Fuzzy Dunlop

2009. 10. 17. 17:11

Nadal - Davigyenko döntő Sanghajban

Nyikolaj Davigyenko óriási mérkőzésen, nagyszerű játékkal, döntő játszma rövidítésben győzte le a második kiemelt Novak Djokovicot.

 -

Davigyenko az elveszített első játszma után rátapadt az alapvonalra és felszállóágban ütve kergette Djokovicot oldalról-oldalra. A szerb játékos óriásit küzdve majdnem végig kitartott, de a rövidítésre elfáradt és három óra elteltével a mindent eldöntő tie breakben egyetlen pontot nyerve hagyta el a pályát.

 -

A másik ágon spanyol elődöntőt rendeztek, de Feliciano Lopez egy pillanatig sem volt ellenfele Nadalnak. Összesen egy játékot nyert a lejátszott másfél szettben mielőtt feladta volna a mérkőzést. Rafa utoljára Madridban játszott döntőt, ahol vereséget szenvedett Roger Federer ellen. Nagyon-nagy szüksége lenne egy tornagyőzelemre és Davigyenkót eddig hatból négyszer legyőzte, ráadásul az orosz elég fáradtan érkezik majd a döntőre, így Rafa esélyei nagyszerűek.

[1] R Nadal (ESP) d F Lopez (ESP) 61 30 ret.

[6] N Davydenko (RUS) d [2] N Djokovic (SRB) 46 64 76(1)

55 hozzászólás

1.
  • szevi
  • 2009.10.17. 17:35
 
 
   

Nadal mázlista. Ha ellenfelei sérülés miatt nem adják fel, nem jut el idáig.

2.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.17. 18:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • szevi
  • 2009.10.17. 17:35

túlzásba esel. Ljubo két játékot nyert volna a 3. játszmában, Lopez pedig...

3.
  • dina49
  • 2009.10.17. 18:32
 
 
   

Azért valljuk meg, nagy mákja volt Nadalnak! Az utolsó két ellenfele feladta, nem játszott annyit, mint amennyit elvileg kellett volna! Azért a győzelem mégiscsak szerencse kérdése is!

4.
  • Nemeteva
  • 2009.10.17. 18:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • szevi
  • 2009.10.17. 17:35

Egyszer Rafának is lehet mázlija, nem gondolod? Én nem is emlékszem olyan tornára, ahol így jutott volna el a döntőig,hogy ketten is feladták ellene a meccset, mindig megküzdött becsülettel a sikerért!

5.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 18:38
 
 
   

Én csak azt sajnálom, h nagyon könnyen jutott így ehhez az 1000 ponthoz, merthogy Davydenkot megveri, nem kérdés. azzal viszont egyetértek, h néha neki is lehet mázlija

6.
  • Nemeteva
  • 2009.10.17. 18:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 5.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 18:38

Én nem vagyok benne biztos, hogy "ezt" a Davyt holnap megveri, persze nagyon szeretném :))

7.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 18:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 6.
  • Nemeteva
  • 2009.10.17. 18:42

Akkor mindketten mást szeretnénk.. :-)
simán fogja nyerni a döntőt Nadal..

8.
  • Nemeteva
  • 2009.10.17. 19:04
 
 
   
  • A komment válasz erre: 7.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 18:56

Így legalább egyikünk holnap nagyon fog örülni :D
És ha igazad van, akkor az én leszek...majd meglátjuk :))

9.
  • Turin
  • 2009.10.17. 19:13
 
 
   

2007 Wimbledon.

Juzsnij és Djokovic is lesérült ellene.

12.
  • Nemeteva
  • 2009.10.17. 19:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 9.
  • Turin
  • 2009.10.17. 19:13

Köszi, igazad van :))

13.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 20:09
 
 
   

A Garroson, még egyszer rögzítsük, saját bevallása szerint nem volt sérült, nem azért szenvedett vereséget.

15.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 20:28
 
 
   

Ezen nem fogunk újra összeveszni, én nem így látom, ahogy Te, ennyi! :-)
Mindenesetre, akár minimálisra is csökkentheti a hátrányát év végére. Szüksége lesz rá, mert lesz mit megvédeni 2010-ben. Hogy látod Viva, mikor veheti vissza az első helyet? Komolyan érdekel, hogy gondolod, hogy látod.

17.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 20:45
 
 
   

Én úgy gondolom, ha jövőre még mindig Federer és Nadal tanyázik majd folyamatosan az első helyen, az kisebb fajta csoda lesz...
Jönnek az újak, Fed már kifelé megy, Nadal pedig a régi stílusával nem lehet hosszútávon eredményes. de majd meglátjuk. kíváncsi vagyok, h év végére tud-e majd 1000 ponton belül maradni. ha nem, úgy sztem április-májusig biztosan esélytelen a világelsőségre.

18.
  • zekatty
  • 2009.10.17. 21:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 17.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 20:45

Szia Doctorpete ! Amit írsz, azt vélelmezi Andre Agassi is, a héten megjelent cikkben, szerinte is vége a Fed-Rafa egyeduralkodásnak. Off - el voltam tűnve, mert meghalt egy barátom és nem volt kedvem semmihez, még a teniszhez sem. On

19.
  • Doctorpete
  • 2009.10.17. 21:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 18.
  • zekatty
  • 2009.10.17. 21:27

Hiányoltalak, szia, nagyon sajnálom az okot, amiért nem lehettél.
azért üdv újra itt!

20.
  • matroid
  • 2009.10.17. 21:33
 
 
   

vivarafaval azert vitatkoznek.

ha jobban belegondolok, akkor igazabol 1 meccsen nem indult nadal iden serules miatt (queenst hagyjuk, mivel federer sem indult wimbledon elott fuvon). azaz nadal osszesen 2.000 pontot bukott serules miatt. most tobb mint 2000 pont fed elonye, igy kimondhato hogy wimbledon nelkul, tehat csak a palyan mutatott teljesitmeny alapjan is fed a vilagelso.

es meg egy fontos dolog. nadal igaz hogy serult volt, de akkor a mezony borzasztoan eros volt, majus-augusztus kornyeken volt mindenki a topon, igy a GS-ek es atp1000 versenyeken mar a 8 koze is csak extra jatekkal lehetett bejutni, igy federer gyozelmei es egyeb sikerei tenylegesen komoly eredmenyek voltal.
most a mezony osszehasonlithatatlanul gyengebb, es meg ebben a mezonyben is nadal ket meccset ugy nyert meg, hogy az ellenfele feladta. sot mar nyaron is volt meccs, amit serulesm miatt nyert meg. most ezekbol nagyon jol jon ki, holott szemmel lathaton o sincs bombaformaban.

21.
  • Replica
  • 2009.10.17. 21:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • dina49
  • 2009.10.17. 18:32

Azt is valldd be a nagy bevallások közepette, hogy Federernek csak idén hányszor votl szerencséje a jó sorsolásokkal, Nadal sérülés miatti kiesésével.

22.
  • Replica
  • 2009.10.17. 21:36
 
 
   

Davydenko nagyon jó keménypályás, ráadásul Rafa még most sem az igazi, ezért kemény meccsre van kilátás.

23.
  • jooroland
  • 2009.10.17. 22:25
 
 
   

nem lesz könnyű dolga hnap nadalnak sőt lehet hogy vereséget fog szenvedni davydenkotól nem csodálkoznék rajta. davyd jó formában van igaz ma játszott több mint 3 órát de ez az ember meghal a pályán és mindent megfog tenni a győzelemért nem mintha nadal nem, de az elmúlt két hétben nyújtott teljesítménye alapján kérdéses , hogy hnap ellenfele lehet-e davydenkónak.
Nekem ez a véleményem. Hajrá FED, DJOKER, DAVYD, MONFILS, TSONGA, ANDY!!

24.
  • Slice
  • 2009.10.17. 22:28
 
 
   

Aki sokat látja Nadalt játszani láthatta a Garroson hogy nem úgy állt a labdák mögé ahogy szokott és ahogy kéne ami elég egyértelműen a sérülése miatt volt. Ha az ott elbukott pontokat még félre is tesszük akkor -2000 Wimbledon ugye Queensbe is bukott pontokat bár az annyira nem mérvadó. Viszont amit nem vesznek figyelembe az az hogy vissza is kellett zökkennie a játékba ami 2-3 torna általában és az megint -sok pont. Szóval azt azért túlzás lenne állítani hogy csak Wimbledonban bukott pontot a sérülése miatt. Ahhoz hogy Nadal újra világelső legyen szerintem csak Garros-Wimbledon páros idején lesz lehetősége leghamarabb. Sok védendő pontja van addig Federernek viszont nemigazán. Persze az megint más kérdés hogy Murraynek is sok a védendő pontja az év elején és szerintem ő a 4ből is kicsúszhat jövő év eleje fele.

25.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.17. 22:29
 
 
   

Srácok, Fed azért hagyta ki a versenyt, mert pihen. Amíg ő pályán volt Rafa nem pihent, hanem sérült volt. A kettő azért nem ugyanaz. Év vége van mindenki kikészült és Rafa azért jobban van jobban "fetöltve", mert keveset volt pályán az elmúlt fél évben, míg Murray és Potro pl végignyomta az évet. Remélem, jó meccset látunk bárki nyer megérdemli. A mezőny inkább 500-as, de most így alakult.

26.
  • iCreator
  • 2009.10.17. 22:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 21.
  • Replica
  • 2009.10.17. 21:35

Federer-nek teljesen mindegy milyen a sorsolása, ha kicsit is jó formában van, akkor garantált a döntő, ezt bizonyítja 22 GS-ből 20 döntő. Nem gyanús senkinek? Már százszor átrágtuk, hogy Fed-nek nem is tudnátok egy GS-en "nem szerencsés" sorsolást összeállítani, mert legtöbbször eljut a döntőig, mindegy ki van az ágán. Sokszor az a szar duma ment, hogy "szerencsés" volt, amiért nem Murray-t kapta az elődöntőre, holott GS-en mindig verte Murray-t. Nem fejtegetem tovább, mert szerintem értitek mire akarok kilyukani. A lényeg, hogy Fed kapcsán felesleges szerencsés vagy nem szerencsés sorsolást emlegetni, főleg GS-en. Vagy eddig 22-ből 20-szor szerencsés volt? Nem gondoljátok komolyan. Ha Fed jól játszik, akkor általában ott van a döntőben.

27.
  • iCreator
  • 2009.10.17. 22:33
 
 
   

Nem fogadnék nagy összegben holnap Nadal-ra, Davy is simán nyerhet, nem lepődnék meg. De a tippem az, hogy Nadal szoros és nagy csatában hozza a meccset.

28.
  • jrebeka
  • 2009.10.18. 00:24
 
 
   

Szerintem a Nole ma leverte volna a Davidenkot ha nem lett volna fáradt!Szerintem sokkal jobb játékos mint a Rafa!söt mostmár soha nem lesz jó játékos bárki mostmár megveri!Ljubinak nem lett volna a sérülése simán meg verte volna!remélem holnap a davidenko fog nyerni söt biztos!Nole pedig vissza jön a 3.helyre!nem tom más játékos ki birta volna e azt hogy 2 hétig egyfolytába teniszezzen?!nem sokan!föleg ugyhogy az elsöt megnyerte!a tegnapi meccs fantasztikus volt,mára már a végére elfogyott az ereje!de szép volt!

29.
  • jrebeka
  • 2009.10.18. 00:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • Replica
  • 2009.10.17. 21:36

Szerintem a megfogja verni a Nadalt!Nincs formába szerintem már nem lesz a régi!

30.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:01
 
 
   

Federer azért került a hozzászólások közé,mert itt se volt:)
Erről a tornáról szól most az élet..Rafának nagy-nagy szerencséje
volt a sorsolással és a meccsekkel is! Ennyi. Fed meg nem volt itt!
A lényeg kedves Rafa fanok: szerencséje volt,ezt be kellene ismernetek!
De ti...bezzeg amikor Fed,akkor neki a sorsolása,meg akivel játszik az
nem tud teniszezni..Bezzeg Rafa,neki nehéz ellenfél Davigyenkó??
Tehát Fedről majd akkor ha játszik!
Most Rafa van:)
Ha a svájci nyer azt amúgy is olyan 600 hozzászólással cikizitek..
Most Rafa fog nyerni,ha nem az ciki neki:)

31.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:07
 
 
   

off:
mindenkinek..A szláv neveket a magyar helyesírás szerint úgy kell
írni, ahogy kiejtjük:)
Ezért: Davigyenkó,Gyementyeva,Sarapova,Szafina stb.
Vagy lehet írni cirill betűkkel:)

32.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:11
 
 
   

Ha nyeri Garrost és a Wimbit:)

33.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.18. 01:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 31.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:07

de úgy van írva:)

34.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.18. 01:13
 
 
   

én azt mondom most is, mint mindig: azt kell megverni, aki szemben áll a pályán. mást nem igazán lehet...

35.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 34.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.18. 01:13

Ja, én is mindig ezt mondom...
Ezért nem kell bántani senkit nehogy később,a szarnak mondott
teniszező verje kedvencünket:)

36.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.18. 01:12

Te jól írtad,csak az eredményjelző gáz:)

37.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.18. 01:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 36.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:26

ATP copy:)

38.
  • dina49
  • 2009.10.18. 07:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 21.
  • Replica
  • 2009.10.17. 21:35

Ezt bevallottam akkor, amikor Federerről volt szó! Most Nadalról van szó!

39.
  • Nemeteva
  • 2009.10.18. 09:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 28.
  • jrebeka
  • 2009.10.18. 00:24

A GS-ek 2 hétig tartanak, azt is sokan kibírják, nem gondolod?
Tudom, kicsit faramuci a példám, mert ott kétnaponta játszik mindenki, de például elég sok teniszező megy egyik tornáról a másikra, szóval nem olyan különleges dolog, amit említettél. A salakszezonban pl. Rafa Madridig minden tornát behúzott, és az nem 2 hét volt.
Most én is azt mondom, Rafa akár ki is kaphat ma, és akkor mi van?
Egy igazi szurkoló nem csak akkor szereti a kedvencét, ha nyer, hanem akkor is, ha épp gödörben van, és reménykedik abban, hogy sikerül kimásznia belőle...

40.
  • Nemeteva
  • 2009.10.18. 09:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 30.
  • Viktor61
  • 2009.10.18. 01:01

"A lényeg kedves Rafa fanok: szerencséje volt,ezt be kellene ismernetek!"

Beismertük!

41.
  • medvefiu
  • 2009.10.18. 09:40
 
 
   

Az biztos,h Rafanak jót tenne egy jó meccsen nagy csatában kivívott győzelem,még mindig nagyon bizonytalan és rengeteg hibával játszik.Szerencséje is volt eddig,de szerencséje csak annak van aki megdolgozik érte.Világelsőség: az már majdnem az örökkévalóság mióta Fed és Rafa uralják a mezőnyt,törvényszerű,h a fiatalok egyre jobbak lesznek ,kérdés folyamatosan tudják-e tartani a jó formát.Djoko nyert egy GS-t, de azóta a döntő közelébe sem került, Murray számomra a nagy kérdőjel képes-e a nagy arcából lefaragni,Delpo pedig szerintem kicsit sokáig ünnepel.Ezért én azt gondolom,a jövő év még nagyrészt kettőjükről fog szólni,ha Fed és Rafa is motivált lesz.

42.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.18. 10:34
 
 
   

mindjárt elválik a ...

43.
  • erisen
  • 2009.10.18. 12:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 42.
  • fuzzydunlop
  • 2009.10.18. 10:34

Tudja valaki mikor lesz a döntő? Lehet valahol látni neten vagy TVben esetleg?
Fogalmam sincs ki az esélyesebb,nem láttam egy meccset sem,csak az eredményeket követtem. Davydenko hasít azok alapján...
//OFF
Inkább a Tennis Classicos topicba kéne de azt már nem nézik szerintem...szóval:
Fuzzy,ne haragudj csak most néztem a freemailes emailfiókom,elfelejtkeztem a játékról.:( Remélem senki szórakozását és örömét nem vettem el és megkapta valaki a jegyet. Alapesetben is felajánlottam volna másnak,de remélem azért bejutott valaki helyettem...Bocs utólag is.
OFF//

44.
  • Elessar
  • 2009.10.18. 12:56
 
 
   

Davy lenyomta Rafa-t,ahogy az várható volt. 7-6,6-3 a vége

45.
  • Doctorpete
  • 2009.10.18. 12:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 40.
  • Nemeteva
  • 2009.10.18. 09:08

Szia, akkor ma - folytatva tegnapi beszélgetésünket- én örülök? :-)
Davy megérdemelten nyert, Raffa még nem tudja emelni a szintet kiélezett szituációkban, de majd belejön.

Amit nem értek, a mérkőzés végén bemutatták a holnapi ranglistát, ahol Fednek majd 1300 ponttal kevesebbje van, éás Nadalnak is, pedig ma szerzett pontot. mit vonnak le, tudja vki?

46.
  • zekatty
  • 2009.10.18. 13:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 45.
  • Doctorpete
  • 2009.10.18. 12:59

Az a tábla csak az idei eredményeket mutatta, VB-re való szereplés okán. Ne félj
a hagyományos ranglistán minden OK !

47.
  • Doctorpete
  • 2009.10.18. 13:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 46.
  • zekatty
  • 2009.10.18. 13:43

Ha te mondod, akkor ok! :-)
Nem volt rossz döntő, az orosz fiú nagyon akarta a sikert, és volt egy-két olyan nyerő ütése, h hihetetlen. nagyon elsült a fonákja jópárszor.

48.
  • medvefiu
  • 2009.10.18. 14:08
 
 
   

Jó meccs volt,Kolja megérdemelten nyert.Az első játszmában 4:2 15:40-nél ugyan visszaengedte Rafát a meccsbe, de ő nem tudta kihasználni.Megint hihetetlenül bizonytalan volt. A szerencse eddig segített,ma játszani is kellett volna.

49.
  • Rafa007
  • 2009.10.18. 14:23
 
 
   

Jó kis meccs volt. Dav. jól játszott, jól mozgatta Rafát. Rafa még nincs formában, még hiányzik egy adag önbizalom, és akkor leheta régi megint. Sérülés után nem könnyű azt a szintet hozni amit tud. Ne felejtsük az év eleji formát... Azt még a FED rajongóknak is el kell ismerni, már-már a "JEDI" szinten volt nem? :D
Grat. Dav.-nek 2 ilyen meccs 2 nap alatt mindenképpen megsüvegelendő.

50.
  • Doctorpete
  • 2009.10.18. 14:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 49.
  • Rafa007
  • 2009.10.18. 14:23

Bele is "rokkant" abba a JEDI szintbe....

51.
  • Replica
  • 2009.10.18. 14:28
 
 
   

Dvidenko egy ilyen gyos pályán a top Nadalt is le tudta győzni, hát még ezt a mait. Ő ezen a pályán él, füvön és salakon kevéséb jó. Itt elkaphajta Rafát.

52.
  • troy
  • 2009.10.18. 14:31
 
 
   

Én nem hittem a szememnek. Ennél sokkal jobb meccseket játszott már nem is egyet, mióta visszajött. Szerintem valami gond van Toni és Rafa között. Lelkileg teljesen készen van. Nem tudni, mi az oka, de meccshiányra már sztem nem lehet fogni, hogy nem használja ki a lehetőségeket. Nem simán, de 6:4-re nyerhette volna az első szettet,....a többi persze HA.

53.
  • medvefiu
  • 2009.10.18. 14:39
 
 
   

Kolja tegnap és ma is olyan erényeket mutatottt ,amiket eddig nem,v csak ritkán.Nála magasabban rangsorolt ellenfeleket győzött le úgy,h a kiélezett szitukat ő birta jobban /2 tiebreak/.Rafát elhagyta az "erő", a mentális fölénynek annyi, tenisztudásban meg vannak többen is olyanok mint ő.

54.
  • misszajacz
  • 2009.10.18. 14:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 52.
  • troy
  • 2009.10.18. 14:31

Sztem Rafa "önmagát" keresi, mert szemmel láthatóan nem érti, hogy az, ami a múltban működött, az most miért nem. A szívem szakad meg érte, mert akar, az nem
kétséges, de az Istennek se áll össze a játéka. Azért azt ne felejtsük el, hogy még az izomzata sem a régi, a gyorsaságról már nem is beszélve, tehát megint oda lyukadunk ki, hogy fizikálisan, mentálisan és agyilag is mindent szinte újra
fel kell építenie. Viszont van ő olyan kitartó, hogy előbb-utóbb megoldja !
TÜRELEM - ez a kulcsa a dolognak, mert minden jó és minden rossz széria egyszer
véget ér !

55.
  • troy
  • 2009.10.18. 14:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 54.
  • misszajacz
  • 2009.10.18. 14:46

Igen, valószínűleg igazad van, csak kezd úg kinézni, mintha "újra kéne tanulnia járni." Azért nem gondoltunk arra, hogy a nulláról kell kezdenie.

Igen, a gyorsaság és az erő is hiányzik, de a fejében van a legnagyobb "hiány" sztem. Ettől függetlenül vamos, csak jó lett volna az az 1000 pont...
Az is igaz azonban, hogy Davigyenkó az egész tornán kiválóan játszott, Djoko ellen nagyot küzdött, tehát abszolút megérdemelte a győzelmet. Ilyen a tenisz, ahogy Rafa is mondta a meccs után.

56.
  • Doctorpete
  • 2009.10.18. 15:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 55.
  • troy
  • 2009.10.18. 14:59

Ilyen a tenisz, valóban, Raffa ma csak gratulálni tudott, sporszerűen megtette. Ugye jól tudom, h már csak Párizsban és a "vb-n" indul? Illetve, ha jól olvastam, akkor ő szeretne a Davis cuop döntőben is jatszani.

57.
  • Nemeteva
  • 2009.10.18. 15:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 45.
  • Doctorpete
  • 2009.10.18. 12:59

Szia :)) Igen, ma Te örülsz :))
Davy jól játszott, sokkal jobban, mint Rafa, teljesen megérdemelten győzött ma...ez van, de én bízom benne, hogy Rafa újra összeáll fejben, és lesz ez még sokkal jobb is :))
Igen, a tervei idénre Párizs, London és a DC döntő...

58.
  • qazsew
  • 2009.10.18. 16:26
 
 
   

Szerencsére nem a szerencse döntött:) Nem láttam a meccset, az eredmény hallatán viszont nem lepödtem meg nagyon. Sok sikert Nadalnak, remélem beválogatják a DK csapatba, hogy legyen valami sikerélménye még idén. Gratula Davigyenkónak, bizonyitotta, hogy nagy sztahanovista még mindig és Kinában már nagyon érett ez neki. London elött a tavalyi döntös is villantott egyet éppen Djokón keresztül. Egyre jobban dörzsölöm a tenyeremet mi lesz itt egy hónap múlva.

59.
  • petamas
  • 2009.10.18. 23:26
 
 
   

Sziasztok!

Szerintem lesz még Nadal a régi. Ahogy Fed-et is temették tavaly és mi lett belőle, Rafát sem kell félteni, össze fogja rakni a játékát. Én majd csak a AO-re várom ezt igazán, de ki tudja.
Tényleg gyanús ez a Tony Nadal távollét. Valahol itt lehet a probléma, vagy legalábbis összefügg. Az első nagy bukta óta tart(RG).

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 01. 29. 21:02

AO: Van, amikor érdemes

olvass tovább
2012. 01. 29. 02:38

Ketrecharc

olvass tovább
2012. 01. 27. 17:56

AO: Ki jut fel a csúcsra?

olvass tovább
2012. 01. 25. 20:11

AO: Semmi különös nem ...

olvass tovább
2012. 01. 24. 23:06

AO: Küzdeni tudni kell

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések