Fuzzy Dunlop

2010. 01. 09. 20:23

Kolja király

Nyikolaj Davigyenko 51 perc elteltével nyerte első játékát, két mérkőzéslabdát hárított és zsinórban harmadszor győzte le Rafael Nadalt.

Nikolay Davydenko -

Pedig a volt világelső nagyon akarta a győzelmet és a meccs első felében legjobb játékát mutatta. Minden labdamenetet a spanyol irányított, esélyt sem hagyva a röviden és sok hibával játszó Davigyenkónak. Pillanatok alatt: 6:0.

A teniszben minden játszma egy új élet. Davigyenko már az első játékban break labdához jutott és a szett közepén el is vette Nadal adogatását. A szettet azonban annak ellenére nem tudta kiszerválni, hogy három játszmalabdához jutott. Nadal képtelen volt rontani, az orosz pedig beremegett. Egyenlő után 100%-os ziccert hibázott, majd kettős hibával bukta a játékot. Két sima adogató játék után jött a rövidítés és Davigyenko folytatta hiperagresszív játékát, aminek köszönhetően 4:1-re ellépett és ő következett adogatással. Újabb kettős, még egy hiba, aztán még egy és máris Nadal adogatott a mérkőzésért. Most azonban hibázott. Aztán még egyszer. Davigyenko túlélte ezt is és egy nyerő fonák egyenessel behúzta a szettet: (7:6).

Nyikolaj Davigyenko  -

A döntő játszmában Nadal újabb mérkőzés labdákhoz jutott, hiszen két lehetősége is volt a dupla breakhez, illetve a 4:1-es vezetéshez. Rafa azonban nem mert támadni, Davigyenko pedig nem hibázott többet. Visszajött a játékba, aztán a játszmába. Hirtelen (2 és fél óra játék után) Nadalnak a mérkőzésben maradásért kellett adogatnia és bármilyen furcsa kimondani: nem bírt a teherrel. Az utolsó játékban három hibát ütött és egyetlen pontot volt képes hozni.

Davigyenko mérlege immár pozitív Nadal ellen, a Mesterek tornája után ismét egy versenyen győzte le Federert és Nadalt. Az orosz tegnap maga tette fel a kérdést: miszerint nem tudja meddig képes ezen a színvonalon játszani. Pontosan ez a kérdés az AO előtt. Davigyenko az elmúlt években nem bírta a három nyert játszmára vívott Slam-tornák mérkőzéseit, de úgy tűnik Kolja most ért be igazán. Az egy dolog, hogy fejben hihetetlenül bírja a legélesebb szitukat is, de amit a hálónál művel az elmúlt fél évben az hihetetlen. Az a Davigyenko, akit azelőtt hat lóval nem lehetett hálóra rángatni, most lendített röptével indít a t-vonalról, még Nadal számára is elérhetetlen rövidítéseket üt és a cipőjéről felkapva üti a kereszteket.

Nadal továbbra is képtelen tornát nyerni, de mi lehet szebb visszatérés, mint az AO címvédés.

Nikolay Davydenko, Rafael Nadal -

Davigyenko - Nadal 0:6, 7:6, 6:4

Szeretném látni az összes kommentet (338) utolsó 100 hozzászólás

236.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 194.
  • AnDriis
  • 2010.01.10. 18:25

Pedig nagyon is komolyan gondolom! 50 százalékos első szervákkal nem lehet! Talán Verdasco és Söderling ellen lehet egyedül esélye jelenleg,a többiek ellen,ha nem javul ebben a mutatóban kikap,akárhogy is játszik hátulról.Megkérdezheted más véleményét is erről,nagyjából ugyanezen a véleményen lesz.

237.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 234.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:00

Te miért nem jelölöd ki,kinek szánod üzeneteidet?

238.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 237.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:21

általában nem egy embernek megy:)de amit neked irtam azt elfelejtettem bocsánat

239.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 236.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:19

én ugy mondanám ha 50 % osan szervál csakakkor van esélye ellen egy top 10esnek:)

240.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 20:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 239.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:29

Ez hülyeség,de erről jobb,ha nem nyitunk vitát.

241.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:32
 
 
   

nem is akartamcsak elmondtam a véleményem..mondjukcsak nézd meg azus open döntö adatait mikor volt esélye potronak

244.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 241.
  • teniszzoli
  • 2010.01.10. 20:32

Ok,az talán benne van a pakliban,hogy akkor is áthámozza magát egy-két ellenfélen,ha rosszul adogat.Azonban úgy gondolom,jelenleg van már egy szint(Rafa,Potro,Davydenko,Djoko),ahol kikap,ha nem jönnek a szervák.Ezen játékosok ellen nem nyer három szettet úgy,hogy minden pontért "melózni" kell.Roddick ellen még esetleg beleférhet,vagy akár Sóder,Verda ellen is, de már ezek is "neccesek lehetnek.

245.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:04
 
 
   

Ja és azt is hozzá akartam tenni,hogy a négy játékos ellen,akiket zárójelbe tettem,akkor is kikaphat nyugodtan,ha minden játékeleme működik.

246.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:26
 
 
   

amúgy, a rafa fanoktól kérdezem, Nadal ráfeküdt a szervákra? mert összességében sokkal jobban szervál, mint eddig.
és újra duzzad az erőtől, szemmel láthatóan.

247.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 246.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:26

Lehetséges,bár eddig is tudott ilyen szinten adogatni-emlékezz csak 2008 Wimbledon,valamint 2009 Australian Open-re.Én a legnagyobb különbséget ott látom,hogy sokkal jobban variálja az oldalakat,nem csak elindít egy szervát fonákra.

248.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 246.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:26

Tulképpen azóta gyakorolja, hogy elkezdett újra edzeni, csak most látszik meg, amikor a játéka összeáll. Voltak róla videók is, Tonival.

249.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 247.
  • Rafain
  • 2010.01.10. 21:35

az a 2008-as döntő, az kemény volt. mondjuk ott fed azert kapott ki, mert átment a fején, h rafa füvön is megver, te jó ég, mi lesz itt...
sztem nem bírta el.

250.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 248.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:55

ez a Toni mindenhol ott van :-D

251.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 250.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:57

Hát a nagybátyja, vigyáznia kell a kölökre!

252.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 206.
  • JMDP
  • 2010.01.10. 18:58

Olyan komótos a honlap is, mint Potró.
És az a 4. hely, az már ziher? Mert a honlapján már kint van...

253.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 251.
  • troy
  • 2010.01.10. 21:58

ganyús ez a nagybácsi-unokaöcsi viszony :-DDD
jó, h a hugica nincs benne a képben :-D

254.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:04
 
 
   

A következő sláger jutott eszembe, ahogy az AUSOPEN-re gondoltam: "Ábrándos nappalok, lángoló éjszakák" - De jó lenne, Rafa egy korrekt kis 6:4, 7:6 6:3-mal hazaküldené XY-t, azán éjjel: "jó isten mit csinál??????? megőrülök,!!!! ez nem lehet igazzzz!!!! :)
ki is énekelte ezt az örökbecsűt?

255.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 253.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:00

haha. mint egy jó kis Almodóvar mozi, mi?? :)

256.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 254.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:04

Dolly Roll!! :-))

257.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 256.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:05

Tudtam, hogy rád számíthatok!!!! :)

258.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 257.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:06

Ne viccelj, Flipper Öcsi ikon volt!!!

259.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 258.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:06

Dehogy viccelek, asszem nyolcadikos koromban az volt a szilveszterem, hogy a wind-szörnyre twisteltem a junoszty előtt!!!!

260.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 254.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:04

:D:D:D Nagyon jó...bizony sokan vagyunk így ezzel azt hiszem..de jó is lesz :D:D:D

261.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 260.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:10

Már előre érzem az égető érzést a mellkasomban hajnali 3-kor!!!! :)

262.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 261.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14

Inni kéne vagy enni? Az idegtől nem bírok. Aludni kéne, de azt az egyet nem lehet.... :)

263.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 262.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:14

miért is nem??

264.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:17
 
 
   

mit miért is nem?

265.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:18
 
 
   

aludni? (bocs, már nem vagyok egy Fényes Ösvény 10-kor)

hát meccs közben hogy lehetne aludni????

266.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 264.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:17

Inni kéne vagy enni? Az idegtől nem bírok. Aludni kéne, de azt az egyet nem lehet.... :)

erre kérdeztem, miért is nem?

267.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 266.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 22:19

Prognosztizáljuk az AO ideji éjszakai dilemmákat :):D

268.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:39
 
 
   

Fel kell készülni mentálisan a tornára!

269.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 267.
  • Prest
  • 2010.01.10. 22:33

Itt van ugye rögtön az időeltolódás, aztán a favorit bal...kodása, sérülése, akármi, aztán a megfelelő táplálkozás a sok ücsörgéssel egybekötve (nincs szobakeróm, pedig meccs közben nyomnám a pedált! :)

270.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:47
 
 
   

Prest, pete, good night!

271.
  • Prest
  • 2010.01.10. 23:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 270.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:47

köszi! Neked is jó éjt!

272.
  • Doctorpete
  • 2010.01.11. 08:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 270.
  • troy
  • 2010.01.10. 22:47

ma reggel, utólag neked is! :-)

273.
  • troy
  • 2010.01.11. 08:53
 
 
   

good morning everyone!

274.
  • erisen
  • 2010.01.11. 09:49
 
 
   

Hello everybody!
Még 5 és fél nap!! Mikor lesz a párosítások kihírdetése az AUSO-ra.
Nem féltem én annyira a "vén róka"(bakker 2 hónappal fiatalabb nálam.:) ) Federert.
Összeszedi magát,első pár meccsen ráhangolódik ő. Csak nehogy legyen egy Bentó effektus.
Legjobb 8ig tuti eljut. Onnantól lesz ereszd el a hajam! Kezdődhet a rock'n roll baby!!

275.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 274.
  • erisen
  • 2010.01.11. 09:49

Hehe, úgy várjuk, mint a karácsonyt!!!!!!

Draw: jan. 15.

rock and roll, salsa, tangó, kakalin, lesz ott minden!

276.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 275.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:03

"Hehe, úgy várjuk, mint a karácsonyt!!!!!!"

Nem. Sokkal jobban.:)

277.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:28
 
 
   

Mindenkinek jó reggelt!
Nem semmi, Delpo kemény öt az az 5 ponttal negyedik!
Most ezek szerint lesz a sorsolás?
Nagyon remélem!

278.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 276.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:26

Ja,és kösz. Akkor a drawról. Bekavarhat hogy Potro most előzte be Murrayt.:)
De Fed jobban járna Djokoval mint Nadal Potroval.:)De fordítva már nem biztos.
Vagyis Potroval lehet hogy senki sem járna jól....? Nagyon kétdéges a formája is. Még idén nem láttuk.Mondjuk Söd-el,vagy Roddick-al sem lesz leányálom mondjuk egy legjobb 8 előtt összefutni. Davy is nagyon jó. Anyám,borogass...szikrázni fog a levegő Ausztráliában.

279.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 277.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:28

Szerintem igen. Miért ne számítana? Nagy összegben azért nem fogadnék rá:)

280.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 276.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:26

Mint a világbékét! :)

281.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 279.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:36

Pénteken minden kiderül...

282.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 280.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:37

Viccelsz.Még annál is jobban.:)
Mit nem adnék egy olyan igazi 2004-2007es Fedért az idén. De sajna az nagy eséllyel egyszeri és megismételhetetlen.

283.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 281.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:41

"Pénteken minden kiderül..."

Pénteken mindenki derül....:)

284.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 282.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:44

Hát azért a világbékét előbbre tenném, de utána rögtön az openek! :)

285.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 284.
  • troy
  • 2010.01.11. 10:46

Ennyire egyik sport sem tud feltüzelni.
Max 1-2 amcsi foci meccs,és foci vb+persze az olimpián a magyar érdekeltségek.:) Istenem,add hogy egyszer MAGYAR férfi top teniszezőnek szurkolhassunk!

286.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 11:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 283.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:45

Ez biztos? XD

287.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 285.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:57

hát igen, a foci vb közelítőleg!

288.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 285.
  • erisen
  • 2010.01.11. 10:57

hát igen, a foci vb közelítőleg!

289.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 11:20
 
 
   

A draw-ról: Rafa-nak Djoko-t és Potro-t kéne kerülnie, mert sztem ők a legveszélyesebbek rá. Bár Potro bárkire az lehet. Murray-ről nincs hír,hogy mennnyire súlyos a sérülése?? Fed se volt 100%os. Rodd, Söd, Davy is ott lesznek a nyolc körül, de én Cilic-től és Gulbis-tól is robbantást várok. Egy biztos: Az utóbbi idők egyik legjobb Opene lehet ez!

290.
  • Henry
  • 2010.01.11. 11:28
 
 
   

Sziasztok!

Van még legény/leány a gáton? :-)))

Jaj, már én is úgy várom az AO-t!!!! Ezzel kelek, ezzel fekszem (na meg persze mással is), hogy már csak pár nap és 2 hét boldogság!!!! Ám legnagyobb szomorúságomra végig dolgozom, szóval max. Livescore (jobb, mint a semmi), a hétvégék és d.u. ismétlés ami részemre kijut. Ez van, de azért várom!

Üdv mindenkinek és további szép (és gyors) napot!

291.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 289.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 11:20

Murray sérülése sztem nem annyira komoly, nincssemmi a honlapján róla. Sztem őt valahogy senki nem tartja most esélyesnek. Rafa jól játszik, de nem tudom, az idegeit mennyire tudja kisimítani? Ez a Davy elleni abszolút határozatlanság remélem, nem marad meg. Potrót sztem sokan a legesélyesebbnek tartják, meglátjuk, hogy bírja. Fednél számítani fog, milyen ellenállásba ütközik sztem. Södöt én nem érzem tényezőnek, és az öt szett miatt Davyt sem. Djoko? Ha nem ájul el, jó lehet, de én nem érzem fő eséylesnek. Aztán majd visszaolvasunk az open után és kacagunk! :)

292.
  • Prest
  • 2010.01.11. 11:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 277.
  • JMDP
  • 2010.01.11. 10:28

Egyébként ez nagyon durva :D A mostani pontszámításban ez a lehető legkisebb különbség amivel vezetni lehet :D Szép:)

293.
  • erisen
  • 2010.01.11. 11:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 291.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:32

"Fednél számítani fog, milyen ellenállásba ütközik sztem."

Ez mindenkinél tényező nemcsak Fednél.
Djokot most én sem érzem fő esélyesnek.
Nálam most épp Potro az első számú,majd Nadal,Davy,és Fed.

294.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 293.
  • erisen
  • 2010.01.11. 11:48

Úgy értem, ez most Fednél nagyon fog pl Rafához vagy Potróhoz képest, így értettem...

Nálam Potro, Rafa, Fed, Murray, Davy

295.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 11:53
 
 
   

Itt van még egy kis statisztika a 2009-es évről. A top5 (2009 év végi állás szerint) pontjait mutatja. Minél erősebb egy hónap, annál több pontot szerzett az adott játékos a másik 4 játékoshoz képest. Július, szeptember és december azért üres, mert abban a hónapban nem kezdődött egy torna sem (US Open augusztusban van hozzáadva)
Zárójelben a 2009-ben addig megszerzett összpontszám található.

Link: http://rapidshare.com/files/3335... (pdf formátumú)

296.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:53
 
 
   

Na, elő lehet venni a tavalyi draw-t és elkezdeni a mtekot, kinek mennyit kell védeni, hogy kedélyes esélylatolgatással üssük el valahogy az időt, mert aztán jönnek a kemény odamondogatások a verseny hevében :)
Verditől jó játékot várok.

Tényleg, Cilic nyert vagy Waw?

297.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 296.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:53

Cilic! 2rövidítében. Akárcsak Roddick.
Mindkét tippem bejött,a döntőre,amit még tippeltem a versen kezdetén.
Roddick nyert is, Wawrinka barátunk meg a csak a döntőben bukott el Cilic ellen.
Én ilyen jól még sosem tippeltem. Kezdem elhinni hogy bejönnek a jóslataim AUSO-ra.:)

298.
  • Replica
  • 2010.01.11. 12:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 249.
  • Doctorpete
  • 2010.01.10. 21:55

"az a 2008-as döntő, az kemény volt. mondjuk ott fed azert kapott ki, mert átment a fején, h rafa füvön is megver, te jó ég, mi lesz itt...
sztem nem bírta el."

Még véletlenül sem azért kapott ki mert Nadal jobb volt nála, ugye? Ezek szerint 2007-ben, amikor Nadal két szettett nyert ellene és a 3.-at csak a 2. után kikért ápololás és sérülés miatt bukta is Fed volt az ász, ugye?

299.
  • troy
  • 2010.01.11. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 297.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:24

Csak nehogy elbízd magad, és fogadni kezd, mint Peruzzi! :)

300.
  • donnie
  • 2010.01.11. 12:40
 
 
   

ha Del Potro a negyedik,akkor elvileg Nadal ágára kerül nem? vagy nem így megy,hogy egy ide-egy oda?

301.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 300.
  • donnie
  • 2010.01.11. 12:40

Nem. 1. és 2. egymás ágára nem kerülhet,de a többieket (Djoko,Potro,...) sorsolják.
Én így tudom. Nyakamat azért nem tenném rá.

302.
  • erisen
  • 2010.01.11. 12:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 299.
  • troy
  • 2010.01.11. 12:32

No way!

303.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 295.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 11:53

Nagyon szépen köszönjük!!! Nem semmi :) Te statisztikus vagy? :)

304.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 13:09
 
 
   

Sziasztok!

A pontszámításhoz itt van egy kis segítség.

http://rapidshare.com/files/3336... (2007-es Excel)
http://rapidshare.com/files/3336... (régebbi Excel)

305.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 300.
  • donnie
  • 2010.01.11. 12:40

Az első kettő külön ágra kerül, a 3. és 4.nél kisosrsolják h melyik ágra kerülnek.^^

306.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 304.
  • pontpont
  • 2010.01.11. 13:09

Hú, ezt is köszi :) itt jól látszik, hogy tényleg esetleg csak Djokó előzhet de nem túl valószínű szerintem :) Remélem Fed eljut az elődöntőig ^^

307.
  • erisen
  • 2010.01.11. 13:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 306.
  • Prest
  • 2010.01.11. 13:12

Remélem a döntőig.:)

308.
  • Replica
  • 2010.01.11. 13:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 307.
  • erisen
  • 2010.01.11. 13:30

Remélem, hogy ott Nadal várja majd, és megismétlődik a tavalyi döntő. Végeredményre is!

309.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 308.
  • Replica
  • 2010.01.11. 13:50

Nem lehetetlen. Nadal jó formában van,eljuthat oda. Fed meg a GS-eken mindig előhúz valami meglepőt. Miért ne tehetné most is? Csak kisebb rá az esély mert a többiek is nagyon ott vannak most.(Davy,Potro,Roddick,Söd). Ott meg már úgy is a pillanatnyi forma dönt. Lényeg legyen élvezetes tenisz.

310.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:34
 
 
   

Most látom a cikkben a 3.képet. Nem értem a koncepciót ami a trófeákat illeti.
Davy kapott egy gyönyörű szép sólymot(vagy ölyvöt,vagy héját,vagy vércsét,vagy karvalyt,vagy mit),szegény Nadal meg valami szürke színű zergét. :(

312.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 308.
  • Replica
  • 2010.01.11. 13:50

Sztem elég volt az ajándék GS-ekből Rafa-nak

313.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.11. 14:41
 
 
   
314.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 291.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:32

Nem értem,hogy Djoko-t miért nem tartjátok esélyesnek?? ÉV végén ő volt a legjobb formában, csak kipurcant. Sztem ha kipihente magát, és olyan játékot fog hozni mint év végén, akkor legjobb 4 a minimum

315.
  • troy
  • 2010.01.11. 14:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 314.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:42

Azt írtam, nem tartom fő esélyesnek.
Ez megérzés, azt is írtam, hogy utólag majd lehet, hogy kacagunk a tippjeinken.

316.
  • troy
  • 2010.01.11. 14:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 312.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:38

Fednek meg még inkább! :)

317.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 314.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:42

"Sztem ha kipihente magát, és olyan játékot fog hozni mint év végén, akkor legjobb 4 a minimum"

Ez igaz Davyra,Södre,Potrora is akár. Sokan vannak,akik mostanában legalább olyan jó formában voltak mint Djoko. Fedet+Nadalt meg kénytelenek vagyunk Djoko előtt emlegetni mert egyszerűen jobbak.

318.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 315.
  • troy
  • 2010.01.11. 14:46

No igen, nagyon sok fog múlni a sorsoláson

319.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 317.
  • erisen
  • 2010.01.11. 14:50

Sok múlik majd a szervákon is. Ha a lépegetők szórni fogják az ászokat,sokáig mennek igaz. Fed és Rafa nálam is alapból esélyesebb Djoko-nál, de azért Potro után ő a leginkább esélyes sztem ezen a borításon a két nagy mögött

320.
  • troy
  • 2010.01.11. 15:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 319.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:15

Persze, ezen nincs vita. Korábban írtam, hogy ebben a pakliban nincsenek ászok, csak királyok, tulképpen bárki nyerhet az első 8 közül. Lehet, hogy pont Roddicknak fog igazságot szolgáltatni a sors tavaly Wimbledon után....

321.
  • Replica
  • 2010.01.11. 15:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 312.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 14:38

Milyen ajándék GS-ről beszélsz? Magadnál vagy?

322.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 15:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 321.
  • Replica
  • 2010.01.11. 15:38

Értsd,ahogy akarod!

323.
  • Rafain
  • 2010.01.11. 15:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 321.
  • Replica
  • 2010.01.11. 15:38

Úgy értette,hogy Fed-et mindig veri GS döntőben.Ezért ajándék.

324.
  • Prest
  • 2010.01.11. 17:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 323.
  • Rafain
  • 2010.01.11. 15:51

Pontosan, mivel Rafának nem nagy ellenfél Fed..tán a legkönnyebb ellenfél a top játékosok közül egy döntőben. Mondjuk egy Potro ellen biztos többet kéne küzdenie. :)

325.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:38
 
 
   

"Sztem elég volt az ajándék GS-ekből Rafa-nak"

Erre az emeletes baromságra mégis mit kellett volna írni?

326.
  • Turin
  • 2010.01.11. 17:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 294.
  • troy
  • 2010.01.11. 11:51

Szerintem nem is ez fog számítani. Inkább az, hogy a megfelelő körben a megfelelő erejű ellenfél jöjjön, fokozatosan nehezedve. Akkor iszonyúan el szokta kapni a fonalat.
Az erőnléte szerintem nem tényező, azzal nem lesz gond.

327.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 326.
  • Turin
  • 2010.01.11. 17:38

Persze, meglehet, hogy nem így lesz.
Remélehetőleg a szervezők gondoskodni fognak arról, hogy a megfeleő körben a megfelelő erejű ellenfél jöjjön, fokozatosan nehezedve. :)

328.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 327.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:58

Mármint az első mondatom az alábbi mondatomra vonatkozik. "Fednél számítani fog, milyen ellenállásba ütközik sztem. "

329.
  • Turin
  • 2010.01.11. 18:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 327.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:58

Erről a szerencse fog gondoskodni. Reméljük, hogy így lesz. :)


Amúgy Verdáról volt szó itt, én max. a 8-ba várom, sztem idén már az is szép lenne tőle. Túl erős most a mezőny.

330.
  • Turin
  • 2010.01.11. 18:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 328.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:01

De én pont arra gondolok, hogy nagyobb veszély Fednek, ha a legjobb 8-ig nem ütközik komoly ellenállásba.

331.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 330.
  • Turin
  • 2010.01.11. 18:10

Ja, értem! Ok.

Verda Cahill keze alatt jó irányba megy (remélem, nem kevertem össze az edzőket), kíváncsi leszek rá.

Egyébként olyan az egész kicsit mint a lutri sztem. Emiatt nagyon izgalmas lesz.

332.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 331.
  • troy
  • 2010.01.11. 18:29

Ez utóbbit még csak ötszázszor írtuk le az utóbbi napokban:)

333.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 22:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 325.
  • troy
  • 2010.01.11. 17:38

Nem vártam rá semmit, csak kikivánkozott belőlem, ha hül.yeség,ha nem! :)

334.
  • troy
  • 2010.01.12. 08:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 333.
  • Elessar
  • 2010.01.11. 22:08

Hát elég gáz, már ne haragudj.

Rafának a barátnője intézte a Gs-eket vagy esetleg ő maga vette csilingelő dollárokért?

335.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 09:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 334.
  • troy
  • 2010.01.12. 08:33

Nem a barátnője,sokkal inkább Fed intézte neki

336.
  • troy
  • 2010.01.12. 10:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 335.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 09:36



ugy érted, Roger nem akart nyerni?

337.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 12:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 336.
  • troy
  • 2010.01.12. 10:57

Dehogyis, ilyenre nem is gondoltam!
Egyszerűen Fed remeg Rafa-tól, ennyi!

338.
  • Replica
  • 2010.01.12. 18:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 337.
  • Elessar
  • 2010.01.12. 12:59

Legalábbis régen ez volt a jellemző. Most mi lesz, azt nem tudni. Már lassan 1 éve, hogy nem játszottak.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések