krumplicukor

2011. 01. 22. 20:04

AO - a legjobb tizenhat

A harmadik kör befejezésével kialakult a legjobb tizenhat mezőnye mind a nőknél, mind a férfiaknál, holnaptól kezdve élesednek a meccsek, és nagy csaták várhatóak.

Kvitova AO 3r -

De előbb nézzük, mit adott ma nekünk Melbourne: a férfiaknál a fiatalok napja volt szombaton, míg a nőknél Jelena Jankovic után egy újabb top 10-es játékostól búcsúztunk.

Elsőként az éppenhogy húsz éves, montenegrói származású, azonban Kanadában nevelkedett Milos Raonicot kell kiemelnünk, aki a világranglista 152. helyén kezdte az Australian Opent, kvalifikáció során küzdötte fel magát a főtáblára, és már a negyedik körben jár.

Björn Phau, Michael Llodra és  Mihael Juzsnyíj voltak azok az ellenfelek, akik nem találták meg az ellenszerét a 196 centi magas kanadai könnyed első szerváinak, erős második szerváinak, valamint a hálójátékának. Raonic magassága ellenére ráadásul jó mozgású játékos, akinek van keze a különböző ütéskombinációkhoz, és elég jól átlájta a meccs közben felmerülő szituációkat a pályán, így veszélyes kombináció lehet a későbbiekre nézve.

Milos AO 3r -

Jr. Alexandr Dolgopolov neve nem ismeretlen a teniszt kedvelők számára, a huszonkét éves ukrán fiú ott mocorog már egy ideje az élmezőny környékén, jelenleg  46. a ranglistán. Alexandr Mikhail Kukushkin, Benjamin Becker után Jo Wilfried Tsongával találta szembe magát, és öt szettben sikerült az idei AO eddigi egyik legnagyobb meglepetését okoznia, amikor is nyerni tudott az AO-n általában jól szereplő franciával szemben. Dolgopolov az utolsó két szettben, sokkal jobb erőnlétével esélyt sem adott Tsongának arra, hogy 2-1-es szettelőnye ellenére győzni tudjon.

Dolgi AO 3r -

Bár végül szettet sem sikerült nyernie, a tizennyolc éves Bernard Tomic sem tehet szemrehányást magának: bátran játszva, kifejezetten kellemetlen, a másik felet rengeteg futásra kényszerítő, szertelen játéksílusával arra késztette Rafael Nadalt, hogy a meccs közben kelljen kitalálnia, mi is az ausztrál ifjú játékának a legjobb ellenszere. Rafa a második szettben 4-0-ás hátrányban találta magát, köszönhetően azonban Tomic járatlanságának, és Rafa profizmusának, ezt a szettet is Rafa nyerte végül, 7-5-re. 

A 199 centi magas, és még növésben lévő ausztrál srác szabadkártyával indulhatott, Jeremy Chardyt és Feliciano Lopezt verte, mindkettőt három szettben, és ha képes lesz megkapaszkodni a Tuoron, okozhat még igen kellemetlen perceket a mostani top 50 tagjainak. 

Tomic AO 3r -

A fiatalok közül azért nem volt mindenkinek jó napja: a litván Richard Berankist nagyon könnyedén verte David Ferrer, igaz, sokkal jobb eredménnyel a jóval rutinosabb Guillermo Garcia-Lopez sem büszkélkedhetett, Andy Murray kegyetlenül bedarálta. Hasonlóképpen járt a kvalifikációból érkezett Jan Hernych is Robin Söderlinggel szemben.

Marin Cilic úgy tűnik nem szeretne kikerülni a top 30-ból (sok pontot véd az AO-n), és több hónapos gyengélkedés után értékelhető eredményeket tud felmutatni. Az valószínűleg nem sokakat lepett meg, hogy a John Isner elleni meccsén két TB-re is sor került, és a döntő szett is 9-7-nél fejeződött be. Mostanság Marin nem sok kiélezett meccset nyert meg, így ez egy örömteli esemény volt a horvát fiú drukkereinek, még ha nem kifejezetten a legideálisabb felkészülés volt Rafa ellen.

De hogy ne csak a fiatalokat dicsérjük, minden tiszteletet megérdemel Jürgen Melzer is, aki a Marcos Baghdatis elleni győzelmével karrierje legjobb ranglista helyezését fogja megkapni az AO végeztével: harminc évesen a 10. helyre jön majd fel.

A legjobb tizenhat a férfiaknál:

Rafael Nadal/Marin Cilic
Milos Raonic/David Ferrer
Robin Söderling/Alexandr Dolgopolov
Jürgen Melzer/Andy Murray

Roger Federer/Tommy Robredo
Stanislas Wawrinka/Andy Roddick
Novak Djokovic/Nikolas Almagro
Tomas Berdych/Fernando Verdasco

A nőknél Nadia Petrova és Jekatyerina Makarova belefutottak egy háromszettes, hosszabbításos meccsbe, amelynek megnyeréséért Makarova 5-4-nél szervált, végül 8-6-ra győzött, úgy hogy Petrovát brékelte a győzelemért. Flavia Penetta is három szettben jutott tovább Shahar Peer ellen.

Flavia AO 3r -

A hazai nagy kedvenc, 2009-ben és 2010-ben Roland Garros döntős Samantha Stosur elbúcsúzott a további küzdelmektől, a húsz éves Petra Kvitova egy szoros, és egy egyértelmű szettben győzött ellene. A keménypálya nem Stosur kedvenc borítása, így GS győzelemre senki sem számított, de a harmadik körös búcsú mindenképpen meglepetés a világranglista hatodik helyezettjétől.

Stosur AO 3r -

A legjobb tizenhat a nőknél:

Caroline Wozniacki/Anastasija Sevastova
Szvetlana Kuznyecova/Francesca Schiavone
Andrea Petkovic/Marija Sharapova
Li Na/Victoria Azarenka

Vera Zvornajeva/Iveta Benesova
Flavia Penetta/ Petra Kvitova
Kim Clijsters/Jekatyerina Makarova
Agnes Radwanska/Shuai Peng

Szeretném látni az összes kommentet (667) utolsó 100 hozzászólás

568.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:06
 
 
   

Megmondom őszintén engem idegesít, hogy Murray elől eltakarítanak mindenkit, és tükörsima úton fog bekocogni a döntőbe.

569.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 12:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 568.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:06

Engem is, de piszkosul! Innentől kezdve a Djoker vagy Rog győzelmének fogok szorítani, akárki is megy tovább a döntőbe

570.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 568.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:06

Hidd el, Dolgopolov nem volt kisebb ellenfél, mint Söd lett volna.

571.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 570.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:09

Hát ezen nem fogunk összeveszni, de én ezt nem így gondolom. Az, hogy Rafa vagy Ferrer nagyobb ellenfél pedig nem vita tárgya szerintem.

572.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 12:13
 
 
   
  • A komment válasz erre: 570.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:09

Nem volt kisebb ellenfél, de két 5 szettes után érkezett Murray-hez, ami azért genya nagy hátrány volt az ukránnak

573.
  • Markus
  • 2011.01.26. 12:15
 
 
   

Pici előre tekintve viszont, ha Roger döntőbe jut, akkor szerintem legalább 80%, hogy meglesz a világelsőség neki Wimbledon végéig valamikor.

574.
  • baga
  • 2011.01.26. 12:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 570.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:09

Szerintem sem. A Mörri elleni ellenszenv úgy érzem felülirja az objektivitát. Ezen nincs mit csodálkozni, az érzelmek erősebbek az érzékelésnél. :)

575.
  • erisen
  • 2011.01.26. 12:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 572.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 12:13

Az urán is nyerhetett volna 3-ban korábban mint Möri,de nem tette.

576.
  • erisen
  • 2011.01.26. 12:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 575.
  • erisen
  • 2011.01.26. 12:15

urán=ukrán :-)

577.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 571.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:12

Az tényleg nem.
Így nézve mégiscsak Fednek volt a legnehezebb az ága végül, ott a 2. körben Simonnal, utána szorosan Djoko.

Ahhoz, h Djokovicot és Murrayt verd egymás után, vagy Fedet és Murrayt a kupáért, azért elég durva.

578.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 12:17
 
 
   

Azért én nem adnám fel a helyében, mármint végigjátszanám, ha elbukok akkor is. Szerintem nem olyan baja van, legalábbis én úgy látom, hogy nem a térde, lába, akármilyen, hanem úgy teljesen szarul van, nem sérülhet rá. Ez a betegségének -nem tudom mi volt az influenza, akármi- lehet utóhatása.

579.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 577.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:15

Ha Rafa továbbjutott volna, akkor neki is Murray és Djoko/Fedet kellett volna vernie. De mivel kiesett lényegtelen. Ha a Fed/Murray/Djoko 3ast nézem egyértelmű, hogy Murraynek volt a legkönnyebb dolga, utána nem tudom.. Simon is elég jó volt, alapjáraton Berdych se rossz.

580.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:22
 
 
   

Grat Ferrernek egész jól játszott ma. Nagyon sajnálom, hogy így kellett kiesni Rafának, igazságtalan dolog ez a sorstól, hogy esélyt sem hagyott neki a győzelemre, ez van..

581.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 12:26
 
 
   

Nagyon korrekt volt Ferrer. Mondta, hogy nem így akart nyerni... de hát most mit csináljon?

582.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 12:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 575.
  • erisen
  • 2011.01.26. 12:15

Tsonga és Söd ellen első AO-ján??

583.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 578.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 12:17

Nem az volt. Combizom, vagy lágyékhúzódás. Be volt kötve a combja végig.

584.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 580.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:22

lehetetlen szinte a ! zsinórban GS? mert mindig közbejöhet vmi. És közbe is jön.

585.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 584.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:31

Hú, de elcseszett egy komment lett!

Tehát:

Ezért lehetetlen szinte a zsinórban 4 GS.

586.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 584.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:31

Azért érzem igazságtalannak, mert Federernek spec, Nadal jött közbe, tehát ő azért nem nyert, mert volt nála jobb játékos azon a tornán. Nadal viszont nem azért nem nyer, mert volt nála jobb(persze lehet, hogy kikapott volna) hanem azért, mert közbejött egy sérülés. Sőt, még csak azt se lehet 100%-ig kijelenteni, hogy megint a játékstílusa okozta a dolgokat, mert beteg volt, ami bárkivel előfordulhat, és nagyban befolyásolhatja a dolgokat. Na ezért tartom igazságtalannak. Persze az is tény, hogy igazság nincs..

587.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 12:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 584.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:31

Nem hiszem, hogy az komoly lenne, húzódás vagy valami. Egész tornán nem ment úgy, nem dominált annyira. Annyira sem, mint az USO előtt. Szerintem nem tudott úgy rápihenni/rákészülni a tornára, mint szokásosan. Egy hete volt kiheverni a betegséget, mellette edzeni is kéne stb.

588.
  • baga
  • 2011.01.26. 12:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 585.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:32

Igen úgy tűnik azoknak van igazuk, akik azt mondják, hogy nem lehet mind a négy GS-re kellő fizikai és mentális állapotban lenni a mai ffi teniszben. Rafa az USO óta viszonylag keveset játszott, lehet, hogy bármennyire jó is a fizikai állapota, ha nincs elég meccs, könnyebb a sérülés. Biztos nehéz megtalálni az egyensúlyt a meccshiány és a kifáradás között.

589.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 12:40
 
 
   

Interjúban szerintem el fogja mondani, én is kíváncsi vagyok rá.

590.
  • brewer
  • 2011.01.26. 12:42
 
 
   

El kellett mennem egy kicsit, de nem lepett a végeredmény, már az első szettben látszott, hogy ez lesz belőle.

Sajnálom, nem könnyű ez így, viszont Turinnal egyetértek, ezek a dolgok ritkán nincsenek összefüggésben, Doha egy igen nagy marhaság volt. Persze, a betegség megvolt így is, úgy is, mindenképpen legyengítette volna, de ettől még nem hiszem hogy sokat segített a helyzeten. Bár, én abban is hiszek, hogy a betegségek sem jönnek csak úgy, el volt fáradva nagyon a tavalyi menetelés végére, és nekem úgy tűnt, hogy nem is sikerült regenerálódnia az év végén.

591.
  • jowaldner
  • 2011.01.26. 12:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 585.
  • Turin
  • 2011.01.26. 12:32

Igen szinte lehetetlen, mondjuk 10 zsinórban lejátszott GS döntőre, vagy ugyancsak zsinórban 23 elődöntőre sincs sokkal több esély.

592.
  • erisen
  • 2011.01.26. 12:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 582.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 12:29

Értem én mit mondasz,persze...csak akkor is.
Kár azon filózni miért így alakult meg,miért volt fáradt.
A jó játékos,jó formában kevés időt tölt a pályán (vannak kivételek 2009Wimby döntő),Söd és Tsonga nem volt olyan jó. Dolgopolov meg hullámzóan volt jó. A Söd meccs is tiszta hektikus káosz volt. Egyszer 6-1 ide egyszer 6-1 oda...
Jó-jó ez a Dolgopolov gyerek,nekem is tetszik a stílusa,de azért "csak" negyven valahanyadik,mert nem még nem tudja folyamatosan hozni a jó szintet,nagyon hullámzik.

593.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 12:50
 
 
   

USO után többet kellett volna pihennie sztem, de hát ott volt a VB is, meg az év eleji dohai hakni.
Hányszor fognak még vajh Toniék ugyanabba a hibába esni?? Rafa is emberből van, nem bír végtelen sok terhelést, erre megint ráment egy GS-e, és egyáltalán nem biztos, hogy nem lesz ez minden évben így.

594.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:50
 
 
   

Ha kicsit távolabbra nézek a jövőben, én most ki merem jelenteni, hogy Federer GS rekordja nincs veszélyben, ha most megnyeri az AO-t. 17 GS 9-el szemben. Rafa nem tud lehozni 2 évet anélkül, hogy ne kelljen feladni GS tornát, ráadásul 2-3-at. Ehhez hozzá jön az is, hogy Rafa 30 évesen nagy eséllyel nem fog már játszani..
Ezen a tornán pedig hajrá Djoko! Ha nem jut döntőbe, akkor Rog. Csak ne Murray.

595.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 12:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 594.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:50

Ne menjünk még annyira előre. Sok minden lehetséges. Lehet Federer is játszik 35 éves koráig, akár Rafa hamarabb visszavonul. Lehet neki is közbejön valami. Lehet ha Fed visszavonul Rafának nem marad riválisa. Sok minden történhet még. Ami engem most érdekel az a holnapi meccs, kemény meccsre számítok, minden jel erre mutat.

596.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 595.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 12:55

Lehet, hogy Fed pl. jövőre visszavonul, és Rafának nem marad riválisa, de sztem maximum 27éves korig tudja hozni azt, ami kell egy GS-hez, és igencsak telik az idő.

597.
  • katma
  • 2011.01.26. 12:57
 
 
   

Én nem tudom de Rafa nekem USO óta nem az igazi. A TMC-n sem tűnt valami nagyon erősnek, a bemutatókat nem számolom, Dubaiban meg beteg lett és szintén nagyon fáradtnak látszott itt is AO-n. Beckham jut az eszembe amikor túlterhelte magát , rohangált egyik országból a másikba és nem pihent, aztán sima futás közben szakadást szenvedett.

598.
  • Slice
  • 2011.01.26. 13:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 597.
  • katma
  • 2011.01.26. 12:57

Beckham:DDD Ez jó volt, bár nekem általában a pénzről jut eszembe Beckham. Ő nem azért rohangál ide-oda, mert nyerni akart még többet, hanem azért mert egyszer itt, egyszer ott tömték a zsebébe a még több pénzt.

A holnapi meccsre nagyon kíváncsi vagyok én is, remélem egy csúcsformában játszó Djokot és Fedet fogunk látni.

599.
  • zorro
  • 2011.01.26. 13:01
 
 
   

Én úgy vettem észre, már a vb előtt sem volt jó állapotban. Szerintem ez a megterhelés okozhatta a betegségét is.

600.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 13:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 592.
  • erisen
  • 2011.01.26. 12:47

Idő kell neki, ez nem is vitás. Meglássuk mit mutat salakon

601.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 13:04
 
 
   

Becks sztoriba ne menjünk bele, ha lehet :D Erről órákat tudnék a semmibe kommentelni, pedig nem vagyok valami nagy rajongója, csak voltam egyszer lassan 10 éve :p

602.
  • matroid
  • 2011.01.26. 13:14
 
 
   

a meccs alapjan nekem a kovetkezo jott le:
ferrer jo. tudom serult nadal volt a tuldalon, de lehetett erezni, hogy ferrerben sok maradt. nagyon eros alapvonalrol, mer kockaztatni, meg akkor is amikor mondjuk 3-4 unforced jott egymas utan. nem vagyok biztos abban, hogy murray setalva megy be a dontobe - ha egyaltalan bemegy.

tobben irtatok, hogy nadalnak tobbet kellett volna pihennie. ez csak reszben igaz, mivel USO ota az elmenok kozul talan neki volt a legkevesebb tornaja. viszont a haknik tenyleg nem kellettek volna!

603.
  • baga
  • 2011.01.26. 13:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 590.
  • brewer
  • 2011.01.26. 12:42


Én nem nagyon értem, hogy miért mondjátok, hogy Nadal nagyon kifáradt a tavalyi menetelésben. Keveset játszott az amerikai keménypályás szezonban , az USO után szintén. Felkészülési torna nélkül ment a vb-re, az év elején csak Doha volt igazi. Szerintem régebben pont többet játszott.

604.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 13:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 594.
  • Slice
  • 2011.01.26. 12:50

Hol van Rafain? Kiváncsi vok az ő véleményére is!

605.
  • donnie
  • 2011.01.26. 14:09
 
 
   

sajnálom Nadalt,hogy megint így lett vége,úgylátszik vmi AO átok ül rajta...Viszont nem szimpatikus,hogy Nadal csapata így kényszeríti játékra Rafát.Láthatóan ideges volt Nadal a csapatára...Sajnálom,nem így kellett volna kikapnia,de azért Rafának is lehetett volna több esze Dohában,ha összefügg a kettő..Murray-nek meg érdekes lesz,remélem nem lesz egyszerű az útja,így elég szimpla a döntőig,remélem ott Djoko vagy Fed jól megizzasztja.Holnap meg halál lesz a Fed-Djoko...

606.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:14
 
 
   

gyásznap ez a mai nekünk rafásoknak -de legalább egyeseknek örömünnep turinnak és icecreatornak biztosan!
sajnos én már a torna előtt vizionáltam hogy nem lesz federer -nadal döntő ,de még az is lehet hogy federer se jut be.
a mai meccset se láttam -szerencsére. de van pozitív oldala hogy nem vesztett pontokat mert tavaly is itt esett ki.
sokan megvádolták hogy szimulál és semmi baja pedig dohában is látszott hogy baj van.
nem tudom mi volt de sérülten játszott végig?
ezért nagy sportember rafa mert nem adja akkor se fel amikor pedig már nincs semmi esélye .
nincs mese pihennie kell aztán a salak szezonban lássuk a régi nadalt.
azért ez murraynek most igazi nagy esély kiváncsi eszek él e vele.
federernek azért nem lesz ez még igy se séta galopp mert 2 éhes fakas várja :)))

607.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 14:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 606.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:14

Látod Turint, vagy iCreatort itt örömködni, ahogy azt Repli szokta?? Sztem se

608.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 607.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 14:18

persze de ők rosszabbak mert adják a kamu dumát hogy igy sajnálom meg ugy -hagyjuk már!
már rég pezsgőt bontottak.
de én elfogadom mert utálják rafát -ez van.

609.
  • matroid
  • 2011.01.26. 14:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 606.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:14

"ezért nagy sportember rafa mert nem adja akkor se fel amikor pedig már nincs semmi esélye . "

szerintem meg ezert huje. bar az is igaz, hogy talan sose lesz eselye 4GS-re egyszerre, igy talan megis ertheto, hogy nem adta fel. vegulis "csak" annyi kellett volna, hogy ferrer jateka visszaessen egy kicsit. na ezt a szivesseget ferrer nem tette meg.

610.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:38
 
 
   

de tényleg rafain hol van remélem nem dőlt a kardjába- mert nagyon szerette volna ha rafa nyer.
el kell fogadni hogy azért ez tényleg lehetetlen küldetés volt csak jobban esett volna ha ugy kap ki hogy nem sérült.
rafának megint el kell gondolkodni na meg a stábnak -első az egészsége -dohát is fel kellett volna áldoznia .nem tudom mi van a háttérben de hogy elcseszték a felkészülését az tuti.

611.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 609.
  • matroid
  • 2011.01.26. 14:30

szerintem fiatalkorában nevelhették bele hogy ne adja fel soha -persze hogy felesleges játszania igy -már dohában is csak lézengett davi ellen ,de ő ilyen.
igaz én federert se láttam még soha meccsett feladni !

612.
  • Prest
  • 2011.01.26. 14:55
 
 
   

Hát álmomban sem gondoltam volna, hogy ez lesz... Tomic ellen már kezdett bíztató lenni Rafa, erre...:/ Remélem, hogy nem vmi komoly.
Azért grat Ferrernek, de ez így.... na mind1

613.
  • Prest
  • 2011.01.26. 14:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 606.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:14

Pont tavaly adott itt fel meccset Rafa de mind1. Ráadaásul akkor pedig jobban nézett ki mint most...nem értem. Meg amúgy is többször is adott már fel meccset.
Mind1.

614.
  • pontpont
  • 2011.01.26. 15:00
 
 
   

Női elődöntőkkel kapcsolatban mi a véleményetek?

615.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 613.
  • Prest
  • 2011.01.26. 14:57

jók ezek a na mind1:))
hát én elég sok rafa meccset láttam de feladni csak egyet a tavalyi ittenit ez igaz.
de te bizton többret nézted akkor -na nind1!

616.
  • liquidmetal
  • 2011.01.26. 15:09
 
 
   
617.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 15:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 614.
  • pontpont
  • 2011.01.26. 15:00

Női tenisz=LOL

618.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 15:14
 
 
   

Amúgy simán nyeri Kim a GS-t

619.
  • Markus
  • 2011.01.26. 15:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 614.
  • pontpont
  • 2011.01.26. 15:00

Néha véletlenül belenézek egy női meccsbe, de gyorsan kiábrándulok :D Kb ennyi a véleményem a női teniszről.

620.
  • Markus
  • 2011.01.26. 15:21
 
 
   

Kövezzetek meg, de szerintem simán előfordulhat, hogy Nadal nem nyer több keménypályás GS-et. 2-3 RG meg 1-2 Wimby még simán van benne, viszont keménypályán sokkal jobban kijönnek az ilyen nyavalyái is, meg itt nagyon sokan le tudják ütni. Az USO-t tavaly nyilván nagyon megnyomta, de csodálkoznék, ha még egyszer sikerülne, még az AO valószínűbb.

621.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 619.
  • Markus
  • 2011.01.26. 15:15

pedig aki szereti a teniszt bizony néz női meccseket-mint én:)))
és nem is csalódom mert egész szinvonalas meccsek vannak.bírom ezeket a lesajnálom a női tenisz dumákat!ezen az opene amit láttam szinte csak női meccsek voltak és igen jól szórakoztam-a kuznyecova -schiavone igazi tenis classic volt!clijsterst várom a döntőbe -de a másik ágon bárki nyerhet a kínai nagyon nagy formában van -ha ő nyer szerintem veri clijsterset is.

622.
  • erisen
  • 2011.01.26. 15:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 612.
  • Prest
  • 2011.01.26. 14:55

Hát nem tudom ki hogy van vele,én egyáltalán
nem vagyok elkeseredve hogy kiesett Nadal. Persze a sérülését nem kívántam,de Ferrernek szurkoltam. Nem gondoltam volna hogy Ferrer bármikor is képes legyőzni akár még egy fizikai problémákkal küzdő Nadalt.
Federernek nem lett volna jó esetleg vele döntőzni(Nadallal).
Most már szorítok a Federer-Ferrer döntőért,vagy legalább a Szmöre-Ferrer 5 settesért.:-)

623.
  • matroid
  • 2011.01.26. 15:26
 
 
   
  • A komment válasz erre: 616.
  • liquidmetal
  • 2011.01.26. 15:09

oriasi!

624.
  • matroid
  • 2011.01.26. 15:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 621.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:23

wozniacki mely dekoltazsa pl. kenterbe veri a ferfi mezonyt :)

625.
  • matroid
  • 2011.01.26. 15:30
 
 
   

azert megegy erdekes adalek. tegnap a eurosport-on megneztem egy videot, amiben ferrer eselyeit elemeztek. volt egy statisztika: kemenypalyan 3-2 nadalnak, ami egy kicsit elgondolkoztatott. mar az is nagy szo, hogy spanyol letere elverte nadalt ketszer, de hogy ez pont kemeny palyan volt?
es azert az igazsaghoz az is hozzatartozik, hogy a mai ferrert egy nagyon jo verte volna meg. ugyanis amiben nadal jo, abban ferrer is nagyon jo. nagyon jol tudja benntartani a labdakat a palyan belul, de ha kell, akkor egybol tud ritmsut valtani. persze nadal jobb ebben, de nem sokkal! gyakorlatilag ma nadalt sajat fegyverevel vertek meg.

626.
  • baga
  • 2011.01.26. 15:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 620.
  • Markus
  • 2011.01.26. 15:21

Szerintem sincs Nadal játékában évi 3 GS. Tavaly összejött, megérdemelte, voltak szerencsés körülmények és ő élni tudott velük . De én sem hiszem, hogy most évekig ő lesz a favorit minden GS-n.

627.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 622.
  • erisen
  • 2011.01.26. 15:23

én is szorítok egy djoko -ferrer döntőért-de engemet se kövezzetek meg:))
legalább te megmondod a frankót és igy egyenes-nem hogy igy meg ugy sajnálom rafát :))

628.
  • liquidmetal
  • 2011.01.26. 15:32
 
 
   

Én a nő meccseket régebben Hingis miatt követtem, mostanság már Schiavone miatt!!!
Na az ő játékát érdemes nézni szerintem, Ő tényleg játssza a teniszt, hosszú magasra felpörgetett labda, majd rövid kereszt, majd nyesés, majd röpte...szinte minden ütésfajtát használ, és ami a nőknél igen ritka még a fejét is!!:D

629.
  • jowaldner
  • 2011.01.26. 15:33
 
 
   

Mondjuk a női teniszhez annyi, hogy a Kuznyecova-Schiavone meccs szerintem kenterbe veri a 2008-as wimbledoni férfi döntőt. Raffaforevernek meg annyit szeretnék mondani, hogy bár nagyon sajnálom Rafát, azért nem felejtek el ma este Ferrer győzelmének tiszteletére pezsgőt bontani.

630.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:39
 
 
   
  • A komment válasz erre: 626.
  • baga
  • 2011.01.26. 15:30

nekem az volt maga a csoda hogy az us.opent nyerte -én ebben soha nem hittem bevallom.de élt a lehetőséggel !igazán a salak amin abszolút favorit na meg ha túléli az első hetet londonban mert a lelasult pálya kedvez neki.jó esetben még 4 -5 g.s győzelem benne lehet de kérdés meddig bírja!hát federert sajna most ugy néz ki nem fogja behozni de ha 13 -ig eljut meglesz a dobogó 3. foka:))

631.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 629.
  • jowaldner
  • 2011.01.26. 15:33

ok! egészségedre!
én várok holapig -djokovics győzelménél bontok egy jó bort mert azt szeretem:)))

632.
  • Elessar
  • 2011.01.26. 15:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 628.
  • liquidmetal
  • 2011.01.26. 15:32

Hingis miatt én is leültem női meccset nézni, meg Henin-t is bírtam, ahogy Kim-et oktattta anno :) De számomra minden női meccs egyforma, püfölik a labdát eszetlenül, futkároznak, de elképzelés azt nem sokaknál látni

633.
  • Turin
  • 2011.01.26. 15:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 592.
  • erisen
  • 2011.01.26. 12:47

Nono, Dolgopolov ezzel az eredménnyel 14 helyett jött előre, és a 32-n belülre került a világranglistán!

Nagyon remélem, hogy év végére 20-on belül látom majd, jövőre pedig megcélozhatja a top 10-et! :)

634.
  • Turin
  • 2011.01.26. 15:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 608.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 14:26

Azért nem vagy semmi. Svájci sapka esete: ha itt örömködnék, akkor megkapom, hogy ugyanolyan vagyok, mitn Replica, így meg, hogy nem szólok semmit, még rosszabb is vagyok, mert kamuzok.

Nagyon rossz vesztes vagy, haver. :(


Amúgy egyáltalán nem örülök, hz így történt, Nadalt szeretem gondolatban megveretni, de nem lesérülten, hanem nagy csatában, méltó ellenféllel. Igazság szerint Rogerrel akartam a döntőben, egy kimerítő Murray meccs után, szóval marhára nem vagyok boldog a mai naptól, de higgy, amit akarsz.

635.
  • baga
  • 2011.01.26. 15:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 630.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:39

Én is azt gondolom, ha v.ki úgy vonul vissza, hogy ő az addig volt legeredményesebb salakjátékos, az sporttörténelmi tett, a többi trófea meg hab a tortán . Nadalra valószínűleg salakkirályként fognak emlékezni, és nem az számít majd, hány egyébb trófeája van.

636.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 634.
  • Turin
  • 2011.01.26. 15:56

nem csalódtam benned ezt a választ vártam -te vagy az a típus aki ugy hátulról mellbe:)))

637.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:05
 
 
   

Igen? És ebben mi volt hátulról mellbe?

Hogy szarul esett az, h lefikázol azért, mert NEM írtam örömittas bejegyzéseket Nadal veresége után, és ennek hangot adok?

Ne hátrálj ki ebből most már, vidd végig, ha vmi bajod van, bukjon ki a dolog most.

638.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 634.
  • Turin
  • 2011.01.26. 15:56

én miért vagyok rossz vesztes -elfogadom kikapott rafa és ha sérült is volt az nem ferrer hibája!
nem sírok ,mint ti sokan mikor federernek nem ment hogy inkább ne is játszon rafával mert ugy is kikap!
azon se akadok ki ha most örülsz:)) igy van rendjén aki rafa ellen szurkol az most vígadjon:)))
te se akadj ki hogy holnap haide nole!

639.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 635.
  • baga
  • 2011.01.26. 15:59

Dehogy fognak salakkirályként emlékezni rá. A 2008-as Wimbi döntő és a 2009-es AO döntő Fed ellen a legendák csarnokába emelte őt is. Ezek miatt legalább annyira fognak rá emlékezni, mint a salak miatt.

640.
  • erisen
  • 2011.01.26. 16:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 624.
  • matroid
  • 2011.01.26. 15:27

Max. az. De amúgy püfölik eszeveszett módon a labdát alapvonalról,legtöbbjük ugyanabban a tempóban,a hálózásról azt se tudják mi fán terem,ejteni,,berövidíteni meg csak akkor ha véletlenül a keretről úgy pattan a labda. Van olyan top 20-as (nem is kevés) aki a nyesést is csak szökőévente használ,kis túlzással...Vannak kivételek,de azok se a fiatal korosztály. Henin,Clijsters és társai.

641.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 638.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:05

Azért vagy rossz vesztes, mert egyből előveszed a kedvenc neveidet, akiket lehet fikázni olyan dolgokért, amiket nem követtek el, illetve olyanokért, amelyeket te láttatlanban tulajdonítasz nekik.

Nem ismersz engem, és néhány szaros komment alapján hogy van pofád megítélni, hogy én itt eljátszom valami szentet, titokban meg pezsgőt bontok otthon? Mindezt úgy, hogy szerinted én hátulról a mellbe típus vagyok.

Sajnálom, hogy nem vagy képes arra a teljesen normális emberi érzésre, mint én, hogy az ellenfélnek a baján nem kacagok, meg élvezkedek, hanem tudom sajnálni, mert minden ellenszenvem ellenére is ellenfélnek és nem ellenségnek tekintem.

Na erre mondom, hogy ha ezt komolyan mondod (mert a sok kis majom szmájlid alapján sosem lehet tudni, hogy te mit is akarsz valójában), akkor menj a pics@ba, de tényleg. És még én sértődhetek meg, nem te.

642.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 639.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:07

akkor majd remélem megvígasztalod rafaint mert kitudja mi van vele :))
ha rosszul ismertelek akkor sory -de azt hittem már benyaltál örömödben agy üveg jó svájci bort -persze olyan nincs-de spanyol van :))

643.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 640.
  • erisen
  • 2011.01.26. 16:11

Igen, igazad van sajnos, a legtöbben tényleg ezt az agyatlan "püfölöm a labdát" féle teniszt nyomatják.
A Williamsék hozták be, de legalább ők stílusosan tudták csinálni, azóta minden orosz és szláv őket majmolja, még Sharapova hozta a nézhető szintet, de a többi halál unalmas.

Akik mást is tudnak kezdeni a labdával, azok: Clijsters, Serena, Schiavone, Henin meg Kuznyecova esetleg.

644.
  • stela
  • 2011.01.26. 16:19
 
 
   

Milyen nap ez a mai :((( Rafa s Juju..

645.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 642.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:14

Rosszul ismertél.
Nyilván nem akarom, h Nadal Fed rekordjait megdöntse, nem is szurkoltam Nadalnak a GS-ért, DE

-nem azért ülök le teniszt nézni, hogy Nadalnak szar legyen
-ha megdönti Fed rekordjait, akkor megdönti, ez van
-Fedet egyszerűen jó nézni a pályán és remélem, minél tovább látni fogom
- ha Fed jól játszik, úgysem lesz rekorddöntés, mert tud GS-t nyerni most is bármikor
-nincs annál jobb, mint ha Fed veri meg Nadalt, és nem az influenza.

Ezt utoljára mondom el, és nem akarok többé részedről személyemet és szurkolási stílusomat illetően ilyen provokatív hozzászólásokat látni.
Ha normalizálódsz, én sem csesztetlek, de kérlek nyomatékosan, hogy ne mérgelj fel.

646.
  • baga
  • 2011.01.26. 16:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 639.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:07

Én arra gondoltam, hogy a nem teniszrajongók, de sportot szeretők körében csak a nagyon eredményesek maradnak meg évtizedekig. Pl. Nurmi, de rengeteg más kiváló futó is élt, a nevüket nem sokan tudják. Federer neve valószínűleg sokáig ismert lesz , Nadalnak arra, hogy emlékezzenek az erdményeire , az erősségében, a salakon van esélye .

647.
  • erisen
  • 2011.01.26. 16:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 627.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 15:31

Tiszta sor.

648.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 642.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:14

Hozzáteszem, a spanyol borok sztem szarok (az olaszoktól sem vagyok oda), de legalábbis semmi szín alatt nem cserélném rájuk a magyarokat, főleg a hazai egrieket. ;)

649.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 641.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:12

egyébnként van tenisz élet rafán és rogeren kivül is !nem is lenne baj ha vagy murray vagy nole nyerne: ))dolgopolov nekem is szimpi nagyon gyorsan mozog a pályán és olyan ortodox ütéseket is elővesz mint a tenyeres nyesés!rafa is mondta hogy az nem reális hogy ők ketten az utolsó 23 g.s -ből 21 n-et nyertek.igazán nem tudom mi lenne jó a tenisznek de az nem lenne rossz ha nem ők ketten nyernének mindig!

650.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 646.
  • baga
  • 2011.01.26. 16:20

Igen, de ysztem pont Federer legyőzése volt a másik, ami segíti azt, h Federeren keresztül Nadalra is emlékezzenek a salakon kívül is.

651.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 645.
  • Turin
  • 2011.01.26. 16:19

lol:DDDDDD
de szegény rafaint viszont féltem hogy ő tényleg benyakalt de bánatában-tudom mennyire vágyott erre a non calendar g.s-re- én nem hittem benne ezért sem vagyok annyira csalódott!

652.
  • katma
  • 2011.01.26. 16:42
 
 
   

Henin visszavonul megint:-((
http://www.nemzetisport.hu/tenis...

653.
  • Viktor61
  • 2011.01.26. 17:15
 
 
   
654.
  • erisen
  • 2011.01.26. 17:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 653.
  • Viktor61
  • 2011.01.26. 17:15

Csalóka a lista kicsit.
Gustavo Kuertent megelőzi %-os mutatóban pl. Djoker,vagy F.Gonzalez.
Pedig tudjuk hogy közel sem olyan jó salakosok mint Guga. Sőt,Gugának valahol az első 3.ban kellene lennie. Neki tele volt a mezőnye is salakspecialistákkal. Moya,Corretja,Ferrero,A.Costa,Bruguera,stb... és Agassi is akkor tolta,meg Fed kezdőként. Nadalnak nincsen komoly salakos ellenfele,aki igazán úgy tud salakon játszani mint az előbb felsoroltak.
Mondjuk Djokert komplexebb játékosnak tartom mint Kuertent.
Taróczy ott van a 39.helyen.:-)

655.
  • erisen
  • 2011.01.26. 17:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 654.
  • erisen
  • 2011.01.26. 17:53

Nálam a sorrend egyelőre 1,Borg 2,Nadal 3,Kuerten.

656.
  • normaluser
  • 2011.01.26. 18:13
 
 
   

Tényleg. Dolgopolov már nem jr?

657.
  • Markus
  • 2011.01.26. 19:16
 
 
   

Nincs szoros összefüggés, de egyelőre úgy látszik, hogy a legutóbbi Fed-Nadal megint meghatározza a következő időszakot. (09 Madrid után Fed 3 GS/4 döntő, 10 Madrid után Nadal 3 GS, 10 TMC -> majd kiderül)

658.
  • ad_astra
  • 2011.01.26. 19:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 655.
  • erisen
  • 2011.01.26. 17:54

Szerintem Muster az, akinek legalább a top 5-be be kellene férnie. Meg Kuertennek is.

659.
  • iCreator
  • 2011.01.26. 20:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 651.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 16:31

Hát ezt most benézted és kikérem magamnak a vádakat. Nem hogy nem örültem, de még sajnálatot is éreztem Rafa iránt, ugyanis én felül tudok kerekedni a Fed-Rafa faszságon, ami itt hosszú ideje megy.

Szinte még bizonyítani is tudom, hogy nem örültem, ugyanis ha visszanézel sok posztot akkor láthatod, hogy én mindig mindenhol Fed-Rafa döntőt szeretnék, ezt sokan megmondhatják. Akkor is, ha Rafa az esélyes, leszarom csak játszanak. Uso-n is kurvára vártam, hogy végre játszanak újra hard GS-en, és most is nagyon vártam, főleg, hogy az "új" Fed-del játsszon, aki végül mégse volt annyira az új formájában, de ez mindegy. Sőt, a Murrdal meccset is nagyon vártam és a Murrdopolov meccs után már akartam volna jelezni, hogy szerintem Rafának jó esélye van megverni Murrt, mert szörnyen adogat a skót és nem teljesen százas. Közben meg Rafa kiesett. Többször írtam, hogy legtöbb tornán én szabályosan drukkolok Rafának, hogy eljusson a döntőbe, de csakis azért, hogy Fed-del játszon. Így hogy az uso nem jött össze, ezt még jobban akartam. Csak akkor fordulhat elő, hogy nem akarom, hogy Rafa döntős legyen vagy sokáig jusson, ha Fed már kiesett, de szerintem ez rendben van.

Sajnálatos, hogy így kellett távoznia, de kezd már "kínossá" válni, hogy ennyiszer lesérül és hogy nagy eseményekről kell íly módon távoznia. Én már Doha-nál írtam, hogy oltári butaság, amit művel, főleg egy ilyen fontos GS előtt. Rafa amilyen "hős" volt, annyira hülye is. Persze nem tudni, hogy a mostani mivel függ össze, de látom keresitek a megnyugtató okokat, hogy sérülékenyebb volt már a betegség meg Doha miatt, sőt már TMC-n sem volt rendben, meg túlhajtották stb. Nem értem miről beszéltek, hisz alig játszott uso óta, Párizst kihagyta, úgy készült TMC-re, majd nagyszerű formában játszottak gála meccseket Fed-del, az auso előtt meg kötelező pár tétmeccset játszani. Most pont hogy nem volt túlhajtva Rafa, egyszerűen lebetegedett év elején és nem szabadott volna Dohát végignyomni. Abu Dhabi-ban még fullon nyomták Fed-del. Meg elfelejtitek, hogy még mindig beteges mennyiséget futkosik és terheli a térdét, hiába csökkentett rajta, ez még mindig rengeteg. Készüljetek fel rá, hogy a jövőben is lesznek még sérülései és nem biztos, hogy csak a térdével.

Most megint várhatunk fél évet, hogy esély legyen Fed-Rafa hard döntőre. Minél később, annál rosszabb.

660.
  • zajic
  • 2011.01.26. 21:05
 
 
   

Azt hiszem, már kicsit túl van lihegve Rafa mai veresége. Persze nem mindennapi dolog, de hát Rafa is csak ember, vele is megesik. Én személyesen Fed fan vagyok, nem kedvelem, és nem is szeretem Nadalt, de játéktudását elismerem és mindig azt hiszem, hogy képes mindenbol feltámadni. Valaki megjegyezte a napokban, hogy addig kell utni, míg mozog, mert másképp felkel újra. Hát ma sajna nem láttam benne ezt a lehetoséget. Voltak jó megoldásai is, szépek is, de megsem volt ott az, hogy na most megint feláll. Federer ellen már megmutata néhányszor.
Én mondjuk mindig Nadal ellen drukkolok, persze csak a rivalitásból, de azért annak soha nem orulok, ha lesérul.
Voltak itt olyan megjegyzések is, hogy salakkirályként fog megmaradni az emlékezetben. Mondjuk ez azért nagyfokú elvakultságra vall. Hisz Nadal már megnzerte mind a 4 GS-t. Az USO- kívul mind a 3 GS-en verte már a dntoben Federert. Szerintem a valaha élt egyik legjobb teniszezo. Még akkor is ez így van, ha én speciel nem kedvelem! De azért a tudását, akaraterejét elismerem.
És attól, hogy ma kikapott, még nem lett rosszabb. Attól még igaz az, hogy az utolsó 8 GS-bol 4-et megnyert!

661.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 21:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 659.
  • iCreator
  • 2011.01.26. 20:45

nem tudom de én a kommentjeidből mást szürtem le .de ebbe a támába már nem akarok vitatkozni,
mint ahogy zajic én is igy vagyok rafa szurkerként -federer ellen szurkolok de semmi bajom federerrel elismerem géniuszát sőt szeretem is a teniszét nézni.
igy holnap jó teniszt várok és nyerjen a jobbik, aki remélem nole lesz!
nolénak jó volt hogy berdichel játszott az előző körben akinek játéka hasonlít federeréhez,ha tudja fogadni federer szerváit ,és müködnek az elütései lesz sansza!

662.
  • matroid
  • 2011.01.26. 22:02
 
 
   

szerintem nadalnal a legnagyobb gond, hogy 25 evesen meg mindig ennyire fugg az edzojetol. mintha serdulo tornan lettunk volna, ott szoktak a gyerekeknek ilyen segelykero nezesei lenni.
ilyen tekintetben oriasi a kontraszt fed es nadal kozott. fed abszolut erett szemelyiseg (persze nehany emberi gyarlosaggal), es mar 25 evesen is az volt.

nadal ezzel szemben nagyon erosen kotodik nagybatyjahoz. pedig lassan mar sajat labara kene allni.

663.
  • pontpont
  • 2011.01.26. 22:39
 
 
   

Sziasztok!
Készítettem egy kis statisztikát a Djokovic-Federer meccsre :)

http://i55.tinypic.com/vo39dk.jpg
http://i51.tinypic.com/10r49ig.jpg

Szerintem ami leszűrhető azok mellett, amit Matroid is említett:
- 1. szervát hasonló %-ban ütik be, de Federernél egyértelmű emelkedés jellemző rá, a 2. forduló alatti mélypontról, addig Djokovicé nem ilyen tendenciát mutat

- az 1. szerva mögött hasonló %-ban nyerik a pontokat

- az 1. és 2. szerva sebessége elég hasonló

- a 2. szerva mögött megnyert pontokat tekintve Federer jelentős javulást mutat, Djoko pedig épp ellenkezőleg, egyre rosszabb %-ban hozta ezeket, de ez az ellenfélnek is betudható

- nyerők/megnyert pontok: ez is érdekes, mert Federer egyre nagyobb arányban nyerte a pontjait nyerő ütésekkel (ez alól Waw kivétel, de szerintem amiatt, mert ő hibázott sokat) Djokovic eközben stagnált

Pár óra, és úgyis kiderül mi lesz :)

664.
  • Viktor61
  • 2011.01.26. 22:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 654.
  • erisen
  • 2011.01.26. 17:53

Na igen több szempontot kell nézni.A végleges összehasonlítás meg csak a karrierek végén lehetséges.Az ,hogy ki komplexebb arra is van táblázat...
Bár ezek csak statisztikák.Ha valaki csak 10 meccset játszik,de 10 nyer az 100%-s:D
Szerintem a lényeg az ,hogy ki mennyi tornát vitt és azokból már kevesebb van:
Muster,Lendl,Nadal....stb.

665.
  • raffaforever
  • 2011.01.26. 22:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 662.
  • matroid
  • 2011.01.26. 22:02

ezért már ne támadjad -tonínak elég sokat köszönhet -mondjuk ő találta ki hogy balkézzel játszon.nem tudhatjuk meg soha de lehet hogy jobkezesként egy 110. neemand lett volna .nem tudom miért kell tényleg ennek a vereségnek ekkora feneket keríteni .tavaly előtt is temették sokan rafát én most se féltem visszajön egészségesen és ujra a régi lesz.
azért mások is voltak sérültek del potrótól davidenkoig.csak nadal az nadal ő mindig a fókuszban van .federer egy szerencsés alkat na meg a tenisze is időállóbb:)))

666.
  • Viktor61
  • 2011.01.26. 22:49
 
 
   

Off. Valaki nem tudja miért töltödik be a heyho olyan ..szott lassan?

667.
  • brewer
  • 2011.01.26. 23:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 666.
  • Viktor61
  • 2011.01.26. 22:49

Sok már neki a komment, menjetek át az új poszthoz. Ha ott se oké, akkor passz.

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2017. 01. 26. 13:49

14 évvel ezelőtt

olvass tovább
2016. 06. 27. 11:46

Ki mer ma női győztest...

Körülbelül tavaly Wimbledonig a képlet rettenetese...

olvass tovább
2015. 01. 29. 05:24

Ausztrál Open elődöntő...

olvass tovább
2014. 11. 14. 13:59

Nyerni csak pontosan, ...

olvass tovább
2014. 11. 11. 19:18

Puska kellett volna...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések