Fuzzy Dunlop

2010. 01. 25. 14:12

AO: vége az előjátéknak

Egész Melbourne az este hétre kiírt Federer - Hewitt meccs miatt volt megőrülve. A jegyek a találkozó időpontjának kiírását követő első órában elkeltek, minden címlapon és tévéműsorban a hazaiak kedvencének esélyeit latolgatták. Az auszik nagyon szerették volna hinni, hogy van ilyen.

Lleyton Hewitt -

Nem volt. Federer teniszsulit tartott a Rod Laver arénában. Az igazsághoz tartozik, hogy Hewitt hagyta varázsolni a világelsőt. Az ausztrál két tempóval lassabban játszik, mint a legjobbak, Federer fonák oldalára képtelen volt nyomást gyakorolni és a világelső nagyszerű lábmunkával sorozatosan táncolt át tenyeresre, amelyeket halálos biztonsággal csapott a vonal mellé.

Roger Federer -

Az egészen biztos, hogy Federernek a következő körben egészen más tempóban kell majd teniszeznie, hiszen a bombaformában játszó Nyikolaj Davigyenko próbálja majd megtörni a svájci fantasztikus sorozatát és megállítani a legjobb nyolcban Slam-tornán, ami emberemlékezet óta senkinek sem sikerült. 

Az orosznak az elmúlt hónapokban mutatott játékához képest jóval gyengébb teljesítménnyel is sikerült legyőznie Fernando Verdasacót. Valójában csak a gyertyát kellett tartania a spanyol bénázásához, aki gyakorlatilag saját magát végezte ki 81! rontásával és 20! kettős hibájával. A legjobb tízben tanyázó két játékost ilyen hosszú ideig ilyen rosszul játszani ritkán látni. Az első két és fél szettben Davigyenkóval még nem volt semmi baj és simán gyalogolt a legjobb nyolc közé vezető úton, de a harmadik szett végére lebénult ő is. Szokatlanul sokat hibázva veszített a végjátékban, aztán a negyedik szett rövidítésében ahelyett, hogy kiszerválta volna a meccset, döntő szettre mentett Verdascónak. A spanyol azonban az ötödik szettben sem volt képes öt percnél tovább stabilan játszani és gyakorlatilag odaajándékozta a center pályán először fellépő Davigyenkónak a meccset.

Fernando Verdasco2 -

Hasonló őrületben volt része a Hisense aréna közönségének. Ők azt nézhették végig, ahogy Jo-Wilfried Tsonga ad le két szett előnyt Nicolas Almagro ellenében. A döntő szett elképesztően látványos labdameneteket hozott, a spanyol fiú több maratont teljesített. Hiába. A végén Tsonga bekaparta meccset, de két óra helyett majdnem ötöt töltött a pályán.

Jo-Wilfried Tsonga2 -

Nem úgy leendő ellenfele, Novak Djokovic, aki élve hihetetlenül szerencsés sorsolásával, újabb sima körön van túl. Ezúttal Lukasz Kubot volt az áldozat, aki csak a harmadik szettben tudott némi ellenállást mutatni a szerbek első számú játékosa ellen.

Novak Djokovic4 -

A női meccsek ma nem hoztak hasonló izgalmakat. A két Williams-nővér közül Venus ugyan döntő játszmára kényszerült az olasz Schiavone ellen, azt viszont sima 6:1-el húzta be. Serena két szettben lépte le a hazaiak utolsó reménységét, Samantha Stosurt.

Venus Williams -

A nap egyetlen meglepetése, hogy a Szávay Ágnes ellen meccslabdákról fordítani tudó Na Li búcsúztatta a US Open döntését Caroline Wozniackit.

A fehérorosz Viktorija Azarenka 4:6, 2:4-es hátrányból fordított, és sorozatban tíz játékot besöpörve legyőzte az orosz Vera Zvonarevát hétfőn az ausztrál nyílt teniszbajnokság nyolcaddöntőjében.

Na Li2 -

A legjobb hír a végére maradt: Fucsovics Márton egyéniben, míg Babos Tímea párosban jutott a következő fordulóba. Marci ugyan párosban vereséget szenvedett, de annyi baj legyen, amíg egyéniben remekel.

Eredmények:

férfiak:
Federer (svájci, 1.) - Hewitt (ausztrál, 22.) 6:2, 6:3, 6:4
Djokovic (szerb, 3.) - Kubot (lengyel) 6:1, 6:2, 7:5
Davigyenko (orosz, 6.) - Verdasco (spanyol, 9.) 6:2, 7:5, 4:6, 6:7 (5-7), 6:3
Tsonga (francia, 10.) - Almagro (spanyol, 26.) 6:3, 6:4, 4:6, 6:7 (6-8), 9:7

nők:
S. Williams (amerikai, 1.) - Stosur (ausztrál, 13.) 6:4, 6:2
V. Williams (amerikai, 6.) - Schiavone (olasz, 17.) 3:6, 6:2, 6:1
Li Na (kínai, 16.) - Wozniacki (dán, 4.) 6:4, 6:3
Azarenka (fehérorosz, 7.)-Zvonarjova (orosz, 9.) 4:6, 6:4, 6:0

juniorok:
fiúk, egyes, 1. forduló (a 32 közé jutásért):
Fucsovics Márton (magyar, 6.) - Alekszandr Rumjancev (orosz) 6:1, 6:0

fiúk, páros, 1. forduló (a 16 közé jutásért):
Justin Eleveld, Jannick Lupescu (holland) - Daniel Berta, Fucsovics Márton (svéd, magyar, 1.) 6:2, 7:6 (9-7)

lányok, páros, 1. forduló (a 16 közé jutásért):
Babos Tímea, Gabriela Dabrowski (magyar, kanadai, 1.) - Szeung Jon Hong, Ozaki Risza (dél-koreai, japán) 6:3, 6:1

címkék: ausztrál open

112 hozzászólás

1.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:23
 
 
   

Nem rossz a cikk! Korrekten összeszedett.
Annyit még megjegyeznék hogy Federe fonákja is sült. Szinte mindenben jó volt.
Kivéve a break labdákat 15/5.
FUZZY,nem lehetne a cikkekben kicsit több személyes élmény,és vélemény. Ha már élőben látod...:) Az eredményeket,statisztikákat nagyjából tudjuk már álmunkból felkeltve is.
Azt lenne igazán élvezetes olvasni amit Te a helyszínen tapasztaltál,pár méter távolságból. Egyébként jó a heyho,csak így tovább! ;-)

2.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.25. 14:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:23

ezek a cikkek az origóra is mennek. és azt gondolom senki nem érdekel mit reggeliztem. arra ott a facebbok oldal, amit nem annyira használtok. amikor arról írtam a Fed-Andreev meccs kapcsán, hogy mi az ami más élőben csak vita lett belőle. azt azonban megígérem, hogy a facebookra több személyes dolog megy majd ki. ma pl együtt ebédeltem Zvonarevával, 2 méterre ültem Davigyenkó stábjától és mivel orosz a feleségem elég sokat hallhatattok tőlem Davaj Kolját, oda is intett egy nagydarab fickó a boxból, gondolom a kondi edzője:) ilyeneket?

3.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 2.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.25. 14:27

Ilyenekre gondoltam.:))) Meg hogy személyesen Te hogy értékeled a meccset.
Ok,száraz tények mennek az origo miatt,tiszta sor.
A facebookon én nem vagyok. Úgyhogy arról lemaradok. De ha egy pár személyes élményt ide is csepegtetsz majd a Heyhora,akkor már mindenki hepi lesz.:)
Jó időtöltést és szurkold ki a Fed sikert!

4.
  • agimano
  • 2010.01.25. 14:33
 
 
   

Novak Spiderman Djokovic:)

5.
  • Wheeler
  • 2010.01.25. 14:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:23

Fonákja végre összeállt ma, de a röptével bajok voltak.
Talán ez volt az egyetlen gyenge pontja a mai nap.
A cikk pedig szokás szerint, valóban fedi a valóságot.

6.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.25. 14:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:32

okés, de a facebook megy ki ide is: http://heyholetsgo.hu/fb
egyébként a szubjektív top ma az volt, hogy verda kettőseiből kb 10-et benyögtem előre. már röhögtek körülöttem, kivéve a spanyolokakt persze. na hazahúzok a szállóba, onnan még leszek.

7.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 5.
  • Wheeler
  • 2010.01.25. 14:33

54%-osan hálózott ma. Volt már jobb,de nem volt szükség többre most. Nagyon egyben van most. Remélem ezt a színvonalat tartja,sőt emeli is. És akkor a döntő is meg lesz. De hosszú még a torna,elvileg 3 kemény meccs a végéig ha minden jól megy.

8.
  • agimano
  • 2010.01.25. 14:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:32

a facebookos bejegyzeseket megtudod nezni itt is az ao eloben, a kommenteket viszont nem.

fuzzy, en is amugy ponto most akartam irni, hogy lehetne par szemelyesebb beszamolo is. persze nem olyanokra gondolok, mint az enyemek, de a ketto kozott:) pl, amiket itt elkezdtel:) szerintem ezek nagyon erdekes dolgok, es szerintem, aki meg sosem volt teniszversenyen, annak az is erdekes lehet, hogy hogy helyezkednek el a palyak, miket lehet venni a shopokban, nem tudom, kb minden erdekes lehet es te tok jol tudsz irni szerintem:)

viszont az is igaz, hogy az ember teljesen elfarad es nincs kedve, ereje es ideje irkalni:) Tenyleg faraszto az egesz:)

9.
  • Rafa007
  • 2010.01.25. 14:52
 
 
   

Djoko gyakorlatilag ajándékba kapta a nyolcba jutást. Tsonga nem lesz neki ellenfél, mert hulla lesz. FED-DAvigyenko meccs győztese, pedig ha rendesen kipurcantják egymást szintén bedarálható. Nem sokat beszélünk róla, de simán döntőzhet a surranó pályáról...

10.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 8.
  • agimano
  • 2010.01.25. 14:37

De azok számomra elég kevés információt hordoznak... És 1-2 mondat csak. Az nem igazán beszámoló szintű. El szoktam olvasni,de olyan mintha egy hír főcíme lenne,csak nem lenne folytatása. De amúgy nem rossz.
Gondolom hogy fárasztó meccsről-meccsre menni,cikket írni,facebookolni,kommentezni...és hát jólérezni magát,mert elvileg azért ment ki gondolom hogy jól érezze magát és hogy pihenjen is. Szóval azért így is le a kalappal. Bazzz még csak most lett vége a napnak és már alig várom a Rod-Cilic és Nad-Murray meccseket.:)

11.
  • agimano
  • 2010.01.25. 14:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • erisen
  • 2010.01.25. 14:53

a facebookon is csak ennyi van, szoval eddig nem maradtal le semmirol:)

12.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:02
 
 
   
  • A komment válasz erre: 11.
  • agimano
  • 2010.01.25. 14:59

Király. Mert nem is terveztem magam semmilyen közösségi oldalra mint iwiw meg arckönyv meg társaik.

13.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 12.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:02

:) en csak alneven vagyok fent:)) de, amit nem ertek, hogy a facebook ajanl nekem ismerosoket es basszus azokat, akiket ismerek:) "i always feel like somebody's watching me" :)

14.
  • stela
  • 2010.01.25. 15:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:05

lehet, hogy az e-mail cimed alapjan ajanl. En rendes csaladnevvel, de nem rendes keresztnevvel vagyok fent, tehat nem talal meg, aki a magyar nevem alapjan keres.. vagy legalabb nehezebben.

15.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:05

Ahogy a Hadházy László mondta: "Az Iwiwes ismerőseim 90%-át az Iwiwről ismerem."
:)
Szóval ezért nem vagyok fent egyiken sem. Akivel beszélni akarok,avval telefonon,emailben,személyesen is tudok.:)

Szerintetek ha Szávay megveri meccslabdáról Na Li-t akkor eljutott volna idáig mint Na Li? Láttuk hogy a kína lány meddig jutott.
Csak mert én nem nézek női meccset,eredmény szinten érdekel. Szávay meccset meg végképp nem nézek.

16.
  • stela
  • 2010.01.25. 15:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:15

Szerintem nem.

17.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:15

Hadházi László számomra nem vélemény formáló tényező, főleg, hogy rá kellett keresnem, hogy ki ő, de most már vágom:)) nekem is ugyanez a véleményem:) mondjuk én a facebookos ismerőseim 100%-át csak facebookról ismerem:)) fú, miért használok ékezeteket?:)

18.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 17.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:37

Számomra sem véleményformáló tényező,csak vicces+egyetértek vele. Aztán annyi!
Ha már a nők...Én biztosan Azarenkának fogok szurkolni. Na a meccseit biztos nem nézem,de csúnya volt hogy állítólag kifütyülték,meg kinevették. Mi volt ez a szitu? Tud valaki vmi bővebbet erről?
Csak azért is DAVAJ AZARENKA!

19.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 18.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:42

en nem nagyon neztem, de mivel minden egyes utesnel hangosan nyog, szerintem kicsit eleguk lett a nezoknek. lehetett hallani, hogy ok is benyogtek, pl amikor egyszer csak atutott egy labdat jatekon kivul a labdaszedoknek, akkor is valaki nyogott egy nagyott a nezoteren es a bironak is szazszor el kellett mondani, hogy kussoljanak a labdamenetek kozben.

20.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 18.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:42

szoktam nezni a showder klubbot, van benne par jo ember, de altalaban nem talalom tul jonak, ugynaugy, ahogyan a comedy central bemutatjat sem, es a beugrtol en megorulok, en abszolut semmi vicceset nem talalok benne.

21.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:48
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:47

a relaciom: showder klub >>>>>> comedy central bemutatja > beugro

22.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • agimano
  • 2010.01.25. 15:47

OFF
Én meg tenisz+amcsifoci+Discovery(túlélés törvényei)+Nat.Geogrphicon kívűl nem is nézek TV-t.:) Sok az értéktelen szemét benne.

23.
  • ettumifilii
  • 2010.01.25. 15:56
 
 
   

hát fed ma is bizonyította h más dimenzió mint hewitt..amikor elhatározta h akkor most meggyorsítja a labdát nyerő lett...olyan volt mintha hewittnak nagyobb lett volna a térfele :P

24.
  • ediam
  • 2010.01.25. 15:58
 
 
   

Hewitt fanként is azt mondom, megérdemelten nyert Federer, Lleyton játéka olyan semmilyen volt nekem, valahogy nem tudta magát feltüzelni, ami a körülmények ismeretében több mint érdekes. Mondjuk lehet hogy inkább Fed nem hagyta, de 18 nyerő akárki ellen kevés egy GS nyolcaddöntőjében, pláne Federer ellen. Agresszívebben kéne játszania, akármennyire is nehezére esik, csak így van esélye, mint tavaly Wimbledonban Del Potro ellen. Djokora pedig nagyon kell figyelni, mert folyamatosan fél-egy órákkal kevesebbet van a pályán, mint a többiek, ami a végjátékban nagyon sokat számíthat. Azarenkának meg hatalmas respect.

25.
  • ettumifilii
  • 2010.01.25. 16:00
 
 
   

még annyi, hogy a davy meccsen a negyedik szettet nyerte tiebreakben verda

26.
  • agimano
  • 2010.01.25. 16:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • erisen
  • 2010.01.25. 15:55

OFF:) azt gondolom vagod, hogy az a musor egy kicsit atveros:)) pl szallodaban alszik a ficko, meg ilyenek:)) de attol meg erdekes, de van annal egy jobb, aminek nem tudom a cimet sajnos, az is valamelyik ismeretterjeszto csatornan megy. en allandoan tvt nezek, de kb csak hatterzajnak, most kivetelesen ki van kapcsolva, nem is ertem... en egy csomoszor otthagyom valamilyen adon, pl comedyn, vagy dicoveryn, vagy coolon, vagy szinte mindegy, hogy min es az megy, nagyonsok fajta musort szeretek:) pl MTV-n a MADE-t, ami nagyon gaz egy felnott ember szamara, de en szeretem az ilyesmiket:)

27.
  • stela
  • 2010.01.25. 16:17
 
 
   

Nekem nagyon tetszik ez az ausztrál open, nagyon izgalmas. S ugye, akikre nem vetül fény ld. Azarenka, Djoko, sutyomban elhúznak, bár Victoria túl hangos ahhoz, hogy ne lehessen észre venni :D

28.
  • stela
  • 2010.01.25. 16:17
 
 
   

Amúgy meg igényt tartok egy ilyenre: http://www.australianopenshop.co...

29.
  • erisen
  • 2010.01.25. 16:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 26.
  • agimano
  • 2010.01.25. 16:16

OFF:
Nem az egész kamu. Csak egy része.:)
Hát...járunk sűrűn túrázni a Bihari-hegységbe,jól ismerjük,és volt arról is egy rész.
:))) Vicces. És főutakat vettek figyelmen kívül,meg amit elhagyatott helynek neveztek,kb. 20 perc gyaloglásra falu van.Pl.Rozsda szakadék.Galbenakő köz...:)
De azért jó. A cool meg no comment. Nekem 2perc alatt elrohasztja az agyam.
De ez már nagyon OFF. Bocs mindenkitől.:)
Go FEDEX!

30.
  • agimano
  • 2010.01.25. 16:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 29.
  • erisen
  • 2010.01.25. 16:23

OFF ott is vannak jo dolgok, pl remrendes csalad:) na jo, hagyjuk abba:)

valahogy el kene ernem, hogy ma lassam mind a ket meccset eloben, szerintetek a csajok 2 meccse meddig fog tartani?

31.
  • erisen
  • 2010.01.25. 16:37
 
 
   
  • A komment válasz erre: 30.
  • agimano
  • 2010.01.25. 16:33

3 set-es lesz mindkettő szerintem. Szóval kávé vagy energia ital legyen bekészítve.
Kirilenko-Zheng szvsz a 2 legjobb csaj a tornán!! Már azért érdemes megnézni.
NN-Petrova meg NAGYON kemény lesz! A bombaformán lévő Petrova a visszatérő sztár ellen...

32.
  • agimano
  • 2010.01.25. 16:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 31.
  • erisen
  • 2010.01.25. 16:37

en kizart, hogy ebren tudjak maradni egesz este, eddig sosem sikerult, szoval inkabb a felkelest szeretnem a Cilic-Roddick meccs elejere idoziteni, olyan fel 5 fele, mondjuk?

33.
  • ettumifilii
  • 2010.01.25. 16:54
 
 
   

én 5 kor kelek, legrosszabb esetben a egy szettről lemaradok

34.
  • agimano
  • 2010.01.25. 17:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • ettumifilii
  • 2010.01.25. 16:54

szerintem en is megprobalok valami hasonlot kivitelezni:)

35.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.25. 17:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 25.
  • ettumifilii
  • 2010.01.25. 16:00

jaj köszi, javítottam.

36.
  • qazsew
  • 2010.01.25. 17:22
 
 
   

Tegyük hozzá gyorsan, hogy azért volt ott egy harmadik szett is ahol kis esélyt látva már Hewitt sem tünt annyira lassunak és megvillantott valamit régi fényéböl. Fed meg elö kelett kapja párszor a szerváját meg a legjobb nyerő ütéseit mert játékban Hewitt már fölé kerekedett. Rendszerint türelmesebb és pontosabb volt mint Fed mikor labdamenetekbe bonyolodtak. A Davigyenkós meccs kapcsán meg rekord ide vagy oda, de most Davy van szériában és Fednek kell tudnia megszakitani.

37.
  • matroid
  • 2010.01.25. 21:14
 
 
   

sajnos ma egesz nap dolgoztam - azert fed meccsenek a veget lattam. a lenyeg, hogy letrejon a varva vart fed-davigyenko meccs. en ugy erzem, sima fed gyozelem lesz. Erveim:
1. sok jatekosnal lattam mar hosszu (15-25 meccsbol allo) gyozelmi sorozatot. ennek a dinamikaja rem egyszeru: nehany nyogvenyelos meccs utan egyre jobb es jobb, aztan a csucspont utan nem sokkal egy vereseg. davigyenko mai meccse azt mutatta, hoyg tul van a csucson, valszeg kezd faradni fejben. ettol persze meg nyerhetne, de ...
2. fed eppen felszallo agon van. en nem tudom ti hogy vagytok vele, de regen lattam fedet ennyire elszantnak. az utobbi evekben szinte mar idegesito volt a flegma jateka - nem lehetett tudni hogy csak iszonyuan magabiztos vagy tenyleg unja az egeszet. ezzel szemben az idei AO-n abszolut motivaltnak tunik, nem nagyon vannak ures jaratai.
3. raadasul ujra jol szerval, es regen lattam ennyire jonak a tenyereseit, de ami a legfontosabb hogy teljes mertekben kezben tartja a meccseket. ha ut 2 unforced errort, akkor is azt lehet erezni hogy most ez azert van, mert eppen sebesseget valt - be van nala kalkulalva a hiba, hisz tudja utana jonnek a nyerok.
4. bar latszolag davy van lelektani elonyben, de valojaban fed van kedvezobb helyzetben. legutobbi ket meccsukon davy csucs teniszt mutatott be, fed lelekben erre fog felkeszulni, nem erheti "kellemetlen meglepetes". ezzel szemben davy jo regen jatszott mar csucsformaban levo feddel, es amikor jatszott, akkor is kikapott. egyszeruen nincs strategiaja ilyen esetre.

szoval nalam fix fed gyozelem lesz.

vki irta, hogy djoker alig van a palyan, es ez mekkora elony. en nem ertek ezzel egyet. a masodik het arrol szol, hogy ki tud jobban felporogni extra fokozatra. itt mar a jo forma keves. annal tobb kell. szegeny djokernek erre eselye sem volt, igy amint egy kemeny meccs beesik neki, irtozatosan nehez lesz felporognie. mondjuk tsongaval megint csak szerencseje van. tsonga mar tud csucsteniszt nyomni, ahol djoker tesztelve lesz, de valszeg tsonga nem fogja ezt folyamatosan hozni, igy a szerbnek eleg lehetosege lesz behuzni a meccset.

persze holnapi nap se lesz rossz. kivancsi vagyok murray es nadal kozul ki van tenyleg jo formaban.

38.
  • Replica
  • 2010.01.25. 21:29
 
 
   

Ezt a Hewittot nem volt nehéz megverni, nagyon gyenge lett az ausztrál. Ebből a meccsből nem is lehet sok következtetést vonni.

40.
  • Prest
  • 2010.01.25. 21:41
 
 
   

Hát számomra már nem szól Fed mellett, ha egy meccsen jól játszik. Az elmúlt fél évben megmutatta menniyre tud ingadozni a játéka nem csak meccsről meccsre, de akár meccsen belül is. Ma nagyon jó volt végig, de nem lepődnék meg ha Davy ellen máshogy lenne. Davyt meg Hewittot nem éppen lehet most egy lapon emlegetni amúgy se...
Bár szorítok nagyon Fednek de sztem Davy fog nyerni.

41.
  • Prest
  • 2010.01.25. 21:43
 
 
   

Ja egyébként összeszámoltam, eddig 23!!! 5 szettes meccs volt az idei AO-n. Nem semmi.Ja és amúgy Almagrónak ma ez volt a harmadik 5 szettes meccse, csoda lett volna ha ezt is megnyeri. A poén, hogy akár meg is nyerhette volna. ^^

42.
  • matroid
  • 2010.01.25. 21:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 38.
  • Replica
  • 2010.01.25. 21:29

mar eppen irni akartam, hogy a us openhez kepest a rafa hivok sokkal visszafogottabbak. replicatol is csak egy szereny mondat telik ki. vivarafa legalabb legalabb egy kicsit hosszabb szoveget copy-pastelt a szokasos szovegbol.

azert halkan megjegyeznem, hogy nadal azzal a Kohlschreiber-el kuzdott 4 szettet, aki 5 hellyel hewitt mogott van.

43.
  • Prest
  • 2010.01.25. 21:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 40.
  • Prest
  • 2010.01.25. 21:41

Elmúlt félévben..inkább az elmúlt évben:)

45.
  • matroid
  • 2010.01.25. 22:05
 
 
   

egy erdekesseg - szervak atlag sebessege!
1. fordulo: federer 181 - nadal 174 (diff: 7)
2. fordulo: federer 192 - nadal 186 (diff: 6)
3. fordulo: federer 189 - nadal 177 (diff: 12)
4. fordulo: federer 190 - nadal 172 (diff: 18)
(nadal utolso meccsen a masodik szervak atlag sebessege 139! volt.)

1. fordulo: federer 181 - davy 172 (diff: 9)
2. fordulo: federer 192 - davy 175 (diff: 17)
3. fordulo: federer 189 - davy 177 (diff: 12)
4. fordulo: federer 190 - davy 187 (diff: 3)

jol latszik, hogy davyt azert rendesen letesztelte verdasco - lenyegesen nagyobb sebesseggel kellett nyomni az orosznak. fed jateka teljesen stabilnak tunik, mig nadal "leszalloagban".

persze ezek csak szerva atlagsebessegek - inkabb csak jatekbol irtam.

46.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:18
 
 
   

Sziasztok!

Sajnos csak most van időm elemezni a ma történteket.

Tsonga - Almagro meccs fantasztikus volt. Az 5. szettben valami elképesztőt nyújtottak mindketten.
Amúgy nincs igaza Fuzzynak, a meccs közelében nem járt az 5 órának, 4 órát ha elérte.

Rogernek teljesen összeállt a játéka, megint varázsolt a pályán, a fonákja és a tenyerese egyaránt csodásan működött, a szervája stabil volt. Egyetlen gyenge eleme a játékának jelenleg a röptéje, az nagyon nem ment ma, meg nem megy már jó hosszú ideje.

Davy, ha nem javul nagyságrendekkel, akkor nem fog ellenállni Rogernek. De persze az is lehet, hogy letudta a torna rossz meccsét. Verda újfent bebizonyította, hogy a top 10-es helyezése erősen átmeneti, és az általa elérhető maximum.

47.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:20
 
 
   

Ja, Djoko kimaradt. Talán pont azért, mert momemntum nélküli az eddigi menetelése.
Erről persze nem ő tehet, de ez a sorsolás egy vicc. 4. fordulóban egy jelelnleg tényleg noname játékost kifogni óriási mázli. Vagy pech, ki tudja? Sztem ha Tsonga tartja a formáját, átvágtat Djokon, függetlenül attól, hogy mennyire pihent a szerb.

48.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:23
 
 
   

Hewitt tényleg nem túl jó...,de a világranglista 22.helyén áll:)nem 50-n kívüli.
Az nem semmi egy apukától.

49.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 22:25
 
 
   

Hewitt tényleg gyenge volt, nem volt nehéz Fed-nek varázsolni. Mondhatni szépen hozta a kötelezőt, de a játéka ettől függetlenül bíztató. Hewitt sok ütésének nem volt éle, Fed bele tudott állni, Davy nem fog ennyi "kényelmes" labdát adni. Fed amúgy tényleg sokat romlott a hálónál a régi tudásához képest, azon kéne javítani. Davy gyors, ott majd pontos röpték kellenek. na meg azt utálom, amikor Fed rosszul előkészített ütésekre is felmegy feleslegesen a hálóhoz. Erről le kéne szoknia. De a többi igen bíztató, főleg az őszi formájához képest.

51.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:29
 
 
   

A 22 GS elődöntő nem von maga után semmilyen sajnálatos tényt.
Egyszerűen szuper teljesítmény.
Ha azt szeretnéd,hogy előbb találkozzanak,szólj Rafának essen vissza:)
Mert tudod az első és második csak a döntőben.....

52.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:29
 
 
   

Öniróniának béna, komolyan meg nem lehet venni.

54.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 48.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:23

Épp ezt akartam írni a mélyenszántó gondolkodónak. :D
Nem tudom, honnan vette ezt az 50-en kívülit.

55.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:31
 
 
   

Ha tojna rá, nyilváhn ott robotolna, hogy egyre feljebb jusson a ranglistán. Tavaly is komoly sérülésből jött vissza, ahhoz képest meg 22. Nagyon méltatlan dolog ezt lefitymálni. Tőled mondjuk nem meglepő.

56.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 49.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 22:25

Még mindig nem tudok szabadulni attól a gondolattól, hogy Fed meccs-szituban tesztelgeti a röptéjét. Nem mondom, hogy ez tuti, de szinte minden rontott röpténél úgy éreztem, hogy abszolút nem érdekli, nem fontos pont veszett vele. Persze ha teszteli, akkor láthatja, hogy messze van a jótól. :D

57.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:33
 
 
   

Azt írtam "Hewitt tényleg nem túl jó" ez pedig egyetéértést jelent....Ez volt hónapok óta az első Fed meccs amit teljes nyugalommal néztem végig:

60.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:35
 
 
   

De mint tudjuk mindenki úgy játszik ahogy hagyják,Hewittot nem hagyták.

61.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:37
 
 
   

Eddig így voltam Davy,Soder na meg Roddick ellen is erre mi történt???

63.
  • matroid
  • 2010.01.25. 22:40
 
 
   

tegnap meg az volt a mondas, hogy jon hewitt aki majd jol megszorongatja fedet. mara ugyanez a hewitt hobbi teniszezo lett.

64.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:43
 
 
   

2008 Garroson Ancic nem volt kiemelt...Gonzalez volt az.

65.
  • Viktor61
  • 2010.01.25. 22:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • matroid
  • 2010.01.25. 22:40

Tényleg elég sokan tippeltek 4 szettre:)!!!!

66.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 22:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:33

Totálisan ugyanerre gondoltam én is. Vagyis hogy Fed így teszteli a röptéjét. S hogy különösebben nem zavarja ha elrontja. Mintha direkt nehéz, nem túl jól előkészített röptékkel akarna magának kihívást. Persze ezt a top 5 ellen nem igen csinálja, vagy csak igen ritkán. Csak megunja egyszer. Mindenesetre nem értem.

68.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:52
 
 
   

Sztem gyenge, kritikátlan írások. Bocs, de ez a határozott, indulattól mentes véleményem. Egyszerűen okostojásnak tartalak, ami lerontja az elemzéseidet, és ez akkor is így lenne, ha történetesen Fednek szurkolnál.

69.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 22:54
 
 
   

Teljesen jogos, hogy a Hewitt meccsből nem szabad semmi messzemenőt levonni. Az, hogy ilyen szépen hozta a kötelezőt, nem nyugatott meg jobban a Davy meccsel kapcsolatban. Igen, szépen játszott, öröm volt nézni, de Hewitt nem igen tett rá nyomást. Davy nagyságrendekkel magasabb szint lesz, de ezt Fed is tudja. Ettől függetlenül bíztató, hogy faszán meghúzkodta mind a tenyerest, mind a fonákot. Plusz jó szerva. Óriási para lesz Fed-nek a Davy meccs, Rafának meg a Murray meccs. Ha megnyerik, kötelező döntőzniük.

70.
  • Turin
  • 2010.01.25. 22:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • matroid
  • 2010.01.25. 22:40

Igen, tegnap is, meg az egész előző héten is sokn, tényleg sokna jöttek azzal, hogy Hewitt lesz a végállomás. Ennek fénéyben nem kicsit vicces olvasgatni azt, hogy Hewitt az életben nem verné meg Rogert.
Sztem a nagy büdös helyzet az, hogy Roger meccsről meccsre javul, csak hát az antifanoknak ezt kellemetlen lenne beismerni.
A fonákja pl. a torna elejéhez képest ég és a föld, de a szervája is sokat javult. A tenyeres stabil, pontos, kiszámíthatatlan (az ellenfélnek). A röptéje most tényleg szar.

72.
  • zajic
  • 2010.01.25. 22:58
 
 
   

Néztem kicsit a ranglistát, és érdekes dolgokra jottem rá. A torna befejeztével vagy Fed marad az elso, de ha nem nyer Davy ellen, és Djoko megnyeri a tornát, akkor Djoko az elso, mert 8310-360+2000=9950 és Fednek meg 10500-1200+360=9660! Rafa már sehogy sem elozheti meg Fedet, de viszont ha netalán kikap Murraytól, akkor nagyot eshet, mert 9310-2000+360=7670. És ebben az esetben Djoko mindehogy megelozi, mert neki már nem lehet kevesebb a pontja mint 8310, de ha Murray bejut a dontobe, akkor o is, mert 6780-180+1200=7800. Úgy hogy Rafának bizony nagyon is van veszteni valója, nem játszhat nyugodtan Murray ellen.
Persze ha megveri Moryt, akkor minden más...

74.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 23:09
 
 
   

Már megint ez a szar duma, hogy Fed-nek megszakadt volna az elődöntős sorozata, ha előbb találkozik Nadal-lal. Én meg azt állítom, hogy Fed-nek jobb lenne a mérlege, ha előbb talizik Rafával, főleg Fed fénykorában 04-07 között, de ezt csak fű-keményre értem. Rafa 09-ig közelében nem volt a kemény GS döntőknek, az általatok "gyengének" titulált mezőnytől kapott ki folyamat GS-eken, mint pl. Gonzo, Juzsnyij, meg azt hiszem Ferrer stb. Ha ezektől kikapott, már hogy verte volna meg a csúcs Fed-et? Ha előbb taliznak, akk Fed most jobban állna mérleg ügyben. De most sem áll rosszul, hisz csak salakon minuszos. Hagyni kéne már ezt a szar dumát itt, lejárt lemez. Ti úgy gondoljátok, mi így. MIndenki azzal hitegeti magát, amivel akarja. Ez különben is off topic.

75.
  • matroid
  • 2010.01.25. 23:13
 
 
   

szerintem holnap rafa kiesik, murray eddig jobb formaban volt. persze varatlan feltamadasok lehetnek.

76.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 23:15
 
 
   

Szerintem sem kell Rafát érdekelje a 2. hely. Ha el is veszti, csak rövid időre fogja. Salak szezonban megpakolja magát pontokkal. Addig persze visszaeshet. De ez szerintem semmilyen szempontból nem gáz. Szerintem csak az első hely számít. Az gáz, ha azt veszted el. De ha másodikról ideiglenesen visszaesel harmadikra vagy negyedikre, az nem tré, szerintem is leszarja. Idővel úgyis első lesz megint. De szerintem Djoko még nem érdemli meg az első helyet, főleg nem úgy, hogy halál könnyű sorsolással jut közel hozzá. De hát a pontozás sem tökéletes. Meglátjuk mi lesz.

77.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 23:17
 
 
   
  • A komment válasz erre: 75.
  • matroid
  • 2010.01.25. 23:13

Murray-t tartom én is esélyesebbnek, jobb lehet a tenisze holnap, ettől függetlenül el tudom képzelni, hogy Rafa óriási küzdéssel kiharcolja a győzelmet. De nem feltétlenül jobb tenisszel. Tippem szerint Murray in 4, vagy Rafa in 5.

78.
  • qazsew
  • 2010.01.25. 23:20
 
 
   

Ja, mint tavaly az első helyet:)

79.
  • zajic
  • 2010.01.25. 23:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 76.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 23:15

Hogy Djoko nem érdemelné meg, az igaz. Persze, ne felejtsuk el, ehhez meg kellene nyernie a versenyt, ami még kicsit odébb van. De Rafával nincs igazad, hogy majd megpakolja magát salakon. Max. majd az RG-én, addig csak megvédheti a pontjait, majd az RG-tol kezdve szerezhet! Rg és Wimbledon, az lesz neki majd kihívás, ott sokat foghat!

81.
  • zajic
  • 2010.01.25. 23:24
 
 
   

Na de mára nekem elég, megyek aludni, korán kll kelni!

82.
  • qazsew
  • 2010.01.25. 23:25
 
 
   

Ez érdekes gondolatkisérlet. Mondjuk lehet nem verte volna meg, de hogy egy Fed elödöntő vagy negyeddöntő után Nadal se nyert volna ennyi Garrost az is valószinü.

84.
  • qazsew
  • 2010.01.25. 23:41
 
 
   

Nem éppen erre. Egy Fed meccsel a lábába, fejébe akárki ellen nehezebb dolga lett volna a köv meccsen, meccseken.

85.
  • qazsew
  • 2010.01.25. 23:47
 
 
   

De amit te mondassz azzal is egyet tudok érteni, hozzátéve azt, hogy több gyengét megverni akkor is lehet nehezebb mint egy eröset többször döntőben. Már csak azért is mert mindig más áll ott, más játékkal, más akarattal. Statisztikailag is rizikósabb szerintem mint amikor beáll két ember között egy Játszma ami több változatban de mégiscsak ugyanugy zajlik le az esetek többségében.

86.
  • Vamos
  • 2010.01.25. 23:49
 
 
   

Feltételezem, hogy tudod, mi az, hogy kemény ill. füves borítású pálya, mert ICreator erről írt. Jó lenne, ha mélyen szántóan elemeznéd azt, amire válaszolsz.

87.
  • iCreator
  • 2010.01.25. 23:55
 
 
   

Azt elismerem, hogy megszakadhatott volna Fed sorozata, ha salakon (és kizárólag csak ott) előbb összekerülnek. De azt is el kell ismerni, hogy sokkal jobb lehetne a mérlege Fed-nek, ha Rafa legalább 05-07 kozötti 6 kemény GS közül egy-kettőben (vagy többön) eljut a döntőig. Felejtős, hogy ott megverte volna a csúcson lévő Fed-et, hisz még Gonzo-kat meg Juzsnyikat sem tudott megverni. Kár hogy nem kerültek össze ott előbb. Fed 22-es sorozata mindenhogyan rendkívüli, nem érdemes degradálni próbálni olyanokkal, hogy "mi lett volna ha". Rengeteg teniszező van/volt, akitől kikaphatott volna már az elődöntő előtt az elmúlt 6 évben, de nem kapott ki. És még máig nem kapott ki, úgy hogy már két-három éve képben van Djoko meg Murray is, akiket ugyebár már nem nevezünk "gyenge" mezőnynek. Abból is látszik, hogy milyen rendkívül nehéz lehet elérni sorozatban ennyi elődöntőt, hogy Rafa pl. még 5-re sem volt képes, holott egyesek szerint ő a "legjobb". Arról nem is beszélve, hogy a 22 elődöntőből 20 döntő volt. Természetesen nem megyek bele semmilyen vitába, főleg a jó öreg mérleggel stb kapcsolatban, azon már túl vagyunk. Csak Fed elődöntős sorozatának degradálása miatt voltam hajlandó ezeket leírni. Innentől jóccakát mindenkinek.

88.
  • Turin
  • 2010.01.25. 23:57
 
 
   

Oké, tudom, hogy hülyülni akarsz. :) Hidd el, más esetében még venném is a lapot, de veled valahogy nincs se kedvemre, se ízlésemre a dolog.
De ha ezek a pár soros vélemények írások, akkor az én edxdig írt novelláim valóságos műalkotásoknak nevezhetők. :)

89.
  • iCreator
  • 2010.01.26. 00:00
 
 
   
  • A komment válasz erre: 88.
  • Turin
  • 2010.01.25. 23:57

Milyen írásokról van szó amúgy? Lemaradtam vmiről? Mélyen szeretnék szántani.

90.
  • Turin
  • 2010.01.26. 00:05
 
 
   
  • A komment válasz erre: 89.
  • iCreator
  • 2010.01.26. 00:00

Hát csupán arról, hogy Viva az idepötyögött dolgait "írások" néven titulálja. :D

91.
  • iCreator
  • 2010.01.26. 00:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 90.
  • Turin
  • 2010.01.26. 00:05

Pfff, azt hittem van egy határ. Ha neki ez jön be...

92.
  • qazsew
  • 2010.01.26. 00:17
 
 
   

Hát én pedig unatkozom, ugyhogy köss csak belém bátran. Valahogy el kell ütni az idöt az első meccsig.

94.
  • stela
  • 2010.01.26. 01:38
 
 
   

Nem jó a Eursport Playerem és nem látom a meccseket, másnak is van ezzel problémája vagy csak az enyém vacakol?

Allez Justine!

95.
  • stela
  • 2010.01.26. 01:46
 
 
   

50 percig nem működött. De most már igen. Allez Justine!!!

96.
  • qazsew
  • 2010.01.26. 02:42
 
 
   

Clijsters-Petrova-Henin. Akkor mennyit is ér a face to face logika ? Persze még nincs vége de ha Heninen mulik elsieti.

97.
  • stela
  • 2010.01.26. 02:57
 
 
   

Henin 1 db játék, gyerünk! Allez Justine!

98.
  • qazsew
  • 2010.01.26. 03:02
 
 
   

Ilyen tudatosan játszó nőt még nem láttam. Ugy játszik mint egy férfi:)

99.
  • JMDP
  • 2010.01.26. 03:03
 
 
   

Henin nyert, de az első szettet jobb ha elfelejtjük:(

100.
  • stela
  • 2010.01.26. 03:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 99.
  • JMDP
  • 2010.01.26. 03:03

Igen, amiről lemaradtam a drága Eurosport Player miatt :(
Allez Justine, vamos Rafa!! :)

Horvátul hogy mondják, hogy gyerünk Cilic?

101.
  • JMDP
  • 2010.01.26. 03:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • stela
  • 2010.01.26. 03:06

Ne sajnáld így jobban jártál:)
Nem tudom horvátul:) és sehogy, mert nem neki szurkolok :D

102.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.26. 03:26
 
 
   

baromi vicces vagy. Hewitt apuka tehát nem érdekli a tenisz. de Fed teljesítményének semmi köze nem lehet a gyerekekhez. hiszen az óvodás korú gyerekek több törődést igényelnek, mint két féléves majdnem csecsemő. nagyon sokszor az az érzésem, hogy téged nem a tenisz, hanem kizárólag Rafa érdekel. ez nem baj csak ne írj olyanokat, hogy Hewitton nem érdekli a tenisz és nem motivált. ennél abszurdabb kijelentést még nem olvastam a heyhón. te tudod ki az a Lleyton Hewitt? a legelszántabb játékosok egyike, akinek küzdeni tudásával egyedül Nadal veheti fel a versenyt. te láttad az eddigi meccseit? neked motiválatlannak tűnt? úgy gondolod, hogy nem készült fel a hazai páyán rendezett Slam-re? nem is értem. ő ennyit tud. egyszerűen lassú a játéka a legjobbakhoz. nem tud nyomást kifejteni, nincsenek nyerő ütései. a sérülései után soha többet nem tudta felvenni a ritmust és nem azért, mert nem "gyúgyult" meg, hanem mert a többiek elléptek mellette és egyszerűen két tempóval gyorsabban játszanak. lehet, hogy fogsz ilyet látni egy általad kedvelt személytől is, úgy kérdőjelezd meg az elhivatottságát.

103.
  • qazsew
  • 2010.01.26. 03:46
 
 
   

Szép védőbeszéd, de akkor se lassu Hewitt. Csak késön kezdett begyorsulni Fed ellen. És a végén már gyorsabb is volt játékban csak a svájci tudja, hogy kell az ilyeneket is befejezni.

104.
  • iCreator
  • 2010.01.26. 03:53
 
 
   

Some people have no respect. Hewitt-nak nincs szégyenkezni valója. Eljutott a 4. körig, majd Federer-től kapott ki. Fel sem merülhetett, hogy motiválatlan lenne, főleg hazai közönség előtt. Wimbin is szép teljesítményt nyújtott. Kihozza magából a maximumot, ami egy picitkét azért tényleg lassabb, mint a top 10. Dicséretes így is, egy apukától meg főleg. Nem kell őt bántani. Federer meg jól nyomta, ennyi.

105.
  • stela
  • 2010.01.26. 04:02
 
 
   

Nekem ugyanez jutott eszembe. Federer nem kétszeres apuka, csak Hewitt. :) Azok a gyerekek legalább alszanak, de a félévesek, még nincsenek annyira beprogramozva szerintem..

Én nagyon bírom Hewitt-ot :)

106.
  • stela
  • 2010.01.26. 04:03
 
 
   

Fuzzy, Babos Timivel mi van? Látod játszani, mert ez a 6-1 első szettvesztés elég durva egy első kiemeltnél.

107.
  • agimano
  • 2010.01.26. 04:52
 
 
   

guten morgen:) milyen csodalatosan idozitettem:)

108.
  • agimano
  • 2010.01.26. 05:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • stela
  • 2010.01.26. 03:06

szerintem az is "ici" vagyis ići

109.
  • agimano
  • 2010.01.26. 05:28
 
 
   

ici cilic:) icsinek kell mondani, vagy icinek, mert ha icsi, akkor eleg vicces, icsi csilics

110.
  • pontpont
  • 2010.01.26. 05:38
 
 
   

Én is nyers és őszinte leszek, Turinhoz hasonlóan én is okostojásnak tartalak. Azt hiszed, hogy rajtad kívül senki más nem ért a teniszhez, Te pedig tökéletesen tudsz mindent. Nem ártana akkor kicsit utánanézni a dolgoknak, mert így elég nagy marhaságokat írsz néha. A Roland Garrost 1891 és 1927 között füvön rendezték. (forrás: http://en.wikipedia.org/wiki/Fre... ) Én ezek miatt szoktam nevetni a mélyenszántó írásaidon :)

111.
  • matroid
  • 2010.01.26. 06:39
 
 
   

meg egy gondolat hewitt elszantsagahoz.
az utolso jatekban (fed adogatott a merkozesert) hewittnak gyakorlatilag 0% eselye volt a gyozelemre. ehhez kepest volt 3!!! break labdaja volt az eletben maradasra (merkozesen ezen kivul 2). ennyit arrol, hogy nem nagy kuzdo. (emlekezzunk arra, hogy gonzalez egy egesz jatszmat adott fel, mert neki hisztizni volt kedve).

112.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.26. 06:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 103.
  • qazsew
  • 2010.01.26. 03:46

védőbeszéd? kinek kellett itt védőbeszéd? nem a lába lassú vazze, hanem az ütései. nézd már meg a nyerők számát könyörgöm.

114.
  • Prest
  • 2010.01.26. 08:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 110.
  • pontpont
  • 2010.01.26. 05:38

Haggyad már, csak röhögni szoktunk ezeken :) Egyébként ezért kár volt idejönnie...

115.
  • Prest
  • 2010.01.26. 08:56
 
 
   

Közben Cilic szépen kiszerválja a meccset.

116.
  • Prest
  • 2010.01.26. 08:58
 
 
   

És Roddick megcsinálta Cilicnek....

117.
  • qazsew
  • 2010.01.26. 09:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.26. 06:47

Persze. Az egész meccset statisztikálva igen! De a végén bealudtál vagy miért nem érti itt senki, hogy miröl beszélek. Én is nagy Fed fan vagyok, de azért a tévén is átjön az amikor egy szinte végig alvó stadion a végén tombolni kezd mert az ő fiuk helyenként oktatja a királyt. Ott speciel játékban kézzel-lábbal gyorsabb volt Hewitt, a szervái talán nem. Szal ha véded ha nem, azt a harmadik szettett meg se emlitetted sehol Fuzzy. Ja persze, mer 6-4 lett oda. Akkor már bocsánat, de így nézve téleg lelkesnek ugyan de elég vérszegénynek tünhetet Hewitt akárkinek.

118.
  • agimano
  • 2010.01.26. 09:39
 
 
   

fu, mit enekeltek ezek a lanyok?:) ez a himnusz volt?:) es Cilic nyert, jezus, en megint bealudtam, de nem 5-0 volt Rodnak a donto szettben?

119.
  • agimano
  • 2010.01.26. 09:43
 
 
   

mondjuk biztos nem, mert 6-3 lett:)

120.
  • copacabana
  • 2010.01.26. 09:44
 
 
   

Egy boldog család csak segítheti a sportoló pályafutását. Erre gyönyörű példa volt Clijtrs New York-i sikere, azok a fényképek, ahogy kislánya csodálgatta anyuka trófeáját. Sem Kim, se Hewitt és pláne Federer nem a megszokott szülői szerepkörben vannak. Sokan vigyáznak a gyerekekre, segítenek nekik. Federer nem azért nyert Hewitt ellen, mert az ikrei csak 7 hónaposak,hanem mert jobb teniszező, szélesebb a repertoárja, és jól is játszott. Hewitt óriási küzdő,Federert, míg itt a Nadal-rajongók kevésbé. Az elfogultság rájuk jellemző. Most jön a java, három nagy meccs. Semmi meglepő nincs abban, hogy Cilic nyert, a másik három meccslesz az igazi. Federer, Tsonga és Murray :) a tippem! Ezt szeretném...

121.
  • agimano
  • 2010.01.26. 09:50
 
 
   

VAMOS RAFAAAAAAAA!!!!

122.
  • pontpont
  • 2010.01.26. 09:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 114.
  • Prest
  • 2010.01.26. 08:55

Jó, de akkor is jó nézni, ahogy a tényekre nem reagál... Ilyenkor hallgat... Jobban tette volna, ha kicsit hamarabb kezdi ezt el :)

123.
  • agimano
  • 2010.01.26. 09:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 122.
  • pontpont
  • 2010.01.26. 09:52

na, most ne vitatkozzatok, sturkoljunk:)

124.
  • agimano
  • 2010.01.26. 09:55
 
 
   

ma van a nemzeti unnep ausztraliaban? emlekszem, hogy tavaly is volt az egyik meccsen tuzijatek, most is lesz este 9kor.

125.
  • agimano
  • 2010.01.26. 10:00
 
 
   

na, hol vagytok?:) troy?:)

126.
  • stela
  • 2010.01.26. 10:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 125.
  • agimano
  • 2010.01.26. 10:00

Most keltem. Lemaradtam az ICI CILIC-ről, pedig de jól hangzik! Köszi! A Novaknak nem Ajde Novak, kéne hogy legyen? Egyik horvát másik szerb, de akkor ezek szerint az ugyanaz, de Ana mindig Ajde-t kiabál :)

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések