Fuzzy Dunlop

2010. 01. 09. 20:23

Kolja király

Nyikolaj Davigyenko 51 perc elteltével nyerte első játékát, két mérkőzéslabdát hárított és zsinórban harmadszor győzte le Rafael Nadalt.

Nikolay Davydenko -

Pedig a volt világelső nagyon akarta a győzelmet és a meccs első felében legjobb játékát mutatta. Minden labdamenetet a spanyol irányított, esélyt sem hagyva a röviden és sok hibával játszó Davigyenkónak. Pillanatok alatt: 6:0.

A teniszben minden játszma egy új élet. Davigyenko már az első játékban break labdához jutott és a szett közepén el is vette Nadal adogatását. A szettet azonban annak ellenére nem tudta kiszerválni, hogy három játszmalabdához jutott. Nadal képtelen volt rontani, az orosz pedig beremegett. Egyenlő után 100%-os ziccert hibázott, majd kettős hibával bukta a játékot. Két sima adogató játék után jött a rövidítés és Davigyenko folytatta hiperagresszív játékát, aminek köszönhetően 4:1-re ellépett és ő következett adogatással. Újabb kettős, még egy hiba, aztán még egy és máris Nadal adogatott a mérkőzésért. Most azonban hibázott. Aztán még egyszer. Davigyenko túlélte ezt is és egy nyerő fonák egyenessel behúzta a szettet: (7:6).

Nyikolaj Davigyenko  -

A döntő játszmában Nadal újabb mérkőzés labdákhoz jutott, hiszen két lehetősége is volt a dupla breakhez, illetve a 4:1-es vezetéshez. Rafa azonban nem mert támadni, Davigyenko pedig nem hibázott többet. Visszajött a játékba, aztán a játszmába. Hirtelen (2 és fél óra játék után) Nadalnak a mérkőzésben maradásért kellett adogatnia és bármilyen furcsa kimondani: nem bírt a teherrel. Az utolsó játékban három hibát ütött és egyetlen pontot volt képes hozni.

Davigyenko mérlege immár pozitív Nadal ellen, a Mesterek tornája után ismét egy versenyen győzte le Federert és Nadalt. Az orosz tegnap maga tette fel a kérdést: miszerint nem tudja meddig képes ezen a színvonalon játszani. Pontosan ez a kérdés az AO előtt. Davigyenko az elmúlt években nem bírta a három nyert játszmára vívott Slam-tornák mérkőzéseit, de úgy tűnik Kolja most ért be igazán. Az egy dolog, hogy fejben hihetetlenül bírja a legélesebb szitukat is, de amit a hálónál művel az elmúlt fél évben az hihetetlen. Az a Davigyenko, akit azelőtt hat lóval nem lehetett hálóra rángatni, most lendített röptével indít a t-vonalról, még Nadal számára is elérhetetlen rövidítéseket üt és a cipőjéről felkapva üti a kereszteket.

Nadal továbbra is képtelen tornát nyerni, de mi lehet szebb visszatérés, mint az AO címvédés.

Nikolay Davydenko, Rafael Nadal -

Davigyenko - Nadal 0:6, 7:6, 6:4

329 hozzászólás

1.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:30
 
 
   

Grat Davydnak, nagyszerűen játszott, és megvert helyzetből állt talpra! Nadal azt hitte megvan a meccs, ez lett a veszte!

Sztem új elsőt avatnak február elején, se Rafa, se Roger nem nyeri meg a tornát sztem!

2.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:30

Úgy érted világelsőt?

3.
  • Henry
  • 2010.01.09. 20:35
 
 
   

Mégegyszer gratulálok Davynek!!!!

Szép munka volt! Nem hittem volna az első szett, valamint Rafa eddig látott jó formája után, hogy van még esélye, ám Ő nem adta fel és fordított. Megérdemelten nyert, ez egyértelmű.

Nem hiába féltettem tőle Rafát :-(

4.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:35
 
 
   

neem, úgy értem új győztest!
Fed, köszönhetően a mai Nadal vereségnek, ha 0 pontos lenne, akkor első marad ugyebár..

5.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 2.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:34

1240 ponttal fog vezetni az AUSO előtt

6.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 20:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:30

ezen már túl vagyunk ugye a US Opennel...

7.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:35

ja

8.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:38
 
 
   

Troynak: MI érdekel??:):)

9.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 8.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:38

a babás mondatot nem értettem...

10.
  • Rafain
  • 2010.01.09. 20:40
 
 
   

Tényleg simán döntőzhetnek ők ketten az AO-n.Davy nagyon jó lett,élete meccsét játszotta.

11.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:40
 
 
   

Hát ,hogy fél év és jön:):) márhogy apa leszek:)!!!!

12.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:40

Akkor jól értettem!!!!! Hát gratulálok teljes szívemből!!!!!!!!!!!!!
majd ugye beszállhatunk a névválasztásba??? Lécci, lécci!!! :):):):)

13.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:44
 
 
   

Ha fiú lesz javasolhatom a Rafael, Toni, Sebastian, Fernando neveket? :)

14.
  • Henry
  • 2010.01.09. 20:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:40

Engedd meg, hogy egyúttal neked is gratuláljunk!

Ez is szép teljesítmény :-) volt!

15.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:35

Sztem is új győztest avatnak, de ne csak Nadalra figyelj. Ha Fed az elődöntő elött kiesik és Djokó nyer akkor Djoker az új világelső!

16.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:40

Ó! Nagy gratuláció! :):)

17.
  • qazsew
  • 2010.01.09. 20:47
 
 
   

A nem hibázik helyett én ugy foglalnám össze Davyt mostanában, hogy ha hibázik is nem érdekli, megy tovább.

18.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 6.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 20:36

AO győztesre gondolt Pete

19.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:47
 
 
   

Gyönyörű ez a sólymos trophy! Hú, irigylem, gyönyörű!!!

20.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:45

Djoker nehezen, mert több, mint 2000 pont van köztük..
Így, hiába nyer, sztem nem előzhet. de mindegy is, mindenki tudja, h Fed, ha nem is nyeri meg, nem nullponttal fog onnan távozni! :-)

21.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:42

hogy lehetett ezt máshogy érteni??!! :-)
egyértelmű volt viktor utalása :-D

22.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:49
 
 
   

igen, de csak úgy a semmiből jött, ezért nem voltam biztos benne:)

23.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:49
 
 
   

vagy kihagytam egy-két kommentet? lehetséges ....

24.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:48

Ajja matek óra lesz. :) Egy GS en 4000 pont a behozhatatlna előny mert az egyik nyerhet 2000-et a másik bukhat 2000-et.
Djokónak 360 pontja van AO-n, ha nyer akkor + 1460 ami 9770, ami Roger esetében csak egy Elődöntővel előzhető.

25.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:44

Hát remélem lány lesz!!

26.
  • qazsew
  • 2010.01.09. 20:51
 
 
   

Djoko mit is csinált tavaly Ausztráliában ?

27.
  • qazsew
  • 2010.01.09. 20:52
 
 
   

Ja igen, cimvédős égés a napon.

28.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 26.
  • qazsew
  • 2010.01.09. 20:51

Prest írta 360

29.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 25.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:50

Akkor Maria Isabel vagy Ana Maria :) de a Miroslava és a Jusztina is klasszak! Gondolom, teniszezőről nevezed el :)

30.
  • matroid
  • 2010.01.09. 20:54
 
 
   

sziasztok, ha igy folytatodik az ev, akkor az idei se lesz rossz szezon.

a meccsrol orakat lehetne irni, most nehany dolog ami a fejemben van.

1. nadal az elso szettben az alapvonalon maradt, es irtozatosan eros volt. olyan erzesem volt, mintha boxban nem egy sulcsoportban levo ket boxolo csapott volna ossze. nem davigyenko volt gyenge, nadal utesei voltak irtozatosak esejuek.
2. a masodik szettol kezdve viszont nadal mar nem tudta ilyen erovel utni a labdakat (na nem sokkal lett gyengebb), es abban a pillanatban davigyenko elkapta a ritmust, es azonnal le is szoritotta a spanyolt az alapvonal moge.
3. a masodik szett az orosze volt, de a spanyol legjobb formajahoz hasonloan a kulcspontoknal nagyon ott volt, es maris rovidites. es ott is szep lassan felorolte az oroszt, de a meccslabdakat nem utotte be. egyedul itt ereztem azt, hogy ez a nadal nem AZ a nadal.
4. a harmadikban nadal nehany gemben ujra ugy jatszot mint az elso jatszmaban, es akkor azt hittem sima 6-1 lesz a vege. de ezt a tempot megint nem tudta tartani, es az alacsonyabb fokozaton davigyenko ujra jobb volt.

Szamomra az igazi kerdes a kovetkezo: a mai nadal jobb mint az oszi? elso blikkre hulye kerdesnek tunik, hisz majdnem megverte azt a davigyenkiot, aki ellen tavaly eselye sem volt. de ha levesszuk az elso szettet, akkor mar nem ennyire egyertelmu a kep. talan jobb mint tavaly, tobb ero van a jatekaban - de tovabbra is leszorithato a palyarol. ez ez minden tekintetben rossz hir a nadal fanoknak. egyreszt igy verheto, masreszt azonnal reflexbol elojottek azok a mozdulatai, amiktol leserulhet (a harmadik szettben elkezdett ujra csuszkalni!). megis azt mondom, nadal jo lesz az AO-n, mivel a mai davigyenkon kivul ma nem sokan gyoztek volna le. a kerdes csak az, hogy az elso szett-beli nadalt fogjuk latni az AO-n vagy a masodik szettbelit?

31.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 24.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:50

na várj, itt pontokat védeni és szerezni kell. akkor számoljunk. most van rogernek 10550. ha nem szerez pontot, lesz neki 9350 február első hetére.

Nolenak van most 8310. nem tudom neki mennyit kell védenie, olyan 360 körül, tehát szerezhet 1640-et plusban. 9950

nos igen, így előzhet, ippenhogy, de nem fog. sztem. de majd kiderül.

32.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 29.
  • troy
  • 2010.01.09. 20:53

Nem :)
Egy új név lesz a tenisz égiszén!:)

33.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 30.
  • matroid
  • 2010.01.09. 20:54

Ha csak a 2. és 3. szettet nézzük akkor is köszönő viszonyban sincs az őszi Nadallal a mostani. Az ütései sokkal hatékonyabbak voltak, lábbal sokkal jobb volt, a meglepő hogy fejben nem bírta a végén...szerintem

34.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:57
 
 
   

Na, szvsz.
Köszi a gratokat:)

35.
  • Prest
  • 2010.01.09. 21:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 31.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 20:55

8310+1460=9770. No most Roger 9350 ről indul és egy QF esetén +360 akkor 9710, tehát csak egy Elődöntővel védi a pontjait biztosan. Szerintem sem fog Djoker előzni csak mondtam, hogy azért van rá matematikai esély h az AO után ne Fed legyen a világelső. ^^:)

36.
  • troy
  • 2010.01.09. 21:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 32.
  • Viktor61
  • 2010.01.09. 20:55

Szóval nem lesz szavazás:(. Csalódtam benned... :)

37.
  • troy
  • 2010.01.09. 21:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • Prest
  • 2010.01.09. 20:57

A második szettet sokkal rövidebben és gyengébb ütésekkel kezdte....

38.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 21:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 35.
  • Prest
  • 2010.01.09. 21:00

Kár volt elrontani a kedvem, legalább emiatt ne idegeskedtem volna, amikor annyi baj van úgy is :-)))

Amúgy, Nole indul Koyoongban, így ott is szerezhet pontokat. nem baj, ígyaz igazi, legyen küzdelem, izgalom!

39.
  • troy
  • 2010.01.09. 21:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 38.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 21:02

Na látod, nem kellett volna elkezdeni ezt a matekot... :)

40.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 21:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 30.
  • matroid
  • 2010.01.09. 20:54

egyetértek azzal, amit Rafáról írtál. nem akartam belemenni, mert nem akartam megint vitát és ez a nap Koljáról szól! de tény, hogy amikor Davy hosszú labdákkal mozgatta alig-alig tudott közbeütni. más kérdés, hogy igen kevés játékos tudja ezt a tempót hozni alapvonalról, úgy hogy közben fejben is bírja a rockot. Potro, Djoker, Davy, Fed, Murray és kb. ennyi.

41.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 21:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 39.
  • troy
  • 2010.01.09. 21:03

Azert, jelenleg Djokovics nem egy világelső sztem....
Persze, volt már sok olyan első, akinek eredményei talán kevésbé indokolták volna. de majd kiderül, nem lesz itt gond. meglesz a 286 hét :-D

42.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 21:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 38.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 21:02

ezen igazán felesleges izgulni.

43.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 21:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 40.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 21:05

én azt bírom Koljában, h nyomja-nyomja a kétkezes fonákokat, és mindig agyontud zúzni vele mindenkit! hihetetlen, olyan kiszámíthatónak tűnik, h mikor hova üti a fonákat, erre huss, lendít egyet és már ott is a pont. jó az orosz, kétségtelen, igaz sosem volt gyenge, de most vmitől nagyon megindult

44.
  • matroid
  • 2010.01.09. 21:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 40.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 21:05

ma tenyleg davigyenkot kell unnepelni.

harmadik szettben "deja vu" erzesem volt. jo nehany nadal-fed meccsre hasonlitott. amikor nadal es fed nagyon szoros jatszmakat jatszott, fed egeszen zsenialis dolgokat muvelt, de az utolso szettben nadal mentalisan legyurte.
lehet hogy szentsegtores amit most irok, de davigyenko federer legszebb napjait idezte - elkepeszto utosek garmadajat utotte (53!!! nyero). DE eppen ezert 3-1-nel a harmadik szettben megvoltam gyozodve, hogy a fed meccsekhez hasonloan a vegere elfogy az orosz.
es nem fogyott el, ra tudott tenni egy lapattal - es egyszeruen lelotte a palyarol a spanyolt.

egy szoval: marha jo meccs volt, na!

45.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 21:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 44.
  • matroid
  • 2010.01.09. 21:12

igen, nekem is eszembe jutott. a fonákja mindig k jó volt, de most ugyanolyan hihetetlen tempókat gyorsít tenyeres oldalról is. de az, hogy kb. 20x hatékonyabb hálónál, mint Fed az nem semmi.

46.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 21:28
 
 
   

ja és a az a tiszta lappal elkent kereszt elütés a döntő szett elején. na az mi volt!

47.
  • Replica
  • 2010.01.09. 21:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 40.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 21:05

"amikor Davy hosszú labdákkal mozgatta alig-alig tudott közbeütni"

Amikor Rafa hosszan és agresszívan játszott az első szettben, Davy úgy tűnt, nincs is a pályán!

48.
  • matroid
  • 2010.01.09. 21:47
 
 
   

azert volt meg egy tanulsaga a meccsnek.

sampras-agassi korszakban a tobbiek ugy tudtak utolerni oket, hogy a ket zseni egyre "gyengebb" volt. most annak a csodanak lehetunk tanui, hogy a "tobbiek" (potro, djoker, murray, davigyenko) erik el a ket geniusz szintjet.

kerdem en: davigyenko most 28 eves - de jatszott ilyen jol valaha is? azt hiszem nagy eve lesz az idei a ferfi tenisznek!

49.
  • troy
  • 2010.01.09. 21:52
 
 
   

jóéjt mindenkinek, remélem, peruzzi hazaért épségben :)

50.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 21:54
 
 
   

Haza.

51.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 21:54
 
 
   

Most.
De még most sem hiszem el mit műveltem.

52.
  • Rafain
  • 2010.01.09. 21:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 48.
  • matroid
  • 2010.01.09. 21:47

Nagyon sok mindenben igazad van,jól látod a dolgokat.Rafa amúgy ha így játszik 2 héten keresztül,favorit lesz Ausztráliában szerintem.

53.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 21:56
 
 
   

Betettem 2 hónapja egy nagyobb összeget 1 fogadóirodába és nagyon szépen ment a játék, megnégyszereztem a pénzemet, ma megtoltam Rafát, erre lenulláztam magamat.
Ebből a pénzből akartam idén egy tornára kinézni.

54.
  • Rafain
  • 2010.01.09. 21:56
 
 
   

Végre egyre több ember veszi észre,hogy ez a mai mezőny mennyivel erősebb,mint pár éve.

55.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 21:58
 
 
   

Még mindíg ideg vagyok ha belegondolok, tájban is a kezében volt a sorsa a végén, de ő nem tudta befejezni.
Elnézést hogy ennyit írok, de nem tudom magamat túltenni ezen.

56.
  • Rafain
  • 2010.01.09. 21:59
 
 
   

Amúgy szerintetek az első szettben látott Rafa ellen tudja valaki tartani a lépést? Fuzzy te mit gondolsz erről?

57.
  • matroid
  • 2010.01.09. 22:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • Rafain
  • 2010.01.09. 21:59

az elso szetthez azert kellettek davi gyenge szervai!

de kerdesedre valaszolva. ezt az erot szerintem egyedul potro tudja felmutatni, tehat az elso szettben egyedul o tudott volna lepest tartani nadallal. a nagyszervaloknak sem lett volna eselyuk, mivel elkepesztoen jol fogadott nadal.

58.
  • baga
  • 2010.01.09. 22:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • Rafain
  • 2010.01.09. 21:59

Szerintem a kérdés csak elméleti, mert az első szetben látott Rafával senki nem tudja tartani a lépést, mert ezt csak akkor képes ő is csinálni, ha az ellenfél, aki az ő súlycsoportjábann van gyengén játszik vagy eleve relatíve gyengébb teniszező .

59.
  • matroid
  • 2010.01.09. 22:12
 
 
   

egyebkent a kommentatornak volt egy jo kerdese: nadal mikor vesztett utoljara meccslabdarol?

60.
  • qazsew
  • 2010.01.09. 22:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 55.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 21:58

Részvétem öreg. Nem tom mennyit buktál de én is jártam már meg kicsibe. Azóta arra amit szeretek nézni nem fogadnék semmi pénzért, mer még a végén elveszi a kedvem tőle.

61.
  • baga
  • 2010.01.09. 22:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 59.
  • matroid
  • 2010.01.09. 22:12

Szerintem az sem volt rossz megállapítás, hogy Rafa jelenlegi "állapotáról " csak a jól játszó Davyvel való meccs ad kellő információt.

62.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 22:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 61.
  • baga
  • 2010.01.09. 22:19

Kivülről úgy tűnt, fizikailag rendben van. mozgása, ütései jók, már-már a régi énjét idézi. szervái feljavultak.

Ami meglepő, h nem tudta kihasználni a mentális fölényét, ezt régen bármikor megtette volna. okosabban kell játszania, a 6-4 legalább annyit ér, mint a 6-0. az nem kérdés, visszatért, kérdés meddig jut.

63.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 22:38
 
 
   

Én csak azt nemértem és nem is fogmom megérteni - s most nem csak a pénzem miatt mondom - miért nem tudta befejezni a tájban Nadal a meccset!!!
KÉTSZER befejezhette volna, meccslabdákat cseszett el.
Aztán a 3. szettben brékelőnyben volt.....................
Ha simán kikap, akkor azt mondom ok, esélye sem volt.
De így....

64.
  • matroid
  • 2010.01.09. 22:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 22:38

nadal nagyon regen nyert atp tornat. ez is benne lehetett, amikor a tie breakben meccslabdaja volt. nadal is csak ember!

65.
  • matroid
  • 2010.01.09. 22:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 22:38

nadal nagyon regen nyert atp tornat. ez is benne lehetett, amikor a tie breakben meccslabdaja volt. nadal is csak ember!

66.
  • pontpont
  • 2010.01.09. 22:52
 
 
   

Készítettem egy új head to head táblázatot. Érdekesség, hogy csupán egy döntetlen van (Federer - Tsonga), nincs már csupa pozitív mérleggel rendelkező játékos és a top 10 minden tagjának az alacsonyabban rangsorolt játékosok elleni mérlege csak 9 esetben negatív a 45-ből (20%) tehát a head to head-ek alapján igazságosnak mondható a rangsor.

A link: http://img46.imageshack.us/img46...

67.
  • agimano
  • 2010.01.09. 22:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 22:38

szerintem ne fogadj tobbet, csak teljesen idegbeteg leszel tole jobb esetben, rosszabban pedig tobb penzt vesztesz, mint amit elotte megnyertel

68.
  • Prest
  • 2010.01.09. 23:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 47.
  • Replica
  • 2010.01.09. 21:38

Ez hogy jön ide...ezt senki nem vitatta...:S de ettől még igaz az h "amikor Davy hosszú labdákkal mozgatta alig-alig tudott közbeütni"

69.
  • Prest
  • 2010.01.09. 23:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • pontpont
  • 2010.01.09. 22:52

Te jó ég neked mennyi időd van? :) Köszi a cuccot:)

70.
  • Prest
  • 2010.01.09. 23:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 53.
  • Peruzzi
  • 2010.01.09. 21:56

Húha...akkor ez elég nagy összeg volt...komolyan sajnálom...sajnos nem jó biznisz a fogadás semmilyen szempontból...ezért élnek meg a fogadóirodák olyan jól :S

71.
  • che
  • 2010.01.09. 23:16
 
 
   

Végre Davydenko is megmutatja,hogy milyen fából faragták!!!
Eddig is ő volt a favorit nálam,és eddig is tudtuk,hogy tud ő nagyon jól játszani ha akar,de azt látni,hogy fejben mennyit fejlődött....szép munka Kolya!!!!!!csak így továbbb!!!!!
:-)

72.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 23:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • Rafain
  • 2010.01.09. 21:59

azt gondolom, hogy amikor Rafa dominál, jobban leveri az ellenfelet, mint bárki. ez mindig is így volt. ebben a szituban ő tudja kifejteni a legnagyobb nyomást, nem hibázik és ilyenkor bevállalja az irányítást is. ettől függetlenül, ha ma pl. Roddickkal játszik simán lehetett volna 7:6 is az első játszma. Davy rémisztően adogatott...
de mondom ebben Rafa a legjobb. viszont az is látszik, hogy ha a másik olyan szintem támad, mint ma Davy akkor folyamatosan hátrébb szorul és már nem képes élesen játszani. tavaly az AO-n tudott, lehet most is úgy lesz.

73.
  • JMDP
  • 2010.01.09. 23:18
 
 
   

Hú de jó kis meccs volt! Izgalmas, fordulatos az ember csak kapkodta a fejét! Most valóban Kolja a király. Csak az első játszmát nem igazán értem... annak fényében, ahogy tegnap szervált az elsőben ( lehet volt egy kis fogadás:D) na mindegy túl vagyunk ezen is, jöhet az AO. Már alig várom, hogy éjjelente ne aludjak:)

74.
  • Prest
  • 2010.01.09. 23:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 73.
  • JMDP
  • 2010.01.09. 23:18

:D:D:D Én is^^

75.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.09. 23:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 71.
  • che
  • 2010.01.09. 23:16

:)

76.
  • Doctorpete
  • 2010.01.09. 23:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • pontpont
  • 2010.01.09. 22:52

grat a táblázathoz, nagyszerű munka!
és tényleg sok időd van, ahogy Prest is mondta :-D

77.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 00:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • pontpont
  • 2010.01.09. 22:52

ez óriási. nagyon kiváncsi lennék az elmúlt 12 hónapra. nagy meló?

78.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 00:08
 
 
   

Na jó éjt, megpróbálok aludni :)
Sziasztok.

79.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 00:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 77.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 00:07

Húh,hát az elmúlt 12 hónap statisztikái Nadal számára nem lesz túl hízelgő.Egyébként igazad van,Rafa talán még passzív,ha valaki így tud támadni ellene,más kérdés,hogy szerintem jelenleg nem nagyon van olyan játékos,aki ezt a szintet tudná hozni,mint Davy.Potró képes rá,dehát nem tudjuk milyen formában kezdi majd az évet.Ezért gondolom úgy,hogy Rafa top favorit lehet Ausztráliában,ráadásul aki meg akarja verni annak 5 szetten keresztül kell ezt a színvonalat hozni,amit Davy ma mondjuk 2 szetten keresztül hozott.

80.
  • vinc
  • 2010.01.10. 02:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • pontpont
  • 2010.01.09. 22:52

verdasco miért 9. míg tsonga 10. amikor tsonga kevesebbszer kapott ki, ugyanannyit nyertek, és tsongának még döntetlenje is van?

81.
  • Prest
  • 2010.01.10. 02:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • vinc
  • 2010.01.10. 02:10

:D:D:D:D Te az ott nem egy sorrend, hanem a világranglista :) Látom nem nagyon böngészted mostanában ha nem tűnt fel:):)

82.
  • baga
  • 2010.01.10. 05:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • pontpont
  • 2010.01.09. 22:52

Nagyon jó ez a táblázat.

Remélem nem köveztek meg érte, de átgondolva a két tegnapi döntőt ( Brisbaane és Doha ) nagy szívfájdalommal azt állapítottam meg, hogy bár nagyon élvezetes, fordulatos, csodaszép labdameneteket hoző meccsek voltak, ami nekünk , nézőknek nagyon klassz, mégis, mintha egy kicsit a letűnt idők teniszét láttuk volna.
A mai teniszben kell a piszok nagy első adogatás, utánna 2-3 labdamenetben befejezni pontos, oldalvonalhoz közeli labbdával. A saját szervát tartani minden áron, fogadóként pedig lecsapni a lehetőségekre. ( Sokan leírták már ezt , persze )Ebből a szempontból ez a két döntő hagyott maga után kívánni valókat, bár nagyon izgalmas volt.Szerintem egyre kevesebb ilyen férfi és női meccsre számíthatunk .

83.
  • matroid
  • 2010.01.10. 07:41
 
 
   

es abba belegondoltatok, hogy az AO-n mar a negyeddontok milyen parositasokat hozhatnak?

<fed, nadal, djoker, murray> kontra <potro, davigyenko, roddick, soderling?>. Azt hiszem a top4-bol senki se szeretne davigyenkoval talalkozni :) de ugyanigy potro se lehet leanyalom, na meg ha roddick a wimbledoni formajat hozza, soderling meg a rolland garros formajat!
lehet hogy most fog megszakadni fed sorozata?

84.
  • troy
  • 2010.01.10. 07:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 83.
  • matroid
  • 2010.01.10. 07:41

jó reggelt!

gyilkos párosítások!!!!

fogadni csak kis összegekben, mert ha ezeket a vadállatokat összeengedik, megjósolhatatlan a vége... talán most már többen is el fogják ismerni, hogy EZ a mezőny már nem AZ a mezőny.

85.
  • matroid
  • 2010.01.10. 08:00
 
 
   

igen, es azt se felejtsuk el hogy kiket lehet kapni a negyeddonto elott: pl. verdasco (lasd tavalyi ao), haas, a franciak (tsonga, monfils, simon), cilic, wawrinka + karlovic. Ha epp jo napjuk van, akkor majdnem olyan veszelyesek, mint a top5-8 jatekosok.

86.
  • troy
  • 2010.01.10. 08:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 85.
  • matroid
  • 2010.01.10. 08:00

ráadásul pihenten, fittipaldin érkeznek, és látják, hogy szabad a vásár.... nagy bunyó lesz, az biztos...

87.
  • teniszrajongó
  • 2010.01.10. 08:32
 
 
   

Először is gratulálok Viktor61! Sok boldogságot!

A témához szólva:
Nagyon kellemesen csalódtam Davigyenkoban az elmúlt fél évben! Már elég régóta ott van az élmezőnyben, kijárt már neki valami nagyobb siker (pl. a Mesterek tornája elsőség, vagy hogy pl. most ilyen nehéz ellenfelet ilyen nehéz meccsen győzzön le). Ehhez az is kellett, hogy fejlődjön a játéka. Alapvonalról régóta nagyon jó. De ahogy mostanára megtanult röptézni! Szenzációs! És a hálójátékában az a legjobb, hogy nem eszeveszetten megy előre, hanem kivárja a megfelelő pillanatot, amikor 1-2 jó ütéssel befejezheti. És fejben is nagyon ott van. Kritikus pillanatokban jól tud koncentrálni, és nem zuhan össze, ha egyszer-egyszer ront. Nagy-nagy gratula Koljának, és kívánom, hogy a közeljövőben nyerjen Grand Slam tornát is ugyanilyen jó játékkal!

88.
  • csomayjuli
  • 2010.01.10. 08:42
 
 
   

Élvezet volt olvasni Benneteket!Davy,aki eddig(őszig) olyan stabil,se sava se borsa játékot produkált,átlépett a saját árnyékán.Rafa pedig hosszú idő óta a legjobb meccsét hozta,csak a végére még elfogyott.Ha kicsit jobban szervál meglett volna a meccs.

More from Rafa:

Quote:
"I think I played an amazing level in the first set," reflected Nadal. "I had the match in my hands a few times in the third set and the second set, with two match points. I must be happy that I played against one of the players with the best performance on the tour (at the moment) and I was playing better than him during a lot of the match."

"Sure, it's better to win, especially when you have the chance," said Nadal. "But, that's tennis and probably this match I needed a little bit more calm. But playing at this level I am sure I'm going to win [a title].

"I think I did the most difficult thing and that was playing all the time at my best level. I'm probably playing better than ever, for the moment. There was one moment in 2008 maybe where I played like I did today in the first set. So that's a very positive thing for me. I don't know if I will win in Australia, but I think I'm in a very, very good way."

http://www.atpworldtour.com/News... ... -2-MP.aspx


Davydenko shocks Nadal in final

Russia's Nikolay Davydenko saved two match points as he fought back to beat Rafael Nadal 0-6 7-6 (10-8) 6-4 in a dramatic Qatar Open final in Doha.

Davydenko, who beat Roger Federer in the semi-finals, was in big trouble after the Spaniard won the first set but he took the second to a tie-break.

However, Nadal failed to take two match points, hitting one lamely into the net, and Davydenko levelled the match.

The Russian then kept up the pressure to take the deciding set.

Davydenko's win came in two hours and 43 minutes and it was his 20th title.

"I was just fighting. I never thought about winning. I didn't think I could win," said Davydenko.

"For every point I was fighting. And at the end it was just amazing."

Nadal said Davydenko deserved his victory.

"In this tournament I came back to play my best tennis for a long time," he said.

"I lost today but he played unbelievable tennis - he was just better."

89.
  • normaluser
  • 2010.01.10. 09:07
 
 
   

Csatlakozom az előttem hozzászólóhoz, gratula Viktor! :)

Úgy állok Davy-hoz, mint Mauresmohoz: A kitartó munka meghozta gyümölcsét.
Amennyire divatos volt mellőzni, most kb ugyanannyira nagy lett a hype körülötte.
A srác, aki mindig ott volt, csak szegény nem került GS döntőbe, most végre szárnyal! Hát, én azt mondom meg volt annak az oka, hogy mellőzött volt. Nem hiába alakult ki az a kritikus tömeg, köztük én is, akik nem kedvelték. Jót derültünk 1-1 sima GS elődöntős nyilatkozatain, ahol a klasszisok általában simán verték. Azon gondolkodtam el, hogy vajon ő lépett-e felfelé szinteket, vagy esetleg az élmezőny hanyatlott meg vagy engedett ki kicsit? Mindenesetre nagyon jó, stabil teniszező és összejött.

90.
  • troy
  • 2010.01.10. 09:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 89.
  • normaluser
  • 2010.01.10. 09:07

Az utolsó kérdésedre sztem könnyű válaszolni, ha CSAK a tegnapi meccset nézzük: Rafa elidegeskedte, simán nyerhetett volna. Régen nyert tornát, és annyira szerette volna ezt, hogy a nagy akarásnak nyögés lett a vége.

Davynek sztem volt szerencséje is, mert a vb-n (ami amúgy is egy szanatóriumi bajnokságra hajaz) a sok kipurcant ember közül ki tudott magasodni (előtte sérült volt, pihent, ne feledjük) de nem lehet elvitatni, hogy a hálójátéka mennyit fejlődött, és azt sem, hogy ha szerencséje is volt a vb-s győzelemmel, az önbizalomból, amit ott szerzett, tegnap is tudott meríteni.
Hogy mi lesz egy gs-en egy mentálisan jó állapotban levő Fed vagy Rafa ellen? Ki tudja? Az open egyik nagy kérdése...

91.
  • Turin
  • 2010.01.10. 09:25
 
 
   

Halihó!

Tanulságok számomra:

1. Látszott, hogy Rafa mennyire, szinte kétségbeesetten ki van éhezve egy tornagyőzelemre. Ilyen brutálisan indítani csak gyengébb játékos ellen érdemes, erősebb ellen szinte taktikai hiba. Az első szettre ellőtte kb. a fele puskaporát.
2. Az első szettbeli teljesítményhez azért kellett Davy puhább játéka, és gyalázatos szervája. Ez mutatja, mennyire fontos a szerva újfent a teniszben. Ha letámadható, akkor véged van.
3. Még Nadal sem tudja fél óránál tovább tartani ezt a szintet egy Davy erősségű játékos ellen. Egyszerűen annyit vesz ki belőle mentálisan a folyamatos figyelem, ami még neki is sok. Sőt, az alapvetően támadó szellemű játékosokhoz képest talán még többet is. Ő továbbra is kontrajátékos, a folyamatosan támadás még mindig nem az ő közege.
4. Nadal borzasztó jó lett főleg az év vége tükrében, bár nekem kicsit váratlanul gyors ez a feljavulás. Akár még formaidőzítési gondba is kerülhet, haz az AO-t vesszük.
5. Azért érezhetően elfáradt a 3. szettre, ami egy 2 és fél 3 órás meccset tekintve kissé meglepő, főleg ha azt vesszük, hogy év eleje van, és az év végét rendesen pihenő-üzemmódban csinálta meg.
6. Davy fantasztikus volt, én már 2005 közepe-2006 eleje óta nagyon szerettem a játékát (amikor Rogert úgy megszorongatta az AO-n), és többekkel ellentétben láttam benne, hogy nagyon sok mindenre képes lehet. Aztán persze én is azt hittem, hogy a feje miatt nem fog összejönni. Ez mutatja, mekkora óriási lelki pluszt ad egy nagy torna megnyerése. Az viszont kétségtelen, hogy pazarul elkezdett röptézni. Én nem hiszem, hogy ezt most sajátította el. Ezt MÁR TUDTA, csak agyilag nem merte.
7. Nagyon izgalmas AO-nak nézünk elébe, az kétségtelen. De én még mindig azt mondom, hogy vannak GS specialisták, és vannak, akik kevésbé tudják ugyanezt hozni 3 nyerendő szettben. Roger pedig egyre inkább GS specialista. Én nem féltem se Davytól, se Murraytől, se Pónitól. De természetesen nem mindegy, mikor és hogyan fut össze velük (ki mennyit játszott előtte és milyen ellenféllel), és akár ki is kaphat tőlük. Ettől függetlenül még mindig elődöntőbe várom Rogert, de az biztos, hogy onnan már többtényezős a dolog.
8. A csatát most Davy nyerte, de azt kell mondjam, hogy stratégiailag megint Roger jött ki jól. Nadal 3 órát rohangált egy 250-es döntőért, amit végül elveszített, és bár nyilván jobb állapotba került lelkileg is, nem hozta ki azt a lelki maximumot a tornából, amit szeretett volna. Ellenben megjelent egy új ellenfele, aki keménypályán 4-1-re áll ellene, zsinórban 3x kapta el, és már jobb a H2H-ja. Egy plusz ellenfél, akitől az AO-n már joggal tarthat. Nem hinném, hogy örül ennek. Ez nagyobb veszteség, mint Rogernek az, hogy innentől jobban kell figyelnie Davyra egy GS-en.
9. Nadal hányszor nyert eddig meccslabdát hárítva? Hányszor vesztett meccslabdáról? A formáját visszanyerte, de a top 10 ellen mindenképpen vége annak az időszaknak, amikor a nyers akaratával megtöri az ellenfeleket. Nincs meg a sebezhetetlenség érzete, az, hogy (ha top formában játszik) bármi történjék, úgyis ő nyer.

92.
  • Turin
  • 2010.01.10. 09:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 90.
  • troy
  • 2010.01.10. 09:13

Sztem a nagy szanatórium színvonal várás ellenére a vb egyáltalán nem hozott gyenge játékot, tele volt izgalmas, kőkemény csatákkal. Djoko - Davy, Fed - Murray, Fed - Póni, Fed - Davy, Póni - Söder.
Az biztos, hogy nem Nadalról szólt. Meg az is, hogy Davy profitált az év eleji kihagyásból, de ez már csak így van.

93.
  • troy
  • 2010.01.10. 09:48
 
 
   

1. max. egyetértek.
2. egyetértek
3. most valóban sokat kivesz belőle, de remélem, ez javulni fog és visszatér arra a szintre, hogy akár az 5 órás szrilöt is bírja.
4. takarékoskodnia kell az energiával, megint egyetértek.
5. egyetértek, de erről már beszélünk, hiba volt nekiesni, mert onnan csak lefelé vezet az út. (5:0-nál beírtam meccs közben, hogy utálom a 6:0-ás szetteket)
6. sajnos nem igazán tudom, nem figyeltem annyira Davy-re. majd mostantól kell!
7. I agree: Rafa és Fed elődöntő biztos, de utána ?
8. nem tudom, Fed mennyire foglalkozik most Rafával, sztem inkább a saját formájával van elfoglalva. Azért ne gondold, hogy minden stratégiai csatából Fed jön ki jól! :)
9. Ez igaz. Ezt is újból fel kell építenie elölról.

94.
  • troy
  • 2010.01.10. 09:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 92.
  • Turin
  • 2010.01.10. 09:28

Izgalmas játékot hozott, az teljesen igaz, de azok, akik végiggürizték az évet, nem igazán brillíroztak. Murray is lehetett volna Davy helyében éppenséggel...

95.
  • baga
  • 2010.01.10. 09:51
 
 
   

Azért Davy méltatás mellett ( amit természetesen megérdemel ) gondoljunk arra is, hogy ezt a fantasztikusan játszó Davyt simán hazaküldhette volna két szettben Karlovic, ha nem olyan a feje, mint amilyen és bírja a rövidítést.
Én pont e miatt látom kétségesnek, hogy az orosz megnyerje az AO-t . Fogadóként, a nagyon jól szerválók ellen szerintem továbbra is kevesebb az esélye.
A "régiek közül " szerintem ezt a műfajt Rodick és Federer tudja a legjobban. Továbbra is azt gondolom, hogy Fed nem motiválatlan, hanem ha v.mi miatt( pl. fáj a válla, szél van stb ) nem jön be a ngy szerva, pontos labdák a vonal mellé stílusu játék, akkor tudatosan nem megy bele a rohangálós teniszbe. Ettől látszik olyannak, mint aki nem akar győzni.

96.
  • troy
  • 2010.01.10. 09:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 95.
  • baga
  • 2010.01.10. 09:51

Sztem sem motiválatlan, nem megy neki úgy, de nem tudhatjuk, miért. talán később kiderül.
De azzal is egyetértek, hogy nem szakadt meg, hogy döntőzhessen most Rafával.

97.
  • copacabana
  • 2010.01.10. 09:58
 
 
   

A megnyertnek hitt meccset még meg kell nyerni. A padlóról felállni remek sportemberi tulajdonság. Aztnem értettem, hogy Nadal miért lett egyes labdamenetekben oly passzív, s várta Davigyenko hibáit. Szettlabda és meccslabda itt és ott, bravúros megoldások sorozata. Igazi nagy csata volt, már-már elérte a Clijstres-Henin döntő színvonalát :)
Nagy verseny lesz az AO, az esélyesek névsorát tudjuk, de ne feledjük, hogy mindig jönnek új titánok, akik komoly meglepetéseket okoznak. Két héten keresztül nem lehet csúcsformában teniszezni, nagy kérdés, hogy kinek mikor jön el a bizonyos holtpont. Tegnap kétszer is láttuk, hogy milyen gyönyörű sport a tenisz (pesze a rajongókat erről nem kell győzködni), gyönyörű a dohai stadion (csak ezt a borítási színt cserélnék le), jól szórakoztak a nézők a helyszínen (irigylem is őket), de még jobban azokat, akik majd az AO-t látják élőben. Még a hőguta veszélyét is vállalnám :)

98.
  • baga
  • 2010.01.10. 10:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • troy
  • 2010.01.10. 09:53

Lehet, hogy kerülni akarta. Láttuk, hogy Davy, bár fantasztikusan játszott Nadal stílusában, éppen hogy csak meg tuidta verni, és ehhez kellett, hogy Nadal is elbénázzon egy-két lehetőséget.
Madrid óta világos, hogy Federer megtalálta azt a játékot, amivel a mindent elérők ellen is lehet nyerni. De azt is nagyon-nagyon jól kell csinálni egy Djoko, Mári, Nadal és most Davy ellen. Amikor nagyon fontos volt ( lsd. világelsőség megtartása a mesterek tornáján ) akkor ment neki.

99.
  • Turin
  • 2010.01.10. 10:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 97.
  • copacabana
  • 2010.01.10. 09:58

Erre mondtam azt, hogy Rafa már képes nagyon agresszívan fellépni, de ha hasonló ellenagresszióba ütközik, akkor előjönnek a régi reflexek, berögződések, és visszaáll a kontrateniszre.

101.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 11:16
 
 
   

Jó reggelt!

Érdekes statisztikát találtam, legalábbis nekem az.
Cilic - Wawrinka eddig 0-4.
Kíváncsi leszek ma nyer a Cilic.
Szerintem 1-4 re módosul az egymás elleni eredményük.

102.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 11:20
 
 
   

Roddick közben reggel tornát nyert.
Remélem valamit alkot majd AO-en.

103.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 11:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 102.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 11:20

Azert remélem, az alvás is sikerült! :-)

104.
  • pontpont
  • 2010.01.10. 11:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 77.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 00:07

Itt a 2009-es év statisztikája. A 2010-es tornákat nem számoltam már bele. A helyezések nem a head to head alapján vannak megállapítva, hanem az aktuális világranglista alapján.

A link: http://img248.imageshack.us/img2...

A top 10 ellen megnyert meccsek %-a alapján a 2009-es rangsor:

1. Murray (67%)
2. Federer (64%)
3. Del Potro (59%)
4. Nadal (57%)
5. Davigyenko (53%)
6. Djokovic (52%)
7. Roddick (43%)
8. Soderling (37%)
9. Tsonga (22%)
10. Verdasco (12%)

105.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 11:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 104.
  • pontpont
  • 2010.01.10. 11:37

Nagyszerű munka újra, köszi.
Érdekes dolog a statisztika, sok olyat mutat, ami előtt a drukkereknek is meg kell hajolnia, mégha a szívük mást is diktálna.

Murray győzelme az év elejének köszönhető, mert azért év végén már nem volt ennyire fényes a mérlege sztem-

106.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 11:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 104.
  • pontpont
  • 2010.01.10. 11:37

Azt néztem, h mindig Federert azzal is csesztették, h TOP 10-es játékosokat nem "tud" megverni.. ahhoz képest, ez az összevetésbeli második hely, nem rossz arány.

Verdanak még van miben fejlődnie, h igazi klasszis legyen. de ezek a számok, én így látom, más biztos máshogyan.

107.
  • troy
  • 2010.01.10. 11:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 11:16

Lehet vhol nézni Cilic-éket?

108.
  • Turin
  • 2010.01.10. 11:54
 
 
   

Ezzel még én is egyet tudok érteni, az biztos, hogy még tavasszal fog tornát nyerni, és az sem tragédia, hogy meccslabdáról kapott ki. Csak szokatlan, és talán némileg jelzés értékű.
Ezt jól látja SZG, hogy Rogerhez hasonlóan a gyengébb periódusában nem az veszett el, hogy később nem tud ugyanolyan kirobbanó formában játszani, mint korábban, hanem a sérthetetlenség érzete sérült, és a legjobbak most már mindig el fogják hinni, hogy meg lehet verni. Meccslabdáról is.
Lehet, hogy csak két meccse volt, amikor meccslabdát hárítva nyert, de azért elég sokra emlékszem, amikor 1-2 labdára volt a meccslabdáktól, és onnan fordított.

Az AO izgalmas lesz.

109.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 93.
  • troy
  • 2010.01.10. 09:48

"8. nem tudom, Fed mennyire foglalkozik most Rafával, sztem inkább a saját formájával van elfoglalva. Azért ne gondold, hogy minden stratégiai csatából Fed jön ki jól! :) "

Nem gondolom. :)

Főleg Rafa ellen 2007-től rengeteg stratégiai és taktikai hibát is vétett, de mintha tanult volna ezekből.
A heti formákat tekintve mindenképpen maximálisan jól járt, hogy mindenféle nyavalyával (ami reméljük, minél kisebb) és formán kívüliséggel bajlódva kevés erőfeszítéssel megvédte a tavalyi pontokat, takaréküzemmódban elvesztett egy meccset, és ezzel összeeresztett két nagy riválist, akik rendesen kikészítették azért egymást. Dohából sztem ennél többet nem tudott volna kihozni.

Az sem hülye stratégia továbbra sem, hogy ritkábban játszik Rafával, de amikor kell, akkor nagyon odateszi magát és el-elkapja.

110.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:07
 
 
   

Tavaly Almagro ellen nem hárított 3 meccslabdát? Az egy 3. meccs.

111.
  • troy
  • 2010.01.10. 12:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 109.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:06

Akkor ezek szerint nem csak a sajtó és a szurkolók hisztije az ő rivalizálásuk? :)

112.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 111.
  • troy
  • 2010.01.10. 12:08

Én akkor is azt mondtam, hogy túl van hype-olva. ;) Most is így gondolom. :)
Gondolj bele, tavaly összesen 2 meccset játszottak.

113.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 12:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:11

egyet tudok érteni azzal, amit írtál.
de attól mlég, nagyon színtelen-szagtalan lett a játéka..

114.
  • troy
  • 2010.01.10. 12:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:11

Mindenesetre abban igazad van, hogy lélektani szempontból ebben a pillanatban Rafáé a legnagyobb veszteség hármójuk közül. Remélem, ebből tanul, és később a javára fordítja.

115.
  • vinc
  • 2010.01.10. 12:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 81.
  • Prest
  • 2010.01.10. 02:57

ehh tényleg. bocsesz.
a mai hsz-eket még nem olvastam el, de azt észrevettétek, hogy a Dohában meg Brisbane-ben a döntők során 3 olyan játékos volt a 4ből, akinek lassan lejár a "szavatossága"? csak Rafa az akinek még van 6-8 éve

116.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 12:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 115.
  • vinc
  • 2010.01.10. 12:26

kire-kikre gondolsz pontosan?
az egy Fed, az evidens, és a többi?

117.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 12:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 110.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:07

Almagro ellen 5 meccslabdát hárított,és 2008 Chennai-ban is Moya ellen legalább hármat,de biztos volt még ezeken kívül is,utána kell nézni.

118.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:11

Most jut eszembe még egy példa,pedig az év egyik legjobb meccse volt tavaly:Djoko ellen Madridban 3 meccslabda,már elfelejtettétek?

119.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 12:43
 
 
   

Cilicet lehet valahol nézni?
Én nem találtam semmit.

120.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 12:49
 
 
   

Sziasztok!

Nagy meccs volt a tegnapi, és higgyétek el,hogy 2 év múlva a Rafa-Davy meccsek majd ugyan olyan klasszikusak lesznek, mint most a Nadal-Fed mérkőzések! Végigolvasva a hozzászólásaitokat, sokan mondtatok, írtatok jókat. A döntőről annyit, hogy Niko, valószínűleg élete formájában van(az elmúlt évre gondolok), nagyon ott volt fejben, pszichésen, Rafaról pedig elmondhatjuk, hogy visszatért! Talán egy dolgot hagytunk ki az elemzésekből. Mióta Rafa a Legjobbak között van, sok mindent mondhatunk: kitartó, motivált, felőrli az ellenfelét....de szépen lassan megtanult jól, illetve pontosan adogatni, ami nagyon sok "könnyű" pontot hozott neki a saját játékában. most viszont nem jöttek úgy az első adogatások, mert ha bejönnek, akkor valószínű nem kap ki. Amúgy szerintem nem az első játékban "lőtte el a puskaporát" egyszerűen tesztelte magát, hogy bírja teljes erőbedobással. Nem akarta Ő lealázni 6-0-val davyt, egyszerűen neki nagyon ment, minden bejött, az ellenfél pedig kicsit begörcsölt. Utána egy 100%-os Rafa behúzta volna a 2. játszmát, de Davy összekapta magát, Rafa azt hitte, hogy lehet emlékezetből játszani, mire rájött, hogy mégsem elment a játék. A 3. játszma, nos ami Rafanak mindig erénye volt, a koncentráció, az most nem igazán volt meg. De lesz ez még jobb is...

121.
  • vinc
  • 2010.01.10. 12:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 116.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 12:29

úgy értem dohában döntőzött ugye Davy és Nadal, Brisbaneben meg Clijsters és Henin.
Davy már a tenisz pályafutása végén jár, míg Nadal szinte most kezdte. Clijsters meg Henin most tért vissza, ezért feltételezhetően ők se ma kezdték. ezzel csak arra akartam célozni, hogy itt is elkélne a vérfrissítés, bár az év első tornájáról nem kéne messzemenő következtetéseket levonni.

122.
  • Prest
  • 2010.01.10. 12:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 115.
  • vinc
  • 2010.01.10. 12:26

Igen, Federer az nem volt döntős ha jól tudom(ez pete-nek) :) de ő rá is érvényes, + Davydenko, Roddick, Stepanek...egyiküknek sincs túl sok hátra...:S

123.
  • Prest
  • 2010.01.10. 12:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 121.
  • vinc
  • 2010.01.10. 12:50

Ja én a férfi mezőnyre gondoltam, de arra is igaz :)

124.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 118.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 12:32

Ezért mondom, hogy elég sok olyan meccse volt, amikor meccslabdát hárítva győzött, az ellenkezőjére pedig nem volt még példa. A Djoko meccs annyiban más talán, hogy ott a meccs végén váltogatva voltak meccslabdák, tehátn em "fordításról" volt szó.

125.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 12:57
 
 
   

Doctorpete köszi aludtam valamennyit :)
Mindíg is ellenszenves volt a davi nekem, de most hogy ezt tette, főleg.

AO-n legalább 4 esélyes minimum.

126.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 121.
  • vinc
  • 2010.01.10. 12:50

Nadal szinte most kezdte? 16 éves kora óta profi. 7,5 éve profi. Nem most kezdte.

127.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 12:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 120.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 12:49

Én is valahogy így látom.

128.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 120.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 12:49

Én máshogy látom a meccs folyását. Szerintem az első szettben Nadal mindent bevetett, terror-tenisszel gyorsan véget akart vetni a meccsnek, mielőtt Davyí egyáltalán fel tud ocsudni. Ehhez Davy asszisztált a gyenge adogatásaival és a puha labdáival.
A 2. szett elején Davy kapta össze magát először, és ezután kezdett Rafa kicsit visszább esni az 1. szetthez képest. A szettben Davy már nagyon belelendült, most már a feje nem volt hátrányára a tie-ban a korábbiakhoz képest, Rafa meg, bár tartotta a tempót, a 3. szettre egy hajszálnyival már fáradtabb volt. Ez elég volt Davynak ahhoz, hogy az űrteniszével akár 3-1-ről is vissza tudjon jönni.

129.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 13:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 126.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:57

Azért Fed sem akkor kezdte amikor megnyerte előszőr Wimbledont.Több mint 10 éve van a Tour-on,és még mindig jó állapotban van.Ez alapján Nadalban is lehet még egy 5-6 nagyon kemény év.

130.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 120.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 12:49

A szervához annyit, hogy Nadalnak tavaly ileltve a korábbi 1-2 évben is voltak olyan hetei, hónapjai, amikor jól ment neki a szerva, és fegyverként tudta használni, főleg a kifelé pörgetést.
Neki az a baja, hogy "csípőből", konzisztensen képtelen erős adogatásokat a pályára tenni.

131.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 129.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 13:02

Ha csak ez alapján, akkor lehetne. De Fed sokkal kevésbé sérülékeny, és sokkal kevésbé amortizáló teniszt játszik, mint Rafa.

132.
  • vinc
  • 2010.01.10. 13:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 126.
  • Turin
  • 2010.01.10. 12:57

attól függetlenül a "karrierje" elején van (ha nem fogja derékba törni egy sérülés)

133.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 13:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 128.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:01

Szerintem annyira nem is látjuk másképp a meccset! Tehát a második szett. Figyelj, törvényszerű egy olyan első játék után, hogy bárki visszavenne egy kicsit, ráadásul, mit látott Rafa? hogy nincs semmilyen ellenállás Davy részéről. Az már Davyt dicséri, és ennyivel jobb, mint 2éve volt, hogy új játék, "új meccs" és ezt meg is tudta csinálni. Na már most ez olyan mint ha egy bokszolót aki a kiütés után a földön fekszik, 9-ig kiszámolnak, majd de még a KO.előtt felpattan és újult erővel előre...Egyébként a férfi teniszre ez a fajta rapszódikusság egyáltalán nem jellemző! Onnantól kezdve teljesen kiegyenlített játék folyt, és az nyert aki jobban odatudott koncentrálni a fontos labdameneteknél. De azt ne vitassuk el Rafatól, hogy ha ő ott van végig fejben, akkor tornagyőzelem van, akkor is ha Davy szuper jól játszott! Egyébként pedig az csak jó lehet a tenisznek, ha nem két emberről szól a játék.

134.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 132.
  • vinc
  • 2010.01.10. 13:07

Ugyan, meséld már el, miért? Az első profi évek nem számítanak be?
Mert akkor Fednek 2003 óta tart a karrierje, ami összesen 6 év.

135.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 133.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 13:18

Ez a csodás a teniszben, hogy egy 6-0-ra megnyert szettért nem jár bónusz. :D Ugyanannyi, mint egy 7-6-ra nyert.

136.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:22

Illetve 7.

137.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 13:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 135.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:23

Igazad van, valóban ugyanannyit ér, de azt ismerd el, hogy nem sok hasonló fordult eddig elő a férfiaknál, és nem valószínű, hogy olyan eredményekkel fogunk majd találkozni, hogy 0-6, 6-0, 1-6

138.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 13:32
 
 
   

off

egy kis színes:-)
az édes kis koalák!

http://sportgeza.hu/tenisz/blog/...

139.
  • troy
  • 2010.01.10. 13:39
 
 
   

:)
Kisebb gondjuk is nagyobb volt annál, hogy ki nyeri Brisbane-t :)

140.
  • Turin
  • 2010.01.10. 14:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 137.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 13:28

Itt melyik eredményre gondolsz?

141.
  • vinc
  • 2010.01.10. 14:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:22

átlagosan a teniszezők 32-33 éves korukban hagyják abba a játékot. ha feddel kell összehasonlítani, akkor fednek van még kb 4 éve, míg rafának 10

142.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 14:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 128.
  • Turin
  • 2010.01.10. 13:01

Rafa mindig is a legjobb volt abban, hogy ha fölényben van, akkor legyalulja az ellenfelet. Butaság, hogy attól fáradt el, hogy 30 perc alatt lelőtte a pályáról a Davyt, úgy hogy el sem kellett mozdulnia középről. Nem ezzel volt a probléma, hanem azzal, amikor Davy elkezdett nyomi, Rafa hátraszorult és többet nem volt képes váltani csak egy-egy pont erejéig.

143.
  • Viktor61
  • 2010.01.10. 14:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 137.
  • Edvárd
  • 2010.01.10. 13:28

Csak az a helyzet,hogy Davy két év múlva már harminc...ő már
nem fog olyanokat játszani Rafával akkor,hogy emlegessük.

144.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 14:25
 
 
   

Fuzzy mikor indulsz?

146.
  • troy
  • 2010.01.10. 14:45
 
 
   

Igaz, most egy kicsit nehezebb lesz Davyt "helyre tenni", mintha tegnap győzött volna és annyi :)

147.
  • Turin
  • 2010.01.10. 14:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 142.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 14:15

Én sem azt mondtam, hogy azért jött fel Davy, mert Rafa elfáradt. Sőt, jeleztem, hogy sztem először Davy lett jobb, és röviddel utána, majd ezzel párhuzamosan Rafa esett picit visszább.
De azt te is elismered, hogy gyalulás ide, gyalulás oda, azt a szintet fél óránál tovább Rafa is ritkán tartja (főleg támadóteniszben), amit az első szett alatt hozott, egy top 10-es ellen.

148.
  • Turin
  • 2010.01.10. 14:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 141.
  • vinc
  • 2010.01.10. 14:14

De pont erről beszélek, hogy az szinte mindenki számára, de méeg a legvérmesebb Nadal fanok számára is nyilvánvaló, hogy nem egyformán kopik a testük. Rafáé sokkal gyorsabban.

149.
  • Turin
  • 2010.01.10. 14:53
 
 
   

Mondom, a Djoko meccset nem számoltuk ide, mert ott a meccs végén voltak oda-vissza meccslabdák. Az nem volt igazán "fordítás".
De ez tényleg jellemző volt eddig Nadalra, az ellenkezője viszont nagyon nem.

150.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 149.
  • Turin
  • 2010.01.10. 14:53

előbb-utóbb mindenkivel megtörténik. ezen vitatkozom állandóan Viváékkal. meg kell érteni, hogy idővel történnek ilyen dolgok. elveszített meccsek nyert helyzetből, "mumusok" stb. a nagy játékos ezzel együtt nagy játékos.

151.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:05
 
 
   

Én AO-re a Nadal, Potro, Djokovic és Roddick négyesből várom a végső győztest.
Vélemények?

152.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 144.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 14:25

jövő szombat 6 óra. Budapest - München - Doha - Melbourne. hétfőn már kint vagyok, ha minden jól megy.
lesz élő - blog, facebook oldal aranyóra lánccal:) ki lesztek szolgálva.

153.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 151.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:05

én azért Fedet nem írnám le.

154.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 153.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:06

Szerintem ha 4 be kerül az már szép lesz most tőle.
Nagyon nem megy neki, nem várok tőle többet.
Reálisan nézem a dolgokat, bár mindenki így tenné...

155.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 16:17
 
 
   

azt azért ne felejtsétekel hogy a 3 nyert szett azért más:)

156.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 16:23
 
 
   

peruzzi szerintem 2 ott lesz a négyben:)

157.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 154.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:14

Tényleg nagyon reálisan. Tavaly 4 GS, 2 győzelem, 2 döntő. Dohában elődöntőben kikapott Murraytől, nem sokkal jobb játékkal. Idén ugyanez. Semmi különbség nincs.

158.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 16:28
 
 
   

murray djoko fed és talán rafa

159.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 151.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:05

Roddicknak nincs esélye sztem. Esélyesek: Federer, Del Potro, Djokovic, Nadal, Murray, Davy, kb. ebben a sorrendben is.

160.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 157.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:28

Majd meglátod!

161.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 150.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:04

óh, tudom én azt. Sőt. Csak ekkora klasszisnál, akinek már a neve azzal jár, hogy meccslabdánál IS remeg az ellenfél, szükség van arra, hogy megroppanjon a nimbusza. Ehhez pedig kell egy-két komolyabb vereség. Mint a tavalyi évben. Történnie kell valaminek, mikortól is elhiszik, hogy sebezhető.

162.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 160.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:30

Vagy te. Már bocs, de ha a fogadásodból indulok ki, akkor inkább óvatos lennék.

163.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 162.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:31

Tegnap azt befejeztem :)
Nadal megfosztott egy kis Wimbledontól...

164.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 162.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:31

ez övön aluli volt:)

165.
  • qazsew
  • 2010.01.10. 16:35
 
 
   

Ha csak az eredményt nézem, (0-6,7-6,6-4) azt gondolnám, hogy egy aluszékony top spíler még időben felébredt és szolidan oktatta a jó napot kifogó lelkes közepest aki ráadásul éppen rosszkor egy kicsit ideggyenge is volt.

166.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 164.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:34

Nem hagyhattam ki. :)

167.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • qazsew
  • 2010.01.10. 16:35

Ez mekkora :D

168.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 163.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:34

ne haragudj, de hülye vagy, hogy fogadsz. magad hozod olyan helyzetbe, hogy a kedvenc játékosodra haragszol, mert "elvitte a pénzed". viszonylag sokszor megérzünk meglepetéseket, de eszem ágába nincs pl. azért drukkolni Davynak Fed ellen, mert jól fizet és majdnem biztos vagyok benne, hogy leveri. ez milyen hülyeség már.

169.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 165.
  • qazsew
  • 2010.01.10. 16:35

ha nem lett volna labdája a 4:1-hez. de így nem.

170.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 163.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:34

De komolyan. Mi az, ami annyira kevéssé meggyőző Rogernél? Kb. 2007 óta láthatjuk, hogy a felvezető tornákon elért eredményei legtöbbször köszönőviszonyban nincsenek a GS teljesítményével.
A tavalyi év tükrében (mindent elért, család, stb.) logikailag is nyilvánvaló, hogy már csak a GS tornák hozhatják lázba, mert egy plusz megnyert dohai torna egy jottányit nem tesz hozzá a nimbuszához.
Davy az elmúlt két hónap legjobb formában lévő játékosa, akitől Roger is nyugodtan kikaphatott 2 szettben.

Akkor a szimpla szurkolói vágyakon kívül mi mondatja még veled azt, h Roger nem lesz ott a végjátékban?

171.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 163.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:34

Wimbledontól? Akkor "kurvasok" pénzed bánhatta!

172.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:38

Én így érzem, ez a véleményem.

173.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 172.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:48

Érezheted így, de akkor hol marad a realitás? :)

174.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:53
 
 
   

Fuzzy, nézd megpróbáltam.
Betettem egy nagyobb összeget, 2 hónap után megnégyszeretem.
Amit betettem, abból a pénzből nem tudtam volna elmenni egy nagy versenyre.
így maradt a TV :)

175.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 16:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 169.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 16:38

facebook-os elérhetőséeget majd megadod?
csinálthatnánk ott egy közös heyholetsgos "személyt"
amiről ugye korábban már beszéltünk!

176.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 16:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 151.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 16:05

Ami a 4 tippedet illeti, Roddick nem jut első négyig sem, sztem. nem akkora játékos ő, vannak nála ma már sokkal jobbak, és a formája is kétséges. Nadal és Djoko és Potro esetében nem rizikózunk sokat, h ott lesznek, de akkor még Murray és Fed, Davyd és Soderling neve is felmerülhet. Mondjuk, továbbra is tartom magam, h "új győztest" avatnak ott február elején...

177.
  • baga
  • 2010.01.10. 16:59
 
 
   

Ha az AO-n az a Roger játszik aki a Gulbis meccs 2. szettjéig ( sokkal agresszívebben kezdte az első három meccset, mint szokta, jó szervák, fonák stb )akkor ő is mindenképpen esélyes a döntőre. A bad boys féle társaságról eddig semmit nem tudunk, de valaki/valakik közülük nagy eséllyel jó formában lesz,Rodick is jó most szerintem,Nadalt és Davyt nem váron döntőbe.

178.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 17:32
 
 
   

Nálam most Nadal,Delpo,Djoko a sorrend,valamint Davydenko,aki ha így játszik majd, élete Grand Slamjét produkálhatja.

179.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 17:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 170.
  • Turin
  • 2010.01.10. 16:38

Mi az ami annyira kevéssé meggyőző Rogernél? Az adogatása egyértelműen.Lehet,hogy sokkal jobb formába kerül az AO-ra,de ha a szervája nem javul legalább 10 százalékot,nem tud top 10-est verni most.

180.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 17:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 179.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 17:35

Én is mondtam többször, h a szerva játéka nagyon visszaesett!
Persze, egy szavam sincs, mert wimbledonban tökéletesen hozta a jó szervákat, különösen az utolsó szettben. de ezt erősíteni kell.

De Turinnal abban is egyet tudok érteni abban, h tavly ugyanilyen silányan játszott a kis tornákon, és a GS-eken dobbantott.

Meglátjuk, az biztos, h Fed pályája összességében már csak szinten maradhat, vagy lefelé mehet, feljebb nem nagyon van út.

181.
  • matroid
  • 2010.01.10. 18:03
 
 
   

erdekes tippek!
en most nem mernek senkire se tenni.

az erdekes mennyien temetik federert. en is ugy erzem, most nagyon kell kaparnia. DE
az elmult evekben szemely szerint csak en legalabb 2x temettem fedet (2008 wimbledon utan es 2009 tavaszan) - es aztan egybol nyert a "semmibol" egy GS-t. Ne felejtsetek el 2008 US opent. Elotte elvesztett wimbledont, az ATP1000-eseken pofozo gep volt, az olimpian szintugy. aztan a dontoben az elete formajaban levo murrayn atgazolt.

fed extra klasszis, ugy mint agassi. ergo barmikor barmilyen szituaciobol barkit le tud gyozni - eleg ha osszeall a jateka.

182.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:04
 
 
   

doctor ezt nem mondod ugye komolyan h új gyöztest avatnak...

183.
  • Henry
  • 2010.01.10. 18:04
 
 
   

Sziasztok!

FED, RAFA, DELPO és DJOKO

Én Őket várom az első 4-be. Hogy ki nyeri? Na ez jó kérdés, majd a döntőn megtudjuk.

Murray Ki tudja? Talán nem esik szét. Ettől függetlenül, rá nem tennék.
Davy szerintem abban a melegben nem fog bírni 3 nyert szetteket produkálni.
Soderling szerintem úgyszintén.
Roddick Na Ő még szóba jöhet szerintem.

184.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:05
 
 
   

matroid:)elégha csak 3/4 ig össszeáll:)

185.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 18:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 182.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:04

de igen, komolyan gondolom. ebbe a sorba belefér Murray, Potro, és ha tartja a formáját Davydenko is. De jöhet egy, akire most nem is számítunk.

majd meglátjuk :-)

186.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:11
 
 
   

dr én davigyenko szurkoló vagyok de 3 szettben nagyon nehéz..emlékszel arra arg elödöntőre?potro szerintem kizárt:)murray meg 15 százalék:)de nem feledd akire nem számitunk minimum 2öt le kell gyözzön ezek közül akiket itt emlegetünk:)esetleg stepanek:):):):):)

187.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 18:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 186.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:11

hacsak Noszály Sanyi nem indul... akkor jöhet szóba stepanek

188.
  • Replica
  • 2010.01.10. 18:15
 
 
   

Minden évben Fed kapta a fair play díjat és ahogy azt mondtuk, érdemtelenül! Nadal egy rossz bírói döntés után megadta a pontot Davydenkonak, míg Fed az USO-n ugyancsak egy rossz bírói döntésnél hallgatott, minnt a sír, pedig az orra előtt esett le a labda, tehát tisztán láttta. Nevetséges ez az egész!

189.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:16
 
 
   

sanyi ügyes még tavaly isnyert pár f1et:)

190.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 18:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 188.
  • Replica
  • 2010.01.10. 18:15

ez most hogy jött ide??

191.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:19
 
 
   

ráadásul ne hasonlitsuk már fedet nadallal a pályán való viselkedésben légysziii:)

192.
  • matroid
  • 2010.01.10. 18:22
 
 
   

annyiban igaza van replica-nak, hogy nadal mar igazan megerdemelhetne vmi fair play dijat.
az a bemondas meg akkor is a "regi szep idoket" idezte, ha a meccsnek eppen abban a fazisaban mosatta fel a palyat koljaval.

de van itt egyaltalan vki, aki vitatna, hogy nadal alapvetoen egy rendes srac?

193.
  • JMDP
  • 2010.01.10. 18:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 177.
  • baga
  • 2010.01.10. 16:59

A bad boys féle társaságból ketten indulnak szerdán (Kooyong) Delpo és Djoko, ha rájuk gondoltál? És ki is van még, talán Murray! Ő kikapott Robrédotól és ráadásul megsérült!

194.
  • AnDriis
  • 2010.01.10. 18:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 179.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 17:35

Nem tud top 10est verni... Ezt te sem gondolod szerintem komolyan :)!

195.
  • Replica
  • 2010.01.10. 18:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 190.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 18:16

Nem így van?

196.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:30
 
 
   

rafa valamit elirt:)

197.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 18:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 195.
  • Replica
  • 2010.01.10. 18:25

az, h minden évben ő nyeri? igen, az így van, és sztem nem is érdemtelenül.
2009-ben is Fed kapta? arról még nem tudok. ha igen, akkor az inkább az eredményeinek szól talán, mint másnak.

Mondjuk azt nem tudom, Rafa, aki nem versenyezte végig a szezont, miért is érdemelte/érdemelné meg jobban?

198.
  • baga
  • 2010.01.10. 18:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 193.
  • JMDP
  • 2010.01.10. 18:23

Jaj de jó, hogy írtál ! Én is nagyon kedvelem Delpot és hiába keresem a web lapján, hogy hol játszik idén, mindig azt találom a naptárjában, hogy szerkesztés alatt, és azt is csak spanyolul, mintha nem lenne angol változat. Lehet, hogy elbénázok valamit.
Tudom, hogy indul Kooyongban, de többet nem.
Azt sem tudtam, hogy Mári megsérült. Én hármojukra gondoltam valóban ,de úgy értettem , hogy a formájukról nem tuduk semmit, ami a tétmeccseket illeti. Biztos vagyok benne, hogy Djoko nagyon készül az AO-ra, és remélem Potito is.

199.
  • Replica
  • 2010.01.10. 18:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 197.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 18:32

Nem érdemtelenül? Az idei US Openen amit művelt Djokovic ellen, az túl ment a fair játék határain. A szeme előtt volt a labda, Djoko vitatkozott a bíróval a hibás döntés miatt, míg Fed lapult, pedig láttta. Már egy ilyen esetmiatt sem érdemel fair play díjat, de az elmúlt években több ilyen is volt. Rafa már régóta sokkal jobban megérdemelné!

200.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 18:43
 
 
   

a fair play dijba elég sok minden beletartozik...és hát az out megitélése igazándibol nem rá tartozik..

201.
  • JMDP
  • 2010.01.10. 18:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 198.
  • baga
  • 2010.01.10. 18:36

Sajnos én sem tudok többet csak az AO-ig van írva és azután Észak Amerikai körút!?

203.
  • troy
  • 2010.01.10. 18:51
 
 
   

Potro weboldala elég spártai. Bekkattintottam a naptárnál a fordítást csak úgy poénból, erre kiírta, hogy Melboure .... Cementégető :)

204.
  • Turin
  • 2010.01.10. 18:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 180.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 17:42

Azért a silány csak Fed szintjén értendő. Davy tényleg kirobbanó formában van, nem votl szégyen tőle így kikapni. Fed fénykorában is volt néhány extrán szoros meccsük.

205.
  • Turin
  • 2010.01.10. 18:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 188.
  • Replica
  • 2010.01.10. 18:15

Tegnap egész pontosan úgy történt, hogy Davy odament, határozottan mutatta a bírónaqk, hogy challenget kér, és Rafa ezután megadta neki a pontot. Sportszerű volt, de Rafa is tisztában volt vele, hogy a challenge esetén ugyanez lesz az eredmény.

206.
  • JMDP
  • 2010.01.10. 18:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 203.
  • troy
  • 2010.01.10. 18:51

Ja-ja, nem árasztanak el bennünket a rengeteg információval:)

207.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 19:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 204.
  • Turin
  • 2010.01.10. 18:54

igen, amikor én is Fed rosszabb periódusán, vagy formáján fanyalgok, akkor az csak azert van, mert túl magasra tette a lécet. nagyon sokan szeretnék a formán kívüli federer tudását, eredményeit magukénak tudni.

208.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:04
 
 
   

dr:)szerintem ez rogi normális tudása... atöbbi valami memberfeletti volt..erröl mondjuk roddick hewitt davy stb tudnának mesélni sokat:)

209.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 19:15
 
 
   

Rafa: “I think I did the most difficult thing (today) and that was playing all the time at my best level. I’m probably playing better than ever, for the moment. There was one moment in 2008 maybe where I played like I did today in the first set. So that’s a very positive thing for me. I don’t know if I will win in Australia, but I think I’m in a very, very good way.”

210.
  • vica
  • 2010.01.10. 19:18
 
 
   

A Stephan Edberg fair play-díjat nem valamiféle bizottság adja, hanem a játékostársak szavazzák meg. Ezért különösen értékes.

211.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:19
 
 
   

fuzzy:)elmondta amit tudunk és láttuk a meccsen:)

212.
  • vica
  • 2010.01.10. 19:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 209.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 19:15

Kedves Fuzzy! Nem gondolsz a csak magyarul beszélőkre, mint amilyen én vagyok. Kár, mert kirekesztettnek érzem magam.

213.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 19:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 212.
  • vica
  • 2010.01.10. 19:19

majdnem szószerinti, de nem angoltanártól származó gyors fordítás: :_))

Azt hiszem, nem a legnehezebb (ma), és játszottam végig a legjobb szintemen. Talán jobban játszottam, mint valaha, néhány pillanatra. Volt egy pont, amikor úgy játszottam az első szettben, ahogy talán 2008-ban. Szóval, ez egy nagyon pozitív dolog a számomra. Nem tudom, hogy nyerek-e Ausztráliában, de azt hiszem, nagyon-nagyon jó úton vagyok.

214.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 19:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 212.
  • vica
  • 2010.01.10. 19:19

hogy az elején nagyon jól játszott, mint 2008 elején. kicsit talán lehetett volna nyugodtabb. nem mondja, hogy nyerni fog az AO-n, de nagyon-nagyon jó úton van hozzá:)

215.
  • troy
  • 2010.01.10. 19:28
 
 
   

Nagyjából azt mondta, úgy érzi nagyon jól játszott az első szettben, talán a legjobbját régóta, ezt egy 2008-as játékához hasonlította (akkor játszott még ilyen szinten). Ez nagyon jó érzés számára. Azt nem tudja, megnyeri-e az opent, de a nagyon jó úton van afelé.

216.
  • troy
  • 2010.01.10. 19:29
 
 
   

Az a mondat, amiben mondta, hogy kicsit lehetett volna nyugodtabb, itt kimaradt, de az erdetiben benne van :)

217.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:30
 
 
   

ha belegondoltok mi is ugyanzt mondtuk volna:)

218.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 19:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 214.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 19:26

a facebook-os kérdésemet olvastad fentebb?
amiről már régebben is beszéltünk. csak a közelgő AUSO miatt kérdeztem

219.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:31
 
 
   

pedig nem hiszem h ezt gondolta....

220.
  • baga
  • 2010.01.10. 19:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 211.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:19

Az igaz, de engem az is érdekelne , hogy mit mondott a második és harmadik szettről. Arról beszélt hogy az miért sikerült úgy, ahogy ?

221.
  • troy
  • 2010.01.10. 19:31
 
 
   

azt gondolta: hú, ezt nagyon elbaxtam!!!!!

223.
  • Peruzzi
  • 2010.01.10. 19:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 221.
  • troy
  • 2010.01.10. 19:31

EL :)

224.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:33
 
 
   

baga biztos mert ott a 2010 formáját hozta:)troy valahogy ugy:)

225.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:35
 
 
   

picit meglassult a 2.szetben ennyi:)

226.
  • Prest
  • 2010.01.10. 19:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 221.
  • troy
  • 2010.01.10. 19:31

:D

228.
  • Henry
  • 2010.01.10. 19:41
 
 
   

Örülök, hogy nincs elcsüggedve! Gondolom kielemzik a mérkőzést és levonják a megfelelő konzekvenciát. Mindenesetre tényleg nem olyan nagy tragédia a tegnapi "bukta" egy 250-es tornán, bár Davynak biztos szeretett volna visszavágni! Na majd legközelebb :-)!

230.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 19:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 218.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 19:30

már írta fent, hogy készül és az AO-ra kint lesz. odaírom majd a napi blogot, de ide is ki fog frissülni a jobb oldalra. szóval minden rulez lesz:)

231.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 19:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 230.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.10. 19:44

értettem :-D

232.
  • troy
  • 2010.01.10. 19:57
 
 
   

és a második gondolata: Tonitól mit kapok ezért!!!!!!

233.
  • baga
  • 2010.01.10. 19:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 224.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 19:33

Aha, értem. Szóval ő is egy pozitív gondolkodó. Csak a szépre emlékezem.....:)

234.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:00
 
 
   

baga vagy esetleg az a következő kérdés volt....

235.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:07
 
 
   

és ez a nadal 3 4 éve ezzel a játékkal a 10 be nem fért volna be...

236.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 194.
  • AnDriis
  • 2010.01.10. 18:25

Pedig nagyon is komolyan gondolom! 50 százalékos első szervákkal nem lehet! Talán Verdasco és Söderling ellen lehet egyedül esélye jelenleg,a többiek ellen,ha nem javul ebben a mutatóban kikap,akárhogy is játszik hátulról.Megkérdezheted más véleményét is erről,nagyjából ugyanezen a véleményen lesz.

237.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 234.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:00

Te miért nem jelölöd ki,kinek szánod üzeneteidet?

238.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 237.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:21

általában nem egy embernek megy:)de amit neked irtam azt elfelejtettem bocsánat

239.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 236.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:19

én ugy mondanám ha 50 % osan szervál csakakkor van esélye ellen egy top 10esnek:)

240.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 239.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:29

Ez hülyeség,de erről jobb,ha nem nyitunk vitát.

241.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:32
 
 
   

nem is akartamcsak elmondtam a véleményem..mondjukcsak nézd meg azus open döntö adatait mikor volt esélye potronak

244.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 241.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:32

Ok,az talán benne van a pakliban,hogy akkor is áthámozza magát egy-két ellenfélen,ha rosszul adogat.Azonban úgy gondolom,jelenleg van már egy szint(Rafa,Potro,Davydenko,Djoko),ahol kikap,ha nem jönnek a szervák.Ezen játékosok ellen nem nyer három szettet úgy,hogy minden pontért "melózni" kell.Roddick ellen még esetleg beleférhet,vagy akár Sóder,Verda ellen is, de már ezek is "neccesek lehetnek.

245.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:04
 
 
   

Ja és azt is hozzá akartam tenni,hogy a négy játékos ellen,akiket zárójelbe tettem,akkor is kikaphat nyugodtan,ha minden játékeleme működik.

246.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:26
 
 
   

amúgy, a rafa fanoktól kérdezem, Nadal ráfeküdt a szervákra? mert összességében sokkal jobban szervál, mint eddig.
és újra duzzad az erőtől, szemmel láthatóan.

247.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 246.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:26

Lehetséges,bár eddig is tudott ilyen szinten adogatni-emlékezz csak 2008 Wimbledon,valamint 2009 Australian Open-re.Én a legnagyobb különbséget ott látom,hogy sokkal jobban variálja az oldalakat,nem csak elindít egy szervát fonákra.

248.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 246.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:26

Tulképpen azóta gyakorolja, hogy elkezdett újra edzeni, csak most látszik meg, amikor a játéka összeáll. Voltak róla videók is, Tonival.

249.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 247.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:35

az a 2008-as döntő, az kemény volt. mondjuk ott fed azert kapott ki, mert átment a fején, h rafa füvön is megver, te jó ég, mi lesz itt...
sztem nem bírta el.

250.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 248.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:55

ez a Toni mindenhol ott van :-D

251.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 250.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:57

Hát a nagybátyja, vigyáznia kell a kölökre!

252.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 206.
  • JMDP
  • 2010.01.10. 18:58

Olyan komótos a honlap is, mint Potró.
És az a 4. hely, az már ziher? Mert a honlapján már kint van...

253.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 251.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:58

ganyús ez a nagybácsi-unokaöcsi viszony :-DDD
jó, h a hugica nincs benne a képben :-D

254.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:04
 
 
   

A következő sláger jutott eszembe, ahogy az AUSOPEN-re gondoltam: "Ábrándos nappalok, lángoló éjszakák" - De jó lenne, Rafa egy korrekt kis 6:4, 7:6 6:3-mal hazaküldené XY-t, azán éjjel: "jó isten mit csinál??????? megőrülök,!!!! ez nem lehet igazzzz!!!! :)
ki is énekelte ezt az örökbecsűt?

255.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 253.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:00

haha. mint egy jó kis Almodóvar mozi, mi?? :)

256.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 254.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:04

Dolly Roll!! :-))

257.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 256.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:05

Tudtam, hogy rád számíthatok!!!! :)

258.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 257.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:06

Ne viccelj, Flipper Öcsi ikon volt!!!

259.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 258.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:06

Dehogy viccelek, asszem nyolcadikos koromban az volt a szilveszterem, hogy a wind-szörnyre twisteltem a junoszty előtt!!!!

260.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 254.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:04

:D:D:D Nagyon jó...bizony sokan vagyunk így ezzel azt hiszem..de jó is lesz :D:D:D

261.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 260.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:10

Már előre érzem az égető érzést a mellkasomban hajnali 3-kor!!!! :)

262.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 261.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14

Inni kéne vagy enni? Az idegtől nem bírok. Aludni kéne, de azt az egyet nem lehet.... :)

263.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 262.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14

miért is nem??

264.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:17
 
 
   

mit miért is nem?

265.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:18
 
 
   

aludni? (bocs, már nem vagyok egy Fényes Ösvény 10-kor)

hát meccs közben hogy lehetne aludni????

266.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 264.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:17

Inni kéne vagy enni? Az idegtől nem bírok. Aludni kéne, de azt az egyet nem lehet.... :)

erre kérdeztem, miért is nem?

267.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 266.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:19

Prognosztizáljuk az AO ideji éjszakai dilemmákat :):D

268.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:39
 
 
   

Fel kell készülni mentálisan a tornára!

269.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 267.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:33

Itt van ugye rögtön az időeltolódás, aztán a favorit bal...kodása, sérülése, akármi, aztán a megfelelő táplálkozás a sok ücsörgéssel egybekötve (nincs szobakeróm, pedig meccs közben nyomnám a pedált! :)

270.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:47
 
 
   

Prest, pete, good night!

271.
  • Prest
  • 2010.01.10. 23:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 270.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:47

köszi! Neked is jó éjt!

272.
  • Doctorpete
  • 2010.01.11. 08:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 270.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:47

ma reggel, utólag neked is! :-)

273.
  • troy
  • 2010.01.11. 08:53
 
 
   

good morning everyone!

274.
  • erisen
  • 2010.01.11. 09:49
 
 
   

Hello everybody!
Még 5 és fél nap!! Mikor lesz a párosítások kihírdetése az AUSO-ra.
Nem féltem én annyira a "vén róka"(bakker 2 hónappal fiatalabb nálam.:) ) Federert.
Összeszedi magát,első pár meccsen ráhangolódik ő. Csak nehogy legyen egy Bentó effektus.
Legjobb 8ig tuti eljut. Onnantól lesz ereszd el a hajam! Kezdődhet a rock'n roll baby!!

275.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 274.
  • erisen
  • 2010.01.11. 09:49

Hehe, úgy várjuk, mint a karácsonyt!!!!!!

Draw: jan. 15.

rock and roll, salsa, tangó, kakalin, lesz ott minden!

276.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 275.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:03

"Hehe, úgy várjuk, mint a karácsonyt!!!!!!"

Nem. Sokkal jobban.:)

277.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:28
 
 
   

Mindenkinek jó reggelt!
Nem semmi, Delpo kemény öt az az 5 ponttal negyedik!
Most ezek szerint lesz a sorsolás?
Nagyon remélem!

278.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 276.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:26

Ja,és kösz. Akkor a drawról. Bekavarhat hogy Potro most előzte be Murrayt.:)
De Fed jobban járna Djokoval mint Nadal Potroval.:)De fordítva már nem biztos.
Vagyis Potroval lehet hogy senki sem járna jól....? Nagyon kétdéges a formája is. Még idén nem láttuk.Mondjuk Söd-el,vagy Roddick-al sem lesz leányálom mondjuk egy legjobb 8 előtt összefutni. Davy is nagyon jó. Anyám,borogass...szikrázni fog a levegő Ausztráliában.

279.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 277.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:28

Szerintem igen. Miért ne számítana? Nagy összegben azért nem fogadnék rá:)

280.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 276.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:26

Mint a világbékét! :)

281.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 279.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:36

Pénteken minden kiderül...

282.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 280.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:37

Viccelsz.Még annál is jobban.:)
Mit nem adnék egy olyan igazi 2004-2007es Fedért az idén. De sajna az nagy eséllyel egyszeri és megismételhetetlen.

283.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 281.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:41

"Pénteken minden kiderül..."

Pénteken mindenki derül....:)

284.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 282.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:44

Hát azért a világbékét előbbre tenném, de utána rögtön az openek! :)

285.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 284.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:46

Ennyire egyik sport sem tud feltüzelni.
Max 1-2 amcsi foci meccs,és foci vb+persze az olimpián a magyar érdekeltségek.:) Istenem,add hogy egyszer MAGYAR férfi top teniszezőnek szurkolhassunk!

286.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 11:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 283.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:45

Ez biztos? XD

287.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 285.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:57

hát igen, a foci vb közelítőleg!

288.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 285.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:57

hát igen, a foci vb közelítőleg!

289.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 11:20
 
 
   

A draw-ról: Rafa-nak Djoko-t és Potro-t kéne kerülnie, mert sztem ők a legveszélyesebbek rá. Bár Potro bárkire az lehet. Murray-ről nincs hír,hogy mennnyire súlyos a sérülése?? Fed se volt 100%os. Rodd, Söd, Davy is ott lesznek a nyolc körül, de én Cilic-től és Gulbis-tól is robbantást várok. Egy biztos: Az utóbbi idők egyik legjobb Opene lehet ez!

290.
  • Henry
  • 2010.01.11. 11:28
 
 
   

Sziasztok!

Van még legény/leány a gáton? :-)))

Jaj, már én is úgy várom az AO-t!!!! Ezzel kelek, ezzel fekszem (na meg persze mással is), hogy már csak pár nap és 2 hét boldogság!!!! Ám legnagyobb szomorúságomra végig dolgozom, szóval max. Livescore (jobb, mint a semmi), a hétvégék és d.u. ismétlés ami részemre kijut. Ez van, de azért várom!

Üdv mindenkinek és további szép (és gyors) napot!

291.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 289.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 11:20

Murray sérülése sztem nem annyira komoly, nincssemmi a honlapján róla. Sztem őt valahogy senki nem tartja most esélyesnek. Rafa jól játszik, de nem tudom, az idegeit mennyire tudja kisimítani? Ez a Davy elleni abszolút határozatlanság remélem, nem marad meg. Potrót sztem sokan a legesélyesebbnek tartják, meglátjuk, hogy bírja. Fednél számítani fog, milyen ellenállásba ütközik sztem. Södöt én nem érzem tényezőnek, és az öt szett miatt Davyt sem. Djoko? Ha nem ájul el, jó lehet, de én nem érzem fő eséylesnek. Aztán majd visszaolvasunk az open után és kacagunk! :)

292.
  • Prest
  • 2010.01.11. 11:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 277.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:28

Egyébként ez nagyon durva :D A mostani pontszámításban ez a lehető legkisebb különbség amivel vezetni lehet :D Szép:)

293.
  • erisen
  • 2010.01.11. 11:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 291.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:32

"Fednél számítani fog, milyen ellenállásba ütközik sztem."

Ez mindenkinél tényező nemcsak Fednél.
Djokot most én sem érzem fő esélyesnek.
Nálam most épp Potro az első számú,majd Nadal,Davy,és Fed.

294.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 293.
  • erisen
  • 2010.01.11. 11:48

Úgy értem, ez most Fednél nagyon fog pl Rafához vagy Potróhoz képest, így értettem...

Nálam Potro, Rafa, Fed, Murray, Davy

295.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 11:53
 
 
   

Itt van még egy kis statisztika a 2009-es évről. A top5 (2009 év végi állás szerint) pontjait mutatja. Minél erősebb egy hónap, annál több pontot szerzett az adott játékos a másik 4 játékoshoz képest. Július, szeptember és december azért üres, mert abban a hónapban nem kezdődött egy torna sem (US Open augusztusban van hozzáadva)
Zárójelben a 2009-ben addig megszerzett összpontszám található.

Link: http://rapidshare.com/files/3335... (pdf formátumú)

296.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:53
 
 
   

Na, elő lehet venni a tavalyi draw-t és elkezdeni a mtekot, kinek mennyit kell védeni, hogy kedélyes esélylatolgatással üssük el valahogy az időt, mert aztán jönnek a kemény odamondogatások a verseny hevében :)
Verditől jó játékot várok.

Tényleg, Cilic nyert vagy Waw?

297.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 296.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:53

Cilic! 2rövidítében. Akárcsak Roddick.
Mindkét tippem bejött,a döntőre,amit még tippeltem a versen kezdetén.
Roddick nyert is, Wawrinka barátunk meg a csak a döntőben bukott el Cilic ellen.
Én ilyen jól még sosem tippeltem. Kezdem elhinni hogy bejönnek a jóslataim AUSO-ra.:)

298.
  • Replica
  • 2010.01.11. 12:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 249.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:55

"az a 2008-as döntő, az kemény volt. mondjuk ott fed azert kapott ki, mert átment a fején, h rafa füvön is megver, te jó ég, mi lesz itt...
sztem nem bírta el."

Még véletlenül sem azért kapott ki mert Nadal jobb volt nála, ugye? Ezek szerint 2007-ben, amikor Nadal két szettett nyert ellene és a 3.-at csak a 2. után kikért ápololás és sérülés miatt bukta is Fed volt az ász, ugye?

299.
  • troy
  • 2010.01.11. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 297.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:24

Csak nehogy elbízd magad, és fogadni kezd, mint Peruzzi! :)

300.
  • donnie
  • 2010.01.11. 12:40
 
 
   

ha Del Potro a negyedik,akkor elvileg Nadal ágára kerül nem? vagy nem így megy,hogy egy ide-egy oda?

301.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 300.
  • donnie
  • 2010.01.11. 12:40

Nem. 1. és 2. egymás ágára nem kerülhet,de a többieket (Djoko,Potro,...) sorsolják.
Én így tudom. Nyakamat azért nem tenném rá.

302.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 299.
  • troy
  • 2010.01.11. 12:32

No way!

303.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 295.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 11:53

Nagyon szépen köszönjük!!! Nem semmi :) Te statisztikus vagy? :)

304.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 13:09
 
 
   

Sziasztok!

A pontszámításhoz itt van egy kis segítség.

http://rapidshare.com/files/3336... (2007-es Excel)
http://rapidshare.com/files/3336... (régebbi Excel)

305.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 300.
  • donnie
  • 2010.01.11. 12:40

Az első kettő külön ágra kerül, a 3. és 4.nél kisosrsolják h melyik ágra kerülnek.^^

306.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 304.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 13:09

Hú, ezt is köszi :) itt jól látszik, hogy tényleg esetleg csak Djokó előzhet de nem túl valószínű szerintem :) Remélem Fed eljut az elődöntőig ^^

307.
  • erisen
  • 2010.01.11. 13:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 306.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:12

Remélem a döntőig.:)

308.
  • Replica
  • 2010.01.11. 13:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 307.
  • erisen
  • 2010.01.11. 13:30

Remélem, hogy ott Nadal várja majd, és megismétlődik a tavalyi döntő. Végeredményre is!

309.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 308.
  • Replica
  • 2010.01.11. 13:50

Nem lehetetlen. Nadal jó formában van,eljuthat oda. Fed meg a GS-eken mindig előhúz valami meglepőt. Miért ne tehetné most is? Csak kisebb rá az esély mert a többiek is nagyon ott vannak most.(Davy,Potro,Roddick,Söd). Ott meg már úgy is a pillanatnyi forma dönt. Lényeg legyen élvezetes tenisz.

310.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:34
 
 
   

Most látom a cikkben a 3.képet. Nem értem a koncepciót ami a trófeákat illeti.
Davy kapott egy gyönyörű szép sólymot(vagy ölyvöt,vagy héját,vagy vércsét,vagy karvalyt,vagy mit),szegény Nadal meg valami szürke színű zergét. :(

312.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 308.
  • Replica
  • 2010.01.11. 13:50

Sztem elég volt az ajándék GS-ekből Rafa-nak

313.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.11. 14:41
 
 
   
314.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 291.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:32

Nem értem,hogy Djoko-t miért nem tartjátok esélyesnek?? ÉV végén ő volt a legjobb formában, csak kipurcant. Sztem ha kipihente magát, és olyan játékot fog hozni mint év végén, akkor legjobb 4 a minimum

315.
  • troy
  • 2010.01.11. 14:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 314.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:42

Azt írtam, nem tartom fő esélyesnek.
Ez megérzés, azt is írtam, hogy utólag majd lehet, hogy kacagunk a tippjeinken.

316.
  • troy
  • 2010.01.11. 14:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 312.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:38

Fednek meg még inkább! :)

317.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 314.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:42

"Sztem ha kipihente magát, és olyan játékot fog hozni mint év végén, akkor legjobb 4 a minimum"

Ez igaz Davyra,Södre,Potrora is akár. Sokan vannak,akik mostanában legalább olyan jó formában voltak mint Djoko. Fedet+Nadalt meg kénytelenek vagyunk Djoko előtt emlegetni mert egyszerűen jobbak.

318.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 315.
  • troy
  • 2010.01.11. 14:46

No igen, nagyon sok fog múlni a sorsoláson

319.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 317.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:50

Sok múlik majd a szervákon is. Ha a lépegetők szórni fogják az ászokat,sokáig mennek igaz. Fed és Rafa nálam is alapból esélyesebb Djoko-nál, de azért Potro után ő a leginkább esélyes sztem ezen a borításon a két nagy mögött

320.
  • troy
  • 2010.01.11. 15:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 319.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:15

Persze, ezen nincs vita. Korábban írtam, hogy ebben a pakliban nincsenek ászok, csak királyok, tulképpen bárki nyerhet az első 8 közül. Lehet, hogy pont Roddicknak fog igazságot szolgáltatni a sors tavaly Wimbledon után....

321.
  • Replica
  • 2010.01.11. 15:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 312.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:38

Milyen ajándék GS-ről beszélsz? Magadnál vagy?

322.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 321.
  • Replica
  • 2010.01.11. 15:38

Értsd,ahogy akarod!

323.
  • Rafain
  • 2010.01.11. 15:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 321.
  • Replica
  • 2010.01.11. 15:38

Úgy értette,hogy Fed-et mindig veri GS döntőben.Ezért ajándék.

324.
  • Prest
  • 2010.01.11. 17:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 323.
  • Rafain
  • 2010.01.11. 15:51

Pontosan, mivel Rafának nem nagy ellenfél Fed..tán a legkönnyebb ellenfél a top játékosok közül egy döntőben. Mondjuk egy Potro ellen biztos többet kéne küzdenie. :)

325.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:38
 
 
   

"Sztem elég volt az ajándék GS-ekből Rafa-nak"

Erre az emeletes baromságra mégis mit kellett volna írni?

326.
  • Turin
  • 2010.01.11. 17:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 294.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:51

Szerintem nem is ez fog számítani. Inkább az, hogy a megfelelő körben a megfelelő erejű ellenfél jöjjön, fokozatosan nehezedve. Akkor iszonyúan el szokta kapni a fonalat.
Az erőnléte szerintem nem tényező, azzal nem lesz gond.

327.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 326.
  • Turin
  • 2010.01.11. 17:38

Persze, meglehet, hogy nem így lesz.
Remélehetőleg a szervezők gondoskodni fognak arról, hogy a megfeleő körben a megfelelő erejű ellenfél jöjjön, fokozatosan nehezedve. :)

328.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 327.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:58

Mármint az első mondatom az alábbi mondatomra vonatkozik. "Fednél számítani fog, milyen ellenállásba ütközik sztem. "

329.
  • Turin
  • 2010.01.11. 18:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 327.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:58

Erről a szerencse fog gondoskodni. Reméljük, hogy így lesz. :)


Amúgy Verdáról volt szó itt, én max. a 8-ba várom, sztem idén már az is szép lenne tőle. Túl erős most a mezőny.

330.
  • Turin
  • 2010.01.11. 18:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 328.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:01

De én pont arra gondolok, hogy nagyobb veszély Fednek, ha a legjobb 8-ig nem ütközik komoly ellenállásba.

331.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 330.
  • Turin
  • 2010.01.11. 18:10

Ja, értem! Ok.

Verda Cahill keze alatt jó irányba megy (remélem, nem kevertem össze az edzőket), kíváncsi leszek rá.

Egyébként olyan az egész kicsit mint a lutri sztem. Emiatt nagyon izgalmas lesz.

332.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 331.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:29

Ez utóbbit még csak ötszázszor írtuk le az utóbbi napokban:)

333.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 22:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 325.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:38

Nem vártam rá semmit, csak kikivánkozott belőlem, ha hül.yeség,ha nem! :)

334.
  • troy
  • 2010.01.12. 08:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 333.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 22:08

Hát elég gáz, már ne haragudj.

Rafának a barátnője intézte a Gs-eket vagy esetleg ő maga vette csilingelő dollárokért?

335.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 09:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 334.
  • troy
  • 2010.01.12. 08:33

Nem a barátnője,sokkal inkább Fed intézte neki

336.
  • troy
  • 2010.01.12. 10:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 335.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 09:36



ugy érted, Roger nem akart nyerni?

337.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 12:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 336.
  • troy
  • 2010.01.12. 10:57

Dehogyis, ilyenre nem is gondoltam!
Egyszerűen Fed remeg Rafa-tól, ennyi!

338.
  • Replica
  • 2010.01.12. 18:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 337.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 12:59

Legalábbis régen ez volt a jellemző. Most mi lesz, azt nem tudni. Már lassan 1 éve, hogy nem játszottak.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések