2013. 09. 07. 01:42

Déja vu és szuper szombat

Victoria Azarenka rendelkezik az egyik leghatékonyabb fogadójátékkal a mezőnyben. Hihetetlen, hogy Ivanovic, Hantuchova és Flavia Pennetta órákon keresztül csak elvétve voltak képesek hozni az adogatásaikat. Viszont amilyen jól játszott fogadóként, annyira gyenge volt adogatóként ezen a tornán. Pennetta ellen pedig néha egyenesen katasztrofálisan szervált.

Nem csoda hát, ha az elődöntő tizennyolc géméből tizenhárom brék volt. Egyébként sem volt magas színvonalú meccs. Pennetta és Azarenka is többet hibázott, mint amennyi nyerőt ütött (az olasznál némileg jobb volt az arány). Az első szett még nagyon szoros volt, 5:4-nél láthattuk a legszebb pontokat. Pennetta a szettlabdáknál volt a legbátrabb és a legjobb. Két tenyeres nyerővel, egy fonák egyenes bombával, és Azarenka hibákkal kb. fél tucat szettlabdát hárított, de Vika végül nagy nehezen kiszerválta a szettet.

Azarenka US open 2013 -

A másodikban Vika némileg magabiztosabb lett, és gyorsan előnybe került a csak néha megvillanó Pennettával szemben, aki megint csak a szett(- és meccs)labdáknál játszott úgy, amivel győzhetett volna. Az meg semmire sem elég.

Meg fog ismétlődni a tavalyi döntő, Serena Williams ugyanis sima két szettben verte Na Lit. A kínai azok közé tartozik, akik képesek felvenni Serena gyilkos ritmusát. Ha Serena üt két erőset egymás után, sokan azonnal lerövidülnek, és akkor ott vége is van a pontnak. Li viszont képes Serena tempójában is hosszan játszani.

Ma mindez mit sem ért, mert egy ideig annyit hibázott, hogy az is kérdéses volt, hogy nyer-e egyáltalán játékot. A második szettben egy szép szerva-röpte ponttal megszakította Serena 24 gémes nyerési sorozatát sőt, a pontatlanná váló amerikait brékelni is tudta.

Serena gyorsan összeszedte magát, azonnal visszajött, nyert négy játékot zsinórban, és 5:2-nél Linek már a meccsben maradásért kellett adogatnia. A meccs legszínvonalasabb és legizgalmasabb játékában a kínai legalább 5-6 meccslabdát hárított, óriásit küzdve maradt játékban. Serena aztán nem könnyen ugyan, de kiszerválta a meccset.

Serena US Open 2013 -

A döntőben Vikának sokkal jobban kell adogatnia, ha esélyt akar magának, az eddig mutatott teljesítménye édeskevés, arra nem számíthat, hogy Serenát is ugyanolyan könnyen brékelgeti majd, mint korábbi ellenfeleit. Vika mellett szólhat, hogy idén három meccsből kettőt megnyert Serena ellen, legutóbb Cincinnatiben is győzött, bár ezeken a kisebb tornákon Serena tizedannyira sem motivált, mint itt. Továbbra is tartom, hogy a sima meccsek ellenére Serena nem játszik olyan jól, mint tavaly. Akkor csúcsformában jutott el a döntőig, ahol aztán le is romlott rendesen. Lehet, hogy idén a döntőre tartogatja legjobb formáját. Lehet, hogy Vika is.

Női elődöntők:

Victoria Azarenka [2] – Flavia Pennetta 6:4 6:2

Serena Williams [1] – Na Li [5] 6:0 6:3

Férfi elődöntők:

Rafael Nadal [2] – Richard Gasquet [8]
Ha a francia élete teniszét hozza, talán lehet esélye. Egyébként nem. Rafa annyira jó, hogy jóformán megállíthatatlannak tűnik.

Novak Djokovic [1] – Stanislas Wawrinka [9]
Itt nem annyira egyértelmű a helyzet. AO-n az év legjobb meccsét játszották, és Djoko csak egy hajszállal nyert, Waw pedig simán verte Berdychet és Murrayt is. Balszerencséjére valószínűleg Djokovic sem hülye, és nagyon fel fog készülni a svájci ellen.

Szeretném látni az összes kommentet (432) utolsó 100 hozzászólás

333.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 00:57
 
 
   

Djoko bedurrant, ehhh

334.
  • neooen
  • 2013.09.10. 00:57
 
 
   

Amúgy Djokonak mi gondja van azzal, hogy "undorítóan", folyamatosan Nadal fonákját püfölje?! Nem látja, hogy ezt játszva több esélye van?! Mikor elkezdi jobbra balra futtatni, mozgatni, abba sokkal többször belehibázik. Most ne futtassa, nyomja azt a fonákot.

335.
  • Turin
  • 2013.09.10. 00:58
 
 
   

Ez most 2.0, Nadal meg ziccerből hibázik.

336.
  • neooen
  • 2013.09.10. 00:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 334.
  • neooen
  • 2013.09.10. 00:57

...abba sokkal többször belehibázik *ma.

337.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 00:59
 
 
   

Ez a meccs nem lesz Rafának.

338.
  • Turin
  • 2013.09.10. 00:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 334.
  • neooen
  • 2013.09.10. 00:57

Igen, úgy érzem, ha azt nyüstölné, akkor most felpuhítaná, azon keresztül meg az egész játékát.

339.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 00:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 337.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 00:59

Messze a vége még

340.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 339.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 00:59

Bőven messze.

341.
  • Alkaline
  • 2013.09.10. 01:06
 
 
   

sajnos nincs erő most Rafa játékában. Lehet igazuk lesz azoknak akik azt mondták rossz volt a forma időzítés. Már Gasquet ellen sem volt az igazi, most még gyengébbek az ütései

342.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:09
 
 
   

Djokovic döbbenet teniszt tol most

343.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 342.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:09

De fontos lehet, hogy ilyen tenisz mellett is hozta Nadal.

344.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:13
 
 
   

Rafa nagyot mentett most

345.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 343.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:13

Igen, innen még bőven ki-ki ez a szett. Őszintén szólva nem látom Rafa hogyan nyeri meg ezt a meccset Nole segítsége nélkül

346.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:14
 
 
   

Én amúgy Djokó berobbanását egyértelműen a feljavult védekezőjátékában látom. Nem lehet neki nyerőt ütni amikor elkapja a fonalat. Legalábbis bombázással nem, kell egy kicsit variálni is, hogy kizökkenjen.

347.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:15
 
 
   

Rafának szinte nincs szervája, folyamatosan másodikat kell ütnie.

348.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 345.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:14

Nem azt írtam tegnap (vagy tegnapelőtt), hogy a szerben múlik a meccs javarészt? Ha ő jól játszik, akkor a keménypályás játéka üti Nadalét és kész.

349.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 348.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:17

Hát azért Rafa első szettes játéka még most is rendben lenne, de már azt se képes hozni a spanyol, míg Nole feljavult. Ez a játék most ami megy, ez a 2011es állapotot tükrözi

350.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:20
 
 
   

Na végre, bejött 3 első is.

351.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 243.
  • Opisthocoelicaudia
  • 2013.09.09. 19:39

Steffi Graf konkrétan egy merénylő késének köszönheti a GS-győzelmei nem kevés hányadát. Könnyű volt úgy meghatározónak lenni. Navratilova más tészta, ám azzal érvelni, hogy ő nem a fizikai erejével dominált, amikor a valóságban az edzőpartnerei férfiak voltak és belül ő is, nos, szerintem az ilyen érvelés nem kissé sánta. :)

352.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 349.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:19

2011-ben én a játék képe alapján nem tudtam elképzelni, hogy azt Nadal megnyerheti. Most azért bőven. :)

353.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 349.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:19

Sztem Djoko ellen az ő első szettes játékát hozni tőle extra.

354.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:21
 
 
   

Rafa kezdi összeszedni magát, de a visszabreakhez nem szabad belehibázgatnia majd a támadó tenyókba. Félek, hogy megteszi majd, szokása.

355.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 351.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:20

?? Ne máá, ehhez késő van

356.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 351.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:20

Kit érdekel most a női tenisz?

357.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 352.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:21

De nem Rafa miatt, hanem Nole miatt :)

358.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 250.
  • jowaldner
  • 2013.09.09. 20:06

Márpedig Serenának pont a nővére miatt nincs az eddiginél is több trófeája.

359.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 353.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:21

Ha nem lett volna ez a keménypályás sorozata és játéka Rafa-nak én is ezt mondtam volna

360.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:24
 
 
   

Most kicsit leült Nole, valahogy át kell vészelnie még 1-2 adogatójátékot.

361.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:25
 
 
   

Most is hibázgat Nole

362.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 348.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:17

Ez nem igaz. Rafának volt már olyan keménypályás játéka, ami ellen ez a Djoko is kevés lenne. Ma nem az a Rafa van a pályán, ezért van hátrányban, de még így is megnyerheti.

363.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 274.
  • Rafain
  • 2013.09.09. 23:33

Jól látod.

364.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:27
 
 
   

30-30-nél Rafa elcsapja kerettel. Most ő nem tud BP-hoz jutni az Istenért sem.

365.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 362.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:26

Ez a Djoko igen. De az ő legjobb keménypályása üti Rafa legjobb keménypályását. Viszont amit a harmadik szett elején művelt, arra sztem a legjobb Rafának sem lett volna válasza.

366.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 278.
  • Turin
  • 2013.09.09. 23:37

Azóta már igen.

367.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:29
 
 
   

Rafa visszajött

368.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 355.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:22

Az igazsághoz sosincs késő.

369.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 366.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:28

Ember, azt sem tudom, mire válaszolsz, ne csináld már ezt most!

370.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:30
 
 
   

Úgy tűnik egyelőre túlvészelte Djokó túrbó rohamait. Viszont az gáz, hogy Nolénak több mint 2-szer annyi tenyeres nyerője van. Pedig Rafa tenyója jobb alapvetően. Csak hát alig tudja használni, állandóan fonákot kell ütnie.

371.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 356.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:23

Most olvasom vissza az esti kommenteket. Az első szettet elaludtam, a másodikra felébredtem, néztem is, egyből bukta Rafa. Most inkább mást csinálok, hátha segítek neki. :)

372.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 01:31
 
 
   

NA Djoko most megtorpant. Ezt muszáj kihasználni.

373.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 370.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:30

Djoko most extrákat ront. :D
Nadal DF, ha előbb nem üti ki Djoko a ziccert, most 30-30 lenne.

374.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:32
 
 
   

Ha ezt a szettet vinné Rafa akkor óriási lépést tenne agyőzelem felé, mert a legjobb Djokovics rohamain túlvannak jelenleg. És ilyen Djokó ellen vinni a szettet nem akármi.

375.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 369.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:30

Nem nehéz visszanézni, de ha nincs rá most időd, akkor ne is válaszolj, ráérsz utána is foglalkozni ezzel, nem szalad el a téma.

376.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 365.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:27

Egyszerű játék ez. Ha Rafa megfelelő hosszúsággal játszik, pariban van bármilyen Djókóval, ha lerövidül akkor Djokó kinyírja. Ez megy évek óta.

377.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 376.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:34

Nem ilyen egyszerű, mert ezt úgy adod elő, mintha minden meccsük (a keménypályásak is) Rafa játékán múlna. De ez, mindketten tudjuk, nem igaz. Djokovic az agresszor.

378.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:39
 
 
   

Hogy a faszba adja vissza Nole ezeket a lóbaszó tenyereseket???

379.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:43
 
 
   

Mit küzd Rafa megint!!

380.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:48
 
 
   

Az első kulcsgame amit Rafa nyer. Végre. Ezeken múlik a meccs, eddig Djokó hozta őket.

381.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:48
 
 
   

Azt hiszem ez a szett dönt a meccsről is

382.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 377.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:36

Én csak annyit mondok, hogy 2011-vel ellentétben Rafának már van receptje Djokó ellen. Nem holtbiztos recept, de arra elég, hogy beleszólása van a dolgokhoz.

383.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 381.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:48

Sztem meg pont nem. Breakelgetik egymást oda-vissza. Ettől még lehet 4 szettes, csak sztem nem ezen a szetten fog múlni.

384.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:50
 
 
   

Djokovics 1:2-ről se adná magát könnyen...

385.
  • Turin
  • 2013.09.10. 01:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 382.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 01:49

Receptje már van, de keménypályán recepttel is szüksége van Djoko hibájára.

Parádés pont volt ez, jajj!

386.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:52
 
 
   

Nole önmagát veri meg

387.
  • titti
  • 2013.09.10. 01:54
 
 
   

Yippí! :)

388.
  • Alkaline
  • 2013.09.10. 01:54
 
 
   

yeeeeeessss

389.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 01:58
 
 
   

Nincs nagyobb kűzdő Rafael Nadalnál az egész sportvilágot nézve. Ilyen Djokovic ellen is behúzza a szettet, pfff

390.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 02:01
 
 
   

Bazzmeg milyen tenisz! :DD Kezdenek bemelegedni

391.
  • neooen
  • 2013.09.10. 02:03
 
 
   

Kövezzetek meg, de szerintem kicsit bután játszik Djoko. Rengeteg helyzetben engedi Rafa tenyeresét játékba hozni. Lehet szelektív a memóriám, de a nagy sorozatában (2011) sok olyan emlékem van, hogy mindenhonnan puhítja a fonákját. Ma jóval kevesebbszer teszi ezt.

Innen nem lesz már visszaút. Agyonnyert játszmát adott le.

392.
  • Turin
  • 2013.09.10. 02:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 391.
  • neooen
  • 2013.09.10. 02:03

Ezen filózok én is. Lehet. Kicsit úgy érzem, arra bazíroz, hogy Nadal fáradni fog, de ez rossz gondolat, sztem.

393.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 392.
  • Turin
  • 2013.09.10. 02:05

Ahhoz AO-döntőnyi hosszúság kell.

394.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:09
 
 
   

Nocsak, egy break! Vajon mire lesz elég?

395.
  • Alkaline
  • 2013.09.10. 02:09
 
 
   

ez a necc megint mi?? hihetetlen, hogy Djokónak minden meccsen jön ilyen a nehéz szitukban

396.
  • neooen
  • 2013.09.10. 02:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 392.
  • Turin
  • 2013.09.10. 02:05

Nagyon feltöltötte az a játszma Rafát, innen már fél lábon is. Lehet szólni kellene Djokonak, hogy jöhet a B terv, ez nem fárad ki :D.

397.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 02:10
 
 
   

Eldőlni látszik

398.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:13
 
 
   

Alakul...

399.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 02:14
 
 
   

Most úgy tűnik felőrölte Djokót Rafa, ahogyan mindenki mást szokott.

400.
  • neooen
  • 2013.09.10. 02:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 399.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 02:14

Nem kötekedek, de a 3. játszmában Djoko saját magát őrölte fel :)

401.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:23
 
 
   

4:1? Innen már talán meglehet.

402.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 02:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 400.
  • neooen
  • 2013.09.10. 02:17

Mindenki más ellen behúzta volna Djokó. Nem volt véletlen. Nem lehetett tovább tartani azt az űrteniszt. Miután elkerülte a duplabreaket Rafa, elkezdtem bizakodni.

403.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:28
 
 
   

Na, most már visszamegyek a tévé elé, innen nem lehet ezt elbukni. :)

404.
  • Elessar
  • 2013.09.10. 02:28
 
 
   

Grat Rafanak! Embertelen mennyire megérdemelte

405.
  • neooen
  • 2013.09.10. 02:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 402.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 02:24

Egy jobb Djoko behúzza Nadal ellen is. Ezzel nem kisebbítem Nadal érdemeit, de ütött egy pár hibát Novak, amit semmi sem indokolt.

Nagy grat Rafának, eszméletlen, talán megismételhetetlen salak és kemény pályás szezont tolt.

406.
  • marias.attila
  • 2013.09.10. 02:35
 
 
   

á, ennyi ki nem kényszerített hibával nem lehet : /

407.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 02:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 405.
  • neooen
  • 2013.09.10. 02:32

Nem vagyok benne biztos. Szerintem jó volt Djokó. Ebben az agresszióban benne vannak a hibák is. Ha meg visszavett volna akkor Rafa leüti.

408.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:54
 
 
   

Serena után Rafa is révbe ért! Akárcsak tavasszal Párizsban, most is a két kedvencem győzött. Ismét helyreállt a világ rendje! :)))

409.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 408.
  • titti
  • 2013.09.10. 02:54

Ketten együtt immár 30 egyéni GS-győzelemnél járnak, s mindkettőjüknek megvan az esélye, hogy ebben a mutatóban a valaha élt legeredményesebbé váljanak. Korszakos zsenik!

410.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:37
 
 
   

Ismerek legalább egy arcot itt, aki szép, hosszú előadást tudna kerekíteni a blöffösökről és a szerencséről, ha más nyert volna. De nem más nyert, tehát a győztes bombaformában levő hősön gázolt át, egyetlen meglepetés eredmény sem született, a borítás pedig követhettelenül gyors volt. És természetesen Đ sem magát verte, ahogy senki sem az idei USO-n.

BTW Nadal személyében meglehet az első olyan versenyző, aki tulajdonképpen egy GS-sel lehet rekorder.

411.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 410.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:37

„a győztes CSUPA bombaformában levő hősön”
sry

412.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 407.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 02:50

Đ kizárólag akkor nyerhetett volna, ha Nadal nem sérült. Ahogy bárki más is csak akkor nyerhetett volna. Mondjuk ki őszintén, ne szarozzunk, hiszen a nem sérült Nadal verhetetlen.

413.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 412.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:40

Elnézést, nem látok ki a náthából, írok mindenfélét, de értitek. :)

414.
  • djokovicfan19
  • 2013.09.10. 05:57
 
 
   

Grat Rafanak,megerdemelte!Djokovicnak meg gratulalok h mar a 4.dontojet bukta a Usen!egyebkent ilyen jatekkal semilyen Rafart nem lehet verni!!!van egy olyan erzesem h Nolenak Nadal fobiaja kezd lenni azert nem myeri meg a sima pontokat elene.na mind1 nyert a jobb!valamit surgosen ki kell talalni Djokoviceknal!!ja es grat az ev vegi vilagelsoseghez Rafanak. grat a Finalhoz Nole

415.
  • titti
  • 2013.09.10. 10:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 410.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:37

Speciel én nem értem, legalábbis azt a részt nem, amelyikben nem a szemellenzős Nadal-fanokat cinkeled. Mi az, hogy egy GS-sel lehet rekorder? Ez akkor lenne igaz, ha 13 helyett már 17 lenne a tarsolyban, akkor egy GS-mel valóban rekordot írna Nadal. A négy GS-torna egyikén már írt egy valódi rekordot, Párizsban annyiszor győzőtt, mint GS-tornán még soha senki más. Ám ha erre célzol, akkor a "gyakorlatilag" jelző sánta, mivel azon kívül még van két Wimbledon, két US Open és egy AO dicsősége is Nadalnak, vagyis a szerinted egy tornából élő spanyolnak az onnan szerzett 8 GS-elsőség mellett még van 5 "egyéb", ami egy híján annyi, mint amennyi Djokovicsnak összesen van. A sportoló fejlődését bizonyítja a mostani keménypályás sorozata is, úgyhogy ahogy az elején kezdtem, nem értem, amit írsz.

416.
  • idoaranyos
  • 2013.09.10. 11:24
 
 
   

Az év eleji tippemben nem volt benne, hogy Rafa ilyen keménypályás teljestményt nyújt. Grat neki elvitte az évet.

417.
  • Wheeler
  • 2013.09.10. 11:43
 
 
   

Ez már rég nem a 2.0.
Hova tűnt az a kurva nagy "ego"?
Mi volt ez a sok ostoba hiba, amiből a turkáló ilyen jól meg tudott élni???

418.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 11:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 417.
  • Wheeler
  • 2013.09.10. 11:43

A 3. szettben 2.0 volt, de kevésnek bizonyult.

419.
  • Rafafan
  • 2013.09.10. 12:00
 
 
   

Nekem ez a meccs egy kicsit hasonlított a tavalyi Fed-Djoko wimbledoni elődöntőhöz. Ott is a 3. szett volt a kulcs, Djokonak BP-ja volt 4-4-nél, majd rögtön elbukta a szerváját és utána harangoztak neki, mint most Rafa ellen. A 4. szett már csak formalitás volt mindkét meccsen.

420.
  • djokovicfan19
  • 2013.09.10. 12:02
 
 
   

ahogy vesszem eszre Djokovic egyre jobban esikvissza arra a szintre ahol volt 2011elott sajnos.Rafa meg szinte minden tornat megnyert amin indult!Djokonak lehet nem artana egy edzovaltas.

421.
  • idoaranyos
  • 2013.09.10. 12:05
 
 
   

Fordítsuk komolyra. :)
Semmit nem láttam a meccsből, és nem ezen a gépen fogom megnézni. Ettől függetlenül van véleményem, hogyne volna, nem a meccsről, hanem Nole játékáról.

Nos, nem gondolom, hogy a 2.0-ás részleggel volna a gond. Amikor Nole igazán ott van, koncentrált, összeállt játékot játszik, amolyan nagy, fontos pontos játékot, akkor máig közel foghatatlan. De senki, a csúcs Fed, vagy bárki más, senki nem játszik egy meccset se végig a csúcsteniszével.

A problémák ott bújkálnak, amikor csak folydogál a mérkőzés. Nekem 2012 tavaszán tűnt fel, hogy Djokó a közepes meccseit is felesleges szenvedések árán csinálja meg. Top 30-as, top50-es ellenfelek ellen is elő kellett venni a jobb játékát, nem csak úgy poénból, hanem mert szarul állt. Ez megy neki, máig nagyon nehéz vele, de a top periódusok közel sem feledtetik azt a részt, hogy a azokon kívül könnyen bármikor/elveszti a vonalat/gémet/szervát.

(Idén jobb szervával indult, de mára lecsúszott.)

Hogy Rafát megveri az most messze van, felesleges azzal törődni. Második-harmadik lépés. De valaki majd megveri. Ez az egy, ami biztos. Hacsak nem doppingol csodaturmixxal, ami soha nem derül ki, de szerintem még akkor is, mindig mindenki kikap egyszer. és többször.

Hogy konkrét legyek, Nolénak olyat kéne változtatni a játékán, olyasmivel kéne bővíteni a repertoárt, amivel újra több olcsó pontot szerezhet, labdamenetet gyorsabban lezárhat, a szerva, az előny megvédése, játékbanmaradás megoldása céljából. (Nem Rafa ellen, ezt hagyjuk).

Szóval, hogy tényleg konkrét legyek, az olyan játszmákat, mint a Waw elleni harmadik, be kell húzni. Idő, energia, mentális erő, és szett/meccsvereség függ ezen.
Ehhez kell valamilyen játékváltoztatás. Szerintem nem mentális erő, ésatöbbi ésatöbbi, a játékán kell változtatni.

Visszatérve a Topszintre: simán egyszerűen, amolyan feledhető szettet mostanság alig nyert Rafa, Murray ellen. Mint az Auszi harmadik, vagy RG második. Az ilyen szettek nélkül (feltehetően) a tegnapi második-harmadik szetteleji, RG negyedik szett végi-ötödik szett eleji tombolások könnyen kivédekezhetőek. Még egyszer, nem Rafa ellen kell elkezdeni, és még nem is Waw ellen.

422.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 12:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 412.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 05:40

Ezt ne velem beszéld meg, hanem a szakértőkkel a világban, akik más meccset láttak mint te. Rafa 4 szettben verte keménypályán az utolsó 7 hard GS-en döntős Djokót, nekem több most nem kell.

423.
  • erisen
  • 2013.09.10. 12:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 421.
  • idoaranyos
  • 2013.09.10. 12:05

Djoko a 3.set közepén baszta el a döntőt. 3 breaklabdája volt ha jól emlékszem, elszarta mindet. Aztán utána Nadal breakelte őt,és vitte a settet. Nagyon sok UF-et ütött,gyengén röptézett, és a ziccereket is elrontotta (főleg a meccs 2.felében).
Viszont pozitív hogy viszonylag sok nyerőt is ütött és nagy tempóban kezdte a meccset szép tiszta támadó ütésekkel. És szokásosan jól is védekezett.
Ezekre építhet a jövőben.
A régi szervája sehol nincs. Volt egy periódus mikor nem is volt 1.szervája Djokonak. Mindezek ellenére ha a 3.set végén nem balfaszkodik,akkor a meccs is meglehetett volna neki.

424.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 13:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 422.
  • Rafain
  • 2013.09.10. 12:26

A világverő formában levő világelső 4 szettben összesen 13 játékot nyert meg, tehát kettőre elegendőt, ebből három szettben összesen hetet. Az utolsót egy megalázó 6:1-gyel zárta, de nyilván, ha te és a szakértők a világon úgy láttátok, hogy ez egy utolsó csepp vérig zajló, döbbenetesen nagy izgalmakat hozó küzdelem volt, akkor ki vagyok én, hogy azt mondjam Đ hozta a US idei átlagát az önmegverésben?

425.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 13:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 415.
  • titti
  • 2013.09.10. 10:36

Ilyen döbbenetesen magas színvonalú US-t életemben nem láttam, így megegyeztünk? Kár, hogy nem Ferrer jutott a döntőbe, az lett volna az igazi vérre menő küzdelem, még talán két óráig is eltartott volna.

426.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 13:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 415.
  • titti
  • 2013.09.10. 10:36

Egyébként ne félj, egy pillanatig sem tartottam attól, hogy megérted, amit írok. Úgynevezett vicc volt (félig komoly vicc, de vicc), ám igazad van, vegyük komolyan.

427.
  • idoaranyos
  • 2013.09.10. 13:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 423.
  • erisen
  • 2013.09.10. 12:52

Mostanában volt néhány ilyen meccse amikor majdnem, és rengeteg olyan is, amikor majdnem kikapott, kemény lett a pite stb.

Többet közülük csak azért nem veszített el, mert fizikálisan kikészítette az ellenfelét, és mert voltak# olyan periódusai, amikor akárhogyan játszik az ellenfele, 10-ből 5-6 pontot mindenképpen elvisz.

Mondom, szerintem nem az az első lépés, hogy ilyen formában, mint ő volt, majd döntőben megveri az élete keménypályás teniszét játszó Rafát, hanem hogy 4-be megoldja az élete egyik meccsét játszó Wawot, vagy megnyerje a negyedik szett tájbrékét DelPo ellen, vagy előtte még auszin Waw ellen, vagy - ott veszített - IW-n döntő szett 3-0-ról kiszerválja DelPot. Persze ezek se sikerülhetnének mindig, akármennyire felkészült, mert a másik se hülyeségből áll ott, hanem mert k jó játékos, aki k jó formában van, de könnyebb feladat, mint a tegnapi Rafa.

Miért szerinted, ha hozza a bréket és kiszerválja a harmadik szettet, akkor onnan ezzel a hektikus, bizonytalan formával sétagalopp?

Valahogyan el kell érnie, hogy több könnyű pontot tudjon szerezni. Nem elég a játékban maradás, és a szakadékról visszajövetel, ami k sok energiába kerül, hanem szimplán gyűjtögetni a pontokat, akkor is, amikor éppen 75%-os.

Ez most hányadik első szett, amit az utóbbi egy évben nagy meccsen könnyedén elbukott, mert amíg nincs felpörögve, addig nem képes sorozatban labdameneteket nyerni?

Szép dolog, hogy ekkorát tud dobbantani, de nem mindegy, hogy 1-0-ról pörgeti fel, vagy 0-1-ről, vagy 1-2-ről.

Sánghájban meccslabdák sokaságát kellett hárítania, Londonban (talán) szettlabda Fednél, Ausziban 0-1 után volt 0-40-es gém amiből visszajött, meg eleve Andy a tájjal kb behozhatatlan előnyre tehetett volna szert. Ezeket a meccseket végül mind Đ nyerte, és felőlem nyerhetné a GS döntőket 0-6,0-6,0-5 0-40 után, csak nem fog összejönni.

#mert eddig mindig voltak, ha nem vigyáz, de nem tesz bele még, akkor majd meglátjuk meddig, pl Murray ellen Wimbibe nem is voltak.

428.
  • idoaranyos
  • 2013.09.10. 14:16
 
 
   

A helyébe kitalálnék valami álsérülést, és tennék a Pekingi tornára, meg plusz egy hét világelsőségre, a keleti piacnak elég legyen Sángháj, az is csak finoman, mondjuk egy korai vereséggel a'la tavaly Párizs, és nekiállnék dolgozni a támadójátékomon.

429.
  • Pici
  • 2013.09.10. 15:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 425.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 13:18

És lőn új poszt!

430.
  • Pici
  • 2013.09.10. 15:46
 
 
   
431.
  • titti
  • 2013.09.10. 19:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 426.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 13:23

A felét értettem is! ;-)

432.
  • titti
  • 2013.09.10. 19:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 426.
  • pushalias
  • 2013.09.10. 13:23

A "pillanatig sem" részt megint nem értem, az inkább valamilyen rafa-tartalmú nicknek kellene szóljon. No de sebaj. Nálam a tévé azt mutatta, hogy Djokovics azért szorongatta Nadalt rendesen, csak nem olyan időintervallumban, ami a spanyolt a jelenlegi formájában kizökkentette, elbizonytalanította, elfárasztotta volna. Speciel az az 54 ütéses téma nem volt gyenge. Ausztráliban ennél kétszer többet harcoltak, ezek szerint akkor az is egy primitív torna volt. Wilanderrel értek egyet abban, hogy Nadal folyamatosan többet és többet tud erről a játékról, lehet, hogy sosem lesz olyan elegáns, mint Federer (akinek biztos ugyanígy voltak könyebb és nehezebb tornái) ám a kitartásával és a szorgalmával mégis ugyanúgy példakép, rajongás tárgya lehet. Hogy aztán ezt egyesek mennyire képesek tárgyilagosan művelni, az már más kérdés, abban szerencsére nem vagyok úgy képben, mint te, mert az ilyenek miatt ritkán vagyok ezen az oldalon. Most is csak bejöttem egy kicsit örülni, hátha valaki velem együtt mosolyog, mert az jó, ha több emberből árad a pozitív kisugárzás, vagy miafranc.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések