Fuzzy Dunlop

2009. 08. 14. 23:29

Megdöbbentő Federer vereség

Federer döntő játszma 5:1-es vezetést követően veszített Tsonga ellen.

 -

A világelső az első játszmát rövidítésben veszítette el, azonban a második szettet breakkel kezdte és a következő negyven percben mindössze két játékot veszített.

21 zsinórban aratott győzelem után 6:1, 5:1-es állásnál úgy állt oda adogatni, hogy a mérkőzés folyamán Tsongának még break labdája sem volt. A csarnok már szinte üres volt a nézők a büfében készültek az esti meccsekre, teljesn leült az egész story. Valószínűleg Federer fejben már babázott. És ekkor valami egészen hihetetlen történt. Federer egymás után kétszer bukta el adogatását. A francia először egyenlített, majd átvette a vezetést. Federer a mérkőzésben maradásért adogatott és 0:40 után három mérkőzés labdát hárított. Az újabb rövidítést Tsonga simán hozta. 6:3-as állásnál kétszer Federer jött volna, de kettős hibával búcsúzott Montrealtól.

Kizártnak tartom, hogy hasonló helyzetből veszített már Federer mérkőzést. Holnap Tsonga és Murray játszik a döntőbe jutásért.

Tsonga - Federer 7:6, 1:6, 7:6

 

Szeretném látni az összes kommentet (104) utolsó 100 hozzászólás

1.
  • matroid
  • 2009.08.14. 23:39
 
 
   

en sem akartam hinni a szememnek. raadasul ugy forditott tsonga, hogy igazabol nem is csinalt semmi extrat, de mivel federer a tegnapi nemetet idezte, szinte egymas utan olebe hullottak a pontok.
azon tul hogy a szel is bejatszott, azt hiszem kondicionalis problemai is lehetnek a svajcinak, teljesen szetesett a vegere, a szervai pedig teljesen pontatlanok lettek.

2.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:39
 
 
   

mindennél jobban szurkolok Fednek, de ez nagyon szégyenletes teljesítmény volt...
így veszíteni, a világelsőnek nem lehet, nem illik. egy tönkrevert ellenféllel szemben, 5-1-ről.... szomorú. erre nem mentség az sem, h nem készült fel jól. így nehéz lesz Sampras utolsó nagyobb rekodját megdönteni

3.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:46
 
 
   

ne hisztizzetek:) van ilyen. két break hátrányból veszített már döntő játszmát Rafa is. de nem ez a lényeg. én nem úgy láttam, hogy Fed lélektelenül játszik. (ld hárított meccslabdák) szétesett a szervája Tsongának pedig elkezdett sülni a keze. Fed már régen nincs topon a 3 nyert játszmára menő mérkőzéseken. sztem a mostani helyzet sehol nincs a tavalyihoz. ahogy pl Simontól kapott ki. a US Openen jó lesz megint. az a korszak, hogy örökké nyer a múlté és inkább itt bukjon hülye meccset.
nem játszott lélektelenül. már ült a meccs. kimentek a nézők. aztán pedig megijedt. ha valamivel most nincs gond az a motiváció.

4.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:46

hadd hisztizzünk! :-)

5.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.14. 23:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • Doctorpete
  • 2009.08.14. 23:47

jó:)

7.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 00:02
 
 
   

elg erős megközelítés, ez a direkt veszít dolog viva..

10.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 00:20
 
 
   

micsoda hülyeség. ha ezt így gondolod fogalmad sincs arról mi van a fejükben. tavaly Fed elveszített RG és Wimbledon után Montrealban botrányos játékkal kapott ki Simontól. A US Open döntőjében oktatta Murrayt. Ott voltam. Leült a meccs, Fed már fejben babázott, aztán szétesett. Tsonga ellen úgy gondolta belefér, mert bármikor jobb. de szerva nélkül nem. Tsongát 10/9 meg fogja verni Fed. a káröröm ciki. sztem izgulj inkább azon, hogy Rafa legyen olyan formában a US Openre mint amilyenben Fed lesz.

12.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 01:08
 
 
   

Csúsztatások:
1. Valóban ezt nyilatkozta Fed. És nem azt, hogy erre rájátszott, ahogy állítod.
Egy profi nem gondolkodik vereségben. Az nem opció értsd már meg! És 5:1-ig nem jutott az eszébe, hogy ki akar kapni. Nem kettőben veszített, hanem inkább hülyét csinált magából? Ne idétlenkedj már!
2. Tsonga: abból gondolom, ahogy ma is játszottak.
3. Tavaly Simon ellen botrányosan játszott igen. Ezen a versenyen nem. Kivéve most a végét.
4. nem azt írtam, hogy a gyerekek miatt kapott ki. hanem, hogy leült a meccs, mindenki hazament és valszeg Fed már babázott
5. döntő játszmában két break az óriási előny. azért mert vannak kivételek.
6. igen ATP-versenyen kell. Az US Open azonban Slam.

13.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 01:16
 
 
   

"It's never over until it's over," explained Federer. "It showed today. I thought it was a very up and down match, obviously. I think I should have won the first and he completely lost his game for an hour there, through the second [and] the third. It was unfortunate I couldn't serve it up."

"It was great to get some matches in ahead of Cincinnati and at the US Open, but my goal wasn't really just to play matches here and sort of show up and do press conferences," said Federer. "That was not the point of the whole trip. [It] was trying to do well and trying to win the tournament. I still thought I played all right."

15.
  • montii87
  • 2009.08.15. 01:47
 
 
   

Viva: ez azért elég meredek gondolatmenet :))))))) Sztem ez nincs így. Sima Nadal fóbia, gyenge összpontosító képességgel fejben a nehéz helyzetekben.

A legjobb 8 játékos... cikknél leírtam a véleményem, ha van kedved olvasd el viva.

Az a baj fuzzyval, hogy Fed bármit játszhat bármikor, ami nem slam az meg van alapból bocsátva.

Fuzzy: kiváncsi lennék erre mit válaszolsz nagyon:
Igaz, hogy a slam hosszabb, 3 nyert setig menő nagyobb verseny, nagyobb presztízzsel , de szted ezt nem ellensúlyozza !!!nehézségileg!!! az, hogy Masterseken könnyebb összeakadni jobb ellenfelekkel? ( gyorsabban összkerülhetnek, kevesebbet kell nyerni a nagy összecsapásokig ) Ezt csak azért írom, mert mint mondottam, az előző 2 GS en nem találkozott Top 4 es ellenféllel.

Hozzáteszem itt most, csupán arról beszélek, hogy mennyire könnyű megnyerni ezt vagy azt. Alapból könnyebb még így is persze a Masters, de én Fed esetére lennék kiváncsi, amikor nem kerül GS en össze nehéz ellenfelekkel.

16.
  • fire06
  • 2009.08.15. 03:09
 
 
   

Ezt nem hiszem el...tök gáz!!!Copfos kora óta nem láttam ilyen meccset(akkor sem)...ilyet elbukni...sztem sose bukott el így mérkőzést,hogy szinte már csak át kellett volna ütnie a labdát a túlsó térfélre,és megnyerte volna.Tsonga úgy fordította meg,hogy semmi extrát nem ütött,Fed meg szétütötte a hálót...nem hittem a szememnek!!!Nem baj,majd a US Openen menni fog...HAJRÁ FEDERER!!!

17.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 05:20
 
 
   

Jaj drága objektív rafa fanok.
Szegény rafának jócskán törte a kezét az ütő.
Még várni kell hogy nagy legyen.
Del Potro leoktatta. 7-6, 6-1

18.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 05:22
 
 
   

Federer szarul játszott, de mikor látta, hogy Tsonga sérült mintha kedvét vesztette volna.
Így nem volt kihívás.
A meccs végén is valami hasonlót odott az óriásit játszó Tsongának
Még mindig ő a világelső.
Ő nyert most pontokat, rafa bukott.
Ez van.
Tény nem duma.

19.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 05:32
 
 
   

Na mi van csak nem elfelejtettétek nézni a "nagy" rafa kínlódását?

20.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 05:35
 
 
   

ha hó

21.
  • matroid
  • 2009.08.15. 08:29
 
 
   

en csak a haramdik jatszmat lattam, de feltuno volt, hogy a ket jatekos mennyire indiszponlat.
federer ugy ment el 5-1-re, hogy O sem csinalt semmit, addig tsonga utotte ki jobbra-balra a stadionbol a labdakat. szinte komolytalan volt az egesz. na itt jott el az a pillanat, amikor federer mar a cumisuveget kereste a taskajaban. nem kellett volna - meg be kellett volna utni nehany aszt! egyebknet egyet ertve vivaval, nekem is ugy tunt, hogy az egesz kulonosebben nem erdekelte fedet, mintha tenyleg csak edzesnek fogta volna fel.
a nyilatkozatat en is olvastam, ennek ellenere szerintem csak a US open erdekli, es ilyen tekintetben neki pont eleg volt 3 merkozes.
ezzel szemben murray megint nyomja rendesen, megint 10 meccsel a lababan fog menni a us openre, es mire jon az elodonto/donto el fog rendesen faradni.
nadal viszont meg kerdes. tul kozel van a us open, es tulsagosan szogletes a srac, nem hiszem, hogy iden komoly eselye lesz.

22.
  • dina49
  • 2009.08.15. 08:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 21.
  • matroid
  • 2009.08.15. 08:29

Egyébként én már írtam régebben, hogy valószínűleg - mivel itt úgyse bukhat sok pontot, sőt még szerzett is, ellentétben Nadallal - csak edzésnek fogja felfogni Montrealt, na de így kikapni, 5-1ről nem behúzni a meccset!
És most lehet, hogy összeesküvés elméletet gyártok, de ha megnézzük, Tsonga elleni mérlege, most hogy kikapott 1-1, de ha Murraytől kap ki akkor 7-2 Murraynek! Szóval azt gondolta, ha már kikap, akkor inkább Tsonga ellen kapjon ki, bár ezt csak én gondolom így! Murray meg Davydenko ellen, mint az InterCity! Egyre inkább tetszik a játéka! Nadalnak meg meglesznek bőven az ellenfelei a továbbiakban, az nem kétséges!

23.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 09:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • dina49
  • 2009.08.15. 08:38

Ezekben a dolgokban is lehet igazság, de valamiért én nem akarom azt elhinni, h az jár a fejében, ha Murray megver, akkor már 7-2 neki, inkább kapjak ki. És zsinorban elbukok 5 pontot.

24.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 09:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 21.
  • matroid
  • 2009.08.15. 08:29

Még az a szerencse, h Cincinattiben sem Federernek kell sok pontot védenie, hanem Murraynak és Nadalnak. Szóval ezzel egyenlőre nincs gond, de így kikapni... egyet aludva a történtekre is azt mondom méltatlan Fedhez, illetve ahhoz, aki világelső és 15x-ös GS győztes

26.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 10:22
 
 
   

Ha így, akkor ez a Federer tényleg zseni, nem igaz Viva? Mert aki még erre is képes, h ésszel bevállal egy-két vereséget, az nagyon tudja mit csinál.. ugyanis, sztem ez a fajta "motiváció" még visszafelé is elsülhet.

Mondjuk egy biztos, lehet h Murray sorra nyeri a tornákat az egyes GS-ek előtt, de ott már nem megy neki. most is esélye van nyerni itt is (sztem fog is) és Cinciben, de mi lesz majd a US Openen?

27.
  • dina49
  • 2009.08.15. 10:28
 
 
   

Ha jobban belegondolok, az nekem is furcsa, hogyha már veszteni akar, akkor mér 5-1ről, mért nem engedte el már a szett elején? Ezzel csak magát minősíti le! De hát ő tudja!

28.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 10:38
 
 
   

Nadallal mi volt, fájt a térde?
Bár előre mondtam,hogy Potro leüti a pályáról:)

29.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 10:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 28.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 10:38

Nem fájt, egyszerűen jelenleg itt tart Nadal. De ennyi hónap nem múlhat el nyomtalanul, így bele kell még rázódnia.

Nagyon kíváncsi vagyok, h Murray meg tudja-e előzni a ranglistán.
Viva, számolgattál már ez ügyben?

30.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 10:49
 
 
   

NEM, egy profi sportoló nem gondolkodik így. Ha ez nem érted, akkor veled tényleg nem érdemes itt küzdeni. 6:1, 5:1-ig színészkedett? vagy hogy az ördögbe gondolsz ilyen hülyeséget? érteni a teniszhez nem azt jelenti, hogy összesküvés elméleteket faragsz.
Inkább reagálj arra, amiket tegnap írtál Del Potroról. Hogy micsoda sértés Rafára nézve még a feltételezés is, hogy kikaphat tőle. Nem csak simán kikapott. Ha az első játszmában kicsit kisebb tisztelettel játszik Potro akkor egy szettre való játékot nem szed össze Rafa.
Bármennyie rugadalóztok ellene szerintem nekem van igazam:) Murray hamarosan Rafát is megelőzi és Del Potroval közösen dominálni fog kemény pályán. Nadalnak rengeteg gondja lesz még velük.

31.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 10:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 29.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 10:42

Hétfőn Rafa biztos harmadik.:8565 ponttal.
Murray-nek már ma 8610 van

32.
  • csontnélkül
  • 2009.08.15. 10:53
 
 
   

Biztos van taktika is a háttérben, de az akkor sem magyaráz meg egy 51-ről elvesztett meccset. Ennyire elveszíteni a fonalat nyert helyzetből (itt kő profin építette fel a játékokat Federer és nem szerencse volt 67 61 41-ig) még nem láttam. El kell lassan fogadnunk hogy igaz a fáma: gyerek után már egy svájci óramű sem marad ugyanaz és veszít a korábban annyira értékes motivációból.

33.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 10:54
 
 
   

Hétfőn bukják az olimpiát.

34.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 10:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 30.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 10:49

Fuzzy, jól értettem, h voltál a US Open döntőben?
Korábban azt írtad: láttam, Ott voltam.
ha igen, akkor hogyan kerültél oda? :-)

35.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 10:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 10:54

Akkor tényleg Murray lesz a második. És jön Cincinatti, igaz ott Murray sokat bukhat! de nem fog, nyeri ezt is, azt is. Az openre meg kifullad :-)

36.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 10:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 32.
  • csontnélkül
  • 2009.08.15. 10:53

Semmi taktika nem volt,egyszerűen nem játszott jól,sőt rosszul,
vesztett. De mi történt,semmi..

37.
  • Wheeler
  • 2009.08.15. 10:59
 
 
   

Víváráfááá, inkább foglalkozzál futkosós kedvenced kiesésével, azt elemezgesd, ne a hülyeséget fröcsköld online.
Ennyi hülyeséget összehordani...
A 3 mérközéslabda hárítása tényleg azt mutatta, direkt ki akar kapni...sötét.

Egyébként jobb, hogy nem jutott továb, az egész tornán gyenge volt, Murray darabokra cincálta volna.
De hogy direkt kikapjon...

38.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 11:01
 
 
   

Bocs Rafa 8665,Murray.nek be kell jutni a döntőbe,akkor második:):)

39.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 11:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 35.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 10:57

Cincinatti-t már levonták tőlük. Csak az olimpiát nem.
Na meg a US-t:)

40.
  • Viktor61
  • 2009.08.15. 11:08
 
 
   

Utána már csak októberben van előszőr levonás.

41.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 00:20

Gusztustalanul elfogult vagy fuzzy:-)) Ma jöttem haza Svájcból, hoztam Neked Federeres kitűzőket. Tod mint a 80-as években volt a Modern Talking-os a csajokon:-))) Rafa helyzete egészen más, Ő éles meccset most Montrealban játszott először az RG-óta. 2,5 hónapja sérüléssel bajlódik. Nem ugyanaz a szituáció

42.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 11:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 34.
  • Doctorpete
  • 2009.08.15. 10:56

Kint voltam tavaly végig. Az első négy nap kivételével. És megyek idén is. A második hetet élőben kapjátok.
Aludtam rá egyet. Nem gondolom, hogy Fed rosszul játszott. Egyszerűen annyira leült a meccs, annyira nem csinált semmit Tsonga, hogy tényleg úgy tűnt ennek vége. Mindenki így gondolta. Kiesett a mérkőzésből, Tsonga pedig hihetetlen figura, aki az utolsó rugásával leterítette. Sztem SENKI nem gondolt erre. Azért nem tartom katasztrófának, mert ua ez még egyszer nem fog előfordulni. Ezzel szemben Murray és Potro nagyon is elő fog. Vitatkoztunk itt már Murray-n sokat. És nekem lesz igazam:).

43.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 11:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 41.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:38

elküldöd? miben vagyok elfogult? továbbra is azt gondolom, hogy Fed oldaláról ez a vereség nem fogja meghatáozni a US Open szereplést és azt is, hogy Rafa részéről sem. Ugyanakkor két napja megírtuk, hogy Potro verni fogja, amire az volt a Rafa-fanok reagálása, hogy még a feltételezés is bántó.

44.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 17.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 05:20

Van még kitűzőm a számodra is:-) Te ne beszélj itt semmilyen fan-ságról. Mert elég funny lenne:-) Egyébként Rafa 2.5 hónapig nem játszott norm ellenféllel. Már bocsi...

45.
  • matroid
  • 2009.08.15. 11:42
 
 
   

federer 5-1 utan kiengedett, de ez nem egyenlo azzal, hogy direkt kapott ki. amikor eszbe kapott, akkor mar keso volt - nehany gemje volt csak hogy ujra felporogjon, ami nem volt eleg neki. raadasul pechje is volt, mivel ettol fuggetlenul a szervaival behuzhatta volna a meccset, de annyira leeresztett, hogy a szervai sem ertek semmit.
az hogy murray miatt kapott volna ki - heyholetsgo tortenetenek egyik legnagyobb hujesege. a svajci jol lathatoan nem szeret kikapni, tegnap sem szeretett volna, de erezte, hogy ha megfeszul akkor sem jonnek vissza az atom utesei. kuzdott rendesen, de ennyi volt benne. ettol fuggetlenul a us openre rendben lesz - nalam tovabbra is o a favorit.

Sokkal erdekesebb a jovo szempontjabol nadal formaja. persze bele kell lendulni, stb. - de nekem ugy tunik, tovabbra sincs rendben. de ha rendben is van fizikailag, meg egyaltalan nem latszik, mit is akar csinalni a palyan. hogytud kimelo modban tovabbra is hatekony maradni? szerintem erre iden mar nem kapunk valaszt - azaz nadalnak ide nehany fordulos tornai lesznek.

48.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 43.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 11:41

Nem volt logikus, hogy Rafa nyerjen. Potro kegyetlen jó most kemény pályán ( Ssztem Fedó-t is leoktatta volna simán ) Rafa a pillanatnyilag az egyik legjobb ( sztem 2. az első Murray ) keménypályás ellen játszott, 2.5 hónap után ez egy kicsit erős volt még neki. Ha engem kérdezel , én biztos Potróra fogadtam volna.

49.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 11:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 45.
  • matroid
  • 2009.08.15. 11:42

egyetértek.

50.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:48
 
 
   

Murray játékát elnézve, hát... Lehet , hogy igaza lesz annak aki korábban felvetette, hogy hatalomátvétel fog történni a kemény/fedett pályás szezon után?? Kegyetlen jó a srác...

51.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 11:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 44.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:42

Sok víz lefolyik a dunán mire ismét a régi lesz.
Megtanultaák a fiatalok, hogy bárki verhető.
Szóval azt javaslom kenegesse még egy kicsit rafa a kezeit...
Ja meg tanuljon meg szerválni, mert ovis szervákat üt.
Ha kevesebb hibát üt Del Potro akkor csúfosabb lett volna.:)

52.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 11:49
 
 
   

A kitűződ pedig tűzd jól a homlokodra, hogy tudd ki a legjobb a világon

53.
  • matroid
  • 2009.08.15. 11:51
 
 
   

bocs a 3x-os bekuldesert.

egyebkent nem erdekes, hogy federer veresegenel, mint a heja, egybol megjelenik rebootiv baratunk (a szokasos szinvonalaval).

54.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 11:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 50.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:48

Megírtuk. http://www.heyholetsgo.hu/cikk/s...
Nézd meg a kommenteket. A tavalyi US Open óta írom: Murray ott lesz! Nekem van a fejemben egy olyan forgatókönyv, hogy kb salakon verik meg jövőre. Ha a US Opent behúzza nem nagyon fogják verni. Nadal salakon jobb lesz és néha elkapja majd Fed. ennyi. sztem.

55.
  • gela65z
  • 2009.08.15. 11:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 50.
  • rebootov
  • 2009.08.15. 11:48

Majd meglátjuk, ha egy kicsit nehezebb lesz.
Ismét elkezd kiabálni, vagy alázattal dolgozik mint már láttunk erre példát
DP-RN 7-6, 6-1
Jaj de jó ez a játékos, nincs nála jobb, de az idén inkább csak verik.

56.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 12:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 53.
  • matroid
  • 2009.08.15. 11:51

semmi gond. kivettem:)

57.
  • matroid
  • 2009.08.15. 12:09
 
 
   

fuzzy, azert murray jovojevel kapcsolatban meg varjunk. tavaly es iden 3 olyan GS ment le, ahol a formak alapjan "siman" kellett volna nyernie - es ebbol kihozott egy dontot, elodontot es egy negyeddontot. tavaly legalabb ilyen formaban volt a US elott, es iden is az AO elott, de megse nyerte meg valamiert. raadasul iden surubb a mezony. A TOP10 eleve nem gyenge, de meg ott van Haas, Soderling, Ferrer, Monfils, Wavrinka, Querrey, stb. - ezek ellen Murraynek nagyon meg kell kuzdenie, ha a masik epp jo napot fog ki (lasdwimbledon wavrinka ellen).

59.
  • qazsew
  • 2009.08.15. 12:31
 
 
   

Minden lehetséges persze, azt is el tudom képzelni amit VivaRafa írt(ál).Egy-két torna erejéig talán ki lehet menni úgy a pályára, hogy az ellenfél fejével akarsz gondolkodni, és jobban mint ő maga. De utána azt hiszem könnyen elveszitheti a fonalat még egy Federer is. Persze igaziból ezt sose tudjuk meg, hacsak meg nem írja az önéletrajzában majd. El tudom képzelni, hogy a pályán tehetetlennek érezte magát már, főleg az auszi open után, és a háta közepire kivánta a "mindenmeccsenjólmegverlek" tipusu fiatal titánokat. És ez hathatott rá a döntö pillanatokban. Nagy lélektan van az egészben de talán igy messziröl kicsit többnek tünik a tudatos része mint amennyi valójában lehet. A végén persze űrömben az öröm módjára észre vehette, hogy még jó is lehet hogy igy alakult a GS-ek előtt, s az, hogy le is nyilatkozta akár a szándékoltság ellen is szólhatna (mért kotyogná ki a taktikáját), vagyis inkább önmagát biztathatta vele. Mindenesetre most a megcsaládiasodás hathat talán leginkább a játékára, ami nekünk szurkolóknak fel sem mérhető szerintem, hogy mennyire. Most nyáron minden össze jött, amit meg is érdemelt már talán. A továbbiakban nagyobb megértéssel lehetnénk, mint ahogy Clijsters iránt is, elvégre ők már nem elsősorban teniszezők ugye:)

60.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 12:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 59.
  • qazsew
  • 2009.08.15. 12:31

Fednél minden rendben volt. Győzelmek, gyerek stb. 6:1, 5/1-re állt. Nem agyalt ő semmin, nem ment semmilyen para. Azt hitte sima ügy, ahogy mindenki más. Van ilyen. Annyira tisztán elmondta az interjú szobában, hogy na. Viva-dolgaival én nem tudok mit kezdeni, mert értelmetlen hülyeség. Ki akart kapni, de vesztett játszma után nyert 11:2-re aztán rájött, hogy ki akar kapni, de a mérkőzés labdák hárításában segítette a rutin...:) Tiszta LOST:) hagyjuk ezt.

61.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 12:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • matroid
  • 2009.08.15. 12:09

ez mind így van, azért írtam bele, hogy HA behúzza a US Opent.
de a három játszmás Slamek az egy egészen más story. és azt Fed nyomja a legjobban.

64.
  • petamas
  • 2009.08.15. 13:37
 
 
   

Sziasztok!

A tegnapi meccs végén nekem is az volt az érzésem, hogy Fed hagyja elmenni a meccset. A Murray elleni para, meg a többi még hihető is lenne.

Az viszont, hogy döntő szettben 5-1-nél teszi mindezt, szerintem valószínűtlenné teszi az egész elméletet. Miért blamálná magát egy ilyen hihetetlen vereséggel?
Az lehetséges ellenfél ismeretében lépett pályára, ha eltervezte, letudhatta volna valami szoros vereséggel az egészet.
A győzelem kapujában hirtelen beugrott, hogy hoppá, vesztenem kell?! Méggegyszer, valószerűtlen.
Egyszerűen nem tette még túl magát a friss családi emlékeken, ezek rohanhatták meg.
Én ilyen szomorúnak még soha nem láttam, ahogy ott ült és nézte magát a kivetítőn. Pedig akkor még bőven vezetett, már akkor gyanús volt.

65.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 13:37
 
 
   

ezt most írtad először. akkor lássuk: Fed nem akart Murrayvel játszani, ezért direkt kikapott Tsongától. A köv. forgatókönyve szerint: elveszítette az első játszmát, aztán kiegyenlített, aztán 5:1-re vezetett. Akkor rájött, hogy ő ki akar kapni és kétszer elveszítette a szerváját. Aztán három mérkőzéslabdát hárított, de a rövidítésben megzavarta, hogy Tsongát előtte 40 perccel ápolták. Ezt onnan tudjuk, hogy másfél éve egyszer Rafa is ápoltatta magát (egyébként rendívül sportszerűtlenül, mivel semmi baja nem volt) Hamburgban. Ahogy azóta kb 30 ellenfele. Bravó. Valsózínűleg ez történt! Meg az UFOK.

67.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 13:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 64.
  • petamas
  • 2009.08.15. 13:37

én nem éreztem szomorúnak. ilyen a feje, ha játszik:) sztem inkább csak unatkozott... aztán pedig nem tudta összekapni magát. van ilyen csak nagyon ritkán.

68.
  • Dawson
  • 2009.08.15. 13:43
 
 
   

Fuzzy, azért ne csúsztass!:) Én is régen mondom, hogy Murray oda fog férni a két nagy közé, s szerintem jó eséllyel eléjük is. Sőt, del Potro is ott lesz nagyon.

69.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 13:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 68.
  • Dawson
  • 2009.08.15. 13:43

okés te igen. de akkor nézd meg a szavazás állását a belinkelt cikkben!

71.
  • petamas
  • 2009.08.15. 13:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 67.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 13:42

Rengeteg meccsét láttam én is, valóban mindig olyan morózus feje van, amíg vége nincs a játéknak, de tegnap talán más volt. Ez csak magánvélemény. Szomorúság, vagy unalom, talán.

72.
  • Dawson
  • 2009.08.15. 14:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 69.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 13:50

Igen, az az eredmény számomra érthetetlen is. De szinte biztos vagyok benne, hogy ha lenne egy új szavazás, aminek a címében mondjuk ott van az, hogy "1 év múlva", akkor egészen más lenne.

73.
  • kdav
  • 2009.08.15. 14:48
 
 
   

Üdv mindenkinek!

Én így látom... mostanában minden tornán van egy olyan meccse, ami nehezen van meg és kívülről kicsit érthetetlen, h miért... és mostmár szinte minden meccsen előfordul, h hosszabb-rövidebb időre "kikapcsol", csak nem a meccs végén szokott bekövetkezni ez.. most akkor jött, ez van. Rossz volt látni, de ezt én nem érzem annyira nagy dolognak.

Én nem tudom elhinni, h Fed szándékosan akarna elveszteni egy meccset akárki ellen, akárki miatt, de ha mégis taktikázna, ezt a meccset 6:1 5:1 után már nem akarta volna eldobni szándékosan, inkább kikapott volna megint Murray-től. Különben is inkább legyen egy-két játékossal szemben rosszabb a mérlege, minthogy azok száma gyarapodjon, akik legyőzték. Sztem!




74.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 15:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 72.
  • Dawson
  • 2009.08.15. 14:06

a cikk kérdése az volt beférkőzhet-e Murray Rafa és Fed közé. ha ma nyer, akkor igen. ma és nem egy év múlva!

75.
  • Dawson
  • 2009.08.15. 16:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 74.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 15:26

Igen, a cikk kérdése ez volt, de szerintem a szavazás nem passzolt hozzá teljesen, ezért születhetett ilyen eredmény.

Egyébként nagyon remélem, hogy Murray - del Potro döntő lesz. Csemege lenne :)

76.
  • hero
  • 2009.08.15. 18:11
 
 
   

Federer ügyben fuzzynak van igaza. Vivarafa sportoltál te valaha életedben? Még egy amatőr sportoló sem gondolkodik a vereségen. Nemhogy Federer. Ne légy már enynire idióta h azt állítod direkt kapott ki. FEjben kicist elkalandozott azthitte zsebben van a meccs ennyi. Nem kell leírni, US Openen minden rendben lesz.

77.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 19:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 73.
  • kdav
  • 2009.08.15. 14:48

ez így van. azért is írta, hogy ATP-versenyeken ehhez hozzá kell szokni, de nem Slamen:)

79.
  • hero
  • 2009.08.15. 19:27
 
 
   

Azért a 2 sport közel sem ugyanaz. Nem mind1, h első vagy második helyen, de a lényeg h továbbjut, ahol esetleg egy gyengébb ellenféllel játszhat. De ez még fociban is nagyon ritka. Federer viszont kiesett. Elhiszem h lehet Nadal vagy Murray fóbiája de ez még nem azt jelenti hogy megfutamodik és inkább kiejti magát...

81.
  • hero
  • 2009.08.15. 20:10
 
 
   

Ezt nem teljesen értem hogy függ össze a 2. Szted az történik h Federer felmegy a páylára ilyen gondolatokkal h ezt a meccset el kell buknom, mert murray vár rám? Ezt egyszerűen nem gondolhatod komolyan. Ha ennyire jól tudod ajánlom az online fogadást. Ezzel a meccsel sokat kaszálhattál volna.

82.
  • iCreator
  • 2009.08.15. 20:24
 
 
   

Viva, te komolyan elhiszed magadnak, hogy Fed felmegy a pályára, simán hozza a 2. szettet, majd simán elmegy 5:1-re és ott dönt úgy, hogy "akkor én most innét elbukom, mert Murray vár rám". Akkor miért nem bukta el egyből a 2. szettet is. Vagy miért húzott el 5:1-re a harmadikban, hogy onnét bukja. Kezdesz most már ijesztő hülyeségeket írni, és még el is hiszed magadnak. Fed a GS-eken eddig verte Murray-t. Konkréten tavaly lemosta az uso-en. A helyezt az, hogy Fed csúnyán elbohóckodta ezt a játékot, pedig már az első szettet is meg kellett volna nyernie, amikor egy igen könnyű break pontot nem csinált meg kb. 4:4-nél asszem. Azt még én is beütöttem volna. Ott ment el az első szett. Még a tie break-ben is vissza jöhetett volna egálra 5:6-nál, amikor Tsonga elcsúszott, ő meg hálóba ütött egy könnyű fonákot. 50 féle képpen megnyerhette volna ezt a meccset, a végére meg összeesett a szervája is. Tsongának meg igen összeállt. Csalódott voltam, hogy így elszórakozta ezt a meccset. Tsongának ezzel a játékkal esélye sincs Murray ellen. Én Roddick - Murray döntőre tippelek.

85.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 21:52
 
 
   

te semmit nem építettél fel, hanem összeesküvés-elméleteket gyártasz amiikhez összehordasz mindez létező lomot. a végeredmény mindig ugyanaz. Federer egy hülye, Rafa meg Isten. ha kell: egyik nap azt írod hogy micsoda sértés a gondolat miszerint Potro megveri Rafát, másnap pedig azt, hogy ez így természetes, nincs min meglepődni.

nem írom le többet: Fed annyit mondott Madrid előtt, hogy ki tudja mi lesz idén, mivel még nem játszottak salakon. Az lett, hogy megverte Nadalt.

DE te gondold azt, hogy: Federer direkt elütötte az első játszmában a tenyerest break labdánál. 3 centire. Aztán elszínészkedte, hogy bosszantja (felugrott a levegőbe). Majd csinált egy 11:2-es sorozatot. Aztán eszébe jutott, hogy tulajdonképpen veszíteni utazott a feleségével és két kéthetes csecsemővel Montrealba. Ezért mérkőzés labdához sem akart jutni, nehogy beüsse. A rövidítésben pedig megzavarta, hogy 40 perccel azelőtt!!! a második szett elején ápolták Tsongát. Utána pedig beült az interjú szobába és össze-vissza hazudozott. Gondold ezt csak ne akarj róla meggyőzni.

Szerencs, hogy nem politika-blog a heyho, mert ott aztán lehet citálni őrült dolgokat.

86.
  • zajic
  • 2009.08.15. 21:57
 
 
   

Elore leszogezem, Fed rajongo vagyok es nem kedvelem RaFat. De elismerem, nagyszeru jatekos. De azt hiszem, ugyanaz a baj a RaFa szurkolokkal, mint Nadallal. Nincs bennuk tolerancia, Nadalnak is az ellenfel az egyben ellenseg is, nem pedig csak egy masik jatekos, akit le akar gyozni, de ha nem megy, akkor sem omlik ossze a vilag. Szerintem a jatek kozben gyuloli ellenfelet. Es a nad fanok ugyan ilyenek, nincs bennuk Federerrel szemben semmi tiszatelet az elert eredmenyekert, csak gyulolet es karorom.
Vesztett egy meccset, nem az elsot es nem az utolsot, ennyi az egesz.
Persze, ez csak az en velemnenyem, en igy gondolom, de nem veszem el a masiktol a jogot, hogy mas legyen a velemenyem. Hisz mindnyajan masok vagyunk, ki ilyen, ki olyan, es ez meg nem jelenti azt, hogy az egyik kulonb mint a masik, nem igaz VivaRafa???

89.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 22:42
 
 
   

Viva ne sértődj meg. szeretünk téged. sztem nem fanclubokra van szükség! azt élveznéd, hogy ugyanazt fújjátok? az elmúlt hetekben Rafa minden mozdulatét figyelemmel kísértük. Nagyon szokszor leírtam: azért mert drukkolok Fednek nem azt jelenti, hogy Rafát nem csípem. ez nem így működik. de ne próbálj arról meggyőzni, hogy Federer direkt veszített, ahogy mi sem írtul le soha, hogy Rafa nem is volt sérült stb. szurkolj Rafának, akár elvakultan, de az ne abban teljesednek ki, hogy Fedet gyalázod. mert minek? attól kinek lesz jobb?

90.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 22:55
 
 
   

egyszerűen nem értem miért kell Rafát állandóan Fedhez képest megítélni és fordítva. két óriási játékos, akik egymás nélkül is azok, akik. te azt írod nem hagynak élni a Fed fanok. pedig én nem láttam fikázó megjegyzésket tőlük a Nadal topicokban. ellenkezőleg: mindenki drukkolt Rafa visszatérésének. sztem ez a normális. hm?

94.
  • Doctorpete
  • 2009.08.16. 00:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 90.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.15. 22:55

Fuzzy, erről a US Open dologról beszéljünk még, miért is vagy állandó résztvevője! :-))
Mindenesetre én annyira várom már Baselt, nekem egy negyeddöntő jut élőben, ez lesz az első!
sajna napközben nem voltam, így nem tudtam hozzátenni a "vitához"

95.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.16. 00:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 94.
  • Doctorpete
  • 2009.08.16. 00:09

remélem, nem veszítjük el Vivát, hiányozna.
US Open: tavaly voltam és idén az RG döntőn. a story itt: http://www.heyholetsgo.hu/cikk/s...
idén sajtójeggyel megyek és terveim szerint az első hétvégétől onnan nyomom a heyhot. nagyon-nagyon várom!!!

96.
  • ihsv
  • 2009.08.16. 06:17
 
 
   

Sziasztok! Aki azt hiszi, hogy bárki, valaki, nem, hogy egy profi szándékosan kap ki 5:1-ről, annak semmi köze a sporthoz, a pszichológiához, annak nagyon-nagyon messzire elment a józan esze.
Ekkora baromságot összehordani valami hihetetlen. Sokszor meglepődtem már egy-két ember, de főleg a Nadal hívők elképesztő demagógiáin, de ez mindent visz.
EZT TI KOMOLYAN GONDOLJÁTOK?! Ha igen, akkor sürgősen vizsgáltassátok ki magatokat!
Federer mindig is hajlamos volt az efféle teljesítményekre. Láttam egy-két összeomlását, de ez mindent felül múlt. Ez annyira gáz volt, hogy ha ezt egy amatőr csinálta volna még annak is gáz lett volna.
Na nem azért gáz mert 5:1-ről kapott ki, hanem ahogy és amilyen játékkal kapott ki. Szeretem F-t, de ez már bosszantóan szégyenteljes volt. Azért ennyire nem lehet egy meccsen babázni, ennyire nem mehet el a szervája, se egy értelmes tenyeres, se egy értelmes fonák. Ennyire nem bizonytalanodhat el a világ első. Azt mégis. Ez nagyon nagy égés volt. Égni senki sem szeret. Hm... Oda adta a meccset... Ti hülyék vagytok.

97.
  • dina49
  • 2009.08.16. 09:37
 
 
   

Viva, nem megsértődni kell, hanem objektívnek kell lenni és nem elfogultnak. Én egy Fed Fan vagyok, de elismerem, ha Federer rosszul játszik és azt is, ha Nadal jól játszik! Nincs azon semmi meglepő, ami Montrealban történt! Egyértelmű, hogy Nadal sokkal óvatosabb, mint azelőtt volt, mert az egy dolog, hogy 1x lesérülök, aztán bevállalom a további teniszemet. De ha már többször lesérülök, akkor már óvatosabb vagyok! Federer meg, valószínűleg kikapcsolt egy pillanatra, aztán meg már későn akart újraindítani! Talán! De ezt csak ő tudja!
Szóval úgy is lehetsz Nadal Fan, ha nem szereted agyon! Szerintem!

98.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.16. 14:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • ihsv
  • 2009.08.16. 06:17

egyetlen srác erőltette ezt a dolgot, tehát a hülyék vagytok kicsit túlzás és felesleges. meg minek is. http://www.heyholetsgo.hu/cikk/s...

99.
  • jooroland
  • 2009.08.17. 00:36
 
 
   

sajnálom hogy kikapott.....de sztem lassan abba kéne hagynia.....és a családjával kéne foglalkoznia de attól még szeretem a világ legjobb teniezpje volt.

100.
  • iCreator
  • 2009.08.17. 01:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 99.
  • jooroland
  • 2009.08.17. 00:36

Ha-ha, abba kéne hagynia, ez jó vicc. Úgy érted gyorsan, még mielőtt betöltené a 29-et és őszülni kezdene a haja? Hisz valahol ez az egyik legjobb éve. Háromból két GS, ebből az egyik az áhított RG, na meg egy fincsi Madrid. Hülye lenne abbahagyni. Még vár rá pár GS. Kivi vagyok ez évben is meg lesz e neki a small Slam. Ha nem sérülget le, akkor van még 4-5 éve.

101.
  • jooroland
  • 2009.08.17. 09:07
 
 
   

nem azt mondom hogy most szálljon ki a teniszből de sztem a csúcson kell abbahagyni.....ás mondjuk nem 3 hónap múlva amikor murray világleső lesz......

102.
  • ribizli
  • 2009.08.17. 11:15
 
 
   

Szia Fuzzy és hello lányok fiúk.nagyon rég olvaslak benneteket,de csak most írok.hihetetlen milyen viták vannak,egyébként bárhol,ahol összekeverednek a rafa és a fed fanok.sok oldalról lehet ezeket a mecseket nézni,de bántani valakit és hülyeségeket feltételezni ez baromság.én is néztem a meccset és megmondom őszintén már a második szettben mondtam a papimnak hogy fáradtnak tünik fed.nagyon régota fed fan vagyok,úgyhogy elnézést ha elfogult vagyok.lehet az is szerepet játszot,hogy nem volt ott a felesége és hát a szülés utáni első tornája vlt.biztosat csak ő tud,mindenesetre ő verte meg saját magát,megint.rafáról annyit,hogy lehet még nem kellett volna indulnia,kiváncsi vagyok mikor jön helyre.az a baj ,hogy szerintem a térde már sose lesz a régi,mert a nagy terheléstől szétment.lehet hogy nincs igazam csak vélemény.én is várom már a us opent és remélem messze van még azért a trónfosztás.

103.
  • iCreator
  • 2009.08.17. 15:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • jooroland
  • 2009.08.17. 09:07

Ez évben még nem lesz világelső Murray. De ha jövőre lesz is, akkor se fogja tartani sokáig. Fed-nek és Nadal-nak még lesz beleszólása. Ha jól tudom Sampras sem világelsőként vonult vissza, hanem miután megnyerte nem tom hányadik us open-t. Nem feltétlenül a világelsőség jelenti a csúcsot. Ezen még ráér gondolkodni. Ha Agassi leállt volna 29-30 évesen, fele ott se tartott volna, mint ahol végül befejezte. 35 évesen uso döntőt játszott, méghozzá nem mással, mint Fed-del. Egyszerűen még korai a visszavonulás gondolatával foglalkozni.

104.
  • fuzzydunlop
  • 2009.08.18. 01:07
 
 
   

megmondta Fed meddig fog játszani (2012) és elég makacs egy feje van:) amíg élvezi a játékot nyomni fogja. mert ezen a szinten bármit csinálni (kávét, zongorázni) sztem pótolhatatlan érzés. nyílván sosem éreztem csak pillanatokig, de így gondolom. ebből a nézőpontból tök lényegtelen, hogyan játszik Murray, vagy Potro. meg hát hol vannak ők még attól, amit pl Rafa letett az asztalra idén tavasszal? sehol.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések