krumplicukor

2012. 07. 04. 22:33

Derült égbolt

Jó ötlet volt ez a zab. A fű kopásállóságát növelendő a szervezők a füvet zabbal keverték össze, aminek az eredményeképpen ugyan az alapvonal nem lett kevésbé föld a második hét végére, viszont a pálya gyorsabb lett, a labdák alacsonyabbra pattanak, szóval fű úgy viselkedik, mintha fű lenne.

Novak Djokovic, Roger Federer, Andy Murray, David Ferrer, Jo-Wilfried Tsonga, Florian Mayer, Mikhail Juzsnyíj, Philipp Kolschreiber.

Az utolsó nyolc, versenyben maradt teniszező, és ha nem tudod, melyik torna zajlik épp, akkor sem okoz gondot megmondani, hogy füves tornáról van szó.

pehk w 2012 -

Milyen másik borításon lehetne Mayer, Juzsnyíj és Kohlschreiber is a negyeddöntő résztvevője?

A két németről régóta tudjuk, hogy nagyon jó füves teniszezők, kiruccanásuk a nyolcba nem váratlan és hihetetlen esemény. Még akkor sem, ha Philippnek harmincharmadik próbálkozásra sikerült ilyen messzire eljutnia GS-en, Florian pedig 2002 után jutott el újra a negyeddöntőig, tíz évvel ezelőtt is Wimbledonban tette ugyanezt.

Két játékos is lett tehát, aki teljesíteni tudta a rendkívül szigorú német olimpiai kvalifikációs feltételeket (top 24, vagy top 48 és GS negyeddöntő), sajnos Mayer már a torna előtt lemondta az olimpiai szereplést, pedig még párosban is nagy eséllyel indulhatnának.

Be kell vallanom, hogy a Kohlschreiber-Tsonga mérkőzésen Philippet szerettem volna győztesként látni, a gyönyörűséges, könnyed tenisze mindig emlékezetet arra, hogyan is kellene ezen a borításon játszani, az idei halle-i tornán pedig végképp a szívembe zártam, amikor tizenkétezer német szurkolt ellene, címvédőként, a Tommy Haasszal játszott mérkőzésén. Nehezen dolgozta fel, de nagyon próbálta magát tartani.

Persze, Jo-Wilfried Tsonga is tud egy-két dolgot a füvespályás teniszről. Tavaly elődöntőbe jutott itt, az emlékezetes, 0-2-ről megfordított meccsen, Roger Federert verte a negyeddöntőben, és bár a torna elején nem úgy tűnt, mint aki meg tudja ismételni a tavalyi formáját, a Philipp elleni mérkőzés végefelé már nem lehetett nem észrevenni, hogy ez már ugyanaz a szerva, ugyanaz a tenyeres, ugyanaz az erő és elszántság. És innentől kezdve bármire esélye van. Amikor azt írom, hogy bármire, akkor tényleg bármire.

tsonga w pehk -

Akire az a feladat hárul, hogy megállítsa a francia menetelését, nem más, mint a hazaiak reménysége, Andy Murray. Andy azok közé a játékosok közé tartozik, akiktől a szakemberek évek óta várják a füves áttörést, azon egyszerű oknál fogva, hogy természetes adottságai alapján a fűnek kellene a legjobb borításának lennie. De Andy brit, aminek a jelentőségét nem szabad alábecsülnünk, és rögtön érthetővé válik, miért nem játszott mindeddig döntőt Wimbledonban. A szakértők igazságát ugyanakkor alátámasztja az, hogy az elődöntőig az elmúlt négy évben mindig eljutott, a legkiegyensúlyozottabb GS-e Wimbledon. Kár lenne tagadni, hogy nagy esélyt kapott most, az elmúlt négy meccsüket megnyerte Tsonga ellen.

murray w ferru -

Meg kellett küzdenie Andynek ezért az újabb elődöntőért, David Ferrer ugyan kakukktojásnak tűnik a felsorolt nyolc ember között, de  Wimbledon előtt megnyerte karrierje első füves tornáját 's-Hertogenboschben, és itt is meggyőzően haladt előre, Dustin Brownon,  Kenny de Schepperen, Andy Roddickon és Juan Martin Del Potrón keresztül. Van, akinek idő és tapasztalat kell ahhoz, hogy megtanulja, hogyan kell ezen a borításon játszani.

ferrer w 2012 -

A mérkőzés meglepetést nem kínált, őrült alapvonalcsata, kifárasztás, láb és láb, David gyengébb szervája, Murray helyenkénti támadásai és hálójátéka. Ez utóbbi kettő volt, ami végül négy szettben, közte két rövidítéssel, Murray javára döntötte el a meccset.

Roger Federert nem kell bemutatni senkinek sem, ha füves pályás versenyről van szó, a svájci a világelsőségért és a hetedik wimbledoni címéért küzd ezen a tornán. A küzd kellően jól leírja Fed eddigi meccseit, két nagyon könnyed bevezető mérkőzés után, az idei tornán eddigi egyetlen fedett pályás meccsén 0-2-ről fordított Julien Benneteau ellen, hogy aztán az öt szettes meccs, a két nap pihenő és fogvacogtató hideg a Xavier Malisse elleni mérkőzésen kihozza a meglévő hátproblémáját, és kérdésessé tegye azt is, egyáltalán a nyolcig eljut-e.

fed w misa -

Eljutott, és köszönhetően a mai orvostudománynak, a szerdai negyeddöntőre nyoma sem maradt a sérülésnek, sem a szerváin, sem a fogadásain, sem a mozgásán nem látszott. Misa az eddigi csodálatos 0-13-as eredményét 0-14-re hozta fel ezen a mérkőzésen, egy 6-1 6-2 6-2-ős meccsről sok minden okosat nem lehet írni, azon kívül, hogy Fed lábmunkája talán ezen a meccsen volt a legjobb eddig a tornán. Mint ahogy Fed mondta a meccs után: "Valahogy fekszik nekem Mikhail játéka."

A színvonal növekedés az elődöntőbeli ellenfelet tekintve viszont nem kérdés, Novak Djokovic majdnem olyan simán vetett véget Florian Mayer tornájának, mint Fed Misáénak. Jó, ne legyünk igazságtalanok Floriannal szemben, némileg több ellenállást tudott felmutatni, mint Misa, fura, nehezen kiszámítható játéka és a tény, hogy Novak három, behúzott tető alatt játszott meccs után teniszezett újra a szabad ég alatt, döcögősebbé tették Novaknak a meccs elejét, többet hibázott, mint szokott. Utána viszont újra előjött a stabil, eszméletlenül jól védekező Djokó, innentől kezdve Florian csak a szépségtapaszért játszhatott. 

novak w mayer -

Novak esetében a füvet tartották nagyon sokáig a leggyengébb borításának, ami igaz is volt, hosszú éveken át, viszont az is kétségtelen, hogy már tavaly is, a nagy menetelés során, talán Wimbledon második hetében játszotta a leghatékonyabb és legszebb teniszét, és idén is jóval magabiztosabban, gördülékenyebben mozog itt Wimbledonban, mint bármikor is a salakszezonban.

Wimbledon idén szokatlan, fordulatokkal teli, kiszámíthatatlan volt, az utolsó négybe mégis az a négy teniszező jutott, akik formájuk és játékuk alapján a legesélyesebbek ennek a tornának a megnyerésére.

Bármelyikük is emeli fel vasárnap a trófeát, a győzelme nem lesz meglepetés.

65 hozzászólás

1.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:41
 
 
   

Rafainnak megy:
Csakhogy Murray kb 320 pont alatt ütött 61 nyerőt, Tsonga meg kb 260 pont alatt, így már eléggé kiegyenlített.

2.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:46
 
 
   

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem úgy van, hogy azért lett zab 2001-ben, hogy ne legyen annyira föld a 2. hétre, mert amit mi most földnek látunk, az valójában fű, ezt néha elmondják, és csak a szín kikopott belőle, de nem annyira föld, mint 20-30 éve?
És nem pont ettől a változtatástól lett lassabb a fű magasabbra pattanó labdákkal?

3.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:46
 
 
   

Egyébként most tényleg igazi füvesek érték meg a 2. hetet, csak Ferru helyett kellett volna Rod, na mindegy, nem panaszkodom tovább...

4.
  • brewer
  • 2012.07.04. 22:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 2.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:46

Fogalmam sincs :) Az egyetlen, amit biztosan tudok, h amikor volt szerencsém látni a centert egy héttel a torna befejezése után, az alapvonalon semmilyen fű (kikopott, színét vesztett, hitehagyott vagy bármilyen) nem volt, kizárólag föld. Méghozzá barázdált föld. Elég viccesen nézett ki, mindenki ott röhögött, a guide meg úgy tett, mintha nem értené, h mindenki min röhög :)

Akármi is van, többet tettek be v mást, idén szvsz gyorsabb a cucc, mint az elmúlt években volt, még most, a második héten is.

5.
  • brewer
  • 2012.07.04. 22:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 2.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:46

A fű és az alap változtatását viszont teljesen biztosan nem a kopásállóság érdekében tették, hanem kifejezetten az volt a cél, h lassítsák a pályát, és először azt hiszem nem zabot, hanem vmi másik növényt alkalmaztak, amire már nem emlékszem, h melyik volt. Aztán miután látták, h a lassítás azzal járt, h kopik, mint állat, utána jött a zab.

De azért erre nem tenném fel a lakásom ;) :)

6.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • brewer
  • 2012.07.04. 22:54

Lehet, hogy vettek a Tescoban néhány zsák plusz fűmagot, oszt szétszórták, hogy legyen:)

7.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 5.
  • brewer
  • 2012.07.04. 22:57

Én mintha rozsra emlékeznék, amit 2001ben hozzáraktak, de erre 10 forintot sem tennék, nemhogy a lakásom, simán lehetett zab...

8.
  • brewer
  • 2012.07.04. 23:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 7.
  • Pici
  • 2012.07.04. 22:59

Az az, rozs volt igen, most meg zab. Vagy vmi ilyesmi :)

9.
  • matroid
  • 2012.07.04. 23:07
 
 
   

ami biztos: a rozs jobban fekszik rozsénak (: (sorry)

10.
  • Pici
  • 2012.07.04. 23:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 9.
  • matroid
  • 2012.07.04. 23:07

Én FerreroRozsé elődöntőt akartam

11.
  • Pici
  • 2012.07.05. 01:40
 
 
   

http://www.youtube.com/watch?v=_...

Kvitova meccs. Magas fordulatszámon nyomják...

12.
  • maratsafin
  • 2012.07.05. 08:47
 
 
   

végre beengedett a rendszer... :-)
kalandvágyból Fed-Tsonga, Azarenka- Kerber döntőt jósolok

13.
  • Pici
  • 2012.07.05. 13:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • maratsafin
  • 2012.07.05. 08:47

Kalandvágyból:))?
Igaz, tényleg ezek lennének a "kalandosabb" döntők.

14.
  • jowaldner
  • 2012.07.05. 13:21
 
 
   

Ez igaz, de az igazságos a Fed-Murray, és az Azarenka-Radwanska finálék lennének, így mindenkinek kellő tétel bírna. Viszont előre kérem a Nadal fanokat, hogy holnap csak azért ne szorítsanak a szerbnek, hogy Fednek ne legeyen meg 7, 17 és a 287, mert ez szerintem szánalmas dolog lenne tőlük, probáljanak meg ugyanúgy semlegesek maradni, mint mi Fedesek a Rafa-Nolékon.

15.
  • maratsafin
  • 2012.07.05. 13:36
 
 
   

Radwanska ha lehet ne... nem bírom :-)

16.
  • Pici
  • 2012.07.05. 14:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • maratsafin
  • 2012.07.05. 13:36

nem vagy egyedül, de úgyis szarabb, mint Kerber, ne félj

17.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 16.
  • Pici
  • 2012.07.05. 14:17

Hajrá Ágydeszka Redweske!

Cél a v(o)ilágelsőség!!!!

18.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 17.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:00

:D

19.
  • milka
  • 2012.07.05. 15:04
 
 
   

sajnos Ágydeszka szett- és breakelőnyben van, és bár tudjuk, h ez a nőknél mit jelent (semmit), attól tartok, most mégis...

20.
  • baga
  • 2012.07.05. 15:08
 
 
   

Radwanska megtanult szerválni is.... :)
Érthetetlen nekem, miért nem értékelik sokan a játékát.

21.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 19.
  • milka
  • 2012.07.05. 15:04

Szerinted Serena mit csinál vele a döntőben?

Megeszi reggelire.
Pedig neki fogok drukkolni. :D
Mármint Redwáskának.

22.
  • Wheeler
  • 2012.07.05. 15:16
 
 
   

Holnap Fedék kezdenek 2 órakor?

23.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:18
 
 
   

Meccslabda Radwanskának!!!

24.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:19
 
 
   

Megcsinálta!!!!!

25.
  • Zsóka
  • 2012.07.05. 15:35
 
 
   

Radwanska a döntőben. Egy grand slam-en. Füvön. Mi van itt? Nem mintha bajom lenne ezzel, de ki hitte volna? Ezek után szvsz a döntős ellenfél felkötheti a bugyikáját :)

26.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 25.
  • Zsóka
  • 2012.07.05. 15:35

Serena és a "bugyika". :D

27.
  • jowaldner
  • 2012.07.05. 15:53
 
 
   

Szerintem Azarenkának a Tamira elleni játékával simán verni kéne Serenát.

28.
  • jjc
  • 2012.07.05. 17:05
 
 
   

serena valami elképesztően szervál.

29.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 17:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 28.
  • jjc
  • 2012.07.05. 17:05

Egész tornán. 47 első szerva 22 hivatalos ász.

30.
  • jjc
  • 2012.07.05. 17:11
 
 
   

szegény azarenka nagyon akar, de igazából nem nagyon látom, h nyerheti meg ezt a meccset.

31.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 17:11
 
 
   

48-23 már

32.
  • jjc
  • 2012.07.05. 17:13
 
 
   

asszem ennyi.

33.
  • jjc
  • 2012.07.05. 17:14
 
 
   

persze, h ásszal fejezi be.

34.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 17:15
 
 
   

Azarenka úgy síkit, hogy hangtrükközhetne egy sci-fi filmben, ő lenne a rendes űr- hiperűr váltás hangja.

Ja ás vége. Ásszal. Egy UF minibrék után, Serena fején látszott a tökéletes koncentráció, eredmény egy foghatatlan szerva.

vége:
24-50.

35.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 17:20
 
 
   

120 MPH Fastest serve
107 MPH Average 1st serve speed
90 MPH Average 2nd serve speed

Serena ma.

122 MPH Fastest serve
111 MPH Average 1st serve speed
93 MPH Average 2nd serve speed

Ferrer tegnap. És Serena nagyon jól helyezz. Elképesztő.

36.
  • jjc
  • 2012.07.05. 17:20
 
 
   

jaja, 6-6-ig nem volt minibrék, utána is csak 1, de az épp elég.

37.
  • erisen
  • 2012.07.05. 17:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 26.
  • Dobs
  • 2012.07.05. 15:39

Serena felkötheti a vitorlavásznat.:-)

38.
  • Pici
  • 2012.07.05. 17:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 34.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 17:15

Szebb lett volna a 25-50, de hát mit lehet tenni.:)

39.
  • Markus
  • 2012.07.05. 17:26
 
 
   

Statisztika holnapra, szinte mindenben ugyanolyanok. Hajszálon fog múlni.
http://www.atpworldtour.com/News...

40.
  • Pici
  • 2012.07.05. 17:26
 
 
   

Ha Rad megveri Serenát, felkötöm magam...
Bár ez csak akkor lehet, ha Serena nagyon leromlik, mondjuk játszik egy 10 órás horror párost, vagy letörik az egyik lába, mondjuk lehet, úgy is verné az Ágyat is meg a Deszkát is)

41.
  • Markus
  • 2012.07.05. 18:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • Wheeler
  • 2012.07.05. 15:16

Igen.

42.
  • Wheeler
  • 2012.07.05. 18:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 39.
  • Markus
  • 2012.07.05. 17:26

Viszont az látszik, hogy Djoko erősebb fonák oldalról, Fed viszont elég jó a hálónál összességében.

43.
  • Zsóka
  • 2012.07.05. 19:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 40.
  • Pici
  • 2012.07.05. 17:26

Hornok szerint ennek a nagy testnek a mozgatása sok energiát emészt fel, és ha A-Rad ezt ki tudja bekkelni, jó esélyei vannak. :)

44.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 19:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 43.
  • Zsóka
  • 2012.07.05. 19:02

Ja, odaáll feldobja a labdát, és átüti. Totál fárasztó.

Annyira eszméletlenül koncentrál, hibátlan pontos munkát végezz. Egy nagybaltával.

Tegnap ugyebár, amikor megkapta a lehetőséget, hogy kiszerválja a meccset, 6 labdamenetből megoldotta. 4 ásszal. Ma a tie-ban nem vesztett pontot, amikor ő adogatott, és amint Azarenka egyszer mellényúlt, az égegyadta-világon mindenki Azarenka is tudta, mi fog következni.

45.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 19:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 43.
  • Zsóka
  • 2012.07.05. 19:02

Tegnapi összefoglalóból.
http://www.youtube.com/watch?v=_...

10:15-től, három szerva egymás után, ugyanonnan, ugyanúgy, ugyanoda.

46.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 19:31
 
 
   

Holnapi naphoz. Nincs olyan, hogy ne kaphatna ki valaki. (Kivéve Serena vasárnap :) )

De Đ az esélyes, meg tudja csinálni, és meg fogja csinálni.

47.
  • Viktor
  • 2012.07.05. 19:35
 
 
   

Off: lehet ezentúl nézek focit. (de nem :) ):http://www.origo.hu/sport/focivilag/20120705-fifadontes-a-videobirorol.html

48.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 19:40
 
 
   

Sportingbet 1.35-3.20-ad a meccsekre.
Bwinn 1.40-2.80-at.
ladbrokes és a willhill is hasonló.
Szóval Feddel nagyot lehet szakítani.

(Sportingbet hajszállal több esélyt ad Djokonak, mint Murraynek, bwinn ua)

49.
  • Viktor
  • 2012.07.05. 19:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 46.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 19:31

Tévedsz....bárki ki tud kapni. Serena is. Ha lesérül...vagy valami más.
Djokovicsról: ő az esélyes 65:35% de tudnék olyan verziot,hogy nem nyer. PL.: Fed 80%-s első szerva, 26 ász,95 % 1-2 serve winning, 40% return játék.
Ez jelentené a döntőt Fednek. Mission.......

50.
  • Zsóka
  • 2012.07.05. 19:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 44.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 19:15

Ma láttam a 2. szettet, tulajdonképpen szervával és returnnel oldotta meg nagyon jól, úgyhogy osztom a véleményed. Szerintem Kapros jobban látta ezt a meccset, legalábbis mást látott benne, mint Hornok. Szerinte Azarenka váltott taktikát a 2. közepén, Hornok szerint Serena fáradt el. Szerintem az első.

51.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 20:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 49.
  • Viktor
  • 2012.07.05. 19:40

Ezekkel a statokkal én is megverném Đ-t.
A probléma az, hogy nem szokott ennyire nyerni az első után azokon a meccseken sem, amikor megverte. 70-75% körül ingadozik.

Fed a kicsiket könyörület nélkül legázolja, akkor eszméletlen százalékos az elsője, de a vele egyenrangúak ellen azért rendszeresen belebonyolódik, belezavarodik, időnként elmegy az első stb.

A holnapi meccs Đ elsőin fog múlni. Egyszóval szerintem Đ-on. Ha ő hoz 75%-ot az elsőkből, és beüti, ahogy eddig, többször legalább 70%-osan, akkor Fed csak valami nagyon hosszú, és trükkös meccsen nyerhet. Az ilyen meccsen meg rontja az esélyeit a fizikai állapotja, és az életkorbeli különbség.

52.
  • Rafain
  • 2012.07.05. 20:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 51.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 20:04

Azért a tenisz nem ennyire egyszerű. Tudod, kulcspontok. És azokban Federer nagyon erős tud lenni itt Wimbledonban. Más kérdés, hogy 2007-2008 körül oldotta meg így a meccseit itt, azóta nem sikerült. De ha visszatér az a Federer aki 4-ből 4 tie-t behúzott Nadal ellen egymást követő 2 döntőben, akkor Djokónak nagyon nehéz dolga lesz. De ezzel együtt azt gondolom Djoko nyer. Túl sokat dolgoztatja ahhoz Federert, hogy a svájci szenvedések nélkül lehozza a meccset. Ha meg szenvednie kell akkor már Djoko komfortzónájában vannak. Akkor már 70:30 a szerbnek legalább. De odáig el kell jutnia Djokónak, és nem lenne szerencsés ha megint 0:2-re állna.

A tippem tehát: ha az első 2 szettből legalább az egyiket Djoko nyeri akkor kiküzdi a döntőt. Federer most nem fog 2:0-ról kikapni. Szerintem.

53.
  • Viktor
  • 2012.07.05. 20:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 51.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 20:04

Egyetlen reményem van,hogy Fed azokat a pontokat,gémeket amiket az előző meccsein Djokovics nem csak magának köszönhetett ( :D ) ,azokat hozni tudja....és stabil marad....na ez a 35%.

54.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 20:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 52.
  • Rafain
  • 2012.07.05. 20:09

Persze emberekről beszélünk. Tavaly US-en 82%-ban nyert az elsők után - mondjuk nem sokat ütött be -, és két meccslabdát kellett hárítania, RG-en meg 59%-ot produkált, és kicsi híja volt, hogy nem lett döntő szett.

De amit te írsz, arra szolgált a trükkös jelző. Hogy egyvonalba állnak, de mégis csak az egyik húzza be a szetteket. Vagy mint US-en, amikor Fed két szettben kb pályán se volt, annyira dominált Đ.

Nem kérdés, két szett előnyből bármelyikük nehezen tér vissza. Đ-nak több akkor is az esélye (már a visszatérésre, mint fordított esetben), de nem óhajtom kipróbálni...

2008 négy éve volt. És Fed akkor kikapott.

Az első szettben szerintem Fed hasonlóan fog kezdeni mint tavaly Nadal, extra koncentrált lesz, a sajátjait nagyon őrzi. Đ nem balfaszkodhatja el az első szett elejét, mint az utóbbi pár meccsen, amikor vagy sorozatban veszni hagyott egy csomó bréklabdát, vagy rögtön lebrékelődött. Habár úgy sejtem, ő is tudja, hogy ez nem az a meccs, amikor hagyhatja elszaladni a másikat. Ha Đ behúzza az elsőt, akkor annyira pörögni fog, hogy csak na. Nézzétek csak meg...

Abbahagyom az esélylatolgatást, majd holnap.

55.
  • Rafain
  • 2012.07.05. 20:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 54.
  • idoaranyos
  • 2012.07.05. 20:35

A 2007-es és 2008-as döntőben megvolt az a gyilkos koncentráció és ösztön, amikor csak Nadal tudja megverni. Djokót még nem láttam olyan Federer ellen nyerni. Persze más meccseik is vannak. Sokkal többet breakelgetik egymást Djokóval mint Rafával szokták. A Federer-Djoko meccseken rengeteg hullámzás van általában, még szetteken belül is percenként változik a helyzet. A Nadal-Federer meccseken ezzel ellentétben lenni szokott egy kulcsszituáció, amiből ha Rafa jön ki győztesen akkor nagyon meg tudja ragadni a momentumot, és utána sokszor egyértelmű is lehet a meccs végkimenetele. Ezzel szemben Djoko ellen mondjuk elbukik egy szettet breakelőnyből, a következőt rögtön duplabreak előnnyel kezdi. És ehhez hasonló finomságok.

56.
  • neooen
  • 2012.07.05. 21:42
 
 
   

Jól látom, hogy magyar idő szerint 14.00-kor kezdődik a Djoko-Fed és utána a Murray-Tsonga?!

57.
  • Levente
  • 2012.07.05. 21:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 52.
  • Rafain
  • 2012.07.05. 20:09

Valami hasonlót gondolok én is.
Szerintem a következőkön fog múlni az eredmény:
- FED első adogatásainak aránya
- FED ki nem kényszerített hibáinak száma, mivel gondolom 2-3 ütés után dűlre akarja majd vinni a pontok sorsát és nem egy AO szerű csatába belebonyolódni, mivel annak tudjuk a végét...

Hát ennyi, semmi forradalmi meglát vagy kombináció:)

58.
  • neooen
  • 2012.07.05. 21:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • Levente
  • 2012.07.05. 21:45

Szerintem nagyon fontos lesz még Djoko fogadása is. RG-n nem egyszer "God mode"-ban tolta ezt ellene. Ha ez nem lesz annyira acélos, akkor szerválhat akár 55-60% körül is, de az ingyenpotjai nélkül tuti kalács...

59.
  • milka
  • 2012.07.05. 21:55
 
 
   

igen, jól.

60.
  • Levente
  • 2012.07.05. 22:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 58.
  • neooen
  • 2012.07.05. 21:54

Djoker fogadásával nem valószínű hogy gond lesz...
Még ha 1-2 szettben döcögni is fog, itt 3 nyert szett kell.

Persze ha az első kettőben gyengén fogad és hiba csúszik az adogatásba is, akkor a 3-ik csak behúzná FED tie-ban:)

Mindenestre nem hiszem hogy gond lesz Djoker fogadójátékával.

61.
  • neooen
  • 2012.07.05. 22:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 59.
  • milka
  • 2012.07.05. 21:55

Ez mit szokott általában jelenteni? Kettőkor már kezdődik a meccs, vagy akkor jönnek bemelegíteni?

62.
  • Levente
  • 2012.07.05. 22:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 61.
  • neooen
  • 2012.07.05. 22:22

2 körül kezdenek bejönni, 10-15 perc múlva már biztos játszanak.

63.
  • milka
  • 2012.07.05. 22:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 61.
  • neooen
  • 2012.07.05. 22:22

papíron kettő, akkor vonulnak be, kis ütögetés, miegymás, de negyed háromkor már biztosan menni fog meccs.
Kivéve, ha netán véletlenül pont elkezdene esni, és akkor állnának neki a tetővel játszani :)

64.
  • Pici
  • 2012.07.06. 01:22
 
 
   

És lőn új poszt!

65.
  • Pici
  • 2012.07.06. 01:22
 
 
   
Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések