Fuzzy Dunlop

2010. 03. 17. 06:26

Federer három mérkőzéslabdáról veszített

Marcos Baghdatis zsinórban hat elveszített mérkőzés után győzte le Roger Federert.

Marcos Baghdatis -

Sokáig minden a megszokott kotta szerint zajlott. Federer magabiztosan hozta adogató játékait és az első szett végén breakelte a ciprusit (5:7).

Ugyanebben a ritmusban haladt a második játszma is annyi kivétellel, hogy a világelső kizárólag adogatásaira épített. Az első szettet is negatív mérleggel zárta, vagyis többet hibázott, mint amennyi nyerőt ütött, de a másodikban már nem is próbálkozott semmivel, indiszponáltan és rengeteg hibával teniszezett. 5:4-es vezetés után így is két meccslabdához jutott, de elcsapta mindkettőt. A következő játékban a mérkőzés során először elveszítette adogatását és néhány perccel később már a döntő szettet kezdte (7:5).

Federer nem látszott különösebben zavartnak, 2:1 után elvette Baghdatis adogatását, de a ciprusi szíve ma is a helyén volt és újra visszajött a mérkőzésbe, sőt a rövidítésért adogatva újabb mérkőzéslabdát hárított. Pontosabban Federer elcsapta ezt is, az előzőekhez hasonlóan.

A rövidítésben egyetlen Federer hiba döntött Baghdatis javára (7:6).

A svájci a végére szétesett rendesen, 41 nyerő mellett 46 hibát vétett, így a nagyot küzdő ciprusi teljesen megérdemelten vitte a meccset.

Roger Federer -

Eredmények:

[27] M Baghdatis (CYP) d [1] R Federer (SUI) 57 75 76(4)
[4] A Murray (GBR) d M Russell (USA) 63 75
[6] R Soderling (SWE) d [28] F Lopez (ESP) 76(3) 64
[7] A Roddick (USA) d T de Bakker (NED) 63 64
[9] J Tsonga (FRA) d [24] A Montanes (ESP) 46 63 63
[18] T Robredo (ESP) d D Sela (ISR) 63 60
[22] J Melzer (AUT) d S Greul (GER) w/o (illness)
N Almagro (ESP) d J Blake (USA) 64 36 63

[2] C Wozniacki (DEN) d [16] N Petrova (RUS) 63 36 60
[4] E Dementieva (RUS) d [19] A Rezai (FRA) 63 63
[5] A Radwanska (POL) d [11] M Bartoli (FRA) 63 62
[6] J Jankovic (SRB) d [17] S Peer (ISR) 62 62
[8] S Stosur (AUS) d [12] V Zvonareva (RUS) 62 75
[28] M Martinez Sanchez (ESP) d [13] Y Wickmayer (BEL) 64 62
[18] J Zheng (CHN) d [WC] A Molik (AUS) 63 46 76(1)

Szeretném látni az összes kommentet (430) utolsó 100 hozzászólás

329.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 18:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 326.
  • Turin
  • 2010.03.18. 17:33

Szegény Te!

Ha már neked sem tetszik, akkor tényleg mély gödörben lehet a tenisz.

330.
  • normaluser
  • 2010.03.18. 18:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 329.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 18:07

:)))

331.
  • troy
  • 2010.03.18. 18:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 326.
  • Turin
  • 2010.03.18. 17:33

Szia Turin!
Ezt írod: a fenenagy kiegyenlítettség annak köszönhető, hogy a mezőny egyformán szar szintre süllyedt.

Azt szeretném kérdezni, hogy a sok sérülést egyenlő-e a színvonal süllyedésével, és ha igen, ez (mármint a sok lesérülés) szerinted azért van, mert a mostani generáció fizikálisan gyenge?

332.
  • troy
  • 2010.03.18. 18:12
 
 
   

sok sérülés t nélkül.

333.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 18:23
 
 
   

Tavaly még mindenki nagyon várta az évet, de tény: egyelőre nem az elvárások alapján alakul. Ennek nyilván egy sor oka van. Beszéljetek ezekről.

335.
  • Prest
  • 2010.03.18. 19:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 333.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 18:23

Na mindjárt nagy csönd lett :)

336.
  • troy
  • 2010.03.18. 19:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 333.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 18:23

Hát én erről próbáltam kérdezősködni, de az jött ki belőle, hogy szánalmas, siralmas, unalmas a tenisz és elkényelmesedett pancserok gyülekezete az egész banda.

337.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 20:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 336.
  • troy
  • 2010.03.18. 19:55

ezt nem fogadjuk el, jöhet a következő:)

338.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 283.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 12:57

Haliho... stimmel... itt utana tudsz nezni az idei dijaknak es hogy kik a szavazok...: http://www.atpworldtour.com/Fans...
Nem olvastam az osszes kommentet vegig mert eleg hosszuak... de emlekszik valaki hogy IW-ben valaha is csupa izgalmas es kielezett meccs lett volna? En 2001 ota minden evben itt dolgozom es nem nagyon emlekszem ilyenre... egyszeruen ez az elso 1000-es verseny az evben es nagyon sokan nem nagyon csinalnak versenyt elotte (kivetel termeszetesen az AO.) Isnert meg sokan lehuzzatok meg alibiteniszezonek hivjatok... a tavalyi evre o kapta a legtobbet fejlodott versenyzo cimet az ATP-nel, es ha kovettetek a sracot akkor valoban nagyon sokat fejlodott. Jobban mozog a palyan es mar nem csak a szervaibol el. Ugyanez igaz Karlovicra es Querrey-re is szerintem. Mindharman nagyon sokat fejlodtek... persze ha valakinek megvan az az adottsaga hogy ilyen magas es emiatt nem tud az ellenfele semmilyen ritmust felvenni mert minden szerva feluton pattan a szervavonal elott es aztan elszaguld a fogado feje folott... hat akkor hasznalja ki.

339.
  • Rafain
  • 2010.03.18. 20:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 338.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:15

Igazad van Isnerben. Szerintem jelenleg a top 5 kivételével már bárkit megverhet.

340.
  • Rafain
  • 2010.03.18. 20:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 327.
  • Turin
  • 2010.03.18. 17:36

Legalább annyira igazam van, mint az előttem szóló provokatőröknek úgy 10-15 óra magasságában. Az ő hozzászólásaikat is vizsgáld ilyen "semlegesen", mint az
enyéimet, és ki tudja, talán nem fogsz elítélni.

341.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:28
 
 
   

A masik meg... nezzetek meg az ATP pontokat... Rogernek most 11350 pontja van. 1000-es versenybol van egy evben 9, 500-asbol van 11 meg ott van a negy Slam 2000 pontert per darab. Raadasul a ranglista masodikja 3000 ponttal van az elso mogott. Roger ugy is elso hogy csak az 1000-eseken meg a Slameken jatszik (azok amugy is kotelezoek) de akkor sem kell megeroltetnie magat a tehetsegevel. Davydenko az egyetlen akinek tok tele szokott lenni a naptarja... aztan persze jonnek a serulesek... :(

342.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:32
 
 
   

...Pedig probaltunk rajta valtoztatni... nemreg valtoztatta meg az ATP a pontok es penzdijak kiosztasanat olymodon, hogy aranyaiban a verseny gyoztese tobb pontot es penzt kapjon mint a masodik illetve tobbi helyezett. A cel az volt hogy nagyobb motivacio legyen arra hogy versenyeket nyerjenek. Ebbol persze sajnos ugy nez ki az lett hogy meg jobban megnott a pontbeli kulonbseg azok kevesek kozott akik tudnak versenyeket nyerni illetve a mezony tobbi resze kozott... :(

343.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:37
 
 
   

Valaki itt azt irta korabban hogy nagy a nyomas az ATP-n hogy tobb legyen a verseny... Az ATP versenyek szama evek ota nem valtozott es nem is tervezik, mert az felhigitana a mezonyt. Igy is az a gond a legtobb 250-es versenyen hogy nincs nezo mert nincsenek nagy nevek a mezonyben. Meg az 500-as versenyek is kuzdenek ilyen problemakkal. Challengerbol van annyi, amennyit rendezni akarnak, de iden csokkent azoknak is a szama mert nincs rajuk penz... De persze tegye fel a kezet kozuletek az, aki volt kint a Romain vagy Budaorson az ATP Challengeren meccset nezni akkor, amikor meg harom darab volt beloluk Magyarorszagon... azota mar egy sincs.

344.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 20:46
 
 
   

Q. How tough is it, Roger, after coming off the back of the Australian Open and to be sick and regain that kind of edge straightaway? How demanding is that?
ROGER FEDERER: Well, I mean, I could be sitting here an hour earlier and saying how comfortably I won the match in straight sets not playing great, but moving forward. Always a very fine line. That’s not why I don’t like to now beat myself up too much after a loss like this.
It feels like something the Tsonga match last year in Cincinnati, you know, what happened after that. I played great. Or was it in Toronto and I won Cincinnati. So it’s just like one of those matches that just happens, you know. You play good most of the time, and then you just don’t play so well when you really have to. The match almost looked like I wasn’t playing all that great, and then I could have still won the match. That was one of those matches that happens, and it’s a pity because I wasn’t terrible, you know, so…

345.
  • agimano
  • 2010.03.18. 20:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 343.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:37

nem az a nyomas, hogy tobb torna legyen, hanem, hogy kevesebb, mert a jatekosok is azt akarjak es most latszik is, hogy a jatekosok nem is birjak a sok tornat, szerintem itt senki sem irta, hogy tobb verseny legyen

346.
  • agimano
  • 2010.03.18. 20:57
 
 
   

amugy, latom meg mindig ott tartotok, hogy milyen szar a szinvonal ezen a tornan es iden ugy egyaltalan, szerintem lesze ez meg jobb is, nem kell aggodni, meg a teniszt temetni, szerintem is az a bajotok, nagyreszt, hogy kiesett Roger es sok a felesleges szabadidotok elmelkedni:))

347.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 343.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:37

Én feltettem a kezem. 2001-ben itt volt Berdych, meg Delfino. Kb 5 méterről lehetett látni olyan szintű teniszt, amit itthon soha. De a lelátón több volt a hazai teniszező, mint a néző.

348.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 343.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:37

Én feltettem a kezem. 2001-ben itt volt Berdych, meg Delfino. Kb 5 méterről lehetett látni olyan szintű teniszt, amit itthon soha. De a lelátón több volt a hazai teniszező, mint a néző.

349.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 324.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 16:19

Már beszéltem ilyen emberrel. De e személyeskedést hagyjuk ki.
Arról beszéltünk,miért a sok sérülés...pedig évek óta nem változik a
versenynaptár,lásdd fent a szakembertől.
Tehát miért sok a sérülés?

350.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 345.
  • agimano
  • 2010.03.18. 20:54

Mmmgen... ezzel probalkoztak par evvel ezelott, amikor eltunt Hamburgbol a verseny es Shanghai kapott egyet... na akkor el akartak sullyeszteni a Monte Carloban rendezett ezrest is... Valaki joval feljebb irta hogy egyre tobb a verseny de en is ugy gondolom ahogy Te.. :)

351.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 349.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:03

Mire gondolsz a sok serulessel Viktor?... Bocs, nem akarok visszalapozgatni... :)

352.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 346.
  • agimano
  • 2010.03.18. 20:57

Legalább te ne kezdd ezt,hogy az a bajunk,mert kiesett:)
Mondtam,szar volt megérdemelte a kiesést. Nem az első volt,meg lesz ilyen
még.
A másik szerintem nem sok torna az élmenőknek.
Nézdd meg 18-21 torna egy évben.
az mondjuk:):)ha mindent nyersz kb.90 meccs.
De ilyen nincs,vagy csak kevés volt.
Ez eddzésen kívül kb.napi 3 óra munka:)
Nem kevés lóvéért.

353.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 351.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:09

Azt mondtuk ketten,hogy mostanában több a sérülés,mint egy nemzedékkel előbb..
Erre írtam ,mert gyengébbek a maiak.
Sokkal könnyebb életben nöttek fel,küzdés nem sok.
A fájdalom küszöb is kisebb.Ezért van a sok visszalépés.

354.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 349.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:03

A versenynaptár nem változik, csak a legjobbak számára KÖTELEZŐEN előírt versenyek léptek be a képbe. Amúgy ajánlom elolvasásra az előző generációból való Agassi önéletrajzát. Nem csak a sorozatos sérülések tekintetében, de mondjuk érdemes megfigyelni, hogy mennyi GS-t hagy ki és mennyivel kevesebbet utazik olyan "egzotikus" helyekre, amelyek 10-12 órás repülő utat igényelnek. Mondjuk 1 elvesztett meccsért, aztán irány a világ másik vége. Ebből ma rengeteg kötelező.
Ja meg kihagyom a salakszezont, csak a saját földrészemen indulok versenyeken, ilyenek. Emellett annyit és ott edzel ahol és amennyit akarsz, legtöbbször belefér az idődbe, mert te szabod meg. Na ez az ami ma nincs.

355.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 352.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:11

Szerintem a nem keves love es a keves munka azert itt relativ... Teniszbol az elso 20 mondjuk gazdag (de ok sem a penzdijakbol, inkabb a szerzodeseikbol) az elso 100 jol meg tud elni belole es az elso 300 valahogy meg tud elni belole. A tobbi folyamatosan csak tolja bele a penzt. Az osszesen 100 ember a vilagon (200 a csajokkal egyutt.) Ezek a sracok nagyreszt az iskolakat sem fejeztek be mert olyan suru a mezony hogy annyira koran kell kezdeni es annyira intenziv a dolog. Persze nem sajnaltatni akarom oket mert ok valasztottak ezt, csak nem ilyen fekete-feher szerintem. Ha nem jatszanak, nincs zseton sem... ehhez allando edzes kell. Megerkezel, edzel, kikapsz, masnap utazol a kovetkezo helyszinre, edzel stb stb... az 52 hetbol 20-25 hetet. Aztan ha leserulsz vege a mesenek... 33-34 evesen meg plane vege. Es aztan mihez kezdenek azon a par szerencsesen kivul, akinek volt akkora neve es nepszerusege hogy megalapozta a jovojet is... En nem irigylem oket oszinten szolva.

356.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 353.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:16

En a masik oldalrol neznem a dolgot... Nem a maiak puhanyabbak hanem a verseny kielezettebb ma. Tobb a jatekos, sikerre, elismeresre, penzre ehesebbek... nagyon suru a mezony szerintem.

357.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 355.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:22

Persze,igaz elnézést a többiektől,de én csak a menőkről beszéltem,mert
ők nyomják a cirkuszt. A többiek szenvedését nem látjuk.
De mindig csak az élsport fizetett jól.

358.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 354.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:16

Na ez igaz teljesen...csak ők választották és tudták mire vállalkoznak.
Aki nem bírja ne csinálja.
Én se irigylem őket...bár lehet,hogy megpróbálnám:)

359.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 354.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:16

Vissza Andrehoz,kedvencem volt,de a sérülésein kívül ő is tett maga ellen sok mindent.

360.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 357.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:29

En inkabb azt gyanitom hogy "felosebbek" lettek a jatekosok... Sokan mar a serules elso kisebb jelere is megallnak. Regen meg megvolt a "virtus" hogy fellabbal is befejezzenek egy meccset... Most ha valami gaz van es sansztalannak latjak, akkor feladjak. Van, aki nem is serult, csak hirtelen "lesantul" (erre most nem mondanek peldat de ha neztetek a tevet itt is volt ilyen) a bukott szett es break utan. Mindenezetre senki sem akarja kockaztatni hogy "ferfi modra" befejezi a meccset es esetleg meg sulyosabb lesz addigra az allapota es aztan hetekre-honapokra le kell majd allnia... Tulfeszitett a dolog nagyon.

361.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 357.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:29

Bocs, megint nem akarok kötözködni. Sértés szándéka km-re tőlem. Szóval ez PROFI sport, nem CSAK élsport. Az élsport nem fizet jól, hanem veled fizettetik meg jól. És még örülhetsz is neki ha akarsz. A teniszezőket nem te fizeted, ha nem akarod. Ha sokan nem akarják őket nézni, akkor felkopik az álluk. Úgyhogy annyit keresnek, amennyit a megtermeltből kiharcolnak. Nincs életjáradék a szegény megtört 30-40 éves, mindenhez hülye és lusta élsportolónak. Ha sajnálod tőlük, vagy irigykedsz rájuk az csak neked rossz.

362.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 361.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:36

Valami azert van... nem tudom pontosan a szabalyzatot, de tobbek kozott erre hoztak letre az ATP-t. Ha azt hiszem 100-ban voltal 10 even keresztul folyamatosan, nyugdijat kapsz az ATP-tol. Mondom, a szabalyzatot nem tudom pontosan de eleg szofisztikalt nyugdijrendszer van... a WTA-nal detto.

363.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 358.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:33

4-7 éves korig kezdik általában. A szülő választ. Meg persze a tehetség. És fogalmuk sincs, hogy a profi életmód mennyire lélekölő. Mire odaérnek, hogy választanának, már nehéz másra váltani.
A kihívásról annyit, hogy az utóbbi 20 évben százéves tenisz tradíciók roppantak meg(ausztrál, amerikai) a kiélezett versenynek köszönhetően. Argentínából meg tenisz szuperhatalom lett. Stb.

364.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 362.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:41

Bocs, úgy értem, hogy az én adómból nem kell egy egészséges, középkorú, jó kapcsolatokkal rendelkező személyt támogatnom.

365.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 364.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:46

:) stimmel... :)

366.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 21:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 343.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 20:37

én nagyon másképpen látom az ATP ténykedését. Talán nem az arabokhoz kellene vinni a tornákat, ahol senkit nem érdekel a tenisz, viszont nyilván sok a pénz. évek óta nincs rendes Masters, mert a játékosok lépni nem tudnak az év végén. most már az elején sem...

367.
  • Turin
  • 2010.03.18. 21:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 331.
  • troy
  • 2010.03.18. 18:11

Természetesen válaszolok, az, hogy nem írok néhány óráig, nem jelenti azt, hogy kerülöm a választ, csak hogy nem vagyok gépközelben.

Sztem is-is.

A pályákat direkt lassították évek alatt, hogy "látványosabb" legyen a tenisz. Ennek következménye a lassan egysíkúvá váló alapvonalon való rohangálás, röptejáték elvétve, egy-egy esetben, az is max. csodabogaraktól.
A játékosok már lassan nem is tudnak rendesen röptézni, mert annyira keveset van módjuk gyakorolni meccsszituban.

És valahol igen: másrészt valóban azért, mert a játékosok fizikálisan nincsenek annyira ott, illetve könnyebben elhasználódnak.

Ha Nadal fél évig hengerel, aztán fél évig a térdét ápolja, az Nadal gyengesége, hisz azért készül ki a térde, mert nem pihenteti: a salakszezonban, 2 hónap alatt akar minden egyes lehetséges pontot besöpörni, ráadásul a győzelmeiben nagyban szerepet játszik, hogy "szétfutja" az ellenfelet. Ha nem tud takarékosabban játszani, arról ő tehet.
Ha Djokovic fél óra után szuszog, az az ő gyengesége, és tök mindegy, hogy asztmás-e, vagy sem, SENKIT nem érdekel, engem nézőt legalábbis a legkevésbé, ott a meccsen nem tud játszani úgy, ahogy kéne.
Az, hogy Delpo úgy üti a tenyerest, hogy a csuklóját szétcseszi, az ő gyengesége.
Ez együttesen a mezőny gyengesége. Sérülékenyek.

Még egyszer hangsúlyozom, ennek nem elhanyagolható része a felületek lassítása, de hisz előtte meg azon ment a sírás, hogy olyan gyors lesz a játék, hogy nincs benne élvezet. Most ez van.

Ettől függetlenül 2000-2007-ig nem volt kevesebb torna, nem kellett kevesebbet játszani. Mastersek, kistornák nagyjából ugyanilyen arányban voltak meg.

368.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 366.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 21:49

Es mi lenne szerinted a celravezeto, jo megoldas?

369.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 21:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 346.
  • agimano
  • 2010.03.18. 20:57

szerintem senki sem temet semmit, de tény, hogy az idén gyakorlatilag nem volt nagy meccs. persze Blake-Potrón becsináltam kint és voltak jó meccsek, de nagyok nem akadtak. az AO előtt semmi, azóta semmi és a nagy durranás ott is elmaradt. ha Rafa 100-as, akkor a Murray meccs az lett volna, de kb, ennyi.

370.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 361.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:36

Mint fentebb írtam nem irigylem őket..távol áll tőlem.
Hála az égnek azt csinálom amit szeretek.

371.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 21:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 368.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:52

pl. nem dubajban szopatni a játékosokat és éves szinten kétszer megkerülni velük a földet. kötelező tornák számának csökkentése, kevesebb kemény pályás verseny és így tovább.

372.
  • Turin
  • 2010.03.18. 21:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 346.
  • agimano
  • 2010.03.18. 20:57

Részemről ennek semmi köze Roger kieséséhez. 2007-ben is kiesett az első meccsén Canas ellen, meg a második meccsén Canas ellen Miamiban, mégis, mindkét tornát végignéztem, és élveztem is, mert színvonalas, jó találkozók voltak rajta.
Máig emlékszem, a Nole - Canas döntőre Miamiban, illetve arra, hogy mennyire csodáltam akkor a fiatal Nole játékát, amit ma már csak nyomokban tudok felfedezni. Pedig még mindig igen fiatal.

eleve, engem sem az hoz már lázba, hogy Federer megnyer-e egy Masterst, vagy sem. Tisztában vagyok azzal, hogy ahol az ő karrierje tart, egy Masters már nem téma.
Egyszerűen jó meccseket akarok látni, és sajnos most csak néhány olyan játékost látok a mezőnyben, aki ezt nekem produkálni tudbná. Roger tudná pl., de kiesett. Baghda meg, azt hittem, szintén tudná, erre kikap a mezőny egyik legunalamsabb iparosától, közvetlenül Roger kiverése után.

373.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 21:58
 
 
   

azt pedig nem gondolom, hogy fizikailag gyengébbek lennének, mint az előző, vagy bármelyik generáció. valszeg csak egy rossz negyedévünk van.

374.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 364.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 21:46

Pedig a mi országunkban van ilyen nyugdijtörvény,hogy középkorú egészséges embereket
támogatunk az adónkból. de ez OFF.bocs.

375.
  • Turin
  • 2010.03.18. 22:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 355.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:22

Első 100 jól meg tud élni? Mondjuk azt, hogy Mo. átlag lakosságához viszonyítva fényesen, a Föld átlagához viszonyítva meg hihetetlenül gazdagok.

376.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 372.
  • Turin
  • 2010.03.18. 21:57

Nole a legnagyobb csalódás. nem az eredményei miatt, hanem mert egyáltalán nem élvezi a játékoz csak melózik. de ezt látom most Murrayn is és sokszor Del Potrón is. igazán ez zavar.

377.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 373.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 21:58

Vagy Shinjukunak van igaza és félősebbek lettek.

378.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 374.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:59

Off: na annak is lelkes híve vagyok, gondolhatod.

380.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 376.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:00

Na ez a helyes kifejezés: dolgoznak.....és mi nem szeretünk munkásokat nézni!

381.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 368.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 21:52

dobtam mailt. bocs, hogy csak most, de nem olvasok minden kommentet csak most láttam, hogy többször is írtál.

382.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 375.
  • Turin
  • 2010.03.18. 22:00

Annyira azért nem globális még a tenisz, hogy az elmaradott országok fizetéseihez hasonlítsd a keresetüket sztem. Ezen kívül egy profinak szánt játékos "bekerülési költsége" vetekszik a technikai "sportokéval", és igen nagy kockázatot rejt. Szóval a pénz nem a levegőből jön, legyen az akármennyi is.

383.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 371.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 21:57

Dubai nem kotelezo verseny... Az nevez aki akar... Raadasul "fellepti dijat" is fizetnek... 3-400 ezer dollarert egy kis meleg nem olyan veszes. :)

384.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 380.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:04

hát nem. ezért írtam tavaly sokszor, hogy szükség van Rafára. mert bárki bármit mond az ő játéka sokkal több annál, amikor jól játszik. ott van benne az ihlet. Djoker is tudta ugyanezt, de mikor láttad igazán jól játszani, úgy hogy élvezte is? két éve....

385.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 383.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:08

hát ez az. fellépti díj. ha jól tudom régen ez is tilos volt!

386.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 384.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:09

Már nem emlékszem,nálam kiesett a "kedvencek" közül.

387.
  • Turin
  • 2010.03.18. 22:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 382.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:06

Magyarország, mint elmaradott ország? (Végül is... :) )
Bocs, de egy GS torna főtáblájáért alapban több pénzt kapnak, mint az én fél éves fizum.

388.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 387.
  • Turin
  • 2010.03.18. 22:13

Japánban a te munkakörödért többet fizetnek egy hónapra, mint a féléves pénzed. Ezen kívül normál esetben otthon laksz és egy fizetésedhez mért rezsit fizetsz, nem egy méregdrága (mondjuk) párizsi apartmant, meg az edződ szállását utazásokat egyéb nem itthoni költségeket. És már fenn vagy a főtáblán, ami maximum wild card-dal egyszerű, különben komoly szívás.

389.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 388.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:21

A főtábla GS-n nem kicsi oda ranglista is jó ,nem?

390.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 385.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:09

Más nem válaszolt erre, ezért írom: sztem hivatalosan most sincs "fellépti díj". Csak éppen komoly bevétel kiesést jelent egy nagy név visszalépése.

391.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:25
 
 
   

A legjobb 100 felfér kb.....

392.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 389.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:23

Igen. Jelenleg közel 2000 profi közül kell nagyjából 120-ban lenned. Ha a munkámban lenne objektív mérési rendszer és abban ilyen jó lennék, akkor asszem én is megérdemelném a sokszoros lóvét.

393.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:27
 
 
   

Sport2 tenisz:)

394.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:28
 
 
   

Mondjuk nem tudom, hogy megnéznétek-e a tv-ben :)

395.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 375.
  • Turin
  • 2010.03.18. 22:00

Ezzel el lehet jatszogatni... :) 100. jelenleg a ferfi vilagranglistan Wayne Odesnik. Iden eddig 59.378 dolcsit keresett. iden 5 versenyen volt: Brisbane, Melbourne, San Jose, Memphis, Delray Beach. Repulojegyek (sajat es edzo): nagyjabol 10.000 dollar. A szalloda ingyen van. Hogy az edzonek mennyit fizet azt nem tudom, de nem hiszem hogy Canas olyan bazi olcso lenne... Marad talan havi 10.000 dolcsi. Az evi 100.000 ha egesz evben ilyen eredmenyei vannak... de november-decemberben nincs verseny egyaltalan ugye.... Evi 100-at mondjuk egy foiskolai tanar keres amerikaban, ahol o lakik... de mondjuk hogy jol megel. :)

396.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 392.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:27

Off. vannak országok ahol mérik a jó teljesítmény,sőt meg is fizetik.:)
Itt meg az elismerés zsebbe...de az is csak kis réteg.

397.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 353.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 21:16

szerintem ez hulyeseg, hogy a mai teniszezok nem eleg kemenyek, es az is, hogy nem sok a torna. Mar a maximum eloirt szamu torna is sok szerintem, ha jol tudom Fed el sem megy az osszesre, most a MC-t fogja kihagyni az ezresek kozul es abban sem vagyok biztos, hogy tavaly volt 250-es tornan, de lehet, hogy tevedek, talan Rafa sem volt, csak 2 500-ason (jol tudom, hogy egy 250-es is kotelezo lenne?) Ha valaki meg a Davis kupaban is jatszik, az meg durvabb, foleg, annak, aki nyer is a vegen, Rafa tavaly evvegen kemeny 1 napot tudott pihenni. Szerintem ez nem normalis es nem is lehet birni. En reszemrol ugy gondolom, hogy Fednek igaza van abban, hogy nem megy el mindenhova, en Rafa helyeben sem tennem, foleg, ha nem a penz motivalja es nem is a vilagranglistan az elso hely, engem kevesbe erdekelne, hogy masodik, harmadik vagy negyedik vagyok, ha mondjuk 3 GS-t es mondjuk 3 1000-es tornat tudnek nyerni. Mondjuk Rafa mindig azt is mondja, hogy neki szuksege van a versenyzesre ahhoz, hogy jol jatszon. Igazabol IW-tol Wimbledonig eleg suru a naptar, szinte mindenhova el kell menni.

Amugy ezt most tenyleg minden rossz indulat nelkul mondom, de tudom, hogy felre fogjatok erteni, de en nem vagyok benne biztos, hogy Federer tenyleg beteg volt, persze lehet, hogy az volt, de en siman el tudom kepzelni, hogy nem akart elmenni Dubaiba, mert ugy ertekelte, hogy inkabb pihen es/vagy edz es ezt egy betegsegre hivatkozva konnyebb megtenni, mint minden indok nelkul. Es szerintem igaza is volt, ha igy tett, en egyaltalan nem neheztelnek ra, ha tenyleg igy lenne.

Kozben eszembe jutott, hogy a hallei 250-es tornatol lepett vissza, mert nagyon orult a RG gyozelemnek:)

398.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 385.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:09

Most is tilos ;)

399.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 390.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:24

úgy értem régen kurvára büntettek érte. emlékszem ilyenre nagyon halványan.

400.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:34
 
 
   

Mindjart megnezem a kotelezo tornakat a szabalykonyvben... :)

401.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 397.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:31

Azt mondta : fáradt:) vagy fáradtan örült...

402.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 397.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:31

sztem ezen senki nem sértődik meg. a felvezetőben is írtam, hogy persze elhisszük neki... de nem Fed a lényeg, mert ő már megengedheti magának, hogy ésszel tervezzen. tulajdonkéépen azt csinál amit akar. az a kérdés, hogy a 20 éves arcoknak mit kell taposnia. nem sajnálom őket, mert megfizetik őket minden percért csak ettől még nem lesz élvezetesebb nézni őket.

403.
  • normaluser
  • 2010.03.18. 22:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 367.
  • Turin
  • 2010.03.18. 21:51

Pedig jobb lett volna, ha pár óra után nem reagálsz!

"Ha Nadal fél évig hengerel, aztán fél évig a térdét ápolja, az Nadal gyengesége"
"Ha Djokovic fél óra után szuszog, az az ő gyengesége, és tök mindegy, hogy asztmás-e, vagy sem, SENKIT nem érdekel, engem nézőt legalábbis a legkevésbé, ott a meccsen nem tud játszani úgy, ahogy kéne. "
"Az, hogy Delpo úgy üti a tenyerest, hogy a csuklóját szétcseszi, az ő gyengesége."
"Ez együttesen a mezőny gyengesége. Sérülékenyek. "

Ha a világ legjobb 10 teniszezője közül, mondjuk 4-5 konstansan nem százas az szerinted a mezőny gyengesége és egyéni gyengeségek.
Amikor ez normális emberek számára pont a mezőny és a versenynaptár erősségét jelenti.
Két dolgot tehetsz, ha ez téged ennyire zavar, hogy szarrá szidod profikat, megpróbálom a stílusodban előadni.
1, Ütőt ragasz és Te majd kemény leszel.
2, Nem nézel teniszt.
Több tisztelet.

Nadal nem fél évig hengerelt, hanem évekig hengerelt, az utolsó időszakban volt a legdominánsabb.

Nole asztmás? Mi az hogy senkit nem érdekel? Ha asztmásan versenyez és így második a ranglistán, akkor még több tisztelet érdemel, hozzáteszem nálunk.

Delpo úgy ütötte a tenyerest, hogy a csuklóját "SZÉTCSESZTE". Murray kivételével mindenkit "szétcseszett" az USO series alatt, USO-t nyert és a döntőben Federert csapta le a pályáról. Ha már csak ennyit tud felmutatni életében, akkor is világklasszis, bár kétlem, hogy 10 évig lesz sérült.

Komolyan Turin igaza van 1-2 Rafás hangnak, hogy vérlázító vagy. Tegnap még engem is megtaláltál, pedig Federer szurkoló lennél, állítólag. Kicsit lehet vissza kéne venni vagy megadni a tiszteletet a sportolóknak. Én konkrétan leszarom, h ugyanaz a kedvencünk. Másoknál Rafa, Nole vagy Delpo az első, tiszteletben KELL tartani.

404.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:38
 
 
   

D. Commitment
The commitment for the commitment players is, the singles event of all ATP World Tour Masters 1000 tournaments for which he is accepted, the Barclays ATP World Tour Finals (if qualified as a direct acceptance or designated as the alternate) and four (4) ATP World Tour 500 tournaments, one (1) of which must be held following the US Open. For commitment and ranking purposes, the Monte Carlo Masters 1000 will be included in the minimum requirements for the 500 category. 2010 Davis Cup points may be counted as one (1) of four (4) in the ATP World Tour 500 category rankings, however, it shall not count towards the commitment requirement of a commitment player.

405.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:38
 
 
   

A "commitment player" az ATP ranglista elso 30 helyezettje.

406.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 22:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 397.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:31

Spec. én azt gondoltam, nem akar elmenni,de nem sértődöm.
Most látva alkatát lehet,hogy még is...

407.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 403.
  • normaluser
  • 2010.03.18. 22:38

Izéé... Nem köllene piszkálni Optimus Prime-ot, mert mindjárt rendet tesz. Kapsz olyan ötös komment kombót erre a kötözködésre, hogy arról koldulsz. :)

408.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 399.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 22:33

Sajnos nem megfoghato nagyon a dolog mert igazabol semmi koze nem kell hogy legyen a versenynek... :) Meg aztan sok rafazas is van belole amikor a "fizetett" sztar felmarkolja a zset es kikap az elso kanyarban... A WC-ket sem szabad penzert arulni... (khmm khmm)

409.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:47
 
 
   

azert irtam, hogy van aki ugy gondolja majd, hogy gonoszkodom, mert voltak itt mar vitak azon, hogy kinek mikor mije faj(t).
Amugy, amikor meglattam Fedet en is gondoltam, hogy lehet, hogy a betegsege miatt fogyott le, de lattam rola kepeket utolag, amikor Afrikaban jotekonykodott es az meg a tudopanaszok elott volt es mar ugyanilyen vekony volt.

410.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:48
 
 
   

1.16 Promotional Fees A. Except as expressly permitted in subsection B below, a player shall not accept money
or anything of value that is given from any source, directly or indirectly, to influence or assure his competing in any ATP World Tour tournament, or ATP Challenger Tour tour- naments, other than prize money unless authorized by the ATP.
B. ATP World Tour 500, ATP World Tour 250 tournaments and the ARAG ATP World Tour Team Championship have the option to offer fees for promotional services. No other ATP World Tour or ATP Challenger Tour tournament owner, operator, sponsor or agent is permitted to offer, give or pay money or anything of value, nor shall the tournament permit any other person or entity to offer, give or pay money or anything of value to a player, directly or indirectly, to influence or assure a player's competing in a tourna- ment, other than prize money, unless authorized to do so by the ATP.

411.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 403.
  • normaluser
  • 2010.03.18. 22:38

hat, ha most a facebookon lennenk, benyomnam a like gombot:))

412.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:50
 
 
   

Itt a gumiszabaly a B pontban... Egyszeruen "promotional activity"-nek hivod es odaadod neki a zset...

413.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 410.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:48

Ezt nem egy kezdő ügyvéd írta. A másik se kezdő aki segít kijátszani.

414.
  • hunchback
  • 2010.03.18. 22:56
 
 
   

Vagy csak én nem olvastam elég alaposan. :))) Jó ez a promotional activity. Ez eddig így nem volt meg nekem. :)

415.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 404.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 22:38

4 db 500-as torna kotelezo? es ez mit akar jelenteni: For commitment and ranking purposes, the Monte Carlo Masters 1000 will be included in the minimum requirements for the 500 category? ha valaki nem teljesiti a negy 500-as tornat ezt annak szamitjak at neki, vagy ez mi?

tavaly meg mashogy volt, nem? mintha 2 500-as lett volna kotelezo es egy 250-es az ezres es a GS tornak mellett.

Fed gondolom 1 darab 500-as tornara fog elmenni, megpedig Baselba, Rafa pedig Barcelonaba (en nem tennem, de ugy is elmegy) aztan esetleg ellatogat Tokyoba Shanghai elott, de a negy sehogy sem fog osszejonni.

416.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 415.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:57

Azt jelenti hogy ha valaki elmegy Monte Carloba azzal letudott egyet a 4db 500-asbol is. Nem emlekszem tavalyra de a gepemben valahol megvan meg a tavalyi szabalykonyv. Orvosival ki lehe bujni aloluk de penzbuntetes jar erte (az orvosiert is)... hogy kikeruljek a penzbuntetest, az az opciojuk megvan hogy elutaznak a helyszinre es a helyi ATP dokival vizsgaltatjak meg magukat, tovabba Promotional Activity-t (autogram osztas stb) vallalnak a helyszinen.

417.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 415.
  • agimano
  • 2010.03.18. 22:57

Utananeztem... 2008-ban meg csak 2 db International Series Gold kellett (a mai 500-asok) de azokat elore kijeloltek a versenyzoknek. Most ok valaszthatnak de 4 kell...

418.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:18
 
 
   

... de ez nem is veletlen. Az ATP a jatekosok es a versenyszervezok kozos szervezete... Gondolom az 500-as versenyek tulajdonosai nyavogtak hogy a kutya sem megy jatszani hozzajuk es nincsenek nezok.

419.
  • agimano
  • 2010.03.18. 23:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 417.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:16

es 2009-ben?:)

420.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 419.
  • agimano
  • 2010.03.18. 23:18

Azt a szabalykonyvet valahova elkevertem... :)

421.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 23:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 416.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:05

óriási.

422.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:22
 
 
   

Megtalaltam.... :) tavaly mar ugyanez volt... az uj arculattal es rendszerezessel jott az uj szabaly is...

423.
  • agimano
  • 2010.03.18. 23:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 422.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:22

oke, koszi, akkor rosszul emlekeztem. Hat az biztos, hogy a top jatekosok kozul nem mindenki teljesitette ezt az elvarast. A Davis kupaval hogyan lehet 500-as tornat helyettesiteni, mert nekem az sem teljesen tiszta.

424.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.18. 23:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 403.
  • normaluser
  • 2010.03.18. 22:38

Ljubo menő:)

425.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 23:41
 
 
   

Vissza:) "Térjünk vissza a tiebreakre, hogy érzed, rossz TB-t játszottál? Mert [Marcos] néhány nagy szervát ütött a TB végén. Volt néhány olyan pont, aminél úgy érezted, hogy…

Nem kellett volna egyáltalán TB-ben lennem. Szóval akkor minek elemezzem? Én így elemzem a játékomat."

426.
  • Turin
  • 2010.03.18. 23:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 403.
  • normaluser
  • 2010.03.18. 22:38

Baromira nem arról beszélsz, amiről én, de tudod mit, rohadt fáradt vagyok már válaszolni, meg annyira nem is izgat az egész. Szal ennyi.

427.
  • shinjuku
  • 2010.03.18. 23:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 423.
  • agimano
  • 2010.03.18. 23:25

Az nem a "commitment" miatt van hanem a ranglistapontokba szamit bele. A ranglistapontjaikat is ugy kapjak hogy bizonyos szamu kisebb versenyt is beleszamitanak... De a ranglistapontok szamitasaba a DC szereplest is beleveszik... nem egyszeru a dolog. Evekkel ezelott nagyon szimpla volt meg a szabalykonyv ebbol a szempontbol, aztan evrol-evre bonyolultabb lett a kotelessegek rendszere, hogy a versenyeknek megfelelo "mennyisegu" neves jatekost tudjanak "szallitani" :)

428.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.19. 00:26
 
 
   
429.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.19. 00:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 425.
  • Viktor61
  • 2010.03.18. 23:41

bírom, amikor arrogáns, de már egy órával azelőtt szépen aludnom kellett volna, mert már vége volt gyakorlatilag. vagy pont úgy nem:)

430.
  • Viktor61
  • 2010.03.19. 00:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 429.
  • fuzzydunlop
  • 2010.03.19. 00:29

Én is:)

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések