Fuzzy Dunlop

2009. 12. 06. 18:53

Nadal végre kupát haraphatott

A házigazda spanyol teniszválogatott mindkét vasárnapi egyest megnyerte a csehek elleni, barcelonai Davis Kupa-döntőben, ahol már a szombati párosgyőzelemmel megvédte címét.

 -

A befejező napi két összecsapáson Rafael Nadal és David Ferrer két-két játszmában verte Jan Hajeket, illetve Lukas Dlouhyt.

 -

 -

A spanyol együttes a svédek 1998-as duplázása óta az első, amely meg tudta védeni a címét. Az ibériai alakulat összességében negyedik alkalommal (2000, 2004, 2008, 2009) hódította el a salátástálat.


Spanyolország-Csehország 5-0
David Ferrer-Lukas Dlouhy 6:4, 6:2


Rafael Nadal-Jan Hajek 6:3, 6:4
szombaton: 
Feliciano López, Fernando Verdasco-Tomas Berdych, Radek Stepanek 7:6 (9-7), 7:5, 6:2

pénteken: 
Ferrer-Stepanek 1:6, 2:6, 6:4, 6:4, 8:6
, Nadal-Berdych 7:5, 6:0, 6:2

 -

 -

Szeretném látni az összes kommentet (173) utolsó 100 hozzászólás

74.
  • Replica
  • 2009.12.07. 16:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • Doctorpete
  • 2009.12.06. 19:09

Te beszélsz, aki Fed egy kisebb győzelme után zsenialításról kiabál? LoL!

75.
  • Replica
  • 2009.12.07. 16:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 60.
  • Turin
  • 2009.12.07. 00:00

"Fed mellesleg a mezőny mentálisan EGYIK legerősebb tagja."
BRUHAHAHAHAHSALOLOLOL

76.
  • Replica
  • 2009.12.07. 16:51
 
 
   

Rafa

6 GS minden talajon! Ebből ötször Federert verve!
Egyéni Olimpiai aranyérem!
Davis Cup győzelem!
Világelsőség!


77.
  • troy
  • 2009.12.07. 17:22
 
 
   

:)
Absolutely!
Valószínűleg egyik első meccsükön a fiatal Roger úgy megütött egy szervát, hogy Rafa csak beleérni tudott, de valami titokzatos módon Rog fele tudása átment a kamasz Rafába, és azóta Rog RAJTA nem tudja érvényesíteni az akaratát!

A jóslat pedig imígyen szóla:
Valamelyiknek vissza kell vonulni, mert addig a másik nem lesz világelső! :):):)

78.
  • troy
  • 2009.12.07. 17:25
 
 
   

Egyébként Rafa honlapján fent van (délben fent volt) az az öltőzői jelenet, amiben Costa pezsgővel kergeti a fiúkat, azok meg rohannak a wc-be és a zuhanyzóba előle!????!!!

79.
  • fuzzydunlop
  • 2009.12.07. 17:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 75.
  • Replica
  • 2009.12.07. 16:47

mert az.

80.
  • qazsew
  • 2009.12.07. 19:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 76.
  • Replica
  • 2009.12.07. 16:51

Ezeket azóta nyerte vagy még a régiek ? Csak mert már minta emlitetted volna korábban is...
Mit jelent mikor LOLázol ?

81.
  • Doctorpete
  • 2009.12.07. 19:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 79.
  • fuzzydunlop
  • 2009.12.07. 17:39

Replica hsz-it nem törölhetnénk?
Vagy inkább tegyük ki mottóba, nekem mindegy :-)

82.
  • troy
  • 2009.12.07. 20:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 81.
  • Doctorpete
  • 2009.12.07. 19:13

Szerintem elég lenne áttranszportálni a dühöngőbe.

83.
  • Replica
  • 2009.12.07. 20:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 81.
  • Doctorpete
  • 2009.12.07. 19:13

Először a te rosszindulatú hozzászólásaidat kéne törölni pajtikám!

84.
  • troy
  • 2009.12.07. 20:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 83.
  • Replica
  • 2009.12.07. 20:43

Ebben egyetértek Replicával, a topicindító hsz-ed sztem igencsak belerondított az örömünkbe.

85.
  • nokomment
  • 2009.12.07. 20:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 76.
  • Replica
  • 2009.12.07. 16:51

Fed

16 (!) GS minden talajon! Ebből kétszer Nadalt verve!
Páros Olimpiai aranyérem! (mindezt úgy, hogy sosem párosozik)
4 Masters Cup győzelem!
Világelsőség x hete!

Minden mutatóban jobb te kis bohóc, Replica. Kivéve Davis Cup, de arról még nem ő tehet mert csapatjáték.

86.
  • nokomment
  • 2009.12.07. 21:00
 
 
   

bocs 15 GS

87.
  • troy
  • 2009.12.07. 21:02
 
 
   

na, ha már midenáron ebben a topicban akartok anyázni, beszéljünk a jövő évi Spain-Svájc DC találkozóról! :):):)

88.
  • troy
  • 2009.12.07. 21:03
 
 
   

Én megyek nézni a kedvenc krimimet, de holnap elolvaslak benneteket!
Mindenkinek további szép estét!

89.
  • Turin
  • 2009.12.07. 21:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 70.
  • fuzzydunlop
  • 2009.12.07. 11:04

Sztem erre Toni is alaposan ráerősít (nem hiszem, hogy helyesen teszi).
Van egy olyan érzésem (és ez tényleg csak sejtés), hogy ha Rafa szeme előtt nem Fed lebegett volna, mint egy állandóan ott magasodó, megmászandó hegy, akkor máshogy építi fel a karrierjét, talán nem robbanásszerű eredményességgel, de hosszabb távon több győzelemmel, címmel, és épebb porcikákkal.

90.
  • Turin
  • 2009.12.07. 21:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • qazsew
  • 2009.12.07. 19:00

Kérem, tartsuk fenn az ignore-t!
És nyomatékosan kérem erre a normális Rafa-fanokat is, hiosszú távon nagyon sokat tehetnek a normális hangnem kialakulásáért, ha ebbe az ignore-ba ők is belemennek!

91.
  • Turin
  • 2009.12.07. 21:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 87.
  • troy
  • 2009.12.07. 21:02

Sajnos sok beszélnivaló nincs erről, a svájci DC csapat egysoros, két elfogadható tagból áll, a spanyol meg legalább 3 soros. A nagyobb tartalékkal egyértelműen meg fogják nyerni, ráadásul salakon játszanak (tudom, hogy véletlen, de mostanában olyan érzésem van, mintha a spanyolok már menetrendszerűen mindenki ellen pályaválasztóként mehetnének).

Eléggé szerencsétlen, hogy már a DC-nek ebben a szakaszában össze kellett futniuk. Nagyon hiányzik a svájci csapatból egy jó páros.

92.
  • fuzzydunlop
  • 2009.12.07. 22:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 91.
  • Turin
  • 2009.12.07. 21:12

nem értek egyet. azért van egy olimpiai bajnok párosuk...
hol rendezik?
mert ha svájcban és a kemény pályára viszik (naná), akkor sztem van esélyük.

93.
  • Turin
  • 2009.12.07. 23:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 92.
  • fuzzydunlop
  • 2009.12.07. 22:57

Spanyolország és nagy-nagy valószínűséggel salak. :D
Ha keménypályán lenne, nyilván mást mondtam volna.
És azért nem tartom elégnek az olimpiai bajnok párost, mert igencsak nehéz lejátszani ketten 5 meccset, azaz fejenként hármat, miközben a másik csapatban sokkal nagyobb a tartalék, jöhetnek a friss emberek. Ezért mondtam, h a tartalékkal fognak nyerni.
Másrészt Roger év végi páros játéka, már amennyit láttam belőle, de a röptejátéka mindenképpen, nem igazán ifézte a tavalyi olimpiai szintjét.

94.
  • Turin
  • 2009.12.07. 23:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 93.
  • Turin
  • 2009.12.07. 23:19

ifézte = idézte

95.
  • misszajacz
  • 2009.12.07. 23:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 76.
  • Replica
  • 2009.12.07. 16:51

Replica, Te sajnos a Nadal fanok szégyene vagy, igen gyakran ! Sosem tanulsz meg
"hallgatni", pedig időnként bölcs is lehetnél, ha megtennéd ! Hozhatsz ide akármilyen Rafa siker felsorolást, azt hiszem arra még várhatunk, sőt lehet, hogy SOSE jön el számunkra, amit idén Fed "megtett", nevezetesen, hogy mind a 4
GS döntőben ott volt ! ( bár csak 2-t nyert meg, de, ha nagyon nagy mákja lett volna, bizony be is húzhatta volna mind a 4-et)
JEGYEZD MEG JÓL, hogy a saját kedvencünk fényét nem azzal emeljük, ha a legnagyobb játékostárs-ellenfelet szidjuk, elvitatjuk tehetségét és érdemeit !!!
AZ EGYIK EMBER TEHETSÉGE, SOHA NEM OLTJA KI A MÁSIKÉT- légyszi ezt szem előtt tartani, mielőtt nekiállsz ÁLLANDÓAN PISZKÁLÓDNI !

96.
  • csomayjuli
  • 2009.12.08. 05:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 95.
  • misszajacz
  • 2009.12.07. 23:34

Köszi,ezt tökéletesen összefoglaltad.Jó lenne,ha mem ezzel kellene foglalkoznunk.Mármint a rendreutasítással,bár néha teljesen mindegy hogy mit írsz.

97.
  • csomayjuli
  • 2009.12.08. 06:25
 
 
   
98.
  • troy
  • 2009.12.08. 07:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 89.
  • Turin
  • 2009.12.07. 21:08

A kiragadott interjúrészlet egy konkrét meccsre (asszem döntőre???) való felkészítésről szólt. Nem hiszem, hogy Toni felállított otthon egy woodoo Roger bábut és azon gyakoroltak Rafával. Mivel Rog volt az első, Rafa meg a második, nyilván őt akarta leelőzni, hiszen ugye profi sportoló, neki nem a részvétel a fontos.
Ha azokba a döntőkbe más jut be, más ellen készíti fel, de mint éppen te említetted a minap, Roger nemcsak hogy a legtehetségesebb, legnagyobb tudású teniszező, de fejben is az EGYIK legjobb. És Rafához képest öreg róka, már ami pl. a gs-t illeti. Lehet vitatkozni velem.

99.
  • troy
  • 2009.12.08. 07:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 95.
  • misszajacz
  • 2009.12.07. 23:34

Replica vagy 6 éves, vagy kötözködni jár ide, tehát itt mi az egyértelműen butaságot tartalmazó kommentekre NEM REAGÁLUNK. Sajnos nem mindenki bírja mindig betartani... Érdekes, a győzelemhez nem sok hozzászólnivalója volt...Szóval ne nézzétek butának, nem az, csak fölös energiáit rossz irányban használja.

100.
  • troy
  • 2009.12.08. 07:37
 
 
   

Asszem már itt is volt szó róla, de sztem Rafa dc kapitány lesz majd.

Tök jó. Rafa 2000-ben zászlóvivő, Costa csapattag.
2009-ben Rafa csapattag, Costa kapitány.
2018: Rafa kapitány... :)

101.
  • agimano
  • 2009.12.08. 08:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • troy
  • 2009.12.08. 07:37

es ki vitte most a zaszlot?:)

102.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 08:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • troy
  • 2009.12.08. 07:37

És President mikor lesz?

103.
  • troy
  • 2009.12.08. 08:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 102.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 08:40

Ez most gúnyolódás lenne? Mert annak elég gyengusz.

104.
  • troy
  • 2009.12.08. 08:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • agimano
  • 2009.12.08. 08:03

Nem tudom, erről nem láttam képet, de szétnézek még :)

105.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 103.
  • troy
  • 2009.12.08. 08:45

Nem gúny, de pacsizott a spanyol elnökkel is :)

106.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:03
 
 
   

Amúgy kurva szimpatikus volt amit az egész döntő alatt csinált, ahogy szurkolt, olyan volt mint egy nagy gyerek.

107.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 106.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:03

Nekem gúnynak tűnt, mert természetesen elnök soha nem lesz, max sportminiszter, de a dc kapitányi rangra azért predesztinált kicsit.

Ha nem annak szántad, elnézést kérek!

108.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 106.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:03

Ez a spanyolok győzelem titka.

109.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:15
 
 
   

Stepanek nyert volna, ha Rafa nem ordítja végig azt a meccset, ez az én véleményem, de lehet, hogy nagyon elfogult vagyok. Azért beszédes volt, hogy ugrott Ferrer Rafa nyakába.

110.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 108.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:14

Jav: Ez a spanyolok győzelmének a titka.

111.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 107.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:13

Nem kell elnézést kérned mert félreérthető volt amit és ahogy írtam.

Én kérek elnézést a félreérthető fogalmazásért :(

112.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 111.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:17

Ha a smile-t odarakod, akkor tudom, hogy móka. Bocs még egyszer, még nem ittam meg a zöld italomat :), nekem sem kellett volna ugranom :).

Mellesleg Radek nem lett szimpatikusabb a torna alatt?

113.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:20

NEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

114.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 113.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:27

???? Pedig jól játszott.... Hát most rakjon zacskót a fejére két lukkal??? Nem tehet róla, hogy ilyen az arca, ennyire nem lehetsz gonosz!!! :)

115.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 114.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:30

Nem csak a feje a baj, de ezek az örjöngések meg a köpködés, ez más így SOKK nekem :)

116.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 115.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:32

A köpködésről sztem nem tehet, (Rafa még az olimpia alatt is hogy nyögött!!!) nekem is kell, amikor nagyon kivagyok pl. futás közben!!! Volt egy ismerősöm, orvos, halál intelligens ember, ő mesélte, hogy nem tud mit kezdeni, nincs annyi ideje sokszor, hogy elővegye a zsebkendőjét!!!

Az őrjöngés sztem lecsendesül, ha sikeresebb játékos lesz.

117.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:40

You Tube - Novak Djokovic 1994, ezt nézd meg :)

118.
  • troy
  • 2009.12.08. 09:50
 
 
   

Aranyos, biztos így tanítják nekik, ugyanúgy, mint a kínai harcművészetekben.
Now must leave, back soon!

119.
  • Viktor61
  • 2009.12.08. 10:41
 
 
   

off.

The Best 5 Matches of 2009

1. Wimbledon Final – Roger Federer d Andy Roddick 5-7, 7-6(6), 7-6(5), 3-6, 16-14

2. Mutua Madrilena Madrid Open semi-finals, Rafael Nadal d. Novak Djokovic 3-6, 7-6(5), 7-6(9)

3. Australian Open semi-final, Rafael Nadal d. Fernando Verdasco 6-7(4), 6-4, 7-6(2), 6-7(1), 6-4

4. US Open 2nd Round – Taylor Dent d. Ivan Navarro 6-4, 5-7, 6-7(1), 7-5, 7-6(9)

5. Barclays ATP World Tour Finals semi-final, Nikolay Davydenko d. Roger Federer 6-2, 4-6, 7-5

120.
  • Replica
  • 2009.12.08. 11:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 89.
  • Turin
  • 2009.12.07. 21:08

Ez a te paranoiád, hogy Rafát csak Roger érdekelte. Elverte, mint szódás a lovát, de nem ez volt az célja, hanem az, hogy nagy sikereket érjen el. ez sikerült, ráaádsul Federeren keresztül.
Gs győzelmek, egyéni olimpiai aranyérem!, DC Cup győzelem! világelsőség, és megverte Fedet egy fele füves, fele slakaos pályán!

121.
  • Replica
  • 2009.12.08. 11:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • Viktor61
  • 2009.12.08. 10:41

Ez vicc, hogy wimlednoi döntő a legjobb. lol
Nadal vs Verdasco mindent üt!

122.
  • troy
  • 2009.12.08. 11:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 119.
  • Viktor61
  • 2009.12.08. 10:41

Nálam első a harmadik, második a második, a többi csak utánuk!

123.
  • troy
  • 2009.12.08. 12:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 117.
  • Peruzzi
  • 2009.12.08. 09:46

OFF

you tube: Fernando G. hits Radek Stepanek =)

and

Angry tennis player :)

124.
  • csomayjuli
  • 2009.12.08. 13:22
 
 
   

Nekem nagyon tetszett ez az értékelés.Sajnos kicsit hosszú,de nem keresgéltem linket.

Comrades in Clay
Posted 12/07/2009 @ 3 :21 PM
Steve Tignor


Quote:
When we catalog the many historic accomplishments of this decade, we’ll need a serious tennis historian to remind us of Spain’s run in Davis Cup. Roger Federer’s 15 majors in seven years is the most glamorous, and ridiculous, achievement, and it will deservedly overshadow everything else, even the Serena Slam of 2002-03 and Rafael Nadal’s 81 consecutive wins on clay. But Spain’s four Cups, won in 2000, 2004, 2008, and 2009, with a wide variety of heroes, is also a record worth noting. Since the advent of the World Group in 1981, only the U.S. and Sweden had won three titles in a single decade (the Swedes did it in both the 80s and 90s). No country had won four before this weekend.

Spain's latest final-round victories was also their most dominant. They surrendered just two sets in Barcelona in sweeping the Czech Republic 5-0. The tie again showcased the primary reason for the clay-loving nation’s success: Their depth. In last year’s final in Argentina, Spain’s singles wins came from an unlikely pair of saviors, Feliciano Lopez and Fernando Verdasco. This time around Lopez and Verdasco sat and watched on opening day as Nadal and David Ferrer did the honors. All four of these guys were following in a tradition established earlier in the decade by two other Spanish stars, Carlos Moya and Juan Carlos Ferrero. The latter, a former No. 1 and French Open champion, couldn’t make the first string this weekend.

It wasn’t a tie for the ages, but it did offer up its revealing moments. The peculiar pressure that comes with competing for your country can force the truth out of a player. Here’s what we learned about the guys who faced that pressure this past weekend.

Tomas Berdych

Is Berdych a dumb player? You might think so from the way he squanders so many opportunities with badly botched errors. But you wouldn’t have known it from his pre-match comments about playing Nadal. “Soderling at Roland Garros showed us the way to play him on clay, and that he’s not unbeatable,” the Czech told a Spanish website. “You have to play fast, being aggressive from the first shot and taking the pace from the baseline. It’s a bit like what Davydenko did, first in Shanghai and later in London. But the statistic doesn’t escape me: Rafa has not lost a single Davis Cup match in Spanish territory. To beat him will require the combination that I play very well and he not so much.”

Talk about the best-laid plans going awry. Berdych can obviously bring a level headed and well-researched game plan to the court, but executing it over three sets is another matter. The crucial moment came when he was up 0-30 on Nadal’s serve at 5-4 in the first set. To that point, Berdych had been dictating play with the controlled aggression that he had talked about before the match—he was taking whatever chances he got, and it seemed about to pay off. Two points from losing the set, Nadal played a delicate, risky, backhand drop shot. Berdych ran it down and netted the reply. Rafa went into a long, slow, fist-pump, Berdych stared straight ahead in disbelief, and the match changed completely.

The worst part was the way the Czech’s demise began. He missed several returns of mediocre Nadal serves in that game, handing his opponent a lifeline right at the moment when he could have drowned. Rafa hadn’t won a set in weeks; if he'd lost the first one there, it would have been hard for him to get a foothold of self-belief. As it was, he broke Berdych in the next game, began to dictate his share of the rallies, and lost a total of two more games. Tennis is a sport of the moment: An intelligent plan of attack is important, but not nearly as important as the ability to cope when that plan doesn’t yield immediate results.

Rafael Nadal

You could see from the beginning of his match with Berdych that this was a slightly different Nadal than the one who had been run off the court in London. It wasn’t that Nadal was playing well to start—he was still hitting balls inside the service line and shanking backhands. And it wasn’t that he looked all that much more confident. What was different was that he looked patient. Nadal looked resolved, no matter how the match started, to weather the storm and give himself the best chance he could to win. He looked ready to hang around, and that’s about all anyone could have hoped considering how poorly he’d been playing.

Nadal’s patience was rewarded. Getting no momentum from his own shot-making—Rafa wasn’t even attempting winners to start—he worked hard to generate it on his own. His first-pumps were forced, but rarely have they seemed so useful to his mindset. By the end of the first set, they’d begun to carry over to his play, as he finally stepped forward and used his crosscourt forehand to take the initiative in points. Nadal kept doing it, and while he never reached his top form, he found the corners again with both of his ground strokes. That’s where his best game always begins. What’s the lesson here? Just as you have to be patient with shot selection, you have to be patient with your self-confidence. Nadal knows you can’t manufacture good form, but he gave it a chance to come back, and it did.

David Ferrer

Do you think Ferrer is boring, a style-less grind, a man who approaches tennis as nothing more than job to get done? I’ll admit that a match-up between him and a fellow baseliner like, say, Robby Ginepri, will never stay saved in my DVR. But put him across from a creative attacker like the man he faced on Friday, Radek Stepanek, and Ferrer can almost seem like a showman.

My particular appreciation for the guy is not aesthetic; it comes mainly from my experience as a player. What I like about him, and what eventually wore down Stepanek, is his ability to hit the most economical—some might call it blue-collar—backhand imaginable with absolute precision and sure-handedness. Where his forehand is just a little too plainly utilitarian for me, his two-hander is a thing of underrated beauty. He can take it either direction with pace. He can put it a centimeter above net level when his opponent rushes forward. And when the fifth-set got tight on Friday, it only looked more impenetrable. Yes, flair and creativity are what we hope to see in tennis. But for anyone who has ever struggled to hit the ball in the court five times in a row, ironclad accuracy can be awe-inspiring as well. Ferrer gave it to us at the highest level, under the greatest pressure. It was nice to see this workhorse rewarded for it with the biggest win of his unsung career.

Radek Stepanek

I’ve always loved seeing what the Worm will come up with next. What kind of angle will he create with his next volley? What head-scratching, rhythmically challenged maneuver will he use to celebrate it? But after Friday I have to believe that his antics only hurt him in the end. After looking nothing less than Federer-esque for two sets against Ferrer, Stepanek’s game dropped a notch while his opponent finally worked out his nerves. But rather than push hard to the finish line, Stepanek kept going to the drop shot well and kept finding new ways to preen. He seemed as caught up in his own act as he was in the match.

Feliciano Lopez

No part of Davis Cup benefits more from the team setting than doubles. I don’t watch much of it otherwise, so I’m always pleasantly surprised by its entertainment value in DC. If nothing else, it shows just how versatile today’s pros can be when they have to be—who knew Fernando Verdasco owned such a spectacular topspin lob? He never gets a chance to hit it in singles.

The guy who was most surprising to me on Saturday was Lopez. While Verdasco and Berdych played singles on a doubles court, blasting ground strokes at each other, Lopez held up the cause of classic touch-based dubs. The lob-volley is not a shot you see often, especially over an opponent who’s 6-foot-5, but Lopez could place it an inch from the baseline in his sleep.

***

Davis Cup may reveal certain truths about players, but it still comes across as a strange alternative tennis universe. The vast majority of the time, the pro game is about opposition. You see two guys, and they’re competing against each other; there’s no place for comradeship, which is such a big part of the team-sport experience. Suddenly, in Davis Cup, comradeship gets equal time with competition. We see Nadal cheering himself hoarse, Ferrer sharing a laugh with Ferrero, Costa lending fatherly support.

We know athletes like to play on teams—I've always loved Magic Johnson’s reason for coming back to the Lakers in the mid-90s, years after he’d retired: He just wanted to be with the guys, he said. Tennis players may like teams even more, because we rarely get to be part of them, we rarely get to experience anything other than opposition when we play. Yes, Spain’s historic Davis Cup dynasty was forged because they’ve had great players. But it couldn’t have been sustained if they—their superstar, Nadal, included—hadn’t loved the comradeship enough to keep coming back for it year after year. Look what they did when it was all over: They packed themselves together and jumped deliriously, just like a winning soccer team. For every tennis player not born in the United States, that must be the ultimate dream come true.

125.
  • Rafain
  • 2009.12.08. 14:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 121.
  • Replica
  • 2009.12.08. 11:10

A Wimbledoni döntő volt a legnagyobb tétre menő meccs,ezért ez a legjobb,sztem nem igazán vitatható.Nagyon színvonalas meccs volt mindegyik,nekem igazából a Davydenko-Fed meccs lóg ki a sorból,sztem volt annál jobb.

126.
  • Rafain
  • 2009.12.08. 14:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 89.
  • Turin
  • 2009.12.07. 21:08

Ezzel Replicához hasonlóan nem értek egyet veled,Rafa célja mindig is az,hogy kupákat nyerjen,nem az,hogy Fed-et verje.Ha összefutnak egy nagy torna döntőjében,az csak hab a tortán,az különleges neki.Hozzáteszem,mindkettejüknek különleges a másikat megverni egy döntőben.

127.
  • csomayjuli
  • 2009.12.08. 14:37
 
 
   

Ez az előző cikkhez íródott,érdemes elolvasni:
"Posted by Maxim 12/07/2009 @ 3:44 PM

I have just read an interview to David Ferrer in a Spanish online newspaper where some details about the DC final are told.

For example this one about Ferrer's comeback after losing the first two sets to Stepanek. Darren Cahill, Verdasco's coach, texted Fernando during the match: 'Tell David to play to Stepanek's forehand'. Verdasco showed the sms to captain Albert Costa and to Rafa. "He's right", said Costa. So Costa took David to the locker room after the second set and told Rafa to join them there. Ferrer was crying with wrath and disappointment and Costa asked Rafa to try to cheer him up. After Rafa's cheerleading, Costa gave the piece of technical advice. And well, from that moment onwards the match was a different story.

I think this is a good example of the comradeship and unity that has made Spain the best tennis team of the decade. They are a group of real buddies, with no self-absorbed stars, and a model of sportmanship and good manners on court. The fact that their most brilliant player -world nº2, former nº1- is such a down-to-earth guy, with no diva attitude, even makes the group more outstanding. As an Italian living in Spain now, I have found these players are an admired role model for the many kids who fill Spanish tennis schools. And that is really positive for the future of this sport."

128.
  • troy
  • 2009.12.08. 14:59
 
 
   

Köszi Juli! A második nagyon érdekes volt, azt nem tudtam, hogy Rafa is az öltözőben volt!
Az utolsó bekezdéshez nincs mit hozzátenni, csodálatos, ha valaki nem érti, szívesen lefordítom, szóljatok!

129.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 126.
  • Rafain
  • 2009.12.08. 14:13

Nyomatékosan kérlek, ha vitatkozni szeretnél velem, akkor tedd, de nekem írjad, Replicát semmi szín alatt ne keverd bele. Veled még hajlandó vagyok vitázni, mert képes vagy időnként levenni a szemellenzőt, Replica viszont számomra nem létezik, mint partner, tehát semmi kedvem rá való utalásokat olvasgatni.


Ettől függetlenül persze nem értünk egyet, Rogernek Rafa EGY volt a SOK nagy rivális közül, akikkel egyre hosszabb karrierje alatt összehozta a sors, és aki nagy kihívást jelentett neki.
Volt már neki rengeteg hasonló: Hewitt, Nalbandian, mindőjük ellen kifejezetten rossz mérlegekkel indult, és onnan fordította meg hosszú évek alatt. Természetesen Nadal fejtette ki közülük a legnagyobb ellenállást, de ez nem emeli Rafát valami örök rivális szintjére, már ami Rogert illeti. (Sokkal inkább Djoko és Murray számára, mert ők egy korosztály.)
Ez nem valami lenézés Rafa felé, egyszerűen csak Rogernek ilyen a teniszkarrierje, időnként akadtak játékosok, akikkel jobban meggyűlt a baja, nyilván Rafa okozta számára a legnagyobb fejfájást eddig.
DE, mint jól látható, különösebben nincs rákényszerülve, hogy kimatekozza, hogy mégis mit kezdjen Rafával, mert ahogy most a spanyol áll, vagy ahogy Roger is ki-kihullik egy-egy számára érdektelenebb tonrán, egyre kevesebbszer találkoznak (bár ez újra bővülhet, ha Rafa pl. nem 2. helyen lesz kiemelt).

Még egyszer mondom, Rogert nem hinném, hogy különösebben érdekli, hogy milyen H2H-val fog állni Rafa ellen, amikor visszavonul, mert abszolút nem ez mozgatja.

Azt nem tagadom ,hogy az utóbbi években megfigyelhető bizonyos libikókahatás kettejük formájában, és karrierjében, ami mondjuk Nalbandiannal kapcsolatban nem volt (de mondjuk Hewittnál már inkább jelen volt). De a véleményem az, hogy ez átmeneti jelenség.


Rafa viszont többször saját maga is előadta, hogy számára Roger volt a megmászandó hegy, és az AO győzelem után kifejezetten "üresnek" érezte magát, ha arról kérdezték, hogy akkor merre tovább a karrierben. Utána lehet nézni, még ha nem is szó szerint idéztem.

De ez Rafa mentalitására sztem amúgy is mindig jellemnző volt: sokkal inkább hajlandó volt kockázatosabb döntést hozni azzal, hogy olyan meccsekbe ment bele a fő riválisaival szemben, amikből hosszú távon NAGYON rosszul jött ki, pusztán azért, hogy mentális fölényét megtartsa velük szemben. Gondolok itt a Djoko elleni madridi meccsre, ami fordulópont volt neki is, és Rogernek is, és utólag biztos, hogy nagy hibának tartja Nadal.
Azt a meccset mindenáron be akarta húzni, nehogy Djoko elhiggye, hogy legyőzheti salakon. Ehhez képest azóta meg alig vert meg top 10-es játékost.

Roger nem egy jó vesztes, de valahol Rafa sem (és ez most nem arról szól, hogy épp egy vereség utáni percekben, órákban mit mond, hogy viseli), mert többször kockáztatja az egész karrierjét egy-egy győzelemért.

130.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:14
 
 
   

Amúgy a képek alapján nagyon szimpi a spanyol csapat, tényleg olyan, mintha csupa férfimodell alkotná. :D

Stephanek meg király volt mindig is, én nagyon bíroma Férget, és a féregtáncot is! :D

131.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 129.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:11

Hát ez egy nagyon érdekes komment, több dolog is eszembe jutott.
1. Rítt-e mint a záporeső Roger (a 28 éves profi, 4 évig világelső 14 grand slames teniszező bármelyik Hewitt vagy Nalbandian vereség után?

2. Az, hogy a Djoko elleni csata hosszú távon rossz húzás volt-e, azt a hosszú táv fogja megmutatni, nem egy fél év.

3. Igazad van, Rafa tapasztalatlanabb, (forróbb fejű) és persze más típusú versenyző. Viszont ennek (is) köszönhetik a spanyolok az utóbbi időszek legerősebb spanyol csapatát.

4. Ez érdekes, hogy azt mondod, hogy Rafa Madridban arra koncentrált, hogy Djokót megverje. Ugyanis egy csomót vitatkoztunk már ezen, amikor a Rafások azt mondták, Rog úgy győzte le a döntőben hogy hulladék volt Djoko miatt, azt mondtátok: nem, Rafa mindent megtett, csak Fed lemosta a pályáról, hozzáteszem 6:4, 6:4-gyel,

132.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 130.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:14

:D :D :D: D:

Ez jó volt!
Hát én nem tudtam, hogy Stepanek beceneve Féreg. Ő tud erről büszkén viseli???

Ha ezt Peruzzi meghallja.....:)

133.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 132.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:29

Persze, hogy tud! :D

Ja, és az a hason fekvő tánc, amit a legnagyobb győzelmei után előad, a "féregtánc". :D

134.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 133.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:33

LOL

Hát ezt még nem láttam. Vajon fent van-é a youtube-on?
Amikor beírtam a keresőbe a nevét, asszem másodjára azt adta ki, amikor Gonzó fenékbe lövi egy labdával mint az állat!!! :)

135.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:35

És az én kis esszém, amit a zenékről írtam, azóta is ott vár a vincseszeten. De mivel Fuzzy nem csinál privát szobát, beteszem majd a Szükség szobájába, a Vamos Rafába, ott úgyis kevesen járnak, nem zavarunk másokat. ok?

136.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:40
 
 
   

vincseszter

137.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 131.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:27

1. Nalbandiantól csak a US Openen kapott ki GS-en utoljára, 2003-ban. Ez még nem elég ok.
Ráadásul több hatás együtt: tavaly fájó wimbi vereség, 14 GS kapujában, meglehetősen elcseszett 5. szett, stbstb., úgy gondolom, ha Nalbitól kap ki ott ugyanígy, akkor közel lett volna a sírás. (Amúgy a "rítt" elég negatív kicsengésű ige, nem tudom, direkt használtad-e.)

2. Szerintem már most kiderült, és ha tehetné, visszacsinálná. Azóta Djoko 3x is megverte, és nem hiszem, hogy a legközelwebbi salakos meccsüknö már az fog járni a fejében, hogy "jaj, még sosem vertem meg salakon, tavaly is hogy kaptam ki", hanem hogy "3x vertem meg egymás után, igaz, keménypályán, de most már csak összejön egyszer salakon is".
A mentális fölényt az a győzelem megalapozhatta volna, de arra még fel kellett volna rakni a falat is. Ez nem történt meg, és így elszalasztott lehetőség maradt. (Ugyanilyen fölényhez megitn egy hasonló meccsre lenne szükség, ahol Djoko megitn a tőle telhető legjobbját adja, és hosszú küzdelemben kikap.)

3. Jaja, egyetértek.

4. Nem azt mondom, hogy Rafa arra koncentrált, hogy Djokot tuti verje, Federerrel meg lesz, ami lesz, hanem aznap megérezte, hogy Djoko nagyon közel van, hogy megverje őt, és ezt semmi áron nem akarta hagyni.
(Nem azt mondom, hogy sportemberi magatartás direkte kikapni, csupán azt, hogy Nadal azon a meccsen bőven túl volt azon a határon, amit át nem lépve azon vívódhatott volna, hogy nem tett meg minden a győzelemért, ami akkor tőle tellett.)
Valszeg úgy gondolta, hogy Roger ellen elég lesz a szokásos rutin, folyamatos támadás a fonákra, és a pszichológia meg elvégzi a többit.
Nem készülhetett fel arra, hogy Roger kifejezetten jó, és ellene új taktikával jön fel (2-3 ütésből befejezn imindent, lesz, ami lesz, plusz kiállni tenyeresre, amikor lehet, plusz sokat rövidíteni). Ez hosszú távon akár még hasznot is hajthat Rogernek, ami nem feltétlenül azt jelenti, hogy most már ezzel mindig győzhet, csupán látszott, hogy van egy működő taktikája Nadal ellen.
És ez attól függetlenül is működik, és pozitív Roger fejének, hogy Nadal fáradt volt. Fáradt volt, hát fáradt volt, ezzel sokal sem ő, sem Roger nem tehetett.
A győzelem ennek ellenére nagyon fontos volt Rogernek, és rengeteget profitált belőle egész évre.

138.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 135.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:39

Ok.

139.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:52
 
 
   

1. Így szól a mondás. Ezzel arra akartam utalni, hogy Fednek több gond Rafa mint volt Hewitt és Nalbandian. Meg merem kockáztatni, ha Rafa nem sérül le, és még egy évig legalább marad első, Roger fejében megfordul a visszovonulás. Sokak szerint (Fed drukkerek) ebben a mezőnyben már nem lesz az a dominanciája, mint eddig.

2. Értem, de én meg azt mondtam, a hosszú táv az nem fél év.

4. Akkor el van ismerve, hogy Fed nem egy százas Nadalt "mosott le" a pályáról, csak ennyi volt a megjegyzésem lényege.
Igen, Fed abból profitált egész évben, hogy egy fáradt Nadalt megvert egy 1000-es torna döntőben egy halálos elődöntő után. És még azt mondod, Fednek nem a fő rivális Nadal? Ej!

140.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:53
 
 
   

Most mennem kell tanulni, de ha gondolod, folytassuk a dühöngőben, mert ez már nem a topic téma! See soon!

141.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 140.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:53

Ok, bár ez azt az érzetet keltené, mintha dühöngenénk, holott beszélgetünk. :D

142.
  • troy
  • 2009.12.08. 16:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 141.
  • Turin
  • 2009.12.08. 15:58

persze, csak kicsit "ki a jobb rafa vagy rog" ízű a beszélgetés :D

143.
  • troy
  • 2009.12.08. 16:40
 
 
   

Na, csak írtam, tartok egy szünetet :)

144.
  • zekatty
  • 2009.12.08. 17:28
 
 
   

A címhez képest - Nadal végre kupát haraphatott - megint jól "elkanyarodott" a társaság, a Rafa-Fed párharc irányába ! Én, aki Fed szurkoló vagyok, könyörgöm,
ne legyünk már olyanok, mint egy szexőrült, akinek mindenről csak AZ jut eszébe,
hanem adjuk meg a kellő tiszteletet, dicséretet, az újra DC győztes csapatnak és tagjainak ! Ez volt az év utolsó neves eseménye, megérdemlik a spanyol fiúk a
maximális dicséretet, egyenként is, de főleg csapatként. Öröm volt látni azt a mély, szívből jövő összetartozást, küzdelmet, a SPANYOL nemzeti érzést !
( csak halkan jegyzem meg, ez az az összetartozás-érzés, ami nálunk magyaroknál
igen hiányos, vagy nincs is, mert azt felülírja az önzés, az írigység, az egyéni
érdekek miden fölé helyezése, ja és a "tartalom nélküli" felsőbbrendűség érzése,
csak tudnám, mire alapozva ?). Szóval le a kalappal Nadal és a többi spanyol fiú
előtt, ilyen mentalitással esélyesek a triplázásra is !

145.
  • troy
  • 2009.12.08. 17:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 144.
  • zekatty
  • 2009.12.08. 17:28

:)

146.
  • Prest
  • 2009.12.08. 22:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 139.
  • troy
  • 2009.12.08. 15:52

Hát én ezt szomorúan hallom h egyesek azt mondták h Fed lemosta Nadalt Madridban. Ez nagyon valótlan állítás.

147.
  • Turin
  • 2009.12.08. 22:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 146.
  • Prest
  • 2009.12.08. 22:15

Mondjuk én ilyen mondatot konkrétan még nem olvastam.

148.
  • Prest
  • 2009.12.08. 23:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 147.
  • Turin
  • 2009.12.08. 22:21

Én sem :)

149.
  • fuzzydunlop
  • 2009.12.09. 00:54
 
 
   

hi, van egy Dühöngőnk. A cikk a DK döntő 3. napjáról szól. lassan elkezdjük az év végi szavazásokat, addig viselkedjetek. köszi. Fuzzy

150.
  • troy
  • 2009.12.09. 09:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 146.
  • Prest
  • 2009.12.08. 22:15

Válasz a dühöngőben! :)

151.
  • troy
  • 2009.12.10. 16:54
 
 
   

Az angol Peter Colt lecsúszott teniszező, a világranglista végén kullog. Már megbékélt sorsával, eldöntötte, hogy visszavonul. Egyetlen vágya, hogy méltóképpen vegyen búcsút pályafutásától. Az amerikai Lizzie Bradbury viszont feltörekvő csillaga a sportágnak, csak az érdekli, hogyan tud feljutni a csúcsra. Kettőjük wimbledoni találkozása meglepő eseménysorozatot indít el, a magánéletben és a pályán egyaránt. Ahogyan Paul teljesítményét nem várt magasságokba röpíti a szerelem, úgy zavarodik össze Lizzie az érzéstől és eközben sorra veszíti el a fontos meccseit.

152.
  • troy
  • 2009.12.10. 16:55
 
 
   

Ma este 21.20-kor a tv2-n tennis and love!
Fsz: Paul Bettany(!!!!!!), Kirsten Dunst, a film címe: Wimbledon - Szerva itt, szerelem ott :)

153.
  • troy
  • 2009.12.10. 16:56
 
 
   

Tiszta Ana Ivanovic and Verdasco-story! :)

154.
  • Prest
  • 2009.12.10. 18:06
 
 
   

Gyerekek néztétek az ATP oldalon a players of the year-t? :-O
1.Federer
2.Del Potro
3.Murray
4. Ferrero
5.Soderling
6.Haas
7.Stepanek

Hol van Nadal? Ez vicc, hogy nem tették be, mikor kemény pályás GS-t nyert, meg olyan első féléve volt, hogy szavakat nehéz rá találni.
ÉS ilyenek vannak bent, hogy Ferrero meg Haas meg Stepanek, Nadal meg nem? Hát vicc. :D:D

155.
  • Prest
  • 2009.12.10. 18:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 153.
  • troy
  • 2009.12.10. 16:56

:D:D Tényleg :):D

156.
  • troy
  • 2009.12.10. 18:18
 
 
   

Ez csak vmi tévedés lehet, nem?

157.
  • troy
  • 2009.12.10. 18:26
 
 
   

Take a look back at the players who in 2009 had every reason to be delighted with their seasons...

Biztos úgy gondolták Rafa magához képest kevésnek találja az idei eredményeit.... ???

158.
  • erisen
  • 2009.12.10. 21:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 154.
  • Prest
  • 2009.12.10. 18:06

Nem tudom. Biztos valami jóféle tenisz szakértők állították össze.
Nadalnak mindenképp ott a helye. Hogy hanyadikon abba most nem mennék bele,de Ferrero
helyén el tudnám képzelni simán.Vagy Möri helyén.

159.
  • Peruzzi
  • 2009.12.10. 22:00
 
 
   

Jó estét!

Most megy a tv2-őn a Wimbledon című film.

Ha nincs más... :)

160.
  • Viktor61
  • 2009.12.11. 01:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 154.
  • Prest
  • 2009.12.10. 18:06

És Nole?

Ferrero,Soderling,Stepanek...semmi keresnivalójuk nincs a listán:)

161.
  • Viktor61
  • 2009.12.11. 01:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 153.
  • troy
  • 2009.12.10. 16:56

Ezeknek már gyerekük van:) Anáék meg...

162.
  • troy
  • 2009.12.11. 07:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 161.
  • Viktor61
  • 2009.12.11. 01:52

Hát igen, igazából csak egy ponton stimmelt a hasonlóság: A srác elkezd szárnyalni, a lány meg egyre görcsösebb lesz, és elveszti afontos meccseket... meg főleg Bettany miatt ajánlottam, én meg elkezdtem dvd-t nézni, amin meg bealudtam. jó film volt? olyan kevés filmet látni tenisz témában....

163.
  • agimano
  • 2009.12.11. 08:36
 
 
   

tudjatok mit nezzetek? ha szeretitek a musicaleket, bar az nem az, de olyasmi: Glee cimu sorozatot:) nagyon jo:)

164.
  • troy
  • 2009.12.11. 09:25
 
 
   

Azt hol lehet?

165.
  • hunchback
  • 2009.12.11. 09:58
 
 
   

A poszthoz annyit, mint friss hír, hogy Albert Costa szívrohamot kapott tegnap.
http://sports.yahoo.com/ten/news...
Nem is olyan stresszmentes spanyol DK kapitánynak lenni...

166.
  • dina49
  • 2009.12.11. 10:15
 
 
   

Amúgy ha valakit érdekel, a Sport2-n Davydenko-Del Potro meccs megy!

167.
  • erisen
  • 2009.12.11. 10:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • hunchback
  • 2009.12.11. 09:58

Szerencsére nem volt súlyos...Legalábbis a cikk szerint már hazaengedték pihenni.
Besszus még csak 34 éves Costa? Azt hittem több.

168.
  • erisen
  • 2009.12.11. 10:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 167.
  • erisen
  • 2009.12.11. 10:15

besszus=basszus. :)

169.
  • dina49
  • 2009.12.11. 10:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • hunchback
  • 2009.12.11. 09:58

34 éves? Többnek néztem!

170.
  • dina49
  • 2009.12.11. 10:19
 
 
   

De úgy látszik nem csak külsőre néz ki többnek, ha nem egészségileg is! Azért jobbulást neki!

171.
  • troy
  • 2009.12.11. 12:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • hunchback
  • 2009.12.11. 09:58

Nem akarok kötözködni, de szívrohamot én nem olvastam a cikkben. Szívpanaszokkal vitték be: szívdobogás, mellkasi fájdalmak, magas vérnyomás.

172.
  • agimano
  • 2009.12.12. 03:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 164.
  • troy
  • 2009.12.11. 09:25

hat le kell tolteni a netrol:)

173.
  • Rafain
  • 2009.12.14. 15:20
 
 
   

Nagy a pangás! Fuzzy nincs véletlenül valami csámcsogni való?

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 21. 20:34

Kék után eső. Sose az ...

olvass tovább
2012. 05. 20. 01:11

Róma: elődöntők - Már ...

olvass tovább
2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések