdamutatókkal is simán verte 4-ben a kifejezetten jó formában játszó Djokovicot? Eh.

144.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:22
 
 
   

Amúgy hol nézitek?

145.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 141.
  • katma
  • 2010.10.02. 12:17

Olyan szinten saját magát veri meg, amilyet max Gulbistól meg Dementievától szoktunk látni :D Nekem ez inkább vicces, mint aggasztó, úgy golom kell az embernek néha ilyen meccs is, főleg akkor, amikor már nagyon sérthetetlennek gondolná magát. Most majd szépen visszahuppan a földre.

146.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 143.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:22

Djoko ellen 20-at hagyott ki, ma eddig 24-et. Ez már durva, miközben az egész tornán egyszer jutottak el llene breaklabdáig, és kapásból bukta is, lehet ezzel ki is esik.

147.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 145.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:23

Ha vicces, akkor meg miért írod, hogy el kell gondolkodnia rajta? Sztem ebből max. annyit vonhat le, hogy még Garcia Lopez ellen sem elég kitenni a fejpántját a pályára. De ebbe a hibába soha nem esne egy komoly versenyen, tehát sok tanulságot nem tudna levonni.

148.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 146.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:26

Épp azt ugatom, h a Djoko ellen kutyasok kihagyott breaklabda semmit nem osztott vagy szorzott, mert sima 4 szett volt úgy is.

Még egyszer: hol nézed?

149.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:30
 
 
   

Ha Rafa innen visszamászik, akkor Repli bontani fogja a kölyökpezsgőt a vasárnapi ebédhez apucival, erre a "történelmi győzelemre". :D

150.
  • tzs
  • 2010.10.02. 12:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 146.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:26

Igaza van Turinnak. Örülj neki, hogy kisebb tornán már bohóckodik, nagy versenyen sose tenné. Régen az ilyen tornákon is 100 fokon égett amit a térde bánt.

151.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:30
 
 
   

Vége is, sikerült megvernie magát :DDD Azért gondolom, hogy kellett ez a vereség, mert az ilyen olyan szinten tud frusztráló lenni, hogy én például szanaszét zúznám az összes ütőmet. Még edzésen sem szabad így kikapni. Megérdemelte Nadal.

152.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 12:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • Replica
  • 2010.10.02. 09:41

nagyszájú vicc vagy.

153.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 148.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:29

bet365.com De már vége.

154.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 151.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:30

nem láttam a meccset, de asszem volt idén már fontosabb dolga Rafának:)

155.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 150.
  • tzs
  • 2010.10.02. 12:30

Hozzáteszem, én ennek annyira nem örülök. Mondjuk még mindig eljár "bohóckodni" ezekre a tornákra, és ez a meccs is a térdét cseszteti, tök mindegy, h épp kikapott rajta. Majd rájön.

Egyszerűen csak fáraszt ez az álaggodalom, amiben én bújtatott fényezést látok, mintha annyira szüksége lenne rá most.

156.
  • katma
  • 2010.10.02. 12:36
 
 
   

Azért azt szögezzük le, hogy Rafa nem bohóckodott és ezzel kicsinyítve Lopez érdemeit mert azért ő is tett valamit, hogy győzzön. Rafa is ember elfáradhat. A második szettől folyt a víz róla míg Lopez szinte meg sem izzadt. A fáradtságtól a koncentráció is meggyengült egy kicsit többet hibázott. Semmi gond majd az ezres tornán jobb lessz.

157.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 150.
  • tzs
  • 2010.10.02. 12:30

Gyakorlatilag olyan formában volt, mint USO-n. És sikerült megveretnie magát a tizedik számú spanyol teniszezővel. Igazad van, nagy tornán ezt sosem tenné meg, de ez akkor is rohadt frusztráló lehet, mert ez nem volt szándékos, egyszrűen így alakult. Azon gondolkozom közben, hogy ilyeinten még Fedet sem láttam soha megvernie saját magát. Rafa elképesztőet produkált ma ebben. A döntő szettben már olyan ideges volt, hogy szinte nem találta el a pályát. Garcia Lopeznek meg volt szépen egy breaklabdája a mecceen, és nyert vele. Míg Rafa kihagyott 24-et. Kellett ez a meccs neki, hogy visszahuppanjon a földre, egy ilyen vereség után mondom, én még a harakirin is elgondolkoznék:)

158.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:37
 
 
   

A vasárnapi nagy ebéd elmarad, úgy látom. :S

159.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:40
 
 
   

Amúgy mit keresett Rafa ezen a tornán, azt leszámítva, h ajándékokat kapott vmelyik méltóságtól, meg találkozott a szerzetesekkel? Kirándult?

Jó, a PR szövegen kívül, h már annyiszor kihagyta ezt a tornát, és nem bírt nemet mondani.

160.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 156.
  • katma
  • 2010.10.02. 12:36

Itt fölösleges tenisszakmai dolgokat keresni, ez a meccs annyira volt "szarrá nyerve", hogy nem túlzok amikor azt mondom: 6-1, 6-0 kellett volna legyen. Ha megnézed mikor voltak breaklabdái, és mennyi, akkor pont ez az eredmény jön ki, amit mondok. Mindegy, mondom kell egy ilyen meccs is, hogy rájöjjön bárkitől ki lehet kapni. Jó látni, hogy Nadal is csak ember, ő is képes ilyen meccset bukni, bár ezt annyira uralta, hogy még edzésen sem szabadna így kikapni.

161.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 159.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:40

"Jó, a PR szövegen kívül, h már annyiszor kihagyta ezt a tornát, és nem bírt nemet mondani."

Ez az egyik, a másik meg, ha jól tudom a két legjobb 250-es eredményt számítják be a ranglistánál. Nem mintha ez olyan sok és fontos pont lenne Rafa esetében jelenleg, de így a Doha és ez fog belzámítani. De lehet, hogy máshogy van ez a számítás.

162.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 160.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 12:41

Én sokal jobban aggódnék amiatt, hogy láthatóan Toni bácsi (szándékosan őt mondom, mert a legutóbb olvasott interjúja alapján egyre szilárdabb meggyőződésem, hogy Rafának vajmi kevés beleszólása van a saját naptárába) nem tanult a tavalyi évből, és abból, hogy a sérülések nem adnak feltétlenül komoly előjeleket, hanem egyszerűen a brutál sok terhelés után "kitörnek" úgymond.

(Nadal kisebb fájdalmait nem tartom előjelnek, mert Toni Nadal úgy tűnik, azt bekalkulálja.)

Ezen a semmi kis tornán 3 meccs, abból ez sem volt rövid, ha jól sejtem. Aztán jön Tokió, majd Sanghai, és ez mind keménypálya. Aztán még Párizs, TMC... belegondolni is rossz.

163.
  • Prest
  • 2010.10.02. 13:20
 
 
   

Én nem értem Nadalnak miért kellett elindulni ezen a tornán... már akkor sem értettem mikor megláttam, hogy bejelölte a naptárában. Eszem nincs hozzá, hogy ennyi pontelőnnyel és győzelemmel a háta mögött most miért kellett egy 250-esen megvernie magát... főleg, hogy WTF előtt még csomó torna van, szóval nem értem... no mind1, ő tudja.

164.
  • Prest
  • 2010.10.02. 13:23
 
 
   

Nah a Kazah tenisz szeretőinek: Golubev mindjárt leveri Ferrert is.^^

165.
  • Prest
  • 2010.10.02. 13:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • Replica
  • 2010.10.02. 09:41

Miről beszélsz... még most is kikap 250-es tornákon :) Nemhogy majd 29 évesen.^^

166.
  • Turin
  • 2010.10.02. 13:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • Prest
  • 2010.10.02. 13:31

Most elvonult nyalogatni a lelki sebeket. :D

167.
  • hunchback
  • 2010.10.02. 14:02
 
 
   

Gratula Garcia-Lopeznek! Az utolsó szettet láttam, abban nagyon összeszedett okos teniszt nyomott.

168.
  • hunchback
  • 2010.10.02. 14:05
 
 
   

Sokan kérdezik, hol lehet látni a meccseket. Jelenleg sztem a livescorehunter a legjobb: http://www.livescorehunter.com/L...
Ma játszik Szávay Ági Vesnina ellen, remélem adják!

169.
  • Replica
  • 2010.10.02. 14:31
 
 
   

Eddig is tudtuk, hogy ezt a tornát még annyira sem veszi komolyan, amennyire Queenst. Így is van jól, nem itt kell megszakadni, viszont ide inkább nyaralni jött, mint versenyezni, ez is nyilvánvaló. Idén egy fontos torna van, amin oda kell tennie magát, a többi tökmindegy.

170.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 15:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 169.
  • Replica
  • 2010.10.02. 14:31

Láttad is a meccset amúgy? Abszolút nem ez a meccs tanulsága, hogy tökmindegy neki. Az a meccs tanulsága, hogy 26/2 és 1/1. Bárki mutathat nekem olyan statisztikát bármilyen teniszmeccsről, amikor az 1/1-es mutató győzött. Ráadásul az a 26/2 már 6-2, 3-3-ra kialakult, többé nem volt már breaklabdája Nadalnak, ami nem is csoda. Onnantól nem tudta az átlag 180-as adogatásokat visszaütni a pályára, annyira frusztrált volt. Többé nem akarok ennyi breaklabda elidétlenkedést látni tőle. Ez egy 6-1, 6-0-s meccs volt.

171.
  • Prest
  • 2010.10.02. 15:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 169.
  • Replica
  • 2010.10.02. 14:31

:D Eddig nem móka és kacagás volt, sima nyeréssel vegyítve? :D MEg bizonyos versenyzői képesség ami kihúzza a szarból a 250-eseken, meg, hogy nem követ el olyat, hogy "senkik" ellen kiesik egy 250-es tornán mint vki más??? :)

Szánalom rulez. :) Nevetséges vagy barátom.^^

172.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 15:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 171.
  • Prest
  • 2010.10.02. 15:14

Erre mondják, hogy "aki másnak vermet ás..."

173.
  • Replica
  • 2010.10.02. 15:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 15:08

De a látszat ellenére sem adott bele apait anyait, ahogy Queensben sem tette, ott is harcsonak tűnt, de csak annak látszott.

174.
  • Replica
  • 2010.10.02. 15:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 171.
  • Prest
  • 2010.10.02. 15:14

Ilyen év után neki nem gond, ha kiesik egy 250-es versenyből, de olyan év után, mint Fedé, kiesni két 205-es tornán, az már művészet. Főleg, hogy Fed nem nyaralásként fogta fel őket.

175.
  • Replica
  • 2010.10.02. 15:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 15:08

Neked mindig csak kiváló és nagyon szar tenisz van, köztes nem létezik. Egyszer az egekig magasztalod, máskor semmiség miatt aggódsz:D

176.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 16:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 175.
  • Replica
  • 2010.10.02. 15:41

Csak felbassza az agyam, ha így kap ki egy noname ellen. 26/2 és 1/1. Erre nem találok magyarázatot és nincs is. Egy világelső nem kaphat ki így. Inkább veszítsen akkor két simában. Arra válaszolj már, hogy láttad a meccset? Utána kellene ítéletet mondani, hogy leadta-e a meccset...Jó formában volt, és kikapott rettentő buta módon. Amúgy azt mondom továbbra is, hogy most kapjon ki így, ne a komolyabb meccseken. És lehetőleg többször ne verje meg így saját magát.

177.
  • Tyler_Durden
  • 2010.10.02. 16:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 176.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 16:07

Nyugi már! Nem is értem, hogy lehet komolyan venni ezt a vereséget az eddigiek után. Én pl. azon szurkoltam, hogy kapjon ki, legalább -1 meccs :) Idén már egyetlen torna számít csak valamennyire.

Ja, és ne legyen kétséged, hogy ha fontos ez a meccs bármilyen szempontból is, akkor nyer. Még az is lehet, hogy direkt adta le.

178.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 16:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 177.
  • Tyler_Durden
  • 2010.10.02. 16:31

Szerettem volna, ha megnyeri a tornát. Minden tornát, ez is csak egy tornagyőzelem. Azt szeretném, ha visszavonulása után egy brutál szám állna a tornagyőzelmek rovatban.

179.
  • jowaldner
  • 2010.10.02. 17:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:05

Tudom hogy nem vagy az, de szerintem akkor nem olvastad el a kommentem 2. felét. Rafával kapcsolatban szerintem sincs nagy gáz, az idei éve még igy is jónak nevezhető.

180.
  • Markus
  • 2010.10.02. 17:11
 
 
   
181.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 18:04
 
 
   

a Mesterek tornája nem "valamennyire" számít.

182.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 18:07
 
 
   

na, Index címlapon van Rafa. a szurkolói jobb, ha hozzászoknak ehhez. a Fedesek már megszokták. vereség-címlap. győzelem-semmi:(

183.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 18:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 15:08

dehogy látta. "csak úgy látszott"

184.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 18:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 180.
  • Markus
  • 2010.10.02. 17:11

Nevetséges, pontatlan dolgokat írnak le benne, többek között a 2007-es Australian Openen nem lépett vissza Guccione ellen, hanem Gonzalez verte meg. Nem is tudom honnan szedték ezt.

185.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 19:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 184.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 18:16

ehhez is hozzá lehet szokni:)

186.
  • Tyler_Durden
  • 2010.10.02. 19:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 181.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 18:04

Azért annyira nem nagy verseny az szerintem. Egy olyan esemény, amit Bundavigyenko nyer meg, eleve nem lehet túlságosan komoly tenisztorna :)

(hozzáteszem, nem láttam a tavalyit, nem adta a tv :S )

187.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.02. 19:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 186.
  • Tyler_Durden
  • 2010.10.02. 19:08

hát igen tavaly rendezték meg először. a mesterek tornája a legnagyobb torna a GS-ek után. ezt az Olimpia átírta, de azt ugye négyévenként rendezik. nézd végig a győztesek listáját. Rafa egyébként nagyon nagyra tartja Davigyenkót, aki valszeg soha nem bundázott...

188.
  • brewer
  • 2010.10.02. 19:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 159.
  • Turin
  • 2010.10.02. 12:40

1.2 milliót. Dollárban. Ennyi volt a fellépti díja. Ennek a meccsnek meg zéró jelentősége volt.

189.
  • Turin
  • 2010.10.02. 20:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 174.
  • Replica
  • 2010.10.02. 15:40

Ennyi volt az egész, amit 4-5 óra kussolás alatt össze tudtál szedni? Hát ne ezzel menjél a Fedes csávóhoz a koliban, mert körberöhög. :D

190.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 21:04
 
 
   

Pekingben egész komoly 500-as torna lesz jövő héten. Az indulók lesznek "többek között": Djoko, Murray, Söderling, Berdych, Davydenko, Verda, Juzsnyij, Ferrer, Fish, Tipsarevic, Simon, Querrey, Cilic, Belucci, Kohlschreiber, Istomin, Almagro, Robredo, Ljubicic, Baghdatis, Golubjev. Csütörtöktől közvetíti a
Sport1 vagy Sport2, mert a másikon a tokiói torna fog menni, Rafával Roddal, Delpoval stb. A pekingi azért erősebb így ránézésre:) Delpo amúgy megkapta F.Lopezt kapásból, most sem lesz egyszerű dolga, ha meccset akar nyerni. Nézzétek majd a két tornát, érdemes lesz.

191.
  • jowaldner
  • 2010.10.02. 21:25
 
 
   

Közben a kazah tenisz tovább szárnyal Golobuev által, perpillanat nálam Ők a jövő évi DC első számú várományosai:-) Rafa meccsét nem láttam, de a 2/26-os breaklabda ki nem használása szerintem Guiness record, amit eddig úgy tudom Roger tartott a 2007-es RG döntőben elért "teljesítményével", inkább azt a meccset kellett volna Rafának elbuknia, ezt a mait meg behúzhatta volna.

192.
  • JMDP
  • 2010.10.02. 21:33
 
 
   

"De a látszat ellenére sem adott bele apait anyait, ahogy Queensben sem tette, ott is harcsonak tűnt, de csak annak látszott."
Na, ez egy jó kis képzavar:) Replica ez nem a magyar népmesék:)
Az első szettet nem láttam, de nyerni akart az nem kétséges, különben miért is húzta majd három óráig? Hidd el, hogy nyerni akart!

A draw Tokióban!
http://sv76.wadax.ne.jp/~rakuten...

193.
  • JMDP
  • 2010.10.02. 21:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 190.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 21:04

Tuti, hogy mindenki menekül Rafától:)

194.
  • JMDP
  • 2010.10.02. 21:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 190.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 21:04

Itt indulnak a "menekültek":))
http://www.atpworldtour.com/post...

195.
  • Replica
  • 2010.10.02. 21:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 176.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 16:07

Bakkerman, tényleg azt hiszed, hogy egy 1000-es tornán vagy GS-en is kikapott volna ezzel a játékkal? Nyaralni ment a haverokkal, Toni meg kikötötte, ne facsarja ki magát. Láttam a meccset, fejben totál nem ott volt, az a pici koncetráció hiányzott, ami a meccs megnyeréséhez minimum kell. Máshol járt a esze.

196.
  • Replica
  • 2010.10.02. 21:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 189.
  • Turin
  • 2010.10.02. 20:43

A fedes csávót helyre teszem majd, mint téged szoktalak:D

197.
  • Replica
  • 2010.10.02. 21:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 190.
  • Rafain
  • 2010.10.02. 21:04

Nadal nem fogja Kínát s Japánt sem teljes gőzerővel játszani, felkészülésnek szánjda a TMC-re, ott USO-s formát várok tőle.

198.
  • Replica
  • 2010.10.02. 21:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 191.
  • jowaldner
  • 2010.10.02. 21:25

Két federer sem verné Nadalt az RG döntőben, mégis miért vársz tőle lehetetlent?:D

199.
  • jowaldner
  • 2010.10.02. 21:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 192.
  • JMDP
  • 2010.10.02. 21:33

Köszi a draw-kat, a tippjeim: Peking: Murray, Tokió: Del Potro v. Garcia-Lopez:-), TMC: Roger Federer.

200.
  • csomayjuli
  • 2010.10.02. 22:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 193.
  • JMDP
  • 2010.10.02. 21:36

Lehet, nem akarnak annyit utazni.Shanghai közelebb van Pekinghez.
Meg a pénzdíj is 1 millióval több.

201.
  • JMDP
  • 2010.10.02. 22:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 199.
  • jowaldner
  • 2010.10.02. 21:58

Na, ne vicceljünk kérem:D Bár, ha bejönne nem bánnám:)))

202.
  • JMDP
  • 2010.10.02. 22:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 200.
  • csomayjuli
  • 2010.10.02. 22:05

Én mégis a menekülésre tippelek, de a másik kettő is erős érv:)

203.
  • Replica
  • 2010.10.02. 22:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 198.
  • Replica
  • 2010.10.02. 21:54

Kösz a tippeidet, így biztos nem ezek nyernek.:D Eddig is rosszul tippeltél.

204.
  • jowaldner
  • 2010.10.03. 09:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 203.
  • Replica
  • 2010.10.02. 22:58

Nem trollkodni szeretnék, csak szerintem ha már olyan "fiktív" címeket osztanak ki, mint a Golden Karrier Slam stb.., akkor azért arra is legyünk tekintettel, hogy Rafa - tudomásom szerint - nem nyert még Hopman kupát, míg Federer, egy bizonyos Mirka Vavrinec nevű - cseh származású - honosított svájci lánnyal az oldalán 2002-ben elhódította ezt a címet (is). A Te elvedet követve, szeretném módosítani tippjeimet: Tokió és a TMC is Rafáé lesz.

205.
  • Viktor61
  • 2010.10.03. 10:36
 
 
   

Garcia: életem meccse volt...ismerős szöveg,ilyenkor a bajnok mindig halál cikis vereséget szenved.

206.
  • Viktor61
  • 2010.10.03. 10:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 199.
  • jowaldner
  • 2010.10.02. 21:58

Ebben a sorrendben tökéletes:D

207.
  • nadalfan19
  • 2010.10.03. 16:35
 
 
   

hát igen most örülhetnek a nem nadal fanok de elmondanám hogy rafa az elsö szett után teljesen máshogy játszott egy szoval amit annak a felét se játszotta amit tud egyébként tényleg 6-1 6-0 lett volna ha komolyan vette volna de mindegy, tokioban majd megmutatja vamos rafa

208.
  • nadalfan19
  • 2010.10.03. 16:36
 
 
   

valaki megtudná nekem mondani hogy tokioban mennyi az idöeltolodás? megköszönném ja és lesz egy jo mecs tokioban az elsö forduloban del potro-f.lopez

209.
  • matroid
  • 2010.10.03. 17:22
 
 
   

en azt se tudtam, hogy ujra vannak versenyek - hala a magyar sportmedianak.

azert a nadal vereseg kijott az index cimlapra (a nemzeti sportban egy elrejtett aprohir volt)

szemely szerint magat a vereseget teljesen erdektelennek tartom nadal karrierje szempontjabol, iden ketsegtelenul nadal a legjobb. egyetlen egy dolog miatt lehet erdekes ez a meccs: vajon nadal mikor lep be a "kozepkoru" teniszezok taboraba? igaz hogy meg mindig fiatal, de mar hosszu evek ota a csucson van, es ez bizony amortizalja rendesen a szervezetet. federer kb. 3 eve kezdett latvanyosan csak az RG-re osszpontositani. azonban ennek fo oka nem az volt, hogy nagykepu volt es a tobbi torna nem erdekelte, hanem felmerte fizikai teljesitokepessegeinek hatarait, es rajott, hogy RG-ken csak ugy lehet sikeres, ha az evkozi versenyeket kevesbe veszi komolyan.
nos nadal mintha hasonlo palyat irna le. a kis versenyeken mar korantsem annyira verhetetlen, ezzel szemben az RG-ken felelmetes formaban jatszik. ha fedhez hasonlo ive lesz a palyajanak, akkor meg egy darabig az RG-ken nehez lesz megverni - kerdes ez a periodus meddig tart.

210.
  • hunchback
  • 2010.10.03. 17:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 204.
  • jowaldner
  • 2010.10.03. 09:00

Mirka szülei szlovákul beszélnek. Maximum csehszlovák származású lehet.
Hopeless Cup, mi? Ammá valami! :))))

211.
  • Rafain
  • 2010.10.03. 17:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 209.
  • matroid
  • 2010.10.03. 17:22

Azért Nadal mostani teniszét látva van egy sejtésem, hogy egy darabig nem csak az RG-ken lesz nehéz megverni:)

212.
  • jowaldner
  • 2010.10.03. 19:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 210.
  • hunchback
  • 2010.10.03. 17:44

Köszönöm, valóban (cseh)szlovák származású, a mai Szlovákiában született, de azt hiszem ez a kisebbik hiba amit vétettem, a nagyobbik az hogy meg sem nyerték a kupát, sorry.

213.
  • Turin
  • 2010.10.03. 19:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 212.
  • jowaldner
  • 2010.10.03. 19:10

Döntőztek, nem?

Ettől függetlenül én is unom a teniszben a "kombinációs címgyártást". Karrier Golden Slam, meg Salak Slam, meg Egy évben 3 borítás Slam, sőt, Salak, Fű, Döngölt humusz, USO műanyag Slam.

A Grand Slamet jegyzi a sportág, a többi a firkászok találmánya. Mindig kell vmi új hangzatos marhaság a jónépnek.

(Félreértések elkerülése végett: nem a teljesítményt kisebbítem, csak a hülyébbnél hülyébb elnevezéseket, amivel illetik.)

214.
  • jowaldner
  • 2010.10.03. 21:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 213.
  • Turin
  • 2010.10.03. 19:18

Ma reggel a Fun Club-os topikon olvastam Szántó Petra jegyzetét, amiben Ő azt írja, hogy Fed és Mirka 2002-ben megnyerte a Hopman kupát, de ez - most már tudom -, hogy téves infó, mert "csak" a 6.-ok lettek. Azonban Roger 2001-ben nyert Hopman Kupát, - amit Nadal az életben nem fog:-) -, de akkor nem Mirkával az oldalán, hanem Martinával (Hingis).

215.
  • Replica
  • 2010.10.03. 21:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 214.
  • jowaldner
  • 2010.10.03. 21:02

Hop micsoda? wáháhá Mijez, hol jegyzik? Davis Cup Fednek sosem lesz, az meg Nadalnak megvan, ráadásul enyhén szólva nagyobb volumenű torna.

216.
  • Replica
  • 2010.10.03. 21:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 214.
  • jowaldner
  • 2010.10.03. 21:02

Még keress valami kicsit, amiben még Nadal előtt van:DD

217.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.03. 23:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 209.
  • matroid
  • 2010.10.03. 17:22

pontosan. de ez a dolgok rendje.

218.
  • agimano
  • 2010.10.03. 23:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 208.
  • nadalfan19
  • 2010.10.03. 16:36

7 óra

219.
  • hunchback
  • 2010.10.04. 00:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 213.
  • Turin
  • 2010.10.03. 19:18

A Grand Slam bridzs kifejezés. Egy firkász ültette át teniszre.

220.
  • brewer
  • 2010.10.04. 09:28
 
 
   

Delpo 6-3, 6-0-ra kikapott Felitől a tokiói torna első körében. Stream se volt, szóval nem tudom, hogy hogyan játszott, bár a 6-0-ból kiindulva, aligha fényesen ;) :)

221.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.04. 09:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 220.
  • brewer
  • 2010.10.04. 09:28

:(

222.
  • erisen
  • 2010.10.04. 09:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 220.
  • brewer
  • 2010.10.04. 09:28

Kár.

223.
  • Viktor61
  • 2010.10.04. 10:23
 
 
   

Gulbis se vitézkedik a neves Tusunov ellen..

224.
  • Viktor61
  • 2010.10.04. 10:23
 
 
   

+r

225.
  • hunchback
  • 2010.10.04. 11:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 220.
  • brewer
  • 2010.10.04. 09:28

Remélem, nincs szó sérülésről! Lopez amúgy jó játékos. Nagyon stabilan tartja a helyét, mert a nála gyengébbeket szinte mindíg veri. Egyelőre Del Potro még gyengébb. Lesz jobb!

226.
  • Rafain
  • 2010.10.04. 11:41
 
 
   

Del Potro-n nem lepődöm meg egyelőre sajnos. Rafa mikor játszik?

227.
  • Doddi
  • 2010.10.04. 12:26
 
 
   

Sziasztok! Nem tudja véletlen valamelyikőtök, hogy Rafa mikor játszott lila felsőben? :)

228.
  • csomayjuli
  • 2010.10.04. 13:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 227.
  • Doddi
  • 2010.10.04. 12:26

Londonban fog!

229.
  • zekatty
  • 2010.10.04. 13:18
 
 
   

Fuzzy, köszönöm a jókívánságokat:)

Delpot nagyon sajnálom, de minden "visszatérőnek" nehéz dolga van! (Bevallom én már a jövő heti versenyt várom, eléggé megviselt az idei USO, még a tavalyit sem
"emésztettem" meg igazán!)

230.
  • JMDP
  • 2010.10.04. 14:20
 
 
   

A végeredményt és a statisztikát látva egészen letargiába estem:(((
Delpo nyilatkozata valamivel derűlátóbb!
"It is difficult to come back and play against these players, especially Feliciano on such a fast court," admitted del Potro. "I need time, I need to work on a few things to get back to my best level. If I work in a good way, I will be in good shape in a month or so."
Azért az egy hónap nagyon hosszú...

231.
  • Slice
  • 2010.10.04. 17:01
 
 
   

Hát nehéz visszatérésre lehetett számítani ennyi kihagyás után, de azért 2 első körös búcsút nem gondoltam volna. Nehezebb lesz, mint amire sokan számítottak.

232.
  • Turin
  • 2010.10.04. 18:17
 
 
   

Sajnálom, de ideje, mint a tenger. Nem késik le semmiről, nem ezen a néhány hónapon múlik.

233.
  • Viktor61
  • 2010.10.04. 18:17
 
 
   

Berdych 0, Davy 0....Gulbis 0, Verdasco mmondjon le :D

234.
  • hunchback
  • 2010.10.04. 20:09
 
 
   

Kis magyar jó hír!!!!
http://www.nemzetisport.hu/nso_h...

235.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.04. 21:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 231.
  • Slice
  • 2010.10.04. 17:01

én nem tudom ki mire számított, de a naptára szerint a stáb kb erre számított. iszonyú nehéz ennyi idő után felvenni a ritmust.

236.
  • JMDP
  • 2010.10.04. 22:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 235.
  • fuzzydunlop
  • 2010.10.04. 21:52

Azt nem tudom a stáb mit akart, de Delpo játszani akart az tuti.
"Los médicos le recomendaron a Del Potro que se enfocara en 2011, pero quiso volver antes de fin de año sabiendo que le costaría competir."
Ezt a twitteren találtam, kábé annyi, hogy az orvosok a jövő évet ajánlották visszatérésre, de Delpo ez év vége előtt játszani akart. Gondolom elsősorban Ő dönt. Azért nagyon remélem, hogy ezeket az egymás utáni vereségeket bírni fogja fejben!
Neki van valamennyi mentsége, de a top nyolc sem villog. Kíváncsi vagyok, hogy Djoko, Murray mit mutat!

237.
  • agimano
  • 2010.10.05. 02:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 234.
  • hunchback
  • 2010.10.04. 20:09

én csak egy dolog miatt aggódom, mi lesz így a kazah tenisszel?

238.
  • nadalfan19
  • 2010.10.05. 08:49
 
 
   

egyébként jelen pillanatban játszik djokovic és az elsö szettet 6-1re nyerte még murray nagyon simán 6-2 6-3ra verte mathieut de én szerintem beijingben djoko-murray döntö lesz mig tokioban öszekapja magát nadal és remélem döntözik egy jot roddickkal egyébként akit érdekel pár perc mulva játszik rafa

239.
  • Prest
  • 2010.10.05. 09:27
 
 
   

Nadal már megint kezdi... eddig 2 játék alatt 5-ből 0 a breaklabda kihasználtság.^^

240.
  • Prest
  • 2010.10.05. 09:35
 
 
   

Na mostmár megvan a break.^^

241.
  • hunchback
  • 2010.10.05. 10:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 237.
  • agimano
  • 2010.10.05. 02:53

Látod. Nincs is örömünnep... :) Lebuktak a beépített kazah ügynökök. :)

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések