Fuzzy Dunlop

2009. 08. 14. 19:08

A világ legjobb nyolc játékosa lép ma pályára Montrealban

Mintha a Mesterek Tornáján lennénk. Az ATP-világranglista bevezetése (1973) óta nem fordult elő, hogy a legmagasabbra rangsorolt nyolc férfi teniszező jusson negyedöntőbe ATP-versenyeny. Montrealban pontosan ez történt.

 -

A párosítás:
Andy Murray (3) - Nyikolaj Davigyenko (8) 6:2, 6:4
Mérleg: 4-4.
Az utolsó mérkőzést Murray nyerte Monte Carlóban, tavaly kemény pályán azonban Davigyenko két játszmában verte Andyt. Davigyenko stílusa alapvetően nem fekszik Murray-nek, de a skót nagy formában játszik és az őszi kemény pályás szezonban már tavaly is nagyon nagyot alakított.

Murray nyert!

Andy Murray - Nyikolaj Davigyenko

+
Murray
+
Davigyenko

Roger Federer (1) - Jo-Wilfried Tsonga (7)
Mérleg: 1:0 Federer javára.
Egyetlen találkozójukat tavaly télen játszották, fedett pályán Madridban. Akkor Federer sima 6:4, 6:1-el ment tovább. Tsongánál azonban soha nem lehet tudni.
Ha sül a keze szinte lehetetlen elbánni vele.

Roger Federer - Jo-Wilfried Tsonga

+
Federer
+
Tsonga

Andy Roddick (5) - Novak Djokovic (4)
Mérleg: 3:2 Roddick javára.
Az utolsó két mérkőzést Roddick nyerte, mind kettőt kemény pályán.
Itt az idő, hogy Djoker mutasson valamit.

Andy Roddick - Novak Djokovic

+
Roddick
+
Djokovic

Juan Martin Del Potro (6) - Rafael Nadal (2)
Mérleg: 4:1 Rafának.
Az utolsó mérkőzést Del Potro nyerte tavasszal, kemény pályán Miamiban.
Potrot tegnap az egész mérkőzés alatt ápolták, mégis úgy tűnik ez a meccs lesz a visszatérő Nadal első komoly fellépése.

Juan Martin Del Potro - Rafael Nadal

+
Del Potro
+
Nadal

Forrás: balaraj

30 hozzászólás

1.
  • nadalfan
  • 2009.08.14. 19:56
 
 
   

Vamos Rafa!!!!

2.
  • Gabe
  • 2009.08.14. 21:50
 
 
   

Tsonga óriásit javult az előző meccsei óta, eddig komoly a derbi Fed ellen.
Csak Kaplár Ef....

Neki vagy póker vagy autósmagazint kéne vezetnie. Csak az ászokat számolja, és az adogatások sebességét nézi.

3.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 22:40
 
 
   

Tsonga nem rossz adottságokkal rendelkezik, nagyon sajnáltam anno, h nem o nyerte az AO-t. Top 3 játékos ugyan sztem nem lesz, de a legjobb 10-be tartósan ott lehet.

most azért ez a meccs már elment, remélem :-)

4.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:01
 
 
   

ez hihetetlen.

5.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:01
 
 
   

Tévedtem, Federer innen veszíti el...
de meg is érdemli!
flegma lett nagyon

6.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:15
 
 
   

Fuzzy, kezdek úgy izgulni, mint Viva a NAdal meccsek előtt :-)

7.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:20
 
 
   

6-7, 6-1, 5-1 után láthattuk a 2008-as Roger Federert...
Komolyan mondom, megérdemli a vereséget, mert ha kikap két szettben, azt mondom ok, de így!!

Ha gyereke született, ha nem, ez csúnya volt, nagyon, és hozzá méltatlan....

8.
  • marias.attila
  • 2009.08.14. 23:20
 
 
   

Ez teljesen hihetetlen. Ilyen egy meccset.

9.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 7.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:20

méltatlan? inkább csak furcsa. messzemenő következtetéseket nem vonnék le.
http://www.heyholetsgo.hu/cikk/e...

10.
  • montii87
  • 2009.08.14. 23:37
 
 
   

Beszarok... Ilyen nincs. Nem találok szavakat. Ez Federer. Így elbukni meccset csak ő tud.

Leszögezem Fed drukker vagyok. De annak, aki igazán drukkol egy játékosnak, nehéz ilyen meccseket megemészteni. Tavaly elég sok teniszt néztem egy ideig, nem olyan intenzitással, mint mostanában. Akkor is Fed nek szorítottam és akkor azért hagytam abba a tenisz nézését mert egyszerűen felb*szott agyilag, hogy hogyan képes bukni.

Legfontosabb amin, kiakadtam, hogy a fenében nem tud első szervát adni nehéz szituban???? Első tie breakben egyetlen egyet tudott csak adni és a 3. set végén is alig. Vicc. Röhej.

Tsonga sérülése lényegtelen volt, senki ne mesélje be nekem, hogy az jelentett bármit is. Látszott, hogy az ütéseknél a 2. setben nem fizikai okok miatt rontott.

Sokan mondták, hogy Safina szereplése a GS döntőben szégyen volt. Hát, akkor ez ugyanaz. Első szetben break labdanal képtelen beütni a pályára. Tie breakben végén bele a hálóba. 3. setben 5-1 ről kikapni egy összezuhant ellenfél ellen. Úgy, hogy képtelen elsőket adogatni.

Ez egyszerűen méltatlan egy világelsőhöz, egy 15 GS győzteshez, sokak szerint mindenidők legjobbjához.

Mikor viva-val vitatkoztam, akkor az ILYEN dolgok miatt voltam óvatosabb, illetve elismerőbb Nadallal szemben.

Nadal így nem képes kikapni.

Ennyi. Szégyen ez Fedre nézve. És kiderült fejben még mindig sérülékeny. Ha nyert is volna ilyen teljesítménnyel Murray kiütötte volna.

Az ilyen meccsek miatt kell finomabban fogalmazni, amikor arról beszélünk ki a valaha született legjobb teniszjátékos.

11.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 9.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:35

Nekem ez akkor sem tetszett, ha vmikor, akkor most tényleg lélektelen módon adta fel, érthetetlen miért..
Amúgy bukott már el meccset 5-1-ről, azt hiszem egyszer Nadal ellen, és egyszer Djokovich ellen.

12.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:43
 
 
   

ne hisztizzetek:) van ilyen. két break hátrányból veszített már döntő játszmát Rafa is. de nem ez a lényeg. én nem úgy láttam, hogy Fed lélektelenül játszik. (ld hárított meccslabdák) szétesett a szervája Tsongának pedig elkezdett sülni a keze. Fed már régen nincs topon a 3 nyert játszmára menő mérkőzéseken. sztem a mostani helyzet sehol nincs a tavalyihoz. ahogy pl Simontól kapott ki. a US Openen jó lesz megint. az a korszak, hogy örökké nyer a múlté és inkább itt bukjon hülye meccset.

13.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • montii87
  • 2009.08.14. 23:37

Azért, most beloled is a keserű szavak beszélnek, de igazad van, az én agyamat is fel..a rendesen. nekem is az nem tetszett, ahogy lélektelenül veszített.
mindegy, ez van, jön cincinatti, ott sem lesz sokkal jobb sztem. Egyszerűen a kemény pálya nem fekszik neki jó ideje, még akkor is igaz ez, ha most magának köszönheti... vagy a gyerekeknek, és Mirkának :-)

14.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:43

dehogynem fekszik. nézd majd meg a US Openen:). nem játszott lélektelenül. már ült a meccs. kimentek a nézők. aztán pedig megijedt. ha valamivel most nincs gond az a motiváció.

15.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:43

Én sem hiszem, h verhetetlen, de végre jó volt újra azt a Fedet látni, aki vagy 18-20 meccset meg tudott nyerni zsinorban. amit madridban kezdett, az ma véget ért.
viszont ezek után ez a TSonga gyerek verje el Muurrayt

16.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:46

én nem érzem úgy hogy véget ért volna bármi. majd a US Openen kiderül minden. ez egy rendhagyó meccs volt. bosszantó, de következtetéseket nem vonnék le belőle. az egyetlen fontos dolog az volt, hogy szétesett a szervája, ami már régen nem fordult elő. de csak a legvégén, addig Tsongának break labdája sem volt. sztem fejben már babázott.

17.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 16.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:48

remélem, én is csak dühös vagyok, meg csalódott.
közben megnéztem, 21 meccset nyert zsinorban, rég volt ilyen is, az is igaz

18.
  • montii87
  • 2009.08.14. 23:56
 
 
   

Hát fuzzy nagyon optimistán látod a dolgokat sztem. Túlzottan is.
Fednek egyre több gondja akad a Top10 es játékosok ellen. Ez a baj. Mondjuk talán kivéve Roddick :) Bár ő ellene is éppen, hogy nyert Wimbledonban.

Nem tudom más, hogy látja azokat a hibákat, amiket leírtam az előző postomban. Pl első szerva... Az, hogy hárított 3 meccslabdát nem feltétlen jelenti, hogy fejben oké volt. Azokban Tsonga is benne volt...

Ez a meccs akkor is méltatlan volt hozzá.

És ilyenkor irigylem a Nadal drukkereket. Ilyen módon Nadal nem képes bukni. És itt nem csak az 5-1 ről beszélek. Hanem a szar első szervákról, kihagyott ziccerről az első setben stb. Ez fekete nap Fed pályafutásában.

Már csak azért is mert, megint nem derült ki idén érdekes módon mire képes Murray ellen, amikor "elméletileg" a toppon van. Vagy Djoko vagy Nadal ellen.

Nem tudok mást hozzáfűzni, csalódott vagyok. És nem azért mert kikapott, hanem, hogy így.

19.
  • montii87
  • 2009.08.14. 23:58
 
 
   

fuzzy: finomítok: a szervája akkor esett szét igazán, amikor fontos lett volna. És nem csak a végén, hanem az első Tie breakben is. Ezért szomorú.

20.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 00:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 18.
  • montii87
  • 2009.08.14. 23:56

monti, azért Fed védelmében, lehet h magánéletben a toppon van, de sztem tényleg alig edzett vmit, max az utols héten nyomta meg egy kicsit. szóval ebből ne indulj ki, de a vereség módja volt méltatlan, de nagyon....

amúgy megnéztem, Murray-nak és Nadalnak elég sok pontot kell védenie, szóval égindulás még nincs....

21.
  • montii87
  • 2009.08.15. 00:09
 
 
   

Itt nem az edzésen van a hangsúly, ennek semmi köze nem volt a meccshez. Megint fejben mondott csődöt, de csúnyán. És azért merem kijelenteni, mert mindig a sorsdöntő pillanatokban hibázott, meg játszott rosszul.

Nekem másodlagos a világranglista.

Az az igazság, hogy amíg nem veri meg Murray-t vagy Nadalt, komoly tét meccsen, amikor mindkét fél egészséges, addig nekem nem teljes Fed teljesítménye bármennyi GS-t is nyer. És ezért is voltam szolidárisabb viva-val szemben. Mert ebben sajnos teljesen igaza van. És aki ezt nem látja az ne szidja a fanatikus Nadal rajongókat, mert akkor ő a fanatikus.

Nem tudom emlékeztek-e viva azon megjegyzésére, hogy pl. Fed a csomó egyhuzamban nyert GS elődöntőkig pl. hiányolta Tsonga leverését. Na lám, itt van az eredmény.

22.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 00:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 21.
  • montii87
  • 2009.08.15. 00:09

5:1 nem volt sorsdöntő pillanat. túldramatizálod. ha 6:1, 6:1, akkor leírod ezeket? leült a meccs. az emberek hazamentek, Fed meg fejben már babázott. nagyon GÁZ volt persze. de tavaly honnan nyerte a US Opent? és igen Fed az elmúlt években csinál ilyet. ATP-versenyeken. Slamem nem! Sztem telhetetlen vagy.

23.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 00:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 21.
  • montii87
  • 2009.08.15. 00:09

azt írod, hogy az elmúlt időben Fedet cserbenhagyja a szervája. ez nem igaz. igaz volt Madridig. De hogy szervált már az RG-én és Wimbledonban???

24.
  • montii87
  • 2009.08.15. 00:35
 
 
   

Rettentően elfogult vagy. Az elmúlt 2 GS en, amikor elvileg toppon volt nem találkozott Top 4 es játékosokkal. Nehéz lemérni, hogy hogy áll. Az a baj, hogy úgy látom, hogy a jobb játékosok ellen vagy bukik, vagy nyerőből bukja, vagy csak fogcsikorgatva nyer.

És lényegtelen, hogy babázott-e vagy elült a meccs. Ez nem érv, ez nem indok. Ha nem lennének babák, ezt sztem akkor is bukta volna. Ez sztem nem befolyásolt semmit, főleg, hogy ez a banális bukta, kezd Fed sajátosság lenni.

5-1 ről egy ilyen szétesett ellenfél ellen, nem szabad bukni. Mese nincs ez legalább, akkora égés, mint Safina szereplése volt. És hangsúlyozni nem tudom eléggé, hogy első szervái nagy részét hálóba ütötte, másik nagy részét outra. És a maradék keveset ütötte csak be. Ez rettentően gyenge teljesítmény kiélezett helyzetben.

Nem kell szépíteni. Ez az a vereség, amit nem lehet. Én csak egyet akarok. Verje meg Murrayt vagy Nadalt egy komoly meccsen. Ez nem telhetetlenség egy világelsővel szemben. Bármit is mondassz. Arról nem is beszéve, hogy pont most omlik össze, amikor mindenben sikeres. És felszabadultan kéne játszania...

25.
  • montii87
  • 2009.08.15. 00:43
 
 
   

Hozzáteszem, akkor se lennék kiakadva messze ennyire, mondjuk kikapott volna 6-4 6-2 mondjuk. Mert most megint az következett be , amitől a Fed fanok félnek igazán. Egy idegesítő fejben elment meccstől.

26.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 01:16
 
 
   

"It's never over until it's over," explained Federer. "It showed today. I thought it was a very up and down match, obviously. I think I should have won the first and he completely lost his game for an hour there, through the second [and] the third. It was unfortunate I couldn't serve it up."

"It was great to get some matches in ahead of Cincinnati and at the US Open, but my goal wasn't really just to play matches here and sort of show up and do press conferences," said Federer. "That was not the point of the whole trip. [It] was trying to do well and trying to win the tournament. I still thought I played all right."

27.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 01:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 25.
  • montii87
  • 2009.08.15. 00:43

nem tudom ez esetben mit jelent az elfogultság. másképp látom. jobb lesz ha hozzászoksz, hogy ATP-versenyeken lesz ilyen. Fed a Slamekre fog koncentrálni, ahogy tette ezt Sampras is a vége felé. Meg mindenki. Ki lehetsz akadva, de éppen most nyert 21 meccset zsinórban. közte Nadalt salakon, és két Slamet. eltökéltségét mutatja, hogy egyáltalán elindult. -4 kilóval, amid a szülés alatt szedett össze. annyi a különbség, hogy én nem várok tőle többet, mint két Slam stb. ha a US Openen topon lesz én le.. a mait. ahogy pl Nadal veresége tavasszal potro ellen egy pillanatig sem bionytalanított el. mert tudtam, hogy pont ilyen még egyszer nem lesz.

28.
  • montii87
  • 2009.08.15. 01:34
 
 
   

Ez szép és jó, amit itt leírsz, de a két GS ben a top playereket szerencsésen elkerülte. Az, hogy slamekre koncentrál, annak nem kéne azt jelentenie, hogy így bukik csak egy "sima" mastersen.

Az a baj, hogy félek, ha nehezebb ellenfelek jönnek majd slameken, meg ellenük lesz nehéz helyzet, fejben le fog blokkolni, mint tette most is.

Nadalos meccs, azért nem 100 as. Már lerágott csont úgyis. Nem részletezem.

Fednek ez a 21 meccs egy szerncsés sorsolás, meg ellenfelek, akik fekszenek neki. Amit hozzáteszem ki is használt, ami azért így is nagy bravúr.

29.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 11:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 28.
  • montii87
  • 2009.08.15. 01:34

Rafát és Murrayt kerülte el, senki mást. Rafát azért verte salakon. mert el sem jutottak odáig. arról csak nem tehet Fed:)

30.
  • balaraj
  • 2009.08.17. 13:29
 
 
   

Hehe, kössz fuzzy :-) Természetesen az igazi forrás azért az ATP honlapja, de ezt mindketten tudjuk... :-D

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések