Fuzzy Dunlop

2009. 11. 11. 23:33

Federer az első körben búcsúzott Párizsban

Legyőzője a francia Julien Benneteau, aki sírva ünnepeltette magát a hazai közönséggel.

 -

Az első játszmát Federer egy breakkel hozta 6:3-ra és elég unalmasnak nézett ki a meccs.

A második szettben aztán Benneteau elkezdett félelmetesen adogatni (81%-ban ütötte be első szerváit a meccsen) és bár Federernek megvoltak a lehetőségei, a francia gyakorlatilag kivétel nélkül foghatatlan adogatásokkal hárította azokat. Így lépegettek a rövidítésig, amit viszont elveszített adogatópont nélkül húzott be az eksztázisban játszó Benneteau.

A döntő játszma Federer lehetőséggel indult, de a francia ezúttal is hárított, és a helycserét követően a mérkőzés során először elvette az egyre pocsékabbul játszó világelső adogatását. És Federer már nem tudott visszajönni. Két alkalommal is fordítania kellett saját szervajátékában, amit abszolvált, de hiába volt Benneteau adogatásánál 15:40 a francia nem hibázott, Federer pedig nem tudott semmilyen extrával előrukkolni.

Nem emlékszünk rá pontosan, mikor szenvedett utoljára vereséget Federer az első körben, de most már elmondhatjuk, hogy a hat hetes kihagyás az év végi versenyek előtt nagyon nem vált be.

És óriási Vivát Juliennek!

86 hozzászólás

1.
  • Replica
  • 2009.11.11. 23:49
 
 
   

Jól játszott a francia, és megérdemelten nyert!

2.
  • Viktor61
  • 2009.11.11. 23:51
 
 
   

Ja.

3.
  • Peruzzi
  • 2009.11.11. 23:54
 
 
   

Ez igaz, a francia nagyon jól, a svájci nagyon gyengén játszott.
Gratulálunk a franciának!

Valaki emlékszik Fedex mikor esett ki az első körben?

4.
  • Viktor61
  • 2009.11.11. 23:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • Peruzzi
  • 2009.11.11. 23:54

Második kör volt:)

5.
  • Replica
  • 2009.11.11. 23:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 4.
  • Viktor61
  • 2009.11.11. 23:56

Neki az első!

6.
  • Viktor61
  • 2009.11.11. 23:58
 
 
   

Az első körben nem játszott..:)
Ez második körös vereségnek számit.
De ez tök mindegy.

7.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 00:00
 
 
   

Igaz! 2.

De én olyanra sem emlékszem, hogy kikapjon kétszer egymás után.

Remélem helyreteszi, teszik őt, mert ez így nem lesz jó!

8.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 00:01
 
 
   

Második körös pontot és pénzdíjat kap,mert az első körben erőnyerő volt.

9.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 00:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 7.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 00:00

én leírtam mit gondolok. röviden: jó lesz az nyugi:)

10.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 00:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 7.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 00:00

Saját magát rakja helyre..volt már ilyen.

11.
  • Elessar
  • 2009.11.12. 00:03
 
 
   

Én nem hiszem,hogy Federer gyengén játszott volna, 41 nyerőt vágott,jól szervált,egyszerűen kicsit le volt ma lassulva, és nem jöttek az extrák se, míg a francia élete formájában tolta. Ez a játék sokkal inkább elfogadható volt,mint a Djokovic elleni szenvedés.
A vicc az,hogy ma Nadal kb 2-3x gyengébb teljesítménnyel is továbbment. Persze Fed ellenfele nem is szarta telibe a gatyáját

12.
  • medvefiu
  • 2009.11.12. 00:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • Peruzzi
  • 2009.11.11. 23:54

Tavaly a wimbledon utáni első amerikai versenyen/talán Cincinnati/ verte meg Simon szintén 3 szetben.Várható volt,hogy nem lesz könnyű dolga a franciával/láttam már párszor nagyon jól játszani/,de erre nem számítottam.Grat a franciának megérdemelte.

13.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 00:07
 
 
   

Na, mentem aludni, további kellemes időtöltést Nektek!
SOKK volt nekem ez mára :)

Murray meg Blake reggelig ellesznek, azt már nem várom meg.

Sziasztok!

14.
  • qazsew
  • 2009.11.12. 00:08
 
 
   

Bármily szenzáció ennyi esetlenkedés Nadaltól meg Fedtöl egy nap, azér remélem lassan Safin is megérdemel majd egy pár rossz szót. Merúgyamúgy, netalántán, tudtommal legalábbis, ez a nap csakcsak róla szólt Párizsban, no és a teniszben még egyszer így útoljára.

15.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 00:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • Elessar
  • 2009.11.12. 00:03

Szerencse is kell..neki nem volt:)
Rafának meg volt,ilyen a tenisz.
Fednek jobb volt a statja mégis kikapott,mert a fontos
pontoknál rosszul játszott

16.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 00:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 14.
  • qazsew
  • 2009.11.12. 00:08

azt írom.

17.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 00:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 16.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 00:12

Aludjunk,vagy ma olvashatjuk?
Már ma éjjel??:)

18.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 00:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 17.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 00:14

aludjatok, majd reggel:)

19.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 00:17
 
 
   

Na erre vártam:)

20.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 00:25
 
 
   

azért nem örülök, hogy ez az lüke kikapott, félek unalmas lesz.

21.
  • Replica
  • 2009.11.12. 00:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • Elessar
  • 2009.11.12. 00:03

Igaz, hogy Fed ellenfele nem volt olyan gyenge, mint Rafáé, viszont Fed jobb volt, mint Rafa!

22.
  • troy
  • 2009.11.12. 00:45
 
 
   

na, Murray meg lesérül itt nekem...

23.
  • troy
  • 2009.11.12. 00:46
 
 
   

vagy előtte meglesz a break?
magammal beszélgetek

24.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 01:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 23.
  • troy
  • 2009.11.12. 00:46

nem magaddal, nézzük.
Replica: sokra nem ment vele, de kedves tőled.

25.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 01:06
 
 
   

ki nyeri ezt a tornát. Fed ugye nem annyira:), Rafa hááát, akkor?

28.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 01:25
 
 
   

mert szarul játszott. de majd fog jól is. szépek az elméletek, de olvastuk ezeket tavasszal is... sokszor leírtam már: szeret teniszezni és fogod még látni az ikreket a páholyban nyugi:)

29.
  • troy
  • 2009.11.12. 01:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 25.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 01:06

lassan Murray se

30.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 01:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 29.
  • troy
  • 2009.11.12. 01:36

ezzel a lábbal nemtom meddig bírja...

31.
  • matroid
  • 2009.11.12. 06:43
 
 
   

szerintem a meccs nem fedrol szolt, hanem a franciarol. nem mondom hogy egy jo fed nem verhette volna meg, de konyorgom ez egy elso fordulos meccs volt, ahol egy vilagelso bekalkulalhatja, hogy az ellenfelenek lesznek gyengebb periodusai. Kb. a franciatol azt varta mindenki, amit az elso szettben csinalt. jol adogatott altalaban, de egy-egy jatekban megremeg a keze, es igy fed kozepes jatekkal behuzza a meccset. aztan a masodiktol kezdve tenyleg egyre es egyre jobban jatszott a francia, amire jol lathatoan fed nem keszult fel, es amikor mar felporgott arra a szintre, hogy lotavolba keruljon a franciatol, addigra veget is ert a meccs. raadasul a francia tenyleg nagyon jol jatszott, egyetlen egy olyan pont se volt, amit odaadott volna fednek.
nem hiszem hogy a svajcinak ezert a veresegeert szegyellnie kene magat - nem volt jo, de rossz se. az esetek 95%-ban ennyi eleg az elso forduloban, most nem volt az.

32.
  • troy
  • 2009.11.12. 07:56
 
 
   

Szégyellnivalója semmiképp nincs neki! Jól játszott, csak későn kapcsolt, hogy itt baj lehet. Belefutott egy helyi hősbe....Bentó meg elhitte, hogy megveri, illetve sztem annyira csak a játékra koncentrált, hogy a jóistent is megverte volna. Igazuk volt a kommendádooknak, a végét extázisban játszotta.

33.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 07:57
 
 
   

sziasztok! ahogy tegnap is írtam, számomra kiábrándító volt, amit Fed produkált. szeptember óta nem tudom mit csinált, de hogy csak rutinból akarta lehozni ezeket a tornákat az biztos. a francia srác egész egyszerűen leteniszezte a pályáról, nagyszerűen, bátran, összeszedetten játszott. Fednek nagyon össze kell kapnia magát, ha nem akarja ezt az egyébként nagyszerű évét így elcsúnyítani a végére.

Most megkapja a nagyon izmos 45 pontját, és kezdhet remegni, h Nadal ne nagyon jusson túl az elődöntőnél (ahova eljutni pedig nagyszerű esélye van, a gyengébb játéka ellenére is), mert akkor itt őrségváltás lesz télre. Ezek után nem hiszem, h Londonban sok pontot gyűjtögetne, szóval simán előfordulhat a váltás.

34.
  • Turin
  • 2009.11.12. 08:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 07:57

Ha Londonban bejut a csoportból (ami lássuk be, nála azért elvárás), akkor sztem megvan a világelsőség.

35.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 08:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 34.
  • Turin
  • 2009.11.12. 08:01

persze, elvárás, de most sztem az nem veri csak meg, aki nem akarja.. pláne nem a top játékosok. nekem mindenesetre hatalmas csalódás maga a játéka, amivel előrukkolt bázel óta.

36.
  • Turin
  • 2009.11.12. 08:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 35.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 08:10

Jaj, ne butáskodj már! A sokkal jobban játékban lévő Djoko csak 3 szettben tudta verni. Murray sem vitézkedik egyáltalán, tegnap láthattuk. Delpo most jött vissza sérülésből. Roddick nem játszott hetek óta. Rafa meg...
Egyetlen ember van talán, aki jó formában van a 8-ból, az Davydenko.
Ne csináljunk már úgy, mintha egyedül Roger lenne szar az év vége felé.

37.
  • Turin
  • 2009.11.12. 08:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 35.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 08:10

Bentó élete játékát játszotta. A 2. szettől sztem nem volt magánál.

38.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 08:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 37.
  • Turin
  • 2009.11.12. 08:16

ez igaz, ebben egyetértünk.

de nekem a hozzáállása akkor sem tetszik. nem elég az ütőt kiküldeni a pályára.

39.
  • troy
  • 2009.11.12. 08:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 07:57

Ki van zárva, hogy most Fed azon "remeg", hogy nehogy Rafa jól játsszon már. Én nem így ismerem Fedet. Ilyenkor mindenki magával foglalkozik, hogy rendbe rakja a dolgokat.

40.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 09:05
 
 
   

10 nap van Londonig, nem tudom 10 nap mire elég, már nem vagyok benne biztos hogy összeszedheti magát addigra Roger.



41.
  • Rafa007
  • 2009.11.12. 09:14
 
 
   

Most van igazán szerencséje Fed-nek, hogy Rafa is ennyire szar formában van. Talán Robrédo még meg lesz neki, de sokkal tovább nem jut sajnos ilyen tenisszel amit tegnap láttunk tőle. Ugyankkor amit Fed produkált tegnap azt sem nagyon lehet kirakni az ablakba...
A jövő év nagyon érdekes lesz!!

42.
  • petamas
  • 2009.11.12. 09:18
 
 
   

Szerintem azzal, hogy felszabadultan játszhat, motivációja sincs annyi.
Bevallása szerint élvezni akarja a játékot. Ha nehéz helyzetbe kerül, nem pörög fel, mint régen. Többször előfordult idén, hogy egyszerűen elment a kedve a játéktól (Montreal). A felszabadult játék szerintem a küzdőszellemet is rombolja.
Ha az idei USO döntő nem a 16-dik GS címmel kecsegtetett volna, hanem a csúcsdöntő 15-el, talán jobban összeszedi magát Del Potro ellen.

43.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 09:25
 
 
   

nekem a nyilatkozata is olyan furának tűnik. ahogy magyarázza ezt az eredményt, meg az egészet. mindegy, kíváncsian várom mi lesz, nekem úgy tűnik Fednek idén már nem lesz sok oka örülni,max amikor a gyerekek rendesen büfiznek vacsi után...

A remegést képletesen értettem, azaz saját baromsága miatt veszítheti el az első helyet, ha Nadal hozza a fordulókat.

Ezért szeretem a sportot, és erre mondta Puskás Öcsi s, h az a jó, ha az ember nem szurkol. mert a szurkolónak az egész napja tönkremehet, ha kikap a kedvence.igaz, szebbé is teheti a napját, ha nyer. Én ugyanezeket élem át nap, mint nap, amikor velyik kedvencem játszik :-)

45.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 09:40
 
 
   

Rogernek indulnia kellett volna Shanghaiban és Bécsben, megbosszulta magát a "sok" kihagyás.
Lehetett volna Bécs helyett Lyon is, nem a helyszín a lényeg, hanem hogy játszon.

Azért annak örülök hogy Bázelban nem sírt a döntő után, fejlődőképes :)
Igaz nem is a torreádor győzte le :)

46.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 09:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 45.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 09:40

már nem látjuk sztem sírni.... most a bosszankodós, ütőtörős időszakot várom

47.
  • medvefiu
  • 2009.11.12. 09:49
 
 
   

A lelki béke nem pótolja a felkészülést,az edzést és a gyakorlást.Én úgy láttam Fed nem készült fel rendesen Baselre, ahol az ellenfeleknek köszönhetően eljutott a döntőig,aztán ott...,nem vártam ettől a versenytől túl sokat, 2 nap alatt nem történik csoda, lehetett volna neki is olyan ellenfele, mint Nadalnak, megy egy-két kört és akkor lehetett volna reménykedni abban,h az "érzés" visszajön.Az 1. szetben Benneteau még tartott Rogertől,el is vesztette a szerváját,de utána Roger semmi nyomást nem tudott tenni rá, egyre jobban játszott és nyert,megérdemelten.Jó lenne megtartani az év végi elsőséget, de félek ezzel a játékkal a top 8 ellen nem sokra megy,meglátjuk Nadal tud-e a tegnapinál jobb teljesítmény nyújtani,ha igen komoly esélye lesz az őrségváltásnak.

48.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 10:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 46.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 09:48

Nem hiszem hogy jön az ütőtörős korszaka, azt nem nézem ki belőle.

Azt a Marat csinálta, nem gyengén...

Persze még nem kell temetni Rogert, de a csúcson kéne abbahagynia...

49.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 10:14
 
 
   

Tudjátok, én nem igazán tudok kiigazodni idén Federeren, mert mindkét oldalát bemutatta. játszott bűnrosszul, és volt egy zseniális fél éve, és itt most ne menjünk rá arra, h mi lett volna, ha Nadal is ott van... bár sztem semmi, mert NAdal májusra elkészült az erejével, mindenével.

Szóval nem értem, h azt mondja imádja a teniszt, mégis nyűgnek tűnik minden mérkőzés az arcán. az biztos, h játszani nem felejtett el, én továbbra is a motivációval magyarázom a dolgokat. igaz, ez már pszichológia, de higgyétek el, reálisan nem nagon tud maga elé olyan célt kitűzni, ami motiválná, mert adott évben sosem fog 4 gs-t nyerni, más meg nem marad. az, h mennyi masters címe lesz, nem hiszem, h izgatja.

50.
  • medvefiu
  • 2009.11.12. 10:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 49.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 10:14

Tegnap én is nagyon dühös voltam rá, de mára már lehiggadtam,próbálom kicsit megértőbben nézni a dolgokat.Teljesen új helyzetben van/megszaporodott család/,meg kell találnia az egyensúlyt, család-eddzés-verseny között.Ez lehet egy új kihívás,hogy még ezt is meg tudja csinálni, és akkor majd megint láthatjuk a "tökéletes" Federert, akinek a játéka maga a harmónia.

51.
  • troy
  • 2009.11.12. 10:31
 
 
   

Nagyon érdekes év volt ez Federernek és Nadalnak is.
Nadalnak sikerült Fed önbizalmát letörni, aztán az övét törte le Soderling (akivel utálják egymást), amitől Roger szárnyra kapott. Rafa átélte azt, amit Roger előtte. Rafa kikapott otthon, és Fed is kikapott otthon. Roger kikapott a US open döntőjében, Rafa keresi a formáját.
Én attól tartok, Wimbledon 2008 csak egyszer volt, többet nem lesz "ekkora" álomdöntő, met ilyen csak egyszer van az ember életében (mármint nem a magunkéra, hanem a két játékosokéra gondolok:)
Az utolsó felvonás következik ebben a nagy darabban, hihetetlen év volt!

Pete-nek igaza van sztem abban, hogy Rog sosem csinálja meg a karriert, (még ez az egy dolog motválhatná a teniszben) ahogy Rafa is tisztában van azzal, hogy sohasem lesz 16 gs-e.
DE azzal is vigyáznék, hogy "vége a Fed-Nadal királyságban, jó, (Rafa a herceg:) Agassi idén bejósolta Nadalnak a karriert.

52.
  • troy
  • 2009.11.12. 10:34
 
 
   

javítás: két játékoséra gondolok, "vége a Fed-Nadal királyságnak"

53.
  • petamas
  • 2009.11.12. 10:36
 
 
   

Tudom, ezt már sokszor leírtad, miért jó Rafának, ha marad Federer:)
Tessék, ez lehet még cél, motiváció Rogernek, hogy javítson Nadal elleni mérlegén. Ha egyáltalán összefutnak. Ilyen eredményekkel nem fognak találkozni.
Majd ha valamelyik lejjebb lesz rangsorolva.:)

54.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 10:40
 
 
   

változnak az idők....
Federernek volt még egy jó fél éve, ami kijárt neki a sorstól, és ő élt vele.
Új szelek, új banokok jönnek, meglátjátok. Fed nem fiatal, Nadalnak eltűnt az erő és mentális fölénye. ez a világ rendje.

55.
  • petamas
  • 2009.11.12. 10:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 54.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 10:40

Nadal még fiatal, megújulhat, ha hosszabb időt vesz igénybe akkor is.
Fed-ben én még látok (remélek) 1-2 GS trófeát, de olyan, mint régen már nem lesz.
A zsenialitás benne van, ha elkapja a fonalat, még lehet verhetetlen egy-egy tornán.

56.
  • erisen
  • 2009.11.12. 10:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 54.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 10:40

Volt mindkettőnek(Fed-Nadal) egy-egy sz*r meccse,év végén,fáradtan,mikor a kutyát se érdekel a jó forma,Fed gyerekezik,Nadal sokáig sérült volt,minden egyes verseny púp a hátukon...Hát én nem mondanám hogy vége a kettejük királyságának. Majd ha az AUSO-n ugyanígy játszanak,hamarabb kiesnek (nem fognak) akkor már lehetnek kétségeink. Ezt az évet tenisz szempontból megette a fene. Gondoltam hogy Fed nem lesz jó Párizsban majd csak Londonban esetleg,de első (ill.2.) körös vereségre én sem számítottam. London sem lesz mérvadó. Majd csak az Auso szvsz.

57.
  • Doris
  • 2009.11.12. 10:54
 
 
   

Julien nem a makikirály volt a Madagaszkárban?! :)
egyébként tényleg ő volt a jobb tegnap.

58.
  • Doctorpete
  • 2009.11.12. 10:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • Doris
  • 2009.11.12. 10:54

igen, ő volt! és a Morrisnak kellett integetnie helyette :-DD

59.
  • troy
  • 2009.11.12. 10:59
 
 
   

Julien sztem tegnap Leonidas volt a 300-ból, és a termophülai szoros meg Bercy :)

60.
  • baga
  • 2009.11.12. 11:06
 
 
   

Azért én melegen ajánlom Federernek, hogy húzza ki 2012-ig, mert megígértem a kislányomnak, hogy a londoni olimpiai döntőben élőben nézzük a játékát ! :)

61.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:11
 
 
   

Ezt biztos ő is megígérte a sajátjainak! :)

62.
  • Replica
  • 2009.11.12. 11:20
 
 
   

hihetetlen szerencsés Federer, év elején Rafa out, ezért annyit nyert, amennyit nem szégyellt. Most meg kiesik, de Rafa bűnrossz formában van. Ennek ellenére remélem, hogy idén visszaszerzi a jogos, megérdemelt és csak sérülés miatt elbukott világelsőséget!

63.
  • petamas
  • 2009.11.12. 11:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 62.
  • Replica
  • 2009.11.12. 11:20

Rafa meg balszerencsés, hogy nem találkozik Federerrel. Mindha ez a két ember csak egymástól függne.

64.
  • Peruzzi
  • 2009.11.12. 11:31
 
 
   

Szerintem nem lesz Nadal világelső London után, nem érzem benne az erőt, de ki tudja, nem hiszem hogy tornát nyernének már idén.

Érdekes lesz a 2010-es év.

Este pedig hajrá Nadal!

65.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 11:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 62.
  • Replica
  • 2009.11.12. 11:20

Év elején out Rafa???
Nem a Garrosson ?
Már nem sérült rég..akkor miért nem nyeri a tornákat?
Mert ő is szarul játszik...ha meg szar,nem érdemli a
világelsőséget!
Rossz lenne nézni ha most olyan első lenne ,mint Rafa.

66.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 65.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 11:37

Pedig előfordulhat, hogy Rafa nem a játékával, hanem mondjuk az ellenfél sérülésével/formán kívüliségével - kihasználva a lehetőséget - nyeri vissza a világelőséget. Láttunk már ilyet, nem?

67.
  • petamas
  • 2009.11.12. 11:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:41

Federer rossz szereplése kevés lesz. Ott van még az a sok mumus a mezőnyben.

68.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 11:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:41

sok mindent láttunk már, de Rafa nem fog nyerni Párizsban sem a Mesterek Tornáján, az AO-n pedig védő. De szerintem ennél fontosabb a játék. Játszanak jól a többi majd eldől. Mindig az az első, aki megérdemli ezen vitatkozni nevetséges.

69.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 11:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 66.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:41

Előfordulhat..csak nincs olyan formában,ezt mindenki látja.
Ahhoz ezt a tornát meg kéne nyernie...
Na Davy se nagyon vitézkedik Söderling ellen:)
Pedig ő formában van:)

70.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 67.
  • petamas
  • 2009.11.12. 11:46

Isten útjai kifürkészhetetlenek :)

71.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:50
 
 
   

Nekünk nincs más dolgunk, mint élvezni az előadást (ha nem kapunk infarktust :)

72.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 11:50
 
 
   

Ha két hozzászólással intézitek el Szafin visszavonulását nem beszélek veletek többet.
http://www.heyholetsgo.hu/cikk/s...

73.
  • troy
  • 2009.11.12. 11:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 72.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 11:50

Fuzzy, 3 dráma sok volt egy napra :), de átmegyünk Safinhoz!

74.
  • troy
  • 2009.11.12. 12:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 69.
  • Viktor61
  • 2009.11.12. 11:48

Miért, éve első felében hol volt Federer? aztán mégis. Ha Rafa rossz formában van, akkor a jóistenben bízik a szurkoló :)

75.
  • matroid
  • 2009.11.12. 12:18
 
 
   

csak egy megjegyzes. szerintem egy kicsit tullihegjuk a gyerek temat. rengeteg elsportolonak van gyereke, es ez nem latszik a jatekukon.

egy dolgot viszont nem ertek - atp jatekosok allitolagis tulterhetltsege. egy kicsit szamoltam. wimbledon utan volt 3 vagy 4 hetes piheno, utana 1 honap kemeny menet, de utana megint 3 het pihi, majd ket verseny, es ujra pihi. az ev masodik feleben osszesen teniszeznek tehat 7-9 hetet, a 27-bol! ez azert szerintem annyir nem durva.

76.
  • janek100
  • 2009.11.12. 12:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 75.
  • matroid
  • 2009.11.12. 12:18

Ez első ránézésre biztos nem tűnik soknak, de ha hozzávesszük az edzéseket a davis cup meccseket, Federer és Nadal esetében a média szerepléseket, reklámfilmek, a szponzorok felé a kötelezettségeket, valamilyen szinten a gyereknevelést stb... Nyilván nem sajnálom Őket, de szerintem nincs egy nap nyugtuk sem, ami nagyon megterhelő lehet! Például a Gilette szerződésbe rögzítette, hogy Federer nem jelenhet meg sehol borostásan! Egy agyrém!
Maratról meg csak annyit, hogy sokkal több volt benne, mint amennyit elért!!! nagyon fog hiányozni!!!

77.
  • troy
  • 2009.11.12. 13:02
 
 
   

Egyszer megkérdezték Rafát, van-e háziállata, ő meg csak nézett, minek, soha nincs otthon.... Ez is kikészíti ám az embert, az utazgatásokról nem is beszélve.

78.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 13:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 77.
  • troy
  • 2009.11.12. 13:02

nagyon kemény amit csinálnak. ez nem olyan, hogy eldöntöm: felpörgök. otthon voltak hetekig kiestek a ritmusból és úgy tűnik nem sok kedvük maradt erre a két versenyre megszakadni, hiszen utána megint szünet.
a Rafa-szurkolók kedvence hazaküldte Davigyenkót.

79.
  • Szisz
  • 2009.11.12. 14:33
 
 
   

Sziasztok,
nem láttam a két meccset amiről itt beszélgettek, mert vadul tanulok, de ahogy elolvasgattam, jobb is volt, mert csak elsírtam volna magam:):)
Az egyik nyögve-nyelve megy tovább, a másik nem tudom mit csinált, ez egy agyrém!!! Azért jó ez az oldal, mert legalább nem kellett végig szenvednem, mégis annyira szar érzés olvasni mintha néztam volna!!!
Szerintem elfáradtak erre az évre, ezt nem lehet büntetlenül csinálni, amit idén is végig csináltak (ebbe beleértem a magán jellegű dolgokat is)!

80.
  • Szisz
  • 2009.11.12. 14:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 76.
  • janek100
  • 2009.11.12. 12:53

Volt szerencsém spanyolokkal tölteni az elmúlt pár hetemet és beszégettünk ezekről, hogy mi mindent csinál pl. Rafa két utazás között míg otthon van és azt mondták el nem tudják képzelni, hogy hogyan lehet ezeket a dolgokat kibírni, mert amikor pihenhetne akkor is mindennap valami TV-ben vagy rádióban, vagy fotozás, szóval a mindenhonnan folynak vagyis nincs nyugtuk!
Na persze azért most egy százas zsebit nem fogok elhasználni, de elképesztő, hogy magánéletük sincs gyakorlatilag:):)

81.
  • erisen
  • 2009.11.12. 14:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • Szisz
  • 2009.11.12. 14:37

De biztod van...Federerék csak összehozták azokat az ikreket valahogy.:)

82.
  • erisen
  • 2009.11.12. 14:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 81.
  • erisen
  • 2009.11.12. 14:59

biztos...

83.
  • janek100
  • 2009.11.12. 15:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 80.
  • Szisz
  • 2009.11.12. 14:37

Nagyon szar lehet Nekik, hogy minden mozdulatukat figyelik és amikor azt hiszed, hogy egyedül vagy, akkor is paparazzik lesnek egy hubble méretü obijektívvel! Minden cselekedetedre és mondatodra odafigyelni.. Szerintem ez megöli az ember személyiségét. Ezekt a sportolókat kifacsarja az élsport, de talán jobban a média! Ha jól megy azért hajszolnak, ha szarul megy nyektetnek. Nincs magánéletük, van olyan ismert ember, akinek a szemetébe turkálnak és abból próbálnak megtudni valamit. sztárság ide vagy oda Én nem cserélnék velük.

84.
  • Szisz
  • 2009.11.12. 15:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 81.
  • erisen
  • 2009.11.12. 14:59

Nyilván összehozták valahogy:):) és az is nyilván való, hogy a "nincs gyakorlatilag" magánéletük nem a szó szoros értelmében igaz!
bár abban is biztos vagyok, hogy néhány újságíró ha tehetné még az ágyba is velük menne:))), ebben te is biztos lehetsz!

85.
  • Szisz
  • 2009.11.12. 15:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 83.
  • janek100
  • 2009.11.12. 15:07

Naa azért van olyan pénz amiért az ember haja korpásodik, de az igaz, hogy meggyötrik őket ha jók azért, ha nem akkor meg azért, mindenesetre ők választották, hogy profi sportolók lesznek, de azért néha túlzás amit elvárnak tőlük, főleg, hogy szerintem nem lehet mindig egyforma színvonalon teljesíten, egyszerűen képetelenség!
Most itt van egy kis eredménye ennek az őrületnek, elfáradtak és én azt hiszem, hogy Federer is nem nem érdeklődik a játékért hanem elfáradt ő is kicsit, ez az év elég zúzos volt neki is!

86.
  • janek100
  • 2009.11.12. 15:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 85.
  • Szisz
  • 2009.11.12. 15:34

Simon is nyüglődik Tsonga ellen! Davigyenkot is gyógyszerezték meccs közben, Rafa, Fed, Murray, Delpo gyengén játszik, talán Joker az akinek össze fog jönni minden! Személy szerint Rafáért aggódom a legjobban!

87.
  • vinc
  • 2009.11.12. 16:34
 
 
   

nemtudom, hogy jól láttam e, de ha Nadal túljut Robredon, akkor valószínüleg Tsonga ellen fog játszani, aki itt címvédő, és Simonon is simán keresztülment. igaz, Simon sérült, de Tsonga szerintem egész jó formában van

88.
  • fuzzydunlop
  • 2009.11.12. 17:31
 
 
   

Monfils jó.

89.
  • Rafain
  • 2009.11.12. 17:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 87.
  • vinc
  • 2009.11.12. 16:34

Jaja,Tsonga tényleg jó,sztem holnap 6-3,6-2-re veri Rafát,és a Nole-Tsonga meccs győztese nyeri a tornát.Előre látom a negatív hozzászólásokat a holnapi meccs után.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések