Fuzzy Dunlop

2010. 01. 11. 14:30

Del Potro és Murray helyet cserélt

Az argentin Juan Martin Del Potro megelőzte a brit Andy Murray-t a férfi teniszezők világranglistáján, előbbi így már a negyedik, utóbbi pedig visszacsúszott az ötödik helyre.

Juan Martin Del Potro -

A férfi versenyeket szervező ATP honlapjának hétfői frissítése alapján az első háromban nem történt változás, továbbra is a svájci Roger Federer vezet a spanyol Rafael Nadal és a szerb Novak Djokovic előtt.

Hagyományos világranglista (zárójelben a korábbi helyezés):
1. ( 1.) Roger Federer (svájci) 10 550 pont
2. ( 2.) Rafael Nadal (spanyol) 9310
3. ( 3.) Novak Djokovic (szerb) 8310
4. ( 5.) Juan Martin Del Potro (argentin) 6785
5. ( 4.) Andy Murray (brit) 6780
6. ( 6.) Nyikolaj Davigyenko (orosz) 4930
7. ( 7.) Andy Roddick (amerikai) 4510
8. ( 8.) Robin Söderling (svéd) 3410
9. ( 9.) Fernando Verdasco (spanyol) 3300
10. (10.) Jo-Wilfried Tsonga (francia) 2875
11. (11.) Fernando Gonzalez (chilei) 2870
12. (13.) Gael Monfils (francia) 2610
13. (12.) Radek Stepanek (cseh) 2525
14. (14.) Marin Cilic (horvát) 2430
15. (15.) Gilles Simon (francia) 2275

címkék: del potro, andy murray

Szeretném látni az összes kommentet (184) utolsó 100 hozzászólás

86.
  • Prest
  • 2010.01.13. 18:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 85.
  • Rafain
  • 2010.01.13. 18:07

Persze ez is benne van...teljesen jogos...nemis azért írtam én mert bármi értelme is volna elkezdeni az ilyeneket mert ennyi erővel bármit lehetne írni... csak Replica hülyeségére reagáltam.
Úgy volt ahogy volt, Nadal megérdemelte, ezt is leírtam. Ez nem Nadalul vagy Federerül gondolkozás, csak sima gondolkozás. Szóval kicsit mellé lőttél bocsi :S, túlságosan magadra veszed amit replicának írogatunk :):)

87.
  • baga
  • 2010.01.13. 18:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 86.
  • Prest
  • 2010.01.13. 18:26

Teljesen egyetértek avval, hogy az eredményességet és az adatokat ne keverjük azzal, hogy ha v.ki Federert szereti, annak ő a jobb, aki pedig Nadalt, annak ő. A játék stílus kedvelésére ez igaz lehet, és azt valóban értelmetlen is összehasonlítani, lévén szubjektív, hogy kinek mi tetszik . Ezért vannak a statisztikai mutatók, hogy mégis rangsorolni lehessen a játékosokat. Én képtelen vagyok megérteni, hogy ezen az alapon miért nem elfogadható, hogy jelenleg Federer a jobb, hogy mi lesz később, azt meg meglátjuk .

88.
  • iCreator
  • 2010.01.13. 18:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 83.
  • Turin
  • 2010.01.13. 17:52

Igaz, kapott, nem értem miért írtam, hogy majdnem. Talán háromkerekűre gondoltam :)

89.
  • baga
  • 2010.01.13. 19:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 79.
  • JMDP
  • 2010.01.13. 16:01

Na akkor ma pihenhetsz, mert nem játszik Delpo.Én nem tudtam rávenni magam, hogy nézzem a meccsét Ljubóval, gondoltam, hogy ha jól játszik akkor megveri. Majd ha Djokoval játszik, az szerintem nagy meccs lesz, ha komolyan veszik így az Ao előtt.

90.
  • troy
  • 2010.01.13. 19:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 77.
  • Rafain
  • 2010.01.13. 15:51

hogy én mekkora lángész vagyok! kösszi, Rafain!

91.
  • JMDP
  • 2010.01.13. 19:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 89.
  • baga
  • 2010.01.13. 19:08

Pihenni! Minek is?:) Így legalább edzésben maradok az AO-ra.
Azt én is láttam, hogy Delpo nem játszik csak nem értem miért? Elvileg Tsongával volna a meccs. Kicsit zavaros az oldal nem sok az info. Valami bonusként Murray is játszik egyet. A Djoko-Verda sem lesz rossz ma vagyis már holnap !

92.
  • matroid
  • 2010.01.13. 21:11
 
 
   

most olvasom a vitat, es mivel elemzo vagyok tudom jol, hogy a statisztikakkal lehet legjobban csalni.

tobben is leirtatok, hogy a tavly az AO-n fed rosszabbul szervalt, mint wimbledonban. es erre hoztatok egy csomo statisztikat.
azonban egy dolgot ne felejtsetek: wimbledon altalaban jobbak szerva statisztikak, mint az AO-n. gondolom a boritas az oka.

szerintem korrektebb lenne a kovetkezo statisztika: AO-n fed elso 6 meccsenek atlagos mutatoi vs. donto, es ugyanigy wimbledon elso 6 meccsenek mutatoi vs. donto.

valoszinuleg meg igy is kijon, hogy fed jobban szervalt wimbledonban - dehat eleteben nem utot 52 aszt egy meccsen. ugy citaljatok a wimbledoni statisztikakat, mintha egy atlagos meccse lett volna.

fed nagyon sok meccsen nem uti jobban a szervakat, mint tavaly az AO-n, eppen ezert nem erdemes erre fogni a vereseget. azt a meccset az 5-ikben bukta el, amikor erthetetlenul szetesett a jateka. pedig rafa messze nem nyomott annyira, de megis valmiert fed osszezuhant.

93.
  • Turin
  • 2010.01.13. 21:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 92.
  • matroid
  • 2010.01.13. 21:11

Természetesen lehet a statisztikát ide-oda csúsztatni, de én láttam azt a meccset, emlékszem rá, és arra is, hogy végigbosszankodtam, hogy milyen atomszarul szervál Fed, a legrosszabbul az egész tornán. Ez az emlék azért nem lehet véletlen.

94.
  • Prest
  • 2010.01.13. 21:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 93.
  • Turin
  • 2010.01.13. 21:32

hát én is...a 3. szettől a kezemet összetettem ha normális első szervát ütött Fed...

95.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 02:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 92.
  • matroid
  • 2010.01.13. 21:11

Majd nézd meg mennyivel rosszabbul helyezte Fed az elsőket, mint bárhol máshol. Sokszor közelében nem volt a vonalnak. Természetesen nem erre fogjuk a vereséget, én csak azt állítom, hogy másképp is alakulhatott volna a meccs, ha sokkal jobban adogat, sokkal jobban helyezve. Valamint akkor lehet, hogy nem került volna sor 5. szettre. Az egyik szett ugyanis csak 34%-os lett neki, arra azért mondhatjuk, hogy elég gáz. Csak egy-két szerván is sok múlhat egy ilyen szoros meccsen. De mindegy már filózni rajt, sose tudjuk meg.

96.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 06:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 95.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 02:36

Abban a szettben,ahol 34 százalékban ütötte be,pont megnyerte.Most akkor,hogyis van ez? Egyébként egyetértek.Nyerhető meccs volt mindkettejüknek.Viszont,ha Rafának nincs a Verdasco meccs előtte,lehet sima 3 szett,akárhogy játszik Fed.Azt is lehetne elemezni ezzel az erővel,hogy egy hullafáradt Nadal megver egy kipihent Federert,és ez nem az első eset.Nem vitatkozni akarok,csak én meg ebből a szemszögből közelítem meg.

97.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 08:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 06:11

Mit kell ezen elemezni?? Évek óta látjuk, hogy Rafa-nak (kivétel Wimbi) nem kellett megszakadnia a döntőkben Fed ellen, mert a svájci általában összezuhant ellene. Nem úgy szervál ,nem meri megütni a tenyeres egyeneseket és a többi. Az AO döntő tipikus példája kettejük "párviadalának". Én ezért se akarok Rog-Rafa döntőt. Tudom most mindkét oldalról nekem rontotok majd, de nem akarok olyan döntőt,ahol már előre tudom/borítékolható a végeredmény(t).

98.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 08:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 97.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 08:17

Azért egy Fed-Rafa meccsen salak kivételével nincs borítékolható végeredmény.

99.
  • troy
  • 2010.01.14. 08:54
 
 
   

Főleg aztután, ahogy láttuk, Dohában hogy engedett ki a kezéből egy megnyert meccset....

100.
  • troy
  • 2010.01.14. 08:59
 
 
   

Verdi megverte Djokót, most mondta be a BBC.

101.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 09:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 98.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 08:43

Ráadásul elég simán

102.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 09:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 98.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 08:43

Tavalyi AO előtt még én is így gondoltam...

103.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 09:16
 
 
   

Mármint Verdi elég simán verte Nolet, na:)

104.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 09:16
 
 
   

Mármint Verdi elég simán verte Nolet, na:)

105.
  • erisen
  • 2010.01.14. 09:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • troy
  • 2010.01.14. 08:59

Nem is akárhogy Verdasco-Djokovic 6-1,6-2
Djoko állítólag szorta a ki nem kényszerítetteket sorzatban.

Rossz hírek:
However, the tournament was hit by two withdrawals that could have a big impact on the first grand slam of the year when world number eight Robin Soderling and U.S. Open champion Juan Martin Del Potro both fell victim to injury.

Croatian Ivan Ljubicic benefitted when Sweden's Robin Soderling retired with a sore right shoulder after losing their opening set 6-4.
"It was better yesterday, today I felt it a little bit more, so I figured I didn't want to take any more risks," he said.

Annyira súlyos nem lehet egyik sem,de azért zavaró biztos hogy inkább rendbe rakják őket AUSO-ra. Lehet hogy első pár kör mindkettőnél kiseb sérülésekkel lesz tarkítva.

106.
  • erisen
  • 2010.01.14. 09:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 105.
  • erisen
  • 2010.01.14. 09:17

kiseb=kisebb

107.
  • troy
  • 2010.01.14. 09:29
 
 
   

Nyilván nem akarnak kockáztatni az open előtt, bármilyen kis fájdalomról is van szó.

108.
  • Viktor61
  • 2010.01.14. 09:50
 
 
   

Full men's seedings

1. Roger Federer (Switzerland)

2. Rafa Nadal (Spain)

3. Novak Djokovic (Serbia)

4. Juan Martin del Potro (Argentina)

5. Andy Murray (Britain)

6. Nikolay Davydenko (Russia)

7. Andy Roddick (US)

8. Robin Soderling (Sweden)

9. Fernando Verdasco (Spain)

10. Jo-Wilfried Tsonga (France)

11. Fernando Gonzalez (Chile)

12. Gael Monfils (France)

109.
  • erisen
  • 2010.01.14. 10:38
 
 
   

ATP 250-ES TORNA,SYDNEY:
QF Baghdatis-Hewitt 4:6, 6:2, 6:3
:)

110.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 10:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 109.
  • erisen
  • 2010.01.14. 10:38

Nagyon jó meccs volt, stream-en néztem! GO Baghda! :)

111.
  • erisen
  • 2010.01.14. 10:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 110.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 10:46

Baghda for president!!
Szerintem az AUSO-n is lesz meglepetés ember. Általában minden GS-en szokott.
Szerintem Baghda lesz!!!
Gulbistól talán valamit látunk majd. Nishikori-t meg nem tudom hogy egyyáltalán indul-e AUSO-n.

112.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 10:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 111.
  • erisen
  • 2010.01.14. 10:49

Igen, bár én Dimitrov-tól is robbantást vártam, erre a selejtező első körben búcsúzott is :( Gulbis-nál fontosak lesznek a szervák, Baghda meg elég fitten mozgott Hewitt ellen, sztem is bármi lehet AO-n belőle

113.
  • erisen
  • 2010.01.14. 11:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 10:54

És azért már döntőzött ő itt nem is akárkivel!! :)
Jó lesz a srác. Én nagyon szurkolok neki.
Selejtezőkben is elvérzett 1-2 jobban ismert játékos:
Björn Phau
Paul Capdeville
Josselin Ouanna
Karol Beck

114.
  • Prest
  • 2010.01.14. 11:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 06:11

Hát nem mintha Nadalon látszódott volna bármiféle KOMOLYABB jele a fáradtságnak. Neki akkor nem jelentett problémát, hogy azt a két meccset így lenyomja, a hullafáradt az brutálisan erős túlzás, ezt be kell, hogy lásd. Különben is tök mind1 volt már az 5 szettben, hogy mennyire volt fáradt, ott igazából nem épp rajta múlott.
SŐT én meg azt mondom,(ha már így belementél) hogy ha nincs az az 5 szettes Verda elleni meccs, akkor lehet, hogy nem is Nadal nyeri a döntőt... na bumm.

115.
  • Prest
  • 2010.01.14. 11:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 105.
  • erisen
  • 2010.01.14. 09:17

Hűha...ki tudja mi lesz itt az AO-n :) mindenesetre már nagyon várom^^....á már csak egy vizsgám van, de minél közelebb az AO egyre nehezebb tanulni :)

116.
  • pontpont
  • 2010.01.14. 12:13
 
 
   

Készítettem egy 2009-es Australian Open, Wimbledon statisztikát Federer szemszögéből. A döntőben és a döntőig oszlopban néhány mutatónak kiszámoltam a 100 adogatásra/labdamenetre vett értékét.

Australian Open 2009:
- 1. szervái 4 km/h-val voltak lassabbak, mint addig és 12%-kal kevesebb százalékban ütötte be őket
- ászból feleannyit, kettőshibából másfélszer annyit ütött (100 adogatásra vetítve), mint addig
- ki nem kényszerített hibája másfélszer annyi volt, nyerőt kb ugyanannyit ütött 100 labdamenetre vonatkoztatva
- amiben még jelentősebb eltérés van, az a break labda kihasználás (32% a döntőben, előtte 52%) és a 2. adogatás után megnyert pontokban (45% a döntőben, előtte 59%)

Ha valaki szeretne grafikonokat is látni, szívesen készítek. A táblázatok itt érhetők el: http://rapidshare.com/files/3351... (pdf)

117.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 12:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • pontpont
  • 2010.01.14. 12:13

Huhh, te egy állat vagy! Jah amúgy nagyon szépen köszi! :)

118.
  • erisen
  • 2010.01.14. 12:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • pontpont
  • 2010.01.14. 12:13

Nagyon korrekt. Köszönjük!

119.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 14:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 114.
  • Prest
  • 2010.01.14. 11:32

Tévedsz! Nem én mentem így bele! De legyen,ahogy akarod! Továbbra is fenntartom,hogy ha nincs a Verda meccs,akkor meg Rafa még simábban nyer.Felhoztok rengeteg statisztikát,mindegyiket Fed szemszögéből vizsgálva,és arra jutottatok,hogy neki kellett volna nyerni a döntőt.Mert hiába írjátok nem erról szól,mindenki tudja,dehogyisnem.Nem lehetne,hogy egy kicsit Nadal statisztikai mutatóit is megvizsgáljátok? 40 ki nem kényszerítettet ütött a döntőben,ezekből volt néhány érthetetlen,legalábbis az ő szintjén.Wimbi döntőben 2008-ban ez a szám 24,vagyis majdnem a fele! Ráadásul jóval több game-et játszottak ott.A Verda meccsen szintén 24-et ütött,és ott is jóval több game volt.A nyerő ütései 50,ez kb hasonló mindhárom meccsen(Verda ellen 49,Wimbledonban azért többet ütött).Magyarul Rafa kevesebb game alatt kétszer annyi hibát ütött,ami egyértelműen a fáradtság jele.Szerinted,ha mondjuk 24-et üt az Ao döntőben,mennyire nyert volna? Jóval simábban.Amit ti elkezdtetek elemezni statisztikák segítségével az egyszerűen nevetséges.Ráadásul teljesen egyirányból csőlátással boncolgatjátok a történteket,és szinte kihoztátok Fed-et győztesnek.Én meg mindjárt nekifogok kielemezni,Fed hogyan is szerezte GS-eit egy nagyon gyenge mezőnyben,ahol nem kellett Nadal meg Potro szintű játékosokkal küzdenie.Jah, és tárgyaljuk már ki,hogy szerinted például hogy verné meg Roddickot,ha az amcsi mondjuk 100 százalékban beágyúzza neki az elsőket? Sehogy,nem? Ezek szerint ott meg akkor csakis Rod-on múlik,hogy mi lesz a meccs.Meg,ha Djoko nem szarja magát össze szettlabdák tömkelegénél(2007 Us Open),stb.Tehát ott is Djokon múlott a meccs,ezek szerint.És ez szinte mindegyik meccsre igaz.

120.
  • pontpont
  • 2010.01.14. 14:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 14:06

Felesleges így felhúznod magad. Federer tényleg egy kicsit gyengébben játszott, mint a megelőző meccseken, de összességében a döntőben a statisztikák alapján nem lehet kijelenteni, hogy csak saját maga miatt kapott ki. Amit a statisztika nem mutat meg sokszor az a döntő, a fontos pontoknál ki mennyire tud koncentrálni, mennyire sikerülnek olyankor az ütések. Nadal ellen általában ebben rosszabb Federer, mint mások ellen. De ez inkább a dühöngőhöz tartozik. Federer kicsit gyengébb volt, mint szokott lenni. Nadal legyőzte őt. Kész, nem érdemes erről többet vitatkozni. Inkább készüljön mindenki az idei Australian Openre! :)

121.
  • erisen
  • 2010.01.14. 14:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 14:06

Nadal fáradtsága NEM Fed hibája. Nadalnak meg volt a lehetősége 3 set-est játszani Verdasco ellen. Nem élt vele. Ennyi. A játékán nem nagyon látszott a fáradtság szerintem. Fednek is megvolt az esélye jobban szerválni,ő sem élt vele. Nadal jól játszott,Fed jól játszott,Fed nem adogatott jól.
Mint ahogy már le is írtam: NEM csak ezért kapott ki. De még egyszer nem írom le.A lenti kommentben benne van mi erről az én véleményem.
erisen válasza Rafain hozzászólásra:2010.01.13. 12:31
Illetve:
erisen válasza Replica hozzászólásra:2010.01.13. 10:28
második felében.
A Fed szervakérdést 2009AUSO-n szerintem pontpont nagyon jó táblázata megmagyarázza és el is dönti.
A többi már egy új kérdés felvetése.

"Én meg mindjárt nekifogok kielemezni,Fed hogyan is szerezte GS-eit egy nagyon gyenge mezőnyben,ahol nem kellett Nadal meg Potro szintű játékosokkal küzdenie"

Hajrá.Tedd azt.

Ja,még annyi hogy én biztos nem kérdőjeleztem meg soha egyetlen Nadal (és egyéb játékos)sikert sem. Nagyon szép teljesítmény volt a 2009AUSO. Mindannyian jól járnánk ha most is úgy játszana,mert akkor jó és izgalmas meccsek lennének.

122.
  • erisen
  • 2010.01.14. 14:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 120.
  • pontpont
  • 2010.01.14. 14:26

Pontosan. Egy 30-as ütésváltás utáni extraklasszis pont éppen annyit ér statisztikailag mint egy rohadt nagy homály a nézők közé az ellenféltől. De az első jókor,jó időben meccsfordító lehet. Nem csak egy sima pont. És 2009AUSO döntőben Nadal elég sok ilyet ütött.

123.
  • Prest
  • 2010.01.14. 14:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 14:06

Csőlátás??? Hát ez esetben leginkább rád igaz...mivel elkerülte figyelmedet néhány olyan megjegyzésem miszerint: Rafa megérdemelten nyert AO-n, jobb volt mint Federer és örülök hogy ő nyert, és rendkívül tisztelem versenyszellemét és hozzáállását. Ezenkívül mindenkinek van véleménye, szerintem abból a helyzetből Nadal a maximumot hozta ki, míg Federer nem. Ennyi.
Ezzel Nadal meg is érdemli a győzelmet...én csak ennyit mondtam, nem tudom miről beszélsz. Pláne, hogy pont az alapján jött fel a téma, hogy Federer kb. egyik legjobb játékát hozta az évben az 09es AO-n a döntőbeli szervákon kívül. Rod mikor szokta 100%-ban beágyúzni az elsőket? soha... mi olyanról beszéltünk amit Fed rendszeresen kivitelezni szokott de ott Nadal ellen nem ment. Ez teljesen nevetséges érv.
na de nem baj,...én nem fogom így felhúzni magam. Nem értem mitől lettél ilyen zabos...pont én mondtam, hogy felesleges ilyenekbe belemenni mert akkor bármit lehet írni. De ez is elkerülte a figyelmedet úgy látszik... Azt is mondtuk, hogy felesleges a Wimby és AO statok összehasonlítása... pontpont pl. csak érdekességként tette fel.
Ne haragudj de kicsit üldözési mániád lehet, mindet támadásként veszel fel, ráadásul szelektíven fogadod az információt. Pl.: csak az olyan megjegyzésekre figyeltél fel, amiről én elmondtam h semmi értelme...ez viszont nem tűnt fel. Mi csak beszélgettünk és képzeld nem akarjuk egy titkos mission impossible akció keretein belül ellopni Nadaltól a trófeát és Federernek adományozni... pláne, hogy Nadal sokkal jobban megérdemelte. sajnos inkább ez a kommented a nevetséges kicsit. EZEK AZ ÉN VÉLEMÉNYEIM. Megértéseteket köszönöm. Uff.:)

124.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.14. 16:14
 
 
   

hahóóó nyugi. please.

125.
  • donnie
  • 2010.01.14. 16:22
 
 
   

egy nap van sorsolásig és még mindig az a téma hogy federer miért és hogyan nyert grand slameket. nem lehet ennyire savanyú a szőlő komolyan. hogy lehet ennyit izgulni más ember eredményén. mért nem azon vitázunk,hogy mondjuk julia roberts kap vagy 15-20 millliót egy filmért, míg federer ugyanennyi pénzért lenyomta a fél karrierjét (eddig tart vmi 50 körül). ja,várjatok, julia roberts jobban megérdemli, bárki csak ne federer.mocskos gusztustalan federer....az agyam eldobom

126.
  • vica
  • 2010.01.14. 16:39
 
 
   

Nevetségesen gyerekes ez a vita.

127.
  • Prest
  • 2010.01.14. 16:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 124.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.14. 16:14

Itt nyugi van csak önszántunkon kívül úgy tűnik megbántottuk Rafain-t, de legalábbis részemről abszolút nem volt szándékos. Remélem nem orrolt meg ránk.^^

129.
  • matroid
  • 2010.01.14. 17:50
 
 
   

inkabb arrol irjon valaki, hogy allnak a serultek?

tavaly amikor jott fel potro, mindenki szamara az volt a fo kerdes: hogy mennyire uldozi majd a serules. nos ugy tunik, a nyar sokat kivett belole - azota vagy serult vagy kikap (egy kis tulzassal persze)

128.
  • matroid
  • 2010.01.14. 17:50
 
 
   

inkabb arrol irjon valaki, hogy allnak a serultek?

tavaly amikor jott fel potro, mindenki szamara az volt a fo kerdes: hogy mennyire uldozi majd a serules. nos ugy tunik, a nyar sokat kivett belole - azota vagy serult vagy kikap (egy kis tulzassal persze)

130.
  • Viktor61
  • 2010.01.14. 18:00
 
 
   

Tenisz: Del Potro csuklósérüléssel küzd az Australian Open előtt
A US Open bajnoka, Juan Martín Del Potro csuklósérülése miatt nem játszotta le utolsó felkészülési mérkőzését az Australian Open előtt.

A Roland Garros-finalista Robin Söderling az Ivan Ljubicic elleni mérkőzését adta fel, hogy elkerülje könyöke állapotának rosszabbodását a szezonnyitó Grand Slam torna előtt.

„Kis pihenéssel és gyógykezeléssel remélem, a jövő héten már jó formában leszek" – mondta svéd teniszező.

131.
  • Doctorpete
  • 2010.01.14. 18:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 130.
  • Viktor61
  • 2010.01.14. 18:00

na, már most kezdődik a szanatórium??

132.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 18:15
 
 
   

Remélem Potro rendben lesz, ahogy Murray és Fed is. Itt a lehetőség egy szenzációs Openre. Ne már megint a sérülések domináljanak, mert megőrülök!

133.
  • troy
  • 2010.01.14. 18:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 125.
  • donnie
  • 2010.01.14. 16:22

Egy kicsit tévedésben vagy, itt arról folyt a szó, hogyan nyerhetett Rafa gs-t hardon? Ahogy Elessar megfogalmazta: most már elég Rafának az ajándék gs-ekből. Elég pontosan idéztelek, vagy bekopizzam?

134.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 19:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 133.
  • troy
  • 2010.01.14. 18:37

Azt más témánál írtam. Egyáltalán nem arról szólt eddig a vita,hogy Rafa hogyan nyerhetett,hanem arról, hogy Fed szarul játszott-e ellene. Itt szinte mindenki leírta,hogy Nadal megérdemelte a győzelmet. Valaki leírta,hogy Fed azért rosszabbul szervált AO döntőn mint Wimbiben, erre ugrottak a Rafa-sok. Mind1, hagyjuk!

135.
  • JMDP
  • 2010.01.14. 19:02
 
 
   

Delpo rendben lesz! Inkább csak vigyáznak rá, hogy ne legyen nagyobb baja.
Látta valaki Djokot az éjjel? Olyan volt, mint aki napszúrást kapott! Pedig nem is volt meleg. Verda viszont jó volt! A többit nem tudtam kivárni, simán bealudtam :)

136.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 19:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 123.
  • Prest
  • 2010.01.14. 14:50

Én nem orrolok meg olyan könnyen,csak megpróbáltam ugyanazt csinálni,mint ti.Visszaolvashatod az elmúlt 2-3 nap kommentjeit.Jön egy írás,ami az Ao döntővel foglalkozik Fed szempontjából,mire én leírok egy hasonló tartalmút Rafa szempontjából,azután érkezik egy válasz,megintcsak Fed szempontjából elemezve a történteket,én pedig csak válaszolok ugyanúgy.Jó-jó lehet,hogy időnként némi agressziót lehetett felfedezni nálam,de csak azért,mert idegesítő,hogy mindent "Federer szemüvegen" keresztül néztek.Olyan nincsen,hogy valaki(jelen esetben Fed) élete jegjobbját nyújtja hátulról,80 százalékban adogat,minden fontos labdamenetet megnyer,és mindezt Rafa ellen Slam döntőben.És ugyanez Nadal szempontjából is lehetetlen Roger ellen,ez egyszerűen képtelenség lenne.Ha ez előfordulna,akkor azt hiszem itt mindannyiunknak leesne az álla,és én ezt kívánom mindannyiunknak.A dolog sztem arról szólt,hogy ti egy saját magához képest majdnem tökéletesen játszó teniszezőt úgy értékeltetek,hogy "Mi lett volna,ha még jól is adogat",én meg leírtam,hogy szerintem Nadal játékának is volt olyan pontja,amibe bele lehetett kötni.Amúgy tőlem nem kell tartanotok,én nem fogok ellenszurkolni az Open alatt,legfeljebb csak akkor,ha ők ketten egymással játszanak.És akkor sem fogom túlzásba vinni...
Na most már foglalkozzunk a következő két és fél héttel szerintem.

137.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 19:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 135.
  • JMDP
  • 2010.01.14. 19:02

Ajánlom is,hogy jó legyen Delpo,valamint Djoko is.Többszereplős Open-t akarok.

138.
  • troy
  • 2010.01.14. 19:47
 
 
   

"hanem arról, hogy Fed szarul játszott-e ellene".
Szeretném megkérdezni, hogy ebből mi következik? Mármint hogy Fed szarul játszott ellene....
Miért beszélünk arról, hogyan adogatott vagy ütötte a fonákjait? Mit bizonyít a statisztika?

139.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 138.
  • troy
  • 2010.01.14. 19:47

Egyszerűen csak annyi,hogy szarul szervált és kész! Ezt miért nem lehet elismerni???
Fed játékában nagyon fontos a szerva, és azon a napon nem tudott hozni még egy átlagos teljesítményt se ebből. Játékban viszont bőven ellensúlyozta ezt,szóval ennyi is. Semmi nem következik ebből, mivel Rafa megérdemelte így is-úgy is. Ezért nem értem mit kell sírni?
Olyan nehéz elismerni,hogy Fed akkor gyengén szervált?? Én pl elismerem,hogy Rafa is gyengébb volt Verda elleni meccshez képest.

140.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:01
 
 
   

Csak a sazervára gondoltam, rosszul fogalmaztam na!

141.
  • zajic
  • 2010.01.14. 20:14
 
 
   

Nem unjátok még gyerekek?! Mit kell már annyit arrólbeszélni, mi lett volna ha... . Nincsen ha, tehat nem is érdemes róla beszelni. Lehet persze figyelni a statisztikákat, de kovetkeztetéseket levonni a végeredmeny szempontjábol nem érdemes. H fed nyert, akkor o volt a jobb és kész. És ha pedig Rafa, akkor meg o, és ebbol nem von le semmit az, hogy az ellenfél hogyan adogatott. A tenisz hála istennek, egy olyan sport, amelyben nem lehet szerencsével nyerni, és foleg nem GS-en. Egy-egy labdát lehet szerencsével megszerezni, de nem 3 szettet. Tehát ha a 2009-es AUO-en Nadal nyert, akkor o volt a jobb és kész. Ez az igazság, ha tetszik valakinek, ha nem (én mellesleg nagy Fed rajongó vagyok). Hagyjátok már abba, inkább legyen szó arról, ki mit vár a mostani versenytol..

142.
  • zajic
  • 2010.01.14. 20:17
 
 
   

Habár az is igaz, szeretem olvasni néha ezeket a vitákat, jól lehet rajtuk szórakozni is néha, meg érdekesek is. De mostanra ez már sok

143.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 20:19
 
 
   

Úgy olvastam, hogy live streaming-ben adják éjjel 1 körül a sorsolást. Pontosabban 0.40-től. Hát kiváncsian várom.

144.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 20:20
 
 
   

Vagyis a névnapomon sorsolnak :))

145.
  • milka
  • 2010.01.14. 20:27
 
 
   

heyholetsgo a facebookon: holnap 10.40-től élőben a sorsolás. Gondolom itt is és a face-en is - de hogy honnan az időpont!?

146.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:33
 
 
   

Állj! Most akkor pontosan mikor is lesz a sorsolás?? Itteni idő szerint hánykor?

147.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 20:37
 
 
   

Hát a 10.40 az nálunk 0.40 nem igaz?

148.
  • Prest
  • 2010.01.14. 20:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 136.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 19:10

Ámen.

149.
  • milka
  • 2010.01.14. 20:43
 
 
   

hát a 14 óra úgy jön ki, ha jobban belegondolok... teljesen összezavar, h náluk az már holnap, és itt meg még csak alig...
Szóval akkor 4 óra múlva lesz a sorsolás?? mert azt megvárom.

150.
  • Prest
  • 2010.01.14. 20:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 141.
  • zajic
  • 2010.01.14. 20:14

De én is pont ezt mondtam, hogy Nadal jobb volt, jobban játszott, és nagyon megérdemelte. De ezt senki nem hallotta...:S:S:S

151.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 147.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 20:37

Öööö, asszem igen. Tehát akkor már csak pár óra

152.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 150.
  • Prest
  • 2010.01.14. 20:45

Hagyd, mást hallottak bele. Az égvilágon senki nem mondta,hogy Nadal érdemeit ez kisebbítené vagy valami,de hát ez van. A Rafa-sok szerint ezt akartad kihozni belőle

153.
  • milka
  • 2010.01.14. 20:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 149.
  • milka
  • 2010.01.14. 20:43

akkor szó szerint idézek: "holnap 10.40-kor sorsolás élőben itt."
A körülmények ismeretében értelmezze ezt vki legyen szíves, és ossza is meg az eredményt gy.k. Köszi!

154.
  • agimano
  • 2010.01.14. 20:57
 
 
   

valaki megmondana, hogy azt csak behaluztam-e, hogy Andy Murray es a baratnoje szakitottak?

155.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 153.
  • milka
  • 2010.01.14. 20:53

Annyit tudok, hogy 10 órával előrébb járnak Melbourne-ben.
http://www.australianopen.com
Itt van vekker is :)

156.
  • agimano
  • 2010.01.14. 20:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 153.
  • milka
  • 2010.01.14. 20:53

az ottani ido szerint, ez nalunk ejfel utan lesz, szoval 4 ora mulva

157.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 21:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 138.
  • troy
  • 2010.01.14. 19:47

Na a mai kávétejszíned mit súgott? :) Ki kit fog kapni, mesélj!

158.
  • milka
  • 2010.01.14. 21:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 155.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:57

aha, arról a vekkerről olvastam, h 14 óra az eltolódás. :)
de akkor nem tudom, h ki teleportált Melbourne-be, h ilyeneket ír...
mindegy is, egy újabb akadály gördül el előlünk hamarosan, ez a lényeg.

159.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 21:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 158.
  • milka
  • 2010.01.14. 21:08

Csak rosszul olvastad :) Ugyanis előrefelé van az idő Melbourne-ben.
Itt egy térkép az időzónákról na:
http://upload.wikimedia.org/wiki...

160.
  • milka
  • 2010.01.14. 21:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 159.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 21:13

jogos :))
most már tényleg csak akkor írok, ha vmi okosat is tudok...:)

161.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 22:05
 
 
   

Az komoly anomália lenne, ha lehetne 14 óra eltolódás. Ugyanis akik 14 órával előrébb járnának, azok akkor már valójában 10 órával mögöttünk lennének :) Vagy ilyesmi. Lényeg, hogy mindjárt itt a sorsolás. Kivi vagyok, hogy a top 4 közül ki kapja Murray-t a negyeddöntőre, így hogy Andy visszacsúszott az 5. helyre. Megérzésem szerint Fed kapja. Davy-t Nadal. Verdasc-t pedig Djoko. Söd-et meg Potro. Ezek a tippjeim. Már ha nem kevernek be a sérüléseik.

162.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 22:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 161.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 22:05

Verdascot már a 16 között megkapja valaki.Helyette Roddick van a 8-ban.

163.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 22:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 162.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 22:34

Tényleg, éreztem, hogy kihagytam valaki fontosat:)

164.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:00
 
 
   

Egy biztos:bármi is történt az elmúlt hónapokban,Söderling tűnik a leggyengébb ellenfélnek a 8 között.

165.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:00
 
 
   

Megvárja valaki a sorsolást?

166.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:00

Én megvárom. Amúgy szerinem Roddick a leggyengébb.

167.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:00

Bár tekintve azt, hogy sérülés miatt leáll open-ig, valamint hogy az év eleji meccsien kissé gyengének tűnt, így lehet hogy mégis ő a leggyengébb, de tartom, hogy Roddick nem fog sokat felmutatni.

168.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:13
 
 
   

Mármint Söd-re értettem a sérülést.

169.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 167.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:12

Lehet,hogy ő a leggyengébb,de én Roddickot jobb teniszezőnek tartom.

170.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:19
 
 
   

Amúgy sztem elnéztétek,holnap este lesz a sorsolás,nem?

171.
  • milka
  • 2010.01.14. 23:20
 
 
   

én is terveztem, de most érkezett új üzenet a facebookon, h elindult a heyho face-oldala, és magyar idő szerint holnap este 8.40-kor sorsolás élőben :); szóval nem tudom, meddig kell várnunk.
Esetleg ha Fuzzy olvasol minket most, akkor nyilatkozhatnál, h mi van. Benned van bizodalmunk.:)

172.
  • milka
  • 2010.01.14. 23:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:19

Úgy tűnik, igen.

173.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:25
 
 
   

Nem néztük el.

174.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:26
 
 
   

Hát gyerekek, AO oldalán 15-e péntek délelőtt 10.40 van írva és ott most péntek délelőtt 9.20 (+10 óra), vagyis másfél óra van vissza.

175.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:28
 
 
   

Itteni idő szerint este 20.40 kor nem lehet, hisz ott akkor hajnali 6 óra van. Csak nem sorsolnak olyan korán :)

176.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 175.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:28

Tehát akkor nemsokára megtudjuk,már ha tényleg így van.Lehet valahol követni? Gondolom nem 2 perc alatt zavarják le..

176.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 175.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:28

Tehát akkor nemsokára megtudjuk,már ha tényleg így van.Lehet valahol követni? Gondolom nem 2 perc alatt zavarják le..

177.
  • iCreator
  • 2010.01.14. 23:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 176.
  • Rafain
  • 2010.01.14. 23:40

Hát remélem az AO oldalán lesz vmi streaming, ha már ott reklámozzák ennyire.

178.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 00:15
 
 
   

Nadal amúgy hétfőn már játszik nem? Itt is úgy van, hogy a címvédő játszik az első napon?

179.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 00:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 178.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 00:15

Vasárnap lesz az első nap.15 napos Grand Slam.Amúgy valószínű,csak hétfőn kezd Rafa

180.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 00:37
 
 
   

Hahó! Majd a sorsolás végeztével leírná valaki nagyvonalakban a legfontosabb dolgokat? Mondjuk úgy a legjobb 16-tól kezdve a várható párharcokat.Köszönöm.

181.
  • troy
  • 2010.01.15. 07:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 139.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 20:00

Hát pont ez a kérdés! hogy mi van akkor, ha rosszabbul adogatott? Netalán az, hogy Fednek kellett volna megnyerni? Hát nem nyerte meg, és még szerencse, hogy vannak emberek, akik azért mennek ki egy döntőben a pályára, hogy nyerjenek, nem azért, hogy megtisztelve érezhessék magukat, hogy Feddel játszanak.

Na, hagyjuk, szerencsére jön a sorsolás. Hogy mikor? arra még nem jöttem rá a kommentekből, Fuzzy azt írja itt oldalt, hogy ma este 8.40-kor.

182.
  • troy
  • 2010.01.15. 07:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 157.
  • Elessar
  • 2010.01.14. 21:02

A helyzet az, hogy a párosításokat lehetetlenség egy adag kv-ban meglátni, ennyi kv-t meg nem lehet egyszerre meginni! :)
majd egy-4egy meccs előtt jósolok! :)

183.
  • troy
  • 2010.01.15. 08:00
 
 
   

Jó reggelt mindenkinek!

Oldalt, az open fülben is lehet már kommentelni! meg a facebook-on. Az három :)

184.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 09:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 182.
  • troy
  • 2010.01.15. 07:54

Alig várjuk!:)

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések