Fuzzy Dunlop

2010. 01. 15. 00:54

Del Potro és Söderling megsérült, hétfőn indul az AO

A Kooyongban megrendezésre kerülő meghívásos tornán készülnek a srácok az Ausztrál Openre, de az esélyesek hangolása katasztrofálisan sikerült.

Juan Martin Del Potro -

A US Open bajnoka, az argentint Juan Martin Del Potro (Robotito) csuklósérülés miatt volt kénytelen visszalépni. Úgy tűnik Potro számára a téli szünet sem volt elég ahhoz, hogy kikúrálja ínhüvelygyulladását és sérülten vág neki a borzasztóan keménynek ígérkező idénynek. Indulásáról nem nyilatkozott, de a Mesterek Tornája előtt is visszalépett, aztán döntő lett belőle...

Lesérült Robin Söderling is, aki Ivan Ljubicic ellen adta fel a mérkőzést az első elveszített játszmát követően. A svédnek a könyöke ment tropára és csak reménykedni lehet abban, hogy az AO-n már nem zavarja a játékban.

Novak Djokovic végig pályán maradt, de abban sem volt több köszönet, mivel Fernando Verdasco összesen három játékot engedett a szerbnek. Djokovic a meccs után arról beszélt, hogy mennyire elege volt tavaly év végén és az AO-on minden rendben lesz. A mérkőzést egyébként szélviharban játszották.

Mindegy is, reméljük hétfőn mindenki készen áll majd. Természetesen Mathieu és Nalbandian kivételével, akik már lemondták az indulást. Monfils még nem tudja. Federert nem zavarja a csuklója.

147 hozzászólás

1.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 03:36
 
 
   

Nos akkor, draw done. Hát igencsak előfordulhat, hogy most megszakad Fed rekordja, és nem éri meg az elődöntőt. Ugyanis a negyeddöntőben Davy várja, hacsak Verdasco el nem intézi előtte.

Tehát esetleges negyeddöntő: Fed - Davy v. Verda

Djokonak sima útja van negyeddöntőig, ott Söd vagy Tsonga várja. Ebből következik, hogy megint lehet Fed - Djoko elődöntő.

Másik ágon Roddick - Potro negyeddöntő, hacsak Cilic be nem kever Potro-nak. Roddick-nak meg Gonzo, Berdych lehet akadály.

És végül Nadal-nak igen sima útja van a negyeddöntőig, ahol Murray várja, hacsak be nem kever Rafának Karlovic :)), illetve Murray-nek Monfils. Karlovic-ot Stepanek elintézi :)

Végül Nadal - Potro elődöntő lehet a papírforma szerint, ha Poti meggyógyul addig, ami nem tűnik valószínűnek. Ha el is indul Potro, kétséges, hogy a kellő formával fog rendelkezni a kényszerpihenő miatt.

Nem lesz egyszerű torna, sok minden borulhat itt.

2.
  • JMDP
  • 2010.01.15. 03:37
 
 
   

Federer ágára került Djoko,Nadaléra Delpo! Annyit tudok h Djoko QF-ben Soderlinget kapta,Federer Davyt,Nadal Murrayt.
http://www.australianopen.com/en...
Nem is tudom mit mondjak? Megyek elájulni...

3.
  • JMDP
  • 2010.01.15. 03:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 03:36

Na most jól megnyugtattál:)

4.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 05:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 3.
  • JMDP
  • 2010.01.15. 03:42

A helyzet az, hogy engem is nyugtalanít Poti állapota. Eleinte nem voltam oda a srácért, de amióta ílyen szépen felnőtt a teniszhez és amilyen gyilkos teniszt játszik, nagyon megkedveltem. Az egyetlen magas, akit kedvelek :) Nem érdemli azt, hogy egy ilyen fontos és nagy tornát kihagyjon egy rosszkor jött sérülés miatt. Ott a helye, méghozzá csúcsformában.Fed csuklója is aggaszt. Még Söd-et is sajnálom kicsit, bár nem bírom a srácot, de komoly teniszt nyomatott mostanában, és rendesen hozzátehetne az izgalmakhoz ő is. Végre itt lenne a lehetőség, hogy olyan tornánk legyen, ahol igen jó formában van a top 10 és meglehetősen kiegyenlített lenne a mezőny, sok izgalommal és meglepetéssel. Szóval remélem, hogy hétfőre rendben lesz mindenki, csak kár, hogy Poti és Söd nem tudnak rendesen felkészülni rá. Ha lúd, akkor már legyen kövér. Legyen mindenki toppos és rágjuk le a körmünket.

Enyhén belelovalltam magam:)

5.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 06:19
 
 
   

Hát így első blikkre tényleg Rafa dolga tűnik egyszerűbbnek,bár egy évvel ezelőtt biztosan a fordítottját gondoltuk volna Murray miatt.Kiváncsi vagyok,hogy ő milyen formában lesz,mármint Murray.

6.
  • agimano
  • 2010.01.15. 07:00
 
 
   

Szerintem Rafanak nehezebb aga vana dontoig, mint Federernek, de mind a kettojuknek jutottak szep ellenfelek, talan Davy a legveszelyesebb, nehez megmondani, hogy mennyire fogja birni a 3 nyert szettes meccseket, de a formaja, az biztos, hogy jo volt eddig, szoval o veszelyes lehet Fedre. Arra nagy osszegben mertem volna fogadni, hogy Murray es Delpo is Rafa agara fog kerulni, de lehet, hogy most pont ez lesz a jo. Ki tudja, eleg kiszamithatatlan meg ez, sokan veszeleyesek sokmindenkire, ha valaki nyerni akar, akkor a legjobb modszer, ha mindekit legyoz:) Azert remelem, hogy senkit sem fog akadalyozni a serulese. Es reszemrol Vamos Rafa!

7.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 08:11
 
 
   

Ezt Rafa behúzza. Az ő negyede a legkönnyebb így elsőre, bár Murray formáját nem tudjuk. A Hopman kupán az első 2-3 meccsen alázott,aztán meglepő vereséget kapott Robredo-tól, passz!
Rog jól belehúzott, rögtön Andreev-vel kezd, huhh! Aztán Chela, vagy Hanescu, két körrel később Simon aztán Verda/Davy, LOL! Hát írtózatosan nehéz dolga lesz, ez nem kérdés! Mondjuk az a jó, hogy utána Djoko vagy Söder jön,akik ellen inkább szeret játszani, mint nem.

8.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 08:23
 
 
   

Mondjuk Potro negyede is érdekes lehet. Cilic-el újra összekerülhet, míg Roddnak Berdych vagy Gonza jöhet, az se piskóta.
Djokovic negyede is elég könnyűnek tűnik, Robredo-t vagy Youzhny-t álmából felkelve is veri, addig meg Tsonga/Haas és Söder ütik egymást. Azt hiszem Djokovic a legbiztosabb továbbjutó a negyedéből a 4 nagy közül.

10.
  • erisen
  • 2010.01.15. 08:56
 
 
   

2010AUSO győztese Nadal. Ilyen mázlis draw-ot....
Az összes nagy falat Fed oldalára került. Egy sz*r formában lévő Murrayt és egy sérült Potro-t hátratett kézzel is meg fog verni. Max Karlovic lehet ott tényező neki.

11.
  • agimano
  • 2010.01.15. 09:01
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • erisen
  • 2010.01.15. 08:56

szegeny Federer, de szar neki.

12.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 09:01
 
 
   

Azért Stepanek is belehúzott a nehézbombázókkal: Karlovic-cal kezd, aztán jöhet Bentó utána meg Fish/Ljubó :DDD Szép négyes alakult ott ki!

13.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • erisen
  • 2010.01.15. 08:56

Sziasztok, nekem most frissült rendesen az oldal... le vagyok maradva.

a us openen mintha nem panaszkodtatok volna a draw-ra :). reméljük, Fed megoldja, nehogy már rafa bemákolja a 3. nem salak gs-ét! :):)

mellesleg nem tudni, Murray és Potro miylen formában vannak, majd ha lement legalább az első 3 kör, utána kéne mázlit emlegetni, miután látjuk a formákat.

14.
  • agimano
  • 2010.01.15. 09:28
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:09

szivembol szoltal

15.
  • erisen
  • 2010.01.15. 09:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:09

Ja,ok nem mázli. USO-n azért nem panaszkodtam a a drawra mert ott Fednek volt mázlija.Fednek szurkolok,és vettem a bátorságot megemlíteni hogy nem neki kedvez a sorsolás. Ennyi.
Amíg le nem megy az első 3 kör addíg meg mindenki fogja be?
Mindenki előre latolgat mindenféle sorsolásoknál. Miért épp a 2010AUSO sorsolására ne latolgatnánk?
Én így látom. A Nadal fanok meg örülhetnek.
Én meg szurkolok Fednek hogy döntőbe jusson.

16.
  • erisen
  • 2010.01.15. 09:32
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:09

Lehet sejteni Potro és Murray formáját.
Murray kikapott Tommy "szürkerobot" Robredotól,Poti meg visszalépett sérülés miatt Kooyongtól. Biztos kirobbanó formában lehetnek.

17.
  • agimano
  • 2010.01.15. 09:42
 
 
   

szerintem tenyleg nem sokat lehet tudni egy csomo ember formajarol, megertem, hogy ha a Fed rajongok felnek Davytol, de most komolyan, milyen sorsolasanak kellett volna lennie, mondjuk Davy helyett Roddick? vagy ha mondjuk Djoko helyett Delpo lenne ott es Davy helyett Murray, akkor orulnel? Szerintem akkor sem orulnel, akkor te is felnel, hogy talan nem is olyan rosszak ok. En nem gondolom, hogy rosszak lesznek, de igazabol remelem, hogy tevedek, es remelem, hogy Rafanak egyenes az utja a dontobe, de tudom, hogy nem lesz az, mert ez egy GS.

18.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 15.
  • erisen
  • 2010.01.15. 09:29

na, mi ez a sértődött hang? :)

csak annyit mondtam, hogy még korai mázlit emlegetni, és ezt el is ismerted.

latolgatni és szurkolni nem csak lehet, hanem kell, félreértettél.


19.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 16.
  • erisen
  • 2010.01.15. 09:32

Mióta vonunk le messzemenő következtetéseket egy előző kis tornán mutatott formából???????????????????
Ez egy GS!!!!!!!!!!!!!!

20.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 09:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 13.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:09

Hagyd már ezt a bemákolást! Ezt egyedül én írtam először is(tehát nem minden Fed fan véleménye ez!),és nem arra,hogy Nadal hogyan húzhatta be,hanem arra,hogy a döntőkben szerencséje van,hogy Fed-del talizik, aki remeg tőle. Ne ferdítsünk már!
Mit szólsz az ágakhoz inkább?

21.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 09:50

helyes, szeressük egymást, ráérünk anyázni az elődöntők környékén :)

Az ágakról: sokat nem lehet hozzátenni egyelőre, amit a többiek leírtak.

Majd mindjárt megnézem pdf-ben, akkor jobban átlátom, csak az a másik gépen lehetséges....

22.
  • agimano
  • 2010.01.15. 09:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 09:50

komolyan, ma olyan viccesek vagytok:) Rafanak szerencseje van, hogy a dontoben Feddel talalkozik:) ez nagyon jo:)

23.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:58
 
 
   

Pete, itt vagy? elkészült a koalás heyho facebook-on!

24.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:59
 
 
   

Fuzzy, cukifalat a szemcsós koala!!!! I like it!

25.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:01
 
 
   

ismeritek Ausztral Tomot? nagyon jo, nezzetek meg, talan erdemes nem az elso videoval kezdeni:) en nem tudom melyikkel kezdtem, de teljesen kifekudtem tole:) http://www.youtube.com/user/Ausz.../u/15/01ZbIaP0Gno Fuzzy elmehetne megkeresni ot Sydneybe meginterjuvolni:)

26.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 7.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 08:11

Na még az ATP oldalán is azt írják hogy Fed nyúlt bele a legjobban a sorsolásba...
:S Nagyon kemény lesz...

27.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • agimano
  • 2010.01.15. 09:58

A topból kb a legkonnyebb ellenfél neki Fed, én nemcsak ma mondom hanem mindig.

28.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • agimano
  • 2010.01.15. 09:58

Ki a jobb? Hát Fed :)

29.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 28.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:12

Most ennyire elferdíteni ne haragudj...a jobbságot nem a Nadal elleni játékáról állapítjuk meg, az csak egy aprócska része, hanem a karrierje játéka stb alapján... ilyen bugyuta provokálást még nem hallottam Tőled :S:S:S

30.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:21
 
 
   
  • A komment válasz erre: 29.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:19

Ez vicc volt nem provokáció, és ezt arra írtam, hogy egyetértek agimanoval.

nektek nagyon elvette a humorérzéketeket a sorsolás.....

31.
  • TBA
  • 2010.01.15. 10:22
 
 
   

Végre itt az AO! Már csak 38 óra!
Ráadásul elég jó kis csemegék vannak a sorsolásban!
Sajnálom, hogy Santoro egyből Cilicet kapta.

Szerintem is Federer negyede a legnehezebb.
Nadalnak a 8ig nagyon könnyű, ott meg már meg is érdemli Murrayt.

Potro indulása most végülis biztos vagy bizonytalan?

32.
  • erisen
  • 2010.01.15. 10:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 19.
  • troy
  • 2010.01.15. 09:44

"Mióta vonunk le messzemenő következtetéseket egy előző kis tornán mutatott formából???????????????????
Ez egy GS!!!!!!!!!!!!!!"

Amióta más kiiundálsi alapunk nincs.
De te tudsz valamit...? :)
Nézd,Fed sorsolása tényleg nagyon nem kedvező.
1.kör Andreev??? Mikor láttunk már ilyen erős első kört?
Ha továbbjut akkor Chela/Hanescu 2.kör. Jó ez okés,aláírom.
3.körben lehet egy Montanes,jó ez sem tűnik gáznak.
4.kör: Hewitt/Simon/Baghdatis. Egy szó:Gáz.
5.kör: Verdasco/Davydenko. Szívás.
6.kör: Djoko/Söder/Tsonga. Extra szívás.

Nadalnak negyed gőzzel el kell jutni a 3.körig. Ott jöhet egy nagyon picit izzasztósabb meccs,Kohlschreiber ellen.
4.kör: Stepanek/Karlovic. Stepit fél kézzel is üti,Karlovic rágós falat,ezt elismerem.
5.kör:Murray/Monfils. Monfi egy bohóc,és Nadal mindíg veri is,Murray formája nem bíztató. De ha Murray rendben lesz,akkor ez rázósabb lehet.
6.kör:Roddick/Potro. Roddickot álmából felkelve is megveri. Potro ha jó akkor az első igazi ellenfél lehet. A 6.körben!!!

Szóval az egyensúly a két ág között nagyon felborult.Fed ága nehezebb.
De ez biztos nem papírforma alapján megy majd. Meglepetésember is lesz. Mindig szokott. Szerintem Baghdatis lesz az. És lehet hogy Fed már az 1.körben búcsúzik.

33.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 30.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:21

Hát örülök, hogy Te jót mulatsz.

34.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:29
 
 
   
  • A komment válasz erre: 32.
  • erisen
  • 2010.01.15. 10:22

Naaa azért Andreev nincs most olyan formában, sztem a 3. körig simán megy Fednek...viszont van egy olyan előérzetem hogy most lesz vége a nagy elődöntős sorozatnak.
Potro formájától sok függ majd. Sztem meg Stepi inkább a rágósabb feladat a 4.körben Nadalnak, de mindkettő sima ügy inkább.
Na megyek tanulni:S:S hétfőn vizsgázok, ezt nem lehet bírni :):)

35.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 32.
  • erisen
  • 2010.01.15. 10:22


Sztem a nagy tornára hegyezi mindenki magát, Söd és Potro nem akart megszakadni, (ahogy Fed sem Dohában), és Djoko sem Verdi ellen. De lehet, hogy tévedek.

fednek nem okozhat gondot eljutni a negyeddöntőig, ezt gondolom. Ti, akik 16 gs-győzelmét néztétek végig, (vagy 17, bocsi, nem tom pontosan), ti tudjátok a legjobban, hogy hogyan képes egyre jobban belelendülni.

Az aus openen nagyon könnyű ága volt, most neki van nehezebb, ilyen a sors. olás.

Én Rafa esetében Stepaneket sem tartom annyira könnyű falatnak, Karlo meg egyenesen oroszrulett kategória a rohadt (bocsi) adogatásaival.
Monfi sztem sem kérdés, Murrayt még nem tudjuk....

Sztem ne legyetek ennyire elkeseredve, hogy Fed már az első körben búcsúzhat. KIZÁRT.

36.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:32
 
 
   

Komolyan nem ertelek most titeket. Amiota teniszt nezek, azota minidg Fednek volt jobb sorsolasa, kivetel nelkul mindig mazlija van. (azon kivul, hogy milyen jol jatszik) Szerintem most sem olyan gaz a sorsolasa, Davy nagy ellenfelnek tunik, de siman elfogyhat, amire odaer Fedhez, az is igaz, hogy Andreev nem egy Peter Luczak, de most mit vagytok igy kikeszulve? Mar ez elso korben kieshet? Hat az eleg nagy szopo lenne, es en bizom benne, hogy nem fog kiesni. En bizom Fedben!

37.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:34
 
 
   
  • A komment válasz erre: 35.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:31

az ellenfelekrol nekem is ez a velemenyem, amugy Monfilst is lattuk mar Rafat verni, bar itt biztos megverne Rafa (remelem), de eleg megdobbento volt azt a vereseget vegignezni tavaly. Enyhen szivta magat fel Gael.

38.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:36
 
 
   
  • A komment válasz erre: 37.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:34

Remélem, Monfi nem cáfol rám!!!!! Itt nem hiszem, hogy Rafa elengedné a meccset.

39.
  • troy
  • 2010.01.15. 10:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 33.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:23

Megértelek, ideges vagy a vizsgád miatt, és a sorsolás sem a kedvencednek kedvez, de ezt el kell fogadni, elég sokszor jó sorsolást kapott.
Remélem, sikerül a vizsgád, Fed miatt pedig ne aggódj, és gyere vissza, ha kicsit jobb kedved lesz, várunk!

40.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:40
 
 
   
41.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 40.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:40

haha, ez nem az, amire gondoltam, es a teveben is ez megy, bocsi:)

42.
  • TBA
  • 2010.01.15. 10:43
 
 
   

El Aynaouiról tud valaki valamit?
Amikor láttam Dohaban reménykedtem, hogy az AO-n is kap egy szabadkártyát, most meg hiába keresem a táblán.

43.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 42.
  • TBA
  • 2010.01.15. 10:43

hat akkor valoszinuleg nincs ott:) amugy gozom nincs, en nem tudok rola semmit sem, nekem ugy remlik, hogy azt mondtak, hogy az a bucsumeccse, de rakerestem most a neten es ott meg visszateresnek mondjak:)

44.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:14
 
 
   
  • A komment válasz erre: 22.
  • agimano
  • 2010.01.15. 09:58

Egy kérdés: Szted Rafa-nak kivel könnyebb a dolga egy GS döntőben?A döntőn a hangsúly! Gondolom nem azzal,akit már több GS döntőben is simán vert, igaz?

45.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 26.
  • Prest
  • 2010.01.15. 10:06

Kemény hát! ÉN Djoko-Fed és Potro-Rafa elődöntőket akarok! Rog-DelPo döntővel utána :D
Jó tanulást!

46.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 32.
  • erisen
  • 2010.01.15. 10:22

Baghda Sydney-ben döntőzik, miután óriási csatában legyűrte Fish-t :D
Gasquet-val talizik a döntőben. Remélem AO-n is tartja a jó formát

47.
  • TBA
  • 2010.01.15. 11:30
 
 
   

Én is szurkolok Bagdathisnak, de neki aztán tényleg kemény a sorsolása. Nagy bravúr lenne ha eljutna Federerig. Ha Simonon még át is verekszi magát, akkor Hewitt jön, aki szerintem megveri.
A Gasquet elleni döntőt lehet nézni valahol?

48.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 11:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 47.
  • TBA
  • 2010.01.15. 11:30

Baghda tegnap verte Hewitt-ot :)

49.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 44.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:14

nem tudom, hogy mit mondjak, komolyan. akkor ne Fed varjon Rafara iden a dontoben, csak ezt tudom akkor kivanni:) varjon ra Andreev:)

50.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:34
 
 
   

a digi sport adja, amit neten is lehet nezni, csak regisztralni kell. http://digisport.hu/live

51.
  • pontpont
  • 2010.01.15. 11:35
 
 
   

Azért nem kell ennyire elkeseredni... :) Szerintem Federernél az is baj volt néha, hogy túl könnyű ellenfeleket kapott, azért nem ment úgy neki a komoly ellenfelek ellen. Most ilyen veszély nem áll fenn.

Azt se felejtsük el, hogy ez egy GS, 3 nyert szettre megy (Davigyenko biztos nem fog annyira brillírozni) és ezeken Fed is mindig sokkal jobban összpontosít.

Szerintem Nadal sem örülhet annyira, mert Murrayt én egyáltalán nem írnám le. Nagyon készült erre a GS-re, kb 1 hete már Ausztráliában edz. Del Potro is összeszedheti magát és ha belelendül, akkor bárkinek meggyűlhet vele a baja.

A sorsolást pedig Federer is látja, fel fog rá fejben készülni, nem féltem őt. 16 nap múlva kb ilyenkor szerintem őt fogjuk a TV-ben nézni... :)

52.
  • TBA
  • 2010.01.15. 11:40
 
 
   

Köszi! Holnap 930 a Digisporton. Tökéletes ráhangolódás.
Én most úgy érzem, hogy Hewittnek végre kijön a lépés. Sajnálom, hogy Federer ágán van.
Azt vettem észre magamon, hogy már szurkolok neki, pedig régen nagyon utáltam.

53.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:41
 
 
   
  • A komment válasz erre: 49.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:31

Erről van szó!Ha Rafa döntőbe jut én nem akarom, hogy Fed legyen az ellenfele, ennyi az egész!
Az én szememben a tavalyi Verda elleni őrületes Rafa győzelem többet ért,mint a Fed elleni a döntőben,ahol a svájci ismét összeesett ellene a döntő pillanatokban.

54.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 11:43
 
 
   

Érdekesség: ugyebár Stepanek Karlovic-csal játsza az első meccsét. Azt tudtátok, hogy legutóbbi meccsükön így nyert Stepanek: 6-7(5) 7-5(5) 7-6(6) 6-7(2) 16-14. Érdekes egy meccs lehetett:)

55.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 11:44
 
 
   
  • A komment válasz erre: 53.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:41

Én pedig, ha Fed döntőbe jut, mindenképp azt akarom, hogy Rafa legyen az ellenfele!

56.
  • troy
  • 2010.01.15. 11:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 55.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 11:44

Ez a beszéd!
Tényleg ma van a névnapod? Mert akkor boldog névnapot! :)

57.
  • pontpont
  • 2010.01.15. 11:48
 
 
   

Addig is, akik Fed miatt el vannak keseredve:

http://www.atpworldtour.com/News...

58.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 11:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • troy
  • 2010.01.15. 11:47

Igen, köszönöm :)

59.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 51.
  • pontpont
  • 2010.01.15. 11:35

en sem irnam le Murrayt es Delpot semmikeppen sem, ha Delpo nem 100%-os, akkor persze biztos nem jelent olyan nagy veszelyt, de amugy oriasi veszely Rafanak (is) es Murray is nagyon jo szerintem, csak nehogy most robbantson. A Verda-Rafa meccs pedig tenyleg jobb volt, mint a donto, uristen, mit osszeizgultam:)

60.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:50
 
 
   
  • A komment válasz erre: 56.
  • troy
  • 2010.01.15. 11:47

boldog nevnapot, milyen nevnap van ma?:)

61.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:52
 
 
   

fu, kozben Serenat most verte meg Dementieva, Serena terde nagyon nincs rendben, kb ra sem tud nehezkedni rendesen.

62.
  • Prest
  • 2010.01.15. 11:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 55.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 11:44

Igen az jó kis csata lenne, és látványos tenisz.:) Aminek mindenki örülne sztem. De a végeredmény előre borítékolható, ami kicsit ront az izgalmakon. De én is örülnék egy ilyen jó meccsnek, annak ellenére, hogy szinte biztos Fed vereségével végződne. De a tenisz a lényeg.^^
Ja Boldog névnapot! :)

63.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:54
 
 
   

Murray is keszul mint allat: http://tweetphoto.com/8757273:)

64.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 63.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:54
65.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 62.
  • Prest
  • 2010.01.15. 11:54

amugy en erdekes modon nem boritekolnam elore a Fed-Nadal donto eredmenyet, de biztos bennem van a hiba:)

66.
  • Prest
  • 2010.01.15. 11:56
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • pontpont
  • 2010.01.15. 11:48

:):) Köszi! Az eleje :D:D "like Mozart and Michelangelo..." :D

67.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • pontpont
  • 2010.01.15. 11:48

Ez nagyon jó! :D

68.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:57
 
 
   
  • A komment válasz erre: 62.
  • Prest
  • 2010.01.15. 11:54

Nagyon egy húron jár az agyunk. Pont így gondolom én is.

69.
  • troy
  • 2010.01.15. 12:06
 
 
   
  • A komment válasz erre: 58.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 11:49

d-vel vagy t-vel?

70.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 69.
  • troy
  • 2010.01.15. 12:06

haha, akkor mar tudom:) Loránd szerintem. suliban az egyik padtarsam is Lorand volt es mindig kesz volt, amikor hosszu oval akartak irni a nevet.

71.
  • troy
  • 2010.01.15. 12:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 70.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:09

Sztem klassz név, bár a Lóri becenév kicsit papagájos, de megígérjük, nem szólítunk így, csak ha akarod.

72.
  • troy
  • 2010.01.15. 12:12
 
 
   

:) bocs, a smile jel lemaradt

73.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:14
 
 
   

én Lóricucunak hivtam a padtarsamat:)

74.
  • troy
  • 2010.01.15. 12:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 73.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:14

szegééééény :(((( és nem húzgálta meg a hajad? :)

75.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:19
 
 
   

ilyen hulye neveken hivtuk egymast, o engem Ágiállványnak és Ágipáfránynak, de meg biztos volt tobb idiota nev, amikre nem emlekszem

76.
  • troy
  • 2010.01.15. 12:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 75.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:19

Ágiállvány ez jó. :)

77.
  • erisen
  • 2010.01.15. 12:28
 
 
   

Gulbis gyerek egyből Monacoval kezd. Az kemény. Amúgy ha azon túljut akkor utána Djoko lehet csak az igzi ellenfél. De az nagyon.
Nishikori-t meg sem találtam. Sem a draw-ban,sem a qualifying roundban. ost akkor nem is lesz?
Baghdatisnak meg Simon/Hewitt valamelyikén át vezetne az út Fedig. Ha eljut oda Fed.
Ettől a 3tól várnék pozitív meglepit.

78.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:40
 
 
   
  • A komment válasz erre: 77.
  • erisen
  • 2010.01.15. 12:28

Kei returned to IMG Academy last month and everything is going according to plan. Yet, Kei will not play Australian Open as it is physically and mentally too tough to start at the big tournament where it is best out of 5 sets right away.

Kei made an entry in Hawaii, an ATP Challenger event, just to have some options. No official date for the comeback yet but we will keep you posted with more in about one week.

79.
  • fuzzydunlop
  • 2010.01.15. 12:44
 
 
   
80.
  • erisen
  • 2010.01.15. 12:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 78.
  • agimano
  • 2010.01.15. 12:40

THX!
Hát tud élni a srác. AUSO helyett Hawaii.
Akkor marad Gulbis,Baghdatis páros meglepinek.

81.
  • matroid
  • 2010.01.15. 13:46
 
 
   

en is megneztem a sorsolast, es szerintem nagyjabol egyforma fed es nadal aga. legjobb 8-ig mindakettonek be kell masirozni, es ott a ket legnehezebbet kaptak (davy, murray). Sot talan nadale egy kicsit nehezebb, mert utana johet delpo-roddick gyoztes, ami lehet nagyon meleg szamara (pl. ha delpo ugy jatszik mint a US openen, roddick mint wimbledonban), mig ha fed veri davigyenkot, akkor utana jon djoker-soder gyoztes, akiket altalaban megver.

83.
  • dina49
  • 2010.01.15. 14:33
 
 
   

Szerintem, ha nem megy 30 fok fölé a hőmérséklet - márpedig az időjárás előrejelzések szerint nem igazán fog -, akkor nem hiszem hogy ez akármelyik játékos számára zavaró tényezővé válna! Tavaly kiemelkedően nagy hőség volt Melbourne-ben, 40 fok árnyékban! Felhős, napos időjárásra lehet számítani!

84.
  • erisen
  • 2010.01.15. 14:45
 
 
   
  • A komment válasz erre: 83.
  • dina49
  • 2010.01.15. 14:33

Az nem jó,mert csak a Rod Laver fedhető...

85.
  • Peruzzi
  • 2010.01.15. 15:22
 
 
   

Üdv mindenkinek.

Lassan kezdek átállni, kezdem az éjszakázást :)

Fuzzy neked meg jó utat, várjuk a cikkeket meg mindent!!!

86.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 15:49
 
 
   

Júúúúj! Most vettem észre valami érdekeset.Nem tudom,észrevette-e már valaki,de nekem nagyon szemet szúrt.Davy lehetséges útja a győzelemig a 2.fordulótól:Moya,Gulbis,Verdasco,Federer,Djokovic,Nadal. Hát azt hiszem,ez mindent üt! Ezek után sztem ne beszélgessünk arról,kinek milyen ága van.

87.
  • agimano
  • 2010.01.15. 16:07
 
 
   
  • A komment válasz erre: 86.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 15:49

hat, ha ezt megcsinalja, akkor elete formajaban fog jatszani es irtozatosan meg fogja erdemelni

88.
  • erisen
  • 2010.01.15. 16:24
 
 
   
  • A komment válasz erre: 86.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 15:49

Vagy Moya,Gulbis,Verdasco,Andreev,Djokovic,Del Potro....

89.
  • dina49
  • 2010.01.15. 16:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 87.
  • agimano
  • 2010.01.15. 16:07

Hát ha itt valóban nyerni akar, akkor itt valóban élete formájában kell játszania! Az utóbbi években nem igazán ment neki a GS-eken! Eddig 4x volt elődöntős a GS-eken, ebből 3x Federer búcsúztatta! De lehet, hogy ő is amolyan későn érő típus! Kivi vagyok, mit kezd a maratoni meccsekkel!

90.
  • janek100
  • 2010.01.15. 17:00
 
 
   

Szoktam mondani a GS. az más tészta! Federer az első körben szarul játszik!? Miért? Mert megteheti! Alegnagyobb hülyeség lenne, lemosni az első ellenfelet 6:0 6:0 6:1-re!! Pont szarik bele! Ez egyébként sem Roger stílusa! Ha GS más tészta, akkor az AO teljesen más tészta!! 40 fok, páratartalom és ez bárkit kicsinál (pl Djoker) Itt nehezebben regenerálodik az ember! Nyilvánvaló, hogy Davy és Verda rendesen kifingatja magát egymással, aztán Roger elé meg odavánszorog valamelyik! Na bumm! Arra kell figyelnie Rogernek, hogy szépen 3 szettben hozza a meccseket! lehet, hogy nyer nagy csatában 5 szettben, de az biztos, hogy a következő meccsen mehet haza! Egy 5 szettes derbit nem lehet kiheverni 1 nap alatt!! Ez lesz Davy és Verda veszte!

91.
  • Prest
  • 2010.01.15. 17:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 90.
  • janek100
  • 2010.01.15. 17:00

Azt csak Nadal tudja kiheverni :)

92.
  • janek100
  • 2010.01.15. 17:23
 
 
   
  • A komment válasz erre: 91.
  • Prest
  • 2010.01.15. 17:15

Na ja! Bár szerintem Nadalnak is takarékosan kell játszani, mert a sok ide-oda rohangálás neki sem tesz jót ilyen körülmények között! Bár neki beszéhet az ember! Az élete az ide-oda rohangálás!!:-))

93.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 88.
  • erisen
  • 2010.01.15. 16:24

nem gondolhatod komolyan, hogy kiesik az elso korben. ha igen, az nem a sorsolas miatt lesz. nem amiatt, mert Andreev van a halomasik oldalan, hanem valami teljesen mas miatt. milyen eredmenyei voltak pontosan Andreevnek az elmult fel vagy egy evben? komolyan kerdezem, mert en nem emlekszem semmi kimagaslo eredmenyre.

94.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 18:25
 
 
   
  • A komment válasz erre: 74.
  • troy
  • 2010.01.15. 12:16

t-vel. A lórizástól rosszul vagyok :)

95.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 18:38
 
 
   
  • A komment válasz erre: 93.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:03

Andreev tudott veszélyes ellenfél lenni, de mostanában eltűnt. Pl azt hiszem tavalyi AO-en pont Federert izzasztotta meg 5 szettben, de lehet csak 4 volt. Arra viszont emlékszem, hogy nagyon para volt Fed, bár azt tudom, hogy aznap nagyon szarul játszott, de végül hozta. És ez nem az első kör volt. Lehet, hogy uso volt.

96.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:42
 
 
   
  • A komment válasz erre: 94.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 18:25

Tök jó neved van! ...
Gondoltam. Elárulod, hogy becéznek? Tényleg érdekel, nincs ilyen nevű ismerősöm. Illetve volt, egy egyetemi tanár, de tőle nem kérdezhettem meg, hogy hívta anyukája kis korában :)

97.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 95.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 18:38

az US open volt szerintem es 2008

98.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:42

Lori bacsi:)

99.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:46
 
 
   
  • A komment válasz erre: 91.
  • Prest
  • 2010.01.15. 17:15

Na, megy a tanulás közben? Remélem, már jobb kedved van.... :)

100.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:47
 
 
   
  • A komment válasz erre: 98.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:46

kis korában?

(fent vagy a facebookon?:)

101.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:48
 
 
   

bulvármegjegyzés jön
nekem még mindig kisebfajta sokk delpo mellkasa minden frissítésnél.... Bár ilyen kontraszttal nem annyira rossz, mint fehéren..

102.
  • Turin
  • 2010.01.15. 18:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 36.
  • agimano
  • 2010.01.15. 10:32

Ezt te sem gondolhatod komolyan. NAgyon nagyon régóta nézek teniszt, elejétől figyelemmel kísérem Federer és Nadal karrierjét is. Nagyjából egyenlő arányban kaptak gyenge és erős sorsolásokat, bár annyit hozzátennék, hogy az én elfogult nézőpontomból Rafával gyakrabban fordult el, hogy vagy kiverték egymást a nagy nevek előtte, vagy keménypályán kapta a könnyebb sorsolásokat (főleg az ő teniszéhez), és salakon a nehezebbeket, ahol viszont óriási fölénye volt.

103.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:53
 
 
   
  • A komment válasz erre: 101.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:48

haha, orulook, hogy nem vagyok egyedul:)

104.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:54
 
 
   
  • A komment válasz erre: 102.
  • Turin
  • 2010.01.15. 18:52

igazad van, vicceltem

105.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 18:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 96.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:42

Hát vicces, ugyanis férfi létemre Lorának becéznek:) Egy nagyon kedves régi ismerősöm kezdett el így becézni és tőle nagyon jól és cool-ul hangzott vmiért, valamint mások is rákattantak, hogy így hívjanak, szóval megmaradt. Amúgy még simán Lóránt-nak is gyakran hívnak. Az új emberkék persze mindig lóriznak:)

106.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:55
 
 
   
  • A komment válasz erre: 100.
  • troy
  • 2010.01.15. 18:47

igen, de nem a sajat nevemen:) bar Agi neven:)

107.
  • Turin
  • 2010.01.15. 18:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 65.
  • agimano
  • 2010.01.15. 11:55

Nem olyan érdekes ez. Az utóbbi GS tornákon egyre kevesebb esély van rá, most a legkevesebb.

108.
  • troy
  • 2010.01.15. 19:11
 
 
   
  • A komment válasz erre: 105.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 18:55

:) Tök jó!!!! Bár nekem a Lóránt is bejön!

(Bocs, de ha már neveknál tartunk egyik ismerősöm kisfia Athanáz lett! az is tetszik, de vajon hogy becézik?)

109.
  • Turin
  • 2010.01.15. 19:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 104.
  • agimano
  • 2010.01.15. 18:54

Tudom, hogy nem, de akkor is elfogultan látod, ezen nincs mit tenni.

110.
  • agimano
  • 2010.01.15. 19:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 108.
  • troy
  • 2010.01.15. 19:11

Ati?:) Athanázika:)))

111.
  • Turin
  • 2010.01.15. 19:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 86.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 15:49

Moyát hagyjuk. Idős, kifelé megy, egy évet kihagyott. Láttál tőle valamit, mióta visszavonult?

112.
  • Peruzzi
  • 2010.01.15. 19:17
 
 
   

Kinyomtattam és tanulmányozom az AO-en ágrajzát.
Elsőre tetszik :)

113.
  • Turin
  • 2010.01.15. 19:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 95.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 18:38

Tavalyi USO volt, és 5 szett. Fordulópont.
Amúgy Andreev az utóbbi fél évben mindenkitől kikapott, kitől kikaphatott. Vajon miért kerülne össze első fordulóban Rogerrel?

114.
  • troy
  • 2010.01.15. 19:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 112.
  • Peruzzi
  • 2010.01.15. 19:17

vannak jó dolgok benne, én holnap - miután minden hétvégi dolgomat lezavartam - fogom átbömgészni. Néztétek már, mi lesz vasárnap?

115.
  • Peruzzi
  • 2010.01.15. 19:19
 
 
   

Alakul a Federer-Davydenko.

116.
  • troy
  • 2010.01.15. 19:20
 
 
   

böngészni - természetesen.

117.
  • Peruzzi
  • 2010.01.15. 19:21
 
 
   

Tanulmányozva az ágrajzot, lehet Federer-Nadal döntő.
De szép is lenne :)

118.
  • agimano
  • 2010.01.15. 19:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 113.
  • Turin
  • 2010.01.15. 19:18

2008.

119.
  • Turin
  • 2010.01.15. 19:51
 
 
   
  • A komment válasz erre: 118.
  • agimano
  • 2010.01.15. 19:31

Bocs, mindig elfelejtem, h már új év van. Természetesen a 2008-asra gondoltam én is.

120.
  • Rafain
  • 2010.01.15. 20:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 113.
  • Turin
  • 2010.01.15. 19:18

Moyát a neve miatt emeltem ki,mint korábbi világelsőt.Ahhoz meg tartom magam,hogy ilyen sorsolást,mint ami Davy-nak jutott nem nagyon láttunk még.Ez kedvezhet akár Fednek is a negyeddöntőre,ha az orosz hullán érkezik.

121.
  • Replica
  • 2010.01.15. 23:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 20.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 09:50

Akkor ennyi erővel okoska Fednek is mindig mákja volt, hogy a döntőben nem Nadallal találkozott. Örülök, hogy megerősíted, a tavalyi 2 GS győzelme fabatkát sem ért!

122.
  • Replica
  • 2010.01.15. 23:31
 
 
   
  • A komment válasz erre: 10.
  • erisen
  • 2010.01.15. 08:56

Mivel ő a címvédő okoska, azaz tavaly igen kemény ellenfelek árán tudott győzni. Fednek sétagalopp volt.

123.
  • Replica
  • 2010.01.15. 23:33
 
 
   
  • A komment válasz erre: 32.
  • erisen
  • 2010.01.15. 10:22

Fed ága egy vicc. Ezeket a macskamatikat bekötött szemmel veri. Röhejes, hgy erre veritek, hogy milyen durva nehéz. LoL!

124.
  • Replica
  • 2010.01.15. 23:35
 
 
   
  • A komment válasz erre: 44.
  • Elessar
  • 2010.01.15. 11:14

Fedednek egyértelműen egy Nadali néküli döntp a kedvező igazad van, ezt láttuk tavaly.

125.
  • Prest
  • 2010.01.15. 23:58
 
 
   
  • A komment válasz erre: 124.
  • Replica
  • 2010.01.15. 23:35

Neked is nagyon szép estét és jó szurkolást az AO-ra! :)

126.
  • iCreator
  • 2010.01.16. 06:34
 
 
   

Gyerekek, Federer will rule this tournament! :)

127.
  • troy
  • 2010.01.16. 08:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 125.
  • Prest
  • 2010.01.15. 23:58

:).

128.
  • Elessar
  • 2010.01.16. 13:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 121.
  • Replica
  • 2010.01.15. 23:30

Nem érted a lényeget!Rafa-nak lassan már olyan Fed-del döntőzni, mint Rognak Roddick-kal.
PErsze megértem, hogy te Fed-Rafa döntőt vársz, hogy aztán verhesd magad mekkora győzelmet aratott Rafa :DD

129.
  • Elessar
  • 2010.01.16. 13:10
 
 
   
  • A komment válasz erre: 124.
  • Replica
  • 2010.01.15. 23:35

Jah, láttuk Potro ellen is mennyire kedvező...
Meg Roddick ellen is. Hüle vagy te de hát már megszoktuk!

130.
  • Elessar
  • 2010.01.16. 13:22
 
 
   
  • A komment válasz erre: 128.
  • Elessar
  • 2010.01.16. 13:09

Wimbit kivéve,mert ott Fed is jól tolta. DE kb ennyi is

131.
  • Replica
  • 2010.01.16. 17:27
 
 
   
  • A komment válasz erre: 129.
  • Elessar
  • 2010.01.16. 13:10

Fednek Roddick a kihívás? LoL! Év vicce!

132.
  • agimano
  • 2010.01.16. 18:08
 
 
   
  • A komment válasz erre: 131.
  • Replica
  • 2010.01.16. 17:27

azert nem artana, ha tudnad ertelmezni az irott szovegett.

133.
  • iCreator
  • 2010.01.16. 18:51
 
 
   

Gyerekek, tartsátok az ignore-t.

134.
  • troy
  • 2010.01.16. 19:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 128.
  • Elessar
  • 2010.01.16. 13:09

Én nem érte,m, hogy hogy gondolhatjátok, hogy egy Fed-rafa döntő egyértelműen Rafa győzelemmel érne véget MOST az openen.
Rafa ellen szól: -nincs a játéka egyben (első szervákat hogy ütött már Davy ellen a 2 szett közepétől kb?)
- önbizalma sérült
- nem futkoshat
- Fed visszavette tőle az első helyet, nyerte a Grrosst, Wimbyt
- ez egy hard pálya.

Én minimum egy izgalmas mecscet jósolnék, de közel sem egyértelmű Rafa győzelemmel. (Ha egyáltalán Rafa keresztülverekszi magát Murray-n aztán Potrón.)

135.
  • Prest
  • 2010.01.16. 21:30
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • troy
  • 2010.01.16. 19:20

Hát de ti is mondtátok, hogy a Dohai tornából éppenséggel semmit nem lehet levonni...szóval ha azt mondjuk az alapján, hogy nincs egyben a játéka Rafának, akkor Rogerre mit mondjuknk? :D:) Sztem az első 1-2 AO kör után leszünk igazán okosabbak.^^
Ne akard hogy elkezdjem sorolni ami Fed ellen szól mert végeláthatatlan lista lesz itt :):)

136.
  • troy
  • 2010.01.17. 08:18
 
 
   
  • A komment válasz erre: 135.
  • Prest
  • 2010.01.16. 21:30

Ezt csak arra írtam, hogy "á, előre borítékolható döntő" "előre lehet tudni az eredményt". Közel sem annyira egyértelmű Rafa-győzelem, ebben igazat adsz nekem, nem?
OFF Lenyó kész? :)

137.
  • Prest
  • 2010.01.17. 11:15
 
 
   
  • A komment válasz erre: 136.
  • troy
  • 2010.01.17. 08:18

Azt alá írom, hogy objektíve, most tényleg nem kéne, hogy olyan egyértelmű legyen, viszont az én szubjektív meggyőződésem, hogy igenis.:D gondolj bele, az USO óta Rog mit csinált? kb semmit, azon kívül h a VB-n megverte Murrayt, azon kívül bőven a kötelező alatt teljesített. Ha most összefutna Rafával...hát számára sok jó nem sülne ki belőle:) SZVSZ! Szóval én bőven leborítékolnám magamnak:) De ez az én véleményem, természetesen elfogadom mások véleményét is!
OFF ójaj van még bőven Lenyó :)Ma is tanulok mint a kisangyal^^

138.
  • troy
  • 2010.01.17. 11:44
 
 
   

Sztem önbizalom szempontjából Fed sokal jobb állapotban van mint Rafael:)
Ez eldönthet mindent....

OFF azt jól teszed, mert hajnali 1-től kezdődik a közvetítés! West és Maki verem örömére Sharapova kisasszony kezd!

139.
  • Elessar
  • 2010.01.17. 12:59
 
 
   
  • A komment válasz erre: 134.
  • troy
  • 2010.01.16. 19:20

Nem tudom megmondani, ez szubjektív vélemény! ÉN tavaly AO óta úgy érzem, hogy Rafa annyira fölényben van lelkileg ellene,hogy döntőt sztem már nem fog tudni ellene nyerni GS-en. Max. Wimbi-t

140.
  • troy
  • 2010.01.17. 13:09
 
 
   
  • A komment válasz erre: 139.
  • Elessar
  • 2010.01.17. 12:59

Ez eddig így volt, de ez változott, Rafát nagyon megviselte a Garross és Wimby. Most Fednek áll minden (az első félévben gyakorlatilag lógathatja a lábát, Rafa viszont vért fog izzadni- most a többiekről nem beszélek.) Ezért mondom, hogy most az openen Fednek jó esélye van a revansra.

141.
  • Prest
  • 2010.01.17. 13:20
 
 
   
  • A komment válasz erre: 140.
  • troy
  • 2010.01.17. 13:09

Szerintem azért az nem okoz nagy önbizalom törést...tudja hogy a sérülése miatt vesztette el az RG-t és hogy amiatt nem indulhatott a Wimbyn. Akkor lenne úgy, ahogy mondod sztem, ha jó formában lett volna és elindul Wimbledonban is és úgy kap ki. Na akkor más lenne a helyzet.
Meg a Fed lógathatja a lábát azért erős túlzás :) olyannyira hogy már akár az AO-n bukhatja a világelsőséget:) a félév meg szűk 4 hónap:) mivel májustól brutális pontvédése lesz. Ha addig még világelső marad ott jó eséllyel elköszönhet a tróntól.

142.
  • troy
  • 2010.01.17. 13:43
 
 
   
  • A komment válasz erre: 141.
  • Prest
  • 2010.01.17. 13:20

Valóban, ha kikap és játszik, az nagyobb sokk lett volna, de ígyis, hogy a teste mondta fel a szolgálatot, nagyon nagyon sokat vesztett lélektanilag. próbálja majd kímélni magát, mert tudja, hogy esztelenség úgy játszani, pedig az ő játéka alapvetően a "munkás" tenisz. És az most megy kifelé a divatból Fednek meg az nagyon megy. Ez is Fed mellett szól.

143.
  • troy
  • 2010.01.17. 13:45
 
 
   

Abban teljesen igazad van, hogy Fednek auson kell a döntő, és az a fél év 4 hónap.

144.
  • Replica
  • 2010.01.17. 20:03
 
 
   
  • A komment válasz erre: 140.
  • troy
  • 2010.01.17. 13:09

Nadal önbizalmával semmi gond nincs. Az RG-s verségnek oka volt, azt később nylatkozta is. Tisztában van ő azzal és a többi vereséggel, ami rögtön aznújrakezdés után jött.

145.
  • troy
  • 2010.01.17. 20:12
 
 
   
  • A komment válasz erre: 144.
  • Replica
  • 2010.01.17. 20:03

nem értek egyet, mert ha nem lenne vele semmi gond, Davyt megverte volna 6:0 6:3-mal.

146.
  • FedDjokDelPotro
  • 2010.01.17. 20:16
 
 
   
  • A komment válasz erre: 1.
  • iCreator
  • 2010.01.15. 03:36

a legnagyobb kedvencem DelPo Fed és Djok mellett remélem csak szalmaláng ez a sérülés :$

147.
  • Doctorpete
  • 2010.01.17. 20:52
 
 
   
  • A komment válasz erre: 57.
  • pontpont
  • 2010.01.15. 11:48

pontpont

amit csináltál táblázatot az AO-ra, abban még nincs levonva Potrotól a 250 pont, amit a héten vonnak! Tudod korrigálni a táblázatot?

köszi!

148.
  • Replica
  • 2010.01.17. 23:49
 
 
   
  • A komment válasz erre: 145.
  • troy
  • 2010.01.17. 20:12

Az nem fejben dőlt el. Pont, hogy a 6:0-ás szett után tele volt önbizalommal. Leeresztett, mezzel elment a 2. szett... ami azért még így is nüanszokon múlott. A 3. szettben már a fáradtság jelei látszódtak rajta, inkább ezen múlott.

149.
  • troy
  • 2010.01.18. 00:19
 
 
   
  • A komment válasz erre: 148.
  • Replica
  • 2010.01.17. 23:49

Hát nem tudom, nekem nem tűnt valami magabiztosnak...
A fizikai fáradtság is benne volt, az igaz.
De persze remélem, igazad van....

Szólj hozzá Te is! » de először jelentkezz be!

Legutóbbi postok

2012. 05. 19. 03:05

Róma: negyeddöntők - S...

olvass tovább
2012. 05. 18. 03:08

Mit nekünk RG. Meg nr ...

olvass tovább
2012. 05. 17. 11:14

Róma: 2. kör - A szere...

olvass tovább
2012. 05. 15. 19:59

Távoli kékség

olvass tovább
2012. 05. 13. 15:38

Madrid: kössétek fel a...

olvass tovább

And the winner is...

+
Nadal
+
Federer
+
Djokovic
+
Söderling
+
Roddick
+
Berdych
+
Murray
+
Ferrer

Tenisz ranglista

Tenisz dühöngő

Dühöngő

olvass tovább

Go Roger!

olvass tovább

Vamos Rafa!

olvass tovább

Ici Novak!

olvass tovább

Come on Andy!

olvass tovább

Google hirdetések